Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: AZ maakt werk van komst Beerens en is gesprekken gestart

Laatste update:

Roy Beerens vertrekt deze week waarschijnlijk toch nog naar AZ. De Friezen hebben na vier weken radiostilte weer contact opgenomen met AZ en de vleugelaanvaller van sc Heerenveen wil zelf ook graag naar Alkmaar vertrekken. Algemeen directeur Toon Gerbrands bevestigt tegen Voetbal International de interesse in de eenmalig Nederlands international.

/

“We hadden drie spelers op een lijstje staan voor die positie”, aldus Gerbrands. “Steve De Ridder, Wesley Verhoek en Beerens dus. Daarvan is er nog één beschikbaar. Dat is Beerens. Voordeel is ook nog eens dat hij links en rechts inzetbaar is. Het is prettig dat er nu weer beweging is. Ik heb ook begrepen dat Beerens heel graag weer met Verbeek wil werken, zijn loopbaan zit nu toch een beetje op een dood spoor. Bij AZ kan hij de draad weer oppakken.”

Beerens werd door trainer Ron Jans tegen NEC in de openingswedstrijd (2-2) op de bank gelaten en na afloop beende hij teleurgesteld het stadion uit. Mogelijk heeft hij vorig seizoen zijn laatste wedstrijd voor Heerenveen al gespeeld. “Het is niet zo dat wij ons bij AZ gemeld hebben, zo zie ik dat in elk geval niet”, zegt algemeen directeur Robert Veenstra van Heerenveen. “Waar wij naar streven is duidelijkheid. Afgelopen vrijdag is er, face to face, een gesprek geweest. Daar zijn de verschillende standpunten uitgewisseld en zondag hebben we een nieuwe vraagprijs bij AZ neergelegd. Ze weten wat wij willen, het is nu aan hen of ze Roy aantrekken of niet.”

Update 9 augustus 16:37 uur - AZ maakt werk van komst Beerens en is gesprekken gestart
AZ probeert serieus werk te maken van de komst van Roy Beerens. De club uit Alkmaar ziet een versterking in de vleugelaanvaller van sc Heerenveen, maar van een overeenkomst met de Friezen is voorlopig nog geen sprake. “We zijn de gesprekken met Heerenveen gestart, maar heel veel meer valt er nu niet te vertellen”, laat technisch directeur Earnest Stewart dinsdag weten aan RTV Noord-Holland. Het is niet bekend of de Alkmaarders ook nog denken aan ADO Den Haag-speler Wesley Verhoek, nu diens transfer naar Nottingham Forest is afgeketst.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Deze transfer lijkt mij voor beiden erg goed. Jans gaat hem niet meer opstellen en ze hebben er dus niks meer aan en AZ wordt weer beter door Beerens. Beerens vind ik een erg goede speler voor AZ en ik vond AZ al erg goed tegen PSV spelen. Ik denk dat AZ hoge ogen kan gooien dit seizoen.

9 augustus 2011 om 16:47

Ik ben het met je eens.

maar dan moet beerens wel het niveau halen voor 2 seizoenen geleden vorig jaar vond ik het erg tegen vallen.

9 augustus 2011 om 16:52

Voor Heerenveen is het geweldig, zeker omdat ze hem niet meer gebruiken.
Bij AZ hebben ze een rechtsbuiten nodig, maar ik weet niet of Beerens met zijn vorm het niveau aan kan.

Wat Bisdefr al zegt, dan moet hij het niveau van 2 seizoenen geleden constant kunnen halen.

Eindelijk een beetje schot in de zaak, de meeste wisten het al een tijdje dat Az Beerens wou. Heel goed nieuws, Benschop speeld nu rechtsbuiten, en doet het nu redelijk goed. Alleen misten we telkens een goede voorzet, met Beerens op die plaats zie ik het wel goed komen.
Met Altidore in de spits, gaan we aan de lopende band score.

De rest is gewaarschuwd, stille hoop. Kampioenen, kampioenen.... Ghihi

Maar eerst binnen halen.

8 augustus 2011 om 21:18

Kampioenen gaat wel wat ver , maar met Beerens erbij kan het zomaar een heel mooi seizoen worden. Ik hoop echt dat hij komt..

8 augustus 2011 om 21:24

Je moet het ook niet te serieus nemen, het is nog veels te vroeg om daar aan te denken. Zat een beetje dromen.

8 augustus 2011 om 21:36

Ik nam het ook niet te serieus hoor, maar dromen mag je hebben. Als AZ vorig jaar van de 'kleintjes' had gewonnen (excelsior, Vitesse etc.) hadden ze ook zomaar kampioen kunnen worden. Dus ik droom met je mee, de eerste 3 punten van de 102 zijn al binnen

9 augustus 2011 om 05:06

Droom maar lekker verder Dromen zijn bedrog, dat zal aan het eind van het seizoen wel blijken.. Ik denk zeker wel dat de selectie van AZ potentie heeft, maar ik denk ook dat Ajax er niet zo veel van heel zal laten.. Beerens zou een goede zijn voor AZ, jammer dat het de laatste tijd bij ons in Heerenveen zo slecht loopt. Jullie mogen anders Jans ook wel overnemen, mogen wij Gertjan dan weer terug..? Kunnen wij ook weer van bekers en EL gaan dromen!

9 augustus 2011 om 09:46

Serieus Coverdale?
Ik denk dat je nog wel eens behoorlijk bedrogen uit zal komen.
Als je de selectie tegenover elkaar zet, zit er amper verschil. Probleem is alleen dat jullie denken dat het meteen wereldsterren zijn geworden. Overhyped, zullen we maar zeggen.
Al die analiste vonden Kolbeinn vorig seizoen redelijk, transfer naar Ajax wereldspeler geworden. Misschien begrijp je wat ik bedoel.

9 augustus 2011 om 10:50

@ coverdale.
Ik snap je frustratie, maar Jans is wel een goede trainer. Het zat hem afgelopen seizoen niet mee, maar bij Groningen heeft hij ook wel eens een minder seizoen gehad. Heerenveen is juist een club met visie die hem niet zomaar bij het oud vuil zou moeten zetten. Wie moet je dan op dit moment als opvolger halen. Met Narsingh en Assaidi heeft Heerenveen twee vleugelspelers waar menig club jaloers op is. Als Dost ook nog eens gaat draaien, zou het een heel mooi seizoen voor Heerenveen kunnen worden.

Het belangrijkste is gewoon vertrouwen houden in je trainer. Als één club dat in Nederland zou moeten kunnen is dat Heerenveen, maar aan de reacties van de supporters van Heerenveen begin ik hier aan te twijfelen.

9 augustus 2011 om 13:38

Jullie mogen anders Jans ook wel overnemen, mogen wij Gertjan dan weer terug..? Kunnen wij ook weer van bekers en EL gaan dromen!

♪ zo'n goeie ♫ hebben wij nog ♪ niet gehad ♫ lol

Nee, ik vind het een alleraardigst aanbod maar wij bedanken

9 augustus 2011 om 00:21

Ik denk inderdaad dat de rest gewaarschuwd is, zeker na afgelopen zondag

Zou toch wel mooi zijn als Beerens kwam en mochten we 3 punten uit Enschede meenemen dan hebben we al 2 lastige wedstrijden gehad en in ieder geval een hele mooie start van de competitie

9 augustus 2011 om 11:47

Inderdaad. Deze 3 punten tegen PSV mag je sowieso al een beetje rekenen als een soort van 'bonuspunten' dus als er volgende week tegen Twente ook nog wordt gewonnen of gelijk gespeeld, heb je alleen Ajax nog als 'echt' lastige tegenstander voor deze seizoenshelft, tegen alle andere ploegen ben je gewoon gelijkwaardig of beter. Hopelijk dat tegen de kleintjes dit jaar ook gewoon wordt gewonnen, want anders hadden we vorig jaar zomaar 12 punten meer kunnen hebben en hadden we misschien nog meegedaan voor de titel.

Maar on topic.. fijn op te zien dat Beerens dan toch gaat komen. Lijkt me precies de speler die AZ nodig heeft op dit moment. Nu alleen nog een paar miljoen voor Romero weten te cashen en misschien nog een spits erbij en we zijn er helemaal klaar voor.

9 augustus 2011 om 12:41

hoezo hoogmoed komt voor de val...
az was na het eerste half uur helemaal niks meer, het was dat psv zo drama was dat die daar niet van profiteerde maar anders had az echt niet gewonnen.
ik moet het nog zien met die amerikaan, hij liep goed tegen die bal aan maar verder viel hij slecht in.
probeer eerst nou maar eens 4de te worden dat word al moeilijk zat

9 augustus 2011 om 12:48

Viel slecht in?, hij maakte juist wat los. Door het jagen, werd de rest weer wakker. Voor de rest is hij nog lang niet fit. Hij oogde nog niet helemaal goed, hij zou eigenlijk pas over 2 weken hersteld zijn.

Zo kan ik er ook nog wel een paar, bekende als, als verhaal. Als Az meer wist te scoren in het eerste half uur, was het al klaar met Psv.
We kennen het allemaal wel ontkennen, maar Az doet het gewoon heel goed.

9 augustus 2011 om 13:55

Hoezo hoogmoed komt voor de val...

Ik denk dat jij de enige bent bij wie het niet duidelijk is dat Ruud het niet helemaal serieus meent anders kom je niet met zo'n vreemde reactie. Het is niet zo dat Ruud zegt dat AZ kampioen zal worden en ik ook niet, dat zou inderdaad hoogmoedig zijn maar ik ben er van overtuigd dat die kaaskoppen wel eens voor een verrassing zouden kunnen zorgen. Voor de duidelijkheid herhaal ik maar even dat ik niet zeg dat ze kampioen worden maar ik zou erg teleurgesteld zijn willen we lager dan de 4e plek eindigen.

9 augustus 2011 om 14:38

nee hoor ik weet ook wel dat hij het niet serieus meent, alleen is het duidelijk dat hij er stiekum op hoopt, ik vind die hoop niet terecht want ik vond az afgelopen donderdag absloluut niet best en zondag gaven ze psv echt de kans om weer terug te komen in de wedstrijd
ik begrijp de stemming wel van wauw we hebben psv verslagen, maar die bakten er echt helemaal niks van, na de 30ste minuut heeft az geen kans meer gehad en dat verwijt ik ze want ze hadden het af moeten maken. nu gaven ze psv weer de kans terug te komen, dat die zo slecht speelde dat dat ze niet lukte was het geluk van az maar niet de verdiensten van az.

ruud ik snap wel dat jij denkt dat altidore iets los maakte, misschien bij het publiek maar wat heeft hij nou laten zien? beer van een vent verliest zn eerste 3 duels op kracht!? hij heeft geen bal vastgehouden wat hij wel zou moeten doen in zo situatie en hij was meteen betrokken bij een incident waar hij geel voor kreeg.
hij heeft niks goed gedaan totdat hij die 3-1 binnen liep, dat deed hij goed was een mooie loopactie. maar ik vind het nog veel te vroeg om hem echt goed te beoordelen want hij speelde maar heel kort en daarin slecht maar wel effectief
wil hem graag eerst een hele wedstrijd zien

az is zeker goed begonnen maar het zat niet tegen en het moet nog beter. daarom vind ik dat de stemming niet te optimistisch moet worden, ik lees hier zelfs dat poulsen als één van de beste vleugelverdedigers word gezien?? waar hebben we het dan nog over?

9 augustus 2011 om 18:01

Euh..eerlijk gezegd vind ik de selectie, straks ook nog met Beerens, niet zoveel minder dan Ajax, PSV en Twente. Het gaat er dan om wie het best ingespeeld team heeft, het geluk een beetje mee heeft, een goede reeks kan neerzetten en in de winning mode raakt wat werkt als een flow.
Ik zeg ook niet dat je meteen titelkanidaat bent maar echt kansloos zijn die kaaskoppen ook niet en dat heeft echt niet met Gert Jan Verbeek te maken want nogmaals het materiaal is behoorlijk goed wat daar rond loopt.

9 augustus 2011 om 19:54

Gert-jan

Ben het met je eens dat we Altidore nog niet goed kunnen beoordelen maar AZ heeft het meer dan redelijk (dus goed) gedaan. Zeker het eerste en tweede doelpunt waren van grote schoonheid, dat Isaakson of hoe je dat ook schrijft misschien een beetje de fout in ging doet daar niets aan af en dit geeft goede hoop voor de rest van het seizoen zonder daarbij de realiteit uit het oog te verliezen.

En ach, dat ze Poulsen de beste vleugelverdediger noemen moet je met een korreltje zout nemen, je weet hoe dat gaat met supporters, die hebben vaak een speciale bril op. Ook ik maak me daar wel eens schuldig aan, neem aan dat dat voor iedereen geldt en ik ga er gemakshalve vanuit dat ook jij daar geen uitzondering op ben.

Nogmaals, ik zou enorm teleurgesteld zijn als AZ lager dan de 4e plaats zou eindigen maar stiekum hoop en reken ik op meer.

9 augustus 2011 om 21:02

jaa daar heb je ook wel gelijk in hoor
mijn cluppie FC Groningen speelde roda van de mat
omdat ze hem met pech verliezen is er nu geen aandacht voor, hadden ze dik gewonnen dat had je nu de verhalen van: ''gaan az en Groningen mee doen om het kampioenschap?''
dat soort verhalen, de voetbalwereld is enorm opportunistisch

AZ is goed bezig. Vond ze gisteren al erg overtuigend spelen, gaat er nu alleen maar beter op worden. Meer keuze voorin op de vleugels. Deze jongen gaat het hopelijk goed doen onder Verbeek'en past wel in het spelletje van AZ, met snelle vleugelspelers.

Zou goed zijn voor Beerens om te vertrekken bij Heerenveen. Hij is klaar bij Heerenveen, hij heeft er eigenlijk te lang gezeten vind ik. Narsingh doet niet onder voor hem en is dus een prima vervangen. Heerenveen krijgt ook weer wat geld. Zou leuk zijn voor Beerens als hij gaat en zich weer herpakt.

9 augustus 2011 om 00:29

Vind Narsingh twee klassen beter dan Beerens. Is toch het eeuwige talent dat onderhand het prototype van een 'net niet' speler is geworden. Kan af en toe een aardige actie maken of voordeel halen uit zijn snelheid, maar mist toch kwaliteit en is letterlijk en figuurlijk te licht om een echt goede voetballer te worden. Denk ik. Zou mooi zijn als hernieuwde samenwerking met Verbeek alsnog kan leiden tot de nodige stappen in zijn ontwikkeling.

Dit is een goede transfer voor zowel Heerenveen als AZ. Heerenveen heeft al 2 geweldige buitenspelers met Assaidi en Narsingh en dus was Beerens eigenlijk een beetje overbodig. Echter is Beerens te goed om op de bank te zitten. AZ is dan ook een prima club voor Roy Beerens en ik zie hem hier wel succesvol worden.

9 augustus 2011 om 17:38

Ik zou het aan de ene kant wel jammer vinden omdat ik wel een fan ben van Beerens maar hat is inderdaad wel beter voor beiden als hij naar AZ gaat, ik vind hem veel beter dan bijvoorbeeld Benschop en Heerenveen kan nog wat aan hem verdienen ook hoeven ze geen opvolger te halen omdat ze dus Assaidi en Narsingh hebben en ook Martinus zit er aardig aan te komen.

Beerens vind ik samen met Verhoek een van de beste buitenspelers van de Eredivisie , vind hem beter dan Holman , een geluk voor PSV dat hij niet meedeed want ze hadden het op rechts al moeilijk tegen Marcellis.

8 augustus 2011 om 23:57

Beter dan Holman? Die bewijst afgelopen weekend toch wel weer even één van de betere spelers van AZ te zijn?

Holman op links, Beerens op rechts en Altidore in de spits. En dan heb je Gudmunsson en Maher als back-up. Prachtig toch? Niet kampioenswaardig, maar top-4 zeker wel

9 augustus 2011 om 00:26

Lijkt me niet verstandig , Beerens is dan wel 2 benig maar ook iemand die graag naar binnen trekt voor zijn eigen doelkans te gaan en dan word het met Holman die rechts is dus op links sowieso naar binnen moet komen en Martens wel erg druk. Ik zal dan eerder met Gudmundsson op link spelen want die is linksbenig en heeft een goeie voorzet in huis en is een echte flankspeler dan hoe je het veld ook lekker breed en heb je Holman nog als een soort stormram.

9 augustus 2011 om 11:56

''beerens is dan wel 2 benig maar ook iemand die graag naar binnen trekt voor zijn eigen doelkans te gaan ''

Dat is juist waardoor Poulsen goed op kan komen.

9 augustus 2011 om 00:27

Voor het gemak vergeet je de 3 beste buitenspelers van de eredivisie? Dan heb ik het over Assaidi, Narsingh en Sulejmani, deze 3 schat ik toch wel iets hoger in als Beerens en Holman.

9 augustus 2011 om 00:34

Ik zegt toch een van de betere , ik beweer niet dat het de beste buitenspeler is , tuurlijk zijn Narsingh , Assaid en Suljemani hele goeie buitenspelers en dat is Beerens ook dat bedoel ik.

Lijkt me voor alle drie de partijen een goede keuze. Heerenveen met Jans is er dan vanaf, omdat hij hem toch niet echt nodig lijkt te hebben. Beerens komt weer aan spelen toe en kan zichzelf weer gaan ontwikkelen. AZ krijgt er een goede speler bij. Ik denk dat AZ dit jaar weleens de verassing kan worden. Ze hebben nu echt een goede selectie!

Mooie club voor hem. AZ is elk jaar een gevaarlijke outsider en wie weet gaat hij nog hoge ogen gooien dit seizoen.

Lijkt me een stap vooruit voor hem. Knap dat Jans ook van hem weer een ontevreden bankzitter maakte.

8 augustus 2011 om 21:26

Volgens mij zijn bijna alle bankzitters ontevreden, dus dat lijkt me niet echt een verdienste van Jans. Maar ik hoop echt dat deze transfer doorgaat, want dit is echt een win/win/win situatie (oftewel voor alle 3 de partijen). De enige die er waarschijnlijk minder blij mee zal zijn is Benschop. Maar goed, vooral het feit dat Beerens zowel rechts als links inzetbaar is zou AZ toch wat meer mogelijkheden geven (in geval van schorsingen/blessures/vormverlies van andere spelers). Als Verbeek dan ook nog de jonge aanstormende talenten wat meer speeltijd gaat geven dit seizoen, kan het echt een leuk seizoen worden.

9 augustus 2011 om 09:58

Echt goed, wat zeg ik, een wereldprestatie van Beerens om er als 'sterspeler' bij Heerenveen op zijn 23e er voor te zorgen dat hij voorbij gegaan word door een speler van maar 2 jaar jonger....wat heet. Luciano is nu al 2 keer beter dan Roy als het geen 3 keer is. Roy heeft een verkeerde instelliing want het is geen vechter. Iemand die zegt; 'als ik in vorm ben hoor ik altijd te spelen' mist echt alle realiteitszin. Hij sluit zijn ogen voor andere betere spelers. Egocentrisch, arrogant, noem het hoe je het noemen wilt, maar feit is dat Beerens niet meer de beste is op zijn positie bij Heerenveen. Je kunt nu echt zien dat Heerenveen zich nog wil gaan versterken. Anders hadden ze wel gewacht tot AZ weer contact opgenomen zou hebben. Beerens was voor AZ immers de enige overgebleven speler die ze voor de rechtervleugel nog op het lijstje hadden staan. Maar kennelijk waren ze bang om met de veel verdienende Beerens te blijven zitten terwijl we aan de speler Beerens geen behoefte meer hebben.

9 augustus 2011 om 10:39

@mackan68:
Dat Luciano nu beter is dan Roy geloof ik best. En of dat nu 2x, 3x of minder is laat ik in het midden.

Of Beerens egocentrisch en arrogant is kan ik ook niet echt over oordelen, maar het feit dat Verbeek hem graag bij AZ wil hebben (nadat hij jarenlang met hem samengewerkt heeft) zegt mij dat Roy wel een versterking voor AZ zal zijn. Verbeek lijkt mij niet het type trainer die van luie voetballers houdt, dus met die ''geen vechtersmentaliteit'' van Roy zal het ook wel loslopen bij AZ. Ik verwacht dat Roy bij AZ weer op gaat leven en dat AZ daarmee weer een gevaarljke aanval krijgt zoals we de afgelopen jaren bijna altijd hebben gehad.

Wat betreft het laatste lijkt het me logisch dat ze weer met AZ contact hebben opgenomen. Heerenveen kennende hebben ze in eerste instantie de hoofdprijs gevraagd voor hun reserve speler, waarbij AZ dat uiteraard niet wilde betalen. Nu ze Beerens voor die hoofdprijs niet kwijt kunnen en het einde van de transferperiode nadert is het logisch dat ze de prijs verlagen en daarmee als eerste weer uitkomen bij de enige club die blijkbaar serieus belangstelling voor hem had. AZ heeft omdat Heerenveen de hoofdprijs wilde eerst verder gekeken, maar omdat die alternatieven nu ook zijn afgevallen, lijkt het mij dat de clubs er wel onderling uit moeten komen (heerenveen heeft een goede reden om water bij de wijn te doen, want ze moeten van hem af en AZ heeft op dit moment geen andere alternatieven voor die positie dus die zullen ook bereid zijn iets meer te betalen).

Beerens zit op een dood spoor bij ons, dit is dus voor hem een goede kans zijn oude vorm weer te herpakken.

Ik verwacht dat Heerenveen toch een behoorlijk bedrag voor hem gaat vragen. Weet niet of zij eruit gaan komen met Az.

8 augustus 2011 om 21:27

Zal wel goedkomen. Denk dat het met een bedrag van 3 miljoen wel een deal is. Vergeet niet dat Beerens bij Heerenveen met zijn 675 000 euro jaarsalaris fors op de begroting drukt.

9 augustus 2011 om 08:22

Haha, grappenmaker. Denk je nu werkelijk dat AZ 3 miljoen gaat betalen voor een bankzitter die te duur is? Zijn contract loopt nog maar 2 jaar door dus als je hem een jaar op de bank zet is hij niet eens meer 1 miljoen waard plus het feit dat je zijn salaris moet betalen. Nee, AZ zal amper 2 miljoen gaan betalen. Zeker nu Heerenveen op de knieën richting Alkmaar komt...

Het beste nieuws van deze transferperiode! Kan die (vooral door zichzelf) overschatte voetballer eindelijk van de loonlijst af en op een of andere manier gaat het ons ook nog een paar centen opleveren.

Het eerste seizoen leek het zo'n goede voetballer te worden... sindsdien heeft hij echter helemaal niets meer laten zien. Misschien dat hij bij AZ weer opleeft al betwijfel ik het.

8 augustus 2011 om 21:28

Ik zie Verbeek Beerens wel weer het vertrouwen geven hoor. Beerens is vrij matig geweest de laatste tijd, maar als hij zijn normale niveau kan benaderen heeft AZ een prima buitenspeler.

8 augustus 2011 om 21:45

Inderdaad, als er één coach is om hem weer zijn oude niveau te laten halen dan is het Verbeek wel.

Welcome roy!! altijd al een goede speler gevonden! Al toen hij bij psv speelde maar snap dat de keuze voor jans lastig id met nog 2 hele goede buiten spelers

Lekker naar AZ laten gaan, speler voegt niks toe aan het elftal op dit moment aangezien we Assaidi en Narsingh al hebben en tevens drukt hij te zwaar op de begroting met zijn salaris..

8 augustus 2011 om 21:58

Als je niet speelt kun je ook niets toevoegen. Er zijn tijden geweest dat Beerens wekelijks uitblinker was in Friesland, hij kan het niet zomaar verleerd zijn. Ik zie het wel gebeuren onder Verbeek...

9 augustus 2011 om 00:45

Er zijn inderdaad een aantal wedstrijden geweest, Heerenveen - Ajax bijvoorbeeld, dat Beerens de uitblinker was, maar dat waren maar spaarzame momenten en de rest van de tijd heeft hij toch niet kunnen overtuigen.. Laatste 2 seizoenen al helemaal niet en hij is gewoon ver weggezakt qua niveau. Beerens heeft gewoon een aantal jaren in de basis gespeeld dus je kan niet zeggen dat hij geen kans heeft gehad om iets toe te voegen, tevens heeft hij gewoon de hele voorbereiding meegemaakt en daar blijkbaar Jans niet kunnen overtuigen..

9 augustus 2011 om 10:01

Hij is nooit wekelijks uitblinker geweest. Zelfs in zijn beste jaar bij Heerenveen niet....misschien bij zijn fans, maar zeker niet bij de gemiddelde supporter!

Zou een goede zet zijn. AZ heeft goede spelers, maar ze missen zo'n soort speler vind ik. Hij is ook bij Heerenveen uit de toon gevallen met de opkomst van Assaidi en Narsingh. Hij is daar niet nodig, hij heeft zijn plicht daar in de afgelopen 3 jaar al gedaan.
Zou een goede transfer zijn voor alle 3 partijen.

Zou inderdaad voor iedereen het beste zijn. Ik denk met nieuwe impulsen bij een andere club dat Beerens wel weer zijn niveau kan halen. Bij ons heeft hij dit echter al een hele tijd niet meer weten te halen. Hij is voor ons te duur geworden en Narsingh is gewoon beter op zijn plaats bij Heerenveen op dit moment. Ik wens hem dan ook veel succes toe bij az mocht het door gaan.

Als AZ Beerens nog binnenhaalt krijgen ze toch een aardig elftal dat kan concureren met PSV en Twente, ik zie Ajax dit seizoen als buitencatogorie die hebben een beter elftal dan de concurentie.
Estaban heb ik wel vertrouwen in en ook het Centrum is degelijk, het middenveld van AZ vind ik super, werkers zoals Holman en Wernbloom en Creativiteit met Martens en ook Elm. Altidore kan dit seizoen weleens de verassing worden groot, sterk en ook snel.

Dit lijkt me een mooie opstelling voor dit seizoen met Az.
Op de bank heb je dan nog, Didulica, Maher, Benschop, Reijnen, Boymans,falkenburg,ortiz en Wijnaldum.

Estaban
Marcellis
Moisander
Viergever
Klavan/Pouls
Wernbloom
Elm
Beerens
Martens
Holman
Altidore
8 augustus 2011 om 22:28

Je onderschat je eigen ploeg. Normaal gesproken is de voorhoede met Mertens-toivonen-lens en Wijnaldum erachter de beste van Nederland. Als Rutten nu ook nog normale opstellingen maakt, dus met Pieters voor Tamata, Bakkal voor Ojo en Bouma voor Engelaar dan heb je gewoon een kampioenselftal.

AZ heeft echter het probleem dat het totaal niet stabiel is, dat is afgelopen week maar weer eens gebleken. Dramatisch tegen Jablonec uit, 3 dagen later uitstekend tegen Psv. Dat is de grote valkuil voor AZ dit jaar.

8 augustus 2011 om 23:44

Volgens mij onderschat jij nu juist jouw ploeg:
esteban of Isaksson
Pieters-bouma-manolev of Poulsen-viergever-marcellis
Strootman-wijnaldum -toivonen of Elm-martens-wernbloom
Lens-zeefuik-mertens of Beerens-altidore-holman

Ik geef de voorkeur toch echt op een enkele speler na aan de Alkmaarse selectie dat een veel stabieler defensie heeft
De jonge esteban maakt grote indruk dat kun je niet zeggen van Isaksson (viergever is echt een groeibriljant met traptechniek, Poulsen is wellicht de beste opkomende verdediger op de nederlandse velden, Moisander heeft veel ervaring en Marcellis is verdedigend sterker dan Manolev)
een sterk middenveld dat uit zowel harde werkers bestaat en creativiteit (martens is veel creatiever dan Wijnaldum die nog jong en druisig is zonder al te veel overzicht, Elm heeft naast Jansen de beste vrije trap en heeft ook meer overzicht dan Strootman en Toivonen is helemaal niet constant terwijl Wernbloom echt veel vuil werk opknapt op het middenveld)
aanvallend (beerens heeft een goede voorzet terwijl Lens alles maar op snelheid doet zonder bijna nooit effectief te zijn, Altidore is een vraagteken maar PSV heeft nog steeds geen spits, Holman is altijd nuttig en blijft lastig door zijn energie. Mertens is wel beter maar is te klein van postuur wat zal blijken nu hij voornamelijk tegen gesloten defensies gaat spelen met Psv).

AZ wordt erg onderschat maar daar zal Verbeek lekker maling aan hebben, laat ze maar lekker Psv, Twente en Ajax volgen.

9 augustus 2011 om 00:54

Volkomen met je eens, behalve 1 puntje. Er zijn echt wel betere opkomende verdedigers dan Poulsen (vertonghen, Van der Wiel, ik vergeet er vast nog 1)

9 augustus 2011 om 09:16

ik vind poulsen wel een betere opkomende verdediger dan van der wiel. poulsen komt ook veel in de 16 en is heel gevaarlijk voor een linksback van der wiel komt ook wel op maar volgens mij alleen om voorzetten te geven.

9 augustus 2011 om 12:16

Leuke opstelling, maar zou het toch iets anders doen.

Gudmonson voor Holman. Heb Holman afgelopen weekend in de gaten gehouden in het stadion en als hij de bal kwijt is, loopt hij er echt als een zoutzak achteraan. Laat Gudmonson maar zien wat hij kan.

Esteban
Marcellis
Moisander
Viergever
Poulsen
Elm
Ortiz
Gudmunson
Martens
Beerens
Altidore
9 augustus 2011 om 17:11

Holman 100 % niks zijn motivatie is goed maar hij kan gewoon niet voetballen , ik vindt Gudmunson een geweldige voetballer vindt het jammer dat verbeek kiest elke keer voor Holman.

10 augustus 2011 om 11:55

Mee eens. Twijfel ook niet aan zijn inzet, maar het werd steeds zo makkelijk gepasseerd en liep er dan als een zoutzak achteraan.

AZ gaat echt niet meer dan 1,5 miljoen betalen, met Benschop, Gudmundsson, Holman is de absolute noodzaak er niet

Hoop dat dit door gaat, beter voor alle partijen.

Als deze transfer door gaat zie ik AZ als een die het alle toppers nog heel lastig kan gaan maken. AZ gaat hoge ogen gooien dit seizoen,

Beerens zou een mooie aankoop zijn, ik verwacht dat AZ uiteindelijk niet meer dan 2,5 miljoen gaat betalen. Nu Romero nog verkopen en AZ staat er financieel en sportief weer goed op. Dat had de hoofdredacteur van een zeker voetbalroddelblad nooit verwacht...

zou zeker een goede aankoop zijn van az, ik vind hem namelijk veel beter dan benschop, op de rechtsvoor positie.

Ik vond Beerens altijd een gevaarlijke buitenspeler, hij is snel kan goed voorzetten.
Helaas voor hem staan er nu 2 toppers aan de buitenkanten Assaidi&narsing.
Wat zijn die 2 goed zeg, ik zou ze allebei bij Ajax willen zien.

Als AZ Beerens weet te strikken reken ik ze definitief tot titelkandidaat, naast twente, ajax en psv.

9 augustus 2011 om 16:44

Ja we krijgen dit seizoen echt een heftige strijd om de CL plaatsen. In dit geweld kan niet niemand volgen in Nederland denk ik. De strijd om de plaatsen 5 tm 8 zal ook ongelofelijk zijn met groningen heerenveen utrecht vitesse nec etc

Goed en dan kan Heerenveen nog ergens een degelijke verdediger en/of keeper op pikken. Goed voor alle partijen dus, want dan kan Narsingh zich blijven ontwikkelen en de hereniging met Verbeek zal Beerens vast goed doen. Hij heeft bewezen gewoon een goede rechtsbuiten te zijn, dus het zit er wel in. AZ heeft zo overigens een erg goede ploeg, niet veel in de breedte, maar als men niet tegen te veel blessures op loopt (en dat kun je Verbeek wel toevertrouwen) doen ze gewoon weer mee om de top 4.

Dit zou echt super zijn. Een soort van bonus! Beerens is een uitstekende speler, maar door Jans is ie (net als een paar andere goeie spelers) zonder reden niet in z'n plannen voorgekomen. Maar wat ik dan echt niet begrijp is, dat als hij nu weg wil, Heerenveen hem ineens wil behouden! Net als bij Dost het geval was. Zo zonde! Doe iets met die jongen! Ik vind 't heerlijk om hem te zien spelen. Ik kan me nog een wedstrijd van hem herinneren tegen Psv. Hij liet Salcido alle hoeken van het veld zien. Ik weet zeker dat Verbeek hem weer op zo'n niveau kan krijgen.

Als Beerens weer zijn oude niveau gaat halen en zich misschien nog wat ontwikkeld is het een top aankoop. AZ heeft een sterk team en met verbeek een goede coach, ze kunnen dit seizoen een goede poging wagen naar de top 3.

Laten we voor het NL voetbal hopen dat AZ hem kan halen. Wat een geweldige voetballer is deze man. Bij Heerenveen heeft hij gewoon de pech gehad dat hij de verkeerde trainer heeft gekregen die het niet in hem zag zitten. In potentie is dit een hele goede en bruikbare speler voor je team. In de periode onder Verbeek was Beerens erg succesvol en was hij erg belangrijk voor het team. Ik hoop dan ook dat hij een verdiende transfer kan maken naar AZ en dan de draad kan oppakken waar hij goed in is.

Bij AZ zit een coach die hem al kent en hem het vertrouwen kan geven op het middenveld. Vind Beerens toch echt wel een rechtsbuiten, terwijl hij bij AZ heel goed een hangende linkermiddenvelder kan gaan worden. Hoop dat het door gaat; hebben we in ieder geval weer mooie acties die we kunnen bekijken van hem.

Goede keus van AZ. Een erg goede en snelle flankspeler met een goede voorzet,
Wel raar dat Jans problemen met hem heeft, net als vorig seizoen met Dost.
AZ gaat denk ik dit seizoen in boven in mee draaien. Goede coach, goede spelersgroep. Ik heb wel vertrouwen in AZ

9 augustus 2011 om 10:09

Jans problemen met Beerens?? Niet aan de orde!! Beerens heeft een probleem. Dat hij niet goed genoeg is voor de basis. Voor Jans hoeft hij niet weg. Voor de club hoeft hij ook niet weg. Maar hij mág weg. Tegen een goed bod. Omdat Heerenveen geen spelers bewust wil dwarsbomen. Uiteindelijk zal er dan ook wel een akkoord komen. AZ wil hem heel graag, Beerens wil heel graag en voor de clug is hij niet meer zo belangrijk dan dat hij ooit is geweest, omdat Narsingh er toen nog niet was...nu lijken de kaarten geschud en zit er een transfer aan te komen...

9 augustus 2011 om 17:02

Problemen kun je het eigenlijk niet noemen, Jans vind Narsingh beter dan Beerens en dat is zijn goed recht. Logisch dus dat Beerens weg wil.

Verder vind ik AZ een goeie stap voor Beerens, ik denk dat dit ook zijn plafond is in Nederland, want ik zie hem nog niet zo snel voor Psv, Twente of Ajax voetballen.

9 augustus 2011 om 18:20

Ik begrijp eerlijk gezegd het verschil tussen AZ en Twente niet zo..beide recentelijk kampioen geweest, beide maken het de traditionele topclubs lastig, beide kunnen dit jaar wederom weer hoge ogen gooien. AZ heeft een dipje gehad doordat het zijn beste spelers heeft moeten verkopen maar is weer aardig terug aan het komen sportief als financieel.
Waarvan sportief ze nooit echt in een gat zijn geraakt zoals Derksen ons destijds liet geloven (niveau Rkc) want ze zijn nog keurig 5e en 4e geworden na kampioen te zijn geweest. en ondanks de grote leegloop van een tiental spelers waarvan niet de minste zoals Dembele, Mounir, Lens, de Zeeuw, Arie, Pocognoli, Jonathas, Kolbeinn, etc.

Goede versterking voor az, denk dat hij ook goed in het systeem past van az.

Goeie transfer van AZ om hem te halen kan vanaf de flanken voorzetten geven en is aan beiden kanten inzetbaar en hij is ook nog best snel , khoop dat hij een meerwaarde kan zijn voor AZ en in betere vorm raakt dan vorig jaar .

Lijkt me een goede deal voor alle partijen. AZ zoekt nog een rechterspits, Beerens kan Europees spelen met AZ en Heerenveen heeft al de beschikking over 2 goede flankspelers, en kan het geld goed gebruiken om de rest van het elftal te versterken. (elke linie behalve de aanval kan wel wat gebruiken)

Eigenlijk heeft Heerenveen al jaren een slechte verdediging maar door een erg goede aanval en middenveld hebben ze dit altijd kunnen maskeren. Nu loopt het middenveld al zeker 2 jaar niet meer en komt dus de eeuwige achilleshiel (verdediging) meer naar boven.

De oefenwedstrijd tussen Heerenveen en het Griekse Olympiacos was eigenlijk Heerenveen in een notendop. Uitslag: 5-4

Super aankoop van AZ. Nu hebben ze meer optie over de vleugels en ik zie ze met Verbeek als trainer echt als een outsider voor de titel!
Overigens heb ik echt respect voor AZ hoe ze opgekrabbeld zijn na de debacle met DSB en verkoop van hun beste spelers. Volgens mij zijn ze financieel weer gezond. Het dot je wel denken dat Feyenoord al jaren financieel een wanhoop is en blijft. Kwestie van goed beleid en juiste mensen op de belangrijke posities!

9 augustus 2011 om 13:49

En aantrekken van Verbeek, toptrainer!

Berrens zeker nog niet naar az Fc Utrecht heeft ook intresse in berrens en die hebben geld zat en moeten een goeie speler gaan kopen om de supporters stil te krijgen trouwens een speler die perfect bij Utrecht past

9 augustus 2011 om 08:39

Ik denk niet dat Beerens zelf naar Utrecht wil. Hij heeft duidelijk aangegeven dat AZ een leuke stap is en dat hij graag weer onder Verbeek wil voetballen. En in Alkmaar speelt hij Europees voetbal, etc etc.

9 augustus 2011 om 10:13

Utrecht is nou niet bepaald een stap omhoog! En zeker dit seizoen niet denk ik. Denk dat Utrecht, als ze geen goede versterkingen meer halen, op een 12e plaats ofzo eindigen. AZ is een kleine stap omhoog, maar dat is niet de grootste reden. Reden is dat de samenwerking tussen Beerens en Jans niet meer goed verloopt.

Zou een goede versterking zijn voor AZ. Met de wedstrijd tegen PSV in het achterhoofd zal Beerens ook gek zijn wil hij niet voor AZ spelen. Het zou trouwens wel zonde zijn voor Benschop die de laatste ook steeds beter gaat spelen. Maar het is logisch dat AZ Beerens wil, want met Beerens zullen Altidore of Boymans (twee echte afmakers) meer mogelijkheden krijgen om te scoren.

Ook voor Heerenveen zou het niet slecht uitkomen, hij is daar toch enigzins op een zijspoor belandt. Bij Heerenveen beschikken ze met Assaidi, Dost, Narsingh over een sterke voorhoede, en Heerenveen heeft ook nog goede alternatieven achter de hand.

Zou toch wel blij zijn als Beerens vertrekt. Ook in de invalbeurten laat hij niks zien, bovendien is Narsingh beter. Ik hoop voor az dat Verbeek hem weer kan laten voetballen, want deze beste jongen is te duur voor de bank. Hij verdiende bij ons veruit het meeste geld. 675.000 euro. Voor een bankzitter is dat te veel.

Lees hier met verbazing vele mensen roepen dat AZ met Beerens een titelkandidaat wordt. Zijn deze mensen dan echt vergeten hoe meneer Beerens de afgelopen seizoenen gepresteerd heeft?

Het is een goede voetballer maar dat is totaal verdwenen. De kans dat we onder Verbeek de oude Beerens terugzien is reëel, maar verwacht nou niet direct wonderen zeg. Er moet een hoop gebeuren in het kopje van die jongen om weer te presteren.

9 augustus 2011 om 20:12

Als AZ supporter kan ik je mededelen dat slecht weinig AZ supporters de mening delen dat we met Beerens kampioen gaan worden. Ik ga zelf voor een plek 4. En zou door goed voetbal en constant presteren er een 3e plek inzitten ben ik al heel blij. Meer verwacht ik niet!

Beerens kan wel weer opbloeien in een andere setting, wellicht dat de aanvoer/het spel van AZ hem beter ligt doordat Verbeek aan het roer staat waardoor hij van meer waarde kan zijn.

Ik zie hem graag komen!

Dit is de juiste stap voor Beerens!
beerens is een hele goede voetballer die moet spelen.
Als verbeek hem het vertrouwen geeft dan weet ik zeker dat hij heel veel voor AZ gaat betekenen!
Dit is ook goed voor Heerenveen want die kunnen het geld wel gebruiken om een goede centrale verdediger te halen want die kruiswijk bakt er niks van!

Jammer, maar wel het beste denk ik. Heerenveen gaat er financieel weer wat op vooruit en op die posities hebben we toch uitstekende alternatieven, Narsingh en Assaidi (moet Assaidi niet alsnog weggaan, dan hebben we WEL een probleem!!!). Mooi voor Roy ook, maar jammer omdat hij naar de concurrentie gaat. Zie hem dan liever naar een andere club verkassen... maarja het is niet anders. Hoop wel dat Hveen er nog 2,5 miljoen ofzo voor krijgt want dat is hij echt wel waard

9 augustus 2011 om 11:40

Ik vermoed ook dat het zo'n 2 miljoen zal zijn.
Zegt genoeg dat Heerenveen hem aanbiedt, want ik vermoed dat ze met die centjes nog een verdediger willen halen, zoals Jans had gezegd na de wedstrijd tegen Olympiakos en Zaterdag was het ook wel te zien dat de verdediging niet onze sterkste linie is
Jammer dat het ook zo is gegaan met Beerens, was altijd een erg goede speler. Maar ook als ik de oefenwedstrijden zag, was die man erg voorspelbaar geworden. Ik weet niet waar het fout is gegaan, maar ik hoop dat Verbeek het weer terug kan vinden.

9 augustus 2011 om 12:26

Vorig jaar vond ik hem al een soort van ongemotiveerd, net als Grindheim. Dat AZ een stap hogerop is vind ik eigenlijk onzin. Twee jaar geleden (na de bekerwinst) zei Beerens nog, toen hij een aanbieding van Fiorentina kreeg, dat hij niet wegwilde maar naar alleen naar een topclub wilde, net als Pranjic. Heerenveen was ook een mooie club etc. en nu wil hij naar AZ. beetje vreemd. Als hij nu bij AZ opeens de sterren van de hemel speelt, is het wel heel duidelijk dat hij niet gemotiveerd meer is en was bij Hveen. Jammer, maar inderdaad geld voor een goede verdediger!

9 augustus 2011 om 13:01

Toen was het natuurlijk ook nog reeel dat hij mogelijk naar een topclub zou gaan, want toen presteerde hij ook gewoon erg goed. Op dit moment is het gewoon niet meer reeel en is het mooi dat zo'n jongen nog naar zo'n mooie ploeg als AZ kan.
Ik vind het wel jammer, geweldige aanval hebben wij met Narsingh, Assaidi, Dost en Beerens. En dat Assaidi blijft lijkt mij ook niet 100% zeker en met het vertrek van Assaidi kunnen wij Beerens goed gebruiken

9 augustus 2011 om 13:48

Zie liever Beerens dan Assaidi vertrekken, maar aub niet beide! Dan hebben we opeen en een slechte verdediging én niet meer zo´n fantastische aanval. Dan eindigen we weer in het linkerrijtje want Assaidi gaat ons denk ik nog veel doelpunten assists en dus punten brengen.

Beerens is meer dan welkom!
tevens zie ik graag nog een sterke rechtsback of centrale verdediger erbij komen!

Als Beerens weggaat is de kans veel minder groot dat Assaidi weg wordt gekocht. Daar moet een groot bedrag voor worden neergelegd. Geen enkele Nederlandse club gaat die stap maken.

Ik hoop dat Beerens weer aan het voetballen komt, eigenlijk ga ik daar vanuit met superfries GJV aan het roer

Bij Heerenveen komt 'ie niet meer aan de bak: dat is duidelijk. Die hebben misschien wel de twee beste buitenspelers van de Eredivisie. Wedstrijden van Heerenveen: daar verheug ik me altijd op. Al is het alleen maar om Assaidi weer te zien schitteren. En de dansjes, die zijn ook wel leuk. :P

Liever Beerens dan Verhoek, die laatste heeft waarschijnlijk al heimwee als hij de A9 op rijdt. Qua niveau kan ik ze moelijk vergelijken...

Heerenveen zal zich nog wel een paar x achter de oren krabben dat ze Verbeek zo makkelijk hebben laten gaan.
Maar waarom komt Beerens niet meer in aanmerking voor een basisplaats.?
kan hij niet met jans door 1 deur of ligt het aan zijn kwaliteiten.

9 augustus 2011 om 17:17

Narsingh is beter. Sneller, betere voorzet en bovendien een stuk jonger. Daarnaast laat Beerens het simpelweg niet zien in zijn wedstrijden.

9 augustus 2011 om 17:23

ok bedankt... want ik vond hem opzich wel goed spelen, maar ik heb niet echt kritisch bekeken.
ok..... in dat geval ....go... Narsingh..!!

Goede speler voor AZ. Past precies in het systeem van AZ. Heerenveen heeft op deze manier wel pech dat de 3 beste spelers op dezelfde posities spelen. Zo is er altijd 1 ontevreden aangezien die niet speelt.

Wie zou beter zijn Wesley Verhoek of Roy Beerens?

Dan zou ik toch voor Roy Beerens gaan, Hij past beter in het plaatje bij de club uit Alkmaar.
Wesley Verhoek moet gewoon lekker bij ADO Den Haag blijfen en weer proberen hoog te komen met zijn club.

Ben erg onder de indruk van AZ. Zijn in de glorietijd met Dirkje aan het roer volledig naar beneden gehaald, en je ziet ze nu toch weer opbouwen. Goed transferbeleid, Verkopen van sigthorsson en moreno voor een goede prijs, Altidore halen (voor mij echt een verrassing dat dit ze is gelukt), en Beerens willen halen, te hoge vraagprijs? Nou dan wachten we wel even. En nu neemt Heerenveen contact op met AZ. Nee daadkracht kennen ze wel in Alkmaar.

Het zou mij niets verbazen als AZ boven PSV en misschien wel boven Twente eindigt (mocht Ruiz enschede verlaten).

9 augustus 2011 om 17:29

Qua spelers en begroting zijn ze idd flink naar beneden gezakt, maar na de titel 5e en 4e te zijn geworden vind ik niet bepaald slecht.

9 augustus 2011 om 19:15

Ook qua daling van de begroting valt het best wel mee. AZ werd twee jaar geleden kampioen met een begroting van ca. 28 miljoen. Het jaar daarna toen de club op hangen en wurgen toch nog 5e werd en het DSB drama zich voltrok had men in Alkmaar bij uitzondering een begroting van 38 a 40 miljoen. Dit kwam door de eenmalige CL inkomsten.
Na het DSB debacle ging men noodgedwongen terug naar de huidige begroting van ca. 26 miljoen. Het was alleen de helaas nooit zo wakkere krant van Nederland die het in het ‘rampjaar’ niet na kon laten om overal van de toren te schreeuwen dat AZ ca. 12 miljoen terug moest in begroting zonder bovenstaande feiten er even bij te vermelden, ach als ik alle artikelen die men bij die krant toen over AZ schreef nog eens doorlees...
Neemt niet weg dat we zeker een jasje hebben uitgedaan en behoorlijk langs het randje zijn gegaan, maar de club staat er inmiddels prima voor met een goede selectie, nagenoeg schuldenvrij, ook dit jaar weer een uitverkocht stadion en een uitstekende jeugd opleiding die nog in ontwikkeling is.

10 augustus 2011 om 02:19

Helemaal mee eens! Hoop dat ze dit jaar mee gaan strijden om de titel, al is een top 3 eindklassering al geweldig !

Verbeek is bezig om een erg sterk elftal weer op te bouwen.
Misschien dat de fysiek ingestelde trainingen van Verbeek ervoor kunnen zorgen dat Beerens sterker wordt en minder snel geblesseerd raakt.

hoop dat Beerens komt is altijd al een goeie speler geweest en onder Verbeek word hij denk ik wel weer de oude. voor beide ploegen een goeie zaak.

Verhoek is ook niet duur maar denk dat we daar mee problemen zullen krijgen dan een Beerens die Verbeek al goed kent en het beste bij hem liet zien. nu moet AZ de transfer snel afronden en meteen naar een centrale verdediger of aan de linkerkant kijken want dan pas zie ik AZ echt meedoen om de titel.

maar toch als deze transfer niet doorgaat zou ik meteen naar Verhoek gaan en hopen dat hij niet al meteen heimwee krijgt wanneer hij in Alkmaar zit.

Zeer interessante speler voor Az.
Versterking voor de aanval en het gehele team.

Tegen PSV vond ik AZ erg gedreven, zou mooi zijn als ze dat het komende weekend weer kunnen presteren in Enschede (toch?) tegen FC Twente

ik weet het niet met beerens, het is een risico.
hij oogt zo uigeblust al 2 jaar lang, heel afentoe nog iets moois maar voor de rest gewoon zwaar onvoldoende, logisch dat hij er naast staat bij Heerenveen
maargoed misschien bloeit hij weer op bij az onder verbeek

9 augustus 2011 om 17:55

Dat idee had/heb ik persoonlijk ook. Ik heb mijn hoop op Verbeek gevestigd om hem weer op te lappen want de laatste 2 jaar is hij er nu niet bepaald beter op gaan spelen... In ieder geval is hij wel van nature een buitenspeler en dat is iemand als Benschop niet dus dat moet al een verbetering zijn voor ons AZ. We gaan het zien...

Ik denk dat Beerens opleeft onder Verbeek. Het is een speler met een actie, die AZ weinig heeft. Daarnaast is hij snel en is de selectie weer wat breder. Hij zal niet meer dan 1.5 miljoen kosten, denk ik.

Denk je? Ik denk niet dat ze zomaar van 3½ naar 1½ miljoen zakken. Ik geloof eerder dat het zo rond de 2, 2½ miljoen uit zal komen

Dan zou ik voor Verhoek gaan, dat legt zelf Altidore er meer als 15 in dit seizoen!

9 augustus 2011 om 18:31

Ik denk dat Verhoek maar een goed seizoen heeft gedraaid (zoals heel Ado), daar zul je in dit seizoen niet meer zoveel van gaan horen. Benschop is ook zo'n geval die een hoger niveau eigenlijk niet aan kan. Verhoek is beslist niet van het niveau Beerens en niet voorniets vanaf het begin eerste keus bij AZ.

Ik zou echt blij zijn wanneer Beerens vertrekt. Ruimte in het salarishuis en een beperkte voetballer de deur uit. Het kan zijn dat hij onder Verbeek weer opleeft, maar hier heeft hij de laatste drie seizoenen niks meer laten zien. De laatste drie jaar stonden in het teken van een leuke actie, maar totaal geen rendement.

Heerenveen kan met de transfersom mooi 1 a 2 centrale verdedigers halen.

9 augustus 2011 om 21:11

Mwah van 1 -1,5 miljoen kan Heerenveen idd 1-2 verdedigers halen. Aanvallend heeft Heerenveen zo ongeveer de beste aanval van Nederland, maar verdedigend is het zo ongeveer het zwakste van het linkerrijtje.

Perfecte buitenspeler voor AZ, denk hierdoor dat AZ zowieso europees voetbal gaat pakken, en Altidore misschien wel heel veel gaat scoren

9 augustus 2011 om 20:35

Voorlopig loopt Altidore in ieder geval 1 op 1

Zou een mooie aankoop voor AZ zijn. Je moet natuurlijk altijd nog maar zien hoe 't uitpakt, maar dat Beerens talent heeft valt niet te ontkennen.

Ja dat lijkt mij ook, dit zou een leuke transfer zijn voor Beerens, en Verbeek zal hem nog wel kennen van zijn tijd bij Heerenveen.

Verbeek kent Beerens zeker nog wel kennen van zijn SC Heerenveen tijd. Daar zette hij Roy Beerens om zijn mentale weerbaarheid vaak op de bank. Poulsen speelde destijds vanaf de rechterkant . Beerens zat toen op de bank en zit nu dus weer op de bank. Narcingh is hem alle fronten voorbij gestreefd. Narcingh is fitter, sneller, technischer, scoort makkelijker en geeft meer asssist. Roy zijn dagen zijn geteld en vlucht nu naar Alkmaar.

Roy is nog nooit een seizoen blessurevrij geweest. Mensen hypen hem,maar met 5 assistst vorig jaar en zes goals (waaronder 3 penalties) blijkt nogmaals dat zijn rendement erg laag is. Daar komen ze straks in Alkmaar ook achter.

Beerens zit op zijn top en ligt meer op de grond in duels dan dat hij zijn man voorbij komt. Had verwacht toen hij bij Heerenveen kwam vanaf Psv, dat hij ooit wel terug zou keren naar Eindhoven. Maar Roy is het eeuwige talent dat nooit echt is doorgebroken. In Eindhoven zitten ze niet op hem te wachten en in Amsterdam ook niet en na 7 jaar eredivisie is een transfer in zijn geplande carriereontwikkeling naar Alkmaar een domper. Roy had al lang verwacht dat hij bij een topclub zou zitten. Maar dit is het ..net niks.

En Roy...koop in Alkmaar wel een spiegel want je zelfoverschatting is veels te hoog.

lekker bezig Az Beerens is echt een hele goeie speler voor ons.
die hebben we juist nodig. met Beerens en Altidore in de aanval denk ik dat AZ hoge ogen gaat gooien in Europa en in de Eredivisie.
ik hoop dat ze beiden rond komen. want het is gewoon voor beide beter als Beerens naar AZ vertrekt. Beerens kan zich weer verder ontwikkelen en rot niet weg op de bank bij Heerenveen. snap echt niet dat Ron Jans hem niet opstelt. mist hij vorm ofzo? of heeft Jans geen vertrouwen meer in hem?

9 augustus 2011 om 21:57

Ik denk dat Beerens zich niet meer kan motiveren, want hij heeft al eens gezegd naar een andere club te willen. Elke invalbeurt van afgelopen jaar viel mij tegen van hem. Dan zag ik veel liever Narsingh of Assaidi spelen. Ik denk dat hij het moeilijk vindt dat hij door Narsingh op de bank zit en daardoor weigert hij zich 100% in te zetten voor Jans als hij wel speelt. Ik vind het wel zonde, want 2 jaar geleden vond ik hem de uitblinker bij Heerenveen en hij is nog steeds jong. Ik ben ervan overtuigd dat hij bij AZ weer zal opbloeien, als hij die kans krijgt. Bij Heerenveen zie ik dit niet gebeuren. Daarom moet Heerenveen deze speler gewoon laten gaan en niet meer dan 3 mil vragen. Jans heeft het trouwens wel eens geprobeerd met een andere opstelling. Daarbij speelde Assaidi als aanvallende middenvelder en Beerens en Narsingh op de flanken. Voor assaidi(ik vind hem geweldig! ) was dit geen probleem, zo leek het. Daarom kan je wel zeggen dat Jans geen vertrouwen meer heeft in Beerens denk ik. Anders was hij wel met die opstelling verder gegaan.

AZ heeft nu weer de keus uit 2 spelers, Beerens en Verhoek. Prima onderhandelingspositie zou ik zo zeggen !

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren