Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Vitesse maakt wederom melding van komst Chelsea-huurling en lijkt klaar

Laatste update:

Ook op de allerlaatste dag van de transfermarkt heeft Vitesse de selectie voorzien van een nieuwe impuls. De Arnhemmers maken maandagmiddag melding va de komst van Sam Hutchinson, die voor één jaar op huurbasis wordt overgenomen van Chelsea. De 24-jarige stopper is daarmee de zesde speler van de Londense club die dit seizoen uitkomt voor de Gelderlanders. Lucas Piazón, Cristian Cuevas, Patrick van Aanholt, Gaël Kakuta en Christian Atsu gingen hem voor.

/

Met de komst van de Engelsman lijkt de selectie van coach Peter Bosz rond. Vitesse meldt op de eigen website dat het nu ‘in elke linie een speler heeft kunnen toevoegen’. Het is de bedoeling dat Hutchinson in Arnhem weer zijn vorm van weleer gaat hervinden. Al in het seizoen 2006/07 debuteerde hij in de hoofdmacht van Chelsea, maar tot een grote doorbraak kwam het nooit. Twee jaar later mocht hij twee keer invallen en ook in het seizoen 2011/12 kwam hij tot twee optredens, waarvan één als basisklant.

Het afgelopen jaar verhuurde Chelsea de speler aan Nottingham Forest, dat uitkomt in de Championship. Een groot succes werd dat niet: in een jaar tijd speelde hij negen keer mee in competitieverband, met een totaal van 404 speelminuten. Aangezien zijn contract bij the Blues na dit seizoen afloopt, lijkt de kans klein dat hij nog terugkeert op Stamford Bridge. Hij heeft in ieder geval een jaar bij Vitesse om zich in de kijker te spelen.

Sam Hutchinson gaat een goede aanwinst blijken

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Niet echt een aanwinst.
Wel prima voor in de breedte..
Als hij maar niet van der heijden gaat vervangen (doet erg goed tegenwoordig!)

2 september 2013 om 16:43

Dan heb je hem nog niet vaak bezig gezien, want Hutchinson loopt zo in de basiself.

2 september 2013 om 16:46

Inderdaad, Sam Hutchinson is een vrij aardig talent. Pakt behoorlijk wat minuten mee in het eerste

2 september 2013 om 17:13

Als hij zelfs in de tweede klasse van Engeland geen basisplaats had zal het met de hoeveelheid talent wel meevallen.

2 september 2013 om 17:43

Fout, hij was zeer vaak chronisch geblesseerd. Wel eerst bronnen checken

Slaat nergens op dit, 7 spelers gehuurd ofzo?
Geen wonder dat ze geen fans hebben..

2 september 2013 om 16:45

Het is allemaal zo makkelijk he. Tuurlijk, ik word ook niet vrolijk van al die huurlingen maar wat moet Vitesse dan? De selectie zal toch versterkt moeten worden en er is geen geld om te kopen. Dit heeft absoluut niks met fans te maken, maarja dat kan je bashers zoals jij niet uitleggen.

2 september 2013 om 16:48

Nou ik zou geen fan willlen worden van Chelsea 2..
Niks tegen Vitesse opzich, maar het beleid dat er sinds Jordania wordt gevoerd is ronduit belachelijk.

2 september 2013 om 16:56

Toch hadden wij ook afgelopen wedstrijd weer twee Arnhemmers in de basis staan. Hoeveel Eindhovenaren stonden er bij jullie eigenlijk in de basis tijdens de eeuwfeestwedstrijd die, zoals gebruikelijk na puntverlies in Eindhoven, werd besloten met een massaal fluitconcert?

De lucht in je stadion verkopen om daar vervolgens spelers van te kopen heeft jou toch ook niet weerhouden om fan van Psv te blijven.....niks tegen Psv als club natuurlijk....

2 september 2013 om 16:56

Wat ze moeten is een normaal beleid voeren en leren op de eigen benen te staan.
Suikeroom chelsea doet maar wat het wil en dat is talenten ervaring laten opdoen bij vitesse.

Serieus 7 huurlingen is toch belachelijk!

2 september 2013 om 16:58

Beleid belachelijk?

Van degradatiekandidaat naar serieus meedoen in de top....

Helaasdoor de fairplay kunnen er nu geen spelers worden gekocht maar dit word goed opgelost door goede talenten (die bij elke eredivsie club een aanwinst zouden zijn) te huren.

Ik zeg top beleid.

2 september 2013 om 17:01

Top beleid? Door geen eigen identiteit te hebben? Afhankelijk te zijn van één persoon? Vitesse graaf haar eigen graf als ze zo doorgaan, als de successen uitblijven is Jordania zo weer weg.

2 september 2013 om 17:03

Haha en jullie zijn een koopclub die miljoenen erin pomt zonder te presteren

2 september 2013 om 17:05

Hoeveel eigen jeugd had psv eigenlijk in de basis staan afgelopen weekend? Zoet, brenet, depay, en locadia? Netjes , vitesse had er 3, poeh poeh wat een verschil

2 september 2013 om 17:05

Als het gemiddelde salaris van je reserve team rond de 3,3 ton ligt doe je toch echt wel wat verkeerd. Je kan ook niet meer van een club spreken, het is gewoon een gereedschap van Chelsea. Ik word er gewoon ziek van.

Door deze constructie zullen ze op den duur helemaal geen Nederlandse talenten meer kunnen opleiden aangezien niemand meer bij ze wil voetballen.
Eigen keuzes en voorkeuren zijn namelijk ondergesteld aan wat Chelsea wil.

2 september 2013 om 17:08

Er is zat geld om te kopen, echter mag het niet uitgegeven worden vanwege Financial Fair Play.

2 september 2013 om 17:12

Plus Hendrix (2 verschil dus). Als je wilt zeiken moet je dat wel goed doen anders lijk je zo dom

2 september 2013 om 17:13

Arnhemmer je kraamt onzin uit, inderdaad wij zijn een koopclub en pompen er miljoenen in, maar als je daar naar kijkt, kijk dan ook even naar onze inkomsten door die investeringen. Ja klopt, amper verschil. Maar wij vullen onze selectie niet met 2e rangs Chelsea spelers en zijn afhankelijk van één persoon die met een knip met z´n vingers mn club failliet kan laten gaan

2 september 2013 om 17:14

Dat is gewoon niet waar! Nu Vitesse niet Europees speelt mogen ze wel 100 spelers kopen, daar heeft de Uefa niets over te zeggen

2 september 2013 om 17:16

Het is niet zo moeilijk hoor om van degradatiekandidaat naar titelkandidaat te gaan op de manier zoals Vitesse het doet. Het is pas knap als je het op eigen kracht doet en kunt.

2 september 2013 om 17:20

Volgens mij zat er een vraagteken achter slimmerd

2 september 2013 om 17:24

2e rangs spelers zijn nog altijd toppers in de eredivisie. sterker nog, een van aanholt, kakuta, piazon en atsu zou bij psv gewoon in de basis staan. Verder heb ik wel respect op de manier hoe psv het doet hoor, alleen kan vitesse niet anders. Zijn al wel 17 jeugd spelers vastgelegd, alleen hoor je daar niks over. Is denk ik te positief.

2 september 2013 om 17:26

Er speelde alsnog meer eigen jeugd bij PSV in de basis dan bij Vitesse..

2 september 2013 om 17:26

Het is niet zo dat als je eenmaal bent uitgeschakeld in Europa dat je dan weer zonder consequenties spelers kan gaan kopen. De FFP wordt berekend over een aantal jaar en Vitesse zit al bij dat maximum bedrag wat je als tekort mag hebben. Mocht je daar nu overheen gaan dan wordt je voor komend seizoen gewoon uitgesloten door de Uefa. Kopen mag dus, maar daar zitten consequenties aan verbonden.

2 september 2013 om 17:58

Locadia was bijna 17 toen hij werd gecontracteerd en Brenet was dat al enige maanden, dus een gevalletje Fischer dat door veel niet Ajacieden ook niet als eigen jeugd wordt bestempeld. Beetje hypocriet vind ik dat.

Hendrix is trouwens wel een echte.

2 september 2013 om 18:03

@quirento

' Maar wij vullen onze selectie niet met 2e rangs Chelsea spelers'

Zegt de man van wiens clubje Bruma centraal achterin speelt.

Nee gelukkig hebben jullie niet de selectie tot de nok gevuld met piepjonge talentjes die overal en nergens vandaan komen, die mannen hebben ook al zo ontzettend veel gepresteerd. Wereld van verschil, Gelukkig hebben jullie wel 'identiteit' Ik kots op dat woord vooral als iemand het zegt waar geen enkele Eindhovenaar in de ploeg zit.

2 september 2013 om 18:32

@diemenaar
En vorig jaar dan daar hoor ik ze bij PSV ook niet meer over.

2 september 2013 om 18:54

Volgens mij is Bruma opgeroepen voor het Nl elftal...

En hij is van psv zelf .. hij is namelijk gekocht.

2 september 2013 om 19:02

@ Arenacum

Over hoeveel jaar is dat dan gerekend? Want dit remt ons natuurlijk wel behoorlijk!

2 september 2013 om 19:16

@mikehavenaar,

Ik snap jou even niet, waarom zouden er Eindhovenaren moeten spelen bij PSV om de club de identiteit te geven?

PSV heeft wel een transformatie ondergaan t.o.v. vorig seizoen, maar de club heeft altijd haar identiteit gehad.
Vitesse is een waar vreemdelingenlegioen en bestaat voor de meeste gevallen uit spelers die slechts één/twee jaar bij de club blijven en dan weer elders onderdak zoeken.

Vitesse heeft haar ziel verkocht en dat kan niemand ontkennen.
De manier waarop ze naar de (sub)top van de Eredivisie zijn gekomen, is dan ook totaal niet bijzonder en absoluut niet prijzenswaardig.

Verder vind ik jouw opmerking over Bruma niet terecht. Bruma is voor Chelsea niet goed genoeg, maar voor de Eredivisie een prima verdediger. Daarnaast is hij ook gekocht.
De spelers die Chelsea bij Vitesse stalt, zitten allen onder dat niveau.

2 september 2013 om 19:38

Lees dit eens voordat je zo wijs probeert te doen.

http://www.catenaccio.nl/2013/nederland/waarom-vitesse-de-hand-op-de-knip-houdt/

2 september 2013 om 19:39

Ja, het beleid is belachelijk.

Je staat wel stoer te pronken met het feit dat je ipv een degradatiekandidaat nu subtop bent, maar dat komt echt niet door beleid. Dat komt puur door het geld (wat niet van Vitesse hoort te zijn). Als andere clubs dit ''beleid'' voerden, waren zij allang failliet.

Het lachwekkende is dat er geen beleid achter zit. Afvallers van topclubs vastleggen met een contract van 1 miljoen euro salaris. Vitesse heeft nog steeds te maken met een structureel verlies. Hoe kun je dat in vredesnaam goed beleid noemen?

Man, ik zou me kapot schamen als Vitesse mijn club was. Ik begrijp die mensen wel die niet naar Vitesse willen komen. Er zitten nog een handje vol supporters op de tribune die als makke lammetjes achter dit beleid staan, maar het trekt voor de rest werkelijk niemand aan.

2 september 2013 om 19:50

De medewerkers van Heerenveen waren allemaal erg te spreken over het daar gevoerde beleid he? En de sponsoren lopen ook warm voor Heerenveen he? Hou je maar bezig met je eigen clupje, die kunnen je steun goed gebruiken.

2 september 2013 om 20:30

Psv speelde nog met 11 Nederlanders. Ik vind 7 spelers van 1 club wel schrijnend!

2 september 2013 om 21:33

Wow, ook jij kent de feiten dus niet....

Er is miljoenen geinvesteerd in de jeugd, en een nieuwe trainingscomplex. Nou kan je moeilijk verwachten dat dat binnen een jaar al talenten oplevert voor het 1e elftal. Hoe mooi is het dat je een samenwerkingsverband hebt met een club als Chelsea die voor een paar miljoen Atsu koopt, omdat je vanwege regels zelf niks mag kopen. etc, etc... En mooiste is nog, Chelsea betaalt netjes alle salarissen, dus ook op die kostenpost wordt zwaar bespaard, zodat vanaf het seizoen 2015/2016 alles weer blanco is....

2 september 2013 om 22:31

@objectiv

Goede reactie, direct naar mijn club wijzen. Hoog niveau enzo
Wij hadden in ieder geval wel de ballen om actie te voeren tegen nare figuren, waardoor de club weer van ons is.

@peter77nl

Ik ben prima op de hoogte. Maar je kunt niet ontkennen dat naast de ontwikkeling van het complex Vitesse bijzonder hoge bedragen uit geeft om spelers over te halen de transfer naar Vitesse te maken. Dat hoort niet bij een middenmoter/subtopper. Vitesse leeft (zoals bij ieder project daar) weer boven haar stand en vroeg of laat zal ook dit fout gaan. En ik weet ook best dat jullie dat nu niet toe gaan geven.

2 september 2013 om 16:49

Leef je onder een steen? Vitesse kan niks anders vanwege de fair play regels. De jeugd is er nog niet klaar voor dus dan had je zonder die huurlingen maar iets van 13 spelers gehad...

Nauwelijks fans? 16000 voor een stad als Arnhem in het oosten is zeker niet gek.. Het stadion is alleen te groot!

On: Prima! Een defensieve versterking konden we wel gebruiken!

2 september 2013 om 16:53

Geef dat stadion aan Eagles en ze vullen hem.. En daarom worden ze maar Chelsea 2?
Er zijn genoeg transfervrije spelers die Vitesse sterker kunnen maken, ik vind dit gewoon een slappe smoes, dat ze spelers huren van Chelsea, prima, maar zodra het meer dan 4 wordt verlaag je jezelf tot een derderrangs satelietclub.

2 september 2013 om 17:18

Kun je wel heel populair roepen leef je onder een steen, maar je verkondigt prietpraat, waarschijnlijk ingegeven door die geweldige Esther Bal. Nu Vitesse geen Europees speelt mogen ze wel 100 spelers kopen, daar heeft de Uefa niets over te zeggen Maar zelfs al hadden ze wel Europees gespeeld, dan nog geldt het niet voor dit seizoen. Met ingang van volgend seizoen gaan de wat strengere regels voor de FFP gelden. En dan nog mag je een behoorlijk gat in de begroting hebben.

2 september 2013 om 18:59

Lees jij even de ffp regels door. Vitesse heeft voor de 3e jaar een miljoenen verlies en daarom zijn ze op het matje geroepen. Van die 23 miljoen, mocht Jordania 5 miljoen uitgeven. Kan Vitesse nu wel die 23 gaan uitgeven, maar dan heb je kans dat Vitesse volgend jaar geen Europees voetbal mag spelen!!!

2 september 2013 om 19:10

Als er weer vrij kaart verkoop zou zijn i.p.v. die verplichte seizoen kaart voor een heel jaar dan zou het stadion ook weer vol zitten. ( Met Arnhemmers die zo nu en dan eens willen gaan dat is een grote groep )

2 september 2013 om 19:12

Jij snapt er helemaal niets van vriend. Ga je eens verdiepen in de FFP regelgeving alvorens je je mengt in een discussie.

2 september 2013 om 16:54

Inderdaad.
Ik vond Vitesse altijd een leuke club, maar de laatste jaren voeren ze echt belachelijk beleid waar ook nog eens weinig mee gepresteerd word.
Ik kan er niet vrolijk van worden in ieder geval, laat staan de fans.

2 september 2013 om 16:58

Eens Fraxz , hoewel ze vorig seizoen prima hebben gepresteerd.
Ik verwacht dit seizoen ook wel een top 6 plaats voor Vitesse, niet alle huurspelers zijn gehuurd om het huren.
Een Van Aanholt,kakuta of Piazon maakt Vitesse absoluut sterker.

2 september 2013 om 16:59

Maar met dit beleid won Vitesse afgelopen jaar wel twee keer van Ajax.

2 september 2013 om 17:11

@pbis

Lekker op de man afspelen, altijd makkelijk. Fraxz heeft gewoon gelijk. Het belijd slaat nergens op. Toen het nog mogelijk was om spelers te halen vertikte Jordania het en heeft hij alleen Bony gekocht. Voor de rest wordt er veel te veel op Chelsea geleund en dat slaat echt alles. Als ze een normaal uitgavenpatroon en beleid zouden hebben dan kunnen ze prima spelers kopen.

2 september 2013 om 17:33

Dus jij vindt het beter beleid als Vitesse zou kopen kopen en nog eens kopen todat ffp regels je niet meer in Europa toelaat of de club failliet gaat.....

Vitesse heeft 17 jeugdspelers een contract gegeven de afgelopen maanden dat noem ik prima beleid en dan is huren een goede oplossing om een periode te overbruggen totdat die jeugdspelers eventueel klaar zijn voor het eerste.

2 september 2013 om 17:47

Lekker populair scoren dit weer, niemand heeft het hier over kopen dus begin daar dan ook niet over. Het punt is dat Vitesse fungeert als een ordinaire belofteclub voor Chelsea, en het nu ook huurt om het huren, goede transfervrije spelers worden bijvoorbeeld niet aangetrokken omdat Jordania liever een speler huurt van Chelsea. Het is moeilijk voor jullie om de realtiteit in te zien en dat is dat Vitesse compleet afhankelijk is en geen eigen baas is en dus zo wankel is als een oma zonder benen.

2 september 2013 om 18:00

Pbis, Hebben we het nu over de wedstrijden tussen Vitesse en Ajax of om het beleid wat Vitesse voert?
Jouw opmerking raakt kant nog wal.
Tuurlijk zullen ze wel presteren, maar het gaat er mij om of je dit als supporter wilt accepteren.
Als supporter wil je je associeren met je club die je in je hart hebt zitten.
Het lijkt mij dat deze manier van beleid voeren ervoor zorgt dat juist die associatie op losse schroeven staat.

2 september 2013 om 22:05

Waarom moet iedereen altijd voor ons bepalen waar wij wel of niet vrolijk van worden, of we wel of geen identiteit hebben etc etc. Laat ons dat lekker zelf bepalen aub.

Juist onder Jordania gebeurt er meer op gebeid van "onze identiteit". Er is een mooie trainingcomplex gebouwd waar de spelers en fans graag vertoeven, er is een fanstore gekomen in het centrum van de stad, er zijn airborne-shirts gekomen als derde tenue, er wordt gepronkt met titels als "geen brug te ver" en "hollywood aan de rijn", er zijn heel veel samenwerkingsverbanden aangegaan met amateurclubs in de regio, twee spelers uit de jeugdopleiding zijn afgeleverd aan de premier league (buttner Van Ginkel).

Minder is dat we nog steeds geen goede hoofdsponsor hebben waardoor we problemen hebben met Ffp. Daarom wordt er flink gehuurd en kunnen we geen spelers kopen.

De jeugdopleiding wordt verder geprofessionaliseerd, dit werpt echter pas over een tijdje zijn vruchten af. Jeugdspelers die al bij de selectie zitten maar nog iets te kort komen zijn Darri, Tighidouini, Vink.

Clubgevoel valt of staat niet met spelers. Spelers zijn passanten, op een enkeling na. Spelers die eigendom zijn worden vaak na een goed seizoen ook verkocht omdat ze voor NL-clubs niet te behouden zijn.

2 september 2013 om 17:22

Geen fans haha ze hebben ong. 11.000 echte suporters de rest is
Klapvee dat is in de erdevisie heel normaal het is ook geen goed gebied want alles na de waal is voor nec alles uit de achterhoek voor de graafschap dan hep je ook natuurlijk mensen uit de regio die voor ajax,feyenoord

2 september 2013 om 18:26

Tenminste geen successupporters

2 september 2013 om 20:50

tevens geen wonder dat ze haters hebben. al ben ik er van overtuigd voor welke club je dan ook bent dat je clubie er van droomt in nederland om deze spelers te kunnen huren....wel objectief blijven ha soms moet je haat aan de kant doen

Nu maar hopen dat hij zijn talent waar gaat maken zodat vitesse hem kan vastleggen voor volgend jaar

Hoeveel spelers mag je huren van 1 club?? Ik dacht dat de limiet 4 was ofzo?

2 september 2013 om 16:46

Ja ik geloof ook dat het limiet 4 ofzo was.
Vorig seizoen gedoogde de Knvb het geloof ik maar ik hoop dat ze dit seizoen ingrijpen want het begint gewoon te idioot te worden.

Vitesse is gewoon Chelsea 2 waar Chelsea spelers neer zet om te groeien en spelers dumpt die ze kwijt willen.

Inplaats van op een normale manier te groeien word een half elftal van Chelsea gehaald.

Ik vind dit wel een beetje ver gaan hoor al die huurlingen..
Als deze spelers allemaal basis komen te staan lijken we net chelsea 2
Ik weet het als Jordania er niet was geweest bestond Vitesse niet meer maartoch ....vitesse moet wel echt vitesse blijven en niet teveel doorgaan om spelers klaar te stomen voor chelsea 1....

2 september 2013 om 16:59

Dit is niet spelers klaarmaken voor chelsea, want denk je werkelijk dat aanholt, kakuta, cuevas, hutchinson, bv het eerste van chelsea gaan halen?? Dacht het niet, brengt chelsea alleenwat geld in het laatje bij doorverkoop. Wij zijn juist blij dat we van zulke spelers gebruik mogen maken. We hadden een kleine selectie met jongens als vink, darri, bijgerekend. Dir geeft meer keuze.

Allemaal leuke versterkingen maar hadden ze dat nou niet 2 maanden eerder kunnen doen. Dan zaten ze nu wellicht nog in de Uefa Cup en hadden ze nog heel wat extra punten voor Nederland bij elkaar kunnen rapen.

3 september 2013 om 11:10

Dat vind ik nog wel een goed punt.

Zo'n speler als Piazon had 10-14 dagen eerder aangetrokken moeten zijn, en niet 1 op het moment dat hij al niet meer mee kan doen in de EL.

pfff zeg je kan het onderhand beter chelsea 2 noemen in plaats van vitesse.

wel fijn dat vitesse al deze talenten krijgt nadat ze zijn uitgeschakeld voor de EL. Zo haalt nederland nooit punten on de ranglijst als vitesse hoog eindigt maar blijft falen in europa omdat ze pas te laat spelers van chelsea krijgen..

Gaat nergens meer over dit.
Dit is gewoon chelsea 2!!

2 september 2013 om 16:55

Ahhh begin je zenuwachtig te worden, ajax wil ook huren terwijl ze wel mogen investeren. Mischien doet vitesse het wel slim, ajax heeft volgens mij bij van ginkel, en john geïnformeerd. Dat terwijl ze al bojan hebben lopen. Ze gaan gewoon meedoen, en het ajax weer lastig maken

2 september 2013 om 17:16

Arnhemmer, Ajax huurt niet half Chelsea af, die hebben een prima selectie met bijna alleen maar eigen jeugd met wat Denen en één gehuurde speler. Daar mag Vitesse alleen maar van dromen.

2 september 2013 om 17:36

iemand op 15 jarige leeftijd scouten en dan 2 jaar opleiden noem ik geen eigen jeugd.

2 september 2013 om 18:57

Nee maar het is wel jeugd.... hou toch op met je eigen jeugd man.
Elke club haalt weer jeugdspelers door het hele land ben blij dat ze doorbreken in het eerste elftal.

En wat er bij jullie gebeurt is bij Matic .. Vitesse traint hem betaalt misschien wat salaris maar daar kom het ... Chelsea verkoopt hem met dikke winst

3 september 2013 om 11:19

Quirento,

Ajax begon tegen Groningen met welgeteld 3 Nederlanders in de basis. Vitesse had er 6 (7 als je Havenaar meerekent) tegen AZ.

6 Nederlanders in de basis, daar kan Ajax alleen maar van dromen.

Dat oneindige geneuzel over verloren identiteit of vreemdelingenlegioen. Als supporters zich kunnen identificeren met 'jeugdspelers' die net een jaar in de jeugd hebben gespeeld omdat ze op 16-17 jarige leeftijd zijn aangetrokken, dan kunnen de supporters van Vitesse dat ook prima met huurlingen als Kalas en van Aanholt die meerdere jaren gehuurd zijn.

2 september 2013 om 18:08

Prima oplossing dit toch ? Vitesse geholpen .. en de rest van de eredivisie heeft toch het idee europees voetbal te spelen tegen Vitesse

2 september 2013 om 19:23

Ja alleen Ajax mag nog even meedoen. Franks doelstelling is derde worden in de groep en dat zegt op zich toch al wel iets. Lang zullen ze niet mee kunnen in de CL.

Je reinste competitie vervalsing!! Vitesse mocht vanwege de financial fair play regel niets meer kopen,vervolgens mogen ze er 6 van Chelsea huren.die zelfs Atsu van Porto voor ze gekocht heeft zo lijkt het wel!!

Aan de andere kant vind ik het wel leuk om deze spelers in nederland te zien voetballen want normaal zijn de meeste niet te halen voor een nederlandse club.
Maar eigenlijk zou het niet mogen.

2 september 2013 om 16:50

Je zegt het goed... kopen!!!! Huren mag wel

2 september 2013 om 16:52

Ja wen er maar aan, want ze gaan dit jaar gewoon meedoen

2 september 2013 om 17:59

Heb ik vaker gehoord

Vind dat Vitesse wel wat te ver gaat op dit moment dit is gewoon lenen om het lenen het slaat nergens op je hebt toch ook jeugdspelers of niet.

Cuevas is 18 jaar en heeft maar 9 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld in Chili
Hutchinson is 24 jaar en heeft 5 wedstrijden in de Premier League en 9 in de championship gespeeld .

Op basis van wat worden deze spelers dan als versterkingen gezien, dat is toch een klap in het gezicht van elke jeugdspeler die loopt te knokken voor een plek bij het eerste.

2 september 2013 om 16:50

Het zijn gewoon spelers die Chelsea gehaald heeft omdat er talent in zit.
Chelsea haalt elk jaar een hele sloot jonge spelers met talent en de meesten ervan zullen nooit in het 1e van Chelsea komen.

Ze dumpen deze 2 bij Vitesse zodat ze regelmatig aan speler toekomen.
Aan het einde van het seizoen kijken ze dan welke spelers toch niet de potentie hebben om ooit bij Chelsea in het eerste te spelen en die worden dan verkocht.

Vitesse is gewoon de plek waar Chelsea de twijfel gevallen en de net niet talenten naartoe stuurt.

3 september 2013 om 11:30

Hutchinson was een groot talent maar heeft oneindig veel pech gehad met blessures. Die jongen moest stoppen met voetballen maar heeft zich weer terug geknokt en kon direct weer tekenen bij Chelsea. Helaas is zijn verhuurperiode bij Nottingham ook bruut verstoord door nieuwe knieproblemen waardoor hij bijna het halve seizoen heeft moeten missen.

Ik ga er van uit dat ze deze jongen nagenoeg gratis kunnen huren. Lijkt me een win-win situatie, want veel talent schijnt hij wel te hebben. Hij krijgt de kans om dit seizoen weer wedstrijden te spelen op een aardig niveau, terwijl Vitesse voor noppes(?) een extra alternatief heeft centraal achterin en de selectie dus wat breder heeft. Na het seizoen loopt zijn contract ook af bij Chelsea, dus wellicht kan Vitesse hem dan alsnog inlijven mocht de samenwerking voor beide partijen bevredigend zijn verlopen.

Halen ze ook een speler zelf of huren ze gewoon 32 spelers! Wat een waanzin als Jordania of Chelsea de stekker eruit trekt is Vitesse een Amateurclub!
Weet iemand waarom ze bijna geen spelers halen van de bijna 25 miljoen die ze hebben ontvangen vanuit de transfer van Bony en van Ginkel?

2 september 2013 om 16:51

Vitesse leeft boven zijn stand.
Met het geld van de transfers moeten ze de gaten vullen zoals de dure salarissen etc.

2 september 2013 om 16:53

Jij hebt écht onder een steen gelegen he.....

Ze hebben meer dan genoeg geld om spelers te halen door de verkoop van Bony en vginkel. Alleen de FFP laat het niet toe en dus is de enige optie om met een sterk team voor de dag te komen veel spelers huren/lenen zodat ze volgend seizoen of het seizoen daarna weer aankopen kunnen doen.

2 september 2013 om 16:56

Ik wordt een beetje moe van die smoes van de FFP laat het niet toe. Dat is gewoon niet waar! Nu Vitesse niet Europees speelt mogen ze wel 100 spelers kopen, daar heeft de Uefa niets over te zeggen. Maar zelfs al hadden ze wel Europees gespeeld, dan nog geldt het niet voor dit seizoen. Met ingang van volgend seizoen gaan de wat strengere regels voor de FFP gelden. En dan nog mag je een behoorlijk gat in de begroting hebben.

2 september 2013 om 17:39

Volgens mij denk je toch echt veel te makkelijk met de regels. Ze zijn dit jaar gewaarschuwd en als ze zo doorgaan dan worden ze volgend jaar wel Europees geweigerd.

Spelers huren/lenen kost Vitesse vrijwel niets aangezien Chelsea ook nog eens een groot deel of zelfs alle salaris op zich neemt. Dus 1 a 2 jaar het doen met huurspelers vermindert de kostenpost aanzienlijk van Vitesse. Daarna kunnen ze weer wat aankopen doen en op de lange termijn profiteren van hun gloednieuwe trainingscomplex.

2 september 2013 om 18:03

Vis, Wandering heeft gewoon gelijk. Na klachten over Monaco heeft Platini het zelf nog eens gezegd, zolang ze niet in Europa actief zijn kan de Uefa er niks tegen doen. FFP is dus géén excuus, aangezien Vitesse na de geweldige pot tegen Petrolul niet meer in Europa actief is. Of denk jij dat Monaco winst maakt? :-)

2 september 2013 om 18:12

eerste tijd mag je 45 miljoen per jaar verlies draaien, daarna ook nog een paar jaar 30 miljoen per jaar, mag toch hopen dat Vitesse hier niet aan komt, heeft niets met er te makkelijk over denken, dit zijn gewoon de feiten zoals ze opgesteld zijn door de Uefa

2 september 2013 om 18:32

Ik zie je echt alleen maar onzin uit slaan over Vitesse. Je kent gewoon de feiten helemaal niet. Als Vitesse het in 1 jaar presteert om over de 20 miljoen verlies te maken. Denk je dan dat die 45 niet gehaald gaat worden?

2 september 2013 om 16:57

Ik denk dat ze van dat geld tekorten hebben moeten wegwerken en daarom niks konden kopen. En ik vraag me af of Jordania wel zo rijk is als de mensen denken. Chelsea zit er gewoon achter en dus beslissen die alles. Dus vandaar maar spelers lenen van Chelsea. Kan me niet voorstellen dat Vitesse hier financieel beter van wordt. Ik vind het onbegrijpelijk dat het allemaal maar mag van de Uefa en Knvb. Zo zie je maar weer dat al die rijke eigenaars het voetbal naar de kloten helpen. En straks al die investeringsmaatschappijen die rijk worden over de rug van spelers en clubs. Het wordt tijd dat er actie komt tegen al dit soort praktijken.

je zou maar vitesse supporter zijn.

2 september 2013 om 16:53

Inderdaad, dan ga je nog een mooi seizoen tegemoet met al die talenten.

2 september 2013 om 17:03

Haha grappig, thumbs up. En ik zou zeggen geniet ervan. Heb zelf niets met Vitesse, maar mijn dochter heeft er een seizoenskaart. Ik snap nooit zo goed wat het supporters van andere clubs kan boeien hoe een andere (dan je eigen club) zijn zaken regelt. Van mij mag elke club het goed doen, het enige voorbehoud is dat ze minstens 1 plaats onder mijn cluppie eindigen.

2 september 2013 om 17:25

Op dit moment ben ik anders een erg trotse Vitesse supporter, omdat ik weet dat we hoge ogen kunnen gaan gooien, zeker met zo'n zwakke competitie waar de sterspelers vertrekken. Ook al is het op huurbasis, Vitesse is wel de enige club die het verlies zo goed mogelijk opvangt. Beter dan losers als Duarte halen.

Mag dit echt? Kan iemand mij vertellen of er een limiet zit op het aantal huurlingen van 1 club?
Of mag je bijvoorbeeld niet meer dan zoveel huurlingen laten spelen?

Erg raar, maar heel begrijpelijk dat er weinig publiek op af komt.... Leek mij als supporters althans niets om Chelsea 2 of 3 te zijn...

Het "proces" zal Jordania waarschijnlijk niet snel genoeg gaan en eerlijk is eerlijk, ik hoop ook niet dat het proces succesvol zal worden... de eredivisie zo puur mogelijk houden en prijzen zijn niet te koop (tegen beter weten in helaas)

Wat een onzin trouwens dat Vitesse geen aankopen mag doen. Waarom mogen clubs als Monaco,psg en City dit wel?

2 september 2013 om 16:58

Vitesse mag aankopen doen maar kan dit niet omdat er geen geld is.

Een rijke eigenaar mag een max percentage per jaar in zijn club duwen en Jordania zit hier al aan.
Voor de rest vallen de inkomsten bij Vitesse zoals TV gelden, stadion inkomsten en sponsor inkomsten vies tegen (kijk maar eens tijdens de wedstrijden naar de lege stoeltjes).
Dus ze mogen wel maar er is gewoon geen geld.

Monaco kan op het moment in principe doen wat ze willen want ze spelen niet Europees dus kan de Uefa ze niet straffen.
PSG geeft flink geld uit maar heeft ook veel hogere inkomsten dan Vitesse.
De eigenaar heeft via vriendjes sponsors geregeld die PSG absurd veel betalen (absurd veel als je kijkt naar de status van de club).
En aangezien het bedrag wat de eigenaar erin mag duwen een percentage is stijgt de max van dit bedrag mee met de rest van de inkomsten.

2 september 2013 om 17:03

Deadsr weet jij toevallig waar het geld van Bony en Van Ginkel naartoe is?
Want als ze dat gebruiken om schulden te dekken dan vraag ik me af wat Jordania nog in Arnhem doet.

2 september 2013 om 17:27

Jordania zit in Arnhem omdat je maar 1 club mag hebben als eigenaar dus kan Abrahamovitch daar niet ook gaan zitten.

2 september 2013 om 17:40

Dat geld van die twee zal wel over 24 maanden betaald worden, waardoor ze nu in feite niks hebben. Maar goed, dan zouden ze zo'n zelfde constrcutie kunnen gebruiken voor aankopen..

2 september 2013 om 17:00

Daar komt meer (legaal) geld binnen dan in Arnhem.

Dit jaar Europees voetbal halen, volgend jaar kan je weer wat aankopen doen i.p.v zoveel huren.

2 september 2013 om 17:07

Bepaald Vitesse zelf welke spelers ze lenen/huren of bepaald Chelsea welke spelers naar Arnhem komen. Ik hoop wel dat Vitesse dat zelf mag beslissen want anders wordt het wel een beetje triestig.

2 september 2013 om 17:36

Ik denk gewoon in overleg met bestuur en manager Chelsea.

Ik ben er blij mee. Precies de speler die we nog nodig hadden. En ach, 6 chelsea huurlingen, jammer dat je moet huren maar ik ga pas bang zijn voor Chelsea 2 als ze het volgend jaar terwijl ze dan wel spelers kunnen kopen weer op dezelfde manier doen met zoveel spelers. Voor nu ben ik blij in ieder geval! Klaar voor de rest van het seizoen!

Goeie aanwinst voor Vitesse zolang die blessurevrij blijft, dan kan die nog wel wat gaan betekenen voor Vitesse dit seizoen. Men kan Vitesse nu afkraken voor het huren van te veel spelers van Chelsea, maar het is alleen maar voor de korte termijn bedoeld en zo'n slecht idee is het nou ook weer niet. Spelers zoals Kakuta en Van Aanholt zie ik niet meer terug komen bij ons in de toekomst, dus misschien zou Vitesse deze spelers voor niks kunnen houden in de toekomst kijkend naar de goeie connecties tussen Jordania and Abramovich.

5 september 2013 om 15:08

Precies, jij snapt hem, van aanholt en kakuta wat toch prima spelers zijn voor de eredivisie zouden we welleens transfervrij over kunnen nemen. Tevens hebben we nu de beschikking over piazon en atsu die te goed zijn voor deze slappe eredivisie. Zij zullen dan welliswaar terugkeren naar chelsea maar voor de korte termijn is het voor ons ideaal, we mogen pas volgend jaar weer het geld van bony van ginkel en hoofdsponsor( rond de 30 mln) weer uitgeven. Daarnaast duurt het ook even voordat het jeugdcomplex zich gaat uitbetalen! Nog zker 5 jaar! Dus uiteindelijk zijn we minder afhankelijk van chelsea en zullen we teruggaan naa 2-3 spelers huur per jaar en dat is prima.

We moeten in Nederland eens toegeven dat we een opleidingscompetitie zijn en dat contracten weinig zeggen. Bony en van Ginkel hadden ook een contract maar zijn dit jaar ook vertrokken. Daarin tegen is van Aanholt al 3 jaar lid van de selectie terwijl het een huurling is. Dus zoveel maakt het ook niet uit of iemand een huurling is of niet. Van al deze huurlingen zal misschien alleen Piazon kans maken om bij Chelsea te spelen. Dus als ze gewoon goed spelen zullen ze volgende jaar blijven want Chelsea heeft deze jongens gewoon niet nodig.

2 september 2013 om 17:02

Dus omdat je weet dat je spelers weer verkocht gaan worden kun je beter spelers huren waar je nooit een transfersom voor terug ziet? Klinkt logisch.

2 september 2013 om 19:18

Tuurlijk kan je beter kopen en dan met winst doorverkopen, maar winst maken zit er natuurlijk niet altijd in je kunt er ook verlies op draaien. Maar vitesse mag van FFP geen geld uitgeven dus ze gaan huren. Ik zie hier reacties net als of morgen de wereld vergaat. Vandaar met reactie dat huren geen kwaad kan.

Dat sommige mensen nou nog niet snappen dat dit de enige manier is voor Vitesse vanwege de FFP regels. Natuurlijk zouden ze het daar anders willen zien, maar zolang het stadion altijd half leeg is en ze nog geen topclub zijn zal er voorlopig niet meer geld binnen komen. Ik ben benieuwd hoe Jordania dit gaat aanpakken. Wie kan me dit vertellen? Ik denk ook niet dat Vitesse voor altijd Chelsea 2 wil zien.

2 september 2013 om 17:02

Dit is echt niet de enigste manier voor Vitesse.
Als je kijkt naar de inkomsten betalen ze gewoon te hoge salarissen.

En als de verhalen kloppen dan zal Vitesse altijd Chelsea 2 blijven.
Maar mocht Vitesse ooit echt elk seizoen meedoen om het kampioenschap en dus elk jaar CL spelen dan zal denk ik het niveau van de spelers die Chelsea bij hun stalt omhoog gaan.

2 september 2013 om 17:10

Ik denk alleen dat ze lagere salarissen gaan hanteren, want dat is wat Vitesse nu aantrekkelijk maakt. Niet de historie en ook de Gelredohme niet. Dus wat moet je dan doen?

3 september 2013 om 11:39

Ach, voorgaande jaren had Vitesse altijd 2-3 huurlingen die bewezen een meerwaarde te zijn. Nu zitten ze met het FFP verhaal en gebruiken ze de Chelsea connectie om de selectie via meer huurlingen te verbreden. Natuurlijk structureel niet de correcte oplossing, maar nu op dit moment prima.

Voor Vitesse blijft het zaak om een hoofdsponsor te vinden en de lonen gaandeweg naar beneden te brengen, mede doordat spelers graag naar je club komen vanwege de prestaties in plaats van het hoge loon.
Als het jeugdcomplex op termijn ook talenten af gaat leveren dan zal Vitesse zichzelf moeten kunnen bedruipen zonder externe stortingen.

Een project gaat niet over 1 dag ijs, dat moge duidelijk zijn. Pas als ze de komende 1-2 jaar weer jaarlijks 6 huurlingen van Chelsea nodig hebben zou ik het als problematisch bestempelen.

Jammer dat ze van ginkel niet uithuren, denk dat hij ze plek in de selectie bij v gaal kwijtraakt, verwacht niet dat hij veel gaat spelen

Ach, als ze het Vitesseshirt aan hebben en echte aanwinsten blijken boeit het niet, ze spelen voor Vites. Wat al die hypocriete verontwaardigde personen er hier van vinden boeit nog minder. Het is nou ff niet anders om spelers te huren. Over een paar jaar komen ze bij Vites uit de jeugdopleiding die steeds meer gestalte krijgt en dan mogen jullie allemaal van ons huren.

We doen onze naam Hollywood aan de Rijn maar weer eens heerlijk eer aan.
Wel grappig dat veel buitenstaanders hun gram proberen te halen, elke club heeft wel iets, de één verkoopt de grond onder het stadion, de ander heeft een Boekhoorn etc. Wij hebben geen mogelijkheden en dus krijgen we Chelsea huurlingen. Ik ben er ook niet blij mee dat het zo moet, maar het is nou eenmaal niet anders.

Wat zijn jullie toch negatief man. De niveau van de Eredivisie gaat om hoog noem zo als je wilt Chelsea 3 of Vitesse. Ik kijk naar uit de Nederlandse velden vol met opkomende voetballers

2 september 2013 om 17:04

Ik zie het tegenovergestelde, als andere clubs dit ook aannemen wordt de Eredivisie niks meer dan een beloftencompetitie van de grote clubs..

Dit is gewoon treurig.

Ik zou liever hebben dat mijn club degradeert dan dat ik 7 spelers van 1 club zou gaan huren. Dit is gewoon genant en vernederend.

2 september 2013 om 17:31

Degradeer dan lekker.

2 september 2013 om 17:18

Dit Vitesse moet echt geen 3e of 4e worden.
Psv,ajax,feyenoord Twente en AZ zijn sowieso al sterker.

2 september 2013 om 17:28

Dan heb je het over een club die thuis van Cambuur niet wint, eentje die z'n twee belangrijkste spelers is kwijtgeraakt, eentje die een vreselijke seizoensstart heeft, eentje die vorige week nog uit verloor bij ons en een club die thuis niet won van ons?

Namen kan je zelf wel invullen neem ik aan. Tot nu toe wijst nog niet veel erop dat deze ploegen zoveel beter zouden zijn dan Vitesse

2 september 2013 om 17:28

Denk eerder dat Vitesse 1e of 2e wordt, want heb psv en ajax zien voetballen dit weekend, nou dat was niet best kan ik je zeggen !!!!

2 september 2013 om 17:32

Wie hou je voor de gek, iedere gek in Nederland weet dat PSV en Ajax de 2 favorieten zijn voor de titel. En wat heeft Vitesse tot nu gepresteerd dat zijn 1e of 2e worden?

2 september 2013 om 17:38

Je vergeet die ene die verloor van Petrolul, RKC etc.

2 september 2013 om 17:49

AZ was vermoeid van de Europa League wedstrijd, Vitesse kan niet eens van een Petrolul en een RKC winnen..

2 september 2013 om 18:22

Ben je die wedstrijd vergeten die met veel goals gewonnen moest worden op het grote feest van psv hahaha man laat me niet lachen !!

2 september 2013 om 19:34

Quitentino vitesse moet in deze matige competitie zeker top 5 eindigen, weinig van gemerkt dat bv az zoveel beter is. Wij speelden afgelopen zondag 1-1 tegen ze in een uitwedstrijd en daar waren atsu, junior, kakuta en hutchinson allen nog niet bij

2 september 2013 om 19:38

Ja dus bij petrolul en rkc waren onder ander piazon en atsu wat goede spelers zijn nog niet bij, verder kost het voetbal dat bosz wil spelen gewoon tijd, begint nu ket een goede vako die zich ontwikkeld en piazon ergens op te lijken qua voetbal naar voren

2 september 2013 om 20:04

Gelukkig hebben jullie tegen Cambuur laten zien hoe het moest.

2 september 2013 om 20:16

Daar waren de supporters ook blij mee met al die goals hahaha

2 september 2013 om 17:30

Ach, zo gaat het nou eenmaal met Vitesse vanwege de Financial Fair Play. Vorige jaar werd precies hetzelfde gedacht met Kakuta, Kalas, Van Aanholt enzo, maar we krijgen elke keer weer spelers waardoor je zelf een mooi financieel huis kan opbouwen na de nodige investeringen. Over een paar jaar gaat Vitesse hier serieus de vruchten van plukken.

Had het uit gemaakt al ze van meerdere clubes haden gehuurd ? Clubs als Vitesse NEC ect mogen blij zijn dat ze zulk speler mogen klaar stromen

2 september 2013 om 17:25

Maak je niet zo druk, als we 6 spelers hadden gehuurd bij 6 verschillende clubs had je niemand gehoord. Vitesse en Chelsea hebben een samenwerkingsverband, dat weet toch iedereen, zelfs Derksen weet dat. Heb nu al zin in vanavond 20.30 uur rtl7

2 september 2013 om 23:11

Hee Wimpie, hij zei niks over Vitesse, hoe kan dat nou, zo'n grote club......

2 september 2013 om 23:29

Nee dat was wel jammer, maar dat is meestal met Derksen, als er iets goeds te melden is hoor je m niet, en kan hij Vitesse even zwart maken en te kakken kan zetten dan hoor je m. Genee hoorde je wel even over Chelsea 2 maar Derksen ging niet mee hahaha zou ik ook niet doen als ik Derksen was

Wat een hoop gelul en afgunst weer zeg pffff. Vitesse is een club met ambitie. Jordania wil met Vitesse ieder jaar gaan strijden om het kampioenschap. Hij wou die 23 miljoen in de club steken, maar dat mocht niet van de Uefa, wegens de FFP regel. Nu kan je wel zeggen, we zijn uitgeschakeld voor Europees voetbal, hop pomp die 23 miljoen in de club, maar als we volgend jaar weer Europees voetbal halen, worden we weer op het matje geroepen en als je pech hebt uitgesloten voor Europees voetbal!!!! Dus dan is huren de beste oplossing. En wie geen geld uit mag geven moet slim zijn

2 september 2013 om 18:04

Elke club heeft ambitie, beetje makkelijk dit.

2 september 2013 om 18:23

idd elke club heeft ambitie, maar die van Vitees ligt niet onderin het linke rijtje !!!

Nou dan zou Vitesse hem volgend jaar wel definitief wel overnemen. Ben benieuwd of deze versterkingen wat toevoegen voor Vitesse. Ik ken ze namelijk niet.
Snap niet dat Vitesse daar zo lang mee wacht. Ze wachten zeker op uitverkoop. Chelsea probeerde die aan iedereen te slijten en zocht als laatste Vitesse uit.

Damn, hoe goed heeft Vitesse het voor elkaar, gaat nog een paar jaar duren eer er weer goede kweek uit de eigen jeugd komt door de herstructurering, en kopen mag ook nog niet. Maar dan wel je contacten hebben, in dit geval Chelsea, die je niet alleen spelers verhuren waar men straks zelf hopelijk wat aan heeft, maar ook via een stiekeme constructie spelers voor je koopt, en ze onder een huurcontract bij je stalt. Vooral die truc met Atsu is fenomenaal, weet alleen niet of die jongen het zelf weet hehe. Gok dat er voor vannacht op zoon zelfde manier nog een spits binnengevlogen wordt

Vitesse doet dit gewoon prima hoor. Heeft een goede jeugdlichting, maar daar komen we over enkele jaren achter, hopelijk voor hun al wat eerder maar momenteel hebben ze geen keus. Ze hebben de mogelijkheid om bij een topclub te huren, daar maken ze gebruik van.

Dit zal geen directe versterking zijn, maar een Chelsea speler op de bank is niet verkeerd lijkt me. Ken hem eerlijk gezegd niet dus ik lul maar wat in het rond nu.

2 september 2013 om 18:19

Jij snapt het, Vitesse wil het echt wel anders, is gewoon niet mogelijk. De langetermijnvisie zijn ze mee bezig, alleen is de jeugd er nog niet klaar voor. Wel al 17 jeugdcontracten gegeven, alleen lees je zulke dingen nooit, denk ik te positief ofzo.

Ajax heeft wanbeleid en PsV al helmaal en Vitesse ook maar die kunnen tenminste spelers krijgen proef een beetje jalozie

2 september 2013 om 18:06

hahaha jij denkt zeker ook dat patat naar paprika smaakt, want jou smaakpupillen zijn blijkbaar echt vreselijk in de war.

2 september 2013 om 18:29

Nee hoor noem is meer positieve aspecten van die 2 clubs ik durf te wedden dat vitesse wint maar zoals ik al zei alle 3 wanbeleid

pfff Chelsea Arnhem, het moet niet gekker worden. Wat lijkt het mijn vreselijk om elk weekend waar naar het stadion te moeten gaan om spelers te zien die ook zo weer zullen vertrekken, die niks met Vitesse hebben en die even gehuurd worden zodat ze weer kunnen vertrekken. Duurt denk ik nog maar even en dan zullen ze ook blauwe shirtjes moeten gaan dragen.

2 september 2013 om 18:33

Echt ga is realistisch kijken en niet dom lulle Vitesse word de beste club van Nederland dus als je niet kan kopen moet je huren

Al die negatieve Psv'ers, Ajacieden en Feyenoorders hebben het dun in de broek lopen omdat ze zelf al 4 rondes ondermaats presteren met hun etiket als topclub. Vitesse klopt gewoon binnen 3 jaar op de deur en dan maakt het niet uit hoe ze dat doen want kennelijk werkt het.

Ajax is vorig jaar 2 x verslagen en dat was 2 door Vitesse, We hebben punten uit Eindhoven meegenomen en Feyonoord op de knieen gekregen in de Gelredome.

Vitesse komt er aan, misschien wel met 1000 huurlingen maar het zou me een worst zijn. De identeit van Chelsea 2 bevalt me wel.

2 september 2013 om 20:28

Probeer eens een keer kampioen te worden en dan neem ik jou pas een keer serieus.

3 september 2013 om 03:00

Lekker makkelijke en inhoudsloze comment, Ik pretendeer niet dat Vitesse een topclub is die meespeelt voor de titel ik zeg dat ze aan het bouwen zijn. Vitesse heeft gewoon een goeie kans om bovenin mee te draaien omdat de traditionele top stuitend slecht is de afgelopen twee jaar.

we missen een spits om mee te doen voor plaats 1tm 3. maar goed of je spelers nou huurt of koopt wat maakt het uit, altijd die problemen om niks, dacht je niet dat ajax niet meerdere spelers wil huren van barca, ja dat hebben ze ook geprobeert, psv wou de banden weer aantrekken met chelsea om meerdere spelers te huren, maar dat is niet gelukt , alleen bruma, is wel gekocht maar wel met contructie, komt eigenlijk beetje op hetzelfde neer. Dus al met al is dit toch iets goeds, ook voor de eredivisie, komt alleen maar ten goede aan het nederlands voetbal. En nee we zijn nog niet zover dat we eigen jeugd kunnen inzetten, omdat in de afgelopen jaren alles in de jeugd wat goed was is weggeplukt door nederlandse topclubs. Dus dit is een ideaal, zowel voor vitesse als het nederlands voetbal. En volgens mij zijn we allen in de eredivisie opleidingsclubs voor andere voetballanden die meer te besteden hebben.

Ik vind dit gewoon een goede ontwikkeling al die spelers huren dan maar aangezien ik supporter ben. Omdat we een heel erg dunne selectie hadden waarvan een gedeelte ook gewoon nog eens flink te kort komt. Alleen als ik eerlijk na moet kijken slaat het gewoon helemaal nergens op. Hier moet de Knvb gewoon gaan ingrijpen. En dan volgend jaar stuurt Chelsea gelijk het hele 2e elftal in 1x erheen zou veel moeite besparen. Want eigenlijk is dit gewoon lachwekkend dat je door je eigen onkunde alleen maar kunt huren nog.

Vind het alleen wel heel erg triest hoe de meeste Vitesse supporters hier reageren. Dit kan je toch geen goed beleid vinden dit is eigenlijk gewoon lachwekkend. En ik ben er ook blij mee dat we versterkt worden daar niet van. Maar als dit bij ik noem maar wat Nec gebeurd zou zijn zouden jullie je op de dijen slaan van het lachen.

Ik lach me dood van de onwetendheid van andere VZ leden. Vitesse is juist heel goed bezig, worden nu alleen maar dwars gezeten door de Ffp. Het trainingscomplex staat er al, de jeugd krijgt juist heel veel aandacht, maar vergeten wordt dat je het niveau van de jeugdopleiding niet meteen op het gewenste niveau krijgt.

Het feit dat Vitesse die 23 miljoen euro niet mag herinvesteren, wordt ook vergeten. Het huren van spelers als Piazón en Atsu is op dit moment zo'n beetje de enige optie om de selectie op het gewenste niveau te krijgen. Vitesse loopt zo weinig risico's volgend seizoen met de FFP en kunnen met gemak in de topvijf eindigen.

2 september 2013 om 19:05

Jij snapt het ook niet he... hoe komt het dat Vitesse niks mag ??? juist omdat ze dik boven hun stand leven en daardoor niks kunnen.

Maargoed als jij een club wilt die alleen maar kan blijven voetballen doordat ze een club zijn geworden die er alleen maar voor zorgt dat de overbodige jongens bij Chelsea in de picture komen... succes dan

2 september 2013 om 19:22

Hoezo alleen maar? En overbodig? Kalas mochten ze niet meer huren, die is terug gegaan. Spelers als Piazón, Cuevas en Atsu zijn voor bijna iedere Nederlandse club een versterking.

2 september 2013 om 20:20

ze zijn dit jaar toch overbodig ?

zijn goede spelers maar geloof jezelf dat die ooit in het eerste komen... nee dus ze staan gewoon in de etalage om flink door te verkopen ... das de nieuwe manier van geld verdienen...gaat dadelijk nog veel meer gebeuren

De contracten van een aantal spelers bij chelsea lopen af, ik verwacht dat sam hutchinson en van aanholt vanaf volgend jaar worden overgenomen.

Het voetbal ziet er al een stuk beter uit als vorig jaar en daar ben ik blij om. Als ze met deze huurlingen dit voetbal kunnen blijven spelen ben ik hardstikke blij met die jongens. Boeit me vrij weinig of ze gehuurd zijn of niet want spelers kennen tegenwoordig toch geen clubliefde meer (afgezien van Theo). Oja jongens ik heb alvast een opsporingsverzocht gemaakt voor de ziel van Vitesse, schijnt vermist te zijn volgens alle buitenstaanders die nooit bij Vitesse komen.

Ik mag natuurlijk niet veel zeggen over het aankoopbeleid van een club, maar Vitesse lijkt geen spelers te kopen/huren, maar krijgen spelers aangeboden van Chelsea.
Abramovic heeft een club als Vitesse nodig om zijn 2de keus te stallen en Vitesse zit gebeiteld met diezelfde spelers omdat die spelers nou eenmaal vaak beter zijn dan de Nederlandse jeugd.
Ben eigenlijk niet blij met die ontwikkelingen maar een club moet toch iets verzinnen om mee te kunnen blijven draaien.
Er kan geen club het hoofd boven water houden zonder de hulp van vermogende vrienden of al hun goede spelers te verkopen.

In het geval van Vitesse-Chelsea... een win-win situatie!

Maar een eigen identiteit heeft de club niet echt meer omdat het moet dansen naar de pijpen van Abramovic.

En nogmaals... ik ben eigenlijk niet in een positie om zo te oordelen maar moet zeggen dat ik ook doodziek ben van het beleid bij NEC.

Helaas moeten clubs alle hulp aanpakken om te blijven bestaan.
Zonder de overname had Vitesse hoogstwaarschijnlijk niet meer bestaan.

2 september 2013 om 21:53

Geen flauw idee waar jij het over hebt! Doodziek van het beleid bij nec??? De club wordt langzaam teruggewonnen door clubmensen en ons vermogendste supporter trekt uit clubliefde wat spelers aan... Jij snapt echt niet waar je het over hebt.

Ot. Je moet er wat voor over hebben om boven je stand te leven!

2 september 2013 om 22:34

Is dat beleid goed dan??? Vorig jaar had Pastoor er graag spelers bij gekregen, maar er was geen geld, zijden ze. Dit jaar wou hij er ook spelers bij hebben, maar er was geen geld. Toen hebben ze Aalbers naar huis gestuurd met de woorden, ga jij maar lekker thuis zitten, want je heb een Burn-out, toen zagen ze de kans om Pastoor eruit te knikkeren, want Aalbers en Pastoor waren 4 handen op 1 buik. Nu zijn die 2 niet meer bij nec en ineens kan alles. Maar wie betaald die bepaald en aangezien dan er 12 man bepalen daar bij nec blijf het een chaos in het bestuur !!!

Die Hutchinson is zeker een goede speler, maar dit is toch geen beleid meer.. Wat gaat dit beleid over een paar jaar opleveren? Die Jordania is alleen maar bij Vitesse om Chelsea spelers in de kijker te laten spelen, en daar aan te verdienen.

2 september 2013 om 19:26

Met dit beleid kan je ieder jaar Cl halen, het miljoenen voetbal, weet je wel. Ook al word je 4e dan nog verdien je er genoeg aan. En als dat gebeurd met gehuurde spelers dan is dat zo.

Dodelijk team begint zich te ontwikkelen bij Vitesse. Voor de neutrale kijker van voetbal zoals ik is dit alleen maar genieten geblazen!

Velthuizen
Leerdam
Kahia/Hutch.
V/d Heijden
Van Aanholt
Junior
Janssen
Ibarra
Piazon
Atsu/Cuevas
Reis

Als Ajacied is Vittesse mijn 2e club, en of het nou chelsea 2 is of gewoon Vitesse 2! WHO Cares? Vindt het in ieder geval een vooruitgang ten opzichte van voorgaande jaren (behalve afgelopen seizoen). Let maar op waar Vitesse over nu en 3 a 4 jaar is... ben blij dat er nu spelers lopen die ik anders nooit in de Eredivsie zou hebben gezien.!

Het vreemdelingenlegioen lijkt nu een feit Chelsea 2 met Jordania als stroman voor zijn baas in Engeland allemaal leuk en aardig maar wat is de identiteit van Vitesse nu nog straks moeten ze weer Europees spelen vertrekken alle huurlingen staan ze weer met lege handen.

Vitesse gaat 5e worden of in die buurt. Denk dat deze speler nog moeten wennen en niet gelijk kunnen presteren.

Het lijkt me niks om te moeten wachten op een telefoontje uit Londen dat speler X, Y en Z nog ergens gestald moeten worden en dat Merab himself heeft besloten dat dat bij Vitesse zal gebeuren. Daar sta je dan als Peter Bosz, je verdient goed, je bent een prima trainer, de spelers die je krijgt zijn goed - maar constructief bouwen aan een elftal dat een paar jaar blijft is uitgesloten.
Zet mij neer bij Spakenburg dat net zo'n deal heeft met Real, en ik beloof je dat ik goede resultaten haal. Ik beloof je alleen niet dat ik mijn contract zal uitdienen, want als er een echte club voor me aanklopt zoals AZ, Heerenveen of Twente, dan ga ik veel liever daar werken.

Iedereen heeft zijn mening weer klaar. Zijn we vergeten dat er Jordania een geweldig trainingscomplex heeft neergezet? Dat er volop geïnvesteerd wordt in de jeugd? Dat er afgelopen maanden tal van jeugdspelers zijn gecontracteerd? Dat het de FFP is die roet in het eten gooit en niet het beleid? Wie bovenin wil meedraaien moet investeren. Kan het niet met kopen, dan maar met huren. Daarnaast maakt Vitesse de eredivisie sterker, geen dank hoor! Wacht maar af mensen, de prestaties gaan vanzelf komen, de randvoorwaarden zijn er (bijna allemaal) al.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren