Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Jans adviseert Van Gaal: ‘Lachman zou zeker niet misstaan bij Oranje’

Laatste update:

Ron Jans erkende zondagmiddag ronduit dat PEC Zwolle het meest gelukkig was met de 0-0-eindstand in de wedstrijd tegen FC Groningen. "We hebben nu voor de zesde keer gelijkgespeeld”, reageerde de coach van de Zwollenaren in gesprek met het ANP. “Maar vandaag was het voor het eerst dat ik dik tevreden ben met een punt.”

FC Groningen was met name in de eerste helft de bovenliggende partij, maar verzuimde dat in treffers uit te drukken. “We hadden het in de eerste helft heel moeilijk met Groningen”, concludeerde Jans. “Het duurde wel twintig minuten voor we wat rust vonden. Gelukkig hadden we in de tweede helft meer de controle.”

Jans is van mening dat Darryl Lachman in aanmerking komt voor een oproep voor het Nederlands elftal. De verdediger van PEC maakt dit seizoen een goede indruk. “Darryl heeft een lange omweg nodig gehad om te groeien. Als hij nog een stapje maakt als persoonlijkheid, dan is hij echt heel goed. Ik vind hem een van de beste verdedigers van de Eredivisie. Als ik kijk welke jongens nu worden opgeroepen voor het Nederlands elftal, dan zal Lachman daar zeker niet misstaan”, citeerde FOX Sports.

Darryl Lachman zou zeker niet misstaan bij Oranje

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het moet toch
Niet gekker worden
Met alles respect hoor

24 november 2013 om 18:28

Inderdaad, laat me niet lachen man!

24 november 2013 om 18:57

Nee laat me niet lachen Jans. Net zoals die lui die van Dijk twee keer beter vinden dan Veltman. Gewoon lachwekkend. Hoe kan je die nou oproepen, die spelen niet bij Ajax! Nee, laat van Gaal aub de selectie maken, die vindt terecht dat alleen Ajax talenten mag leveren.
Hoop dat Van Gaal keihard onderuit gaat, dan maar een kloten WK. Die beperking van Louis zorgt ervoor dat niet de besten spelen

24 november 2013 om 19:30

Klopt, alleen Ajax mag talenten leveren. Hij heeft een enorme voorkeur voor Ajacieden. Das dan ook de rede dat er in het begin bijna geen Ajacieden werden geselecteerd en de halve selectie van Feyenoord werd wel geselecteerd. Spelers als De Vrij, Nelom, Martins Indi en als dieptepunt... Schaken. Ik had juist het gevoel dat er wat rancune was van Louis richting Ajax en dat hij daarom bepaalde spelers niet selecteerde.

24 november 2013 om 20:22

@dirtymind

Toen werd er door mensen geroepen dat van gaal dat deed om die spelers moe te maken waardoor Ajax weer voordeel had.
Het is bij sommige mensen nooit goed.

24 november 2013 om 23:15

Welke Nederlandse spelers stonden toen in de basis bij Ajax?

24 november 2013 om 18:36

nee dan die pröpper, die heeft er wel wat te zoeken...

24 november 2013 om 18:47

Huh? Dit artikel gaat over lachman en niet over
Propper toch? Of heb
Ik het verkeerd gelezen?

24 november 2013 om 19:01

Is diederik de boer ook niks voor oranje

24 november 2013 om 19:42

Alsof Davy Pröpper niet gek is..

Net zo matig als de rest idd

24 november 2013 om 18:31

Ja omdat ze zo matig zijn staan ze ook 6e.
Ja ik weet de top 5 laat veel punten liggen maar dat veranderd niets aan het feit dat ze gewoon goed spelen.

Ik denk dat Zwolle deze zomer of zelfs al deze winter leeg gekocht zal worden door andere clubs die net iets meer geld ter beschikking hebben dan hun.

Ze hebben een paar hele leuke spelers die gewoon bij een goede subtopper in de basis kunnen staan.
En juist omdat ze zoveel leuke spelers hebben staan ze op dit moment 6e.

Daar heeft hij gelijk in de trainer, deze speler valt me ook al weken lang positief op. Groot, sterk, snel. Alles wat Daley Blind eigenlijk niet is, jammer dat hij geen linksback is dan kan die blind er gelijk uit

24 november 2013 om 18:44

Waarom is die sneer naar blind nodig? Beetje triest... ontopic: lachman doet het erg goed, maar laat hem eerst maar eens bij een Nederlandse topclub het zelfde niveau halen. Dat scheelt gewoon heel veel, qua druk en dergelijke

ik zie dat je hem nu maar even snel hebt ge-edit, nogmaals een slechte scheve vergelijking die nergens over gaat.

24 november 2013 om 20:41

Blind speelt juist heel geed de laatste paar maanden. Zowel bij Ajax en bij Oranje

Gaat wat ver, maar Lachman kan zeker een stap hogerop en ben benieuwd hoe hij het daar zou doen. Zeker niet minder dan een Bruma in mijn ogen.

Edit: die reacties boven mij kijken waarschijnlijk nooit een hele wedstrijd van Pec. Lachman wekelijks uitblinker. Wat Jans zegt is zo gek nog niet, maar een speler van PEC ga je niet zo 1,2,3 oproepen voor het Nederlands elftal. Maarja als je na een goed potje in de Champions League ook al opgeroepen wordt, waarom niet. Met het huidige selectiebeleid van van Gaal hoort ook Lachman een kans te krijgen.

Laat me niet Lach(en) man.

Jans, je doet het goed, van een degradatieploeg maak je een subtopper en dat is knap. Maar het is dan echt onverstandig om nu zulke domme dingen te gaan roepen. Natuurlijk is Lachman geen optie voor Oranje. Ja misschien omdat hij veel speelt maar als je kijkt naar de opties die Nederland heeft is het hilarisch mocht hij opgeroepen worden.

Jongens als de Vrij, Bmi, Vlaar, van Dijk, Bruma, Rekik, Matthijsen, Heitinga, Douglas, van der Heijden, Viergever, zijn allemaal zoveel beter als Darryl. Dus alsjeblieft Ron, zet jezelf niet voor gek.

24 november 2013 om 18:34

Hahaha laat me niet lachen man, Lachman is beter dan De Vrij, Bmi, Matthijsen en Viergever bij elkaar! Verdedigend: top, opbouw: top, kracht: top, snelheid: geweldig. Alles wat een moderne CV nodig heeft, heeft Lachman.

Toch een keer een paar volle wedstrijden gaan kijken jongens. Er staan niet voor niets twee spelers van PEC bovenaan in alle klassementen: Mokotjo en Lachman.

80% van de reacties hier zijn van mensen die hem nog geen volle wedstrijd hebben zien spelen. Schakelde de spits met 2 vingers in de neus uit, tegen Feyenoord, Psv, Twente en Ajax.

Dus zo'n "veldman" die toevallig een keer een goede pot speelt hoort er te staan? Sure my friends...

24 november 2013 om 20:33

ben het voor 1000% met je eens. mensen reageren zonderdaadwerkelijk zich erin te hebben verdiept. Ik vind lachman aan de bal ijzersterk en ongelooflijk rustig. Raakt niet in paniek en is opbouwend zeer sterk. En dat inderdaad bij een ploeg als Pec Zwolle. wat moet er niet gebeuren als hij dit doet bij een topploeg. Ik zou hem zelfs bij Schalke al graag willen zien. Hij is beter dan matip en Howedes

24 november 2013 om 18:40

Waarom Jans doet het goed?
Zwolle heeft gewoon een goede selectie. Vorig seizoen waren ze volgens velen een degradatie kandidaat maar hebben zich gewoon goed gehouden en zijn geen enkel moment in de buurt van degradatie geweest.
Dit seizoen is de ploeg nog iets beter en zullen ze gewoon in het linker rijtje eindigen.

Je hebt teveel kleine clubs die niet op eigen kracht spelen maar met 11 man gaan verdedigen in de hoop dat ze niet verliezen en misschien met wat mazzel nog een goal mee krijgen.
Daardoor kunnen teveel van hun spelers niet echt gebruik maken van hun eigen kwaliteiten omdat ze gedwongen worden 99% van de tijd te verdedigen waardoor deze kwaliteiten niet groeien.
Zwolle doet dit niet en maakt daadwerkelijk gebruik van de kwaliteiten die hun spelers bezitten. Hierdoor worden de spelers beter en weten ze menig ploeg te verassen.

Dit deed Zwolle onder Langeler en nu ook onder Jans dus het lijkt me dat dit gewoon beleid van de club is om niet met 11 man voor de goal te gaan hangen.

24 november 2013 om 18:56

Ze doen het goed en jongens als Klich, Lachman en Mokotjo zouden het makkelijk op een hoger niveau aankunnen. Toch is het nogal overdreven, het is net als anders. Vorig jaar stond Utrecht 5e, het jaar daarvoor Rkc, het jaar daarvoor ADO Den Haag, het jaar daarvoor Almelo, en zo heb je ieder jaar een verassing.
Ik gun het Pec, al ben ik de hype van al die supporters buiten Zwolle wel een beetje beu, maar kijk er niet van op als je volgend seizoen weer rond plaats 16 zweeft.

24 november 2013 om 18:43

Met je berichtje persoonlijk aan Ron alsof het je maat is, wie zet zichzelf nu voor Lachman heeft al meer dan een veltman bewezen dus waarom ook niet?

24 november 2013 om 18:50

Het is ook belachelijk dat Veltman is opgeroepen. Daarom noem ik hem ook niet in het rijtje.

doe dan ook gelijk maar botteghin een nederlands paspoort en hem oproepen...

nee ff serieus, lachman is geen nederlands elftal kwaliteit.

24 november 2013 om 18:51

Oh dat weet jij?? En idd, Botteghin is ook een topper. Beide spelers zijn beter dan De Vrij en Bruma, dat week ik zeker.

Toch jammer dat we deze gast lieten gaan en nu opeens met Knabbelhof spelen

24 november 2013 om 19:43

Kappelhof doet het echt geweldig.

24 november 2013 om 19:47

Maar hij is ook getraind door Stam, daardoor is hij ook erg gegroeid.

Jammer dat je het niet iets anders uitspreekt ehh..

Dat dit soort spelers genoemd worden voor het Nederlands elftal is werkelijk zorgverwekkend te noemen. Het niveau ligt zo dichtbij elkaar, alleen is dat bij ons niet zo een goed teken..

Ach als van Gaal consequent is doet hij het wel inderdaad. Je hoeft bij van Gaal maar 3 goede wedstrijden op rij te spelen en je mag jezelf international noemen..

Ik bedoel, we hebben nu 5-6 keepers die allen in verband worden gebracht met het WK, terwijl we allemaal weten dat er maximaal 3 mee gaan. Hetzelfde geldt voor de verdedigers en aanvallers.

Niemand kan nu al zeggen met welke spelers we op het WK gaan spelen. Volgens mij zijn de oefenwedstrijden ervoor om met elkaar ritme en automatismen op te bouwen, zo nu en dan iets uit te proberen en niet voor wat van Gaal doet: alleen maar uitproberen.

Vermeer, Cillessen, Zoet, Stekelenburg, Vorm, Krul .. dat zijn al zes keepers die in het laatste half jaar onder de lat gestaan hebben wij Oranje. Voor mij is het vrij duidelijk dat dit de keepers worden van het WK: Stekelenburg, Vorm en Cillessen of Krul (het liefst in respectievelijke volgorde van 1e tot 3e keeper).

Maar kan iemand mij vertellen wie er verder zullen spelen? Van Persie ja, maar verder...

24 november 2013 om 18:37

Ik denk dat het Cilissen, Vorm en Krul gaan worden als keeper

Aanval: van Persie, Huntelaar, Robben, Depay, Narsingh, Lens

Middenveld: Sneijder, vd Vaart, Strootman, de Jong, Fer, de Guzman, S de Jong

Verdediging: Blind, Rekik, Vlaar, Veltman, Bruma, Janmaat, vd Wiel

24 november 2013 om 19:48

Ik zou iemand anders meenemen ipv Bruma

25 november 2013 om 05:51

Stekelenburg gaat echt wel mee hoor.

Het is best een interessante verdediger om in de gaten te houden maar ik denk dat je gewoon nooit geselecteerd zal worden als je bij met alle respect PEC Zwolle speelt. Maar zeker 1 om in de gaten te houden. Ik kan me wel voorstellen dat hij na dit seizoen stapje omhoog maakt.

De 'laat me niet lachen man' grapjes zijn echt niet om te lachen

24 november 2013 om 18:38

Ach laat me niet lachen.

PEC samen met Twente de minste tegentreffers in de Eredivisie... Zal niet voor niets zijn toch?

24 november 2013 om 19:26

En Diederik de Boer is de keeper met de meeste reddingen, dan zeggen die tegentreffers meer over de Boer dan over de verdediging van Zwolle.

24 november 2013 om 20:23

Diederik Boer heeft nog maar een handjevol Eredivisie wedstrijden gespeeld dit seizoen.

Ja, en v.d Heijden en Kruiswijk komen ook in aanmerking, of niet Jans?

24 november 2013 om 23:41

Louis, ik raad u hoge here ook Ramon Zomer aan, zeer vetrouwbaar...


Waren de artikels op ofzo?

no offence maar lachman speelt geweldig en als je een knul van ajax na 2 goede wedstrijden oproept dan kun je lachmann net zo goed een kans geven in een oefenduel.

Ron Jans, doe eens normaal man! Lachman? Laat mij niet lachen!
Ron Jans als opvolger van Van Gaal! Van Gaal is al een clown, maar Ron zou voor nog meer hilariteit kunnen zorgen.

Waar blijven toch die verstandige trainers van vroeger?

24 november 2013 om 23:30

Welke? Van basten deed dit ook. Hiddink deed het en van gaal in zijn eerste periode ook.
Ik denk dat je die vergeten bent? Of bedenk je je nu pas dat we een enorm slechte generatie hebben?

25 november 2013 om 10:01

@pollut "welke?"
Wat te denken van Rinus Michels, Leo Beenhakker, Guus Hiddink en Bert van Marwijk?
Natuurlijk maakten zij ook wel eens een fout, maar zij hadden verstand van de materie en wisten zich daarnaast ook als volwassen kerels te gedragen.

Overigens vind ik het onjuist om Van Basten iets kwalijk te nemen. Marco, een begenadigd voetballer, was nog niet geschikt om het Ned elftal te gaan trainen. De Knvb maakte destijds een enorme fout door hem aan te stellen.
Nu, bij Heerenveen, weet hij nog steeds niet hoe hij zich moet gedragen en wat hij wel en niet mag/kan zeggen. Dit maakt hem op dit moment dan ook nog steeds ongeschikt om een club als AC Milan te gaan trainen.

Groningen heeft Lachman veel te makkelijk laten gaan ( achteraf gezien)
zie hem veel liever de duo vormen met botteghin dan kappelhof

Wat een blije reacties van sommige weer. Speelt al weken goed en gezien het huidige oproepbeleid zou hij bjet misstaan. Moeilijk te accepteren voor sommige maar pec doet het beter dan mening andee team uit de top x van vorig jaar.

24 november 2013 om 18:43

Sorry kan niet aanpassen via app. Bjet is niet uiteraard

24 november 2013 om 20:29

ben het volledig met je eens. daarom zelf ook onderaan een stukje hierover geschreven.

Is dit seizoen in vorm en onder van Gaal is niks mij een verbazing. Wie weet, maar als ik hem was zou ik na dit seizoen vertrekken naar een betere ploeg. Misschien iets voor Twente of Feyenoord, hij is immers transfervrij. In ieder geval proberen deze vorm vast te houden, je ziet vanzelf wel waar het schip strand.

en die laat groningen voor nop vertrekken....niet te geloven. voor wie leid je dan op........

24 november 2013 om 20:42

Hij is opgeleid door Ajax

Als Lachman zo goed is, laat Jans er dan eerst eens voor zorgen dat PEC Zwolle hem ook een contract aanbiedt wat hoort bij een ,,kandidaat international''. Maar daartoe zijn ze niet in staat en loopt deze jongen straks weer voor een paar muntjes de deur uit! Lachman, goede speler maar geen international, alhoewel als je tegenwoordig ziet wie er allemaal ,,kandidaat zijn''?

Brood adviseert Van Gaal: 'demouge zou zeker niet misstaan bij Oranje'

Tsja, Lachman. Waar spitsen als Falcão, Agüero, Diego Costa en Rooney misschien totaal niet bang zijn voor De Vrij, Martins Indi, Veltman, Viergever, Bruma, Rekik en Vlaar, doen ze het ongetwijfeld in hun broek als ze Lachman in de ogen kijken. Bedankt namens Van Gaal voor de tip Ron, zo worden we ongetwijfeld wereldkampioen!!

24 november 2013 om 19:01

Nee, met Veltman wordt je kampioen. Die jongen heeft nauwelijks ervaring man. Schandalig gewoon. Heb 10 keer liever Lachman om over van Dijk maar niet te spreken. Hoop dat Nederland eruit vliegt in de eerste ronde. Afstraffen dat selectieve gedoe daar in het Westen. Stel maar eens gewoon de beste spelers op. Hopelijk in 2016 dan maar

25 november 2013 om 09:52

Dus puur omdat Lachman meer ervaring heeft dan Veltman heb je 10 keer liever Lachman. Wees blij dat Louis zijn keuzes (die ik niet altijd begrijp hoor, maar toch) niet puur baseert op Eredivisie-ervaring. In dat geval zou Michel Breuer een zekerheidje zijn geweest...

Eerlijk is eerlijk,
dan zie ik toch liever Leeuwin opgeroepen worden dan Lachman.

Op dit moment zou ik zo geen beter cv kunnen bedenken in de Eredivisie.
Begrijp me niet verkeerd maar Lachman is verder dan een Veltman, en minstens net zo goed als een Bruma of een de Vrij.
Probeer het eens net als Veltman zou ik zeggen.

Lachman is inderdaad wel een hele goede voetballer die als hij zo doorgaat hogerop kan. Maar de tijd van uitproberen is voorbij met het oog op het wk. Vooral verdedigers moeten ervaring opgedaan hebben in een buitenlandse competitie...helaas is dat momenteel erg lastig, want dat zijn er bijna geen. De verdedigers die mee moeten naar het WK zijn: Vlaar, Bmi, Verhaegh, Bruma, Veltman. Blind, Bruma en Vd Wiel en Douglas

Laat me niet lachen man.

Lachman die in zijn tijd bij Groningen door Jans afgeschreven werd en Groningen kon verlaten wordt door diezelfde Jans nu opgehemeld.

Jammer van de domme en beperkte reacties van vele mensen hier. Ik vraag me wel eens af of ze deze verdediger wel een hebben zien spelen . Of wil men gewoon een reactie geven om lollig te zijn terwijl je eigenlijk dom overkomt. laat ik voorop stellen dat ik deze verdediger wel volg. Wat een beer van een vent, wat een rust straalt hij uit aan de bal en hij heeft ook voetballend lef om in te schuiven. aan alle domme mensen hier met hun reacties , uiteindelijk kwam Jaap Stam ook bij Pec Zwolle vandaan en volgens mij ging zijn carierre als een raket. Geloof binnen 2 seizoen naar psv en international. De rest is bekend. Als lachman volgend jaar wel door een topclub wordt gekocht dan lache ik jullie uit!

24 november 2013 om 22:02

Eens. Hij is er uiteraard nog niet maar momenteel presteert hij gewoon goed en constant (in hoeverre je constant genoemd kan worden na dit aanral wedstrijden).

Valt mij op hoe vaak deze man een goede voetballende oplossing heeft ipv weg met die bal.

25 november 2013 om 15:12

Omdat jij hem goed vind moet ik hem goed vinden?
Ik vind dat als je bij pec speelt je nog heel veel moet bewijzen om voor nl in aanmerking te komen.. Dus ik vind jou opmerking alleen maar grappig

25 november 2013 om 19:24

O, en als je bij PSV speelt en Willems heet moet je wel geselecteerd worden. ga nou eerst maar met al die andere grappigen deze speler eens goed analyseren . dan kom je tot de conclusie dat dit een hele moderne verdediger is die het bij een nog beter team alleen maar nog beter kan gaan presteren.

Als Zwollenaar: in oranje is misschien wat te voorbarig! Maar hij doet het zeer zeker super goed! Van Gaal is met dit spel van Lachman wel verplicht naar hem te kijken... Helemaal doordat bepaalde andere centrum verdedigers het toch echt laten liggen dit seizoen!!

Laat me niet lachen man!

Heb deze grap net helemaal zelf verzonnen en hij is ook best origineel, aangezien het pas 10x is gezegd in deze poll...

Nu even serieus, Lachman vindt ik een prima verdediger, maar Nederlands elftal?? Aan de andere kant, met het beleid van van Gaal weet je het nooit.

ben het met Jans eens, lachman is snel speelt zeer goed en heeft een prima overzicht is kopsterk, maakt ook onder druk de juiste belissingen. Als je 2x bij de grote clubs goed speelt hoor je er wel in kan ik uit jullie opmerkingen opmaken. Zelfs Nelom werd opgeroepen en een de Vrij en Willems roepen ze ook nog elke keer op. Is dat het gewenste niveau dan ? Met 24 jaar kan Lachman wel een laatbloeier zijn en met het stukje vertrouwen dat hij krijgt kan zijn tallent er nu juist wel uitkomen. Heb hem nu al meerdere wedstrijden in de gaten gehouden en zie weinig slechte dingen bij hem. Een stapje hogerop kan zijn ontwikkeling naar een nog hoger niveau brengen

Lachman is inderdaad een fantastische speler die absoluut zo snel mogelijk naar een niveau boven Pec moet. Is op dit moment wellicht de beste verdediger in Nederland.

Voor dat vgaal hem selecteert moet hij eerst aan Ajax,feyenoord of PSV worden verkocht. v Gaal gelooft niet dat andere clubs ook wel eens een goede speler hebben. Dat gelooft hij pas als een ploeg uit de traditionele top 3 Lachman koopt. Tot die tijd moeten we het met deze Knudde defensie doen.
Zelf is vgaal stekeblind.

prima verdediger hoor ik hoop dat hij iig na utrecht komt

25 november 2013 om 21:53

Ik niet, ik hoop dat hij op een hoger niveau wil spelen. Anders moet ie lekker blijven, geld maakt niet gelukkig.

25 november 2013 om 22:46

maar makkelijk is het wel en het is toch een stap hogerop

Waarom ook niet? De vrij, indi en mathijssen worden ook geselecteerd. Deze jongen is niet minder. Je kunt je wel afvragen of het oranje materiaal is. Maar dat kunnen we ons bij de hele oranje verdediging afvragen.

Haha Jans meen je die?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren