Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV strikt Bulgaarse 'alleskunner'

Laatste update:

PSV heeft er weer een international bij. Zaterdagmiddag maakte de club uit Eindhoven op de officiële website bekend dat zij Stanislav Manolev heeft aangetrokken. De Bulgaar komt per direct over van Litex Lovech en tekende een contract voor drie jaar.

Manolev (23) is een veelzijdige speler, die zowel in verdedigend als in aanvallend opzicht zijn taken kan vervullen. Hij lijkt in eerste instantie te zijn gehaald voor de defensie, als vervanger van de geblesseerd geraakte Francisco ‘Maza’ Rodriquez. Vorig jaar maakte Manolev als centrumverdediger voor het eerst zijn opwachting in de nationale ploeg van Bulgarije. De teller staat momenteel op vijf interlands.

Hoofdcoach Fred Rutten toonde zich bijzonder tevreden met zijn derde aankoop, na André Ooijer en Orlando Engelaar. “Hij is een veelzijdige speler met een mooie leeftijd. Het is een bereidwillige jongen met een goed karakter. Hij heeft bepaalde kwaliteiten die goed bij ons team zullen passen. Zowel defensief als offensief”, aldus Rutten.

Manolev begon zijn loopbaan bij Makedonska Slava en kwam via Pirin 1922 uiteindelijk bij Litex terecht. Voor deze club speelde hij 86 competitiewedstrijden, waarin hij 12 keer scoorde. Vorig jaar won Litex de Bulgaarse bekerfinale dankzij een treffer van Manolev: 1-0. Bijzonder detail is dat Cherna More Varna, de aankomende opponent van PSV in de voorronde van de Europa League, destijds de tegenstander was. Manolev is waarschijnlijk vanaf komende week al inzetbaar.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik ben benieuwd naar deze speler. Dit bericht komt toch wel als een verrassing moet ik zeggen. Wie weet is hij de nieuwe rechts-back..

25 juli 2009 om 16:59

Ja inderdaad. Hij heeft de afgelopen 3 seizoenen redelijk wat wedstrijden gespeeld bij Litex Lovech, maar of het een alleskunner is valt natuurlijk te bezien. Hij is natuurlijk vrij onbekend. Laten we voor Psv hopen dat het een goede aankoop is.

25 juli 2009 om 17:40

Meestal is een alleskunner een alles net niet kunner, maarja, we zullen zien. Zal zo'n speler zijn die je altijd makkelijk achter de hand kan hebben en neer kan planten waar het nodig is. Of hij dat dan ook goed doet ....

25 juli 2009 om 19:03

Ow heerlijk, Balasz Dszudsak was als een alles-kunner bestempeld, deze Imalov is een alles-kunner. Ik geloof niet in deze sprookjes. Alleskunners vertrekken tegenwoordig naar Spanje of Engeland. Deze Hongaren kunnen alles, behalve zich kwalificeren voor Wk of Ek.

25 juli 2009 om 19:13

Volgens mij snap je niet helemaal wat er met alleskunners bedoeld wordt.
Dat zijn spelers die op meerdere plekken inzetbaar zijn, meer niet.

25 juli 2009 om 21:00

Bulgaar, vriend, bulgaar! Staat toch met grote letters daar boven.....of hij het niveau bij Psv aan zou kunnen valt nog te bezien

27 juli 2009 om 09:01

een alleskunner een beetje type lucius alias niet kunner maar we zullen zien ik denk dat hij wel beter zal zijn dan lucius je hebt niet zomaar 5 interlands op je naam

Alleskunner? We zullen zien, ik ben benieuwd.

Weet iemand meer over deze speler??

25 juli 2009 om 19:53

Hij is een alleskunner

Ik heb even rond gekeken en hij heeft inmiddels 133 wedstrijden op proffesional gespeeld.

Hij is 183 cm lang, je zou dus denken een fysiek sterke speler, maar hij weegt maar 72 kg, dus dat is afwachten.

Hetgeen wat ik ook vond is dat hij bij lovech altijd rechtsback stond en af en toe rechtsback.

25 juli 2009 om 20:31

ja dan ben je een echte alles kunner, als je altijd rechtsback staat en af en toe rechtsback
hoop dat hij genoeg talent heeft om marcellis centraal re laten spelen, beter voor iedereen!
weer een speler boven de 1.80, gemiddelde lengte verschil tussen ajax en psv is zo'n 20cm

Ik ken hem niet, maar ik hoop dat hij me aangenaam weet te verrassen .

Hij heeft wel echt een voetbaluitstraling, hopen op een versterking!

25 juli 2009 om 20:59

Ok, wat is dan een echte voetbaluitstraling?

soort theo lucius? ideale 12e man? of wat moet ik me erbij voorstellen?

een verdedigende spits of een aanvallende verdediger?

als je in nood zit lijkt het mij dat je specifieke kwaliteiten moet halen en niet iemand die multifunctioneel inzetbaar is!

25 juli 2009 om 17:19

Te hopen voor Psv dat het geen soort Theo Lucius is.
Lucius is een dramatische speler!

25 juli 2009 om 17:30

Het Is geen Theo Lucius, het is een type speler als Theo Lucius.

On: Ik ben zeer benieuwd naar deze speler. Ik hoop voor Psv dat hij samen met Engelaar en Ooijer het vorige seizoen kan doen vergeten voor de supporters.

Dit is een van de betere spelers van de Bulgaarse competitie, zeker in defensief opzicht. Tevens een harde werker. Denk dat hij zeker mee kan bij Psv.

25 juli 2009 om 16:56

Waar volg jij de Bulgaarse competitie zoal? Of hoor/lees je net ook pas voor het eerst van/over hem?

25 juli 2009 om 17:25

Ik volg de Bulgaarse competitie ja. Ik heb vrienden daar, die houden me geregeld op de hoogte. Manolev is van origine een flankspeler die omgeturnd is tot agressieve offensieve rechtsback. Dit is dan ook zijn beste positie en ik neem aan dat hij daar bij Psv zal komen te spelen.

25 juli 2009 om 19:53

Daar ben ik blij om. Ik dacht overigens even dat het jouw eigen mening betrof. Welke pareltjes uit Bulgarije moeten we nog meer in de gaten houden?

Rechtsback zeg je. Lijkt me dus een logische aankoop qua positie. Kromkamp speelt daar niet verdienstelijk en Culiana is weg: multifunctionaliteit wil niet zeggen dat hij geen specifieke kwaliteiten heeft in tegenstelling wat hier boven wordt gesuggereerd (@ Spray)

25 juli 2009 om 20:10

Nouja, eigen mening. Ik heb hem enkele potten zien spelen en hij maakte een sterke indruk. Maar het volgen van wedstrijden in de A-group van Bulgarije is geen pretje, laag niveau. Ik kijk vooral de betere potten als Litex-cska of Cska-levski. Bekenden van me daar weten er natuurlijk meer van. Hij geldt als de beste rechtsback van Bulgarije, dan kun je vast wel wat.

26 juli 2009 om 01:14

Dat betekent dat je de Bulgaarse competitie dus eigenlijk niet volgt?

26 juli 2009 om 10:18

Wat is volgen, ik kijk niet alle wedstrijden nee. Lijkt me logisch. Ik kijk altijd wel naar de rangen en standen en pak af en toe een potje mee. Dat vind ik wel enigszins volgen, maar niet op de voet. Voor de rest laat ik me bijpraten

Psv heeft dit wel goed stil gehouden. niks van gehoord dat ze in deze speler interesse hadden. Vervanger voor culina? Ik vraag me af hij echt een toe voegende waarde is of een breedte aankoop. Ik vind het iig op het laatste lijken maar hoop dat hij zich goed kan ontwikkelen bij psv

Zo, volgens mij komt dit bericht zo uit de lucht vallen of niet? Goed binnenskamers gehouden van Psv, complimenten.

Voor diegene die er interesse in hebben

Vanavond om 18.00 speelt zijn oude club tegen den haag, wie weet zijn er ergens beelden te vinden en kan je hem nog aan het werk zien. Weet niet of hij nog meespeelt, zal wel niet..

25 juli 2009 om 16:54

per direct, dus denk niet dat hij vanavond gaat meespelen
want hij zal wel in eindhoven zitten

Psv doet het anders aardig goed. Hebben ze het op iemand gemunt. Houden ze het nog even stil totdat zowat alles geregeld is.

Ik weet niet precies wat je met een "alles-kunner" moet. Maar het zal vast wel handig zijn.

Dat is nieuws. Had toch wel verwacht dat Fred R. weer iemand van Fc Twente had benaderd.

Goed nieuws en een grote verrassing! Ik heb nog nooit van deze jongen gehoord, ook niet in het geruchtencircuit. Toen ik zijn naam zag dacht ik eerst aan die aanvaller die voor Cherno more varna speelt, de komende tegenstander van Psv. Maar het is me alleen nog niet duidelijk voor welke positie hij nu exact gehaald is. Ik vermoed als verdediger en dan zal de komst van Bengtsson ook wel van de baan zijn. Het lag in de lijn der verwachting dat Psv nog een speler ging halen voor de eerste Europese wedstrijd van komende donderdag. Ik ben erg nieuwsgierig naar deze jongen maar ik verwacht dat de scouting van Psv zijn werk goed heeft gedaan!

Hiddink belt 1x in de week met Rutten en hij schijnt uit Hiddinks koker te komen!
Ik ben ook zeer benieuwd.
Schijnt een zeer atletische speler te zijn.

25 juli 2009 om 17:05

en dat weet jij..

25 juli 2009 om 17:10

Net of Hiddink de Bulgaarse competitie in de gaten houdt.

25 juli 2009 om 17:16

Hiddinks koker zal ook wel niet bestaan uit de spelers waarvan hij wedstrijden ziet, maar gewoon de zaakwaarnemers die hij kent en de spelers die zij beschikbaar hebben. Daar kunnen natuurlijk prima bulgaren tussen zitten.

25 juli 2009 om 18:54

Hiddink is de trainer in het betaald voetbal. Hij zal zeker connecties met vele directeuren, geldschieters en zaakwaarnemers hebben.

25 juli 2009 om 21:15

Hiddink zal zeker wel genoeg connecties hebben, word geliefd over de hele wereld! laat zwakkere landen top prestaties leveren! dan bouw je al vertrouwen op bij mensen die je niet eens kent, 1x handje schudden en weer een connectie rijker! en dan ook nog een echte psv man!
als je ziet wat voor ontvangst hij kreeg in stadion, kippenvel!!
en of hij wekelijks beld met rutten weet ik niet, maar 2/3 per maand zeker, indirect zal rutten nog steeds wel leren van hiddink, al heeft rutten zelf ook wel genoeg trainers talent, en een goede maar ook Zeker een betrouwbare aanpak, hard werken, geen gezeur en hoge doelstellingen! hoop dat hiddink in zijn na-jaren technisch adviseur word bij psv, rutten trainer en ten hag + cocu assistent! jaja Psv heeft potentie

26 juli 2009 om 11:38

Wat dacht je van Erwin Koeman?

lijkt een beetje op een wanhoopsaankoop. Het is nu aan die Bulgaar om te laten zien wat hij kan

25 juli 2009 om 18:03

Wanhoopsaankopen komen pas over een maand en een paar dagen, tegen de deadline.

Hoezo een wanhoops aankoop??? zo erg zit men ook weer niet in nood. De transfermarkt is nog niet gesloten en als deze jongen 5 interlands heeft gespeeld en uit de koker van Hiddink komt heb ik er vertrouwen in.

25 juli 2009 om 17:12

wel eens gehoord van erwin koeman?

ik denk dat deze hem heeft aangeraden! hij is ooit met 2 talenten naar feyenoord gekomen en die hebben daar niets mee gedaan, dus misschien nu wel gedacht ik zou rutten maar eens bellen!

25 juli 2009 om 17:16

Erwin Koeman is bondscoach van Hongarij niet van Bulgarije. Ik weet niks van deze speler, maar ik heb wel vertrouwen in het scoutingsapparaat van Psv . Alles is ook helemaal stil gehouden rond deze aankoop, niks gelezen van onderhandelingen of wat dan ook.

25 juli 2009 om 17:16

Ja de bondscoach van Hongarije?

25 juli 2009 om 18:40

ik bedoel alleen te zeggen dat de goede man die competitie volgt en ik weet dat hij voor hongarije werkt. daar lopen redelijk veel spelers, evenals de andere oostblok competities!

hij is toen bij feyenoord gekomen met 2 hongaren en een nog steeds onbekende bulgaar, vandaar mijn linkje.....

25 juli 2009 om 20:06

Hmmm, kan aan mij liggen, maar behalve dat Bulgarije net zoals tientallen andere landen toevallig ook in het (voormalige) Oostblok ligt, zie ik totaal geen link. Wel giswerk.

Het lijkt me juist eerder onwaarschijnlijk, omdat Erwin Koeman zich door Jan Reker/psv aan het lijntje gehouden en belazerd voelt over zijn (eventueel) assistent-trainerschap onder Stevens.

Zou Bengtsson nou spijt hebben dat hij 'gepokerd' heeft? Of zou Psv nóg een verdediger/verdedigende speler willen halen? Kijkend naar vorig jaar kunnen ze dat wel gebruiken. Pieters, Kromkamp en Salcido hebben matig gepresteerd en de ontwikkeling van Marcellis heeft zich niet écht doorgezet.

25 juli 2009 om 17:25

Marcellis doet het toch geweldig voor zijn leeftijd. Hij staat vaak te spelen of hij al 10 jaar ervaring heeft en straalt veel rust uit.

Bengtsson is misschien wel wat voor Az met het oog op het vertrek/slechte spel van Jaliens.

25 juli 2009 om 19:32

"voor zijn leeftijd" ben ik met je eens, maar ik had het echter over de kwaliteit van de verdediging van Psv. Er is ook niemand die mij heeft horen zeggen dat ik Marcellis geen goede verdediger vind. Integendeel, dat vind ik wel. Maar ik vond hem de laatste maanden niet meer zo'n zekerheid als daarvoor. Vind jij dat Marcellis de stijgende lijn van daarvoor wel heeft doorgetrokken? Als je hem toen bezig zag, dan zag ik in hem een vaste kracht en een topverdediger voor het Nederlands elftal. Iets wat het Nederlands elftal nu ontbeert. (ik zal mensen maar weer voor zijn: ik zeg dus niet, dat hij dat niet kan worden).

Ik ben prettig verrast met deze transfer, Psv heeft met een jonge speler die als rechtsback uit de voeten kan een ideale vervanger voor kromkamp aangetrokken denk ik zo.
hier een foto; Stanislav Manolev in actie namens Bulgarije
http://football-uniform.up.se.

Ken deze speler uiteraard niet (volg net als de meeste de bulgaarse competitie over het algemeen niet zo goed), maar klinkt voor Psv veelbelovend. En ik vind toch dat Psv vaak wel goed zit met de defensieve aankopen. Daarbij is deze speler multifunctioneel, iets wat ook altijd goed van pas kan komen!

Op wikipedia staat dat het een rechtsback/half is. Denk dus dat hij ipv Kromkamp moet gaan spelen, en dat zal ook wel gebeuren. Want als hij Kromkamp niet eens uit de basis kan spelen dan mag die van mij weer vertrekken . Hopelijk een goede speler, en een rechtsback, onze zwakste positie op het moment. Hoop echt dat het een goede aankoop is .

Als die Manolev een goede blijkt te zijn. Toch wel een goed team, anders moest je gaan lopen kloten met Marcellis of Ooijer op de rechterflank, maar die moeten gewoon centraal staan. Misschien dat Salcido nog centraal kan en dan Pieters ofzo op links.

Isaksson
Manolev
Marcellis
Ooijer
Salcido
Simons
Engelaar
Amrabat
Afellay
Dzsudzsak
Toivonen
25 juli 2009 om 17:28

Ik denk dat je de opstelling aardig kloppend hebt. Behoorlijk elftal, kan in goede doen tot het einde meedoen om de titel.

25 juli 2009 om 17:32

Ik ben het helemaal met je opstelling eens dit is denk is de sterkste opstelling.
Ot: Goed dat we nog een aankoop hebben gedaan en ik hoop dan ook dat hij voor de rechtsback positie is gehaalt want daar zochten we nog een speler. Het is wel fijn dat hij op meerdere posities inzetbaar is, iemand die wat meer informatie over deze speler heeft?

25 juli 2009 om 17:34

Jaa als hij goed is dan gaat het leuk worden dit seizoen
Maar goed de afgelopen zijn de meeste verdedigende aankopen van Psv matig tot slecht geweest dus ik ben er nog niet zo heel erg happy mee. Ik hoop in ieder geval dat ze die zweed er ook bij nemen voor de zekerheid want met een goed rechtsback is Psv denk ik de Titelkandidaat samen met Ajax

25 juli 2009 om 22:25

over welke aankopen heb je het nou?
maza (moet zich nog bewijzen) is lang en kan goed koppen
ooijer, ervaring!
pieters is een talent voor toekomst!
salcido is zeker wel een goede verdediger!
kromkamp, eindelijk hebbe we vervanger voor hem, houd hem er wel bij, goede stand-in
van mij mag er ook nog een extra verdediger bijkomen, misschien toch die zweed, die was ook bedoeld als "tijdelijke" vervanger voor "maza", nu nog een extra spits erbij, ofja wat zeg ik, misschien ook niet, denk dat koevermans en lazovic het opvallend beter gaan doen onder rutten, krijgen eindelijk weer de vertrouwen en lazovic kopte vanavond nog een mooie bal binnen! toivonen komt er wel maar is nog niet constant genoeg, maar de selectie is nu bijna rond, en er zit genoeg talent in! word denk ik een dominant jaar voor psv en misschien ook ajax, zal een mooie bekerfinale kunnen zijn, maar met de vorm weet je het nooit!

25 juli 2009 om 23:01

Ik zeg, Mendez ipv Simons verder Okay

Jan Reker hield hem blijkbaar al heel lang in de gaten, dus hij weet echt wel wat hij aantrekt!

25 juli 2009 om 17:36

Jan Reker is volgens mij helemaal geen scout en ik heb het idee dat hij zichzelf wel altijd zo voelt.
Maar goed we zullen zien!!!

25 juli 2009 om 17:39

Deze jongen is sowieso beter dan Zonneveld, Ball, Reiziger en die chinees.

25 juli 2009 om 20:23

Ik hoop het voor Psv, maar je geeft zelf in een andere post aan dat je hem zelf nog niet hebt zien spelen.

Zonneveld, Ball en Lee (als je die bedoelt) speelden overigens bij Psv in principe als linksback. Vind Zonneveld, Ball en (achteraf gezien en dat is altijd makkelijk praten) Reiziger Psv ook niet sterker maken. Maar ik vind dat Lee het onder Hiddink ontzettend goed heeft gedaan.

Neem aan dat je m.b.t. tot Reiziger (ex-ajax, ex-milaan, ex-barcelona) spreekt over zijn Psv-periode.

25 juli 2009 om 22:27

als iemand zijn twijfels over Lee heeft is hij/zij een pannekoek zonder ogen!
daarom denk ik dat Abe84 het over de onbekende Zhou heeft! die is wel chinees, Lee Zuid- Koreaan!

25 juli 2009 om 23:54

Klopt, maar ik denk toch dat hij Lee bedoelt, want Zhou is een aanvallende middenvelder en geen back. En daarover valt toch nog niet veel te zeggen?
Of volg je naast de Bulgaarse competitie ook de Chinese competitie en Psv 2 Abe84?

26 juli 2009 om 10:20

Nee, Krusty, ik volg alleen Bulgarije omdat ik daar vrienden heb. En die Zhou heb ik geen idee van. Maar normaal gesproken zal Manolev meer kunnen dan mislukkelingen als Ball, al heb je nooit 100 zekerheid. Ik heb er wel vertrouwen in.

26 juli 2009 om 10:34

Hij bedoelt Sun Jihaij. Dat was een chinese linksback.

26 juli 2009 om 11:08

Ohja, Sun. Is ook zo. Was hem alweer vergeten. Tja, die Chinezen. Zo bescheiden dat je ze niet opmerkt. Lee was een topspeler natuurlijk. Daarover kan geen twijfel bestaan.

Nooit van gehoord, ben benieuwd!

we zullen zien ben ook benieuwd.

25 juli 2009 om 19:16

Die Habin is geen verkeerde speler maar het is een Chinees die hebben altijd wel langer tijd nodig om te aarden in Europa.
Daarom denk ik niet dat je hem met de Bulgaar kunt vergelijken.

26 juli 2009 om 11:11

De vraag is in hoeverre die Manolev al goed Engels / Duits spreekt. Dat geeft bij Oost-europeanen / mensen van de Balkan nog wel eens problemen, zeker als het hun eerste avontuur is buiten de landsgrenzen. In de defensie is communicatie toch wel enorm belangrijk. Maar voor de gemiddelde Chinees zal de cultuurshock wel heftiger zijn.

Ze zeggen dat hij is te vergelijken met Culina, ben benieuwd of het ook zo is!

Wat is er gelapt mensen? Een miljoentje of anderhalf ofzo?

26 juli 2009 om 01:00

Volgens Wiki 3,1 miljoen. Overigens denk ik niet dat dit de komst van Bengtsson belemmert. De Zweedse jeugdinternational kost geen drol en is een prachtkans voor Psv.

26 juli 2009 om 10:23

Aardig fors bedrag als je het mij vraagt. Psv zal dan zeker overtuigd zijn van zijn kunnen.

die opstelling is wel aardig ja, ik ben dan wel trouw feyenoord-supporter maar ik ben helemaal weg van dzsudzsak, ge-wel-di-ge voetballer. goede snelheid, komt zonder moeite langs zijn man, hard schot met precisie,maar zag lucius hem in de kuip goed afstoppen( overigens de enige goede wedstrijd die ik dit seizoen van hem heb gezien)

Kromkamp, Ball en die chinees zijn toch ook van die alleskunners die goed kunnen voetballen?? We gaan zien wat deze alleskunner kan.

25 juli 2009 om 18:43

Kromkamp, Ball en Zhou zijn helemaal geen alleskunners en zijn ook nooit zo gepresenteerd, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt.

Manolev daarentegen kan op de gehele rechterflank uit de voeten, van aanval tot verdediging, en hij kan ook centraal in de verdediging.

25 juli 2009 om 18:05

De meeste mensen zullen hem niet kennen, jij ook niet dus ik vind niet dat je al kan oordelen over hem. Wanneer hij zijn eerste seizoen bij Psv heeft doorlopen kan je denk ik pas een goed oordeel vellen over deze speler.

25 juli 2009 om 18:07

Ah, een volger van de Bulgaarse competitie, mooi! Zou je mij wat meer kunnen vertellen over deze speler, ik ben erg benieuwd!

Ik had gehoopt op Bengtsson, maar die is financieel dus niet haalbaar. Granqvist werd ook genoemd, maar die is ook niet haalbaar. Dan is dit dus duidelijk een B-keuze van de club, want financieel kan P S V dus niks meer. Het wordt weer een zwaar jaar voor Reker en co.

25 juli 2009 om 20:32

Het is te voorbarig om te zeggen dat het wederom een zwaar jaar wordt voor Psv net als dat het niet klopt om te zeggen dat Manolev een B-keus is. Bengtsson schermde ook nog met interesse uit de Spaanse en Italiaanse competitie. Daar bieden ze meer geld dus wie weet kiest hij daar wel voor. Ik heb de naam Granqvist nooit horen vallen maar die lijkt mij onhaalbaar voor elke Nederlandse club. Vind het al knap van Groningen dat ze hem nog niet kwijt zijn. Ik persoonlijk ken de voetbalkwaliteiten van Manolev niet maar heb alle vertrouwen in de scouting van Psv. En het is geen geheim dat Psv nodig defensieve versterking kon gebruiken en dat is mooi ingevuld met deze jongen.

Dit is een compliment voor Psv dat ze het zo stil hebben gehouden rond deze transfer. Werd ook wel eens tijd na al die namen.

Ik weet niet wat ik van hem moet verwachten, bulgaren zijn meestal harde bikkels, die wel tegen een stootje kunnen. Zou dit een type Granqvist, Popov zijn?

Psv is nu denk ik wel uitgewinkeld.

meestal zijn die "alleskunners" van alles net niet, net geen goede verdediger, net geen goede middenvelder, net geen aanvaller...
Ik ben van mening dat je gewoon een pure positie speler moet kopen, die op een positie het wel is.

25 juli 2009 om 19:25

Type cocu zou ik anders toch graag bij psv terug willen zien, die alleskunner.

Ik ben verrast door deze transfer! Nergens aangekondigd dat men hiermee bezis was.
Weet vrij weinig van deze speler, maar is top in de Bulgaarse competitie.
Als hij zich snel weet aan te passen aan Nederland en de Eindhovense cultuur, dan kan Psv hier nog wel een hoop plezier aan beleven. Jonge vent die nog veel bij kan leren en wellicht op doorreis is naar een grote Europese club.

Psv succes met deze speler!

Ik verwacht nog wel het e.e.a. van Psv wat betreft een nieuwe speler, maar zou niet weten voor welke positie.

Wist hier helemaal niks van.

Maar alleskunners zijn altijd handig bij blessures en of schorsingen.

spelen er nog meer bulgaren in de Eredivisie?
Alleen toch de 3e Keeper van Fc Twente?

Prima! Zal geen paniekaankoop zijn en zal geen miljoenen hebben gekost! Goed 'stil' gehouden, zitten we meteen weer wat dikker in de verdediging en eventueel op 't middenveld!

nu hopen dat Reis zich verder ontwikkeld en de selectie is wat mij betreft rond, al mag er natuurlijk nog wel een echte spits bij..........!

25 juli 2009 om 22:20

Laat hem eerst maar eens een paar ballen raken voordat we concluderen of het wel zo'n T O P A A N K O O P is.

We zullen zien, bijna niemand kent hem.

Schijnt een aanvallend ingestelde rechtsback te zijn, die ook op het middenveld kan splen.

Toch mooi dat ze het intern weten de houden. De rust bij Psv keert langzaam terug.

Isaksson
Manolov
Marcellis
Ooijer
Salcido
Méndez/S
Afellay
Engelaar
Amrabat/
Toivonen
Dzsudzsák

@eljugador jij zit nou wel een beetje ironisch over dzsudzak te doen maar hij is wel een van de grootste talenten van de eredivisie!!!

Alleskunner klinkt erg goed, hopelijk is het niet een speler die overal kan spelen maar nergens echt uitblinkt. Verder mooi stilgehouden, geen gespeculeer en gewoon presenteren. Stilhouden van een transfer lijkt me ook makkelijker als je een Bulgaarse speler van Litex haalt, dan als je een Nederlandse speler van Schalke haalt, maar dit terzijde.

Hopelijk kan Psv volgend seizoen weer Cl spelen ipv El. Mij maakt het niet uit dat ze de titel dit jaar pakken of niet. Ik wil gewoon Psv zien schitteren in Cl met de huidige team die ze nu hebben.

Als ze Titel pakken zou het wel mooi zijn

ik ben benieuwd... engelaar die een slecht jaar aachter de rug heeft.. ooijer die oud wordt en verdedigend niks toevoegt aan psv alleen ervaring en leiderschap..
en deze speler nu k kan niet zegge wat ik ervan vin heb hem nog nooit zien spelen..
maasr ik ben benieuwd

ik hoop dat het een goede aankoop is met veel talent maar als psv je haald moet je wel iets kunnen ik denk dat het de nieuw rechts-back

Als we het artikel van vandaag( 26-7-09) in de telegraaf mogen geloven dan heeft Psv met deze Bulgaarse "alleskunner" wederom een beperkte verdediger in huis gehaald. De Bulgaar was bij Litex Lovech in principe een rechtsbuiten die voornamelijk heel hard kon rennen en af en toe een doelpunt maakte. Daarna is hij omgeturnd tot rechtervleugelverdediger. Bovendien schijnt het ook geen heel balvaardige speler te zijn.

Manolev is toch echt een van de betere spelers in Bulgarije. Ik woon in Bulgarije en heb veel wedstrijden gezien en die gast is echt wel goed. Ook Aston Villa had een (hoger) bod gedaan,maar hij koos voor Nederland om zich beter te ontwikkelen. In de Bg sportkrant van vandaag (meridian Match) staat dat Psv 1,7 mil heeft betaald + 20% bij evt doorverkoop.

Als men voor een van de betere spelers van Bulgarije maar een transfersom van 1,7 miljoen euro hoeft te betalen, zegt dat toch wel iets over de kwaliteit van het huidige Bulgaarse voetbal. Over het algemeen zijn er trouwens maar weinig voetballers uit dit land die gezegend zijn met enig talent, die zijn dan ook op 1 hand te tellen. Nee, in mijn optiek stelt het Bulgaarse voetbal niet al te veel voor.

ach ja dzudzak was voor vele ook een onbekende en nu ook door bijna iedreen de hemel ingeprezen.
denk niet dat psv 1.7 mil betaald voor een speler die ze niet goed bekeken hebben. natuurlijk kan er altijd er eentje tussen zitten die niet goed genoeg is. maar daar heeft elke club last van zelfs Ajax , want wat heeft suljemani gebracht afgelopen jaar?? toch ook niet veel ,geloof dat deze speler 15 x zo duur was... hoop dat hij dit seizoen zijn geld opbrengt voor jullie anders hebben jullie wel heel veel geld weggegooit

Ik hoop dat Psv met deze verdidiger erbij hoge ogen gaat gooien komend seizoen

Goede aankoop van psv want hij zal wel niet duur geweest zijn dus als hij flopt zal niemand het ook erg vinden

Het probleem in Bulgarije is dat clubs vaak veels te veel geld vragen voor talenten.
Talenten blijven dan in Bg voetballen en kunnen zich niet ontwikkelen vanwege de zwakke competitie en gebrek aan goede trainingsaccomodaties. Litex is een van de weinige clubs die ook aan de spelers denkt en bij elk redelijk bod een talent laat gaan om zich te ontwikkelen. Het is natuurlijk altijd afwachten of een speler uit zo'n competite het waar kan maken.

Ik ben benieuwd naar deze speler. Eindelijk een rechtsback gehaald!! (hopelijk een goede)

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren