Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Reservespeler maakt indruk op training Nederlands elftal: ‘Mooiste goals kwamen van hem’

Laatste update:

Dankzij de klinkende 0-3 zege van het Nederlands elftal op Roemenië is het chagrijn verdreven uit het trainingskamp van Oranje. Ook was er positief nieuws op het gebied van blessures. Bondscoach Ronald Koeman wisselde tegen de Roemenen Nathan Aké, Jerdy Schouten en Steven Bergwijn omdat ze lichte klachten hadden. De pijntjes bij het drietal blijken echter mee te vallen.

Aké, Schouten en Bergwijn lieten zich in Wolfsburg zien langs het trainingsveld. Samen met de overige basisspelers, en Donyell Malen die tijdens de rust inviel, fietsten ze wat uit op hometrainers.

De wisselspelers stonden wel op het veld en trainden onder leiding van assistent-bondscoach Michael Reiziger. Dat gold alleen niet voor Matthijs de Ligt.

De verdediger kampt volgens onder meer de NOS met ‘lichte klachten’ en trainde daarom de dag na de zege op Roemenië voor zichzelf en deed enkel wat loopoefeningen.

Volgens de omroep was Ryan Gravenberch degene die vooral indruk maakte tijdens de training, waar het er ‘bevlogen en fanatiek’ aan toe ging. De 22-jarige middenvelder kwam dit EK nog geen minuut in actie. “De mooiste goals in de verschillende partijvormen kwamen van zijn voet, tweemaal verschalkte hij de keeper met een stiftballetje”, schrijft de NOS.

Ook spits Joshua Zirkzee kan rekenen op complimenten vanwege zijn scherpte voor de goal. “Koeman zag het goedkeurend aan, maakte na afloop een praatje met de aanvaller van Bologna en verliet met hem als laatste het trainingsveld.” Oranje speelt zaterdagavond om 21.00 uur de kwartfinale tegen Turkije.

Altijd op de hoogte blijven van het belangrijkste voetbalnieuws? Word nu lid van het Voetbalzone WhatsApp-kanaal!

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Ajax traint onder Farioli
Reacties

Het is toch vrij logisch dat Gravenberch weinig minuten maakt. Als Timber, Wieffer en/of Koopmeijners fit waren had hij er namelijk niet eens bij gezeten. Dat bleek wel uit de interviews van Koeman.

3 juli 2024 om 22:53
0

Op zich eens, simpelweg omdat dat blijkt uit wat Koeman gezegd heeft.
Maar ik denk toch echt dat hij zeker niet zou misstaan naast een Schouten. Ik zie niet waarom hij minder zou zijn dan een Veerman of een Wijnaldum, die beiden al minuten gemaakt hebben. Ik vind het logisch dat een Reijnders voor hem staat in de pikorde, maar na hem zou bij mij toch echt Gravenberch komen.
Hij is goed in het positiespel, heeft loopvermogen, relatief snel, verzaakt zijn verdedigende taken niet.

3 juli 2024 om 23:50
0

Ach Jeroen Stekelenburg heeft weer iets gezien en bevestigd zijn eigen supporters gevoel. Het is altijd een ander bij hem en die moet dan maar uitgelicht worden of spelen. Doodvermoeiend ook die interviews van hem met de bondscoach. Wil Gravenberch best eens zien spelen hoor, maar dit is weer zoeken van Stekelenburg.

4 juli 2024 om 00:42
0

Gravenberch was op zijn 18e al beter dan dat Veerman nu is. heeft meer talent in z’n zwakke been dan Veerman in z’n hele lichaam.

4 juli 2024 om 06:00
0

BR-7 wat een slechte vergelijking. Zijn compleet ander soort spelers. Gravenberch moet juist meer van zijn kracht en loopvermogen hebben. En je zet Veerman weg alsof hij er niks van kan, die heeft zoveel meer gevoel in z'n rechterbeen dan Gravenberch.

4 juli 2024 om 07:32
0

@tyuin, helemaal mee eens hoor! Het is natuurlijk wel een gelegenheid voor een reactie zoals die van mij. Neemt niet weg dat ik überhaupt het oproepen van een Wijnaldum niet snap (laat staan dat hij speelt). Daarbij presteren sommige spelers niet, maar krijgen de backups van hen alsnog geen kans. Neem een Depay of Simons (speelde afgelopen wedstrijd redelijk) bijvoorbeeld, of bankzitters als Wijnaldum of Veerman. Vind je het gek dat Koeman dan door sommigen beticht wordt van vriendjespolitiek?

4 juli 2024 om 07:44
0

En ondanks dat Gravenberch op zijn 18e al goed was, veerman zijn passing met links is nog beter dan de rechter van Gravenberch en daarom is veerman erbij. Is de enige in het team met een hoog passing niveau, nog hoger dan die van Frenkie.
Gravenberch is een totaal andere voetballer, je kan hem wel vergelijken met timber alleen is Gravenberch veel en veeeeel beter en verder in zijn ontwikkeling.
Maar goed dat vinden de Feyenoorders alleen niet leuk om te lezen

4 juli 2024 om 08:33
0

Gravenberch moet het hebben van kracht en loopvermogen? Hij is juist heel erg van de dribbels. Daarom was het ook zo frustrerend zijn laatste jaar bij Ajax. Hij bleef maar oeverloos dribbelen.

4 juli 2024 om 08:43
0

Gravenberch is een prima speler, met een giga potentieel en ja op zijn top is hij beter dan Timber op dit moment. Hij speelt alleen niet consequent de afgelopen 2 a 3 jaar. Dan vergeet je dat, en behoudens dat is ritme ook iets waard.

Wel komt hij in deze selectie het dichtste bij het type spel en het niveau van Frenkie de Jong. Reijnders speelde tegen Roemenie goed, maar zijn spel in de wedstrijden ervoor was nou niet zo dat Gravenberch geen kans verdiende.

4 juli 2024 om 10:04
0

BR-7 Heel leuk dat Gravenberch toen al zo goed was, maar in dat laatste topjaar van Ajax met 18 punten in de poulefase Champions League was hij week in week uit de zwakste schakel. Hij profiteerde van het goede team om hem heen, niet andersom. Ook bij Bayern en Liverpool is het niet veel. Ik heb meer foto's van hem met een big smile en duim omhoog gezien de afgelopen jaren dan dat ik goede wedstrijden heb gezien. Lijkt er imo niet op dat hij de wilskracht heeft die nodig is om basisspeler te zijn op dit niveau.

4 juli 2024 om 07:39
0

Hahaha dit is een grap toch? Jij plaatst timber hoger dan Gravenberch?! Iemand die het regelmatig laat zien in de Engelse competitie! Timber mocht weg bij Ajax omdat Gravenberch toen al beter was.
Laat me raden een Feyenoord supporter hahaha

4 juli 2024 om 09:10
0

@keepertoob

De discussie of iemand beter is laat ik even in het midden, maar waarom zou 4 jaar nadat Gravenberch en Timber elkaars concurrenten waren niets veranderd zijn?

Kan ook zo zijn dat Gravenberch wegens zijn fysiek toen de voorkeur kreeg? Laat dat nou net iets zijn waarin Timber zich ontzettend in heeft ontwikkeld.

Beide komen uit de Ajax school, beide hebben echt een bovengemiddelde balbehandeling voor een verdedigende middenvelder. Beide spelen hetzelfde. Gravenberch is rustiger in de afronding en Timber is feller in de omschakeling. Waarom moeten we altijd het stempel drukken dat iemand beter is dan de ander in algemene zin.

Zelfde altijd met Schouten en Wieffer, lijken in geen enkel facet op elkaar en brengen totaal andere dingen.

4 juli 2024 om 09:23
0

Ik reageer gewoon op iemand die denkt dat een Timber beter en verder is dan een gravenberch terwijl die 2 in hetzeflde team hebben gespeeld waarin heel snel duidelijk was dat Gravenberch duidelijk beter is, daarom speelt hij nu ook bij Liverpool en speelt de andere bij Feyenoord.

Dat men hier nog een discussiepunt over maakt vind ik gewoon lachwekkend.
Wat is de volgende vergelijking dat de spits van Feyenoord misschien wel beter is dan de spits van Madrid? Hou op hoor..

Ps.
Jij denkt als iemand bij Liverpool speelt zich Fysiek niet ontwikkelt ofzo? Juist spelers die naar het buitenland gaan beginnen fysiek echt stappen te maken. Men moet gewoon eens kappen dat de eredivisie een maatstaf is. Timber voetbalt tegen teams als RKC met een tempo van lik mijn vestje. Gravenberch speelt in de zwaarste competitie ter wereld waar ze Fysiek het sterktst zijn en dan kom jij ook aan zetten dat Timber fysiek zich goed ontwikkeld heeft, ja dat zal best maar hij speelt nog steeds tegen een RKC waar je niet zo fysiek voor hoeft te zijn.

Kijk bv naar Brobbey, zijn fysiek in Duitsland stelde niet zoveel voor, in de eredivisie is dat heel anders. Ik snap niet dat jij/jullie dat niet in zien.

4 juli 2024 om 14:12
0

Met die redenatie zouden Summerville en Struijk met een PL seizoen onder de riem verder moeten zijn dan bijvoorbeeld een Noa Lang of een Jorrel Hato. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.

Laat ik het gewoon houden bij mijn eerdere standpunt. 4 jaar geleden was er een momentopname waar Gravenberch verder was dan Timber. Nu zou je beide weer in hetzelfde team op hetzelfde niveau moeten zien alvorens je dit met zekerheid kan zeggen.

Siem de Jong kwam ook niet beter terug uit de PL dan toen hij weg ging. Hmm, misschien is het belangrijker voor je vorm/niveau om consistent wedstrijden de spelen dan halfbakken trainen met de B ploeg.

4 juli 2024 om 16:25
0

We zullen zien wie er straks op het WK over 2 jaar dus gaat spelen, Timber of Gravenberch. Zullen we er anders een weddenschap van maken?

5 juli 2024 om 16:22
0

Je doet net alsof Gravenberch onbetwiste basisspeler is bij Liverpool. Ik zou inderdaad liever Timber erbij hebben dan Gravenberch op dit moment. Ik vind Gravenberch slappe hap. Dat bleek ook weer tijdens de laatste wedstrijd dat hij een kans kreeg.

5 juli 2024 om 16:40
0

Dat mag jij vinden, ik vind Timber een simpele waterdrager die het leuk doet tegen een Rkc maar daar houdt het ook mee op.

4 juli 2024 om 08:27
0

Niks logisch aan. Als iemand goed presteert, verdient die het om te spelen toch. Je wil toch het beste team opstellen. Gezien de prestaties van Veerman en Wijnaldum had hij alle excuus gehad om Gravenberch minuten te laten maken, al was het maar als invaller. Het argument "zonder blessures had ik je nooit meegenomen dus elke andere speler krijgt voorrang op jou" zou wel erg zwak zijn.

Oef ik ging even nadenken en rekenen en bedacht me dat we voor de komende jaren echt wel gebakken zitten. Stel je even voor over 2 jaar straks op het WK of zelfs over 6 jaar!!! : Verbruggen (27)Geert (29) deLigt (30) VDV (29) Maatsen (28)Reijnders (31) - Frenkie (33) Simons (27)Frimpong (29) - Zirkzee (29) - Gakpo (31)Bankie: Brobbey (29)Gravenberch (28)Broertjes Timber (29)Ake (?) (35)Hato (24)Koopmeiners (32)Wijnaldum (39)Wieffer (30)Tygo Land (24)Pohhhhh en wat er dan allemaal nog bij komt aan talent. Wat nu nog ergens vrolijk zit te puberen. Over 6 jaar is de oudste zoon van Robben 20. Als het nu niet is (wat ik ons zeker nog niet zie redden) moeten we in de aankomende toernooien toch wel eens de beker gaan heffen? Na een dergelijk kutseizoen (voor Ajax) was ik tegen het einde van de eredivisie wel een klein beetje voetbalmoe. Dan doet deze heerlijke voetbalzomer mij toch wel weer onwijs goed!

3 juli 2024 om 22:49
0

Wijnaldum 😂😂

3 juli 2024 om 23:07
0

Heerlijke humor idd

3 juli 2024 om 22:50
0

Vooral mooi dat je Wijnaldum noemt haha. Maar inderdaad dit laat wel zien dat er goede jaren aan zitten te komen!

3 juli 2024 om 22:51
0

De jongste zoon van kluivert kan ook aardig ballen volgens mij, zit bij barcelona onder 18.

3 juli 2024 om 22:52
0

Wijnaldum er ook bij met 39. Lekker 😂

3 juli 2024 om 23:22
0

Als Cristiano het al kan....

3 juli 2024 om 23:59
0

Hij schopt dan gewoon in minuut 119 de winnende binnen in de finale, z'n eerste balcontact. 🐐🐐

4 juli 2024 om 08:10
0

Z’n enige balcontact dat toernooi ;-)

4 juli 2024 om 08:47
0

#jizzzy en dat met elke wedstrijd in de basis te zijn begonnen.

3 juli 2024 om 22:52
0

Jij gaat er nu vanuit dat ze zich allemaal in een stijgende lijn zullen ontwikkelen. Een hoop spelers zullen afvallen en andere onbekende onverwachte spelers zullen aansluiten. Zo gaat het altijd.

3 juli 2024 om 23:06
0

ja nee tuurlijk, dat is ook zo! maar het is wel een hele mooie lichting, en het grootste gedeelte presteert al in of rondom de top. maar er zullen er ook zat zijn die we nu nog niet hebben opgemerkt maar over 6 jaar onze toppers zijn. Zoals we nu van Dijk, Dumfries, Schouten etc. hebben. Die zagen we rond hun 21e/22e ook nog niet voor ons in NL-elftal.

3 juli 2024 om 22:53
0

Hahahah moest wel goed lachen om Wijnaldum in dat rijtje😂

3 juli 2024 om 22:59
0

Eens. We hebben echt een hele talentvolle lichting momenteel. Het is momenteel niet vervelend om voor Nederland te zijn

4 juli 2024 om 01:25
0

Over 2 jaar staat er denk ik al een enorm sterk team. Veel jongens die nu in de grote competities meters maken. Kijk naar Gakpo en bijvoorbeeld Malen; aannames zijn veel beter dan toen ze nog in de eredivisie speelde. Veel balvaster geworden, kunnen ook veel meer 90’ op hoog tempo gaan (kijk naar Simons, die legt die intensiteit nu al in de wedstrijd). In de grote competities worden de spelers gewoon zoveel beter door de hogere intensiteit en druk. Zoveel jongens die nog een stap kunnen maken. Komende 2-6 jaar zien er erg goed uit, gewoon veel potentie om straks tijdens toernooien ook echt bij de kanshebbers te horen.

4 juli 2024 om 09:15
0

Dit is altijd zo koffiedik kijken, toen ik dit soort lijstjes in mijn tienerjaren maakte schreef ik structureel namen als Stijn Schaars en Royston Drenthe op. Ryan Babel zou na zijn transfer naar Liverpool zich structureel naast RvP en Robben spelen.

Wel ben ik positief dat deze jongens langzaamaan richting de europese subtop klimmen.

Blijf t raar vinden dat weghorst inviel dinsdag. Er was ruimte om te counteren dan wil je iemand met een actie en snelheid. Weghorst heeft ze beide niet en is een prima stormram. Dan was dit toch een mooi moment om 1 van die andere 2 ff in actie te zien, vooral gezien de vorm van de ongenaakbare depay

3 juli 2024 om 23:00
0

Op een gegeven moment zag ik Zirkzee warmlopen en dacht ik nog "zou het dan toch?". Maar nee. Het zou niet. Helaas

3 juli 2024 om 23:11
0

Weghorst kan wel goed de bal vasthouden om te passen naast de snelle spelers

3 juli 2024 om 23:41
0

Inderdaad raar dat Weghorst inviel, hij zou namelijk basis moeten staan met hoe waardeloos Depay speelt

4 juli 2024 om 13:20
0

Brobbey en Zirkzee moeten toch gewoon tegen die vriendjespolitiekcoach zeggen dat ie het heen en weer kan krijgen en naar huis gaan....

Tijdens het EK juich ik voor iedere speler die een Oranje shirt aantrekt.
Ik ben echter reuze benieuwd hoe Oranje er over 2 jaar uitziet. De nieuwe kern met Xavi, Malen, Van der Ven, Maatsen, Frimpong, Gravenberg, Zirkzee, De Ligt, Verbruggen en noem maar op zullen de kar moeten gaan dragen en ik verwacht dat voor Blind, Wijnaldum, De Roon wellicht zelfs Weghorst hun tijd er toch wel opzit. En dat er van eerstgenoemde groep enkelen zullen moeten opstaan dat aangevuld met Gakpo, Koopmeiners, Scouten, Frenkie zie ik erg uit naar de volgende periode.

3 juli 2024 om 23:01
0

Over 2 jaar ben je waarschijnlijk beter dan nu maar nu doet zich een unieke kans voor om een ek te winnen door het gunstige schema. Dus in de spirit van Johan Lokhorst ff alles op alles zettten op het feit dat we de komende 3 wedstrijden moeten winnen

3 juli 2024 om 23:14
0

Inderdaad. Je kunt nog zo goed zijn, maar geluk met loting/uitkomst van de bracket heeft veel invloed. Zie zo'n Spanje en Duitsland. Die moeten nu al tegen elkaar in de kwartfinale en krijgen daarna nog een toptegenstander. Een van die twee landen, beiden toch in zeer goede doen, bereiken de halve finale dus niet eens, terwijl ze er zeker de kwaliteiten voor hebben. Oranje moet na Turkije eventueel hooguit nog langs een tot nu toe matig Engeland om in de finale te komen. Nog steeds is het voor Oranje lastig zat om die finale te bereiken (en ik verwacht eerlijk gezegd niet dat het lukt), maar de kans is een stuk groter dan dat je zoals een Belgie al meteen tegen Frankrijk had gemoeten in de 8e finale en daarna nog een Portugal en Spanje/duitsland. Dat is bijna niet te doen.

3 juli 2024 om 23:15
0

Voor een WK moet je misschien ook nog beter zijn.

Heel jammer dat zo'n Zirkzee niet even mocht debuteren bij 2-0 en een gelopen wedstrijd tegen Roemenie. Ideale moment. Leuk hoor, Weghorst, maar die had je helemaal niet meer nodig.

3 juli 2024 om 23:44
0

Inderdaad raar dat Zirkzee niet mocht invallen voor basisspeler Weghorst. Sowieso onbegrijpelijk dat Depay basis staat en minuten mag maken, 4 wedstrijden, 1 goal (door actie weghorst), voor de rest alleen maar balverlies en 0 rendement uit spelhervattingen. Hoe slecht moet Depay wel niet spelen voordat hij gepasseerd wordt?!

4 juli 2024 om 06:41
0

Andersom, Weghorst is een van de best presterende spelers. Beetje gek om die er steeds uit te houden.

4 juli 2024 om 08:21
0

Lol. Weghorst er uit houden is gek? Weghorst is geen basismateriaal. Het hele spel is gebaseerd op pompen als hij erin komt. Hij is zo traag en kan aardig goed invallen als je gaat pompen, maar meer niet man.

Die roep om Weghorst in de basis kan ik echt niet begrijpen.

4 juli 2024 om 09:04
0

Weghorst had je idd niet nodig, maar een beetje strijd met een 2-0 voorsprong kan geen kwaad en Koeman wil hem natuurlijk een beetje warm houden, opzich logisch.

Allemaal leuk en aardig, maar Koeman heeft de ballen niet om Zirkzee en Gravenberch in te brengen. Hij valt altijd terug op Weghorst en Wijnaldum als er iets geforceerd moet worden.

Enige mogelijke kans dat ze speelminuten gaan krijgen is als Oranje vroeg de wedstrijd weet te beslissen. Maar zelfs dan blijft die kans uiterst klein.

3 juli 2024 om 23:45
0

Je bedoelt hij houdt vast aan Depay, hoe slecht moet hij wel niet spelen voordat hij gepasseerd wordt?! Onwerkelijk

Koeman die zich sterk maakte om 26 spelers mee te kunnen nemen en toch steeds dezelfde spelers wisselt , tegen Roemenië had Brobbey of Zirkzee moeten invallen ipv Weghorst en Maatsen ipv Van Der Ven/Blind. Maar nee Koeman wisselt liever niet

Lekker relevant dat die er op een training paar mooi inschiet. Dat is zijn rol ook helemaal niet en de kans dat die het in een wedstrijd (meerdere keren) doet is ook minimaal op zijn positie. Kunnen ze hem niet gewoon beoordelen op zijn spel op de training wat relevant is voor zijn positie?

Reageer

Je moet inloggen om te reageren. Heb je nog geen account? Dan kun je je gratis registreren. Inloggen

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren