Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Daley is een rol als controlerende middenvelder in de basis toegezegd'

Laatste update:
/

Aan het begin van de week speelde er nog niks rondom Daley Blind, maar zaterdag zal de Oranje-international waarschijnlijk officieel worden gepresenteerd bij Manchester United. Dat de concrete interesse van de Engelse grootmacht inderdaad echt iets van de laatste dagen is, bevestigt zaakwaarnemer Rob Jansen in gesprek met FOX Sports. "Het sluimerde lang, maar we namen het minder serieus dan de media dachten."

Toen echter duidelijk werd dat Manchester United daadwerkelijk actie wilde ondernemen, is er meteen druk overleg gevoerd. Daarbij werd uiteraard ook gebruikgemaakt van vader Danny, die tijdens het afgelopen WK nog onderderdeel uitmaakte van de technische staf van (toen nog) bondscoach Louis van Gaal. "Er is goed over de rol van Daley gesproken. Er was natuurlijk contact tussen Danny en Louis", geeft Jansen aan.

Volgens de spelersmakelaar is Blind een rol bij de eerste elf toegezegd. "Het is natuurlijk een van de grootste clubs ter wereld, dus je kunt niet zeggen: 'ik zal zus en ik moet zo'. Maar Daley zal gaan spelen in de basis, als controlerende middenvelder. Daarna is het aan de speler zelf of dat zo blijft." Volgens Jansen had zijn cliënt er ook vrede mee gehad als hij bij Ajax was gebleven. "Maar als je deze kans krijgt, dan pak je hem."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Een rol in de basis toezeggen.. Wat is dat toch tegenwoordig en wat een grap vooral. Als Daley het 4 wedstrijden slecht doet staat die er echt wel naast

30 augustus 2014 om 18:45

Wat dacht je v. Gaal dan?? Manu moet nog ff zo doorgaan, en ome Louis kan met pensioen.. Lekker, Daley.. Zakkenvullen op de bank..

30 augustus 2014 om 18:56

Schrijf ze beide maar af, niks geleerd van afgelopen WK. Na wat opstarperikelen gaat Manu er op en erover. Ik denk dat ze kampioen worden.

30 augustus 2014 om 19:05

Niets geleerd vh Wk??
Ja.. Misschien dat je het met afzichtelijk voetbal best een eind kan redden.
Joh, we gaan t zien

30 augustus 2014 om 19:25

Nee, dat we niet te snel mensen moeten afschrijven voordat ze daadwerkelijk werk in iets hebben gestoken.

Je zegt het zelf, we gaan het zien. Je hebt Blind nog geen eens in een United shirt gezien en je schrijft hem al zonder pardon af.

31 augustus 2014 om 03:42

@Siem63 ik geef blind nog wel een goede kans hoor. Op het wk heeft iedereen kunnen zien dat daley leuke dingen kan laten zien. Als hij bij manU eenmaal zijn draai kan vinden en weer zo'n sprongen weet te maken als de laatste jaren bij ajax dan zie ik hem nog wel uitgroeien tot een topspeler. Ik snap niet waarom iedereen zo pessimistisch is over de keuzes van Van Gaal. Na het wk was iedereen helemaal in de wolken door zijn prestaties, de voorbereiding bij manU was voortreffelijk en door wat matige wedstrijden in het begin van het seizoen blijkt iedereen alweer vergeten te zijn wat voor fantastische coach Van Gaal is.

Wordt echt gek van die mensen die per wedstrijd weer van mening veranderen over een bepaalde speler / coach. Van Gaal heeft zich allang bewezen en zal dat dit seizoen ook zeker weer doen.

30 augustus 2014 om 18:54

dat zegt Jansen toch ook! dat hij in badis begint en daarna is het aan hem zelf

30 augustus 2014 om 18:56

Klopt ook zeker maar vind jij zulke praktijken niet raar dan? Vechten voor je plek is tegenwoordig te veel gevraagd. Spelers eisen een basisplek en dat vind ik erg vreemd vooral als je naar een wereldclub gaat spelers worden te verwend deze dagen. (voordat alle Ajaxsupporters mij gaan bashen omdat ik het over een ajacied heb het is ook zo met andere spelers)

30 augustus 2014 om 19:06

een basisplek eisen zou k ook raar vinden, helemaal omdat Blind zich natuurlijk in Manchester weer opnieuw moet bewijzen.

Maar we weten natturlijk niet hoe zulke besprekingen gaan, ik kan me goed voorstellen dat Blind vraagt wat zij mogelijkheden zijn en dat van Gaal heeft aangegeven heeft dat ze hem voor de basis halen en dat hij zich dan maar moet laten zien. Maarja dat zullen we nooit exact weten naturlijk.

30 augustus 2014 om 21:02

@rvx Jij reageert alleen op de titel zo te zien. Misschien kan je beter eerst even het hele artikel lezen. Daarin staat namelijk dat hij begint in de basis en dat het dan aan hem is of die daarin blijft spelen. Afgaand op de wedstrijd van vandaag kan Blind het niet slechter doen dan wat er nu staat.

30 augustus 2014 om 22:32

Nee ik reageer op het hele verhaal lees mijm reactie hierboven dan zul je het zien

31 augustus 2014 om 08:34

De reactie die ik je gaf was op de eerste reactie. Daarin laat je niet duidelijk zien dat je het hele artikel gelezen hebt maar reageerde op de titel. Na alle commentaar heb je waarschijnlijk toch maar eventjes het hele artikel gelezen.

31 augustus 2014 om 13:43

Nee want die had ik al gelezen.. misschien niet helemaal juist geschreven maar het ging me erom dat je een basisplaats toezeggen gewoon vreemd is in deze tijd.

R.i.p united, ik had echt hoop met van Gaal maar dit man man, zo gaan ze er nooit komen.

30 augustus 2014 om 18:46

Een degelijke speler die zonder moeite alles geeft voor het team heb je absoluut nodig als topteam. Blind is niet een speler die de goals maakt of waarvoor je naar het stadion komt, maar ik ben er van overtuigd dat hij mee kan bij United. Nuttige speler.

30 augustus 2014 om 19:18

na deze aankoop hoop ik echt dan van Gaal snel ontslagen wordt.
Wat een domme aankoop en ook voor een belachelijk hoog bedrag,
De enige die hier om lacht is Overmars,

30 augustus 2014 om 20:28

Niet zo hard zeiken. Ik heb net zo weinig met Daley als met Ajax, maar voor het Nederlands voetbal is dit goed. Onze zuiderburen deden zo stoer dat zij spelers hadden bij de beste clubs ter wereld en wij Nederland alleen kwamen met eredivisie spelers.

Nu hebben we ook 2 bij Man Utd.

Manchester United tegenwoordig een subtopper? Wat moet je met Daley Blind. Dat is het zelfde wat Ajax moet met Duarte. Echt lachwekkend allemaal. Had vandaag de wedstrijd gezien. Wat een teleurstellend niveau is dat Manchester zeg.

30 augustus 2014 om 19:12

Geef V. Gaal de tijd, hij gaat er een top team van maken net zoals hij dat met Bayern deed

30 augustus 2014 om 19:59

Ja maar het getuigd niet echt van ambitie om Blind te kopen.
Zal helemaal worden overlopen op dat middenveld.

Had dan beter voor 18 miljoen een centrale verdediger gekocht, of wat miljoentjes bewaard voor een Strootman ofzo.

30 augustus 2014 om 20:35

Ach, Van Gaal mag nog 200 mln spenderen. Ik denk dat ze nog 1 topper kopen, hopelijk een centrale verdediger, het liefst 2. Duo van Dortmund? Subotic - Hummels?

30 augustus 2014 om 20:00

Positiespel is anders al een stuk beter dan vorig seizoen, kun je nagaan...Alleen achterin is het er niet beter op geworden. En ze missen een verdedigende middenvelder die fatsoenlijk kan opbouwen. Misschien kan blind daar verandering in brengen?

30 augustus 2014 om 20:27

Blind kan opbouwen, en is geweldig in positiespel.
Maar de gemiddelde CVM in de PL weegt 20 kilo meer en maakt slidings waar je weg voor gaat duiken. Daley is iets te nonchalant in die dingen. Wilt alles netjes en voetballend oplossen. Dat gaat hij merken bij Man Utd.

Hij mag eerst zijn benen leren controleren wat een grap zeg.

De wedstrijd van vandaag was echt bedroevend. Enige lichtpuntje was di maria. Ik had gedacht dat het wel goed zou komen wanneer rojo speelgerechtigd is, shaw en smalling niet meer geblesseerd zijn maar nu gebeurd dit.. Gun het louis van harte maar met aankopen als daley blind ga je het niet redden.

30 augustus 2014 om 18:56

Smalling? Die is niet eens goed genoeg om op de bank te zitten. Blind kan best gaan verrassen, hij is wat dat betreft een beetje als Kuijt.

als ik hier zo eens de reacties lees, word ik zo verdrietig. Iedereen heeft zijn mening klaar en van gaal wordt met de grond gelijkgemaakt.
Hij weet heus wel wat hij doet, alle negatievelingen weten het allemaal beter.

- Het Systeem deugt niet
- hij koopt de verkeerde spelers ( heeft er overigens maar 3 zelf bepaalt)
- hij mag blij zijn als hij bij de eerste 8 komt.

De Premier League is 3 rondes onderweg. City verliest van Stoke, arsenal verliest punten, Liverpool koopt zich helemaal gek en pakt weinig punten en maakt geen Indruk.

Laten we gewoon eens gaan oordelen zo rond de winterstop.

30 augustus 2014 om 18:56

Hoezo Liverpool pakt weinig punten? 3 uit 2 wedstrijden waarvan 1 tegen de kampioen van vorig jaar. Over vroeg oordelen gesproken.

30 augustus 2014 om 19:15

3 uit 6 is toch weinig? Of zou jij blij zijn als ze aan het eind van het seizoen 57 punten hebben? Daar werd je afgelopen seizoen toch mooi 8e mee. De post van Thierryer gaat er juist over dat mensen zo snel oordelen over Van Gaal, terwijl ze op meer plekken opstartproblemen hebben en ze misschien nog niet op hun top spelen. De voorbeelden die hij noemt zijn City, Arsenal en Liverpool, wat directe concurrenten zijn.

30 augustus 2014 om 19:28

Hij oordeelt het niet met de intentie waar hij het over heeft, hij wilt het simpelweg vergelijken met datgene dat mensen nu door de grond boren.

Iedereen wilt zich tegenwoordig voordoen als een Engelse tabloid.

30 augustus 2014 om 19:33

Nee 3 op 6 is zeker nie goed, maar ook niet onverwacht als 1 match daarvan tegen Man. City is.
Maar het grote verschil is de manier van spelen, bij Man. United is het gewoon niet goed.
En allemaal wel waar dat een ploeg die diep zit niet ineens begint te draaien. Maar meneer Van Gaal beweerde het allemaal eens direct te regelen. En daardoor komt nu al alle commentaar. En terecht.

30 augustus 2014 om 19:38

Direct regelen? Hij heeft geroepen zeker een jaar nodig te hebben.

30 augustus 2014 om 22:59

Tijdens een seizoen speel je tegen 19 tegenstanders en daarvan is niet de helft afgelopen seizoen eerste geworden dus die vergelijking die je maakt slaat nergens op. 3 uit 2 is iets anders dan 57 uit 38 als je naar het aantal verschillende tegenstanders kijkt. Ik ben het voor de rest met hem eens alleen Liverpool vond ik niet in het rijtje passen.

waarom allemaal zo negatief? Blind heeft bewezen in de champions league dat ie met het beste mee kan, komt nog bij dat zn wk prima was.
er wordt nu niet van hem verwacht dat ie de bal over 40 meter voor anderen klaar legt, alleen dat ie een bal kan geven van verdediging naar aanval, zoals herrera dat ook doet

30 augustus 2014 om 19:02

Waarom zo positief? Ik bedoel aangezien jij United fan bent wil je nog niet inzien dat deze jongen nooit maar dan ook nooit het niveau van United aan kan, maar dat komt nog wel. Ik gun hem de transfer maar het gaat echt het lachertje worden van United. Zoals vorig jaar Fellaini dat werd.

30 augustus 2014 om 19:08

ik ben de eerste die kritisch is op United spelers, is Blind slechter dan Fletcher ?
ik herinner me nog dat we voor Suarez 26 miljoen vingen, waarna iedereen riep dat we er t maximale uit hebben geperst, achteraf was t n prikkie.
zelfde voor Eriksen en Vertonghen

30 augustus 2014 om 19:11

Het ging toen ook wel om suarez die vrijwel altijd topscorer was en altijd belangrijk was. Je kon bij hem zien dat hij nog veel kon groeien. Ik zie blind niet meer groeien. Ajax was zijn top, wat natuurlijk ongelofelijk goed is maar ik denk niet dat hij uit zal groeien tot een basisspeler bij United.

30 augustus 2014 om 19:19

Ik zie Blind juist wel groeien. De jongen is nu de aanjager van Ajax, terwijl ie daar eigenlijk niet de kwaliteiten voor heeft. Blind is een jonge die de ballen verovert door goed inzicht en vervolgens weer inlevert aan de volgende linie of een steekpass geeft. Hij moet het niet hebben van fysiek en snelheid, maar dat zijn wel dingen die spelers vaak ontwikkelen in Engeland. Zijn inzicht en passing zijn gewoon heel goed en daar hoeft dan ook vrij weinig aan te gebeuren. Het lijkt me voor Blind een zegen dat ie nu misschien met spelers speelt die net een iets hoger tempo aankunnen, waardoor ie ook sneller kan passen.

30 augustus 2014 om 19:21

goeie vergelijking, ken jij een verdedigende middenvelder/linksback die er 30 intrapt?
Ik zeg ook niet dat Blind t niveau van United omhoog tilt, maar hij kan op zn minst waardevol zijn in Louis zn systeem
ik mag louis zeggen want ik heb een keer een selfie met em gemaakt

Wat klopt er niet...

Robben-Strootman-Blind...

Alle vertrokken voor +/- dezelfde bedragen.
Echter is Blind ouder dan deze gasten destijds.

Dat Ajax er een dergelijk bedrag voor krijgt is natuurlijk fantastisch!
Maar dat ze er ook heilig van overtuigd zijn dat hij dit waard is............

30 augustus 2014 om 19:04

Omdat Robben ongeveer 10 jaar geleden is vertrokken. Dus die vergelijking slaat werkelijk nergens op. Daarbij is United altijd al een club geweest die enorm overdreven bedragen betaald. Ik bedoel Di Maria is een geweldige speler maar 75 miljoen betalen, zelfde geld dus nu ook voor Blind en vorig jaar Fellaini.

30 augustus 2014 om 20:47

United altijd al een club die veel betaalt? Met Mata werd afgelopen seizoen voor het eerst meer dan 35 miljoen euro betaald. Valt allemaal (zeker in vergelijking met de rest van de PL) erg mee.

Misschien dat hij deze opstelling wilt spelen.

de Gea
Valencia
Jones
Rojo
Shaw
Herrera
Rooney
Blind
Mata
Van persie
De maria
30 augustus 2014 om 19:06

Dat kan wel met de punt naar voren maar ipv valencia dan rafael

Ik zeg al een lange tijd dat Manchester United een topspeler moet halen. Dat hebben ze nu gedaan met Di Maria, al is de prijs wat aan de hoge kant. Manchester United moet gewoon een topspeler halen om de concurrentie (chelsea, Manchester City, Barcelona, Real Madrid, Bayern München) bij te blijven. Chelsea, Manchester City en Real Madrid zijn echte koopclubs met een rijke geldschieter. Manchester United is geen koopclub, maar heeft meer dan de net genoemde teams eigen jeugd opgeleid en geen spelers voor grote bedragen gekocht (berbatov, Ferdinand, en later Mata waren maximum). Nu moeten ze toch kopen. Ze moeten investeren in de verdediging. Met Hummels (moeten ze zeker kopen, maar zijn club speelt Europees voetbal en hij is daar aanvoerder), een extra verdediger (kan Blind zijn) Vidal en/of Khedira is het elftal compleet. Blind vind ik eigenlijk niet goed genoeg voor Manchester United. Bij Ajax was hij eerst niets, de laatste jaren uitgegroeid tot een goede speler met mooie passes in het Nederlands elftal, maar is dat een speler die Manchester United naar een hoger niveau tilt? Voordeel is dat hij verdediger (te weinig bij Manchester United) en middenvelder (blessures) is, maar de vraag is of hij goed genoeg is voor de top van de Premier League. Eigenlijk zijn Vidal en/of Khedira beter dan Blind als controlerende middenvelder. Wel handig dat hij multi-inzetbaar is. Zeker is dat hij bij Ajax goed heeft gespeeld en dat Ajax een maximaal bedrag heeft ontvangen.

In:
-Hummels (kagawa ruilen plus een klein bijdrag)
-eventueel extra verdediger (vlaar?/blind)
-Vidal en/of Khedira

Out:
-Cleverley
-Hernandez (vang je 20 miljoen euro voor), verkopen aan Real Madrid als Falcao niet komt
-Nani (vang je 15 miljoen euro voor, is nu on loan, vind ik onhandig)
-Valencia (al speelde vandaag wel goed)
-Fletcher

To lease:
-Fellaini
-paar jonge spelers.

Eigenlijk is Rooney een probleem. Hij is een topspeler, boezemt de tegenstander door zijn naam al angst in en is het gezicht van Manchester United. Maar als 10 is hij niet creatief genoeg (passes) en als spits scoort hij te weinig. Daarom staat hij een echte 10 in de weg.

30 augustus 2014 om 19:07

het probleem is niet alleen rooney maar ook Rvp, hun aanwezigheid zorgt bij elkaar voor wat spanning en ze kunnen nog niet goed met elkaar samenspellen, zeker niet in een twee spitsen systeem, daar hebben ze een spits nodig met diepgang en een aanspeelpunt, beide zijn dat niet

30 augustus 2014 om 19:14

Valencia speelde goed? Verschrikkelijk, die beste man, echt het enige wat hij heeft is snelheid, een goede voorzet zal je er niet van ontvangen, volop de 16 schieten op hoop van zegen zonder te kijken waar de bal moet komen of er richting aan te geven, of gewoon doodleuk tegen verdedigers aanschieten. Verder zal ik chicharito nooit verkopen, vind het een geweldige speler, en om nu na blind en herrera nog khedira en/of vidal te halen lijkt me teveel van het goede, maar idd nog wel een cv

Belachelijk veel negativiteit hier zeg. Hoop dat iedereen ook zo eerlijk blijft als hij bewijst dat hij het niveau aankan. Dan hoor je weer mensen zeggen, ja ik zei het van het begin af aan al.

Nou, als dit het geval is weet ik in ieder geval zeker dat Manchester United de Champions League niet gaat halen. Zijn tempo is gewoon veel te traag voor zo'n positie in de Premier League, daarin kan hij nog wel ontwikkelen, maar het zit er gewoon niet in. Sowieso geloof ik niet dat dit soort toezeggingen worden gedaan bij dat soort spelers.

Dan zal united dus van systeem moeten veranderen

Komt Daley niet ontzettend veel (handeling)snelheid tekort voor de premier league?

30 augustus 2014 om 19:50

Die komt fysiek op alle punten te kort, zit nou de hele middag de PL te kijken en overal staan fysieke beesten op die posities en Blind heeft geen lengte en kracht en ook geen loopvermogen en snelheid.

Ik roep het al jaren, voetballers alla Blind zijn niet meer van deze tijd maargoed van Gaal zal het beter weten

30 augustus 2014 om 20:47

Zou dus eigenlijk door een snelle handelingssnelheid die duels moeten vermijden.. Ben benieuwd.

slechter dan wat r vandaag stond kan blind niet zijn...pfff utd was dramatisch

30 augustus 2014 om 18:57

Nou bereid je dan maar vast voor

Het is natuurlijk heel makkelijk om te roepen hoe het niet moet. En van die hele vervelende mensen die denken iets geniaals te zien als ze zeggen dat ManU het niet goed doet, terwijl iedereen dat kan zien. Van gaal zit al langer in dit vak dan dat de meeste van ons oud zijn en hij heeft blind van dichtbij aan het werk gezien. Geef van gaal en blind en kans en oordeel lekker in de winterstop.

Oke iedereen die nu zegt dat Louis met pensioen moet enzo en dat united een subtopper is moet gewoon wachten tot het einde van het seizoen als united top 4 eindigt, ging het goed in het begin bij oranje of bayern??? Nee, is dat uiteindelijk goed afgelopen??? JAAA

30 augustus 2014 om 20:46

Waan van de dag regeert zoals wel vaker. Ik ben er ook van overtuigd dat het slechts een kwestie van tijd is voordat het echt gaan lopen bij ze. Top 4 durf ik mijn geld ook wel op in te zetten. Seizoen erop kampioen. Van Gaal is de man van processen starten en slaagt uiteindelijk vrijwel altijd, verwacht dat het nu niet anders is. Met hem heeft Man.u. echt goud in handen.

Hij zou ook bij arsenal basis staan dus wrm niet bij united

Is een goeie aankoop hoor.
Nee...hij is niet een speler van kaliber wereld top. Maar zeker een nuttige speler.
Heeft een zeer goed WK gespeeld. Betrapt op weinig foutjes. Echt een team speler.
Voor de linker kant een ideale speler. Met zn loop vermogen en goeie linker poot.
Denk namelijk dat hij eereer voor die plek in aanmerking komt. Dacht te herinneren dat Rob Jansen dit ook vertelde.
ze moeten nu alleen nog niemand halen voor cm. Die fletcher kan echt niet. Verstopt zich iedere keer. Zal zn oude niveau niet meer halen. Met shaw en rojo terug. Zal het achterin beter zijn.
blind en di maria aan de buitenkant. Nog een aankoop naast Herrera. En je jebt een goed team dat zeker bij de eerste 4 kan eindigen

Wat een negativiteit! Daley maakt de laatste paar jaar steeds stappen vooruit dus waarom nu niet?! Ik zeg niet dat hij deze stap aankan hij zal zich moeten bewijzen maar als ik sommige comments lees kan ie er helemaal niks van en laten we het hopen dat ie het redt voor Nederland anders levert straks de beste speler van de ED maar 3 miljoen op en speelt ie bij freiburg omdat we totaal niet serieus meer genomen worden waar we toch wel heel hard op weg zijn!!

Goed voor het Nederlandse voetbal. Op naar het ek in Frankrijk.

Cillesen
Janmaat vrij indi Pieters
Clasie persie blind
Robben Huntelaar depay

Ik hoor hier allemaal mensen over hoe torenhoog het niveau in de PL wel niet is, maar zelfs een speler als good old Fellaini kan mee op dat niveau en Blind is echt niet slechter dan die gozer. Ik heb alle wedstrijden van België gezien en die gozer kan echt helemaal niks. Als hij in de basis bij MU kan staan dan geef ik Blind ook een goede kans!

Blind een basisplaats bij United toezeggen vindt ik wel heel erg ver gaan, het succes bij Ajax en het WK wil totaal niks zeggen hoe hij het doet in de Engelse Competitie.
Het is een hele mooie transfer voor Blind maar zonder Van Gaal zou die niet gekocht zijn en hij was ook nog laatste keus.
Een paar matige wedstrijden en Van Gaal kan er niet omheen om hem op de bank te zetten, ik hoop wel dat hij ons gaat verrassen maar de concurrentie is toch wel groot.

Hahahhaha blijven lachen voor dit MU slechtste MU ooit die worden cker 7 en of 8ste in de PL

Het verbaasd me eerlijk gezegd nogal dat behoorlijk wat mensen zijn kwaliteiten niet op waarde lijken te schatten. Misschien dat iemand me inhoudelijk kan uitleggen waarop dit gebaseerd is? Ik was ook een grote criticaster, een behoorlijke periode zelfs, maar inmiddels heb ik enkel diep respect voor deze jongen. Mentaal echt ijzersterk aangezien hij in het verleden werd afgemaakt door media en supporters en zich sindsdien echt met reuzenstappen heeft ontwikkelt. Zijn inzicht, passing en overzicht gaan hem zeker weten op de been houden bij Manchester en compenseren zijn zwakte (snelheid) ruimschoots. Zal ongetwijfeld wat aanpassingstijd nodig hebben in de Premier League, maar uiteindelijk gaat hij wederom een hoop monden snoeren. Daar ben ik van overtuigd. Slimme aankoop voor een mooie prijs. Best of luck Daley.

Vgm had niemand gedacht dat Strootman ook zo goed zou worden toen hij naar AS Roma ging? Dus ik zou Blind niet zomaar afschrijven...

van Gaal zegt nooit iets toe, onzinbericht dus weer.

ik zei het gister ook al. Ik denk dat de heer van Gaal meer voetbalkennis heeft dan de meeste op de site van VZ. Als Daley niet goed genoeg was geweest had Van Gaal hem niet gehaald.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren