Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV weigert verder te onderhandelen met probleemkind Bakkali

Laatste update:

Zakaria Bakkali en PSV liggen op ramkoers. De aanvaller beloofde in januari nog dat hij zijn tot 2015 doorlopende contract zou gaan verlengen, maar inmiddels lijkt het er niet op dat dit nog zal gaan gebeuren. Bij PSV heeft men steeds meer de buik vol van het eigengereide gedrag van de Belg en het lijkt erop dat beide partijen uit elkaar zullen gaan. Dat meldt De Telegraaf.

/

De ochtendkrant schrijft dat PSV niet meer wil onderhandelen met de achttienjarige Bakkali, omdat het denkt dat het aan het lijntje gehouden wordt. Bakkali kan instemmen met het voorliggende onderhandelingsresultaat en als hij dat blijft weigeren, dan zal PSV hem op de transferlijst plaatsen. De Eindhovenaren willen niet het risico lopen dat Bakkali transfervrij gaat vertrekken.

De vleugelaanvaller begon zaterdag in de afscheidswedstrijd van Ji-Sung Park tegen Gyeongnam (2-3) nog in de basis, maar werd al na zestien minuten gewisseld. Ernest Faber was erg kritisch op Bakkali, die de opdracht had gekregen om mee te verdedigen, maar toch drie keer zijn man liet lopen. Mogelijk waren dit de laatste speelminuten van Bakkali in het eerste elftal van PSV.

PSV moet Zakaria Bakkali gewoon verkopen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Bakkali is gewoon een zeer akelig mannetje, het aantal goede wedstrijden dat hij heeft gespeeld zijn op een hand te tellen en dan wil meneer ook gegarandeerde speeltijd. Wie denkt dit mannetje wel niet dat hij is? Christiano Ronaldo?
Een soort Labyad 0.5.

26 mei 2014 om 07:33

Ik denk dat hij denkt dat 'ie beter is dan Ronaldo. Wat een kutventje zeg, en maar klagen over gebrek aan speeltijd.. had 'ie het maar moeten laten zien op de trainingen dat 'ie beter is dan de concurrenten. Weg ermee, met deze over het paard getild jongen.

26 mei 2014 om 15:54

Inderdaad, ook om een statement te maken als club dat je niet zomaar overal mee akkoord gaat. Want hier zijn er meer van.

26 mei 2014 om 07:35

Als ik hem was zou ik ook zeggen dat ik speeltijd zou willen. Op zijn leeftijd is het belangrijk dat je veel minuten maakt! En daarbij is Bakkali echt een uitzonderlijk goed talent!

26 mei 2014 om 07:46

Zal best, maar dat kan ie nooit eisen! Hij moet het laten zien dat ie er recht op heeft! Dit gedrag gaat helemaal nergens over. Mooi wegwezen, je bent niet groter dan de club. Neem een voorbeeld aan Depay of neem de weg van Labyad.... Succes Bakkali....

26 mei 2014 om 08:09

Ik werk niet iedere dag samen met deze jongen. Het technisch hart van PSV wel en zal zijn capaciteiten/potentie op waarde kunnen schatten. O.b.v. deze capaciteiten/potentie hebben ze hem een contractvoorstel gedaan. Als hij een schijntje van Messi's talent of Ronaldo's werklust had, dan had hij al lang een dik contract aangeboden gekregen.

Vervelend dat hij het daar niet mee eens is, maar aangezien hij sinds zijn debuut niet meer presteert en moeilijk doet mogen ze hem van mij best verkopen. Schuif dan een gemotiveerde en jongen als Rayhi door. Ondanks dat hij waarschijnlijk minder getalenteerd is dan Bakkali, kan hij aardig ballen en wil er wel volledig voor gaan. Het is niet voor niets het credo op de Herdgang (trainingscomplex PSV): 'Hard werken verslaat talent als talent niet hard werkt'.

Brands/Cocu/.. stel een voorbeeld en laat dit een les zijn voor de jeugd. De aanpak is echter cruciaal, want dit kan de jeugd als een bedreiging opvatten.

Of geef Boljevic de kans, maar een nieuwe linksbuiten kopen lijkt mij de grootste onzin.

26 mei 2014 om 08:23

Wat een gelul. Die jongen heeft helemaal niets te willen. PSV zal nooit iemand garantie geven op speeltijd in de hoofdmacht, dat gaat simpelweg gewoon niet omdat de concurrentie te groot is.

