Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Feyenoord, die club heeft alles wat Ajax niet had: warmte en betrokkenheid’

Laatste update:

Kostas Lamprou kwam als jochie van dertien naar Nederland en ging daar voor Ajax spelen, maar het duurde niet lang voordat de keeper de overstap maakte naar Feyenoord. De 22-jarige doelman, die dit seizoen wordt verhuurd aan Willem II, hoopt op een dag de eerste keus te zijn in Rotterdam.

/

Lamprou was onder leiding van trainer Ronald Koeman stand-in achter Erwin Mulder en de nieuwe coach Fred Rutten heeft nu bovendien de beschikking over de van FC Dordrecht overgekomen Warner Hahn. De Griekse goalie geeft de moed echter niet op. “Mijn droom? Ooit weer spelen in Feyenoord 1, in mijn stad Rotterdam”, maakt Lamprou duidelijk in gesprek met Voetbal International.

Spijt dat hij de jeugdopleiding van Ajax verruilde voor die van Feyenoord heeft de voormalig Grieks international in ieder geval nooit gehad. “Ik heb in totaal negen jaar deel uitgemaakt van Feyenoord. Die club heeft alles wat Ajax niet had: warmte en betrokkenheid. Ik ben me in de loop der jaren een echte Feyenoorder gaan voelen, heb het als een eer beschouwd dat ik in die Kuip heb mogen spelen.”

Denk je dat Kostas Lamprou terugkeert bij Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Die hoop op eerste keus heeft ie afgelopen weekend al verprutst denk ik, haha. Of hij moet nog een geweldig seizoen gaan keepen, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren

13 augustus 2014 om 14:46

Inderdaad, dat verklaart meteen waarom hij Feyenoord een mooie, warme club vind en Ajax niet:
Feyenoord nam genoegen met zijn potentie/kwaliteit en Ajax niet, niet gek dat Ajax dan de kille club is

Ajax was in die tijd natuurlijk ook kil en zakelijk, omdat er toen ook zakenmensen zaten die het beleid voerde. Nu zitten er oud-voetballers die weten wat er in jonge voetballers omgaat en daarop kunnen inspelen...

13 augustus 2014 om 14:53

Maar hij is niet weggestuurd maar zelf gegaan.
Of het objectief is is een ander verhaal denk niet dat ze 13 jaar geleden bij ajax niet zagen dat hij geen top was..

Dus ja of ajax toen kil was of niet maak niet zoveel uit.

13 augustus 2014 om 15:03

Is dit ook weer een afdankertje van Ajax...

Hij speelt nu ook als een echte Feijenoorder.
9 Jaar in de beste glorieuze opleiding en je speelt zo?

Allemaal praatjes, hij kan zich liever storten op keepen..., dan haat praatjes over de Ajax van toen. Bij Ajax worden sommige jongens beter als ze veel kritiek krijgen, maar bij deze Feijenoorder zie ik geen enkel potentie om beter te worden. Wel een hoop praatjes!

Bij dit soort jongens, zou het contract allang ontbonden worden.

13 augustus 2014 om 15:08

Fairplay1, wat een hoop haat, in één reactie zeg.

13 augustus 2014 om 15:09

Terecht ook. Die Lamprou verliest nog van vele 10-jarigen met koekhappen. Laat staan dat hij de lat kan aanraken...

Afgelopen weekend wel weer gezien dat het eerste van Feyenoord nog Heel ver weg is.

13 augustus 2014 om 15:10

Trek je der maar niks van aan zo laten de Ajax supporters weer hun ware aard zien.

13 augustus 2014 om 15:44

De Ajaxsupporters........?
Rare definitie heb jij gezien het feit dat het maar een heel klein aantal mensen is dat hier reageerd!

13 augustus 2014 om 15:49

Ware aard? Het is natuurlijk een hoop frustratie van zo'n jongen die gewoon had gehoopt allang te kunnen keepen in de eredivisie. Niet raar dat hij met zo'n opmerking nog even probeert de harten van de feyenoord-supporters te winnen. Maar ook niet raar dat zo'n sneer naar ajax bij de Ajacieden verkeerd valt. Het is wel erg makkelijk als je op 13-jarige leeftijd al bent vertrokken om zo'n opmerking te maken naar je oude club. Deze jongen komt gewoon te kort voor het niveau van zowel ajax als feyenoord. Hij zou zich lekker moeten focussen op keepen en wie weet kan hij ooit nog naar een club die onderin de eredivisie meedraait.

13 augustus 2014 om 15:53

Wauw Fairplay1 wat laat jij je kennen zeg.

13 augustus 2014 om 15:54

@Fairplay1

Beste glorieuze opleiding van Nederland? Op wat baseer jij dat? Door dat jullie steeds de prijs van beste jeugdopleiding binnen slepen.....

13 augustus 2014 om 16:04

Dat zo'n bericht nog een groen randje krijgt bevestigd maar weer dat dit ajaxzone.nl is geworden. Jammer.

13 augustus 2014 om 16:28

@ Swayy
Helemaal mee eens.
De groene randje zijn tegenwoordig zeldzaam (maar goed ook), maar als je er dan 1 ziet verwacht je er ook wat van.
Maar dat deze reactie een groen randje krijgt is naar mijn inziens alleen op voorkeur gebaseerd en niet op de kwaliteit van reageren...

13 augustus 2014 om 16:32

@bliek
Hij is weggestuurt hoofdreden was zijn lengte later kreeg die tehoren dat er nog een paar redenen waren om hem weggesturen die zijn dan weer niet bekent genmaakt.

13 augustus 2014 om 16:55

Hahaha, ik heb geen haat naar Feijenoord. Maar ik kan niet tegen dit soort domme praat van sommige, waaronder deze van Lamprou.

Ach ja, het is ook zijn mening en beleving en ik moet me niet zo laten gaan...

Mijn excuses heren!

13 augustus 2014 om 16:59

Ik verbaasde me er zelf ook over het 'groene randje' maar het is natuurlijk niet zo dat ik die reactie plaatste om mijn club boven een andere te plaatsen (vandaar ook de die mensen vaak niet zien...).

Daarna zeg ik ook gewoon dat Ajax in die tijd een kille club was door de zakelijke leiding...al heeft dat er in dit geval weinig mee te maken. Lamprou komt gewoon tekort, zowel voor Ajax als ook voor Feyenoord.

13 augustus 2014 om 17:07

Prima Fairplay1 dat heb je netjes opgelost mijn dank.
Je ben aan het typen je zit in je verhaal je reageer
en voordat je het weet hé dat had ik niet moeten typen.

En zo zijn er meer ik sluit mij daar ook bij aan .

13 augustus 2014 om 19:12

hij heeft bij beide clubs gespeeld dus hij kan het vergelijken.
En daarom is Feyenoord ook veruit de mooiste club.
Eens een Feyenoorder altijd een Feyenoorder.

13 augustus 2014 om 20:28

1 jaar voor ajax als 13-jarige en 9 jaar bij feyenoord. Ajax vond hem gewoon niet goed genoeg en feyenoord blijkbaar wel.

Zo is het Kostas.

Je blijft ook altijd welkom in Rotterdam, held!

13 augustus 2014 om 14:07

Indd, voor dat iedereen geintjes gaat maken over zijn lengte, het is een van de beste lijn keepers in nederland.
en voetballend is die ook een stuk beter dan mulder, eigelijk is elke keeper beter dan mulder maar ach!

13 augustus 2014 om 14:11

Ruilen voor onze Meul ?

13 augustus 2014 om 18:31

Feyenoord schijnt nog een ballenjongen te zoeken

13 augustus 2014 om 14:17

Hoezo is hij nou weer een held?

13 augustus 2014 om 14:27

Speelt nooit, juicht het hardste.

Is nooit beroerd om op de foto te gaan met fans etc etc.

13 augustus 2014 om 14:41

Dat zie ik meer als een gebrek aan talent om de mensen plezier te laten beleven aan wat hij op het veld doet.

13 augustus 2014 om 15:03

Waar spelers als Clasie en De Vrij namens de directie kenbaar maakten dat er een nieuw stadion Moest komen ging Lamprou lekker met zn reddekuip shirt aan op de foto, schijt hebben aan de rest en uitkomen voor het gene waar je voor staat, dat is Rotterdams en dat was Lamprou.

Bij 100 jaar Feyenoord en 75 jaar De kuip, tussen de supporters met een fakkel in zn hand

13 augustus 2014 om 15:59

Alles leuk en aardig zo'n clubman maar hij moet natuurlijk wel kwaliteit genoeg hebben om te spelen. Lamprou komt gewoon tekort voor de Nederlandse top en dat zit hem een beetje dwars volgens mij.
Daarbij, clubmensen heb je bijna overal. Siem de Jong kwam tijdens zijn blessure ook meezingen op Vak410 en ging ook nog even langs bij de F-Side...

13 augustus 2014 om 19:14

hij is een held omdat hij Feyenoord in zijn hart heeft.
Als keeper komt hij helaas wel te kort maar voor een club als Willem2 is het een prima keeper, ondanks een foutje.

13 augustus 2014 om 19:16

Dat is meer het verschil tussen ajax en Feyenoord.
Dat hij te kort komt voor Feyenoord ben ik wel met je eens.

13 augustus 2014 om 14:22

Wllem 2 denkt er al over om hem een postzegel op zijn hoofd te doen en retour afzender.
Waardeloze keeper. Het oogt leuk door veel show.

Op Ajax afgeven is makkelijk misschien lag het ook wel aan hem. Bij de volgende verhuizing was hij al een beetje voorbereid.

13 augustus 2014 om 14:36

Dan heb je hem nooit zien keepen.. het is een geweldige keeper die alleen mar afgerekend wordt op zijn lengte, dit maakt hij echter goed met sprongkracht.

Bovendien komt 99% van elke uittrap aan, wat al knap is.
Daarnaast is hij pas 22, dan maakt elke keeper fouten.. ik kan me nog een paar fouten herrineren van Vermeer tegen Utrecht paar jaar geleden en kijk hoe die nu staat te keepen.

Jij noemt het een showkeeper, ik noem het zelfverzekerd.

13 augustus 2014 om 14:51

Of gewoon wordt afgerekend op zijn prestaties tijdens zijn laatste wedstrijd?

13 augustus 2014 om 15:15

Zo gek is het niet dat hij zo tegen Ajax aan kijkt. Werd als 13 jarig ventje naar Nederland gehaald en kreeg na een jaar te horen dat hij weer weg moest omdat hij te klein was. Dat hadden ze ook een jaar eerder kunnen bedenken, voordat ze hem helemaal naar Nederland haalden.

13 augustus 2014 om 15:48

Jij was darbij begrijp ik? Broodje aap verhaal natuurlijk.
Zijn lichaamslengte op 13 jarige leeftijd zal geen issuue geweest zijn, tenzij hij een aantoonbare groeistoornis had, meer een gebrek aan talent waarschijnlijk.

13 augustus 2014 om 14:45

Tsjonge wat ben ik blij dat jij geen Technisch directeur bent in Rotterdam. Kostas Lamprou een held! Haha ik lach me de ballen uit de broek!

Sympathiek kereltje, maar als speler voor altijd wegblijven uit de Kuip. Heeft zowel de lengte als her benodigde niveau niet.

13 augustus 2014 om 15:32

Dus je moet een wereldspeler zijn om een held te zijn? hmm.. ben jij toevallig voor die club uit dat dorp boven schiphol?

13 augustus 2014 om 15:43

Badhoevedorp? Heb geen zin om serieus te doen als er reacties voor niks verwijderd worden

13 augustus 2014 om 15:46

Waarschijnlijk omdat ajacieden in het algemeen niet serieus worden genomen.

13 augustus 2014 om 15:51

Zoals weinigen het voetbal van Feyenoord serieus nemen bedoel je?
Wat een simpele reactie.

13 augustus 2014 om 15:55

Hartstikke fijn.

13 augustus 2014 om 16:01

Jerra 12 heeft gewoon gelijk.

13 augustus 2014 om 16:03

Dat wou ik zeggen.

13 augustus 2014 om 16:06

Jerra heeft helemaal geen gelijk, want ik ben een Feyenoordsupporter.
Dat hij niet kan begrijpen dat je als supporter van Feyenoord ook kritiek kunt hebben op oud-spelers is vooral zijn eigen kortzichtigheid.
Om nog maar niet te spreken over de uiterst kinderachtige wijze waarop hij verwijst naar Amsterdam.

Kostas Lamprou is een topgozer, maar een dramatische keeper, vooral door zijn gebrek aan lengte. Een keeper van nog geen 1 meter 80 is als een persoon op een eenwieler die mee wil doen aan de Tour de France.

13 augustus 2014 om 16:14

omdat het een topgozer is vindt ik het een held? mag dat niet dan?

En ja ik heb niet zo heel veel met die stad en je begrijpt zelf wel dat dit een grap is

13 augustus 2014 om 17:02

Dorp boven schiphol?
Waar doel jij op? en Amsterdam ligt ten noord-oosten van Schiphol, vooral een stuk naar het oosten aangezien Schiphol onder de gemeente Haarlemmermeer - Haarlem valt.

En Amsterdam een dorp noemen is nog lagwekkender, qua inwoners de grootste stad van Nederland met veel meer historische waarde.

En Badhoevedorp viel vroeger onder de gemeente Amsterdam ter info.

Altijd leuk dat kinderachtige gedoe.... Dan is het weer volendam zuid, dan weer breukelennoord of wat dan ook.

Ach zo kan ik over over Rotterdam praten, Dordt-west.... kinderachtig gedoe, maar zal wel bij je passen aangezien ik gok dat je niet ouder dan 14 ben met dat puberale taalgeruik.

En waarom zou hij voor Ajax zijn? omdat hij de waarheid verteld?
Hij komt te kort, zowel lengte als kwaliteit.

14 augustus 2014 om 12:35

Fc Badhoevedorp of toch de. Zwaandammerboys? Reageer niet zo dom man.

Feyenoord de warmte, Ajax de prijzen...

13 augustus 2014 om 14:09

Je bedoelt de warmte van de bank....

Maar goed dit is allemaal oud nieuws van Lamprou. Maar als dat zijn gevoel was, dan is dat toch goed. Gelukkig kennen we ook de verhalen van andere jonge Ajacieden !

13 augustus 2014 om 14:34

Hahah

13 augustus 2014 om 19:19

Hij is inderdaad niet de 1e met dit soort verhalen.

13 augustus 2014 om 14:17

Compleet irrelevante opmerking die je hier maakt. Steekt het dan toch dat hij liever voor Feyenoord speelt dan voor het geweldige Ajax met de mega gevulde prijzenkast? Ik zie namelijk geen andere reden waarom je dit zegt...

13 augustus 2014 om 14:27

Ja, heb dit weleens eerder gelezen. Niet goed genoeg voor Ajax, mocht het toen nog bij Feyenoord proberen en daar langer blijven, logisch dat je het daar "warmer"vindt. Dat zal iedereen op zijn eigen manier beoordelen.

13 augustus 2014 om 14:28

En ik begrijp niet waarom hij dit zegt.. Wat heeft dit nou te maken met zijn huidige situatie? Waarom een steek onder water naar Ajax? Ik zie het niet hor

13 augustus 2014 om 14:36

Hy speelde niet hij zat op de bank

13 augustus 2014 om 14:40

Nou en? Waarom moet hij daar tig jaar later iets over zeggen? Wat is daar relevant aan op dit moment? Ik zie geen enkele meerwaarde aan deze uitspraak voor hem of voor wie dan ook.

13 augustus 2014 om 15:21

@thelegion

Waarom zou dat steken, hij kan er tenslotte niets van.

13 augustus 2014 om 16:30

Waarom dan zo reageren? Reageer dan gewoon inhoudelijk en niet op het aantal prijzen...

13 augustus 2014 om 19:22

Hij vertelt over zijn gevoel voor beide clubs waarvoor hij gespeeld had.
Bij Feyenoord zat hij ook p de bank dus als het alleen daarom ging was hij nar allebei negatief geweest. Blijkbaar steekt et bij veel ajacieden da veel (ex)spelers Feyenoord een mooiere en warmere club vinden.

Wat een zielige opmerking over Ajax....probeert een wit voetje te halen bij de harde kern van Feyenoord...zielig om dat op zo'n manier te doen...

13 augustus 2014 om 14:07

Of misschien geeft hij wel gewoon zijn interpretatie van de waarheid. Laat hem lekker. Er zullen vast genoeg (ex-)ajax-spelers zijn die ajax wel een 'warme club' vinden, of (ex-)feyenoorders die feyenoord dan weer niet warm vonden. Het gaat hierbij om de individuele beleving van zo'n jongen.

13 augustus 2014 om 14:16

@ Oscarr

Die zijn er ook, het zijn ook altijd de spelers die het niet gered hebben bij Ajax die het daar over hebben. Al zijn er ook genoeg Ajacieden die het niet redden en er ook anders over dachten. Het is maar wat ieder zijn persoonlijke ervaring is, velen al die clichés of het nu om Ajax, Feyenoord of PSV gaan zijn allang al (gedeeltelijk) achterhaald.

13 augustus 2014 om 17:05

Daarom is het ook vaak een wit-voetje.
De spelers die slagen, en ook aardig wat die niet slagen vinden het een warme club en/of vinden dat het hun eigen fout is dat ze niet zijn geslaagd, andere, vaak niet geslaagde vinden het een kille club.
Zal best, natuurlijk kunnen ze het zo ervaren hebben.
Maar zeg dan dat je het bij Ajax niet leuk had, ipv dat sneren.

13 augustus 2014 om 14:09

Sluit me bij Oscarr aan, met de toevoeging dat Lamprou spreekt in de verleden tijd. Hij laat volgens mij in het midden hoe het er nu is.

13 augustus 2014 om 14:09

Want? Het is toch ook zo?

+dat die gewoon al populair was bij Feyenoord hoor.

13 augustus 2014 om 14:11

Is het ook zo ja? Want jij hebt in de jeugdopleiding van Ajax gespeeld? Of kom je dagelijks over de vloeg in de Arena dat jij de sfeer kunt bepalen?

13 augustus 2014 om 14:15

Meerdere spelers hebben deze uitspraken wel eens gedaan. Als hij naar de verschillen van beide clubs gevraagd wordt, mag hij dat toch gewoon zeggen? Niet alles bij Ajax is fantastisch..

13 augustus 2014 om 14:18

Ik zeg ook nergens dat Lamprou dat niet mag zeggen, natuurlijk mag hij dat vinden. Hij is zeker niet de enige. En veel anderen vinden Ajax juist wel een warme club, sfeer is een heel persoonlijk iets. Ik reageer ook niet op Lamprou, ik reageer op Jerra12 die "het is toch zo?" roept alsof het een vaststaand feit is dat Ajax voor iedereen een nare club is.

13 augustus 2014 om 14:21

Het is nog steeds een mening, dus geen feit. En makkelijk scoren, maar ja. De meeste die mislukt zijn bij Ajax hebben niks beter dan kil en koud omdat er niks negatiefs te zeggen was behalve dat ze zelf niet goed genoeg waren dan. We horen ook genoeg andere verhalen van spelers die er totaal anders over denken.

13 augustus 2014 om 14:25

Iedereen kan toch zien dat Ajax een nare club is? koude nare club waar je de rillingen van krijgt. Je bent alleen puur fan van die club om de prijzen voor derest niks.

13 augustus 2014 om 14:26

Het is een persoonlijke mening en 1 die vanzelfsprekend is voor zijn persoon. Hij werd na een jaar weggestuurd bij Ajax en kwam via Amstelveen Heemraad bij Feyenoord terecht waar hij ook zijn 1e contract tekende en profdebuut bij maakte.

Dan is het niet zo gek dat hij meer heeft met Feyenoord dan Ajax. Heeft dus niks ermee te maken hoe het er echt aan toe gaat bij de clubs en hij kan die afweging ook niet maken aangezien hij maar 1 jaar rondliep in Amsterdam en vertrok op zijn 14e.

13 augustus 2014 om 14:39

Jij bent eerder een naar mannetje jerra! Ga je ergens anders nuttig maken!

13 augustus 2014 om 14:43

Omdat ik een mening heb over die club? wat zeg ik het is gewoon een feit.
Noem is iets positiefs over die club dan?

Bestuur dat vrolijk werkt met criminelen, stadion dat nooit vol is,'fans' die zich wekelijks misdragen.

13 augustus 2014 om 15:06

@jerra12

Leer eerst maar eens normaal Nederlands te schrijven. Dan ga ik je een beetje serieus nemen. Nu ben je gewoon een hele domme jongen en daar valt weinig eer aan te behalen.

13 augustus 2014 om 15:19

Jerra is nogal een triest mannetje die zich heel erg druk maakt om Ajax. Dat is al meerdere topics naar voren gekomen. Rustig aan met je obsessie voor Ajax Jerra, straks heb je nog hulp nodig!

On: Dit is natuurlijk geen feit, maar een mening. De ene speler vindt Feyenoord 'warm' en het vechtvoetbal wat zij spelen mooi. De andere speler houdt meer van de bluf en het positiespel waar Ajax voor staat. Ik denk bijv. dat Leonardo betere herinneringen heeft aan Ajax, omdat hij bij Ajax door de supporters in de armen werd gesloten.

13 augustus 2014 om 15:19

Voor jou is t misschien n feit dat Ajax n nare club is, maar da's jouw mening. Is jouw goed recht, maar ga t geen feit noemen dat Ajax n nare club, zonder te beargumenteren, is want dat is n bash...

On: Als Lamprou Ajax n kille club vindt, dan kan t zomaar zijn dat hij dat zo heeft ervaren. Kan gebeuren, niets mis mee. Hoeven Ajacieden echt niet zo overspannen over te doen... De man heeft n fijner gevoel bij Feijenoord, kan toch. Bij andere spelers is t andersom

13 augustus 2014 om 15:25

Mwuah. daar maak ik me niet zo druk om.
Dat jij nou zo geilt op dat groene randje en je puntjes

13 augustus 2014 om 15:40

Dus als jij zegt : Ajax is een koude nare club waar je rillingen van krijgt, dan is dat een vast staand feit wat voor iedereen dient te gelden? Heel vreemd.

Wat positieve dingen over de voetbalclub Ajax wil je horen ( en dan zal ik vast geen prijzen mogen noemen want dan ben ik wellicht in jou ogen een "succes supporter". Ze zijn vele jaren hoofdleverancier (geweest) van Oranje, hebben vele succesvolle trainers opgeleid, doen veel maatschappelijke projecten waar onder de ajax foundation, creëren banen, ze hebben meerdere voetbalscholen in het buitenland waardoor er ook daar spelers zich kunnen ontwikkelen ( en dat kost Ajax alleen maar geld)

Nou ik dacht laat ik het hier maar even bij laten. Voel je nog steeds de rillingen?

Mag ik wat vragen? Hoezo is het stadion nooit vol? Met welke door de rechtbank veroordeelde criminelen werkt het bestuur volgens jou "vrolijk" samen? en als laatst hoe vaak in de afgelopen jaren hebben de "fans" zich misdragen? wekelijks?

Nou ik ben zeer benieuwd of je nog wilt reageren, en mocht dat zo zijn dan wel graag inhoudelijk en met argumenten!

Mazzelzz!

13 augustus 2014 om 15:53

1. Daar is Ajax nou niet de uniekste in hoor, doet onder andere elke club wel.
2. Kijk je nooit naar Ajax dan? ik heb nog nooit een vol stadion gezien.. tenzij jullie verkleed als stoeltje naar het stadion gaan dan..
3. Hoe heet die gozert nou ook alweer? Polletje? krijgt allemaal leuke cadeautjes en heeft toch aardig wat te zeggen binnen Ajax, iemand die al 4 mensen heeft omgelegd. iets om trots op te zijn joh!
4. Celtic en AC Milan beide 2x, Cambuur, bekerfinale

13 augustus 2014 om 15:54

en dan vergeet ik dat walgelijke spandoek nog over Rooie Marck

13 augustus 2014 om 16:11

En niet te vergeten dat ze een trein hadden vernield, na heracles uit.

13 augustus 2014 om 16:36

Beste Jerra,

1) je pikt wellicht er 1 ding uit over de rest hoor ik je niet
2) omdat jij wellicht nog nooit een volle arena heb gezien is het stadion nog
nooit uit verkocht geweest.. ongelofelijk die naïviteit.
3)is hij veroordeeld voor het plegen van 4 moorden? of wordt hij er van verdacht? of 'was het misschien wel een roddel? en zou dat bij Feijenoord niet zijn voorgekomen?
4) dus bij elkaar op geteld 5 x (waarvan ik vindt dat dit 5x te veel is) wat opgeteld afgelopen seizoen is voor jou wekelijks.. ben benieuwd hoeveel dagen jij in het jaar moet werken..

Ik snap veel van je punten best wel, en ja dat meen ik maar waar ik verdrietig van wordt is dat jij als jij iets vindt het gelijk een feit is. En beste Jerra dat is helaas echt niet zo.

Ik ben bij mijn vorige baas niet leuk weggegaan, en daardoor vindt ik het bedrijf niet zo tof meer. Bij mijn huidige werkgever krijg ik veel meer waardering voor mijn werk. Logisch wellicht dat ik mijn huidige baas veel warmer vindt en mijn oude baas veel kouder.. want daar gaat het eigenlijk in dit topic over.

Ik hoop dat je dat kan gaan inzien, en dat als jij ergens een mening over hebt dat dat niet automatisch een feit is.

Overigens was dit me laatste reactie op je want anders ben ik bang dat ik vanavond verdrietig ga slapen.

13 augustus 2014 om 16:43

Maasgebouw met pistolen. Nancy internationaal schande. Besiktas. Ajax heeft verweg hoogste bezettingsgraad. Jou argumenten kunnen zo de prullenbak in. Altijd frustraties omdat Ajax groter is in Nederland en europa.

13 augustus 2014 om 17:08

Het is een prachtige en vooral warme club Ajax, en nee er zijn weinig mensen voor Ajax geworden vanwege de prijzen...
Want net als ik zijn zoveel mensen al voor Ajax omdat ik dat al van kleins af aan ben, niet anders weet dan Ajax.
Vader was ook voor Ajax, die had met mijn oom nog een kaart voor in de meer etc.

En wie denk jij dan te zijn met je babbels, meneer ik weet alles beter.
Trouwens, dus jij zou voor Feyenoord zijn als ze in de zaterdag amateurs speelde?
Denk het niet he.

13 augustus 2014 om 17:11

Oh sorry, dan vergeet ik dat walgelijke marco bakker gedoe, dat wekelijkse gehamas, dat ge KK joden als de Ajax bus aan komt, maar als je een spandoek maakt(wat walgelijk was ja) dan vergeet je blijkbaar de schandalige spreekkoren van je eigen clupke?
Overigens refereerde die 'rooie'' niet naar k***, maar naar ...ja zijn naam.
Als jij nog nooit een vol stadion heb gezien kom je inderdaad in de kuip, want die is net als de Arena alleen uitverkocht met toppers en klassiekers.

13 augustus 2014 om 19:27

En het aanvallen van Feyenoord spelers op de toekomst tot 2 keer aan toe.
Eerst Malkowski en later van Persie en Acuna.
Ik moet Jerra toch echt gelijk geven.

13 augustus 2014 om 20:33

Ajax heeft meer seizoenskaarten verkocht dan feyenoord hoor. En net alsof 'fans' van andere clubs altijd zo braaf zijn.

14 augustus 2014 om 02:06

Ajax is gewoon een kut club.

13 augustus 2014 om 14:17

Lamprou hoeft zich niet meer te bewijzen bij de harde kern. Iedereen weet dat ie de club een warm hart toedraagt. Dit is gewoon zijn mening. Eerder zielig van jou dat je het je persoonlijk aantrekt..

ja, maar dit was toch over het algemeen bekend? wel leuk hij is best een goede keeper alleen sommige trainers zien af van hem door de lengte vind ik zeer jammer. Heeft echt geweldige reflexen deze keeper

13 augustus 2014 om 14:07

Bij wie? Bij napraters? Klopt! De een vind Ajax een koude, kille club, de ander heeft een geweldige tijd gehad en vond het een warme, gezellige club. Dat verschilt per persoon en dit gebeurd bij elke voetbalclub .

13 augustus 2014 om 14:16

Over algemeen bekend? Je hoort meer goede dan dit soort verhalen over Ajax. Recentelijk liet Reiziger nog zijn mening horen over zijn tijd bij Ajax. Bovendien zegt het genoeg dat al die grote Ajacieden terug keerden naar Ajax om de club op te bouwen en de jongens die recentelijk nog verkocht zijn, zijn erg lovend.

gezien zijn spel nu lacht denk ik elke ajacied zich een ongeluk. iedereen is maar al te blij dat hij geen warmte voelde en naar feyenoord is gegaan.

deze jongen mag hopen dat hij een heel seizoen bij willem ii onder de lat staat. zie hem zo na een paar wedstrijden op de bank belanden. zeer zeer middelmatige keeper.

Tja..dat verschilt per persoon natuurlijk. Je kan het niet naar je zin hebben bij een club, dat wil nog niet zeggen dat Ajax een koude kille club is. Als het zo op hem is overgekomen dan is dat vervelend. Zal er vast iets gespeeld hebben waardoor ie zo naar Ajax kijkt.

13 augustus 2014 om 14:11

Zijn ook spelers die het andersom vinden,speelt nu in de ajax jeugd een spelertje die bij Feyenoord werd gepest omdat hij voor ajax was,die zal t tegenovergestelde zeggen

13 augustus 2014 om 14:20

El Ghazi zal waarschijnlijk het zelfde zeggen maar dan andersom. Het is maar wat je ervaring is, dat wil niet zeggen dat het ook werkelijk zo is.

13 augustus 2014 om 14:24

El Hahzi heeft niet bij Feyenoord gespeeld! maar ut Sparta.

13 augustus 2014 om 14:27

El Ghazi zat bij Sparta, get your facts right!

13 augustus 2014 om 14:31

Voordat hij bij Sparta speelde, zat hij bij Feyenoord. Daar werd hij echter weggestuurd, omdat hij zich nooit aan de tactische bespreking hield. Eerst even checken voordat je wat roept. Bijdehandjes.

13 augustus 2014 om 15:02

Jongens voordat jullie iemand terecht willen wijzen zou ik eerst even de feiten checken!! Geboren in Barendrecht, voetbalde bij Barendrecht en tussen 2006 en 2008 zat hij in de feyenoord opleiding, hier is hij weggestuurd door oa een hele verkeerde mentaliteit. Daarna is hij naar sparta gegaan!! pffff

13 augustus 2014 om 14:25

Hij zegt ook niet dat Ajax een koude kille club is, hij zegt dat het geen warme club is en dat hij er geen betrokkenheid voelde.
Niet warm wil natuurlijk niet zeggen dat het er koud is.
Persoonlijk werk ik ook het liefst bij een wat meer afstandelijk bedrijf, hou niet zo van al die personeelsfeestjes en dergelijke.
Het is werk, ga er vanuit dat dit geldt voor 90% van de voetballers, moet wel erkennen dat het voor jeugdspelers heel anders kan zijn.

13 augustus 2014 om 14:35

Ik ga me niet van de domme houden, wandering. Als hij zegt "feyenoord heeft alles wat Ajax niet heeft: warmte, betrokkenheid", dan doelt Lamprou er gewoon op dat Ajax een koude club is. Het zit er echt niet vaag tussenin.

13 augustus 2014 om 14:45

Wat hij bedoelt is natuurlijk speculeren, daar wil ik mij maar niet aan wagen, kan dat over het algemeen vrij slecht inschatten, dus ik ga er maar vanuit wat er gezegd is dat is wat er bedoelt wordt, zou het ook vrij dom vinden om a te zeggen als je b bedoelt.

En als hij wel bedoelt dat Ajax een koude club is ook prima, net wat ik typte, kan zijn dat hij het wat meer afstandelijke als niet warm ervaart, terwijl de andere dat juist prettig vindt

13 augustus 2014 om 19:29

Geen warme club is toch bijna hetzelfde als een koude club.
Alleen is het iets minder hard gezegd.

Maar goed als die naar feyenoord is gegaan zijn wij er tenminste vanaf

13 augustus 2014 om 14:27

Als hij niet naar Feyenoord was gegaan, had Ajax er dan niet van af kunnen komen?

13 augustus 2014 om 17:13

Was nog jong, dus ik denk dat Ajax wel van hem was afgekomen, enkeltje terug naar Griekenland en een zakcentje meegeven dat is zo gefixed

Hij juichte altijd het hardst bij een goal. Een geweldige persoonlijkheid, helaas een matiige keeper.

Behalve dan die 4 kampioenschappen op een rij...

13 augustus 2014 om 19:31

maakt dat het een warme en mooie club?
Alleen voor succes supporters en die zitten er inderdaad veel bij jullie.
Voor echte supporters tellen ook andere zaken mee zoals warmte en clubliefde.

Even makkelijk scoren bij de achterban, maar dit mag hij natuurlijk vinden. Je hoort vaker dat de jeugdopleiding bij Ajax vrij hard kan zijn, en sfeer is natuurlijk iets dat per persoon verschillend is. Er zijn er ook zat die juist erg gelukkig werden van de sfeer bij Ajax (siem de Jong, Jan Verthongen, om er een paar te noemen).

Verder heb ik niks voor of tegen Lamprou. Hoop wel dat hij zich kan revancheren en het heel goed gaat doen bij Willem II, want zo'n debuut gun je niemand.

13 augustus 2014 om 14:17

Tja, voor hem is het de waarheid, voor een ander weer niet. Het heeft er denk ik ook wel mee te maken wat voor status (toptalent, waterdrager enz.) je hebt binnen een elftal. Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat Lamprou nooit als toptalent werd gezien.

13 augustus 2014 om 14:21

Precies. Daar komt bij dat wat de een fijn vindt, de ander verschrikkelijk vindt. Een Tom de Mul had heel veel moeite met het feit dat iedereen heel direct zei waar het op stond. Een Zlatan vond dat geweldig. Zoals ik zei, sfeer is een heel persoonlijk iets.

13 augustus 2014 om 15:22

Niet vergeten dat er toen ook een heel andere leiding zat, keiharde zakenlui die er alleen ter meerdere eer en glorie van zichzelf aan Ajax verbonden.
Is de leiding ergens koud en onpersoonlijk straalt dat uit op een heel bedrijf/club. Ik kan me zo voorstellen dat het nu een stuk plezieriger toeven is.
Ook scheelt het dat men elkaar niet meer de tent uit vecht dat doet ook wonderen voor een sfeer.

Na afgelopen weekend lachen we om je Lamprou haha. Probeer maar een wit voetje te halen, wij pakken de prijzen wel!

Waarom heb ik het gevoel dat hier heel veel Ajacied gaan reageren ???

13 augustus 2014 om 14:32

Omdat veel Feyenoorders denken te weten dat het echt zo is en met dingen komen als "maar het is toch ook gewoon zo?"

Ach sommige mensen kunnnen het niet waarderen dat de waarheid verteld word en dan is men een kille club.
Hij is te klein en onbetrouwbaar als keeper, afgelopen zondag weer duidelijk!

13 augustus 2014 om 14:22

Bij Feyenoord is de waarheid ook tegen hem gezegd. Grappig om te zien hoeveel ajacieden op hun teentjes getrapt zijn.

13 augustus 2014 om 14:55

Als ze hem goed de waarheid hadden verteld had die jongen nooit een contract gekregen.
Deze jongen is niet goed genoeg(en nooit geweest) voor een topclub of schaard Feijenoord(en zijn fans) zich niet meer onder de topclubs.....

13 augustus 2014 om 16:35

Heeft uitstekende reflexen en geweldige spongkracht. Was afwachten hoe hij zich zou doorontwikkelen. Moet nu gewoon wekelijks spelen..

13 augustus 2014 om 19:33

Bij Feyenoord was hij ook geen 1e keeper.
En toch vindt hij het een prachtige club.
Gewoon iemand met smaak dus.

Willem ll de club die alles heeft wat Feyenoord niet had: een basisplaats.

13 augustus 2014 om 15:24

Dat duurt ook niet lang als hij zo blijft blunderen ben ik bang voor hem.

tuurlijk het is niet de beste keeper voor feyenoord maar qua persoonlijkheid is het de vriendelijkste en meest betrokken speler die je maar kan wensen

Jasper Cillesen, die keeper heeft alles wat ik niet heb: lengte en talent. Was getekend, Kostas Lamprou.
Overigens mag hij dit natuurlijk zo vinden, alhoewel het vrij apart is omdat deze knul dit natuurlijk nooit als selectiespeler heeft kunnen ervaren.

13 augustus 2014 om 14:20

Als je vindt dat hij dat mag vinden, waar is dan die sneer voor nodig? Daarnaast is de jeugdopleiding toch een veel groter deel van de club Ajax, voor Feyenoord idem, dan het eerste elftal? Juist daar wordt een filosofie uitgewerkt.

13 augustus 2014 om 14:30

Aardige knul, maar het is echt een dramatische doelman. Een doelman hoeft per definitie geen reus te zijn maar een keeper bij de F'jes is al groter dan deze jongen.
Lekker makkelijk scoren overigens ook om hier een heel artikel aan te besteden, dit gaat de nodige welles/nietes discussies op gang brengen. Lekker belangrijk dat Kostas Lamprou dat zo ervaren heeft.

13 augustus 2014 om 19:38

Voor Feyenoord komt hij, puur door zijn gebrek aan lengte, inderdaad tekort maar verder heeft hij een goede sprongkracht en uitstekende reflexen.
Voor een club als Willem 2 is het gewoon een prima keeper.
Maar blijkbaar kunnen de meeste ajacieden niet tegen kritiek gezien de verbitterde en hatende reacties.

Ja als je een keeper als Lamprou laat debuteren dan moet je wel heel erg vriendelijk zijn als club

13 augustus 2014 om 14:48

Ik denk dat je net een glimlach op het gezicht bij elke ajacied hebt getoverd, bij mij in ieder geval wel! Topreactie haha

Er zit wel een kern van waarheid in, maar dat komt meer doordat Ajax opleiding heel streng is.
Je krijgt in de jeugdopleiding al snel een boekje met allemaal regels en richtlijnen die bij jongens met een bepaalde karakter niet goed kunnen vallen. Je wordt buiten voetballende kwaliteiten ook met veel professionaliteit opgeleid. Dat is ook een beetje de reden dat spelers die worden weggestuurd later als ze toch doorbreken negatief richting Ajax zijn. Omdat ze wat meer vrijheid willen hebben en bij andere clubs krijg je nou eenmaal wat meer vrijheid en plezier terwijl je bij Ajax met een bepaalde druk van presteren en professionaliteit te maken krijgt.

Op je 12de ben je natuurlijk net zo emotioneel betrokken bij een club als op je 22ste.. Zijn ook genoeg spelers die Ajax wel als een warme club zien. Net als bij PSV waar vaak het woord ''gemoedelijkheid'' valt. Zo zijn er ook spelers die hun periode bij een club niet als prettig hebben ervaren. Vraag me altijd af waarom spelers van Feyenoord zo vaak over Ajax praten. Net als de fans. Maak je liever druk om je eigen club. Gewoon een grote club met een trouwe supportersschare maar om nou altijd maar naar Ajax te wijzen/kijken. Heb vaak het idee dat een verlies van Ajax belangrijker is dan een winstpartij voor Feyenoord.

22 jaar, 9 jaar voor Feyenoord gespeeld en op z'n 13e naar Nederland gekomen. Betekent dus dat ie op zn 13e 1 jaar voor Ajax heeft gekeept en toen is afgetest? Als 13 jarige kan je uiteraard van alles voelen en er kan van alles ontbreken, maar het is voor iedereen anders.

13 augustus 2014 om 14:35

Hij kwam pas in 2006 bij Feyenoord toen hij 15 was. Hij maakt dus alles een beetje rooskleuriger in zijn interview wat betreft zijn band met Feyenoord.

13 augustus 2014 om 19:41

Of hij heeft die band in een kortere tijd opgebouwd.
Vorig jaar kon je ook als hij op de bank zat gewoon zien dat hij veel voor de club voelt.
En blijkbaar roept dat een hoop jaloezie op bij veel ajacieden.

14 augustus 2014 om 02:08

Welke jaloezie? Hij zat tussen welgeteld 1 jaar bij Ajax en als je ziet hoe hij het deed tegen PSV denk ik niet dat veel Ajacieden jaloers zijn dat hij is weggestuurd?

Mensen reageren op die sneer richting Ajax terwijl hij enkel een jaartje bij Ajax heeft gezeten. Lijkt me logisch dat hij meer heeft met Feyenoord aangezien hij daar wel een contract kon tekenen en zijn debuut mocht maken.

Toen ik de titel las wist ik meteen al dat Lamprou dit gezegd moest hebben.
Dit heeft hij al een keer eerder gezegd.
Tijden zijn veranderd, Ajax is nu een veel warmere club dan in zijn tijd.

13 augustus 2014 om 14:41

ach ja...als jij als jochie van 13 of 14 naar t buitenland gaat en je blijkt niet goed genoeg, waardoor je niet helemaal bij de club betrokken wordt en wat minder aandacht krijgt, dan geloof ik best dat ie zich bij ajax niet thuis voelde.

Vraag wat spelers van 22 die inmiddels zijn door gebroken bij ajax en ze zullen wat anders zeggen.

13 augustus 2014 om 16:05

je bedoelt warmere letterlijk zoals in de bekefinale? met dat vuurwerk?

13 augustus 2014 om 16:26

Je leeftijd zegt al genoeg Feye1999. Ga hier niet wijs zitten doen aub. Als je niet normaal kan reageren, ga dan gewoon weg.

On.
Ik zei het al hierboven, dit verschilt gewoon per persoon. Het is maar net welke club je ligt. Of je van een softe of hardere aanpak houdt. Hij moet het alleen niet gaan brengen alsof het een feit is.

13 augustus 2014 om 19:43

Hij geeft het ook als zijn mening.

Ik vraag me serieus af :

Wat vinden jullie Feyenoorders nou echt van al die spelers die zo vaak dit soort teksten uitspreken puur om jullie (het Feyenoord publiek) te pleasen. Je ziet het overal wel, maar bij Feyenoorders toch altijd wat vaker. Prikken jullie hier niet doorheen ?

13 augustus 2014 om 14:49

Wie zegt dat het puur is om te pleasen? Misschien vinden ze dit wel, ik zou het niet weten heb bij geen van beide clubs gespeeld, maar waarom denk je dat het niet waar is? Een journalist vraagt graag naar dit soort zaken en die spelers geven daar dan antwoord op, of denk je soms dat Lamprou de krant belt met een quote over Ajax en Feyenoord?

13 augustus 2014 om 15:11

Journalisten die stellen de vraag speler geeft antwoord.
En wat moet hij dan zeggen ik vind Feyenoord een rare club en sta er met tegenzin onder contract? Wat vind je als ajacied van al die spelers die weg gaan maar zeggen dat ajax zo mooi was... Blijf dan zitten. Kom op zeg de club die je salaris betaald daar ga je niet negatief over doen.

13 augustus 2014 om 17:15

Eerlijk gezegd, het is altijd leuk om te horen als iemand je club prijst, echter moeten we ook niet dom zijn... denk dat de meeste supporters wel door het witte voetje heen kunnen prikken.

13 augustus 2014 om 19:48

Bij spelers als Lamprou en Guidetti komt het heel eerlijk over.
Anders wordt het bij spelers die als ze binnen komen meteen roepen dat ze er altijd al over gedroomd hebben om bij Feyenoord of ajax te spelen.
Hoewel ik bijvoorbeeld bij Toornstra en bij Hahn wel echt zo is.
Zij kwamen vroeger al vaak in de Kuip en waren vroeger al Feyenoord supporter.

13 augustus 2014 om 22:11

Dat zijn ook wel bekende verhalen voor mij, die geloof ik op hun woord.
Ik vind het alleen soms wel grappig als iemand die misschien nog nooit van Ajax, PSV of Feyenoord gehoord heeft plots gaat roepen dat het een droomclub etc is... mits ze uit het buitenland komen.

13 augustus 2014 om 22:22

klopt behalve als het een buitenlander is die al voor de club speelt of gespeeld heeft zoals Lamprou en Guidetti maar ook Larsson en Bahia en Kiprich bijvoorbeeld.
En als een Litmanen dat over ajax zegt geloof ik hem ook wel,

hij heeft ook het niveau van feyenoord, dus t komt mooi uit dat ie t zo gezellig vindt daar.

Lachen dit, hoe kan hij dit nu zeggen, als je hem ziet hoe hij speelde, dan mag ajax blij zijn dat hij dan die warmte bij feyenoord kan halen. Ga eerst eens goed keepen en heb dan kritiek

13 augustus 2014 om 19:50

Dat is nou net de kilheid en de arrogantie waar hij waarschijnlijk op doelt.
Bij Feyenoord worden spelers ook om andere zaken gewaardeerd.

Lamprou kon gewoon niet mee bij Ajax de club is niet kil maar neemt geen genoegen met amateur kwaliteit feyenoord wel schijnbaar maar een grote fout van Willem 2 om deze amateur te huren of feijenoord moet geld bijgeven

Ik geniet hiervan hij kan gelijk hebben, maar als reservekeeper heeft hij toch kwaliteit neem ik aan, want je staat onder contractbij een Nederlandse topclub, zijn memtaliteit is goed, want als ze scoren juicht hij als 1 van de hardste. Ik hoop dat hij zich kan herpakken, want dit gun hem ik niet. Ook al zegt hij dit.

Veel pindakaas eten wordt je groot en sterk van wzawzdb

Ik snap niet waarom mijn mede Ajax supporters zo aangevallen voelen door dit bericht of door reacties van andere leden hier zo.

Het is volgens mij redelijk bekend dat de Ajax opleiding een harde.
Dat er veel van je word verwacht en dat veel word geeist.
Dat het nietbepaald een scouting clubje is.
Nou en wat maakt dat nou uit?het is topsport.wil je het halen moet je de beste zijn en er alles voor over hebben.

Niet zo lang geleden gaf Sneijder ook aan in een gesprek met De Snor dat de Ajax opleidng,hard maar fair was.
Dat het geen gezelligheid club je is. Maar daar was hij blij mee mdat hij zo een goede basis kreeg en meteen van jongs af aan werd geleerd wat topsport inhield.

Ik snap niet dat Ajax supporters zich zo druk maken.
Ajax staat bekend als een harde en veel eisende club en als je niet in het straatje past word je weg gestuurd.mede hier door hebben ze (bijv de afgelopen 20 jaar) zo veel goede jonge spelers uit de eigen opleiding naar het top nieveau gebracht.en hebben ze jonge buitenlandse spelers gekneed en deze ook naar het hoogste niveau gebracht.

Ja bij Feyenoord en voor al PSV Schijnt het gezelliger te zijn,en die hebben een ander imago als Ajax.
Nou en! je kiest toch voor een club die bij jou past,kwa voetbal,kwa stijl,kwa filosofie.
Als die van Ajax je niet bevalt moet je een andere club kiezen.

Tuurlijk weet ik ook wel dat er binnen Ajax een hoop is veranderd met de tijd en dat het beeld wat er van Ajax is,al lang niet meer zo heftig is als vroeger maar uit eindelijk zal Ajax altijd een hardere club blijven als bijvoorbeeld Psv.dat is een keuze.

14 augustus 2014 om 10:00

War Sneijder heeft gezegd is net zo irrelevant als Lamprou, de huidige opleiding is veranderd. Topsport mentaliteit zal blijven maar dan kun je nog wel een warme club zijn.

Hoe bedoel je wil graag een wit voetje halen...

Haha, zuur hoor, hij was gewoon niet goed genoeg voor Ajax en kon niet met de topsportmentaliteit omgaan. Denk dat dat zijn tijd bij Feyenoord dat ook wel bewezen heeft, waar zijn kwaliteiten ook niet erg gewaardeerd werden, zelfs niet als tweede doelman. Wens hem veel succes bij Willem II.

Ach, er zullen ook genoeg spelers zijn die dat over Feyenoord zeggen. Het topvoetbal is gewoon hard. Als je niet goed genoeg bent kan je vertrekken. Maar dat is logisch. Ik vindt wel dat je altijd eerlijk en open moet zijn over zoiets en dat op een respectvolle manier moet brengen. Wellicht dat dit bij Feyenoord nu beter wordt gedaan dan destijds bij Ajax.

Zoals die tegen PSV voetbalde kan die lang wachten voordat die zijn droom waarmaakt....

Laat die eerst nog maar eeerste doelman worden bij willem2 dan kan ie verder prateb

Warmte en betrokkenheid?

Warmte: die hete adem die Been voelde toen hij achter zijn rug om genaaid werd door een aantal selectiespelers.

Betrokkenheid: Fer die al een rouwkaart van de Feyenoorders heeft ontvangen terwijl hij nog niet eens is overleden.

Als je een tere ziel hebt dan ben je niet geschikt voor topsport.

Wat kunnen Amsterdammers hard huilen als het om hun club gaat,
komt er nou bijna niemand op dat de vraag aan hem word gesteld (interview) hahaha

Ach.. zijn mening.. andere spelers zullen wellicht het omgekeerde denken..?

Denk alleen dat hij nooit meer voor Feyenoord zal keepen, matige keeper=zelfs gewoon te klein naar mijn mening!

Warmte, betrokkenheid, een bekerkast die nodig afgestoft moet worden...

Maak je vrienden mee Lamprou. Hij was er jaren geleden, hij kan over de huidige opleiding van Ajax niet meepraten en zijn mening zegt dan ook vrij weinig. Kijkende naar de oude opleiding kan ik mij er wel wat bij voorstellen, sterkte bij Willem 2 Hebben we de nieuwe Lurling gevonden? Het is Lamprou de ......

Ik zie het niet gebeuren. Als je Mulder er al niet uit kan keepen.
Prima gast maar komt simpelweg tekort voor Feyenoord.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren