PSV presenteert tijdens jubileumevent nieuw logo en uittenue
PSV werd op 31 augustus 1913 opgericht en bestaat over een aantal maanden dus honderd jaar. De Eindhovenaren zijn van plan om die mijlpaal feestelijk te gaan vieren en presenteerden vrijdag een speciaal jubileumuittenue en jubileumlogo. PSV zal het uittenue de komende anderhalf jaar dragen: het aangepaste logo blijft tot het einde van dit kalenderjaar het officiële PSV-logo.
Het nieuwe logo bestaat uit het oude embleem, met daarbij twee sterren, een krans en het oprichtingsjaar. Het nieuwe uittenue van PSV is donkerblauw en bevat diverse gouden elementen, het jubileumlogo op de borst en een '100 jaar PSV'-print aan de binnenzijde van het uitshirt. Aan de achterzijde van het shirt zijn onder het kraagje de gouden letters 1913 geborduurd.
Frans van Houten, bestuursvoorzitter van Philips NV, bood PSV tijdens de nieuwjaarsreceptie vier nieuwe LED-schermen aan. Hij lichtte toe dat het de nieuwste en meeste innovatieve schermen zijn, met bijna twee keer zoveel pixels als de oude en dus met veel scherper beeld en scherpere kleuren. De nieuwe schermen zullen zo snel mogelijk in het stadion gehangen worden.
Het jaar 2013 staat geheel in het teken van het jubileum van PSV, zo meldt de club op zijn website. Onder andere met PSV-helden, vereeuwigd op doek, de opening van het PSV Museum, honderd dagen aftellen naar het honderdjarig bestaan, een nieuw thuistenue, de Lichtstadderby in het Philips Stadion, een jubileumwedstrijd, een zeer bijzondere Otten Cup, de verjaardag van PSV op 31 augustus 2013 en in het najaar een officieel jubileumboek.