Wat hij zou kunnen doen is voorstellen om verhuurd te worden, maar dat doet hij niet, hij eist speeltijd in de hoofdmacht. En dat gaat hij in nog geen 100 jaar krijgen. Die jongen komt net kijken, heeft een paar wedstrijden in het 1e gespeeld en gaat met een eisen stellen en zijn contract niet verlengen.

Bovendien is zijn inzet gewoon zeer matig, ik heb dit al vaker gehoord en dit is ook een van de redenen waarom hij na zijn blessure uit de hoofdselectie is gezet.

Ik hoop dat PSV afscheid van hem neemt, jammer dat die jongen de mentaliteit van een blik sardientjes heeft anders hadden we nog veel plezier aan hem kunnen beleven. Helaas hebben we dit al vaker meegemaakt met Noord Afrikanen, zal wel in de cultuur zitten.

26 mei 2014 om 08:32

Deze jongen is zoveel opgehemeld en gepamperd de laatste jaren (als PSV z'n groeibriljant) dat hij nu helemaal verpest is. Speeltijd eisen. Dat krijg je echt wel als je goed genoeg bent. Cocu zou hem echt wel opstellen als hij de beste rechtsvoor was geweest.

Vraag mij af of hij met z'n instelling die belofte wel gaat inlossen.

26 mei 2014 om 08:33

Lekker bezig:
'Helaas hebben we dit al vaker meegemaakt met die noor afrikanen, zal we in de cultuur zitten.'
Ben het niet met je eens. Ik vind dat juist dat de meeste noord afrikaanse voetballers, een goede mentaliteit komen omdat ze veel slechte dingen hebben gezien.

26 mei 2014 om 08:36

Op zijn leeftijd? Hij is 17...

26 mei 2014 om 08:41

Nou ik ben er bij PSV op Afellay na nog geen tegen gekomen. Aissati was ook geen lieverdje, en het verhaal met Labyad kennen we allemaal, Maher toont ook maar een arrogante on geintresseerde houding en vind zich zelf helemaal geweldig.

Ajax heeft met Karim El hamdaoui ook al enige ervaring.

Ik zal niet iedereen over een kam heen gaan scheren maar tot nu toe blijken deze jongens mij mijn club maar zelden een succes.

26 mei 2014 om 09:11

Mounir el Hamdaoui bedoel je?

OT: je hebt helaas wel gelijk, vaak jongetjes met een (te) groot ego die denken dat ze het al gemaakt hebben op hun 18e. Hopelijk wordt zijn tante verstandig en geeft ze hem goede adviezen in zijn verdere carriere

26 mei 2014 om 10:23

Kali vorig jaar bij Utreg het zelfde verhaal.....
En nu gedegradeerd met Roda

26 mei 2014 om 09:19

@bootsjungen, het is idd niet netjes van Bakkali. In zijn geval moet die zich terug knokken.
Maar waarom hij de 2e seizoenshelft weinig gespeeld heeft vraag ik me af. Hij heeft echt een dip gekend.maar om te zeggen dat Ruiz echt een verbetering was, dat denk ik niet.
Wellicht goede optie voor beide partijen om uit elkaar te gaan. We weten natuurlijk ook niet wat er intern gespeeld heeft.
Vorige x dacht ik dat Labyad de boeman was. Maar anderzijds dat dit PSV weer overkomt wil natuurlijk ook wel wat zeggen. Dit kan geen toeval zijn.

26 mei 2014 om 15:24

Hoezo ronaldo erbij halen?
Die gast is verre weg van arrogant, en de media doet lijken alsof dat zo is! Je bent gewoon weer zo iemand met een mening zonder dat hij eigenlijk iets weet. Bah ik word strontziek van mensen met een vooroordeel

28 mei 2014 om 15:27

@pattg82

Hij zegt niet dat Ronaldo arrogant is. Hij zegt dat Bakkali arrogant is, omdat hij denkt dat (net zo goed als) Ronaldo is. Hij zegt dus juist dat Ronaldo een goede voetballer is.

Jezus 32 jaar oud en nog geen simpele zin kunnen interpreteren. Wat een niveau weer zeg!

OT: Bakkali is gewoon een vervelend mannetje. Die moet je er als club niet bij willen. Die gaat met deze houding echt geen mooie carrière tegemoet, dat kan ik je wel zeggen.

Ik zou het wel weten... Marc sla je slag!

Alhoewel ik de houding van psv begrijp blijft het eeuwig zonde dat hij zo weinig vertrouwen kreeg na zijn blessure, het blijft een goede speler met erg veel potentie.

Hopelijk mag hij weg voor een schappelijk bedrag en haalt Ajax hem, een speler waarvoor ik naar het stadion kom. Dat hij nu minder speelt heeft alles met vertrouwen te maken.

26 mei 2014 om 07:38

Zulke mannetjes moet je ook niet bij Ajax willen, dan krijg je een tweede El Hamdaoui.

26 mei 2014 om 07:54

Mwah, kan best goed uitpakken. Meteen streng voor 'm zijn. Ik denk dat mensen als Jaap Stam en Frank de Boer daar wel toe in staat zijn. De grote fout die PSV heeft gemaakt is dat ze 'm meteen de hemel in geprezen hebben (ook fout van de media). Bakkali is daar blijkbaar erg gevoelig voor.

Verder snap ik zijn gedrag ergens ook wel. Het was echt oliedom van Cocu om hem een paar keer voor de laatste 5 minuten in te laten vallen, waardoor hij niet meer voor Jong PSV uit mocht komen. Echter, dit is natuurlijk niet de juiste manier om daarop te reageren van Bakkali.

26 mei 2014 om 08:18

Klopt. PSV had hem uit de media moeten houden. Dat is hem helemaal naar zijn bol gestegen. Stam (de vraag of hij deze zomer blijft) en De Boer zijn streng, maar Faber kan er ook behoorlijk boven op zitten. Bovendien denk ik dat Bakkali meer salaris eist dan Ajax bereid is te betalen. Als iemand niet moeilijk doet over salarissen is PSV het. Ik denk dat wij allemaal schrikken van Bakkali's eisen als we deze ooit te weten zouden komen.

26 mei 2014 om 08:47

@troth, gelijk heb je. Hopelijk haalt ajax hem. Ik ben ook eerder bang voor de boer en stam dan faber en cocu. Afgelopen seizoen alleen maar handgemenen bij psv. Dat heb ik bij de boer nog nooit zoiets gehoord.

26 mei 2014 om 09:02

PSV had hem uit de media moeten houden? Hoe hadden ze dat in godsnaam moeten doen? Hij was meerdere wedstrijden DE revelatie van de Eredivisie, daar had PSV onmogelijk iets tegen kunnen doen.

26 mei 2014 om 09:46

Frank heeft het niet met zulke mannetjes kijk maar naar zijn 2 voorgangers. Streng zijn werkt bij hun niet. Je moet ze hun gang laten gaan, dat zal Frank nooit toelaten.

26 mei 2014 om 17:47

Je moet dit soort gasten gewoon helemaal niet in je selectie willen hebben.
Respect is hun lijfspreuk.
Dan bedoelen ze alleen krijgen hè, niet het hebben van respect voor anderen!

26 mei 2014 om 14:16

@ benenbreker

Als je em naar siberië tranfereert, graag!

Heeft in het begin van het seizoen een paar goede wedstrijden gespeeld en nu wil hij speeltijd hebben narsingh is 10 keer beter dan bakkali wat een arrogant menneke is dat zeg

Nu pas? Brands heeft zich eindeloos aan het lijntje laten houden door Toivonen, je zou toch denken dat hij daarvan geleerd had. Maar nu heeft hij zich weer een half jaar door een kind laten piepelen. Maar ja beter laat dan niet, terechte opstelling, als je als club ambitie hebt moet je het risico aankunnen dat je zo'n talent kwijtraakt. Als dit soort kinderen de dienst gaan uitmaken is het eind zoek, zonder hem redt je het ook wel.

26 mei 2014 om 08:09

Inderdaad, PSV heeft Narsingh ook en die is op zijn positie de beste van de Eredivisie.

26 mei 2014 om 08:55

Wat had Brands volgens jou dan met Bakalli moeten doen in die tijd dat hij aan het 'lijntje' werd gehouden?

Uit de selectie zetten? Oh wacht, hij zat al niet bij de selectie en speelde niet eens.

Deze situatie is totaal niet vergelijkbaar met die van Toivonen. Toivonen zijn contract liep af en die van Bakali loopt nog 1 seizoen door. En bovendien is ook Toivonen is niet gratis de deur uitgelopen.

26 mei 2014 om 17:51

Wat brands had moeten doen?
De gemaakte afspraken spiegelen aan hetgeen Bakkali daadwerkelijk daarvan uitvoerde.
En schriftelijk vastleggen. Dat wat hij niet uitvoert conform afspraken is werkweigering.
Daar kun je wel wat mee.

27 mei 2014 om 03:24

Wat een gelul, je kunt niemand dwingen een contract te tekenen op basis van een belofte. Een belofte is geen overeenkomst, daarnaast werden er nog extra eisen gesteld met betrekking op speeltijd. Brands kan hier helemaal niets aan doen. Het enigste wat PSV kan doen is hem op de transferlijst plaatsen als hij voor een bepaalde datum niet bijtekent.

Het is graag of niet. PSV gaat hier goed mee om. Als je niet wil bijtekenen dan ga je maar. Waarschijnlijk speelt er ook een zaakwaarnemer of buitenlandse interesse mee die zo'n jongen dan weer beïnvloeden.

Dit zagen we natuurlijk al aankomen een half jaar geleden. Is gek gemaakt door een zaakwaarnemer van een club.

Ik zie niet in waarom PSV hem zou moeten verkopen. Hij heeft weinig gekost, dus gewoon lekker laten banken bij Jong Psv. Doeiii.

Iedere speler met zulk gedrag werkt als een rotte appel de boer snapt dit en elke andere trainer club zou dit ondertussen ook moeten begrijpen

Hij mag eisen wat hij wil, maar of hij het gaat krijgen is et tweede. Heeft alleen een paar wedstrijden leuk gespeeld. Als zijn gedrag " wat hij nu vertoon " niet veranderd zal hij het bij geen een club redden en is dit gewoon weer zo'n eeuwig talentje die het te snel en te erg naar zijn bol heeft laten stijgen.. PSV doet er goed aan eindelijk een einde te maken aan deze soap. Lekker verkopen zoals Labyad en dan zal die na 1 of 2 jaar ook weer terug kruipen naar de eredivisie met excuses aan PSV. Ik ga niet zeggen dat het een naar mannetje is want ik ken hem niet persoonlijk. Plus dat ik ook denk dat zaakwaarnemer en buitenlandse interesse ook mee spelen. Gewoon verkopen voor een mooie prijs. Daar is Brands tenminste wel goed in.

Geef die jongen een papiertje dat hij gegarandeerd die wedstrijden betaald voetbal speelt. Dat dat ook JL kan betekenen moet hij maar voor lief nemen, iig beter als dit seizoen waarin hij niet eens meer mee mocht doen in de JL door te veel wedstrijden in het eerste.
Hij heeft het aan het begin vh seizoen geweldig gedaan en elke actie lukt bij hem, maar daarna heel ver terug gezakt. En het kereltje is nog maar 17? Wat denkt hij dat hij nu al een dragende basis speler kan zijn?

26 mei 2014 om 17:52

Zet hem uit de selectie en verban hem uit je club, dat is de beste oplossing.

Bakkali snapt niet dat er meer nodig is dan talent om hogerop te komen. Speeltijd krijg je vanzelf als je gewoon doet wat er gevraagd wordt. Gewoon verkopen. Geef Rahi desnoods een kans volgend seizoen.

26 mei 2014 om 09:03

Precies, ik denk dat Rahi wel geduld heeft, en is opzich ook een leuk talent.

26 mei 2014 om 09:10

Laatst stond er een stuk op VZ waarin Rayhi aangaf te twijfelen over zijn toekomst bij Psv. Hoe oud is die jongen nou, 18 of 19 toch? Kan niet lang meer duren dan.

26 mei 2014 om 09:20

Rahi doelt daarmee op het aansluiten bij de hoofdselectie. Als Bakali gaat komt er plaats vrij voor Rahi.

Misschien wilt Feyenoord hem wel. Er was laatst een talentvolle spits naar PSV gegaan, misschien kunnen we Bakkali terughalen hehe.
Waarschijnlijk vraagt PSV ook minimaal 4/5 miljoen. Kunnen we niet betalen.

26 mei 2014 om 09:11

@kx22

PSV kan echt geen 4-5 miljoen vragen. PSV moet Bakkali verkopen willen ze er uberhaupt nog geld voor krijgen. Ik zou zeggen op de veiling ermee en de hoogste bieder..

26 mei 2014 om 09:17

PSV is ook niet zo dom als je denkt. Die Brands is een enorm slechte TD, maar van verkopen....daar is hij echt een baas in.
Ziet natuurlijk dat spelers met 1 jaar contract steeds voor meer geld worden verkocht.
Maar had vorig jaar Marcello weten te verkopen voor 3,5 miljoen!!!!!

Dat is nog een grotere achievement dan met PSV de CL winnen.

Ik heb vroeger een tijdje naast Bakkali gewoond, was altijd al een probleemkind. Was ook uit huis geplaatst, wegens drugsgebruik en winkeldiefstal.

"dat meldt de Telegraaf". Zegt genoeg, die stoken onrust en zien hem het liefst naar hun club in Amsterdam komen. Valentijn Driessen geeft een heel andere betekenis aan Valentijnsdag, bah !
Kan niet typen wat hij verdiend die kwal, want dan is het mijn laatste post geweest hier.

26 mei 2014 om 17:55

Hahaha, wat een kleuter ben jij zeg!
Dit isnook al gemeld door het AD en andere media
Ajax wil dit soort rotte appels nog niet gratis hebben.

Weg met deze jongen bij Psv. Als je al na 16 minuten spelen wordt gewisseld, heb je met name een mentaal probleem. Bakkali wil niet voor PSV spelen maar alleen voor zichzelf. Spelers die alleen maar bezig zijn met hun eigen en niet hun best willen doen voor de club, kun je als kiespijn missen. Verwend joch die Bakkali. Laat hem ergens anders bakkeleien.

Feyenoord sla je slag! Dit is dé rechtsbuiten die Feyenoord nodig heeft. Deze jongen kan ongelooflijk goed voetballen en heeft zoveel talent. Feyenoord zou hem goed kunnen begeleiden en dan voorzie ik een grote toekomst voor deze jongen. Ik geloof namelijk helemaal niet dat dit zo'n lastige jongen is, als je hem maar een beetje onder bedwang houdt. Hij dacht en hoopte natuurlijk, door zijn prestaties aan het begin van het seizoen wat meer krediet te hebben en wat meer te kunnen spelen. Niet heel slim van PSV om Ruiz te halen, terwijl je deze jongen op de bank had en ook nog is Narsingh. Ruiz was totaal overbodig en heeft er helemaal niets van gebakken.

26 mei 2014 om 09:24

In* bedwang natuurlijk.

26 mei 2014 om 10:13

Feijenoord??
Je bedoelt die club van :geen woorden maar daden?
Die club van het volk die de mouwen op stroopt?
De club die is opgegroeid door kei hard werkende mensen?

Ja dan .... dat ligt wel in de lijn van Bakkali s karakter........

26 mei 2014 om 12:46

Tja, het blijft natuurlijk wel een supertalent he stratumseind. De mentaliteit van het harde werken zou hij nog kunnen leren. Daarbij kent Fred Rutten hem nog die zou hem evt. nog in de hand kunnen houden. Bakkali heeft het niet naar zijn zin en had meer speeltijd verwacht, dat wil niet zeggen dat hij zich ook zo bij Feyenoord gaat gedragen.

26 mei 2014 om 17:58

De mentaliteit van hard werken heeft alles met het karakter van iemand te maken.
Laat daar nou net het probleem bij dit soort gasten liggen.
Niet aan beginnen!! Hij gaat het niet leren, wedden?

26 mei 2014 om 10:59

Ja inderdaad. Ik heb het al er paar maand geleden geroepen. Dit is de perfecte vervanger van schaken. Heeft nog 1 jaar contract dus zal ook niet de hele wereld kosten.

26 mei 2014 om 15:13

Doen, halen die Bakkali.

En dan kom je er binnen de kortst mogelijke tijd achter welk probleem je binnenhaalt.

Bakkali ziet zichzelf als linkervleugelspits en claimt die positie ook en heeft in de opleiding bij PSV praktisch uitsluitend op die positie gespeeld.
Bovendien is in het begin van afgelopen seizoen ook zijn carrierepad uitgestippeld voor die positie.

Dus jouw argument mbt Ruiz en Narsingh kan in de prullenbak, evenals dat hij een potentiele opvolger voor Schaken is.

PSV moet er strik omheen doen en verkopen. Zulke nare gasten moet PSV niet hebben....jammer dat PSV niet weet om te gaan met zulke gasten (zie Toivonen, Labyad o.a.).

Doodzonde dit weer. Precies hetzelfde verhaal als dat andere arrogante snot jong Labyad.
Spelen een paar leuke wedstrijdjes en gaan meteen naast hun schoenen lopen.
PSV heeft alleen maar ellende van die (marcokaanse) talenten gehad. Maher wordt namelijk ook zo'n verhaal.
Ze moesten eens even tot de orde geroepen worden. In de maatschappij staan dat soort gastjes laatste rang!

Wow, jullie vallen jullie spelers wel erg snel af na aanleiding van DE Ajax krant.

26 mei 2014 om 10:09

Dit heeft niets met dat ochtendblaadje te maken.bakkali is structureel een probleem.
Leeft alles behalve als prof , laat niet merken dat hij gestuurd wil worden, is niet bepaald het voorbeeld van keihard werken maar eist ondertussen een verbeterd contract en 25-30 wedstrijden in het eerste komend seizoen.
En waarom ? Omdat hij in een potje tegen nec Breuer en zijn maatjes dol tikte.
Nou weten we dat dat vrijwel iedere tegenstander van nec dit jaar gelukt is dus hij is nog een beetje verwijderd van cl niveau...............

Sjonge jonge wat en overdreven gedoe zeg. Alleen omdat meneertje in een Oefenwedstrijd niet met zijn back meeliep.

26 mei 2014 om 10:05

Als je denkt dat dat de reden is moet ik je toch vragen waar je het afgelopen jaar geweest bent.

26 mei 2014 om 20:17

Ik denk dat Zidanefan weer een van de Mocro's is met een eindeloos geloof in dit soort gasten. Iedere Marokkaan die een bal drie keer hoog kan houden is een fenomeen en als hij zich onprofessioneel gedraagt ligt het aan alles behalve de speler zelf.
Bakkali zal nooit iets gaan klaarmaken, heeft gewoon een kutmentaliteit.

Uitstekende zaak dit, zo'n mannetje zal mislukken in de voetbalwereld, dat is allang duidelijk. Een tweede Labyad wordt het, niks meer niks minder. Mag blij zijn als hij uiteindelijk nog iets gaat presteren.

psv heeft groot gelijk.met dit soort types kun je gewoon niets.en hij hoeft ook niet naar Feyenoord te komen.er zal wel weer een naiefe club zijn die hem wel wil hebben.

Doet psv prima natuurlijk.niemand is groter dan de club en al helemaal een snotjong dat toevallig een aardige pot speelde tegen een waardeloze verdediging van nec die het hele seizoen door iedereen gedold zijn en een paar leuke actes tegen de nr 5-6 van belgie.

Maar ja dan ben je in Nederland al snel de nieuwe messi/ronaldo en zo hoog heeft "meneertje Bakkali" het ook in zijn bolletje.
Dit zorgt voor onrust en negativiteit en daarom moet PSV nog voor de zomer afscheid nemen van dit figuur.

"eisen" dat hij komend seizoen aan de 25-30 wedstrijden gaat komen ?????
Ik zou zeggen probeer het eens bij de Ijselmeervogels want met dit karakter en (gebrek aan ) mentaliteit is het een schande als je dat mooie psv shirt nog om je schouders krijgt.
Megatalent........
Alles begint met hard werken en als hij nou eens begint met een woordenboek te halen en de betekenis daarvan op te zoeken dan kan het misschien ooit nog wat worden.

Jammer dat die houding hem de kop gaat kosten, een potentieel goede voetballer zonder hersens.

Bij psv loopt er niemand rond die hem op zijn vingers kan tikken. Een oudere speler met een prachtige carrière waar Bakkali tegenop kijkt en met mee kan praten, die is er simpelweg niet.
Benieuwd waar dit naartoe gaat, bijtekenen zal wel niet gaan gebeuren op deze manier.

26 mei 2014 om 10:38

Gelul,er lopen zat oud/ex spelers bij PSV rond ,die een hele mooie loopbaan hebben gehad.maar dat jochie denkt dat hij het al helemaal heeft gemaakt,met zo'n instelling gaat hij er niet komen ik denk dat je dat zelf ook wel inziet..
Hij heeft totaal geen ruggengraat ,alleen met pingelen kom je in het hedendaagse voetbal nergens.je zal ook alles er voor moeten over hebben om te slagen,100% inzet ,en jezelf moeten willen verbeteren.
Maar Bakkali denkt dat hij dat niet hoeft ,omdat hij zichzelf al helemaal geweldig vind.

26 mei 2014 om 11:27

Klopt, helemaal mee eens. Maar het is ook deels de taak en de uitdaging van een club om zulke spelers op de rit te krijgen. Maar zeg nu zelf, wie loopt er bij psv in het eerste elftal rond die zulke jochies kan aanspreken? Een speler op leeftijd, met een grote carrière die het klappen van de zweep kent en waar zulke jochies tegenop kijken..

Stijn Schaars? Die is gewoon niet goed genoeg (geweest) voor zo'n rol, ook al zou hij het erg graag willen. Park? Die spreekt nog geen 3 woorden Nederlands, zelfs amper Engels en is net zo onderdanig als elke Aziaat. Gaat hem dus ook niet worden. Dan ben je inmiddels al door je ervaren spelers heen. Bakkali in dit psv gaat nooit wat worden.

26 mei 2014 om 11:39

Van Bommel wordt toegevoegd aan de Ts.

Overigens heeft Hiddink ook diverse individuele gesprekken gehad met Bakkali.

26 mei 2014 om 12:02

Ik heb het idee dat er geen een speler/ex,enige invloed kan uitoefenen,op deze speler.
Simpelweg omdat hij zich niet laat leiden door wie dan ook,en tegen niemand opkijkt.hiddink zal gesprekken met hem hebben gehad ,misschien ook wel van Nistelrooy.
Tsjaa als je daar niet meer tegenop kijkt ,vraag ik me af wie die persoon moet zijn ,dat Bakkali gaat denken , die zal me wel wat kunnen bijbrengen..

26 mei 2014 om 13:34

Bakkali was bij de jeugd wel een ventje met een gebruiksaanwijzing maar geen extreme lastpak.
Ik heb hem letterlijk zien veranderen toe hij door Wilmots voor de Belgische nationale ploeg werd uitgenodigd.

PSV heeft daar nog een stevige discussie over gehad met Wilmots, ook omdat er toen al sluimerende hamsting problemen geconstateerd waren, maar vanwege Fifa verplichtingen was PSV verplicht hem af te staan.
Voor Wilmots was alleen belangrijk dat Bakkali de keuze zou maken voor Belgie en niet Marokko.
Het gevolg was dat Bakkali moest afhaken met een hamstring blessure en tegelijkertijd prima-donna neigingen mee terugnam naar Psv.
Na zijn revalidatie liet zijn inzet op traingen alles te wensen over en vanaf de winterstop kon je eigenlijk spreken van pure sabotage en onverschilligheid tov de leiding.

PSV heeft er van alles aan gedaan om hem weer in het rechte spoor te krijgen en er is aan Bakkali meer aandacht besteed dan aan welke speler van PSV dan ook.
In feite is Wilmots degene geweest die aanleiding was tot het veranderde gedrag van Bakkali.

Voor mij is deze jongen een "lost cause" en eigenlijk interessert het me persoonlijk niet zoveel bij welke club hij straks gaat ballen.
Overigens is Standaard Luik de grootste kanshebber voor overname en ook Anderlecht is geinteresseerd.

Niemand hier weet hoe die jongen is en wat hij precies wil, maar wat heeft iedereen hier toch al makkelijk zijn mening klaar staan. Misschien is hij een moeilijke jongen, misschien ook niet. Hij kreeg in het begin van het seizoen veel speeltijd, overigens viel me toen juist op dat hij best wel grote longen had. Vervolgens speelt hij het hele seizoen amper meer een wedstrijd.nou is er een afscheidswedstrijd, leuk voor Park maar voor de rest gaat het nergens om, en dan haal je zo'n jongen na 16 minuten van het veld omdat hij z'n man laat lopen. Ik zeg ook niet dat het een lieverdje is, maar hem meteen wegzetten als probleemkind of arrogant snotjong vind ik ook wat overdreven.

26 mei 2014 om 10:29

Jij bent zo te lezen niet iemand die met enige regelmaat op de herdgang is.
Dit probleemgeval is niet ontstaan omdat Bakkali niet mee wenste te werken in de afscheidswedstrijd van Park.

De zelfbenoemde "messi 2.0" ontbeerd elke vorm van mentaliteit vechtlust normbesef en karakter.
Iets wat het afgelopen jaar op maar ook buiten het trainingsveld pijnlijk duidelijk is geworden.

In deze is er maar 1 "to blame" en dat is "meneertje" zelf.

Dit soort mensen kun je niet vertrouwen. Enkeltje naar belgie en een speler die wel wil meer tijd en aandacht gunnen dan dit verwaande schepseltje

Vreemd dat psv telkend in de clinch ligt met spelers. Zal vast wat mis zijn daar.

Ajax sla je slag en haal deze jongen op!! Hoeveel zou hij moeten kosten ? Tussen de 3-5 miljoen?? Gewoon doen en laat hem lekker spelen en dan komt hij er wel!!

26 mei 2014 om 12:17

Ajax sla je slag,lijkt me niet echt verstandig,je haalt je alleen maar problemen binnen.
En ik ben er niet eens zeker van of Bakkali wel naar Ajax zou willen,die zit met zijn koppie aan veel grotere clubs te denken dan met alle respect Ajax.
Los van het feit of PSV wil meewerken aan een eventuele transfer naar Ajax

26 mei 2014 om 17:00

denk dat psv hem liever voor 2 euro en 3 bananen aan standard luik verkoopt dan dat ze hem naar ajax laten gaan.

26 mei 2014 om 23:23

Ja ,,,dat denk ik ook

Bakkali lijkt mij wel wat een speler voor sc Heerenveen heeftbeen goede techniek en is ook snel maar moet nog veel leren en Heerenveen staat bekend om hun goede voorhoedes

Dit soort jongens missen gewoon flink wat in de bovenkamer, gevaarlijke gekken die alleen maar het woord respect kennen.... voor zichzelf uiteraard.

Gewoon op laten donderen en voortaan spelers halen die mentaliteit hebben en een wat hoger iq, moet je opletten hoe weinig je dit soort dingen nog hebt.

Ik weet niet wat er speelt bij psv maar is dit niet het 3e groot talent (uit eigen jeugd dan nog) na Affelay en Labbyad dat weigert zijn contract te verlengen en daardoor bijna gratis de deur zal uitlopen?

Ergens moet psv toch wel iets mis doen lijkt me, of bij de begeleiding van dergelijke spelers of bij de onderhandelingen?

Dat spelers tegenwoordig al te snel iets gaan eisen is natuurlijk ook waar. Uiteindelijk zijn het werknemers die betaald worden door hun werkgever, het zijn toch geen kleine kinderen meer...

26 mei 2014 om 17:03

Volgens mij ligt het probleem niet bij psv, als je als 17 jarig snotjong gaat eisen om het hele seizoen in de basis te staan terwijl je een oranje international voor je hebt ben je niet goed in je hoofd.

Wel typisch dat dit bij PSV gebeurt. Bakkali zal vast geen lieverdje zijn maar ik vraag mij ook af of het niet voor een deel onmacht van Cocu is die hem niet kan sturen.

26 mei 2014 om 13:05

Typisch net zoals bij El Hamdoui of? Volgens mij was het alleen ook zo bij Labyad en laten deze 2 voetballers net dezelfde achtergrond hebben....

26 mei 2014 om 14:02

Ik hoop niet dat je ook "in het echt" een scheidsrechter bent, want dat eerste zinnetje is een en al vooringenomenheid.

PSV had inderdaad problemen met Labyad vanwege het niet nakomen van modeling gemaakte afspraken (zeg maar gerust besodemieterij).
Ook Labyad had zich compleet onmogelijk gemaakt bij PSV en illustratief is het feit dat het kantinepersoneel op de Herdgang na zijn vertrek letterlijk alles wat aan hem herrinerde in de vuilnisbak heeft gedeponeerd.
Overigens heeft Labyad heeft na zijn Sporting periode meer dan eens contact opgenomen met de PSV leiding voor een terugkeer. Maar daar is - terecht - niet op ingegaan.

Voor Bakkali zie mijn bericht #77 hierboven.

26 mei 2014 om 14:16

@ole
Weet je wat het is : velen roepen maar wat.
Termen als mega talent en typisch psv , wanbeleid is ook al voorbij gekomen en nog vele dingen meer.
Deze "hoogbegaafde wel ingelichte psv watchers "weten alles van de hoed en de rand .
psv is voor hun een open boek ,zitten dagelijks op de herdgang en weten precies wat er speelt.
Handig toch vor fans als ons ,zo blijven we goed op de hoogte van al het nieuws rondom ons psv.

Zonde hoe hij zich gedraagt want het is een talentvolle voetballer die zich goed zou kunnen ontwikkelen bij PSV

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren