Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Inzaghi trekt boetekleed aan na afgang: ‘Het is mijn verantwoordelijkheid’

Laatste update:

AC Milan verloor tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen in de Verenigde Staten al met 3-0 van Olympiacos en werd zondag vernederd door Manchester City, dat de ploeg van trainer Filippo Inzaghi afslachtte (5-1). De opvolger van Clarence Seedorf neemt de schuld van de nederlaag op zich.

/

“Het is mijn verantwoordelijkheid”, gaf de Italiaanse oefenmeester aan na afloop van het oefenduel met de kampioen van de Premier League. Inzaghi maakte duidelijk dat er ‘nog veel dingen voor verbetering vatbaar zijn’, maar ook dat er verzachtende omstandigheden zijn voor de matige prestaties. “We zijn pas sinds kort aan het werk en we komen van de achtste plaats”, doelt Pippo op de positie waarop Milan afgelopen seizoen eindigde in de Serie A.

De coach had tijdens de wedstrijd tegen Man City ook lichtpuntjes gezien. “Op momenten dat we in balbezit waren hebben we het goed gedaan”, vond Inzaghi. “Maar als we de bal niet hadden was het minder. Het is vervelend dat we twee tegendoelpunten incasseerden nadat we zelf kansen hadden gecreëerd. We moeten hard werken om snel zo snel mogelijk beter te worden.”

Denk je dat Filippo Inzaghi het hele seizoen de trainer van AC Milan blijft?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heel veel succes Pipo, maar ik geloof niet dat een andere onervaren coach na Seedorf het nu persé beter gaat doen. Daarnaast, er staat echt een vrij matige selectie.

Een hoop respect voor Milan verloren na de rare, instabiele gang van zaken daar de afgelopen tijd met al hun irritante beleidsmannetjes (en vrouwtje).

28 juli 2014 om 12:02

Nou, Probleem is niet Inzaghi. Het probleem is met name Milan.
De manier waarmee ze Seedorf behandeld hebben is belachelijk en daar zal Berlusconi ook wel mee maken hebben.
Om Inzaghi voor de groep te gooien is onverantwoord en ik denk eerlijk gezegd dat het verval blijft doorgaan.
Maar als voetbal liefhebber, gun je Milan gewoon geen middenmoot. Ik hoop van harte dat Milan weer een europese grootmacht word, maar met dit beleid vrees ik ervoor.

28 juli 2014 om 12:11

Ik zeg ook niet dat Inzaghi hier direct het probleem is, al vind ik wel dat hij het gezegde "de één z'n dood, is de ander z'n brood" wel heel letterlijk nam door zo happig te zijn op Seedorf's functie. Maar goed, dat is deels ook de voetbalwereld.

Zoals jij ook zegt hekel ik met name het beleid en de Berlusconi's en Galliani. Wat die daar de laatste jaren aan het doen zijn met in toenemende mate rare en weinig sympathieke beslissingen gaat mij echt te ver. Vanuit dat oogpunt vind ik het jammer voor de Milan supporters, maar zolang de situatie daar nu zo is en zolang als deze beleidsbepalers daar de touwtjes in handen hebben, heb ik geen moeite met hun afglijden.

Tsja, heb je eerst een onervaren trainer (seedorf) die het eigenlijk best goed deed met de kwaliteit die hem geboden werd, contracteren ze weer een trainer die onervaren is. Dat politieke spelletje van Berlusconi is wel duidelijk, hij wil inspraak hebben op het spel van Milan, en geen goede ervaren trainer die dat zou willen.

28 juli 2014 om 16:54

Politiek? Die Berlusconi is duidelijk een racist. Seedorf heeft gewoon geleverd. Hij gaat Milan de grond in boren en dan aftreden zodat niet op de 0 moeten beginnen maar eronder.

Milan probeert zich op jonge Italiaanse spelers te richten maar als de resultaten uitblijven moet er toch een koerswijziging plaats vinden en Galliani lijkt niet verder te komen dan het ontslaan van trainers. Nu is het inmiddels duidelijk dat dat niets verandert dus zal er een creatieve oplossing moeten komen. Geld is er niet. Moet Galliani niet gewoon plaats maken voor iemand die wel visie heeft?

28 juli 2014 om 12:55

Precies. Die man heeft de afgelopen jaren echt gênant weinig goede aankopen gedaan.

28 juli 2014 om 13:59

Je zegt heel veel dingen door elkaar.

Als je jonge spelers de kans wilt geven, dan moet je het paar jaar de kans geven. Jonge spelers hebben tijd nodig. Je zegt zelf dat er geen geld is, dus heeft een koerswijziging ook weinig nut.

Elke topclub heeft z'n up's en down's. Milan kan over vijf jaar gewoon zomaar weer de CL winnen.

28 juli 2014 om 14:27

We hebben het over Milan he? De club met zeven keer CL winst. De keuze voor jeugd in plaats van top aankopen is goed, maar er moet nog steeds gepresteerd worden. Structurele afwezigheid in de CL is echt geen optie.

Ik weet niet waar jij aan denkt maar je kunt op veel manieren koers wijzigen. Er is nu gekozen voor de jeugd maar daar is de club helemaal niet op ingericht. Er moet een nieuwe AD met visie komen die de club stabiliteit biedt. Onder Galliani is Milan een trainerskerkhof geworden. Zijn transferbeleid gaat ook nergens over. Als je weinig geld hebt voor aankopen moet je niet Honda halen terwijl je Kaka hebt en Balotelli halen terwijl je Il Faraone hebt.

Ik vind sowieso dat Milan Balotelli weg moet doen. Hij is voor mij het toonbeeld van dat Milan óf de zaken gewoon niet serieus neemt, óf de focus totaal op de verkeerde zaken legt.

Waar Milan ook vandaan komt? Dit is wel erg triest hoor. Ik zie het verschil niet mbt Inzaghi en Seedorf. Ja dat Seedorf niet in de groep lag. Maar wat is er moeilijker dan miljonairs te laten werken? Ik vrees dat de wissel van de trainers niet het gewenste effect gaat opleveren. Er moet iets in alle gangen verbeteren bij die club.

28 juli 2014 om 12:01

Er zit ook nog wat meer achter, Berlusconi heeft teveel macht binnen de club.

28 juli 2014 om 12:05

Het is toch ook te triest voor woorden dat er van spelers gezeur komt dat de trainer niet goed in de groep ligt? Als je vorstelijk betaald krijgt dan moet zo'n speler zijn mond houden en doen wat de trainer zegt.

Wat een verschil met bijvoorbeeld de reacties bij United. Van Gaal voert toch ook allerlei nieuwe regels door, maar de enige geluiden die je daar hoort is dat iedereen zich kapot werkt voor de nieuwe trainer en om er voor te zorgen dat ze het rampseizoen niet nog eens herhalen.

In plaats van dat die spelers zich de ogen uit de kop schamen om een club als Milan zo voor lul te zetten gaan ze dus liever zeuren dat de methodes van de trainer niet zo fijn zijn. Je zal ook maar moe worden en wat leren.

28 juli 2014 om 12:14

Dus als jij goed betaald zou worden mag jou baas een absoluut klootzak zijn die al jou werkdagen een hel maakt ?
Lijkt logisch ...

28 juli 2014 om 12:27

Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Jij beweert nu dus dat Seedorf de werkdagen van de Milan spelers een hel maakte?

Als ik ergens werk dan heb ik mij inderdaad wel te schikken aan de werkwijze van de persoon die boven mij staat ja. Natuurlijk wel binnen het fatsoenlijke, maar klagen dat de trainer de training te vaak stil legt om zaken uit te leggen lijkt me toch iets heel anders dan 'werkdagen tot een hel maken'.

28 juli 2014 om 13:19

Alexprijs, je hebt helemaal gelijk! Maar we weten allemaal dat dat van toepassing was/is bij Clarence.

28 juli 2014 om 13:20

Dat dat niet* van toepassing was/is bij Clarence.

Er moet echt een edit-functie komen voor de mobiele voetbalzone.

28 juli 2014 om 13:39

@ Borreltjuh,

Of je denkt even beter na en probeert even echt te begrijpen wat ik bedoel te zeggen. Het feit dat je denkt te kunnen concluderen dat ik veel te leren heb in het leven terwijl je zelf de strekking van het verhaal niet begrijpt zegt denk ik al wel voldoende.

Nogmaals dan: Natuurlijk mag een speler zijn mond open doen tegen de trainer als iets hem niet bevalt. In dit geval hebben veel spelers in de media lopen jammeren. Als een 21-jarige de Sciglio in de media roept dat Seedorf wat beter naar zijn spelers had moeten luisteren, dan zakt bij mij de broek wel aardig af. Spelers die hem niet mochten omdat ze ook op andere posities dan hun favoriete moesten spelen, ga zo maar door. Schijnbaar vinden die spelers zichzelf belangrijker dan de trainer en vooral de club. Dat is iets wat ik heel kwalijk vind. Zeker gezien het feit dat ze bij de komst van Seedorf op plek 11 in de Serie A bivakkeerden.

Wat verwacht je nou van een trainer die net bij de club komt en sowieso de kwaliteiten van een hoop spelers nog moet ontdekken. Dat hij ze gaat vragen waar ze het liefst spelen en in welk systeem hij ze neer mag zetten? Op basis van de uitstekende prestaties tot dusverre in de competitie?

Het zal dan wel aan mij liggen maar als ik bij een club als Milan zou spelen en we staan op plek 11, dan zou ik me toch het snot voor de ogen lopen om tot een ommekeer te komen. Als de trainer het daarbij noodzakelijk acht dat je ipv CAM op CDM moet spelen dan doe je dat dan toch? Het treurige geklaag en natrappen van spelers geeft mijn inziens ook wel ten dele aan waar er een hoop mis zit bij Milan.

28 juli 2014 om 14:05

Hij zegt enkel dat een werknemer zich moet schikken in de werkwijze van de trainer. Daarnaast vind ik je laatste zin niet echt gepast en ontkracht jij jezelf direct door je falende grammatica.

28 juli 2014 om 12:57

dat van niet goed in de groep liggen geloof ik niet !!

dat waren met name spelers die niet veel speelde onder hem die dat zijden
montolivio ectra (kwalletjes)

Waarom die van Inzaghi, oke hij is leidinggevende. Maar is de selectie niet gewoon ontzettend matig? Spelers die over the hill zijn. Chemie is niet te zoeken bij dit Milan. Veel buitensporige talenten die geen 90 minuten volle concentratie kunnen afleveren.

Verliezen in de preseason van de kampioen van Engeland is niet zo verschrikkelijk. Milan kan gemakkelijk hoog eindigen nu Juve een pannekoek heeft aangesteld en Inter gewoon heel heel heel erg matig is. Napoli en Roma zijn wel goed.

28 juli 2014 om 12:02

Kijk jij wel naar de italiaanse competitie?

28 juli 2014 om 12:11

Nee, ze in Europa bekijken doet al pijn aan de ogen. Geen sfeer, geen volle stadions, amper topspelers en een heel erg laag niveau. De Serie A is niet meer zoals vroeger en het zal nog jaren duren voor ze weer aansluiten met de Europese top.

28 juli 2014 om 12:17

Wie bekijk je dan in Europa?

Geen sfeer, geen volle stadions en geen topspelers? Juventus altijd helemaal vol, Roma helemaal Vol, Inter vol en Fiorentina vol ook altijd. Sfeer is er daar zeker ook en al helemaal bij Europese wedstrijden.

Top spelers hoef ik niet eens over te beginnen. Vidal, Strootman, Chillienie, Vidal, Pogba, Benatia, Gomez en kan zo nog wel een paar opnoemen. Voora ook heel veel talenten die daar tegenwoordig rondlopen. Paar van de grootste van de wereld zelfs.

Het Italiaanse voetbal is toch echt een stukje anders.

28 juli 2014 om 12:31

Nee man sowieso beetje jammer om de hele tijd te doen alsof mensen die een andere mening hebben niet naar Italiaans voetbal kijken..

Wat jij wil, de stadions zitten altijd prop vol en de competitie bestaat uit 4 teams? en je topspelers ook man echt beste van het beste! Haha Gomez, Chiellini, en noem Vidal maar 2x ja Zo weinig topspelers zijn er nou eenmaal..

Het begint weer op te krabbelen, pogingen tot, maar het is nog lang niet de Serie A van weleer, deal with it man

28 juli 2014 om 12:42

Niks jammer aan, veel mensen kijken het niet en praten met de kudde mee.

Bij Spanje en Frankrijk zitten de stadions buiten de top teams ook nooit vol. Maar hij had het over in Europa dat zijn de teams die in Europa spelen en dara ging het over.

Chiellini niet? Kom op hoor haha, is gewoon 1 van de 5 beste verdedigers die er zijn op dit moment! Gomez is zeker een top spits, die niet zou misstaan bij een Arsenal bijv. Kan er nog heel wat meer eventueel opnoemen maar lijkt me wat overbodig.

Het Italiaanse voetbal is niet het voetbal van de jaren 90 nee. Maar zeker al een stuk beter dan 5/8 jaar geleden. En is nog steeds de 4de sterkste en grootste competitie van Europa.

28 juli 2014 om 15:50

Veel mensen praten misschien met de kudde mee, maar wat wil jij met je reacties bereiken? Het is aan de resultaten te zien dat het tegenwoordig beter gaat dan 5/8 jaar geleden, waarin Inter de CL won van Bayern en AC milan 2x in de finale speelde. Het Italiaans voetbal is gewoon niks meer en zelfs in de Europaleague is het niks. De grootste competitie lijkt me toch Engeland waar wekelijks echte sterren spelen.

28 juli 2014 om 19:43

Klopt maja moet ik zo bij Juve of bij Ajax reageren? Bekijk je Ajax wel Zou een beetje dom worden toch..

Stadion heb je gelijk in, in Spanje en France gaan ze ook niet op pad voor een EL maar alleen voor de CL sowieso, maar gewoon over het algemeen is italie heel drama met stadions vullen zelfs in jaren 90.

En chiellini was naar mijn mening top 5, maar nu niet meer, hij was top toen de Serie A nog echt echt meetelde. Natuurlijk blijft het een meer dan goede verdediger ook door zijn ervaring. Gomez? Ja dat vind ik ook precies wat voor Arsenal, subtopspeler, de echte toppers gaan momenteel gewoon niet naar de serie A!

Normaal ben ik niet zo rancuneus, maar in dit geval denk ik wel van Karma is een bitch! Zo ga je nou eenmaal niet om met Seedorf, maar ja Italianen he vaak eigen soort eerst, daarom kon Allegri wel kapot lang aanmodderen terwijl Seedorf juist goede stappen zetten maar ja iets veranderen in de club leverde waarschijnlijk problemen op, terwijl het Italiaanse voetbal gewoon achterloopt! Het word juist tijd voor meer coaches van buiten, meer voetbal.. Italiaans voetbal ligt op zijn gat, Juve is nog aardig gelukkig en blijft sowieso mooier maar is ook geen niveau waar ze in europa angst mee inboezemen..

28 juli 2014 om 12:11

Volg je het voetbal in Italie wel?

Als iets juist opkomt weer is het voetbal in Italië. En meer voetbal? Eigenlijk zeg je daar al mee ik kijk geen Italiaans voetbal. Alle top teams op AC na dan spelen voetballend en aanvalend voetbal.

Zo spelen Roma en Fiorentina zelf prachtig voetbal! Inter en Napoli spelen ook dominant voetbal en Juventus speelt met veel balbezit.

Teams als Roma, Napoli, Fiorentina en nu ook Inter spelen met veel jonge zeer grote talenten. En zeker Roma kan gaan verassen komend jaar in de CL ook, zeker als ze Benatia weten te behouden achterin.

En Seedorf lag gewoon niet goe din de groep. Heeft du sniet alleen met de club te maken, maar ook zeker met Seedorf zelf. Het is een vreselijke koppige en eigenwijze man natuurlijk.

28 juli 2014 om 12:25

Ja en Seedorf was een onbekende natuurlijk in Milan, niemand wist dat hij koppig is van tevoren natuurlijk, niemand heeft jarenlang met hem samengespeeld? Precies je weet wat je in huis haalt! Gewoon niet chique.. Waar er veranderingen worden doorgevoerd gaan er spelers altijd huilen... Maja Milan kiest dus voor de spelers ipv trainer volgens jou..

En ik volg het Italiaans voetbal, tenminste ik zie alles maar dan ook alles van Juve, dus ja leuk dat wat meer teams aanvallend spelen, Napoli, Fiorentina, dat soort clubs deden dat al vaker.. Het gaat om de mentaliteit en het niveau, zoals Milan vorig jaar tegen Ajax speelde was nooit gebeurd 10 jaar geleden, met kwaliteit komt ook klasse.. Jij overdrijft de sterkte van die teams nu zwaar imo, ook Juve is bij lange na nog niet wat het was man..

Maja merk dat er nu anders gekeken word naar voetbal ofzo, ik word oud, want een Benatia ook haha mensen noemen die naam alsof hij Roma de CL gaat bezorgen of alsof mensen weten dat hij zoveel betere optie was als een Mathieu.. Echt

28 juli 2014 om 12:36

Ik snap wat je bedoeld en nee het is niet het Milan en Juve van de jaren 90 en begin 2000. JA ik mis ook de Nesta, Cannavarro, Nedvet, Del Piero, Maldini en Shevschenko's.

Maar als je het Italie van nu vergelijkt met zo'n 5/8 jaar geleden moet je toch toegeven dat dit een stuk maar ook echt een stuk beter is weer. En Milan vind ook echt de slechtste reclame voor het Italiaanse voetbal. Spelen echt afbraak voetbal, en zonder een gedachten. Maar als ik nu Roma zie of Fiorentia kan ik daar echt blij van worden.

Maar een Benatia vind ik trouwens wel een echte topper hoor. Gaat z niet de CL brengen nee, maar is wel een echte top verdediger.

28 juli 2014 om 15:45

Kan er niet mee zitten. Milan heeft bij mij een hoop respect verloren naar heet ontslag van Seedorf. Ik hoop dat ze degraderen naar de serie B. Ik gun het ze van harte Berlusconi en consorten. Forza Milan !!!

28 juli 2014 om 19:34

Nee klopt ze krabbelen ook weer terug, en het is elk jaar stukje beter ook als je kijkt naar hoe Italiaans elftal voetbalt ze doen hun best! de rest zit echter ook niet stil dus het is nog een lange weg maar Juve en Roma vind ik het toonbeeld van de wederopstanding, maar ze hebben wel moeten inleveren, het niveau zal vanzelf ook weer groeien en ja je hebt wel echt gelijk dat Milan de laatste paar jaar echt slechte reclame is..

Benatia vind ik ook een topper, maar Roma blijft subtop vergeleken de real's van de wereld, en die naam triggerde wat bij mij door de afgelopen weken waarin die man zovaak werd genoemd terwijl misschien 10% hem echt kent maar toch sowieso beter zou zijn als Mathieu, wat dat betreft snap ik je eigenlijk wel wat betreft dat mensen reageren zonder echt het italiaanse voetbal te volgen..

Ja een hele verbetering deze man , ze kunnen mij niet vaak genoeg verliezen nu zeker omdat ze zo'n persoonlijkheid als Seedorf als oud vuil buiten gegooid hebben na nog geen half jaar , iemand die nota bene 300 wedstrijden gespeeld heeft in 10 jaar tijd , en dan nog die pipo voor de groep zetten het is ook een echte pipo.

Quote:“op momenten dat we in balbezit waren hebben we het goed gedaan”, vond Inzaghi. “maar als we de bal niet hadden was het minder".

Dat zegt de trainer die Berlusconi en Galliani hebben aangesteld, wat een kleutertaal-niveau!

Trainer houden, anders nog minder stabiliteit, nieuwe sponsor zoeken, gesprek voeren met balo, anders verkopen en lukaku/benteke in de plaats kopen. Niang terughalen van de uitleenbeurt zal ook niet slecht zijn, zeker geen smechte spits. Spelers als robinho en abbiato moeten gewoon buiten, voor in doel kan je beter reina, valdes of cech halen. Andere haalbare spelers (mits een aantal verkopen en nieuw sponsorcontract(hiervan kunnen ze er dan mss 3 halen) zijn : witsel (serie a is beter, zou hem de aanvoerdersband geven), fellaini (bankzitter), richards (bankzitter), song (bankzitter), hulk (serie a is beter), nani (bankzitter), young (bankzitter), kawaga (weet niet of hij veel speelt), agger (bankzitter), vermaelen (bankzitter), luiz gustavo (wil terug naar een grotere club) en zo zijn er wss nog een paar, gewoon trainer houden, grote uitverkoop houden, sponsorcontracten binnenhalen en nieuw team bouwen.

28 juli 2014 om 12:47

@rlukakutank van maar wie willen op het moment naar dat afvraak voetballende milan. Blijft een grote club maar het lijkt me nou niet een stap vooruit voor de meeste in jouw spelers rijtje

Milan is niet meer club die ik heb leren kennen. Ik gun ze helemaal niks meer na al dat wanbeleid. Zolang bepaalde bobo's er nog zitten zal Milan nooit meer worden wat het was.

Het maakt niet uit welke trainer je voor deze groep zet (ervaren, onervaren). Dit is een matige selectie en dan moet ik zeggen dat het vorig jaar NOG slechter was, ze hebben nu Alex daar achter lopen, dat is wel een verbetering tov Bonnuci maar ook hij kan het niet alleen. Maar ik denk dat Inzaghi wèl de tijd zal krijgen, hij is tenslotte Italiaan!

Ik denk niet dat Inzaghi het veel beter zal gaan doen dan Seedorf. Waarom halen ze geen ervaren trainer in huis. En niet gelijk Seedorf en Inzaghi voor de leeuwen gooien. Als Inzaghi ontslagen wordt wie zijn de volgende Maldini? Nesta? Kijk toch verder naar een ervaren man die de club een warm hart toedraagt. Seedorf en Maldini zijn pas gestopte spelers die gelijk als trainer voor de leeuwen wordt gegooid met hoge verwachtingen. AC Milan is een van de beste clubs van de wereld en daar hoort geen net gestopte speler aan het roer. Nou ja, het zou goed kunnen uitpakken. Kijk naar Frank De Boer. Maar Frank was eerst trainer van de A1 en toen pas trainer van Ajax. Dat zouden Seedorf en Inzaghi ook eerst moeten doen of assistent bij Milan. Of bij een kleine club waar geen grote en hoge verwachtingen zijn. Ik noem maar even een voorbeeld. Seedorf als trainer van RKC Waalwijk zou een prima club zijn om mee te starten. Inzaghi trainer van Brescia, Sassuolo of Cesena ook geen hoge verwachtingsclubs in de Serie A. Maar in de Serie B moet je wel vechten voor de titel. Zijn zomaar wat voorbeelden die ik noem. Frank Rijkaard begon bij Sparta Rotterdam als zijn eerste club en was daarna de trainer van het grote FC Barcelona en behaalde daar ook grote successen. En trainde grote spelers als Ronaldinho, Deco, Edmilson, Xavi, Iniesta enz. Dus zo kan het lopen als trainer.

28 juli 2014 om 13:14

Ik ben het volledig met je eens alleen was Inzaghi afgelopen al trainer van de Primavera van Milan (jong Milan zeg maar) en werd hij er zelfs kampioen mee. Dus een kelein beetje ervaring heeft hij al wel. Maar dan alsnog moet je hem niet zo voor de leeuwen gooien natuurlijk.

Er moet gewoon heel veel gebeuren. De afgelopen jaren hebben we best wat geld verdiend ik vraag me alleen af waar dat allemaal gebleven is. In de eigen zak van Berlusconi natuurlijk!! Ik heb het best wel helemaal gehad met die gek. Leuk dat hij jarenlang zo belangrijk was voor de club maar nu is het echt tijd om te gaan. Er moet in alle opzichten een frisse wind gaan waaien. Dat kost heel veel tijd maar het is noodzakelijk. Ook in Berlusconi's dochter heb ik geen enkel vertrouwen maar toch moet dat de opvolger van Silvio worden ben ik bang. Misschien kan Inzaghi er nog wat van maken maar ik denk dat deze selectie gewoon veel te matig is. Er moet echt nog een linksback, middenvelder, aanvaller komen. En het liefst ook nog een fatsoenlijke keeper en centrale verdediger ( voor de breedte). Maar ja zoveel geld is er natuurlijk weer eens niet. Maar die spelers zijn wel verdomd hard nodig. Met deze selectie speel je tegen degradatie.

28 juli 2014 om 13:45

Ik denk dat als Berlusconi en zijn dochter zouden vertrekken dat Milan weer nieuwe eigenaar zou krijgen dat ze weer op kunnen bloeien. Denk je ook niet? Milan moet goeie en van grote waarde spelers halen. Maar wie wil er naar Milan? Ze zijn nu toch bezig met Criscito van Zenit. Maar daar wordt je ook niet beter van. Toch? Misschien dat ze Boateng terug kunnen halen. Want ik zal nooit die wondergoal van hem vergeten tegen Arsenal in de CL. Zo mooi doelpunt!!! Zo hard binnen geschoten tegen dak van de goal. En is die nieuwe keeper Agazzi wel een goeie keeper of niets beter dan Abbiati? Ze moeten Begovic halen van Stoke City. Misschien ook even snuffelen tussen de Brazilianen van Shakthar? Douglas Costa, Wellington Nem, Luiz Adriano, Fred, Bernard, Taison, Dentinho, Ilsinho, Ismaily, Alex Teixeira, Fernando en Marlos ze willen allemaal weg uit Donetsk dus kies maar uit. Ik zou gaan Douglas Costa, Luiz Adriano, Wellington Nem en Bernard. En wat vind je van de nieuwe Neymar van Santos. Neilton? Zou hij een aanwinst kunnen zijn. Dealtje maken met Robinho erin. Réver centrale verdediger van Atletico Mineiro? Ademilson, Pato en Ganso van Sao Paulo. Vierinha van Wolfsburg, Khedira, Coentrao of Marcelo van Real Madrid. Er moet iets komen anders zullen ze de titel nu al weer moet vergeten. Want wat ze nu en vorig seizoen hebben gehaald zijn ook niet echt topaankopen te noemen. Rami, Alex, Agazzi, Honda, Zapata en Ménez. Daar win de oorlog ook niet mee. Grote namen moeten er komen. Khedria, Marcelo, Dani Alves dat soort namen.

28 juli 2014 om 14:42

Zo jij kent wel veel Braziliaanse spelers. Van die je opnoemde ken ik eigenlijk alleen Douglas Costa, Fred, Bernard, Luiz Adriano, Pato en Ganso. Ik heb ook al veel over Réver gehoord dat lijkt me ook wel een goeie al heb ik hem nooit zien spelen. Doria van Botafogo geloof ik lijkt me ook wel een goeie CV. Een CV is echt hard nodig want we hebben nu alleen Alex en Rami die acceptabel zijn de rest is niveau Dordrecht 90. En een LB is ook nodig. Daarvoor zou ik voor een Criscito of Murru van Cagliari gaan. En van Criscito word je inderdaad niet heel vrolijk maar slechter dan Constant kan niet dus laat hem maar komen dan. Murru is een jonge Italiaanse linksback dus dat is ook nog een optie. Daarnaast is Agazzi gewoon erg flut dat bewees die gisteren wel tegen City. Een keeper is dus ook nodig. Een middenvelder is ook nodig want alleen Montolivo, de Jong en Honda zijn basiswaardig. Daarna krijg je de Poli's Saponara's en Muntari's van deze wereld. Milan is ook al in onderhandeling met Napoli over Blerim Dzemaili. Dat is wel een redelijk goede al is het maar voor de breedte.

28 juli 2014 om 17:23

Haha... Ik ken ook alleen maar de Braziliaanse spelers die jij ook kent. Maar ik Shakhtar Donetsk even opgezocht bij Wikipedia. Réver ken ik alleen maar van de Fifa games waar hij een hoge rating heeft dus zal hij wel goed zijn. En heb dingen over hem gelezen en gehoord. Het zou mooi zijn als ze Begovic de keeper van Stoke City over konden nemen en dan Dida weer terug naar Milan als 3e keeper. Dus dan krijg je Begovic, Agazzi en Dida. Dzemaili is toch die Zwitserse speler die bijna Argentinië had uitgeschakeld op het afgelopen WK? Wel een prima speler ook geen topper. Ze halen Cerci (torino), Vlaar (aston Villa), Begovic (stoke City), Cavani, Ibrahimovic (beide Paris Saint-Germian), Dida (internacional), Inler (napoli), Inigo Martínez (sociedad), Dani Alves (barça), Di María en Marcelo (real Madrid). Het kost wel wat maar je zal toch wel veel speler moeten verkopen zoals Balotelli, Mexes, Muntari, Robinho, Saponara, Poli, Constant, Didac Vila, Zaccardo, Essien en nog wat verhuurde spelers en spelers die co-eigenschap zijn van Milan. En binnenkort waarschijnlijk Nigel De Jong aan Man. Utd. Milan moet net als Man. Utd weer een nieuw team opbouwen.

Begovi
Dani Alves
Vlaar
I. Martínez
Marcelo
Cerci
ouglas Costa
Khedira
Di Maria
Ibrahimovic
El Shaarawy
28 juli 2014 om 13:56

Ik denk dat het probleem meer bij Galliani ligt. De beste man roept steeds dat voor dat er iemand gekocht kan worden moeten er eerst wat vertrekken. Het probleem zit hem in de duurbetaalde spelers die niks toevoegen, nota bene door Galliani zelf gecontracteerd.
Berlusconi wil wel investeren maar eerst moet de club financieel gezond zijn. In het verleden lapte hij telkens het tekort bij, maar dat wil hij niet meer.
In Barbara Berlusconi heb ik wel vertrouwen, zij is vooral met de commerciële kant bezig.
Het merknaam in Azië en het Midden-oosten verkopen, hier ligt Milan (en eigenlijk heel Italië) ver achter op de Europese top.
En een nieuw stadion moet zij bewerkstelligen, ook absoluut noodzakelijk om weer een echte elite club te worden.

"We komen van de achtste plaats" competitie is nog niet eens begonnen en hij is zich al aan het indekken. Mochten ze 7e worden is dat volgens onze goaltjesdief denk al een hele prestatie..

Dat hebben ze goed gedaan , inzaghi aanstellen en seedorf ontslaan. Scheelt een slok op een borrel!!!

Ik vindt het jammer om te zien dat het zo berg afwaarts met Milan gaat na de verkoop van Silva en Zlatan. Ik gun het de club en Inzaghi niet maar het bestuur wel. De afgelopen 2 jaar staan bol van rare beslissingen. Ze kiezen alleen maar voor spelers die transfervrij zijn of voor iemand die ze kunnen huren. ze trekken Honda, Kaka en Taraabt aan. 3 aanvallend ingestelde middenvelders..rami was wel een logische versterking maar dat zijn niet de jongens die je naar een hoge niveau tillen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren