Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Sommige spelers maakt het geen bal uit dat ze voor Man United spelen'

Laatste update:

Januari komt volgens Peter Schmeichel als geroepen voor David Moyes. De Deen, die in de jaren negentig furore maakte tussen de palen op Old Trafford, is van mening dat een groot aantal spelers van Manchester United te weinig voor de club over heeft. Over een maand gaat de transfermarkt weer open en Moyes doet er in de ogen van Schmeichel goed aan om die gelegenheid tot verandering met beide handen aan te grijpen.

/

The Red Devils zijn onder het bewind van de nieuwe Schotse coach afgezakt naar de negende plek in de rangschikking, terwijl de achterstand op koploper Arsenal dertien punten gedraagt. United-onwaardig, vindt Schmeichel, die dan ook vurig hoopt dat er iets gaat veranderen. "Als speler van Manchester United, moet je altijd een bepaald niveau halen. Ook moet je er trots op zijn om onderdeel uit te mogen maken van de club. Ik zie nu echter vijf of zes jongens die het geen bal uitmaakt en dat is nooit eerder voorgekomen."

Volgens Schmeichel draagt een speler van de Engelse grootmacht een grote verantwoordelijkheid. "Laten we zeggen dat de club wereldwijd 560 miljoen fans heeft. Als je tot de eerste elf behoort, dien je voor die 560 miljoen mensen je stinkende best te doen. Dat is nogal wat. Daarnaast zitten er ook 75.000 mensen op Old Trafford", stelt hij in de Daily Mail. "Sommige spelers lijkt het niks uit te maken en zij zouden eigenlijk niet voor United moeten spelen."

"Maar ik denk dat Moyes daar zelf inmiddels ook wel achter is", vervolgt hij. "Het is volgens mij ook een krachtiger statement als hij in januari spelers laat gaan, in plaats van nieuwe spelers te halen. Bovendien: als je iets doet, moet het nieuwe spelersmateriaal wel aantoonbaar beter zijn dan wat United nu heeft. Dan ga je al gauw vijftig of zestig miljoen euro betalen. Daar ben ik het niet mee eens, United is beter dan dat."

Moet Manchester United zich in januari wel of niet versterken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

VERSTERKEN ANDERS KOMT HET NIET GOED !!!!!! En niet met fellainis enz ... ma deftige spelers !!!! Er lopen er genoeg rond !!!

13 december 2013 om 12:53

Eerst rotzooi opruimen. Buttner, Anderson, Young en Cleverly komen gewoon tekort voor United.

13 december 2013 om 13:04

Valencia mag ook weg als hij zo beroerd blijft voetballen. 3 wedstrijd, 20 voorzetten die niet tegen de linksback aankomen en dan komt er daarvan slechts 1 aan... bij Kagawa, buiten het strafschop gebied.

Cleverley en Wellbeck mogen blijven van mij maar dan moeten ze wel genoegen nemen met een rol als reserve want in de basis horen ze niet.

Voor Rio Ferdinand is het misschien ook verstandig om na dit seizoen af te sluiten.

13 december 2013 om 13:05

Daarbij moeten ze wel in acht nemen dat ze de breedte van het team niet vergeten. Cleverley komt tekort voor de eerste 11 van United, maar je moet niet net zoals Arsenal afhankelijk zijn van Giroud voor de rest van het seizoen.

13 december 2013 om 13:06

Van Nani en Valencia betwijfel ik ook ernstig of ze wel geschikt zijn voor United.

13 december 2013 om 13:08

Spelers als Buttner zijn opzich wel handig, goedkoop en een leuke speler voor bekerwedstrijden. Young en Anderson daarentegen zijn veel te duur voor op de bank.
Effin, rotzooi opruimen moet zeker gebeuren; en dan moet je dat verlies maar pakken dan... Moeten gewoon wat kwaliteit spelers bij die de wedstrijd kunnen kantelen!

13 december 2013 om 13:15

Nani moet ook opzouten Rooney ook! en hoe denken jullie over Jones en de Gea?

13 december 2013 om 13:25

Rooney ook opzouten? haha dat is de man van und!

Jones is een veelzijdige speler die altijd 200% geeft! ik zou hem zeker houden een breker heb je soms ook nodig, De Gea is jong! Talent maar doet het nu al uitstekend!

13 december 2013 om 13:34

ja en de rest

13 december 2013 om 14:32

Rooney weg?? En Jones en De Gea? Ga even gauw je mond spoelen, samen met van Persie zijn dat op dit moment de dragende spelers!

13 december 2013 om 14:50

Jongens, hij is sarcastisch bezig.

13 december 2013 om 19:00

Ik neem aan sercasme

13 december 2013 om 14:50

Met die 32-35miljoen had je i.p.v. felliani zoveel andere opties gehad, United had veel meer gehad aan creativiteit dan aan zo een breker als Felliani. Je had een Gotze, Royce, Honda of iets dergelijks kunnen aanschaffen voor 10-15mil meer had je Ozil kunnen hebben of ook nog een Di Maria die minder dan Ozil had gekost.

13 december 2013 om 16:51

willen jullie eerst die 800 mil. schuld afbetalen als Man U. zijnde.

misschien is het eens tijd om in eigen jeugd te investeren,engelse young boys.!

13 december 2013 om 18:10

In het bericht dat dateert van 18 September 2013 getiteld "manchester United draait recordomzet en lost tien procent schuld af" staat in geschreven dat United op dit moment nog maar 465 miljoen euro schuld heeft. Als je je bedenkt dat dat een aantal jaren inderdaad nog 800 mil was, denk ik toch dat ze goed bezig zijn met aflossen.

Het is in Engeland ook niet zo eenvoudig om goede jeugd te hebben, als ik me niet vergis zijn er regels dat je niet door het hele land spelers mag aantrekken enzovoort, dit probleem ligt ook mee aan de basis dat Engelse clubs zoveel buitenlandse talenten aantrekken.

13 december 2013 om 19:03

Hebben ze het geld van jou geleent nee dus niks mee temaken en manu laat altijd jeugd doorstromen kijk naar evens amos welbeck cleverley januzaj fletcher giggs scholes moet ik nog door gaan al een paar vergete natuirlijk

13 december 2013 om 20:40

@khaled1397
ze laten nu pas jeugd doorstromen uit geldgebrek!. kom niet hier lullen.
united en alle andere grote engelse ploegen kopen alleen maar buitenlanders.
en dan zeggen mensen PL is de beste comp.?
is niet waar dat, de buitenlanders maken de comp. beter!.
waar zijn de engelse spelers?, waar zijn die talenten. daarom zeg ik laat die topclubs gwn in hun eigen jeugd investeren en geef eigen nationaliteiten spelers kansen. want ik hoor mensen hier al schreeuwen om spelers te kopen!

betaalt die schuld maar eerst af. en dat is niet alleen gericht op engelse topclubs maar ook tegen mijn eigen Real Madrid CF heb ik veel kritiek vooral op gladjanus Perez,

13 december 2013 om 20:43

@mancunian4

nou goede zaak dan dat ze het aflossen.

niet door het hele land jeugd aantrekken serieus? maar wel over de grenzen 30 spelers halen? als dat echt waar is dan is het echt krom qua regels betreft.
United is toch een grote club ze kunnen wel eigen jeugd kweken/investeren.
of eigen nationaliteiten spelers zoeken
want ik hoor mensen al schreeuwen om kopen,kopen..

Bv Rooney, al zullen ze die niet snel weg doen.

13 december 2013 om 13:22

Rooney? De beste speler van United dit seizoen die naast z'n kwaliteiten ook een enorme werklust en fighting spirit toont?

Samen met degea en Jones de constante spelers dit seizoen, noem dan een Young, Valencia, Rafael, Nani die echt onder hun kunnen spelen. Ook RVP mag genoemd worden trouwens, bakt er helemaal niks van op de eerste wedstrijd vh seizoen na

13 december 2013 om 14:12

v Persie is alleen geblesseerd geweest.
Ja heel slim dan speel je niet zo goed.
Knap gezien
sorry voor deze reactie maar dit was ook niet echt een slimme reactie

13 december 2013 om 14:14

Ook in de wedstrijden dat hij wel speelde vind ik hem ondermaats presteren op die eerste wedstrijd na. En hij heeft buiten z'n blessure om echt al genoeg wedstrijden gespeeld

13 december 2013 om 14:32

De Gea is de een van de twee beste keepers in de bpl...kijk jij uberhaupt wel united?

13 december 2013 om 14:40

RvP is niet fit door die achterlijke trainingen van Moyes.

13 december 2013 om 18:12

@rezyz

Kan jij überhaupt wel lezen?

@pg
Niet alles geloven wat in de media staat

13 december 2013 om 13:22

Rooney, serieus?
Kijk jij uberhaupt wel naar United? Ik denk het niet, want Roo is 1 van de weinige die keihard knokt.

13 december 2013 om 14:40

Maar wel degene die al 3x om een transfer heeft gevraagd en ontzettend moeilijk heeft gedaan om zijn contractverlenging. Hij geeft dan wel alles, maar helemaal vrijuit gaat hij niet.

13 december 2013 om 13:24

Rooney werkt zich altijd de blubber tijdens de wedstrijden, dat hij meer liefde kent voor zijn bankrekening dan United is algemeen bekend.

Moyes moet inderdaad doorselecteren, had hij al moeten doen maar bleef zich bezig houden met maar 1 positie heb ik het idee. Young, Nani, Valencia, Ferdinand verpatsen en daar nog een flankspeler voor terug halen en een gedisciplineerde middenvelder, Scholes wordt hard gemist omdat hij zo gedisciplineerd kon spelen. Daarnaast is het natuurlijk ook zo dat de huidige generatie gewoon niks gewend is en verwend zijn.

13 december 2013 om 13:34

Ja ik doel meer op zijn gebrek aan clubliefde dan aan zijn werklust inderdaad.

13 december 2013 om 13:41

Clubliefde is in deze niet relevant. Want het gaat erom wat hij in het veld laat zien en dat is zich helemaal de blubber werken. Clubliefde is hartstikke mooi, maar niet relevant om iemand daarvoor weg te doen wanneer dat niet aanwezig is. Kan je het voetbal gelijk opdoeken!

De mentaliteit van de hele jeugd is totale kak. We geven elk talent op z'n 16e genoeg geld voor de rest van z'n leven. Hij hoeft nergens echt hard meer voor te werken. Het is echt een verrotte (voetbal) generatie.

Ze hoeven zich niet te versterken met spelers, ze moeten zich mentaal versterken...

13 december 2013 om 12:54

Nee, ze moeten een creatieve CM halen. Dat zou al de helft van hun problemen oplossen. De andere helft is op te lossen door een goede vervanger voor Carrick te vinden.

13 december 2013 om 12:58

Onzin met dit team werden ze vorig jaar ook kampioen. Kagawa moet wat vaker scoren en Moyes moet de spelers en de staf rustig houden. Iedere keer als ik een bericht van Manu lees zitten ze te piepen over materiaal...

Manu is 12x beter dan Atletico maar als Manu in Spanje had gespeeld stonden ze nu ook geen gedeelte eerste als Atletico, dit komt door het mentale aspect dan dat ze zogenaamd het team er niet voor hebben...

13 december 2013 om 13:07

- Dit team is weer een jaartje ouder, wat vooral te zien is bij Ferdinand.
- Dit team heeft geen Paul Scholes
- Van dit team zijn Valencia, Young en Nani allemaal heel erg slecht in vorm (of kunnen niet beter)
- Van dit team zijn de sterkhouders van vorig jaar (van Persie en Carrick) veel geblesseerd.
- Dit team heeft een minder manager dan die van vorig jaar

Het is zeker minder dan vorig jaar en de concurrentie is allemaal versterkt. Desondanks is de huidige positie wel beschamend.

13 december 2013 om 13:24

Vergeet Rafael niet. Vorig jaar misschien wel de beste RB van de PL ( met zabaleta) en dit jaar echt dramatisch; zowel verdedigend als aanvallend.

Alleen Jones is een lichtpuntje die lijkt weer gegroeid tov vorig seizoen

13 december 2013 om 13:43

Guarin schijnt dicht te zijn bij een overstap. Verschillende media melden dat er deze week onderhandeld is in Londen. Is max 20 miljoen en mag in de CL spelen. Heb tot nu toe gemixte reacties gezien van United supporters.

Dat is tegenwoordig toch zo, clubliefde bestaat amper meer, voetballers lijken lui en verwend te zijn, en zijn dat eigenlijk ook. Kijk naar Januzaj en wat die op 18-jarige leeftijd al verdient per week, daar moeten normale mensen twee jaar voor werken.

13 december 2013 om 13:42

En dokters die een leven redden het met veel minder moeten doen. Snap je punt en helaas is deze ontwikkeling al jaren bezig, vooral ook door de wijze waarop de voetbalmarkt nu functioneert. Door alle absurde bedragen, willen spelers steeds duurdere contracten, anders zoeken ze hun heil bij een andere werkgever. Ik zeg bewust werkgever, want clubliefde is geen clubliefde meer als voorheen.

United is al jaren aan het aftakelen, ze hebben spelers die meer dan 2 keer zo oud zijn als bepaalde spelers van Ajax. Zelfs hun aankopen zitten al achterin de 20.

Persoonlijk zou ik ook niet zomaar meer voor United kiezen, ondanks dat het in mijn ogen (nog) wel de grootste Engelse club is.

13 december 2013 om 13:31

Waarom moeten mensen zoveel onzin posten? Je kunt het toch ook eerst opzoeken!

"zelfs hun aankopen zitten achter in de 20"

De afgelopen 4 seizoenen kocht United; Fellaini, Kagawa, Varela, henrique, hernandez, powell, zaha, buttner, phil Jones, David de Gea, smalling, bebe, vermijd, lindegaard, RVP en Young

Kun je mij vertellen wie er buiten RVP achterin de 20 waren toen ze werden gekocht?

13 december 2013 om 13:41

Kun jij me vertellen wie er naar jouw mening goed spelen van de jongens die je opgenoemd hebt?
Kijk, Ajax koopt ook jongetjes van 18 hoor, maar die spelen tenminste en ook heel niet verkeerd.

13 december 2013 om 14:08

Jij zegt; "zelfs hun aankopen zitten achterin de 20."

Vervolgens wijs ik je erop dat dit niet klopt door Álle aankopen van de afgelopen 4 seizoen voor je op te schrijven

Ipv dit toe te geven kom je met een vergelijking met Ajax en moet ik vertellen welke spelers hiervan goed spelen. Zwak hoor. Dit heeft toch nergens mee te maken.

Het is daarnaast als jonge speler een stuk makkelijker door te breken in de eredivisie dan in de premier league.

13 december 2013 om 14:12

Onzin none.

Op Bebe en Vermijl na is niemand van die lijst afgeschreven. Enkelen zijn verhuurd om ervaring op te doen en anderen zijn gewoon onderdeel van de selectie en komen stuk voor stuk met regelmaat binnen de lijnen.

Feit is dat het vereiste niveau bij United een stuk hoger zal liggen en het veel lastiger is op jonge leeftijd een vaste plek te bedingen. Daarnaast gaat het nu natuurlijk dramatisch, waardoor je logischerwijs weinig onervaren spelers gaat gebruiken.

Ajax koopt ook jonge spelers inderdaad. Ik heb spelers als Lobotka, Meleg en Marinković nog niet zien spelen. Ook Andersen speelt maar weinig en bijvoorbeeld Mats Rits is alweer met de noorderzon vertrokken. Ook Fischer speelt momenteel dramatisch.

Mijn vraag aan jou dus: Wat is precies je punt?

13 december 2013 om 15:20

Dat United aan het aftakelen is en Ajax niet, nog een paar jaartjes en United kan, ondanks het krankzinnige budget en één van de grootste hoeveelheid clubfans ter wereld niet eens meer aanhaken bij Ajax.
Ze moeten verjongen en durven spelen met jongere spelers, daarnaast zou een betere begeleiding natuurlijk ook veel helpen.

13 december 2013 om 18:11

Leuk verhaal en een mooie glazen bol...uiteindelijk is t nog steeds onzin dat je hier loopt te verkondigen dat united alleen spelers in de eind 20 aantrekt.

Daar reageerde ik op en jij blijft dit ontwijken

Zeker versterken en inderdaad spelers als Young, Valencia, Anderson, cleverley, hernandez lozen.

13 december 2013 om 13:38

Ze zijn inderdaad wat te lang blijven hangen in ''ach voor de breedte is het wel leuk, misschien wordt het volgend seizoen wat''
Allemaal net niet spelers die soms een paar wedstrijden leuk spelen maar over het hele seizoen gewoon tekort komen.. en dat is niet het niveau spelers dat je als Man U na moet streven.

Wie bedoelt hij dan? Bij United heb ik juist altijd het gevoel dat ze er wel voor willen strijden en dus wel meer geven.

Tuurlijk maakt het ze niet uit, Als je zonder te spelen alsnog 100k per week verdient waarom zou je je best dan nog doen ?

Het is een groep eenheidsworsten waarbij alleen v Persie en Kagawa genoeg creativiteit hebben. Doorselecteren is het devies, Manu moet af van middelmatige krachten als Cleverly, Anderson, Fletcher, Buttner, Valencia, Evans etc.

buitenspelers brengen te weinig, er moet een creatieve centrale middenvelder bij, centrale verdediging is te statisch en traag

13 december 2013 om 13:43

Helemaal met je eens. verdedigend gaat het nog net aan.
Maar er is 0,0 voetbal nu in de ploeg.
Kagawa is een fantastische voetballer maar die heeft nog iemand op het middenveld nodig met creativiteit en misschien moeten ze een keer een echte goede buitenspeler halen

13 december 2013 om 13:52

Vind kagawa ook echt fantastisch maar hij moet op 10 spelen en united speelt niet echt met een 10, meer met een 9,5 (rooney)

1 = Garay zou mooi zijn of Hummels
2 = Nani een heel seizoen laten staan of een speler met meer rendement als Di Maria ofzo
3 = Een creative box-to-box speler als Gundogan Fabregas of Marchisio
4 = Kagawa of een echte topspeler als Reus ofzo

beter halen ze wel jonge spelers want je merkt aan spelers als ferdinand, evra, vidic, carrick maar ook al aan valencia en young dat het beste er zeker af is.

13 december 2013 om 14:09

misschien ken je effe een mailtje sturen richting manchester.
Ik kan me hier wel in vinden.
Maar weet jij hoe het financieel gaat met united?

Ps als je geld genoeg hebt moet je lekker in Dortmund gaan winkelen.

13 december 2013 om 14:25

"ps als je geld genoeg hebt moet je lekker in Dortmund gaan winkelen."

Alsof spelers als Gundogan, Reus, Hummels, Bender en Blaszcyzykowski in de etalage staan met een prijskaartje om zo even opgehaald te worden. Ik denk niet het zo makkelijk ligt.

13 december 2013 om 14:33

klinkt goed. ik zou voor de zijkanten voor Reus en Draxler gaan.
Lopen zich het schompes, kunnen buitenom en binnendoor, zijn technisch heel vaardig en zijn lichamelijk allebei goed genoeg voor Engeland. Kagawa is leuk, maar is niet goed genoeg voor engelse top vind ik. Draxler en Reus kunnen samen met Rooney prachtig de ruimte achter van Persie bespelen, veel lopende mensen met oog voor goal en medespelers.

Dan heb je nog Carrick en nog 1 middenvelder van type Toure, Mikel achtig.
1 die in aanvallend en verdedigend opzicht mee kan doen.
Ik denk dat zo'n speler in engeland ideaal is. Spelers als Toure, Lampard, Gerrard, eigelijk de neutrale speler op het middenveld. de verdeler, maar ook in verdedigend opzicht sterk.

de Gea
Rafael
Jones
Garay
Evra
Carrick
(type toure)
Reus
Rooney
Draxler
van Persie
13 december 2013 om 15:24

ALS ja het woordje als staat ervoor. goed gelezen en ik zeg ook niet dat je ze allemaal moet ophalen maar 1 speler maakt united velen malen beter.

Het elftal waarmee Ferguson de titel vorig jaar won, moest eigenlijk nooit de titel winnen. Chelsea en City hadden betere selecties en presteerde zwaar onder hun niveau. United was toe aan een nieuwe elftal, die verantwoordelijkheid moest United als organisatie niet neerleggen bij de nieuwe coach zonder ervaring bij de top. United heeft de fout gemaakt Moyes aantrekken in de fase waarin United nu zit. Een ervaren coach zou al snel door hebben wat er nodig is om op CL te presteren en had al snel meerdere verstrekkingen gehaald. Maar voor Moyes die van Everton komt is de United selectie natuurlijk een wereld van verschil. United had een toptrainer moeten halen met ervaring op het aller hoogste niveau die weten wat er gevraagd wordt in de top. United had een aanvallende middenvelder nodig en uiteindelijk komen ze bij Fellaini uit. Terwijl United altijd een club is geweest die voor de absolute top kiest. United zit in een transitie periode maar bij United moet je altijd prijzen winnen en strijden voor het hoogst haalbare. Helaas gaat het met deze trainer en selectie niet lukken. United zou Van Gaal moeten aanstellen, die weet wat er gevraagd wordt in de top en heeft de route naar de top al enkele malen succesvol afgelegd.

13 december 2013 om 14:37

Hoe hadden ze nou niet kampioen moeten worden? Uiteindelijk hebben zij de meeste punten gehaald, van Persie heeft ze persoonlijk naar het kampioenschap geschoten, dan is het verdiend toch? Er kwam geen geluk bij kijken. United had het beste team, Chelsea en City de beste selecties. Is een wereld van verschil.

nee het klopt allemaal daar niet.
Als v persie geblesseerd is mis je al heel veel. logisch
maar dan moet Rooney de spits in en kagawa moet dan weer dieper spelen.
Zo krijg je steeds veel te veel wisselingen.
Aan de buitenkanten komen ze hun man ook niet voorbij
Alleen Nani zorgt voor creativiteit.
Ik geloof in een type sneijder dan speelt kagawa ook veel beter.
Dan krijg je meer combinaties en dan is kagawa goed.
Hij is niet de speler die het team op sleeptouw neemt.

Ik wil niet mensen voor de schenen schoppen nu hoor, en ik heb alle respect voor hem.

Maar giggs.. het is allemaal heel knap en hij kan nog mee. Maar je gaat de oorlog echt niet met hem winnen. Ferdinand en Vidic ook. Leuk om erbij te hebben, goede historie. En Vidic is natuurlijk wel een hele sterkte verdediger. Maar je kan absoluut niet op ze bouwen. Vidic is voornamelijk geblesseerd en Ferdinand speelt, wanneer die speelt, eigenlijk ook niet echt bijzonder.

Dat zijn 3 spelers met geschiedenis, maar geen toekomst. Valencia, Young, Anderson, Cleverly, Rafael, zijn broertje, Fellaini, Welbeck, Chiquarito... Allemaal spelers waarmee je de oorlog niet gaat winnen. Vorig jaar was vrijwel volledig op conto van Van Persie. Maar verder is het veldspel al heel lang gewoon matig. Het ging vorig jaar of 2 jaar geleden pas lopen toen scholes erbij kwam, was toen de beste van het veld. Dat zegt genoeg over de kwaliteit die je in het elftal hebt lopen denk ik. Niets ten nadele van Scholes natuurlijk. Maar een speler van zijn leeftijd, die al gestopt was, die zou toch nooit bij een club als United de beste kunnen zijn.

Dat is gewoon een fout van united geweest en dat was bij ferguson al begonnen.

13 december 2013 om 14:11

Nee, het zegt genoeg over hoe goed Scholes was.

Giggs is het probleem niet, hij is geen basiskracht en kan in bepaalde wedstrijden toch nog belangrijk zijn. Ook dat zegt niets over het niveau van de rest van de selectie maar alles over het niveau dat Giggs nog steeds weet te halen.

United moet een wereldspeler halen voor de as en zijn vleugels versterken....that's all

13 december 2013 om 14:23

Natuurlijk zegt het iets over Giggs en Scholes, maar het zegt ook meer dan voldoende over de rest. Bij een club die altijd bij de beste wil horen, moet je dus niet uitgaan van deze spelers. Simpel zat hoor.

Natuurlijk kan je Giggs nog wel laten invallen en soms ook opstellen, maar je gaat de oorlog met hem niet winnen. Dat Giggs een bepaald niveau haalt en daardoor opvalt, zegt dat genoeg over het niveau van de rest van de spelers.

Ik zeg ook verder nergens dat Giggs etc het probleem is. Ik zeg dat de rest een probleem is en laat dat zien door middel van het voorbeeld scholes en giggs.

Het is gewoon een fout van united dat er op die plek niet allang iemand is, die hetzelfde niveau haalt als Scholes. Of dat er spelers zijn van het niveau Giggs.

Dat is een fout van united.

Als je structureel bovenin mee wil spelen, dan zitten in deze selectie alleen Rooney en Van Persie van absoluut hoog niveau. Giggs is te oud voor europees top niveau, maar kan in de competitie nog mee omdat die de kwaliteit heeft, maar daar kan je niet op bouwen. Zelfde geldt voor vidic en ferdinand. Carrick, wanneer fit, is ook een zekerheidje. Maar de rest... dat is het gewoon net niet of sommige zelfs helemaal niet.

13 december 2013 om 15:07

Er zijn maar weinig spelers die het niveau van Scholes kunnen halen en diegene die dat kunnen zijn onhaalbaar.

Ze hebbenn idd veel fans maar 560miljoen lijkt mij iets te veel van het goede

13 december 2013 om 14:20

Klopt, het ligt ergens rond de 350 miljoen. Beduidend minder dan het voorbeeld van Schmeichel, maar nog steeds de grootste fanbase ter wereld.

13 december 2013 om 15:08

Dat zal beduidend minder worden tijdens en na dit seizoen

13 december 2013 om 16:25

Wellicht. We zullen het zien. Mensen die ineens geen fan meer van een club zijn na een lastig half jaar/seizoen kan je ook niet echt heel serieus nemen.

Het lijkt me sterk dat United de gigantische fanbase ineens kwijt is na een lastige periode.

Ook in duitsland gaan zien !! Ene reus of draxler gundogan .... allemaal super talenten !!! Ik zou hamsik gaan halen in midden ook ... daar heb je al 4 speler met super talent ... marco berrati van psg ... lucas van psg zijn spelers die mss beter gaan passe bij manu dan psg ... lavezzi ... ale om maar paar creative spelers en haalbare spelers op te noemen !!!

13 december 2013 om 14:21

haalbare spelers? :

Of ze uiteindelijk met een zak geld los te weken zijn is de vraag, maar de term haalbaar is zeker niet van toepassing op spelers van Psg. Ook Reus lijkt me een heel lastig verhaal.

vooral die jonge spelers zijn de realiteit uit het oog verloren
ze verdienen meer dan een ton per week , schande
je bent moreel verplicht als je miljoenen verdient , dat je elke training en elke wedstrijd je helemaal leeg te knokken , ik zie ze regelmatig met spierwitte broeken van het veld gaan

Kagawa zou ik verkopen. 1 x per wedstrijd een leuk steekballetje voor de rest word hij altijd aam dr kant gezet door zn tegenstander, maar word vooral moe van die ongelooflijk slappe doelpogingen van hem. Wat dat betreft is sneijder een betere optie, die schiet er sowieso tien in per jaar. ( rvp 5 mindrr dam normaal.maar t och)

13 december 2013 om 15:09

Om een steekbal te kunnen geven heb je ook een speler nodig die die ruimte inloopt hee....

Ik ben blij dat de instelling in engeland ook kut is.
Ik dacht vaak dat dit alleen in nederland was.
En club liefde kan alleen nog gekocht worden.

United moet gwn Arda Turan halen van Atletico ! Creative middenvelder die ook op de flanken kan spelen.

Of anders moeten ze gwn een type Hamsik of Draxler halen.

Ja maar het is ook allemaal niet zo gek wat er nu bij United gebeurt. Als je een stel domme houthakkers als Jones, Cleverley, Ferdinand, Vidic en Evans wekelijks laat spelen, zul je inderdaad ook nooit een keer een goede steekbal of een mooie aanval zien. United heeft geen enkele creativiteit in het centrum. Pijnlijk om te zien dat van die enorm beperkte voetballers als Jones gewoon op het middenveld van United rondlopen. Dat is een speler die hoort bij Stoke.

13 december 2013 om 15:35

Houthakkers zijn anders wel goed om centraal achterin te hebben en laten die mensen die je opnoemt nou centrale verdedigers zijn. Cleverly een houthakker? Cleverly is juist wel een creatieve speler

Maar wel zo'n koekenbakker als Fellaini kopen...

Anderson, Young, Ferdinand mogen echt uit het team. Ferdinand kan je als reserve houden simpelweg omdat hij een legende is. Cleverly, Valencia (mag ook wel blijven), Welbeck komen te kort voor het eerste maar mogen van mij wel blijven. Onder SAF hadden ze duidelijke instructies maar Moyes weet geen raad met deze spelers.

Dan moeten ze allemaal maar weg en kunnen ze beter voor clubs als Watford of QPR gaan spelen waar ze een vorstelijk salaris zullen verdienen.

Out: Cleverley, Young, Valencia, Fellaini, Buttner, Anderson,

In: Garay, Gundogan, Hulk , Di Maria en Mascherano

13 december 2013 om 16:06

Flink huishouden.

Gundogan is praktisch onhaalbaar dus dan maar Mascherano halen

op de bank heb je dan: Lindegaard, Rio, Jones, Kagawa, Giggs, Chicharito en Januzaj

De Gea
Rafa / Small
Vidic
Garay
Evra
Di Maria
Ilkay/Masche
Carrick
Hulk
Van Persie
Rooney

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren