Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Rodgers sneert naar Spurs: 'Bij ons zit er wel een idee achter'

Laatste update:
/

Liverpool is bijzonder actief op de transfermarkt en in Engeland worden al vergelijkingen gemaakt met Tottenham Hotspur. The Spurs verkochten vorig jaar Gareth Bale aan Real Madrid en gebruikten de transferopbrengst om de komst van een fors aantal nieuwelingen te bekostigen. Liverpool doet nu hetzelfde met het geld dat de club ontving voor Luis Suárez. "Maar we zijn niet te vergelijken", vindt Brendan Rodgers.

Achter de komst van nieuwelingen als Adam Lallana, Dejan Lovren, Lazar Markovic en de weer verhuurde Divock Origi zit volgens de manager een helder idee. "Dit is een andere club en we werken met een andere visie dan Tottenham Hotspur. Bij Liverpool zit er een strategie achter alles wat we doen", deelt hij en passant een sneer uit. "We hebben vorig jaar al intensief gesproken over eventuele versterkingen."

Liverpool wist namelijk al dat het de selectie fors zou moeten versterken met het oog op deelname aan de Champions League. "Vorig seizoen waren we overduidelijk niet sterk genoeg in de breedte. Het was sowieso ons plan om een aantal nieuwe jongens te halen, zodat we komend seizoen op alle fronten mee kunnen strijden. De nieuwe spelers kennen hun rol en we hopen dat ze zich ontwikkelen. Tot nog toe gaat de integratie soepel", besluit Rodgers.

Vind jij dat Liverpool goed heeft ingekocht?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

We gaan het zien nu Liverpool weer eens Europese verplichtingen heeft. Denk dat het allemaal wel eens bitter tegen kan vallen volgend seizoen in de competitie voor Liverpool.

30 juli 2014 om 16:26

Weer eens europese verplichtingen heeft? We hebben 1 seizoen niet europees gespeeld afgelopen tijd.... Maar we spelen dit seizoen gewoon weer om de Champions League plaatsen hoor

30 juli 2014 om 17:31

Liverpool heeft precies hetzelfde gedaan als de Spurs! Dat Rodgers iets anders beweert geeft gewoon aan wat voor een leugenaar het is. Er is geen enkele doorgewinterde speler gehaald. Zodoende zullen ze in de groepsfase van de CL eindigen en volgend jaar EL spelen door deze zet.

30 juli 2014 om 20:14

En de Europa League namen jullie nooit serieus...

30 juli 2014 om 20:51

@oxxis, inderdaad, jullie hebben 1 seizoen niet europees gespeeld, toen werd je meteen 2e, het seizoen ervoor met Europa 7e!

30 juli 2014 om 23:24

@maxfc Wat is dan het verschil tussen de aankopen van Liverpool en Spurs? Ik was meer onder de indruk van de spelers die spurs aantrok, dan die Liverpool nu heeft gekocht.

Lovren en Lallana hebben zich al waardevol bewezen op de engelse velden, en markovic is een enorm talent wat hij heeft laten zien in portugal. Origi is nog jong, blijft altijd een gok maar hij heeft veel potentie. Enige twijfelachtige is Lambert, mede door zijn leeftijd. Maar hij heeft ook al laten zien veel inzicht en kracht te hebben, hij oogt ook nog fit en heeft een geweldig schot.
Een brede selectie hebben we zeker nu, vooral het middenveld, en als agger blijft de verdediging ook. Misschien is het enige wat mist nog een goede back.. Johson vond ik vorig seizoen niet heel overtuigend en Flanagan moet nog veel groeien.

30 juli 2014 om 16:28

Marcovic deed het redelijk tot goed in Portugal was geen onbetwiste basisspeler en scoren viel ook wat tegen.
Origi verwacht ik ook veel van

Ff wat anders, niet alleen tegen jou hoor, lees het heel vaak hier. Maar is het niet potentieel in plaats van potentie?
Bij potentie denk ik toch aan heel andere dingen

30 juli 2014 om 16:31

Origi is verhuurd, dus daar kan je pas volgend seizoen iets van zien.

Potentie heeft niet alleen met de mogelijkheid om je voort te planten te maken, potentie is een ander woord voor toekomst. Het is correct Nederlands volgens mij, of in ieder geval qua strekking.

30 juli 2014 om 16:35

hij is potentieel de beste, of hij is de speler met het meeste potentie, is beide correct

30 juli 2014 om 16:35

Kwam die Alberto Moreno ook niet voor de linkerbackpositie ?

30 juli 2014 om 17:03

@manfreude

Ik ben al overtuigd van Flanagan, hoe meer vertrouwen je hem geeft hoe beter hij speelt.

Lambert heeft zich bewezen voor mij bij Southampton en Nationaal elftal; kracht, schot en ook redelijk creatief qua inzicht.

@alexnijs

Nog niets bevestigd, loopt elke keer stroef. Ben benieuwd, want het is nu redelijk stil rond Liverpool.

Achter de komst van lambert zat dus geen helder idee ?

30 juli 2014 om 16:18

Ja, check zijn stats en prijs!

30 juli 2014 om 16:27

Natuurlijk wel. Liverpool had geen fysiek sterke spits, Lambert is ervaren, Engels en dus Homegrown, en hij kostte maar 5 miljoen, gewoon een koopje.

30 juli 2014 om 16:43

Lambert is voor zijn prijs een logische aankoop. Altijd goede statistieken en kan met zijn ervaring jongens als Sturridge altijd nog dingen leren.

Het lijkt er inderdaad op alsof Tottenham elke speler die een beetje goed speelt wilt hebben. Dat maakt ze ongeloofwaardig in wat ze doen.

30 juli 2014 om 16:25

Daar leek het op in de zomer van 2013, maar deze transferperiode vind ik Spurs juist heel doordacht handelen. Vorm als tweede keeper, Davies als linksback en waarsch. Schneiderlin lijken mij juist hele verstandige aankopen. En ook geen overbodige luxe.

30 juli 2014 om 17:06

Grootste valkuil was de spitsen positie en de centrale verdediger afgelopen seizoen, dus ik ben het niet echt met je eens. Linksback trouwens ook wel.

Vertonghen moet op CV positie spelen, want het Dawson/kaboul duo was bar slecht vond ik.

30 juli 2014 om 17:20

Nou nee, met Adebayor, Soldado en Kane zou een spits momenteel overbodig zijn.

Het punt is dat de aankopen die gedaan zijn tot nu toe ook nodig waren. Friedel werd te oud en het was evident dat er een linksback bij moest komen. Dan heb je met Vorm en Davies twee prima aankopen gedaan.

Vanzelfsprekend zal Vertonghen gezien de huidige selectie centraal spelen. Geen enkele noodzaak meer om hem als linksback op te stellen.

het is wel eerlijk dat Rodgers dit zegt, maar niet zo netjes. Heb al jaren het idee dat Tottenham Hotspur zomaar wat aanrommelt. Ze kopen lukraak goede spelers in maar kijken denk ik niet echt naar de balans in het elftal. Ze ontslaan elk jaar wel een trainer als je echt beleid wil voeren dan ga je niet na een minder goed jaar gelijk de trainer ontslaan. Liverpool is laatste 2 jaar begonnen aan een project en die voeren ze gedegen uit, het is begonnen met rodgers aan te trekken en toen is er een beleid ingezet waar denk ik iedere voetballiefhebber van kan genieten. Als je naar liverpool kijkt (althans ik) dan zie ik een selectie dat echt in balans is op een redelijk hoog niveau. Bij Tottenham lopen paar individuen die beter zijn maar als team is Liverpool velen malen verder dan Tottenham dat is.

30 juli 2014 om 16:23

Wat zegt hij dan verkeerd? Hij is toch juist heel netjes. Jij neemt gewoon klakkeloos de rommel van de schrijver (ik weiger het woord journalist, reporter, wat dan ook) over, niet zo heel netjes vind ik..

30 juli 2014 om 16:28

Eerlijk zijn: Welke speler van Spurs zou bij Liverpool in de basis staan? Lloris, Sandro, Davies misschien, maar volgens mij is dat het wel.

30 juli 2014 om 16:32

Vertonghen ook wel denk ik. Centraal of op linksback, dan kan Flanagan naar rechts.
En misschien Adebayor als ie in form is

30 juli 2014 om 16:40

Op linksback heb je weinig aan hem. Maar centraal zou hij prima naast Lovren kunnen spelen.

30 juli 2014 om 17:10

Als ik geheel eerlijk en onpartijdig ben denk ik dat ik ook Vertonghen, Lloris zou willen hebben. Friedel als 2e keeper is ook niet mis vind ik en Eriksen kan ieder team gebruiken.

30 juli 2014 om 17:26

Ik had het over basis, niet voor de bank.

30 juli 2014 om 17:34

Eriksen en Vertonghen.

30 juli 2014 om 17:41

Zet jij Eriksen en Vertonghen bij Liverpool in de basis? Voor wie dan? Vertonghen voor Agger? Of voor Sakho? Of als LB? Het probleem van Liverpool lag al achterin afgelopen seizoen, en Vertonghen is daar niet de oplossing voor, die maakt zelf veel te veel cruciale fouten. Voetballend een van de beste verdedigers, maar verdedigend niet goed genoeg voor de top.
En Eriksen voor Lallana? Voor Coutinho? Voor Henderson?

De enige van Spurs die ik zonder twijfel bij Liverpool in de basis zou zetten is Lloris.

30 juli 2014 om 18:15

Lloris zou basis staan, Davis weet ik zo niet als Enrique weer topfit is. Eriksen vind ik iets beter dan Coutinho maar niet Lallana is beter dan beide. Lamela misschien? Op de flank waar Sterling niet speelt?

Ach, ik zag gister een foto-serie op VZ van 27 Liverpool aankopen sinds 2012. Daar zaten toch minstens 15 niet naar behoren spelende/niet aan verwachting voldoenende -spelers tussen.

30 juli 2014 om 16:32

Bij die serie zat ook de tijd van Kenny als manager bij he. Met Rodgers zijn we een heel andere weg ingeslagen. Meer jonge talentvolle spelers aantrekken, in plaats van alleen maar gearriveerde (semi)vedetten. En natuurlijk, ook Rodgers trekt wel eens verkeerde spelers aan, maar met bijvoorbeeld Coutinho, Sakho, Sturridge etcetera wordt er nu gewoon veel sterker ingekocht dan voor Rodgers. Dit, plus enkele spelers uit de eigen kweek.

30 juli 2014 om 17:13

Leuke reactie pjotter

Het is geheel normaal om het woord 'we' te gebruiken. Dat doe je bij het nationaal elftal, club waar je fan van bent en je eigen amateur club.

Voel jij je niet verbonden met een club/land? Zo niet, jammer voor je

30 juli 2014 om 16:49

Rodgers heeft geen 1 grote miskoop gedaan behalve luis alberto. Moses en cissokho huren waren geen goede beslissingen maar dat was het tot nu toe. Denk dat bijna alle aangetrokken spelers in deze transferperiode een toegevoegde waarde gaat zijn voor dit liverpool, heb alleen over markovic nog mijn twijfels.

30 juli 2014 om 17:14

Euhm Aspas vond ik wel een miskoopje, geen grote maar toch

30 juli 2014 om 17:53

Ohja haha, ik was vergeten dat hij bij liverpool speelt zo'n grote indruk heeft achtergelaten.

Wat een verschrikkelijk slechte stukjes verschijnen hier dagelijks, echt abominabel.
Als je de quote hier letterlijk neemt: 'dit is een andere club en we werken met een andere visie dan Tottenham', dan is het niet eens een sneer. Zo kun je overal sneren in zien.

30 juli 2014 om 16:25

Bij Liverpool zit er een strategie achter alles wat we doen Dit is er wel een, hier impliceert hij dat dat bij Spurs niet zo is.

Ik moet het nog zien, het zou echt heel goed kunnen dat Liverpool dit seizoen niet presteert, iemand als Suarez kun je niet zomaar vervangen.

30 juli 2014 om 16:28

De vergelijking met een iphone ruilen voor een losse telefoon, een rekenmachine, een notitieblok en een klok zal je vast al eens hebben gezien. Dat ging vorig seizoen op bij Spurs, wellicht nu ook bij Liverpool. Time will tell.

30 juli 2014 om 16:29

Erg makkelijke sneer hoor. Mourinho zijn opmerkingen richting Wenger, dat zijn sneren!
Rodgers is normaliter niet de man van de sneren, dan moet je ook niet op zoek gaan vind ik. Zo creëer je een klimaat van negatieve berichtgeving.

30 juli 2014 om 16:46

Dat impliceert hij niet. Dan had hij wel gezegd dat er bij Liverpool "wel" een visie achter zit.

Dit wordt wel heel makkelijk opgevat als sneer, denk niet dat Rodgers echt die intentie heeft. Volgens mij zegt hij dit meer om het aankoopbeleid van Liverpool deze zomer te verdedigen, omdat er natuurlijk al aardig wat spelers zijn bijgekomen, waarvan sommigen beter te verklaren zijn anderen. Al met al heeft Liverpool nu ook een ijzersterke selectie in de breedte, waarvan de wissels en de basis 11 weinig tot niets in kwaliteit verschillen. Komend seizoen zal blijken hoe de posities worden ingevuld, ik zou het een lastige klus vinden in ieder geval..

Ik heb dit er maar van gemaakt, weet niet wie er op linksback zou komen te spelen, maar volgens mij voldoet Enrique niet helemaal. Sturridge op rechts en Lambert als aanspeelpunt zie ik ook nog wel eens gebeuren. Daarbij zal Can ook wel zijn minuten gaan maken, maar dan als invaller voor ik denk Gerrard.

Mignolet
Johnson
Sakho
Lovren
?
Gerrard
Henderson
Markov/Sterl
Coutin/Ster
Lalla/Markov
Sturr/Lamb
30 juli 2014 om 16:25

Helemaal juist. Dit is het grootste onzinbericht ooit en maakt mij echt razend.

30 juli 2014 om 18:18

Sturridge op de flank is een bijzonder, bijzonder slecht idee.

Als Liverpool manager zijnde zijn dit niet echt bepaald goede uitspraken als je kijkt hoeveel Liverpool de laatste jaren heeft gekocht waar je je vraagtekens bij kan zetten.

30 juli 2014 om 16:30

Sinds Rodgers er is is het aankoopbeleid wel wat verbeterd, het is nog steeds niet perfect met floppen als Alberto, Ilori, Aspas en Assaidi, maar toch al minder slecht dan Downing, Adam en Carroll.

30 juli 2014 om 17:03

Precies en bij Liverpool heb je het idee dat er aankopen gedaan worden met het oog op de huidige selectie. Wat is er nodig, past het binnen de tactiek. Daar lijkt het bij Tottenham niet op. Die kopen doodleuk 4 centrale verdedigende middenvelders en vinden het dan gek dat ze geen creativiteit hebben om maar een voorbeeld te noemen.

Een bredere selectie en een betere verdediging volstaat volgens mij.

Het is niet erg moeilijk om je geld beter uit te geven dan Spurs. Het enige wat je moet vermijden is spelers te halen op posities die al bezet zijn (paulinho en Capoue voor middenveld-posities die al dubbel bezet zijn), een Roemeense Full-back halen terwijl je één van de meest talentvolle Engelse Full-backs verkoopt (caulker) én juist een LB mist en een mislukte Spaanse spits binnenhalen met dezelfde speelstijl als Adebayor, maar dan een mindere versie.

Ik begrijp Liverpool en Spurs niet. Elk jaar weer halen ze spelers die in potentie kunnen uitgroeien tot topspelers, maar leggen ze voor dit 'gokje' wel het maximale bedrag neer. Waarom leg je €35 miljoen neer voor Lamela of €25 miljoen voor Downing. Er zitten een aantal goede aankopen tussen hoor, zie Eriksen en Sturridge. Maar als 4 van de 5 spelers die je binnenhaalt na twee jaar geen basis staan, dan is er iets mis met je scouting- en tranferbeleid. Onder Rodgers is dit bij Liverpool al lichtelijk verbetert, hoewel spelers als Borini en Aspas ook volledig overbodig waren.

Allemaal leuk en aardig, maar wat is het idee dan? Aan dit soort geroeptoeter hebben we natuurlijk helemaal niets, al heeft hij wel gelijk wat THS betreft.

Wanneer leert Rodgers zich gedragen ? Zo'n onprofessionele man bah. Hebben ze ook weer een goed seizorn gedraait.

30 juli 2014 om 16:48

Waar is hij hier dan onprofessioneel? En waarom is t een nare man? Stel je niet zo aan man. Hij zegt niets verkeerds.

30 juli 2014 om 17:24

Hij reageert altijd als een gentleman, unlike your Wenger met zijn opvliegers van de laatste jaren. Dat jij dit gedrag niet op prijs stelt vind ik daarom raar.

Er is in dit stuk niets dat sneert naar Tottenham, maar dat maken de reporters er natuurlijk weer van.

Rodgers en Martinez reageren altijd voetbal inhoudelijk en sneren haast nooit naar iemand anders.

Jouw normen van professionaliteit zijn anders dan andere

Strategie? Was Suarez gebleven dan hadden ze maar 2 of 3 spelers gehaald. Nu dat er veel geld ter beschikking is, kopen ze als een dolle.

Ik vind ze niet veel verschillen van Spurs die ook zoveel in eens kochten door het verkopen van Bale.

De nieuwe spelers zullen zich niet zo snel aanpassen vooral omdat alle Southampton spelers nooit CL hebben gespeeld. Het enige voordeel boven de spelers die Spurs kochten vorig seizoen is dat de spelers wel PL ervaring hebben, maar met het drukke schema (wat liverpool vorig seizoen niet had) zullen ze flink vermoeid raken en onderpresteren.

Rodgers moet zich dus niet zo trots op de borst slaan. Laat het eerst maar zien!

30 juli 2014 om 16:52

De leiding van liverpool had al voor de verkoop van suarez aangegeven dat er £80mil geïnvesteerd mocht worden. Dus wat je hier zegt klopt niet. En trouwens bij bijna elke aankoop die een BPL topper doet is het maar afwachten of ze het goed doen, maar de aankopen die liverpool heeft gedaan lijken op het oog prima

30 juli 2014 om 17:07

Geld vrijstellen voor versterkingen is normaal en daarom zeg ik ook dat ze hooguit 2 a 3 spelers hadden gehaald als Suarez was gebleven en mischien van die 80 mil 60 hadden gebruikt. Nu het dubbele beschikbaar is doet men precies wat Spurs deden; spenderen om te spenderen.

Daarom moet meneer niet zo onnodig arrogant doen alsof hij het beter gaat doen zonder Suarez.

30 juli 2014 om 17:29

Op de lange duur is het ook beter zonder Suarez. Doelpunten kunnen niet van 1 speler af komen, het is beter om ze van meerdere af te laten komen.

Arrogant zal Rodgers niet doen, dat maak jij er van.

Er word ook niet gespendeerd om te spenderen omdat, zoals je zelf zei, ze het druk krijgen met de CL erbij. Rodgers zegt ook dat veel versterkingen al heel lang besproken zijn, dus dat onderlijnt het maar weer eens.

Lallana, Lovren, Moreno en Markovic waren voor de zomer al targets van Liverpool. En met Suarez en 2 a 3 spelers gingen ze het ook niet redden in de CL. We hebben nu gewoon eigenlijk nog een spits nodig.

Onze eigenaren zijn niet bang om geld uit te geven aan jonge spelers and I like it

30 juli 2014 om 17:51

Ze hebben nu 6 spelers gekocht voor £86mil. Dat betekend dat ze voor £80mil er 5 hadden kunnen halen. Niet 2.. want ze hadden deze spelers al op het oog voor het vertrek van suarez

30 juli 2014 om 16:53

Veel spelers van Liverpool hebben ook niet of nauwelijks CL gespeeld. En die spelers waren er ook wel gekomen als Suarez niet was verkocht. Dat geeft Rodgers ook al aan. Er mistte gewoon breedte. Die hebben ze nodig nu ze ook in Europa spelen. Overigens heeft lovren ook al net Lyon CL gespeeld volgens mij.

30 juli 2014 om 17:01

Liverpool was door het behalen van de CL sowieso al van plan om de selectie in de breedte te versterken. Ongeacht of Suarez zou blijven of niet. Staat ook in het artikel en is ook niet zo vreemd als je bedenkt dat de meest gehoorde kritieken op LFC vorig seizoen gingen over het rustige wedstrijdschema en de breedte van de selectie.
De spelers die ook nu weer gekocht worden passen precies in t beleid van Rodgers; ze zijn jong, kunnen op meerdere posities spelen zodat Rodgers zijn spel met positiewisselingen kan spelen, zijn gedreven en werken hard.
Wat betreft CL ervaring en weinig ervaring met het drukke schema heb je gelijk maar dat heeft behalve Gerrard eigenlijk geen enkele selectiespeler. Daarvoor heb je een brede selectie en goede conditietrainers nodig.
Ik verwacht niet dat liverpool opnieuw op de 2e plaats zal eindigen maar dat was vorig jaar eigenlijk al boven verwachtingen en "niet volgens plan" maar ik denk wel dat europees voetbal halen en meestrijden om de top 4 en europees overwinteren (dat ligt nog aan de loting) een reëel doel zijn voor komend seizoen.

30 juli 2014 om 17:15

Als zijn aankopen zoveel beter zijn als die van Spurs en gerichter zoals hij zo arrogant zegt, dan waren de meeste spelers die gehaald zijn met CL ervaring. Ook voor de PL is er geen waardige vervanger voor Suarez gehaald.

Gezien hun drukke schema gaan ze het dus nog moeilijker krijgen dit seizoen omdat ze voorin kwaliteit inleveren en met onervaren spelers de CL ingaan.

30 juli 2014 om 17:25

Liverpool is 2 jaar geleden een project begonnen om binnen 4/5 jaar mee te gaan doen om de titel en met Chelsea, City, United en in iets mindere mate Arsenal definitief mee te kunnen strijden voor de titel en ik ben blij dat Rodgers hieraan vasthoudt en niet door een onverwacht succes meteen 1 of 2 grote spelers te kopen waarvan 1 of 2 geblesseerd kunnen raken om dan met hetzelfde team als vorig jaar zonder de absolute uitblinker 2x zoveel wedstrijden te gaan spelen.

30 juli 2014 om 17:32

@zizoufan

Gerichter en beter ja, want zelfs Tottenham fans durven te zeggen dat de afgelopen jaren bij Tottenham een wanbeleid gehanteerd word.

Levy en Maldini kopen spelers die hun willen en bij Liverpool koopt men de spelers die bij Rodgers en zijn scouts op het lijstje staan.

30 juli 2014 om 17:50

Verklaar het dan! Geen een speler van de aankopen heeft CL ervaring
Geen waardige vervanger voor Suarez

Dat noem je gericht?

Spurs hebben ook voor 1 seizoen CL gehaald en was men daar over een project aan het spreken. Vervolgens vielen ze weer door de mand.

Rodgers doet alsof hij het zoveel beter gaat doen. Zijn ware coaching 'kwaliteiten' zullen nu echt getest worden zonder wonderboy Suarez en eeen druk progamma met CL

30 juli 2014 om 18:10

Het enige punt waarop je reageert is het punt waarin ik je gelijk geef. Waarom reageer he niet op de rest?

30 juli 2014 om 18:56

Je moet ZiZoufan niet zo serieus nemen. Doe ik ook niet meer.

30 juli 2014 om 20:02

@Zizou

Suarez heeft ook geen CL ervaring.

31 juli 2014 om 11:21

@thegrapes

Suarez heeft wel CL ervaring. Ken je feitjes!

31 juli 2014 om 11:22

Ik heb op elk punt gereageerd. Je moet beter lezen.

Misschien legt hij dat wel uit in het eigenlijke interview?
Punt is dat dit soort berichten volstrekt belachelijk is, misvattingen de wereld in helpt, kostbare tijd verdoet, en mensen frustreert.

Heel makkelijk op te lossen: Toon aan wie de stukjes hier op voetbalzone publiceert en laat ons duimpjes aan hun geven. Het niveau zou direct omhoog gaan.

Adam, Downing, Carroll, José Enrique, Maxi, Bellamy, Borini..... kan nog wel ff doorgaan.

30 juli 2014 om 17:07

Anders noem je ook nog Westerveld, Meijer en weet ik wie allemaal van zo veel jaar geleden. Het gaat toch ok t Liverpool van Rodgers?!

30 juli 2014 om 17:10

Noem dan ook een speler die Rodgers heeft aangetrokken...
Ja je hebt assaidi, aspas en luis alberto maar dat waren "goedkope" transfers die nu weer verkocht worden met winst of weinig verlies.

30 juli 2014 om 17:31

Eens, maar hij zegt ook: "bij Liverpool zit er een strategie achter alles wat we doen". Als hij zo graag een andere club aan wil vallen kan hij het hooguit op de huidige tijd doelen. Het is nl. niet altijd zo geweest (babel, Aquilani, Coates, etc ).

Verder zijn de aankopen van Tottenham inderdaad niet allemaal geslaagd, maar de bedragen die nu worden uitgetrokken voor spelers die bij Southampton 1 leuk seizoen hebben gespeeld zijn vergelijkbaar met die van de Spurs toendertijd.

30 juli 2014 om 18:32

Natuurlijk doelt hij op het huidige liverpool, hij gaat toch ook niet met de eer strijken voor de CL die ze hebben gewonnen, net zomin praat hij over de aankopen van zijn voorgangers.
En volgens mij bedoelt hij het in eerste instantie helemaal niet op de spurs te bashen, waar nu overigens ook een nieuwe manager zit.

Hij verteld niets nieuws ik erg me al jaren aan dat beleid. Mijn grote hoop is dat Poch het technisch beleid eens neerzet en niet de malloot Franco Baldini. Wil Brendan er wel even aan herinneren dat het beleid bij Liverpool pas is gewijzigd na zijn komst en leergeld. Verder hebben we pech gehad met managers en blessures (lamela, Capoue). We zien dit jaar wel of de spelers die zijn gehaald niets kunnen, kenners zijn niet blij met poch en die spelers. Ik heb wel vertrouwen ook zonder Schneiderlin en Jay Rodriguez. Met die 2 erbij gaan we meedoen om de titel.

30 juli 2014 om 17:01

Ga er maar niet vanuit, Baldini strijkt geen miljoenensalaris op om niets te doen (al zou Spurs er beter aan doen om hem eruit te gooien, succes heeft hij niet gehad tot nu toe)

En Schneiderlin en Jay zorgen niet dat jullie mee gaan doen om de titel. Daar missen jullie gewoon nog kwaliteit voor. Tenzij Lamela en Eriksen beiden een topseizoen draaien zie ik het somber voor jullie in.

Bovendien: Welke spelers van Spurs zouden bij andere teams in de basis staan? Lloris en Sandro bij Arsenal, en that's it. Bij Chelsea helemaal niemand. Bij City Lloris en Vertonghen misschien, maar ook niet meer. Bij United zou Vertonghen en misschien Sandro in de basis staan, bij Liverpool Sandro, Davies en Lloris. De topclubs hebben gewoon betere spelers en die spelers spelen ook nog eens beter samen tot nu toe.

30 juli 2014 om 17:10

In welke zin "zie ik het somber in"?

Als Schneiderlin nog komt - en eventueel nog een CB en LW -, doen Spurs gewoon mee om de top four. Net als Arsenal, Everton, Liverpool en Man. United.

Kampioen worden ze natuurlijk niet, maar dat is evident met Chelsea en Man. City actief in dezelfde competitie.

30 juli 2014 om 17:38

Als...

Als er een breker komt bij Arsenal is Arsenal gewoon een maat te groot voor Spurs. Als Ronaldo en Robben naar United gaan word United waarschijnlijk kampioen. Als koeien konden vliegen liep ik altijd met een paraplu open op straat...

Vergelijk het eens:
Szczesny. Lloris. De Gea, Mignolet, Howard
Debuchy, Walker, Rafael, Johnson, Coleman
Mertesacker, .dawson, Jones, Agger, Stones
Koscielny, .vertonghen, Evans, Sakho, Jagielka
Gibbs, Davies, Shaw, Flanagan, Baines
Ramsey, Paulinho, Herrera, Gerrard, Barry
Flamini, Sandro, Carrick, Henderson, Mccarthy
Ozil, Eriksen, Rooney, Lallana, Barkley
Sanchez, Lamela, Nani, Sterling, Mirallas
Cazorla, Townsend, Young, Markovic, Pienaar
Giroud, Adebayor, Van Persie, Sturridge, Lukaku

Ik ga er vanuit dat dit op dit moment zo ongeveer de basis gaat zijn. Ik kan niet bepaald zeggen dat Spurs op een van de 11 posities de beste speler heeft.

30 juli 2014 om 18:56

Van de genoemde spelers zouden dit mijn "beste"spelers zijn

De Gea
Coleman
Mertesacker
Sakho
Baines
Ramsey
Carrick
Özil/rooney
Sanchez
Cazorla
Van Persie

30 juli 2014 om 21:11

@stravven:

"als Ronaldo en Robben naar United gaan word United waarschijnlijk kampioen."

Doe niet zo hilarisch overdreven. Of je hebt het niet goed bijgehouden, of je doet alsof je het niet weet, maar de kans is groot dat Schneiderlin naar Spurs komt en bovendien is er nog tijd zat voor alle clubs om spelers te contracteren.

Dat jij nota bene 30 juli (!!) al zo hijgerig clubs afschrijft, zegt alles over jouw gebrek aan objectiviteit.

En wat een achterhaald en ongeïnformeerd idee trouwens, dat je de beste spelers moet hebben om mee te doen voor de top four.

Weet je voor wie ik het somber inzie? Voor onnozelen die denken dat Dawson aankomend seizoen basisspeler is bij Spurs.. Geen wonder dat je dan bovenstaande onzin verkondigt.


Tsja, ik ben niet onder de indruk van de transfers van Liverpool. Zeker goede spelers die ze gehaald hebben, maar geen spelers die het verschil gaan maken tussen plek 2 en 1. In de breedte is Liverpool sterker geworden, maar met een CL campagne is dat ook broodnodig. Echter zie ik gezien de concurrentie het geen kampioenschap opleveren.

Leuk beleid hoor, maar je absolute sterspeler verkopen en daarvoor redelijk veel middelmaat terughalen.... dat lijkt verdomd veel op het Tottenham beleid van vorig jaar. Overigens logisch ook dat Liverpool niet de allergrootste spelers kan halen, aangezien de andere Engelse topploegen meer succesgarantie hebben (blijkt ook wel uit de afgelopen seizoenen)

Rogers zei nog zo trots dat Liverpool allemaal zelf opgeleide jongens in het team had, dit in tegenstelling tot het grote geld bij City. Ik zie het interview nog voor mij. En kijk nu ... Ach, Rogers is niet meer dan de zoveelste hypocriet in het voetbal. Maar de gedachte zullen wij wel zien.

Hoe dan ook, het wordt hopelijk weer spannend in de Premier League.

30 juli 2014 om 17:29

Dat is omdat City netto maar 60 miljoen uit mag geven, net als Psg, en City zit nu al aan 25 miljoen. Dus nog 1 aankoop a la City en je bent er.

Wat nog vreemder is is het feit dat Arsenal netto meer uitgegeven heeft dan Spurs, Chelsea, Liverpool en City samen (-73 miljoen om 2, 0, -30 en -25) en dat Everton, Hull, Newcastle en West Ham netto bijna net zoveel of meer dan City uitgegeven hebben.

Waar is de sneer VZ?

Ik vind dat dit een erg nette reactie is op de honderden vragen die hij hierover krijgt van de journalisten.

Een andere visie dan Tottenham, tuurlijk heeft elke club een andere visie en dat staat geheel los van de tweede ge'quote zin; Liverpool koopt in met een strategie achter elke speler.

Met statistieken kan je sjoemelen en is niets mis mee, maar het beïnvloeden van interviews vind ik erg laag.

Het beleid van Tottenham is al jaren bagger, waar ik me ook al jaren aan kapot irriteer..

Is niet sjiek van hem om zich zo in t openbaar over Spurs uit te laten.. Lfc heeft namelijk net als Spurs ook een paar behoorlijke miskleunen gehad , en de grootste staat waarschijnlijk op hun naam: Andy Carroll.

Als Rodgers een grote meneer geweest was, had ie argumenten gegeven enkel op de vragen, en niet sneren richting Spurs..

Als jij het intervieuw op Skysport had gezien dan had je tenminste geweten wat Rodgers precies gezegd had, maar dat heb je duidelijk niet.

Rodgers told Sky Sports News:

30 juli 2014 om 20:15

It's a different club and different vision we have here.

Dat is mooi Liverpool, 1 goed seizoen gedraaid en ze hebben een visie. Tot vorig seizoen kochten jullie alles wat los en vast zat om maar te hopen dat het goed kwam.
Enkele voorbeelden:
Enrique
Adam
Carrol
Downing
Coates

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren