Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kahn: ‘Brazilië deed alles fout en liep rechtstreeks in de Duitse val’

Laatste update:

Voor dinsdagavond hadden Brazilië en Duitsland elkaar pas één keer ontmoet op een wereldkampioenschap: dat was in de finale van 2002. Die wedstrijd eindigde door twee doelpunten van Ronaldo in 0-2 en Oliver Kahn was de verliezende doelman bij de Duitsers. Tegenwoordig is Kahn analyticus voor de Duitse televisie en dinsdag wist hij niet wat hij meemaakte, toen hij naar de halve finale in het Estádio Mineirão in Belo Horizonte keek.

/

Duitsland gaf de Brazilianen een gigantisch pak slag (1-7) en Kahn zag eigenlijk niets goed gaan bij o Seleção. “Ze implodeerden gewoon. Het was een complete afgang van het hele elftal, van begin tot eind”, zegt Kahn tegen de ZDF. “Ze deden tactisch gezien werkelijk alles verkeerd en het was ongelooflijk om te zien hoe ze rechtstreeks in de Duitse val liepen”, aldus de oud-doelman.

“Na het openingsdoelpunt van Thomas Müller stortte het ineen”, zegt Kahn. Müller scoorde na elf minuten en nog voor er een half uur op de klok stond verhoogden Miroslav Klose, Toni Kroos (tweemaal) en Sami Khedira de marge tot vijf. “Of het nu de nationale druk was die Brazilië fataal werd, of dat de last te zwaar was, ik weet het niet. Maar ze konden er simpelweg niet mee omgaan. Ze waren zeer kwetsbaar en kwamen overal tekort”, zag Kahn.

Had jij Brazilië als wereldkampioen voorspeld, voor het WK begon?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kahn heeft helemaal gelijk hierin. Ik vind alleen wel dat hij 1 puntje vergeet, en dat is de prestaties van zijn opvolger aan het licht brengen.

Neuer heeft (al zien sommige dat niet) een idioot moeilijke wedstrijd gehad. die 5 Kansen hadden tegen 9/10 keepers gewoon doelpunten geweest voor Brazilië, maar wat een katachtige reflecten had Neuer in huis. Juist in een wedstrijd waarin je slecht sporadig getest wordt is het lastig om continue je focus erbij te houden en er te staan wanneer nodig. Heerlijke keeper die Neuer.

9 juli 2014 om 14:19

Niet overdrijven. Die Brazilianen schoten de ballen nagenoeg allemaal recht op Neuer af. Hun verdediging was dramatisch. Kansen afmaken was minstens net zo slecht.

9 juli 2014 om 14:20

Niet waar, dat soort schoten gaan er gewoon heel vaak in. Het voetje bij dat eerste schot en die reactie boven het hoofd bij de rebound van het 3e schot, waren echt gewoon fantastisch, dat doet een keeper niet zomaar.

9 juli 2014 om 14:37

Ik had brazilie als kampioen ingevuld in het wk pouletje.maar nu denk ik sinds gister. Dat duitsland er met de titel er van door gaat hoop nederland maar ben er bang voor haha baba.

9 juli 2014 om 15:13

Goh, wat heeft je opeens doen denken dat niet Brazilie maar Duitsland kampioen gaat worden??

Houd ons op de hoogte van je verdere voorspellingen! Thnx mate!

9 juli 2014 om 14:23

Ja Neuer heeft inderdaad fantastisch gekeept. Ik persoonlijk vind hem op het moment de beste keeper ter wereld.

Vond de statistieken na de wedstrijd ook opvallend. Volgens het lijstje dat er stond had Brazilie meer schoten en schoten op doel dan Duitsland. Dat idee had ik tijdens de wedstrijd niet.

9 juli 2014 om 14:27

Ten eerste alles kwam recht op hem af. Ten tweede is het totaal niet relevant omdat het al 0-5 stond.

9 juli 2014 om 14:35

Ik weet niet wat jij onder fantastische reddingen
verstaat .. maar die ballen kwamen recht op 'm
in de reserve 6e klasse zijn dat misschien goals
op een WK verwacht ik dat de keeper 'm gewoon
lekker tegenhoudt

9 juli 2014 om 14:43

Jouw verwachtingen doen er verder niet zoveel toe, de reflexen van Neuer wel. Die waren fantastisch en dat zou niet ter discussie moeten staan. Er was beweging nodig bij tal van schoten, en dat doet Neuer zó snel, dat doet niemand hem na op dit moment.

9 juli 2014 om 14:59

Lol Neuer reageert zo snel......
Kan me dat schot tegen Frankrijk van Valbuena herinneren dat het eerst 10 seconden duurt en dat hij op het laatste moment nog eens reageert. Hij had mazzel dat Benzema via Hummels overschoot maar Neuer is wel goed maar snelle reflexen is nou niet echt zijn handelsmerk.

9 juli 2014 om 15:07

Mijn verwachtingen doen er niet toe ?
Bitch please ... heel jou mening interesseert
me geen reet, ik hoef het niet met jou eens
te zijn he !!!

9 juli 2014 om 15:15

Iedereens verwachtingen doen er wel degelijk toe, want als jij verwacht dat hij die ballen niet zou hebben dan snap ik waarom je denkt dat het de beste keeper van de wereld is.

Ja ik ben het met je eens dat hij de beste keeper van de wereld is, maar nee niet op basis van zijn acties gisteren. Die heeft hij goed gekeept maar dat waren voornamelijk schoten recht op hem af. Goede reflexen dat zeker maar dan is Cilissen op basis van zijn redding tegen Costa Rica ook een wereldkeeper, of zijn mijn verwachtingen dan te hoog?

9 juli 2014 om 15:27

"ja ik ben het met je eens dat hij de beste keeper van de wereld is, maar nee niet op basis van zijn acties gisteren"
Ik weet niet waarom je dit zegt, want ik geef het nergens aan?

"als jij verwacht dat hij die ballen niet zou hebben dan snap ik waarom je denkt dat het de beste keeper van de wereld is"
Jij beredeneert nu dat ik het volgende denk: 'als iemand iets boven verwachting doet, dan is hij de beste ter wereld'
Dat is volslagen onzin en ik heb werkelijk geen flauw benul waar je dat uit opmaakt. Ik geef alleen aan dat Neuer meer lof verdiend voor zijn optreden van gister dan hij op dit moment krijgt, omdat het overschaduwt door de prestaties voorin.

"goede reflexen dat zeker maar dan is Cilissen op basis van zijn redding tegen Costa Rica ook een wereldkeeper, of zijn mijn verwachtingen dan te hoog?"
Hoe je dit aan elkaar probeert te knopen is een ieder een raadsel...

9 juli 2014 om 15:57

Ben jij verliefd op Neuer dat je je mening
zo verdedigd ?

9 juli 2014 om 16:04

Ik verdedig mijn mening wanneer ik vind dat deze uit zijn verband getrokken wordt, of er valse aannames gedaan worden. Ook onderbouw ik mijn stelling/mening, zou je ook eens moeten doen

9 juli 2014 om 16:15

Dat is niet onderbouwen maat, maar opdringen !

9 juli 2014 om 14:46

Goede keeper die Neuer... Maar bij 7-1 is het niet bepaald relevant om het over Neuer te hebben ;-) Brazilie was gewoon poep. De eerste goal had nooit gemogen (op dit niveau mag niet iemand helemaal vrij uit een corner intikken). Van de volgende vier werd er bij drie ook abnormaal zwak verdedigd. Het leek bijna express.. Doet niets af aan dat Duitsland het lekker uitspeelde, maar de instelling van Brazilie was gewoon te bizar voor woorden.

9 juli 2014 om 14:47

De efficiency van Duitsland verdient alle lof die ze krijgen, maar ik wilde een pot breken voor Neuer, waar ik vandaag nog niets over heb gelezen, terwijl hij mij juist opviel.

9 juli 2014 om 14:50

Ik ben het deels met jou eens.

Ten eerste, het stond toen al 0-5. En als Brazilie, bij een stand van 0-5 1 a 2 keer zou hebben gescoord, dan had Duitsland wssn weer gas gegeven of alles dicht gegooid.

Dit gezegd hebbende. Dit Brazilie mistte ook enorm veel kansen tegen Mexico he? Ook 5 (als het niet meer waren) 100 procent kansen. Ook tegen Colombia in de eerste helft werden heleboel kansen niet verzilverd. De keeper van Colombia is niet eens zo goed. Dus je kan toch concluderen, dat de spitsen of pech hadden of dat ze slechte afmakers zijn.
Alleen bij Ochoa had ik het gevoel van 'okay die is echt goed', maar Neuer, ondanks dat hij de beste van allemaal is, kreeg toch bijna elke bal (zelfs de pegel van Paulinho) recht op hem geschoten.

9 juli 2014 om 14:56

Hij hoefde de ballen inderdaad niet uit de kruizing te plukken, natuurlijk.

Maar de schoten waren ook niet allemaal op z'n borstkas, vooral de redding op die rebound vond ik bizar, zo snel je handen boven het hoofd, van zó dichtbij.

De spelers van Brazilië vind ik gewoon niet goed genoeg. Hulk kan de verwachtingen niet waarmaken, Ronaldinho is (onbegrijpelijk) niet mee, Robinho, Ronaldinho, Kaka en Lucas(!) ook niet. Tja, dan vraag je er om. Oscar en Neymar kunnen de kar niet altijd trekken.

Tevens vind ik het onfatsoenlijk om Fred uit te fluiten. Die man is vereerd mee te mogen en doet alles wat hij kan, dat dat niet genoeg is is zijn fout niet, maar een selectie fout van Scolari. De fans moeten accepteren dat ze nou eenmaal geen beter spits hebben indien ze niet met Neymar in de spits spelen.

9 juli 2014 om 15:11

Scolari is ook de echte verantwoordelijk. Maar ik vind het de schuld van iedereen. Beginnen bij Scolari tot en met Adriano. Fred werd opgeroepen dus hij zal geen nee zeggen. Maar Adriano 1 jaar ouder dan Robben, heeft ons in de stee gelaten. Want nu hebben we geen spits terwijl hij onze spit moest zijn.

Deze nederlaag moet verdeeld worden.

9 juli 2014 om 15:32

'in de steek gelaten'
Dat is wel een lastige hoor, want daarmee zeg je eigenlijk dat iemand verplicht is zijn leven op een bepaalde manier te leiden omdat hij getalendeerder is dan zijn navolger... Dat klinkt niet echt als een 'vrij' principe... Iemand mag zijn leven natuurlijk leiden zoals hij wilt binnen de kaderen van de wet en normen en waarden.
Maar ik snap goed wat je bedoelt en er zit wat in... maar zeggen dat hij het volk in de steek laat is misschien wat zwart-wit.

9 juli 2014 om 15:33

Serieus? Ik vond Neuer gisteren prima keepen en haalde er toch een aantal ballen uit. Natuurlijk waren ook een aantal ballen recht op de keeper geschoten, maar bij Mexico had ik het idee dat elke bal op de keeper werd geschoten. Die Ochoa vind ik niet zo bijzonder, hij stond toevallig op de goede plaats, of had het geluk dat iedereen op hem schoot. Echt onhoudbare ballen uit de kruising heb ik hem niet zien tegenhouden.

9 juli 2014 om 16:32

Jawel hoor Dd28. Je vergeet de kopbal van Neymar.

9 juli 2014 om 15:04

Vind ik ook. Die man voorkomt ook zo veel goals ieder seizoen door heel vroeg uit te komen. Spelers raken dan ook geïntimideerd en zullen nooit vol in een duel gaan. Vooral die dubbele redding was knap. Neuer is in mijn ogen met afstand de beste keeper op dit moment, in ieder geval de meest complete.

Kijk dit wilde ik van een Duitser horen.
Brazilie implodeerde inderdaad en de Duitsers hoefden zich helemaal niet in te spannen... zo goed zijn die duitsers nou ook weer niet dus :P

9 juli 2014 om 14:18

Inderdaad, Nederland is veel beter. Dit WK wordt het wk van Robben!

On: Buiten dat Brazilië slecht speelde, speelde de Duitsers ook wel erg goed. Alles lukte bij ze.

9 juli 2014 om 14:36

Dat is juist de motivatie die je niet moet hebben. Denk logisch na met een fris verstand, Duitsland wint het WK hoe dan ook en de tegenstander is simpelweg Argentinie! Case Closed.

9 juli 2014 om 14:40

Met mijn frisse verstand denk ik aan de wedstijden Duitsland-Ghana en Duitsland-Algerije. Alles is mogelijk dit WK, dus de kans dat wij wereldkampioen worden is ook mogelijk.

9 juli 2014 om 14:28

ik zou niet zeggen dat er andere teams zijn die echt beter zijn op dit moment maar ik vond duitsland ook niet echt goed spelen.. veel balverlies en de verdediging vind ik sloom en heeft al meerde malen aangetoond heel kwetsbaar te zijn. Het waren toch vooral counters die ik zag in de eerste helft..
Beetje zoals oranje tegen spanje was het geluk ook aan hun kant dat letterlijk elke bal die op doel ging er in vloog.
Brazilie had niks in te brengen maar vond dat ook normaal want ze hebben een laffe coach die een tactisch onbenul is en een team wat helemaal niks met elkaar heeft

“Of het nu de nationale druk was die Brazilië fataal werd, of dat de last te zwaar was, ik weet het niet. Maar ze konden er simpelweg niet mee omgaan. Ze waren zeer kwetsbaar en kwamen overal tekort”, zag Kahn.

Dat is gewoon kwaliteitsgebrek.

9 juli 2014 om 14:23

Dat kan kwaliteitsgebrek zijn, maar het elftal kwam emotioneel zó zwak over dat je af en toe de indruk kreeg alsof ze net van de kleuterschool af kwamen. Marcelo, Silva, Luiz(die zijn gedrag niet kon beheersen) zijn daar voorbeelden van.

Dat is in principe een kwaliteitsgebrek, maar het is op te lossen door de coach, of in ieder geval verminderd worden. Die enkele psychologe lijkt geen moer te hebben geholpen. Ik reken Scolari en de overmoedigheid van de Brazilianen de meeste schuld aan.

9 juli 2014 om 14:29

Nee, meer dan dat. Als je ziet hoe de Duitsers vrij mogen schieten in de 16 dan is er meer aan de hand. We praten wel gewoon over verdedigers die bij Real en Bayern, PSG spelen.

9 juli 2014 om 15:25

Dat hoeft niet zo te zijn. Een land als Costa Rica kwam ook ver door tactisch vernuft te zijn. Brazilie stond vooral tactisch erg zwak. Met twee diepe verdedigers die bleven staan en backs die wel heel erg ver opkwamen zonder dat de vleugelspelers meeverdedigden. Het was gewoon collectieve luiheid.

Ik begrijp niet waarom een land zich met zoveel passie inzet maar dan te lui is om in een degelijke organisatie te blijven spelen. Bij het eerste doelpunt alleen al. David Luiz is de grootste flapdrol geweest gister, hij liet Muller bij de eerste lopen, verspeelt de bal bij de tweede en sjokt maar terug en bij de derde greep hij ook bijzonder zwak in als ik het me goed herinner. En dat kost 50 miljoen? Maar wel aan het einde weer op z'n knieeen gaan liggen en tot god bidden.

Het leek mij meer op 1 grote show voor het thuisland en camera's dan dat ze het oprechte passie hadden, maar dat zeg ik al vanaf dag 1.

9 juli 2014 om 15:36

Brazilie had te maken met de druk die veroorzaakt werd door het thuisvoordeel en onrealistische verwachtingen bij de eigen supporters.
Er werd van hen verwacht dat zij op zijn Braziliaans zouden spelen en daarmee zouden meedoen om de wereldtitel, terwijl zij daar helemaal de kwaliteiten niet voor hadden.

Costarica was blij met de achtste finale en had die druk niet.
Zij konden het zich veroorloven om met tien man te verdedigen en hun supporters vonden het prachtig als zij een groter voetballand daarmee van scoren konden houden en hoopten op een stiekeme goal van Ruiz.

9 juli 2014 om 16:31

Ja dat kan ik niet beoordelen. Maar ik denk dat de Brazilianen blijer waren geweest als Brazilie de finale had gehaald dan dat ze met 1-7 verliezen.

9 juli 2014 om 16:50

Syzegy,

Dan was er tijdens de wedstrijd zo een fluitconcert ontstaan dat ze die tactiek nooit 90 minuten zouden volhouden.

10 juli 2014 om 13:39

Als als als. Vergelijk het met Nederland, wij waren ook zo kritisch op het verdedigende speelwijze in het begin. Maar hoe blij en lyrisch zijn we wanneer we halve finale halen?

Dat heeft Kahn heel goed bekeken.daar waren wij volgens mij ook al uit.ha ha ha..........

Het enige wat Brazilie deed was als een kip zonder kop naar voren sprinten om vervolgens 50 mtr in je rug achter te laten. Verder strafte Duitsland alle persoonlijke foutjes af en was de wedstrijd na 30min een formaliteit. Het meest armoedige Braziliaanse elftal wat ik in mijn leven gezien heb.

Kahn heeft gelijk, Brazilië kwam echt overal tekort. De aanvallers brachten helemaal niets, maar met name in de verdediging en het middenveld ging alles fout. Elke keer als Duitsland in balbezit kwam stormden er wel vijf of zes man naar voren, want ze wisten dat de Braziliaanse defensie zonder Thiago Silva als leider een stuk minder zou zijn. Vier hele goede spelers, maar wat een zootje ongeregeld zeg, niet te geloven! Dan moet David Luiz de rol als leider op zich nemen, maar die man stond zowat bij elk tegendoelpunt nog ergens op het middenveld. Het meest vernederende was misschien nog wel dat Duitsland in de tweede helft zoveel gas terugnam en Brazilië nog steeds geen vuist kon maken.

9 juli 2014 om 14:37

Goed analyse van Kahn ja. Maar nogmaals, ik probeer Duitsland niet tekort te doen, maar dit heeft meer met Brazilie te maken dan met Duitsland. Maar toch moeten we Duitsland dankbaar zijn want ze hadden nog veel meer kunnen maken als ze wouden

Ik vond, dat Brazilie gewoon wat gas terug moest nemen na dat tweede doelpunt. Maar hoe meer Duitsland scoorde hoe aanvallender wij gingen spelen. Lachwekkend.
Het voelde net als toen ik klein was, met vechtpartijtjes. Je vecht en vecht en opgegeven moment krijg je medelijden met je tegenstander omdat je hem zoveel pijn hebt gedaan. Volgens mij hebben de Duitsers dit gevoel gehad.

David Luiz speelde niet anders dan normaal. Alleen hij had zijn maatje Thiago Silva niet bij zich. En die 2 completeren elkaar. Tot gisteren was hij een puike toernooi aan het spelen. Ik zei nog tegen Brasileiro: ik houd mijn hart vast, want Dante - Luiz werkt totaal niet. En zo zie je maar. Hetzelfde gevoel heb ik bij Luiz - Pique. Dante is sowieso overschat. Knap dat hij bij Bayern speelt.

9 juli 2014 om 14:56

Weet je wie pas echt overschat is ? David Luiz !

9 juli 2014 om 14:56

Dat Brazilië alleen maar aanvallender ging spelen viel mij ook op ja. Ze gunden zichzelf niet eens de tijd om zich te herpakken of in ieder geval de boel achter op slot te gooien, maar de spelers stormden meteen naar voren. Zou dit dan toch te maken hebben met de immense druk van buitenaf?

9 juli 2014 om 15:27

David Luiz heeft een hele slechte wedstrijd gespeeld. Het ergste vind ik nog de hele show erom heen, maar wel gewoon lui terug sjokken wanneer je de bal verspeelt op het middenveld waar je eigenlijk nooit als centrale verdediger zo in had mogen dribbelen. En dan de 40x crosspasses die hij wilde geven op de 1 meter 67 hoog Bernard? Sloeg werkelijk waar helemaal nergens op. En dat is voor 50 miljoen gekocht. Ik begrijp er niks van.

Ik ben nog steeds in shock. Halve finale WK, en het gastland verliest met 1-7! In de rust al met 0-5 achterstaan, dit is ongekend. Deze wedstrijd zal nog heeeeeeeeeeeeeel lang over worden nagepraat.

Zielig voor Brazilië. Ze stonden ook gewoon echt dramatisch te verdedigen en Duitsland straft dat weliswaar vaak op de counter genadeloos af.

Brazilie heeft het hele tournooi in de formule 1 stand gespeeld .
Puur gebasserd op emotie .
Als een kip zonder kop maar blijven rennen en door deze blinde inzet , het thuispubliek en de scheidsrechters hebben ze het nog tot de halve finale geschopt.
In ieder ander land was Brazilie al lang en breed naar huis.
Veruit de slechste selecao ooit met 0,0 voetbalgochme en een pannekoek als coach.
Het enigste wat hij ze heeft bijgebracht is hard zingen tijdens het volkslied.

Het was wachten op zoiets en dan zijn de duitsers nooit te beroerd om de enorme tekortkomingen aan de wereld duidelijk te maken.

Marcello dani alves etc allemaal blindgangers ; fred hulk en jo een parodie op aanvallers ; Luiz en silva die strak staan van de prozac.

Nee vanaf dag 1 was dit gedoemd om te mislukken.

brazilie is ten onder gegaan door zelf overschatting. scolari was blijkbaar van mening dat zijn ploeg aanvallend 'toe to toe' kon spelen met duitsland en dat is zonder twijfel de grootste misvatting van dit wk geweest. dankzij de fifa is brazilie in de halve finale gekomen want ik moet zeggen dat ze geen enkele wedstrijd echt goed gespeeld hebben. raar dus dat scolari niet voor een wat verdedigende speelstijl koos. natuurlijk zijn de fans van brazilie dat niet gewend en zou er wel boos gedaan zijn maar ik neem toch aan dat ze het liefst wereldkampioen waren geworden

walgelijk trouwens, die fans. het uitfluiten van fred was echt triest. bij 0-5 je frustratie uitten is oke maar om nou een enkele speler (ook nog de spits, die is altijd afhankelijk van de spelers achter hem is) uit te fluiten is echt zielig. fluit ze dan allemaal uit want heel brazilie was echt zeer matig al het hele toernooi.

9 juli 2014 om 15:31

Waarom werd Fred precies uitgefloten? Dat is me een beetje ontgaan?

9 juli 2014 om 15:45

ik weet het niet precies maar ik neem aan omdat er bepaalde verwachtingen van hem waren na de confederations cup (lol) die hij dit wk niet heeft kunnen waarmaken

Goed gezien van die Kahn, daarom blijf ik ook zeggen dat Oranje een betere kans heeft tegen dit Duitsland dan de Argentijnen. De Duisters kennen Robben , maar Louis kent de Duisters nog beter. Kijk hoeveel moeite de Duisters hadden tegen goed georganiseerde landen, moesten zelfs verlengen tegen de Algerijnen.

Zou toch te perfect zijn? Argentijnen uitschakelen, dan in de finale afrekenen met de Duisters en Robben die de winnende maakt, desnoods door een schwalbe.

Dan zal Robben weer uitgejouwd worden in Beieren en komt hij waarschijnlijk DL niet meer in

Het grappige van dit allemaal is dat ik het nog zie gebeuren ook

En nu zie je dat ineens heel veel mensen nee bij de poll hebben ingevuld. Ben toch gewoon eerlijk.

Brazilie dacht dat ze met drie spitsen en drie middenvelders iets zouden kunnen doen...naar mijn mening een mega fout van de coach. Door op deze manier te beginnen speelde ze Duitsland in de kaart. Als duitsland de bal had waren er sws 4 brazilianen die amper wat deden. Tel daarbij op dat Marcelo niet kan verdedigen dan heb je al 5 spelers waar je niks aan hebt als je de bal niet hebt.
Scolari had na die eerste tegen goal gelijk moeten wisselen door fred eruit te halen en hernanes er in te zetten. Hulk lkkr laten vechten met de verdediging van Duitsland met bernard erom heen.
Kortom scolari heeft gefaald door verdedigend te spelen wanneer het niet moet en aanvallend te spelen wanneer t niet moet.

Je staat 0-7 voor en je krijgt 1 tegen zag je neuer gelijk boos voor 1 doelpunt Duitse disiplinee

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren