Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Goed ventje’ krijgt wederom voorstel van PSV voor contractverlenging

Laatste update:
/

Zakaria Bakkali krijgt een nieuw voorstel van PSV om zijn contract te verlengen, zo meldt het Eindhovens Dagblad zondagavond. Het is echter onduidelijk of de achttienjarige aanvaller op het voorstel wil ingaan. Bakkali staat in de belangstelling van diverse clubs.

Volgens het regionale dagblad moet Bakkali op de eerste plaats zijn plek in de A-selectie van trainer Phillip Cocu zelf terugverdienen. De aanvaller is sinds de voorbereiding bij Jong PSV actief omdat hij een eerder verlengingsvoorstel van de directie naast zich neerlegde. De huidige samenwerking loopt aan het einde van de huidige voetbaljaargang af.

Technisch manager Marcel Brands verzekerde onlangs dat Bakkali een zwaar jaar achter de rug heeft, met veel beslommeringen rondom zijn persoon. “Bakkali is zelf gewoon een goed ventje”, claimde de sportbestuurder van de Eindhovense club. “Diep in zijn hart blijft hij ook het liefst bij PSV.” De zomerse transfermarkt sluit op 1 september zijn deuren.

Denk jij dat Zakaria Bakkali een nieuw contract met PSV ondertekent?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gewoon een nieuw contract aanbieden stel je voor hij gaat naar porto speelt de pannen van het dak en wordt dan voor 40 miljoen aan barca verkocht dan sla je jezelf toch je kop in. Hij heeft onwijs veel talent hopen dat hij bijtekent en de mentaliteit van depay overneemt want dan kan ook bakkali zo goed worden misschien wel beter.

18 augustus 2014 om 01:07

Dat doen ze toch, maar meneer wil of een top salaris of absurde garanties.

18 augustus 2014 om 01:28

Nee die jongen wil alleen uitzicht op speeltijd en het aantrekken van een Ruiz is dat niet zo slim als PSV zijnde. Bakkali weet ook dat Depay waarschijnlijk vertrekt dus ool lb heeft hij dan kans.

18 augustus 2014 om 02:44

Hij komt gewoon tekort en is een rotventje dat alleen problemen veroorzaakt, verkopen die handel!

18 augustus 2014 om 06:18

Komt te kort zeg jij. Die kerel is pas 18 Haha hoe kan je dat zeggen.
Chelsea gaat wel zo om met hun talenten ja.

18 augustus 2014 om 08:29

Dat was volgens mij vooral die oude zaakwaarnemer die dat zei. Zelf heb ik Bakkali daar nog niet over gehoord.

18 augustus 2014 om 01:38

Ik weet niet of je als psv zijnde zo'n joch langer bij je club wilt houden. Dat hij zo lang aan het klooien is zegt al genoeg over zijn instelling. Dit zal geen grote worden, mooi voor de bodem van de eredivisie (gevalletje hadouir)

18 augustus 2014 om 11:11

Hoe kan je nu al op voorhand zeggen dat Bakkali geen grote gaat worden? Dat manneke debuteerde wel ff op zijn 17 in de hoofdmacht van PSV! Of was je dit soms vergeten? Tijdens die wedstrijden die hij gespeeld heeft kon je zeer duidelijk zien dat dit ventje barst van het talent en dat hij met de JUISTE begeleiding een erg grote speler zou kunnen worden. Depay barste oom van het talent maar zijn mentaliteit was ook zeer slecht op zijn 17/18de en liep het risico dat PSV hem destijds wilde wegsturen omdat hij een instelling van niks had. En ja toen werd Depay wakker en kijk waar deze jonge nu is een van de misschien wel de beste spelers van de eredivisie! Als Bakkali nu eens met Depay gaat praten dan weet ik zeker dat Bakkali een ommekeer gaat maken en zich terug gaat vechten naar t eerste van PSV en zal dan Depay opvolgen op LB want dat is zelfs ook zijn favoriete positie als ik het niet verkeerd heb.

Zou natuurlijk een geweldige opvolger kunnen zijn voor Depay, maar ja eerst bijtekenen hè.

18 augustus 2014 om 00:55

Idd, hij is eigk een LB. En hij zou ook eigk de back up v depay moeten zijn. Maar dat is niet gebeurd door alle gebeurtenissen vh afgelopen jaar.

18 augustus 2014 om 02:19

Ik ben benieuwd wat hij hier zelf over gaat zeggen.

Tekenen of opdonderen. Word echt dood moe van dit ventje. Als hij zijn verstand gebruikt dan tekent hij bij. Volgend jaar is Depay sowieso weg en kan hij daar spelen. En dan mag ie het echt waarmaken. Wellicht dat hij nu verhuurt kan worden aan een Heerenveen ofzo.

18 augustus 2014 om 00:56

Nee, niet verhuren. Anders hebben we echt te weinig buitenspelers. Narsingh en Depay zijn de twee besten met bakkali en Jozefzoon erachter. En met alleen Jozefzoon erachter red je het niet.

18 augustus 2014 om 01:28

Psv wilde sowieso nog een vleugelspits halen. Daarbij moet Bakkali gewoon lekker spelen. We hebben Jozefzoon en Narsingh achter de hand. Nu Locadia op rechts speelt. We hoeven geen 3 reserve vleugelspelers te hebben.

18 augustus 2014 om 11:05

Nee ze willen een vleugelspits halen als bakkali vertrekt als bakkali niet vertrekt is er geen reden om nog een aanvaller te halenm

18 augustus 2014 om 12:37

Ik neem toch niet aan dat Locadia het hele seizoen daar blijft staan. Anders verpruts je Narsingh en Ldj, al vraag ik mij af waarom eerst genoemde niet speelt. Narsingh levert toch altijd wel een goede bal per wedstrijd af bij de spits. Maarja, Cocu zal het wel beter weten.

Ontzettend zonde van dit talent.

Zo een hoog potentieel en dan tot dusverre er niet heel veel mee doen. Ik hoop dat hij bijtekent en Memphis hem bij de hand gaat nemen en wat dingen gaat bijleren en dat hij ook gaat beseffen dat hij er nog niet is. Ondanks alles blijft het een heerlijk talent en hij is nog vrij jong !

Geld of contractduur maakt niet uit, hij wilt gewoon spelen. Nu is hij basisspeler bij Jong Psv, daar had hij vorig jaar moeten staan. Niet in januari al 15 invalbeurten bij PSV 1 zitten om de rest van het seizoen te moeten schimmelen op de bank om daarna de volgende Labyad genoemd te worden omdat hij het banken beu is.

Echt fijn dat mensen hem meteen vergelijken met Labyad, is zodenigrerend om die Marokkaanse jongens allemaal als één pot nat te beschouwen.

18 augustus 2014 om 01:26

Maar toch redden Marokkaanse jongens het niet vaak, ze hebben toch een of anders mentaliteitsprobleem. Of het in de genen zit of omdat komt omdat ze vaak uit een mindere buurt komen weet ik niet.

Hij zal waarschijnlijk gewoon bijtekenen. Ten eerste omdat ie dan zelf de zekerheid heeft om aan zijn carriere en ontwikkeling te werken met meer geld op zak. Ten tweede omdat de clubs ook niet voor hem in de rij zullen staan. Die halfslachtige belangstelling van clubs als Atletico is meer rumoer dan overtuigend. Hopelijk gaat ie het nog maken bij PSV, maar het zal moeilijk worden met Depay (als hij niet vertrekt), Narsingh, Vloet en Locadia (nu op flank geposteerd) die voor hem in de pikorde staan.

18 augustus 2014 om 01:22

Hou tog op man. Eenmaal tranfervrij zullen de clubs in de rij staan voor dit ventje, en zo niet kan ie altijd terug naar de top i belgie. Zekerheid heeft hij dus zoiezo. Meer geld? Daar vraagt deze jongen helemaal niet om. Deze jongrtje is gewoon gebruikt /misbruikt door het bestuur van psv.

Halfslachtige interesse? Ik ben een ajacied ff voor de duidelijkheid. Maar weet je wat ik halfslachtige interesse noem, dat gezeik rond daley blind die inmiddels al aan elke topclub in europa wordt gelinkt van liverpool tot aan manchester, van milaan tot Barcelona. Dat noem im pas halfslachtig.

Als zakaria bakkali zijn Kans krijgt gaat jin het Zeker voor 100% maken in Eindhoven. Zeker als depay vertrekt. Die andere 3 die je opnoemt zijn helemaal geen concurrentie voor bakkali.

Vloet en locadia vind im zoiezo niet van het niveau wat psv moet na willen streven. En narsing kan evt een goede worden. Was heel goed in zij Heerenveen tijd, helaas staat ie al lang stil na zij blessure maar zelfs hij heeft niet het talent wat bakkali wel heeft. Daarbij komt dat bakkali veel jonger is, dan deze 3. En net als ddepay heel veel dreiging van uit gaat.

Kortom, deze jongen komt rr zoiezo mrt of zondrr psv/brands.

18 augustus 2014 om 09:29

Ja goed, dan verschillen wij van mening. Jij bent er van overtuigd dat hij het gaat redden, ik (nog) niet. Hij heeft nu in principe al een jaar achterstand opgelopen in zijn ontwikkeling en dat kan voor sommige talenten al funest zijn. Tuurlijk zie je dat hij kwaliteiten heeft, maar of ie het gaat redden is een tweede.

En over die interesse gesproken die ik halfslachtig noem. Ik heb jouw geen tegenargumenten zien geven. Ja, wijzen naar een ander voorbeeld...waar ik overigens van hoop dat ie halfslachtig blijft, want Daley Blind leidt Ajax naar de titel (denk ik). En dat de clubs voor hem in de rij zullen staan bij een transfervrije status is geen garantie en daarnaast zegt dat niet veel als het wel zo zou zijn. Clubs hoeven dan slechts een kleine investering te doen. Redt hij het dan niet, vinden ze dat niet erg.

18 augustus 2014 om 15:08

Hahahahaha Als daley blind ons naar de titel moet leiden dan leidt bakkali psv naar de champions league winst.

Nogmaals ik ben voor 100% ajacied, en ben minimaal 2 x per maand in het honk te vinden. Maar dat je je zellf voor houdt dat blind ons naar de titel leidt dan ben je echt voetbalblind.

Schone en elghazi en viergever dat zijn inze jongens van dit jaar. Let maar op. Blind kan je maar bbeter nog wegdoen want volgend jaar krijg je er nooit meer zoveel voor als nu.

Blind verkopen en bakkali ervoor terug halen dat zou pas geweldig zijn.

18 augustus 2014 om 17:41

Nog iets waar we het niet over eens zijn dan. Ik ben blij dat ik je aan het lachen heb gemaakt vandaag

Wat een vent die Brands, hij heeft Bakkali via de pers helemaal lopen afbranden. Bakkali heeft tig ultimatums gehad waarin hij moest bijtekenen ander had hij het helemaal verbruid en nu is het ineens weer een prima ventje die diep in zijn hart bij PSV wil blijven. Ik hoop dat er ook nog een paar nuchtere PSV fans zijn die ipv op een 18 jarig ventje schelden zich ook eens afvragen waar hun technisch directeur mee bezig is.

18 augustus 2014 om 01:12

in de wereld van brands draait alles om Brands. Die man doet er alles aan om zelf zo positief mogelijk on het nieuws te komen en om het psv publiek te laten geloven dat hij het beste voorheeft met psv... maar eigenlijk draait het allemaal om Brands. Vent trekt alleen maar middenvelders aanvallers aan, en verkoopt voor veel geld, weet geen team samen te stellen met zn aankopen, maar weet wel het publiek te paaien met advocaat bommel cocu ruiz narsingh maher wijnaldum. En iedere keer weer trapt men erin... ik vind het wel best. psv gaat de afgrond in. en twente dient zich langzamerdehand aan als eventuele vervanger. twente heeft meer priizen gepakt dan psv de laatste paar jaren.

18 augustus 2014 om 01:40

Wat een onzin zeg, zeg dan gewoon dat je een hekel aan de man hebt (had je ook al een hekel aan Brands toen hij de TD van AZ was?)
Er zijn inderdaad rare aankopen gedaan door Brands, zoals het kopen van Hiljemark in plaats van een verdediger destijds.
Advocaat is geween een uitstekende trainer en Van Bommel is een van de laatste voetballers die nog echte clubliefde heeft. Ruiz was inderdaad duur maar heeft PSV wel Europees voetbal bezorgd.

Ze weten gewoon dat ze in eindhoven zelf zwaar de mist in zijn gegaan inzak soapserie "zakaria bakkali". Ze krijgen het gewoon niet uit hun strot om hun fouten te erkennen. Daarbij weten ze ook dat ze bakkali gewoon keihard nodig hebben zeker als Depay nog zal vertrekken. Bakkali is op depay na de grootste talent wat er in eindhoven rondloopt en kan veel centjes opleveren in de toekomst.

ik vind het best een kwalijke zaak om zo een jong ventje op deze manier onder druk te zetten omwille van eigen belang.

met eigen belang bedoel ik dus. Zijn potentiële omvangrijke marktwaarde., wel de diensten van zijn voetbal kwaliteiten wil gebruiken maar niet fair tegen deze jongen en tegen heel psv kunnen zijn. Geen verlies willen maken door hem transfervrij de deur uit te laten gaan. Dit spelletje goor via de media te spelen. Waarom werden er vorig jaar geen ballen getoond met toivonen? Die wilde ook niet bijteken, na 100x dreigen bij teken of terug naar de 2e elftal is toivonen gewoon in het 1e begonnen tijdens de competitie start.

Een speler kan toch ook niet weigeren om niet te spelen wanneer hij niet weg mag? Ja het kan wel maar dan gaat de club op hun streepjes staan, en markeren als werkweigering waardoor speler ook geen salaris meer zal krijgen.

Een contract is een contract. Tot einde contract heb je verplichtingen, maar je kan een speler niet straffen omdat hin niet wil verlengen na nota bene zo te zijn behandelt bij zijn club.

zowel speler als club tekenen met volle verstand een contract, remeber?

18 augustus 2014 om 01:39

Niemand is groter dan de club zelf ook Bakalli niet..

Een contract is een contract, ja dus mag PSV doen met hem wat ze willen en hem netjes die keuze voorschotelen, jij niet langer bij PSV willen blijven? Oke dan mag je in het tweede voetballen. Wil je naar een andere club? Oke dan laten we dat netjes toe.

PSV heeft goed gehandeld

18 augustus 2014 om 02:04

Amehoelaaa.... doe ff gauw je psv brilletje af joh aub.

Een contract is een contract dus mag psv met je doen wat je wil? Ik hoop voor jou dat je dat ook niet zo bij je eigen werkgever ziet, anders heb ik ontzettend veel medelijden met jou.

Maar om je even uit je dromen te helpen Bakkali mocht helemaal niet meer in het 2e spelen. Ze hadden hem al 15 wedstrijden in het eerste laten spelen.

het enige wat hij wilde was speel minuten. Of het nou in de 1e of 2e elftal was heeft ie niet aangegeven. Dat is gewoon willens en wetens iemand op t bankje laten rotten, terwijl zijn kwaliteiten en leeftijd om iets anders vragen.
Deze jonge is gewoon zeer slecht behandelt punt uit.

18 augustus 2014 om 07:42

Ze hebben een fout gemaakt door hem teveel in te laten vallen afgelopen seizoen maar dat is het enige wat je hem kunt verwijten. Hij heeft kansen genoeg gehad maar ze niet gegrepen. Vervolgens belooft hij telkens om een nieuw contract te tekenen wat hij dan niet doet. En dan is het logisch dat PSV zich zo opstelt.
Een andere reden is dat PSV bakken met kritiek over zich heen heeft gehad met Toivonen en dat willen ze niet nog een keer.

18 augustus 2014 om 14:51

Je kan praten als brugman, brugman was waarschijnlijk oo km heel goed in bagatelliseren. Maar alles recht lullen wat krom is kan ik ook.

op jou tour dan. Waarom Moet hij zijn contract verlengen dan? Dat is hij toch niet verplicht?

Wat een Nonsense reden geef je hier aan. Zoiets doms heb ik weinig eerder gelezen.

Dus omdat psv zelf opnieuw de mist in gaat en waardoor ze met toivonen bakken kritiek over zich heen hebbe gekregen moet je maar een 17 nu 18 jarig ventje zo de grond in boren? Iets met een ezel en een steen.....!!!

Of omdat ze zelf geen kritiek over zich heen willen krijgen, pleuren we alles gewoon op conto van bakkali. Krrijgt hij maar alle kritiek over zich heen. Zoiets? Dat ze nu alweer door het slijk gaan voor hem zegt toch genoeg joh. Niet zo blind staren naar je cluppie toe maar gewoon realistisch zijn.

Ze hebben gewoon geblunderd met die toptalent. Niets meer en niets minder.

En dat laatste stukje tekst dan, gatverdamme wat een misselijke poging dit jochie bepaalde (schuld) gevoelens in te praten.

Ik verzeker marcel brands dat hij voor 90% schuldig is aan het zware jaar van dit "goed ventje" door het beslommer van marcel Brands zelf.

"diep in zijn hart blijft hij ook bij psv" ???laat hem dat dan zelf uitspreken, waarom moet iij dat voor hem doen? Of bedoel je gewoon dat je zlef diep in je hart hoopt dat bakkali bij psv bljjft omdat je weet dat je met de grond gelijk zal worden gemaakt door je eigen achterban als hij door jou toedoen vertrekt?

18 augustus 2014 om 07:44

Heeft Brands jouw meissie een keer afgepakt omdat je zo'n haat hebt?
Brands is helemaal niet voor 90% schuldig, dat is Bakkali zelf. Als hij niet zo slecht gespeeld had na zijn blessure was Ruiz helemaal niet gekomen, maar meer dan een handvol goede wedstrijden heeft Bakkali het afgelopen seizoen niet gespeeld. En nu komt Bakkali zijn afspraken niet na. En dat ligt allemaal aan Brands?

18 augustus 2014 om 10:43

Een jongetje van 18 afrekenen op een aantal mindere wedstrijden na een blessure is net zo krom als de heer Brands zelf. Nog krommer is de manier waarop Psv een jong talent als Bakkali behandelt. Eerst die jongen het precieze aantal wedstrijden laten spelen zodat hij niet met Jong kan meedoen. Vervolgens Ruiz halen omdat hij zijn niveau niet haalt. Nee, niet Bakkali maar alles en iedereen hier omheen moeten zich achter de oren krabben. Ze hebben een diamand in handen maar herkennen de waarde niet. Overigens vind ik Cocu de hoofdreden waardoor Bakkali stopt in zijn ontwikkeling, dat was mrt de Boer wel anders geweest.

18 augustus 2014 om 14:59

Heel psv speelde destijds slecht inclusief depay (al was hij nog 1 van de betere). Waarom huren jullie niet gewoon minimaal 11 andere speler voor 70000euro per wedstrijd kunnen we de rest terug zetten naar t 2e. Oneej Damnn gaat niet ze hebben al 15 wedstrijden in t eerste gespeeld. Gewoon alle 11 laten banken. Wanneer het team niet draait krjng je wrijving, bij wrijving gaan mensen naar andere wijzen. En wie is hier dan het makkelijkste slachtoffer... jaaa eeen knul van 17 jaar.

Ze hadden er gelijk nuchter mee moeten omgaan. Nu na alles inneens weer zijn contract verlengen gaat niet werken. Dit is nou wat mis is met psv. Elke keer iets zeggen maar het andere doen.

Het is niet allemaal bakkalis schuld. Hij werd neergezet als een ster en speelde zowat alles. Moest sneller terugkomen van Zijn blessure omdat hij belangrijk was. En nadat hij weer geblesseerd raakt ligt hij eruit. Zo breek je een speler ook. Hij kan geen basis plek eisen maar psv gaf hem ook wel een beetje het gevoel alsof hij de ster was. Beide partijen zaten fout. Nu is er denk ik teveel gebeurd om hem erbij te houden.

Een "goed ventje"? Dit is toch gewoon een over het paard getilde verwaande pseudo-vedette? Nog niets bewezen en meneer denkt bij de club die hem deze kans geeft de onderhandelinen te kunnen bepalen? PSV moet gewoon blij zijn als ze van hem af zijn, want hij heeft toch wel een beetje verkeerd beeld van de wereld vrees ik. Misschien moet hij eens met Labyad gaan praten, hoe die zijn tijd bij Benfica heft ervaren? Dat kan hem toch al gauw weer 2 jaar bankzitten schelen!

18 augustus 2014 om 08:14

Labyad heeft nooit bij Benfica gespeeld hoor.

18 augustus 2014 om 14:56

Excuus, ik bedoel natuurlijk Sporting Portugal!

Oh nu is hij weer een goed ventje. Wat een hypocriete wereldje dat voetbalwereldje.

18 augustus 2014 om 07:31

Inderdaad, je haalt me de woorden uit de mond!
Wat laat je je kennen als bestuur van psv, lachwekkend gewoon.

PSV maakt zich toch echt wel belachelijk met dit gedoe. Nu Depay mogelijk weggaat en ze Bakkali toch nog nodig zou kunnen hebben gaat Brands direct weer door het slijk voor Bakkali en is het een goed ventje, wat een hypocriet! Ik zou al lang geen zin meer hebben om bij deze club bij te tekenen, maar ja, als geen andere goede club hem echt wil halen heeft hij uiteindelijk weinig keus dan bijtekenen. Ik hoop echt vurig dat Rijsel hem alsnog binnen haalt, dat zou een fantastische club zijn voor hem.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren