Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ik begrijp teleurstelling Van Geel, maar deze opmerking vind ik onnodig’

Laatste update:

Het contractvoorstel van Feyenoord was beter, maar Hakim Ziyech koos er vorige week toch voor om zijn loopbaan bij FC Twente voort te zetten. De 21-jarige spelmaker ondertekende maandag een contract voor vier jaar met de Enschedese club, die een bedrag van vier miljoen euro in termijnen aan sc Heerenveen overmaakt. De overstap zorgde in Rotterdam voor gefronste wenkbrauwen.

/

Technisch directeur Martin van Geel stelde openlijk dat Ziyech de concurrentiestrijd niet durfde aan te gaan in De Kuip en een garantie op een basisplaats eiste. De middenvelder zelf heeft weinig zin om te reageren. “Hij moet zeggen wat hij wil. Daar ga ik verder niet op reageren”, citeert De Telegraaf. Zaakwaarnemer Mustapha Nakhli betreurt de uitlatingen van de sportbestuurder van Feyenoord.

“Ik begrijp zijn teleurstelling, maar deze opmerking vind ik onnodig. Dat heeft Van Geel zelf ook helemaal niet nodig. Hij heeft er alles aan gedaan om Hakim naar Feyenoord te halen. Daarvoor verdient hij een dikke pluim.” Nakhli verzekert dat er niet om een garantie voor een basisplek is gevraagd. “Dat kan helemaal niet bij een topclub, maar bij Twente weten we wel zeker dat Hakim zich kan ontwikkelen op zijn beste positie. Bij Feyenoord zagen ze in hem echter ook een linkshalf of buitenspeler. Dat gaf de doorslag”, verzekert de belangenbehartiger.

Hakim Ziyech had zich bij Feyenoord beter kunnen ontwikkelen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Idd onnodig om zulke dingen te gaan roepen. Vooral als Immers de voorkeur blijft krijgen op 10, vind het echt lachwekkend. Ik wens Ziyech het beste, ookal zou ik hem graag naar me club hebben zien komen. Het lag zeker niet aan Ziyech.

19 augustus 2014 om 07:20

Ik vind de reactie van Van Geel zo kinderachtig, Ziyech reageert hier heel volwassen op, slaat nergens op dat Van Geel gaat zitten roepen dat Ziyech de concurentie strijd niet durf aan te gaan met immers, Ziyech is naar mijn idee toch van andere niveau dan immers, zolang ze in Rotterdam met Immers op nummer 10 blijven spelen zullen ze nooit kampioen worden, veel beter hebben ze ook niet, maarja krijgen ze nu wel eens de kans om een exceptioneel talent te halen die het niveau van Feyenoord wel kan opkrikken gaan ze zitten slapen. Ben blij dat Ziyech naar Fc Twente is gegaan, daar zit meer toekomst in, had hem eigenlijk liever naar Amsterdam zien komen als Blind daadwerkelijk vertrekt.

19 augustus 2014 om 07:31

Iedereen heeft het over van geel terwijl de coach het heeft verpest. Had desnoods gelogen en die jongen verteld dat hij de nr 10 zal zijn van Feyenoord.

19 augustus 2014 om 07:38

Als je zo duidelijk liegt tegen je aankopen, wil er daarna helemaal niemand meer bij je komen voetballen.

Van Geel toont zich hier een slechte verliezer. Sneu, maar gebruikelijk bij voetbal-ego's. Niet te druk om maken.

19 augustus 2014 om 07:38

Vond het al vreemd dat naar buiten werd gebracht dat Ziyech meer kon verdienen bij ons.

19 augustus 2014 om 07:43

Ja goed idee, liegen over zijn positie!
Zal jij leuk vinden...Neemt je baas je aan als manager, blijk je later de toiletjuffrouw te zijn!

19 augustus 2014 om 07:50

@caribbean
Je ziet hem graag voor de positie van blind alleen is blind een cvm?
Daarbij waarom zou er bij twente meer toekeomst inzitten. JE zegt een hoop maar eigenlijk ook niks.
Je gooit er maar wat uit.

Daarbij had hij bij Feyenoord op een buitenpositie terrecht gekomen als hij zelf even had nagedacht.
Voorin staat Bilal en Boetius. daar had hij niet gekomen. Dan heb je een middenveld met
Clasie Vihenna en Immers mag jij driemaal raden welke eruit had gegaan?

19 augustus 2014 om 08:00

Immers kun je ook in de spits zetten vooral als John of bas niet komen! Dan had ziyech gewoon op 10 kunnen spelen. Ach ik ben gewoon teleurgesteld dus dan zeg ik maar wat.

19 augustus 2014 om 12:30

@bliek

Wat ik zeg is best duidelijk, misschien een lesje begrijpend lezen voor je, wat ik zeg is dat ik hem graag naar Ajax had zien komen maar dat er bij Twente ook meer toekomst voor hem inzit dan bij Feyenoord, ik zie Feyenoord zeker aankomende 5 jaar geen kampioen worden, ik zie Twente in iedergeval dit jaar wel mee doen om de eerste 3 plekken.

ik weet niet of je het voetbal volgt, maar blind speelde tegen AZ als soort Linker centrale middenvelder en deed het goed vandaar die vergelijking, bij Ajax houden we ook alle positie sterk dubbel bezet dus als iets met klaassen gebeurt kan Ziyech altijd nog op 10 spelen, zo niet? dan had hij er gewoon ernaast kunnen spelen.

Je heb het over raden van Clasie,vilhena of Immers eruit, maar waarom zeg je niet concreet wie je denk dat er uit gaat? Het zou dom zijn om Ziyech te kopen en dan een eigen jeugd product Vilhena of Clasie te banken, bij Feyenoord hebben ze ook niet elk positie sterk dubbel bezet dus waarom zou je de nummer 10 positie wel zo sterk dubbel gaan bezetten.

Alsof Ziyech bang moest zijn voor Immers. Dit zal zeker een weloverwogen keuze zijn geweest en vindt het ook onprofessioneel hoe van Geel reageert en Toornstra zal zeker geen mindere keus zijn dan Ziyech.

19 augustus 2014 om 07:28

Voetballend gezien niet, maar Ziyech is wel vier jaar jonger. Toornstra ga je waarschijnlijk niet meer doorverkopen, Ziyech bijna zeker nog wel (helemaal als je ziet hoe Twente de laatste jaren doorverkoopt)

19 augustus 2014 om 08:35

toornstra niet meer doorverkopen? hij is 25 jaar oud...als hij 2 seizoenen heel goed speelt kan hij op zijn net 27ste nog makkelijk hogerop hoor..

in de huidige selectie heeft feyenoord meer aan toornstra dan aan ziyech

Ach denk dat we hier niet meer te veel woorden aan vuil moeten maken anders krijg je zo wel niet spel.
Twente heeft dit prima gespeeld en voor Feyenoord is het klote.

Nu word tijd voor daadkracht bij van geel wil hij nog wat waardigs neer gaan zetten

De uitspraak kwam uit frustratie denk ik. Ziyech heeft geen trek in een rol als buiten speler, iets wat bij Feyenoord dus voor de hand lag.

19 augustus 2014 om 07:46

Denk juist niet dat dat bij feyenoord voor de hand lag. De grootste kans maakte hij toch echt o 10. Met Bilal en Boetius al als buitenspelers zou hij daar niet komen. Dan heb je op het midden clasie .vihenna en immers denk niet dat de keuze heel moeilijk was geweest.

Dus om voor het sportieve te kiezen is ook onzin.
Als het bij Twente niet draait en iemand dioet op dat moment beter gaat hij ook naar buiten positie toe en zal iemand anders daar spelen.

Ik denk niet dat Rutten tactisch de beste man is dus denk dat dat in gesprekken ook wel naar voren is gekomen.

19 augustus 2014 om 07:54

Nee Schreuder is tactisch veel beter.
De zaakwaarnemer stelt toch duidelijk dat Feyenoord andere plannen met hem had als Twente. Daar is zijn keuze op gebaseerd.

19 augustus 2014 om 08:17

Ik zou het geweldig vinden als jij van te voren kan zeggen als trainer dat je speel en op welke positie.
Dat is natuurlijk kolder. Dat ze het bij feyenoord niet slim verkocht hebben is wel duidelijk.

19 augustus 2014 om 08:37

Dan had Feyenoord moet liegen. Die zijn niet echt op zoek naar een 10.
Twente was al tijden op zoek naar een 10, en heeft hem daarvoor aangetrokken. Met een transfer bedrag van 4 miljoen in de eredivisie kun je normaal gesproken wel uit gaan van een basis plek.

19 augustus 2014 om 10:04

Ik zie niet wat MvG verkeerd heeft gezegd, hij zei precies wat die zaakwaarnemer nu zegt, alleen daarbij zei hij dat hij dus niet de strijd aan wil gaan voor de nr10 positie. Dat klopt toch ook, hij wil alleen maar op 1 positie spelen en dat kan bij Twente. Van geel heeft gelijk als hij zegt dat als hij die strijd niet wil aangaan hij beter niet bij feyenoord kan komen.....en terecht, even goede vrienden verder en succes bij twente.

19 augustus 2014 om 10:54

Hij zou die strijd voor 10 best wel aan gaan. Hij wil echter niet op een andere positie komen te spelen omdat dat Feyenoord beter uit komt. Feyenoord zoekt echter geen 10.
Haalt Feyenoord voor 4 miljoen met een lekker salaris een bankzitter?

19 augustus 2014 om 11:08

@justbecause: Van Geel liegt door te zeggen dat Twente Ziyech een basisplaats heeft gegarandeerd. Zo wil hij zijn nederlaag verkopen aan de Feyenoord achterban, om gezichtsverlies te voorkomen.

Dat is niet waar. Twente heeft Ziyech alleen toegezegd dat hij zich op de 10-positie mag gaan ontwikkelen bij Twente, maar over een basisplaats wordt nergens gerept, ook niet door het management van Ziyech...

Daar komt nog bij dat Feyenoord nu met de punt naar achteren speelt (zoals Ajax speelt onder Frank de Boer), met een aanvallend ingestelde links- en rechtshalf. Feyenoord speelt dus effectief zonder de 10-positie in te vullen.

Is wel veelzeggend dat ze in hem n buitenspeler of linkermiddenvelder zien en Immers liever als nr 10 laten spelen naar mijn inziens moet het precies andersom. Pure voetbal armoede....

19 augustus 2014 om 07:41

Zolang Immers op 10 blijft staan zullen we nooit een goed voetballend elftal worden. Er zullen altijd stations worden overgeslagen om in die 16 te komen van de tegenstander. Natuurlijk moet niet alles met mooi voetbal, maar bij ons is dat geen eens een optie.

Van Geel heeft helemaal gelijk.

Van geel je kan je beter druk maken over je eigen aankoopbeleid. Immers verhoek Goossens vormer te vrede kazim el ebbedaloui Armenteros bakkal singh Mathijssen. Nog geen betere keeper gehaald dan die Mulder en 3 niet fitte spelers.
Nu boer bijker toornstra vossen halen. Dan wordt het nog wat. Fred moet niet zo'n schijterd zijn. Mathijssen en immers eruit halen. Vertragen alleen maar het spel.

Boer
Cabral beek kongolo bijker
Clasie toornstra vilhena
Bilal vossen boetius

19 augustus 2014 om 08:17

Lekker makkelijk alle 'aankopen' kraken die met een bijna lege porrtemonnee gehaald moesten worden. Dan zitten er nou eenmaal rotte appels tussen.

Van geel heeft het tot deze transferperiode fantastisch gedaan. Deze window gaat het tot nu toe minder goed, maar laten we de echte balans opmaken op 1 september, want er gaat nog wel eea gebeuren.

19 augustus 2014 om 09:11

Van geel veel meer uit transfer kunnen halen, Indi , De Vrij , Janmaat en Pelle zijn verkocht en dat heeft 33 miljoen opgeleverd , dat is gezien de kwaliteiten van de spelers helemaal niet fantastisch maar eerder matig. Twente verkoopt Promes en Tadic voor 29 miljoen.

19 augustus 2014 om 09:18

Ik ben met je eens dat een Indi voor meer verkocht had moeten worden. Pelle is ouder, en de Vrij en Janmaat hadden een aflopend contract, dus die bedragen zijn niet slecht.

Dat een Russiche club zo gek is om een buitebsporig bedrag neer te leggen daar moet je ook een beetje geluk mee hebben natuurlijk, maar Indi en waarschijnlijk Clasie hadden meer op moeten leveren, aangezien ze interntational zijn en een langer contract hebben.

Van Geel heeft gewoon gelijk. Hij is bang dat t te moeilijk word. Dus dat hij voor het sportieve is onzin hij kiest t makkelijke.

19 augustus 2014 om 12:00

Nee, want bij Twente zijn er geen andere spelers om het hem moeilijk te maken. Ik kan me voorstellen dat Ziyech de concurrentie niet aandurft met Immers en wel met Eghan en Gutierrez. Dat zijn ook veel mindere spelers.....

Van Geel toont zich met zijn uitspraak een hele slechte verliezer. maar hij heeft nu ook wel bewezen dat hij heel goed kan verkopen, maar niet aankopen. Ik den ook niet dat Toornstra naar feyenoord zal gaan. Zelf vraagt hij (en dat rcht heeft hij) miljoenen bedragen boven de 5 miljoen bij spelers met een aflopend contract (wijnaldum, Fer De Vrij), maar hij denkt dat wel een speler als Toornstra te halen voor veel minder met een doorlopend contract. Ik denk ook dat Fc Utrecht een bedrag zal willen hebben die rond de 7 a 8 miljoen ligt en dat Feyenoord dat niet wil betalen. Maar Feyenoord heeft een fantastische jeugdopleiding dus het komt wel goed met Feyenoord.

Van Geel. Je faalt keer op keer. Mooie praatjes maar toch bewijs je elke keer weer achter de feiten aan te lopen. Ok er was/ is weinig geld voor aankopen. Maar iedereen wist ook al voor het WK hoeveel belangstelling er was voor de internationals. Iedereen wist dat Pele ook wegging. Dan weet je ook dat er geld binnenkomt en vervanging moet zoeken. Nu heb je nog steeds geen spits en moet je concurreren met andere clubs voor aantrekkelijke spelers. Had je al in een vroeg stadium erg aan Ziyech getrokken was het wel gelukt. Gewoon verder blijven zoeken naar koopjes zoals Vormer, Goossens, schaken boularouz etc. Dan lukt het wel om weer een mooi seizoen te draaien. Gelukkig nog een erg goede jeugd. Daar zal vast wel weer een of meerdere doorbreken. Gemiste kans. Voor besiktas had je al flink gescoord moeten hebben en daadkrachtiger op de transfermarkt moeten zijn. Vooruit lopen op de situatie. En met een beetje natrappen toon je een slecht verliezer als die jongen voor een andere club kiest. Bah.

Mooi om te zien. 21 jaar en een stuk verstandiger dan de TD van Feijenoord, van wie je toch beter verwacht.

Staat de zaakwaarnemer helemaal achter aan de rij om nog even wat te zeggen over het feit dat Ziyech Niet naar Feyenoord gaat? Ik hoop het wel, want dit soort berichten brengen alleen maar negativiteit met zich mee. Stoppen met huilen en door gaan!

Ten eerste trapt Van Geel helemaal niet na, en ten tweede zegt hij precies wat half Nederland denkt behalve Twente fans. Het is inderdaad gewoon raar dat hij de concurrentie niet aan durft te gaan. Het is gewoon heel erg logisch dat je bij een topclub op meerdere posities uit de voeten moet kunnen. Omdat je alle posities goed bezet wil hebben. Het zegt gewoon wel wat over de sterkte van de selectie van Twente dat hij daar een basisplaats en positie beloofd krijgt. En Schreuder gaat zichzelf er ook enorm mee in de vingers snijden. Deze jongen is 19 gaat echt nog wel zijn dipjes krijgen en dan moet hij spelen want dat is beloofd. Lekker voor je medespelers. Je gaat hoe dan ook scheve gezichten krijgen in je selectie.

19 augustus 2014 om 09:42

Snap niet dat je voor dit verhaal een groen randje hebt gekregen.

Nee, niet half Nederland denkt dat hij de concurrentie niet aan durft. Dit leeft alleen onder de Feyenoord supporters aangevoerd door Van Geel. Uit alle verhalen die hier op Voetbalzone te vinden zijn komt naar voren dat Feyenoord Ziyech wilde gebruiken voor de linkshalf en linksbuiten positie, waar hij dus moet concurreren met twee spelers uit de Eigen jeugd-opleiding van Feyenoord. Als je positie van origine de "10" is, waarom zou je dan als Ziyech naar Feyenoord gaan als je niet word aangetrokken voor deze positie, maar voor een positie die je niet je eigen is.

En hoe kom je erbij dat Twente Ziyech een basisplaats heeft beloofd, laat mij maar eens artikel zien waar dit duidelijk in vermeld staat. Ik kan je verzekeren deze zul je niet vinden. Het enige wat Twente aan Ziyech heft beloofd/verteld is dat hij word aangetrokken voor de "10" positie. De positie waar hij het beste tot zijn recht komt, en zich het beste kan ontwikkelen.

Maar blijven jullie Feyenoorders de propaganda van Martin van Geel maar geloven. Want het lijkt wel dat jullie alles geloven wat Martin van Geel verteld.

19 augustus 2014 om 09:44

Helemaal mee eens. Het is toch een essentie van topsport dat er concurrentie moet zijn en dat sporters daar ook beter van worden? Ziyech had juist ernaar moet streven om zowel op voetballende kwaliteiten (wat hij nu al imo is) als op mentale en fysieke kwaliteiten beter wordt dan zijn concurrent Lexie Immers. Beetje vreemd en toont wel wat van de mentaliteit van deze jongen.

Overigens wel mooi om te zien dat mensen niet de concurrentie met Haagse Lex aan durven te gaan. Zo erg als mensen hem verguizen om z'n voetballende kwaliteiten des te sterker toont hij zich op het mentale en fysieke vlak. De nieuwe Dirk Kuijt.

19 augustus 2014 om 10:29

Ik lees anders genoeg mensen die vinden dat Immers elke concurrentie strijd zou verliezen. Wat zou zijn transferwaarde zijn als een 10, en wat als bankzitter?
Deze jongen heeft geen zin in een andere positie en Feyenoord wil Immers laten spelen op 10.
Simpele keuze.

19 augustus 2014 om 10:55

@dion united
waarschijnlijk denkt ziyech als ik bij twente ga spelen, dan houdt lex zn basisplek. Weten we tenminste zeker dat we boven feyenoord eindigen.

19 augustus 2014 om 11:12

@ Dion United: Hoe kan Ziyech de concurrentie voor de 10-positie aangaan, als Rutten Feyenoord laat spelen met een centrale middenvelder in de punt naar achteren? De positie van "10" bestaat in het huidige elftal van Feyenoord niet een. Daarom wilde Rutten hem vanaf linkshalf/linksbuiten gebruiken.

Dat is dus de reden dat Ziyech naar Twente gaat. Feyenoord heeft hem geen positie te bieden als 10.

19 augustus 2014 om 09:48

denk je nu echt dat een trainer een speler voor altijd een basisplaats beloofd?

19 augustus 2014 om 10:27

Ik ben absoluut geen Twente-fan, maar snap Ziyech heel goed. Die jongen krijgt bij Feyenoord te horen dat hij linksbuiten en/of linkermiddenvelder kan gaan spelen bij hen, omdat zij Immers al op 10 hebben staan. Wat er in Immers wordt gezien in Rotterdam snap ik nog steeds niet, maar tot dusverre staat hij daar erg hoog in het vaandel bij de coaches en het bestuur. Hij wordt dus aangetrokken voor een positie die niet de zijne is en besluit te gaan voor een club die hem wel voor zijn eigen positie wil gebruiken. Afgelopen jaar was er nog het verhaal van Maher, waar Ajax vanaf zag omdat ze de nummer '10' positie niet hadden en Maher eigenlijk nergens kon spelen. Dit is hetzelfde verhaal in omgekeerde vorm. Feyenoord haalt hem niet voor zijn positie, dus ziet Ziyech ervan af. Prima toch?

19 augustus 2014 om 10:53

@obiku86 moeilijk he lezen.
Het gaat hem niet om zn basisplek, maar om de positie waar ie zich o kan richten.

En heel nederland? nee hoor, ik heb niks met twente of feyenoord, maar snap die jongen wel.

En leuk dat jij v Geel verdedigt, maar voorlopig zitten jullie nog steeds met een selectie waarmee je de eerste 5 niet haalt

19 augustus 2014 om 11:13

Wie bedenkt die groene randjes hier? Zijn dat bezoekers die door Voetbalzone daardoor aangewezen zijn? Dan zou ik ook die optie krijgen, dan ga ik steeds als ik voor Twente een positief bericht zie een randje geven.

Dan inhoudelijk reageren op @obiku86
Dus als je zegt wat de helft van Nederland denkt, dan trap je per definitie niet na? Hoe kom je bij de opmerking dat Ziyech de concurrentie niet aandurft? Bij twente heeft hij dezelfde, misschien wel meer concurrentie met Eghan, Corona, Mokhtar en na de winterstop Gutierrez (misschien wel de beste middenvelder van de Eredivisie).

Nogmaals: er is bij Twente geen basisplaats beloofd. Dat gebeurt niet, nooit. Dat kan ook niet. Niet doen alsof het bij Feyenoord, Ajax of PSV het er zoveel harder of professioneler aan toe gaat. Twente is geen gezelschapsvereniging. Als je de uitspraken van Ziyech zijn zaakwaarnemer leest, dan wordt daaruit ook duidelijk dat dat niet is gedaan: "nakhli verzekert dat er niet om een garantie voor een basisplek is gevraagd. “dat kan helemaal niet bij een topclub."

19 augustus 2014 om 13:14

Bewezen leden kunnen groene randjes geven. Deze leden worden bepaald door de admins van de website. In deze vind ik het ook onbegrijpelijk dat deze wordt gegeven omdat ik vind dat een groen randje alleen wordt verdiend wanneer iemand echt iets bijdraagt met een goede onderbouwing (en natuurlijk moet het correct zijn..). Misschien moet ik er ook maar eens meer mee gaan strooien.

19 augustus 2014 om 11:21

Wat half Nederland of wat half Rotterdam denkt? Dat je overigens met open ogen in de propaganda trapt waar "half nederland" meteen doorheen prikte is jammer en een beetje grappig. Maar we zullen het op frustratie houden dat jullie Ziyech zijn misgelopen. Maakt ook niet uit verder, zie je over 2 weken wel weer terug.

Verfrissend om te zien. Een speler die voor zijn ontwikkeling kiest in plaats van het geld.

Feyenoord had hem ook gewoon puur voor de 10 moeten halen. Dat is sowieso de positie waarop we hem het best kunnen gebruiken dus er is gewoon een dom verhaal opgehangen bij Feyenoord. Op de vleugels hebben we hem totaal niet nodig en op linkshalf hebben we Vilhena al. Op de nummer 10 positie hebben we Immers staan. Het lijkt mij dat Ziyech hem daar wel uit de basis speelt. Maar misschien zag Rutten dit anders.

Ach dat kennen we toch van van geel.die doet "alles" om bij het legioen als held te worden gezien.

Als je zo n speler kan binnenhalen die beter is dan heel de selectie bij elkaar dan moet je gewoon extra gas geven.

V geel is gewoon een nare vent die zijn straatje weer schoon veegt door dit te roepen.

Ik ben blij voor twente die zien wel wat nodig is.
V geel zal zich binnekort wel op de borst gaan kloppen als hij na wekenlang harde onderhandelingen?? de verlosser guidetti presenteerd.

Het is inderdaad een kinderachtige reactie van Van Geel. Ik blijf het wel een vreemd verhaal vinden. Ik ben een FC Twente fan, maar ik snap echt niet dat Rutten niet een klein beetje heeft gelogen voor eigen bestwil. Als je zo'n speler écht graag wilt hebben, dan laat je die speler niet daarom naar een andere club gaan.
Ik vind het wel heerlijk fris om weer een jonge speler te zien die voor speelminuten kiest….want laten we eerlijk zijn…ook bij Feyenoord had hij snel een basisplaats afgedwongen….op welke plek dan ook. En dan ook nog eens op deze manier reageren op Van Geel….netjes en goed!

Ik ben heel dom natuurlijk, maar:

“dat kan helemaal niet bij een topclub, maar bij Twente weten we wel zeker dat Hakim zich kan ontwikkelen op zijn beste positie. Bij Feyenoord zagen ze in hem echter ook een linkshalf of buitenspeler. Dat gaf de doorslag”, verzekert de belangenbehartiger.

Heel plat houdt dat toch in dat hij de concurrentie op 10 bij Feyenoord niet aan wilde gaan (want als hij die concurrentiestrijd zou verliezen, zouden ze hem ook op ze zijkant neerztten), terwijl hij voor Twente min of meer een zekerheidje zou zijn? Ging Tadic op den duur overigens ook niet naar de zijkant?

19 augustus 2014 om 16:16

Er is geen concurrentie voor positie 10 bij Feyenoord.dat is het probleem.
Die term wordt niet echt ingevuld bij Feyenoord. Immers is geen 10 en als Feyenoord hem daarvoor zou,gebruiken, dan zakt hij zeer zeker door het ijs.
Kortom. Er is niks bij Feyenoord om mee te concurreren voor een 10 positie. Bestaat daar niet.
Twente had buiten Tadic een Theo en een Perrez daar lopen de afgelopen jaren. Zo'n positie ambieert Ziyech ook, niet wat Feyenoord met hem wil.

Wat een onzin verhaal , gewoon te eerlijk geweest , Feyenoord wilde hem halen voor de nr 10 positie maar hij zou in wedstrijden als linkshalf en flankspeler gebruikt kan worden , is bij Twente natuurlijk ook zo want ze hebben met Mokotjo , Ebecillio , Eghan en Guitierrez goede andere opties voor het middenveld ,maar zij zullen vooral herhalen en herhalen dat die voor de nr 10 positie gehaald is .

Jammer had Zyech graag in de kuip zien spelen samen met Toornstra en Vilhena , zou een dinamisch middenveld zijn met scorend vermogen en veel creatief vermogen , hadden we wel met Kongolo moeten spelen ipv Matthijsen want je met zo N middenveld wel met de druk naar voren voetballen

Feyenoord wilde volgens media Toornstra en Zyech halen , ben benieuwd of we nu nog wel 2 middenvelders gaan halen en zo ja wie zou dan de 2 de middenvelder zijn , een ervaren kracht ( El Ahmady of de Zeeuw ) of een talent / een speler van een subtopper die door moet groeien

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren