Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Hugo Borst: 'Feyenoord zal op de grens spelen, maar dan kennen ze Kuipers niet'

Laatste update:

Tactische voorspellingen, ongezouten meningen, scherpe kritiek en humor om te lachen. Hugo Borst, Koert Westerman en Ancilla zijn de Betweters en komen dit seizoen met verse wedtips.

Volle bak aandacht voor De Klassieker natuurlijk: “Feyenoord wordt geleid als Noord-Korea”, vindt Hugo. Volgens Koert is Pelle helemaal de weg kwijt: “Hij is meer met zichzelf bezig dan met Feyenoord.” En Frank de Boer moet gewoon Hare Kishna opstellen: “Kappen met die Krkic!”

Feyenoord - Ajax:

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Haha mooi al die afgunst en frustratie tegen Feyenoord. Feyenoord moet gewoon zo doorgaan en zijn eigen koers varen. Al deze reacties betekend alleen maar dat Feyenoord weer mee doet, veel beter dan al dat medelijden van een paar jaar geleden. Dat was pas afschuwelijk, met als dieptepunt het 10tje van Sjaak Swart. Als wij het gevoel hebben dat we met ons alle tegen de rest spelen, zijn wij op ons sterkst.

27 februari 2014 om 14:50

Nou dat blijkt. Verliezen constant punten en wijzen steeds naar een ander. Nee, jullie zijn zo scherp als het even tegenzit...

27 februari 2014 om 15:20

Arie,

Dat is echt gelul, de enige keer dat Feyenoord naar de scheidsrechter heeft gewezen voor het puntverlies is afgelopen week en dat was meer dan terecht. Al die andere keren is heel duidelijk gezegd dat ze het zelf eerder hadden moeten afmaken.

27 februari 2014 om 15:36

"al deze reacties betekend alleen maar dat Feyenoord weer mee doet, veel beter dan al dat medelijden van een paar jaar geleden."

De reden dat men de laatste dagen wat feller reageert is vanwege het vreselijke calimero (en ik heb echt een hekel aan dat woord, weet alleen even niet hoe ik het anders moet noemen) gedrag van de meeste Feyenoorders hier. Nee, het is geen afgunst... (waarom zouden we..?), het is gewoon pure frustratie op het gedrag van de afgelopen dagen. We lezen dat gezeur al dagen aan en zijn er wel een beetje klaar mee. Elke club in de Eredivisie is wel eens benadeeld, maar de manier hoe jullie reageren...dat heb ik echt nog nooit gezien. Vandaar die velen reacties. Daarnaast is het gedrag ook opvallend, gezien het feit dat Feyenoord de scheids vaak mee had! En nu is opeens de wereld te klein. Kom nou.....

Begrijp me niet verkeerd. Dat je boos bent om fouten van de scheidsrechter snap ik, maar dit slaat werkelijk alles. De dingen die ik gelezen heb, is echt te gek voor woorden.

27 februari 2014 om 16:00

Ach, als Ajax straks de titel misloopt omdat in de laatste wedstrijd de scheids 2 100 pingels niet geeft en een buitenspel doelpunt goed keurt zullen we jou niet horen begrijp ik, moraalridder.
Natuurlijk hoor je Feyenoorders niet zo hard wanneer het mee zit. Net zoals ajacieden alleen klagen als ajax benadeeld wordt en Psvers alleen klagen wanneer PSV benadeeld wordt. Is dat niet mens eigen? In ieder geval supporters eigen?

Gozubuyuk heeft gewoon dramatisch gefloten tegen Feyenoord. En ja, er zijn genoeg scheidsrechters die Feyenoord ook vaak het voordeel van de twijfel hebben gegeven, maar daar koop je nu niks voor. Elke wedstrijd bekijk je opzich en daarom voelen we ons deze week genaaid.

27 februari 2014 om 16:01

arie,

ik geef aan dat Feyenoord alleen over de scheidsrechter heeft gezeurd na de wedstrijd tegen Twente.

Ik vind het altijd zo makkelijk om te zeggen dat je hem vaak heb mee gekregen en dan nu mogen zeuren als je hem twee keer tegen heb gekregen. Al dat gezeur over dat Feyenoord de afgelopen jaren de scheidsrechters hebben mee gehad is pure onzin, ja we hebben een aantal twijfelachtige strafschoppen mee gehad vorig seizoen maar andere beslissingen is puur gebasseert op meningen en andere manier van inzicht. Verder is het natuurlijk pure onzin om te stellen dat je niet mag klagen omdat je voorgaande seizoenen de scheidsrechter heb meegekregen. Als een scheidsrechter zoals afgelopen zondag de wedstrijd beïnvloed mag en moet daar toch wat over gezegd worden, als een speler zwaar de fout in gaat zoals bijvoorbeeld Pelle word er ook over gesproken en terecht.

Scheidsrechters hebben dit jaar veel te vaak een te grote invloed gehad op de wedstrijd en dat is echt niet goed. Toen Ajax werd genaaid in de wedstrijd tegen Real voor de CL en de strafschop die je tegen krijgt AC Milan roept toch ook iedereen hoe slecht de scheidsrechter was.....feyenoord mag dat dus niet omdat we in een ander seizoen de scheidsrechter wel eens mee hadden met een strafschop??

Kan me in de Kuip nog wel wat situaties herinneren waar we we hem juist tegen hadden, ook met strafschoppen.

27 februari 2014 om 16:40

Tuurlijk, maar dat geef ik ook aan. Dus voordat je me moraalridder gaat noemen..lees mijn reactie maar even wat beter. Geldt ook voor Justbecause. Tuurlijk mag je pissed zijn. Tuurlijk mag je dat laten weten. Maar ik (en velen met mij) verbazen ons over de lading stront die er al dagen hier op VZ wordt verspreid en maar niet ophoudt. Hoevaak hebben wij na afloop moeten horen dat het aan ons lag en niet aan de scheids. De wereld is te klein nu Feyenoord benadeeld is. En niet zo een klein beetje ook. Dus wellicht is het Feyenoord eigen om zo heftig erop te reageren, maar ik heb het hier andere supportersgroepen nog niet zien doen. Niet op zo een manier in ieder geval . Mijn advies: Kijk maar weer vooruit. Stop maar met dat gejank, want het punt is duidelijk. Overigens meteen de laatste keer dat ik erover begin..anders wordt ik er weer op aangesproken.

27 februari 2014 om 17:23

Tja, hebben zelf meer dan genoeg kansen gehad om het af te maken, dat ze dat niet doen is hun eigen stomme schuld. Natuurlijk maakt de scheids een aantal discutabele beslissingen maar dit gebeurt elke wedstrijd wel en als je goed genoeg bent dwing je zelf de overwinning af, ook al krijg je misschien geen penalty in de 1e minuut.

27 februari 2014 om 17:50

Arietje ze hebben alleen vorige week gezeken hoor, tegen NAC nauwelijks dus niet zo anti Feyenoord

27 februari 2014 om 21:23

Als Feyenoorder ben ik het helemaal met je eens Arie. In de Kuip hangt een uitspraak van de legendarische Ernst Happel: Kein geloel, Fußball spielen
Als we dat zondag nou eens gaan doen is iedereen klaar met dat gezeur over Twente-uit.

27 februari 2014 om 14:54

// Haha mooi al die afgunst en frustratie tegen Feyenoord. \\

Volgens mij is het vooral Feyenoord zelf waar ze last hebben van afgunst en frustratie met dat gejank richting de scheidsrechters. Ik kan me hoe dan ook niet voorstellen dat er mensen zijn die last hebben van afgunst jegens een club die steeds maar weer de punten weggeeft in de blessuretijd.

27 februari 2014 om 14:56

Inderdaad. De gunfactor is helemaal weg. Betekent dat Feyenoord weer op de weg terug is!

27 februari 2014 om 14:59

Precies, dan weet je dat je op de goede weg bent.

27 februari 2014 om 14:59

Betekend niet per definitie dat Feyenoord op de weg terug is. Kan ook zijn, doordat veel Feyenoord supporters zien dat Feyenoord stil staan en daardoor alles proberen aan te pakken om het goed te praten.

27 februari 2014 om 15:04

Wel door middel van gekregen geld en een goede jeugdopleiding. Niet helemaal op eigen kracht dus.

27 februari 2014 om 14:59

Ajax is vele malen sterker dan Feyenoord hoor. Het is dat scheidsrechters vaak beinvloedbaar worden in de Kuip, alleen Kuipers is wel wat gewend met confed finale etc dus die gaat nu echt geen onterecht penalties of rode kaarten geven en daarom zullen jullie het echt op eigen kracht moeten doen en dat gaat tegen Ajax niet lukken trust me.

Ik denk 1-3

27 februari 2014 om 15:05

Ik denk 5-1 voor Feyneoord. Dit Ajax is uit dramatisch en ze spelen in een lik m'n reet tempo. Ze denken dat ze geweldig zijn, maar dat valt reuze mee.
Ik zie Pelle er 4 maken! Jp 1tje.

27 februari 2014 om 15:26

net zoals jou clubje, eerst friss en fruitig en nu, ja nu kruipen ze met een slakgangetje uit het holletje.

27 februari 2014 om 15:48

Hoezo meteen die sneer richting zijn club toe @ Jolano?
Is toch gewoon zijn mening. Het gaat tussen Feyenoord en Ajax, PSV is niet relevant!

@psv4321, goh ik hoop dat je gelijk krijgt,maar dat lijkt me sterk. Als we winnen dan gok ik op 2-1 of 3-2

27 februari 2014 om 15:48

@jolano
Sjonge jonge wat ben jij een miepert, altijd gelijk naar anderen wijzen, je lijkt wel een Feyenoord supporter. Ja maar PSV speelt met een slakkegangetje, heb je ook nog je tong er bij uitgestoken toen je dat neer typte?

27 februari 2014 om 15:50

Jolano,, ik durf te wedden dat wanneer @psv4321 had gezegd dat hij Ajax met 1-5 zag winnen dat je hem een duimpje omhoog had gegeven, maar ja dan mag het weer wel..........

27 februari 2014 om 16:50

Natuurlijk is Ajax in normale doen veel sterker als dit Feyenoord in normale doen maar Ajax hoeft niet zo nodig. Die hebben aan een gelijkspel genoeg. Dat zal het ook wel worden denk ik.

komt bij dat die Pelle volledig de weg kwijt is. Zou me niets verbazen als ie binnen 5 min rood krijgt.

27 februari 2014 om 17:02

Een hele denigrende mening vind je niet. Jolano nu afzagen op zijn trieste reactie op een trieste reactie is natuurlijk niet terecht wat je hier doet.

ON: zal een moeilijke middag voor Ajax worden en zie ze er ook niet snel winnen. Elk bal in het voordeel van Ajax gefloten zal sterk op gereageerd gaan worden. Benieuwd of Kuipers da in goede banen weet te houden

27 februari 2014 om 17:03

Dat is wat je hoopt, niet wat je denkt. Twee heel verschillende dingen. Overigens was het tempo tegen AZ en Heereveen het eerste deel van de wedstrijd prima. Bovendien, als je anderen graag na wilt praten, zijn het de Ajax-supporters die altijd arrogant genoemd worden. In de selectie valt dat reuzemee. Alleen Fischer vertoont af en toe wat arrogante trekjes. Maar types als Maher/depay ontbreken in de selectie van Ajax.

27 februari 2014 om 15:05

OFF Topic: Feyenoord gaat trouwens komende tijd een nieuwe hoofdsponsor presenteren, schijnt een grote verbetering tegenover Opel te zijn. Nog meer goed nieuws dus!

27 februari 2014 om 15:20

Waar haal je dat vandaan dan? Opel heeft net een contract getekend.

27 februari 2014 om 15:26

Ook niks van meegekregen, bedoel je niet de nieuwe overeenkomst met Ing? Die treden nu toe tot de groep van grote sponsors van Feyenoord.

27 februari 2014 om 15:28

Twitter van frfc1908, zijn betrouwbare 'supporters' die dicht op de club zitten, dus gaan niet zomaar onzin vertellen. Dat contract van Opel is vorig jaar geketend als een soort van overgangscontract met clausules erin. Zal wel een gokbedrijf worden verwacht ik, aangezien de markt daarvan open gaat.

27 februari 2014 om 15:39

Okay, hun heb ik ook op Twitter maar niet gezien vandaag, zal zo nog eens kijken :D

edit:
Zie hem staan idd; Breaking: Vanaf volgend seizoen "met zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid" gigantische hoofdsponsor voor Feyenoord.

27 februari 2014 om 15:51

Zou mooi zijn, een gokbedrijf op het shirt van Feyenoord. Met de slogan: verlies net als Feyenoord uw inzet op het allerlaatste moment! Benieuwd hoeveel mensen het gokbedrijf dan de schuld geven en thuis alles verrot trappen

Nee, ik heb het zien staan maar denk toch dat Opel shirtsponser blijft. Betekent echter niet dat Feyenoord geen grote sponser kan binnenhalen. Ik vraag me alleen af wie er nu zoveel geld in Feyenoord wil pompen...

27 februari 2014 om 15:59

ik zou het wel mooi vinden als feyenoord een gigantische hoofdsponsor krijgt zodat ze structureel in de top 4 kunnen blijven spelen, waar ze horen

ik verwacht dat ajax zondag wint, ben ook heel blij dat de wedstrijd door de beste scheidsrechter van nederland wordt gefloten, zelfs 1 van de beste van de wereld

27 februari 2014 om 16:03

Sloopel??de nieuwe hoofdsponsor!!special voor pelle

27 februari 2014 om 16:05

Feyenoord staat al een tijd weer structureel in de top 4.
Sterker volgens mij zelfs top 3.

27 februari 2014 om 16:06

Gazprom zou nog mooier zijn. Relatie met Rotterdamse haven en willen zich steeds meer vestigen in Europa. Ik zou het eigenlijk best wel logisch vinden. Ze hebben paar maanden geleden bekend gemaakt dat ze de ambitie hadden om 15 procent van de markt in Nederland in handen te krijgen. En ze hebben miljarden deals met Rotterdam. Ze laten zelf een eigen olieterminal van 800 miljoen bouwen. Maar zou wel ijdele hoop zijn.

27 februari 2014 om 16:17

Rutgerrr, ik mis je "ik wil niet provoceren" zinnetje. Maar je doet het echter wel weer. Boef

27 februari 2014 om 18:27

Ik denk dat Gazprom eerder voor Vitesse kiest als ze in Nederland gaan sponsoren. (Abramovic-Chelsea-Vitesse). Hoewel, wat je verklaart, Feyenoord zakelijk gezien natuurlijk een meer logische keuze zou zijn.

27 februari 2014 om 15:19

Hebben de betweters afgunst en frustratie tegen Feyenoord getoond in dit filmpje? Misschien had je beter eerst kunnen kijken alvorens te reageren, maar je wilde perse een fipo, he?

Je zou overigens de interviews van Pelle in de media van deze week moeten lezen, dan leer jij wat het woord frustratie betekent.

27 februari 2014 om 15:26

Als jij doelt op het interview waarin Pelle zegt dat alle aandacht naar hem gaat moet je ook wel even weten dat dit interview was voordat bekend was wat voor straf hij had en voordat bekend werd dat hij geen wedstrijd zou fluiten dit weekend en was dus begasseerd op het feit dat er zoveel over hem gesproken werd en niet over het feit dat een scheidsrechter zo slecht heeft gefloten. Dat punt begrijp ik wel, dit jaar zijn scheidsrechters naar mijn mening te vaak de beslissende factor geweest en dan heb ik het niet over Feyenoord alleen. Mijn mening is dat we daar ook best wel eens kritisch naar mogen zijn.

27 februari 2014 om 16:00

@justbecause, Pelle heeft wel meer interviews gegeven, zo ook een interview waarin hij stelt dat Gozubuyuk Feyenoord bestolen heeft. Overigens floot Gozubuyuk helemaal niet zo slecht. Hij heeft alleen die overtreding van Marsman op Immers niet goed gezien en dat is "maar" één grove fout. Eén fout teveel, dat wel, maar ook hij is maar een mens, he? Mensen zien weleens wat over het hoofd. Ik ga hier verder niet op in, daar is genoeg over gezegd en geschreven

Scheidsrechterlijke dwalingen die bepalend zijn voor de einduitslag bestaan zolang het voetbal bestaat, dat is niet van dit seizoen. Vorig seizoen werd Ajax bijvoorbeeld 15 punten tekort gedaan door de arbitrage, dat was door journalisten van de Rotterdamse krant het NRC o.l.v. Thijs Zonneveld onderzocht. Niet mis, he, zoveel punten?

Die arbitraire dwalingen zijn ook niet exclusief voor de Eredivisie, in de Primera Division bijvoorbeeld zie ik wel gekkere dingen. Als je ziet wat daar soms gebeurt, vind je de Nederlandse arbiters opeens een stuk minder slecht. Maar goed, het is blijkbaar nieuw voor jou en jouw club, en daar mag je blij om zijn. Totdat de videoscheidsrechter ingevoerd wordt, zul je eraan moeten wennen.

27 februari 2014 om 16:08

Dat intervieuw wat jij gelezen heeft was dus voor de uitspraak en voordat bekend was dat Gozubuyuk geen wedstrijd zou fluiten.

Waarom zeg je nou weer dat het blijkbaar nieuw is voor Feyenoord??
Iedereen weet dat je hem soms mee heb en soms tegen, maar dat een scheidsrechter de wedstrijd zo beinvloed gebeurd (gelukkig) niet al te veel maar als het dan gebeurd mag daar absoluut wat van gezegd worden, kijk jullie wedstrijden bijvoorbeeld in de CL tegen Real en AC milan, die wedstrijden kosten jullie waarschijnlijk de de volgende ronde's en terecht dat iedereen bij Ajax over de zeik ging.

Het gaat niet alleen over Feyenoord maar over het niveau van scheidsrechters in het algemeen en dan vooral dit jaar

27 februari 2014 om 16:13

\\ Waarom zeg je nou weer dat het blijkbaar nieuw is voor Feyenoord?? \\

Omdat jij net doet alsof het nieuw voor je is. Misschien een beetje flauw, maar dat doe ik omdat het nonsens is dat er meer beslissende fouten worden gemaakt. Het valt jou nu meer op omdat de dwaling van Gozubuyuk Feyenoord misschien 2 punten heeft gekost en voor jouw gevoel daarom de titel.

Ik had overigens Feyenoord niet genoemd, ik zei jouw club. Ik had overigens wel het vermoeden dat Feyenoord jouw club was.

Ik wind me niet zo op over die penaltie van Balotelli of de afgekeurde doelpunten tegen Real, dat gebeurt gewoon. Ajax had in Glasgow en Milaan gewoon moeten winnen, dus eigen schuld dikke bult. Dinamo Zagreb - Lyon met knipogende Croaat Vida, en dat de Uefa daar niets aan gedaan heeft, dáár wind ik mij over op.

27 februari 2014 om 16:37

Het kampioenschap speelt bij mij al lang niet meer hoor, directe plaatsing EL is wat de doelstelling was en ook gewoon gehaald moet worden.

Het is natuurlijk onzin dat jij denkt dat het niet vaker is gebeurd, kijk bv naar Roda die al een aantal keren onterecht met 10 man op het veld stond en zo zijn er wel meer voorbeelden.

Dat jij het geen probleem vond dat ajax genaaid werd tegen AC en Real vind ik knap maar dan ben je wel 1 van de weinige ajacieden

27 februari 2014 om 15:57

Matedeor

afgunst en frustratie tov feyenoord zal van ajax kant niet nodig zijn, eerder andersom denk ik als ik de stand bekijk

ik hoop ook dat Kischna start, kan hij mooi dit seizoen veel spelen en uitgerust klaar zijn voor volgend seizoen

Bij deze vind ik dat Hugo absoluut gelijkt heeft m.b.t. Kishna. Het is tijd om die jongen voor de leeuwen te gooien in de Kuip en laat Bojan maar lekker even op de bank plaats nemen. Voegt op welke positie dan ook, veel te weinig toe.

27 februari 2014 om 15:16

Bojan was in de beker wel top tegen Feyenoord hoor.

27 februari 2014 om 15:28

wie, pelle

27 februari 2014 om 17:00

Wat je toch een klein kind jolano, knap dat het je steeds weer lukt.

Ajax gaat gewoon winnen niks speciaals aan. Wat Hugo zegt vind ik iets te ver gaan. Feyenoord vormt al jaren geen concurrentie voor de titel. Helaas. Ook al verliest Ajax is er nog geen nood aan de man. Maar ik ga er van uit dat Ajax gewoon een zakelijke 0-2 overwinning boekt

27 februari 2014 om 15:17

Ik niet want we spelen daar altijd gelijk. Ook in de crisisjaren van Feyenoord wonnen we er niet. Dat is de reden dat hun support zo wanhopig aan de kuip vasthoudt.

27 februari 2014 om 15:54

Een nederlaag voor Ajax maakt verder weinig uit want de voorsprong op Feyenoord is dan nog altijd 6 punten. Met dan nog 8 wedstrijden te gaan moet Ajax gezien het doelsaldo nog 7 punten punten verspelen. De 4 thuiswedstrijden zie ik ze gewoon winnen of met uitwedstrijden tegen NAC Breda, Rkc, Heracles en Vitesse zie ik ze geen 7 punten meer verspelen. Dus ook met een overwinning van Feyenoord gaat die ploeg echt niet opeens weer meedoen om de titel.

27 februari 2014 om 16:09

Raar dat je dat zegt, want volgens mij kan Twente dan op 3 punten komen. En Ajax - Twente moet nog gespeeld worden, denk niet dat Ajax het risico wil lopen dat Twente dan gelijk kan komen met hen.

"hare Kishna, Hare Kishna''. En dan dat dansen erbij van Hugo, mooi man !

Ik hoop dat hij Zondag in de basis start en ik heb ook het gevoel dat Frank dat gaat doen. Eerst eens zien of hij vanavond nog wat kan laten zien tegen Salzburg. Ben benieuwd.

Nu maar hopen dat de scheids zich niet laat beïnvloeden door die incident met pelle van vorige week.

zoals gewoonlijk praat deze man weer eens grote onzin. Feyenoord wil altijd vroeg druk zetten en de tegenstander niet laten voetballen, gaat gepaard met heel kort op de bal zitten en geen ruimtes weggeven. Kuipers is de aangewezen Scheidsrechter voor deze wedstrijd, zal niet voor elk klein dingetje fluiten. Daarbij Pelle is helemaal niet de weg kwijt en hij denkt zeker niet groter te zijn dan Feyenoord, hij krijgt nu ineens alle kritiek na afgelopen zondag maar zal zijn voeten laten spreken zondag, hopelijk zal hij weer belangrijk zijn in een goede wedstrijd en helpen de winst te halen.

27 februari 2014 om 15:24

Tactische voorspellingen, ongezouten meningen, scherpe kritiek en humor om te lachen.

Daarbij hoort dus ook het zeggen van de grootste onzin he

Ik hoop op een mooi potje voetbal zondag middag. Lekker in 't carnavalskostuum ajax (hopelijk) naar de overwinning juichen! Hoop vooral veel goals. 2-4 Ajax zeg ik.

27 februari 2014 om 15:25

Groot gedeelte met je eens. Maar moet wel zeggen dat Feyenoord er niet beter op is geworden het laatste half jaar. Er stond een stuk in de VI, waarin duidelijk werd aangegeven waar het bij Feyenoord aan schort. En dat is namelijk de fitheid van het team. (zie wedstrijd van de week). Ik vind daarbij dat koeman behoorlijk faalt, aangezien ze niet Europees spelen, mag je wel verwachten, dat ze tot de laatste minuut door te gaan. Zo heb je vaak het in de laatste minuten het laten liggen Heracles GAE Twente. Misschien moet je dus afvragen of de speelstijl die jij aangeeft niet te belastend is voor het team.

27 februari 2014 om 15:36

Weet niet of het de fitheid is, wat wel heel duidelijk is, is dat Feyenoord 21 punten heeft laten liggen in wedstrijden die ze in de eerste helft voor staan en in de tweede helft laten liggen en dat kan gewoon niet, dat moet eruit. Waar het precies aan ligt is moeilijk om de vinger op te leggen denk ik. Feyenoord is het meest productieve team als je alleen naar de 1ste helft kijkt en zouden ze de ranglijst aanvoeren, maar als je dan naar de tweede helft kijkt zakken ze ineens naar (ik dacht) de 9de plek.

Ik denk dat het een mix is van allerlei dingen, heel vaak hebben ze de 2de helft moeite om de kansen af te maken waardoor de tegenstander er in blijft geloven en daardoor krijgen we door stomme individuele fouten de deksel op de neus. het zal een mix zijn van vertrouwen, fitheid? Ik ben zelf trainer van een jeugdteam en zie soms wel eens de zelfde situtaties. Vaak zie dat er gewoon echt goed voetbal in zit maar verprutrsen het in de 2de helft

27 februari 2014 om 15:38

Ik doel op de wissels in de 2e helft. Staat ook bij het artikel. Ik vond hem goed onderbouwt en geeft juist de feiten aan. Als je wisselen moet, omdat spelers in de 75e minuut vol kramp zitten, dan klopt er lijkt me iets niet aan fitheid.

27 februari 2014 om 15:44

Dat Kongolo kramp had kan ik nog begrijpen, dat ventje is nog zo jong, Classie heeft dit normaal gesproken nooit, maar kramp kan door meerdere dingen komen en zeker niet alleen door gebrek aan fitheid hoor, denk aan verkoudheid, grieperig slaap gebrek (wat kan omdat hij net een baby heeft gekregen dus slapeloze nachten), dus als je dat bedoel maak ik me daar niet ongerust over

27 februari 2014 om 15:54

(wat kan omdat hij net een baby heeft gekregen dus slapeloze nachten)

Slaaptekort veroorzaakt toch een gebrek aan fitheid

27 februari 2014 om 15:56

Na mijn weten gebeurd het vaker bij Feyenoord dat spelers kramp krijgen. Ook valt het op dat er concentratie verlies is. Zie bij het laatste doelpunt. Spelers die het niet meer zien en niet meer kunnen belopen.

27 februari 2014 om 16:13

Zo vaak gebeurd het niet hoor, heb het dit jaar misschien 3x gezien dat er kramp was en maar 2 keer dat er dan gewisseld moest worden.

Er kunnen voor kramp allerlei oorzaken worden aangegeven.
Één hiervan is een verminderde bloedtoevoer naar de spieren. Dit is ook de reden waarom wordt gewaarschuwd om na het eten niet te gaan zwemmen. Wanneer je net hebt gegeten, gaat een groter gedeelte van je bloed naar je maag en je darmen om het eten te verteren. Je spieren lopen dan een groter risico om te weinig bloed te krijgen en hierop wordt dan gereageerd met kramp.
Verlies van vocht en zouten, bijvoorbeeld door zweten en uitdroging. Deze krampen ontstaan bij zware inspanning in grote hitte en worden ook wel hittekrampen genoemd.
Ook bij extreme kou kunnen je spieren gaan verkrampen.
Een tekort aan suiker (glucose) in het bloed kan een andere oorzaak zijn voor het ontstaan van spierkramp.
Als bijwerking van bepaalde medicijnen.
En als laatste vermoeidheid.

Verder kan je Immers een aantal doelpunten aanrekenen omdat hij niet goed door verdedigd en of de bal in zijn verdedigende rol te makkelijk inlevert (zoals afgelopen weekend. Het doelpunt zelf had hij er ook eerder op moeten zitten, idem tegen ik meen Heracles.

Maar weet iemand nou wat pelle in de oor van koeman fluisterde? Want ik ga er vanuit wat koert westerman zei, een grapje was.

27 februari 2014 om 15:25

Pelle gaf in t interview na de wedstrijd aan dat hij dat idd gezegd had tegen Koeman.

Feyenoord gaat natuurlijk winnen!! Pelle heeft straf gekregen van koeman. Hij moet er drie scoren ;-)
En als koeman goed naar salzburg red bull heeft gekeken, dan weet hij ,hoe hij, die slappe verdediging van ajax aan moet pakken. En wat zijn er toch een hoop jaloers op pelle, enige wat ze kunnen hebben is kritiek. Voorlopig heeft hij er wel al 19 in liggen!!

27 februari 2014 om 15:48

Tja ik ben liever kampioen zonder pelle, dan 3 of 4e met pelle.

27 februari 2014 om 15:50

Zonder pelle. kan feyenoord het denk ik helemaal vergeten, dan wordt het weer gewoon een middenmotor.

27 februari 2014 om 16:08

Zei je dat ook toen Guidetti vertrok? Hou toch op joh.

27 februari 2014 om 16:15

Wie had toen verwacht, dat pelle het zo goed zou gaan doen. Dus dat is gewoon een uitzondering, of guidetti moet weer terug komen!

Ik heb nu al zoveel zin in De Klassieker! Ik geloof in de kansen van Ajax, maar Feyenoord zal inderdaad op het randje gaan spelen. Zij moeten, willen zij nog kans maken op Champions League voetbal (titel of tweede plaats dus), winnen. Anders wordt zelfs een tweede plaats erg lastig voor Feyenoord. Ajax heeft in principe voldoende aan een gelijkspel en zou zich met een overwinning helemaal als een ''kampioen'' voelen. Dat is althans mijn idee erover.

Mocht Ajax verliezen dan is er niks ergs aan de hand, maar wel jammer. Gelukkig kunnen we dat hebben op dit moment. Ajax zit in een luxepositie op dit moment, gezien het puntverschil met de nummer 2, maar moet dit zo lang mogelijk vasthouden of zelfs uitbreiden.

We gaan het zien. Hopelijk kan Ajax het vertrouwde spelletje spelen, want dan heb ik er alle vertrouwen in. Zeker als Feyenoord er direct opklapt zullen zij de tweede helft, zoals vaker gebeurd dit seizoen, een mindere helft hebben. Ze hebben niet de ploeg om dit vol te houden, geen enkele Nederlandse club. Op het moment dat Feyenoord vermoeid begint te raken en Ajax het eigen spelletje kan spelen zal het lastig worden voor Feyenoord. Zij moeten het dus of in het begin snel afmaken (twee doelpunten voor komen als ze erop klappen) of het erop klappen lang vol houden (zodat Ajax minder tijd heeft om te profiteren van Feyenoord's vermoeidheid). Derde optie, die misschien wel het beste in voor Feyenoord maar niet bij de club past, is eerst een tijdje rustig spelen en de wedstrijd neutraal houden tot er bijvoorbeeld 60 minuten over zijn en dan 60 minuten erbovenop klappen (in plaats van eerst erop klappen en daarna vermoeid zijn).

Ik heb er veel zin in, alle Feyenoorders succes gewenst en moge de beste winnen op een sportieve (zonder discutabele en beslissende fouten van de arbitrage) manier.

Ja echt jalours op Pelle hoe vaak heeft Feyenoord dan gewonnen van ajax met Pelle erbij??
Ja precies 0 keer . Ik las ook dat het over het wel of niet schorsen van Pelle was omdat de ajax supporters bang zouden zijn voor de grote Pelle . Dat denk ik niet maar overschatten is ook een vak.
Verder hoop ik op een mooie wedstrijd en mag de beste winnen.

27 februari 2014 om 17:03

Wel degelijk jaloers op Pelle, omdat jullie al 3 jaar niet geen fatsoenlijke spits meer hebben en Feyenoord dus wel. Dat Feyenoord ook met Pelle weinig van Ajax wint, doet niets af aan het feit dat hij stukken beter is dan de spitsen van Ajax.

27 februari 2014 om 17:24

Niet weinig maar helemaal niet das wel een verschil he .
En lees je wel want ik zeg niet dat Pelle niet goed is maar dat he tot nu toe niet heeft uitgemaakt of hij er wel of niet bij is geweest.
Want een keer gelijk spelen ha ook wel met een andere spits gelukt denk je niet.
Jullie zijn toch geen fc Pelle ofwel??

Geen woorden maar daden, Feyenoord, geen woorden maar daden.

Twee ploegen vol voor de winst en een scheidsrechter die schijt heeft aan mekkerende voetballers, een Knvb die over zijn schouder meekijkt en die niet bang is voor die hitsige menigte op de tribune. Oh dat zou een mooie droom zijn, maar na afgelopen weekend vrees ik met grote vreze!!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren