Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ik ben nog niet beter dan Messi en Ronaldo, maar ik kom dichterbij’

Laatste update:

Eden Hazard heeft bij Chelsea een goed jaar achter de rug, maar de Belgische vleugelspeler wil zich dit seizoen weer verder ontwikkelen op Stamford Bridge. De sterspeler van de Engelse topclub kan zich naar eigen zeggen echter nog niet meten met Lionel Messi en Cristiano Ronaldo.

/

De vedettes van respectievelijk Barcelona en Real Madrid behalen momenteel een hoger niveau dan Hazard, geeft de 23-jarige Belg toe als hem gevraagd wordt of hij ‘het antwoord van Chelsea op Messi en Ronaldo’ is. “Dat is iets te veel gevraagd”, laat Hazard weten in de Engelse media. “Ik ben nog niet beter dan dat zij zijn. Zij staan nog wel iets boven mij”, erkent de Belgisch international. “Maar ik kom dichterbij.”

Hazard is overigens niet van plan om zijn speelstijl te gaan veranderen. Dat hij na het vertrek van Juan Mata met rugnummer 10 is gaan spelen, is alleen omdat zijn idool Zinédine Zidane dat vroeger deed. “Maar zijn rol als aanvallende middenvelder is er nu niet meer. Je speelt met een centrumspits en twee jongens aan de zijkant, niet meer met ‘een echte 10’. Ik deed dat eerder wel, maar speel nu op de vleugel.”

Denk je dat Eden Hazard ooit Wereldvoetballer van het Jaar wordt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ahahah grappenmaker, hij zal dat niveau nooit halen. Momenten voetballer, die enorm (zich) overschat.

23 augustus 2014 om 13:19

Grappenmaker ? Hij kan niet beter worden dan hun maar wel op gelijke niveau hoor ik vind hem nu al evengoed als neymar of zelfs beter als hem

23 augustus 2014 om 13:22

Laat hem eerst een beetje constant seizoen draaien. Messi en Ronaldo scoren 50 goals per seizoen.

23 augustus 2014 om 13:28

Ha wat een grap, heb die Hazard nog nooit iets goeds zien doen in wedstrijden die er toe deden.

23 augustus 2014 om 13:29

In de PL kun je geen 50 doelpunten per seizoen draaien.
In de Primera wel. Messi en Ronaldo zijn beter, maar in Engeland kun je niet zoveel doelpunten in de competitie maken.

23 augustus 2014 om 13:30

Je weet dat in de PL zowat elke wedstrijd ertoe doet. Maar is het zijn schuld? In de toppers kiest Mourinho vaak voor een verdedigende opstelling/tactiek, dan haal je toch niks uit iemand als Hazard? Daar had hij zelf ruzie om met Mou.

23 augustus 2014 om 13:30

Klopt, hij doet het altijd vooral goed tegen West Bromwich en Hull City. In de grote wedstrijden heb ik hem ook nog nooit beslissend zien zijn. Ook op de WK heb ik helemaal niks van hem gezien. Is gewoon een prima speler voor Chelsea maar geen speler die altijd in de grote wedstrijden het verschil maakt.

23 augustus 2014 om 13:32

Inderdaad! Ze hadden ook beter robben op de cover van FIFA 15 kunnen doen ipv hazard, overschatte speler.

23 augustus 2014 om 13:32

Messi was vorig seizoen anders ook niet constant.
Hoezo overschat Hazard zichzelf, vertrouwen heb je nodig en hij weet zelf ook wel welke punten hij moet verbeteren.

23 augustus 2014 om 13:43

Als Suarez afgelopen seizoen niet 5 wedstrijden was geschorst had hij de 50 doelpunten ook gehaald (incl. bekerwedstrijden etc).. Dus onmogelijk om 50 doelpunten te maken in Engeland is het niet..

23 augustus 2014 om 13:49

Veel talent maar een droevig slechte mentaliteit. Heeft al een sloot kritiek van zowel zijn bondscoach als zijn clubcoach gehad over zijn instelling. En een perfecte instelling is juist wat Ronaldo en Messi van de rest onderscheid. Overigens zitten er tussen die twee en Hazard ook nog een stuk of tien spelers, zoals Suarez, Bale, Di Maria, Neymar, Van Persie, James, Kroos...

23 augustus 2014 om 14:02

Dat je hem vergelijkt met neymar laat al zien dat je geen voetbalkennis hebt.

23 augustus 2014 om 14:05

had je hem bij belgie iets zien doen dan?

23 augustus 2014 om 14:15

Kijk de wedstrijd tegen Manchester City maar terug dan. Hij dribbelde langs de verdediging van City alsof het pionnetjes waren!

23 augustus 2014 om 14:24

Grappenmaker is het. Hij haalt nooit dat niveau noooooooooooiitttttt

23 augustus 2014 om 14:48

Messi een perfecte instelling?? Kijk jij voetbal??

23 augustus 2014 om 14:48

Michellaudrup,

Het zal voor een scorebord-supporter wel belangrijk zijn, die 50 goals per seizoen, maar weet wel dat 'goed' voetbal meer is dan scoren alleen.

Neem nu, zeer extreem, Courtois, die staat in zijn discipline ook in de buurt van een Messi of Ronaldo niveau, maar zal er nooit 50 scoren in één seizoen.

Trouwens Messi heeft ook maar 1 keer in zijn leven er nét 50 gescoord in de competitie in één seizoen. Ronaldo zelfs nog nooit.

Zullen wel waardeloze spelers zijn dan.

23 augustus 2014 om 15:10

In 2007-2008 schoot Ronaldo er al 31 in. En ik denk dat hij toen nog lang niet op zijn top was. In zijn topjaren had hij er wel 40 gemaakt, ook in de PL.

23 augustus 2014 om 15:13

Gaan we nou echt lopen bitchen over 1 seizoen gast? Messi was daarvoor 5/6 jaar constant als niet beter elk seizoen weer. Ga niet iets roepen zonder enig verstand te hebben.

On: Ik hoop dat dit een grapje is van Hazard dat ie zoiets heeft geroepen, want hij gaat NOOIT het niveau halen van Messi als van C. Ronaldo. Die twee zijn pure uitzondering in het mooie wereldtje genaamd voetbal, dus laat Hazard eerst maar eens constant spelen dan kunnen wij pas erover oordelen!

23 augustus 2014 om 15:22

Volgen jullie Chelsea ?

Ik neem aan van niet. Dat hij nooit iets doet in grote wedstrijden is gewoon onzin. Heeft City nog kapotgespeeld in januari en hij had een mooi doelpunt tegen Liverpool gescoord. Speelde daar ook een goede wedstrijd.

Tegen Arsenal was hij ook goed en de terugmatch tegen Galatasaray deed hij het ook uitstekend.

Ik geef toe dat hij niet altijd even top is, maar hij zit nu al bij de beste vleugelspelers ter wereld en dat hij niets laat zien in topwedstrijden is dus onzin.

23 augustus 2014 om 15:57

Grote wedstrijden zijn het vaak schurrle en willian.

23 augustus 2014 om 16:22

Heb je hem bij Belgie zien spelen op het wk, waar hij de ploeg bij de hand had moeten nemen. In wedstrijden was hij gewoon onzichtbaar. Bij mij heeft hij nog genoeg te bewijzen.

23 augustus 2014 om 16:41

Messi in engeland dat wil je niet zien, als hij 15 doelpunten maakt mag je blij zijn!

Want in de pl gaan ze geen messi ploeg willen, maar een team!

23 augustus 2014 om 16:48

Ga je werkelijk het aantal goals van een keeper vergelijken met dat van een aanvaller? Dat is toch volkomen belachelijk.

Een keeper moet de nul houden, daar kun je hem op afrekenen, net als de verdedigers. Aanvallend ingestelde spelers (zoals Messi, Ronaldo en zeker ook Hazard) mag of kan je gewoon afrekenen op het aantal goals/assists en daarin schiet Hazard gewoon te kort met zijn 6 goals in 51 wedstrijden voor België.

23 augustus 2014 om 17:23

Je weet je weet je weet.. Dat komt omdat die topclubs in engeland niet zo sterk zijn als de top in spanje. Barcelona en Real zouden echt niet veel moeite hebben met die fysieke ploegen daar.

23 augustus 2014 om 17:25

Turk rezan

Hoe kun je de vergelijking maken met neymar? Die is jonger dan hazard! En speelt pas net in Europa
Nee hazard is een goede speler maar niet van het niveau messi en ronaldo en dat gebeurd ook niet.. Messi Was op zijn leeftijd al veel en veel beter

23 augustus 2014 om 17:30

Dd28,

Het zal misschien nieuw voor u zijn, maar zelfs aanvallende spelers hoeven niet altijd op hun aantal doelpunten en zelfs assists afgerekend worden.

Er is zoveel meer dat ze kunnen doen, wegen op een verdediging, gaten trekken voor zichzelf en anderen, 3 man voorbij slalommen achterlijn halen bal afleggen en pass geven aan degene die de assist geeft.

Maar dat, dat weet u alleen als u eens wat meer wedstrijden van Chelsea zou volgen.

René Eijkelkamp, compleet ander type wel en absoluut niet de klasse van Hazard, die zijn stats waren bij pakweg Club Brugge ook niet wow, 14 goaltjes op 3 seizoenen. Maar die man was oh zo belangrijk voor dat team.

23 augustus 2014 om 17:46

Nooit 40 vriend

24 augustus 2014 om 00:09

Haha dan volg jij de PL niet vriend ! Je vorig seizoen een heleboel winnende goals gemaakt en zijn loop acties zijn briljant. Wat jij hier wil forceren is gewoon chelsea haat.

24 augustus 2014 om 00:10

En tegen liverpool united en city dan vorig seizoen speelde hij geweldig. Jullie oordelen op CL en WK wedstrijden wedstrijdjes die iedereen kijkt ...

24 augustus 2014 om 00:13

Maar jij kijkt zeker alleen naar de eredivisie en je volgde het WK. Niet oordelen als je niks weet vriend !

24 augustus 2014 om 00:36

Dat deed Mourinho ook bij real en toen stond Ronaldo ook op

23 augustus 2014 om 13:22

Maar waarom zou hij Messi en Ronaldo willen zijn? Begrijp het niet helemaal. Hazard is geen doelpuntenmachine....

Hij moet zoals Ronaldinho zijn, mooie acties, assist en doelpunten gemiddeld ma voorql: publiek vermaken, zo zie ik hazard. Ronaldo en Messi zijn gewoon doelpuntenmachines, met wls uitzondering dat Messi soms leuke acties kan maken

23 augustus 2014 om 13:24

Hij zou het ooit kunnen halen, maar moet daar nog verschrikkelijk veel voor doen. Voetballend vind ik hem nu al beter dan Ronaldo, maar hij moet nog veel bepalender en efficienter worden. Denk dat hij het niveau van vorig seizoen nog gaat overtreffen, nu hoeft hij het niet alleen te doen, met spelers zoals Diego Costa, Fabregas, Filipe Luis gaat het toch wel wat lekkerder dan Torres/eto'o, Ramires, Azpi (niet dat Azpi slecht is), hij was vorig seizoen al 1 van de 3 beste spelers imo, en is nog pas 23.

23 augustus 2014 om 13:28

Voetballend beter dan Ronaldo??? Verklaar je nadar.

23 augustus 2014 om 13:30

Dan heb ik het over zijn passing, efficientie van acties, steek passes, combinaties, overzicht.

23 augustus 2014 om 13:33

Serieus moet hij dat uitleggen waarom hij vibdt dat hazard beter aan de bal is dan cr

23 augustus 2014 om 13:34

Dan heeft hij alleen meer overzicht en efficiëntie van acties dan Ronaldo

23 augustus 2014 om 13:34

Kom op dat is niet moeilijk om te zien. Als je alleen al kijkt hoe die 2 dribbelen met de bal zegt genoeg. Ronaldo is een specialist in wat hij goed kan.

23 augustus 2014 om 13:36

Ronaldo is met Messi de beste speler ter wereld, maar het is soms gewoon zorgwekkend hoeveel moeite hij heeft om een fatsoenlijke pass te geven, je betrapt hem ook niet vaak op een steekpass of geweldige bal, als een verdediger zoals Juanfran er kort op zit, dan is hij gewoon onzichtbaar, komt hem dan niet voorbij, paar keer ook gehad bij dani alves.

23 augustus 2014 om 13:37

Nee ook zijn passing is veel beter.

23 augustus 2014 om 17:02

Nou daar ben ik het niet mee eens. Volgens mij snap jij er geen houtje touwtje van.

23 augustus 2014 om 18:17

Hij is een aardige voetballer maar er zijn zo zeker 5 spelers die veel beter dan hem zijn en een groot aantal van zijn niveau of spelers met meer potentie...

Hazard heeft talent, kwaliteit en tijd genoeg om zich te ontwikkelen tot goudenbalwinnaar.
De premier league is ook een ideale competitie voor echte top spelers om zich te ontwikkelen.

Geweldige speler, maar heeft een groot mankement want Messi en C.ronaldo wel hebben en dat zijn doelpunten maken.
Daar heeft hij duidelijk meer moeite mee, waar Messi en c. Ronaldo echte goalgetters zijn.
Desalniettemin blijft Hazard natuurlijk een geweldige voetballer.

Zij komen eerder iets naar beneden dan dat Hazard naar boven gaat.
Als Zlatan of Suarez dit nou zei kon je het nog begrijpen. Bij Hazard is het vooralsnog nog alleen grappig.

23 augustus 2014 om 13:31

grappig? waarom dat?

Hazard is wereldtop.. balbehandeling.. zijn speelsheid waar hij op zijn gemakje een man voorbij gaat.. hoedat hij wegdraait van zijn man.. ect...

Akkoord.. statistieken als Messi of Ronaldo kan hij niet voorleggen.. maar dat hoeft ook niet eigenlijk.. hij doet wat hij wil op een veldje hoor

23 augustus 2014 om 13:34

Behalve veel scoren

23 augustus 2014 om 13:35

So what? Daarvoor heb je spitsen niet?

23 augustus 2014 om 13:54

Heb je hem op het WK gezien? OK, hij was misschien niet in vorm maar Messi en Ronaldo ook niet en die lieten zich toch zien wanneer het nodig was. Daar herken je de wereldtoppers aan, en Hazard mist dat dus. Hazard had net zo goed op de bank kunnen blijven het hele toernooi met wat hij heeft bijgedragen.

23 augustus 2014 om 13:55

reus is beter dan hazard.

hazard zit zeker niet net onder het niveau ofzo van Messi en Ronaldo.
hazard kan ook niet tippen aan reus.

23 augustus 2014 om 14:00

Wat liet Ronaldo zien op het wk? Hij viel misschien wel het meest tegen van alle toppers samen met Cavani en Hazard.

23 augustus 2014 om 14:07

ronaldo was nog niet fit... nog licht geblesseerd.. en portugal.. ja ik denk dat ronaldo het sowiezo beter bij argentinie ofzo had gedaan

23 augustus 2014 om 15:25

Euhm Hazard was niet top tijdens het WK, maar het was wel dankzij zijn assist dat er tegen Algerije gewonnen werd. Tegen Rusland had hij ook de beslissende pass gegeven.

Damn, mensen roepen echt vaak zomaar wat.

23 augustus 2014 om 16:03

Inderdaad..

Nu het werd ook gevraagd aan Hazard waar hij zichzelf ziet tov Messi of Ronaldo, wat moet hij antwoorden?

Maarja, je hebt voorstanders en tegenstanders..

23 augustus 2014 om 16:08

Nog ff, kom op man. Iedereen weetdat Hazard tegenviel, 80 minuten lang slapen en nonchalant overkomen en de laatste 10 min knalde hij en haalde hij zijn niveau.
Dat hij iets gedaan heeft is waar maar dat was ook verwacht en logisch, 90% van zijn gespeelde minuten was gewoon onder zijn niveau, zelfde geldt voor Lukaku bv.
Mertens daarentegen was veel beter dan de beoogde ster Eden Hazard.

23 augustus 2014 om 16:13

Je baseert je op 1 wedstrijd of 2 of 3?

23 augustus 2014 om 16:27

Ik zegt toch dat hij niet top was, maar ik reageer op Duke en die zei dat hij zich niet liet zien wanneer het moest en Messi en Ronaldo dat wel deden. Ik geef gewoon een tegenargument door te stellen dat hij wel beslissend is geweest.

Sowieso vind ik dat je een speler niet moet beoordelen op een WK of een internationaal toernooi. Dat is een andere context met spelers die je maar een paar keer paar jaar ziet.

Messi en Ronaldo zijn al vaak genoeg tegengevallen op een groot toernooi. Mij hebben ze op zo'n toernooien nog niet kunnen overtuigen. Dit was Hazards eerste toernooi.

23 augustus 2014 om 16:49

had het op catalonia.. niet op jou )

23 augustus 2014 om 16:50

Excuseer asr80 :D. Mijn reactie was ook bedoeld voor catalonia.

Messi and Ronaldo staan "iets" boven mij? Naar mijn mening zit hij nog ver daaronder, goeie speler verder daar niet van.

23 augustus 2014 om 13:21

Reus zie ik eerder het niveau van messi en ronaldo halen

23 augustus 2014 om 15:59

Ja schurrle en willian zijn vaak opvallend in toppers. Hazard niet behapve tegen city.

23 augustus 2014 om 16:11

lol je slaagt de nagel op de kop... Als je Hazard ziet spelen kan niet anders dan besluiten dat hij absoluut meer brengt dan beide dan je opnoemde...

zal hij ook niet worden. messi & ronaldo waren al in de top 5 of zelfs 3 van de wereld bij hazard's leeftijd. op zijn leeftijd verwachtten ze al van Messi om het WK te winnen. Je bent ver, maar je hebt nog een helft te gaan

Wat een grappenmaker. Suarez en Ibra zijn sws 1 klasse beter. Hij is wel 1 van de beste buitenspelers al schat ik Reus, Bale, Di Maria, Robben, Ribery, Navas en Neymar hoger in.

23 augustus 2014 om 13:23

En vergeet Robben niet. Hazard heeft veel talent maar hij zit nog niet eens bij de beste 10 van de wereld naar mijn mening, laat staan bij de beste 3.

23 augustus 2014 om 13:24

Navas?

23 augustus 2014 om 13:27

Ik vind Navas heel erg onderschat. Hij heeft een goede dribbel, snel, een goede pass en maakt zelden domme beslissingen wat Hazard wel doet.

23 augustus 2014 om 13:27

Navas? Jesus Navas?

23 augustus 2014 om 13:38

Keylor Navas was goed op het WK.

23 augustus 2014 om 14:09

Straks ga je nog zeggen dat Schaken beter is dan Hazard haha. De balbehandeling van Hazard kunnen alleen 2 of 3 spelers in de wereld.

23 augustus 2014 om 15:27

balbehandeling van hazard kunnen alleen 2 of 3 spelers in de wereld. Hahahaha gozer kom ff hier een kijkje nemen en neem hazard bij wijze van mee.!
en dan kan j wel praten wij zijn geen profs..
Ken de achtergrond waarom niet.
Iig wat ik er mee probeer te zeggen is dat de acties van hazard niet zo interessant zijn laatstaan uniek.
messi heeft een unieke balbehandeling
of leg jij mij uit waarom de balbehandeling van hazard bij de top 3 van de wereld hoort
verklaar je nader
hazard is zeker een goeie speler met heel veel potentie.
maar ik vind ook dat die wel heel snel groot is gemaakt !.
allemaal uit verband gerukt.
als j ziet hoe bijvoorbeeld een Reus constanter presteert dan Hazard.
is hij al vele malen verder.

23 augustus 2014 om 15:59

Hahahha neymar en navas. Neymar heeft niks laten zien.

Heel erg tegengevallen op het WK maargoed, dat is dan ook eigenlijk een momentopname want bij Chelsea en Lille heeft die al erg veel laten zien. Maar het niveau van Messi en Ronaldo zie ik hem niet halen.

23 augustus 2014 om 13:25

Zoveel sterren vielen tegen op het WK, vind het WK geen goede graadmeter voor hoe goed iemand is. Sowieso is het niveau op het WK veel lager dan in de CL.

23 augustus 2014 om 15:32

dat is net als in de CL verschillend per wedstrijd.
het niveau lijkt af en toe lager ja.
Maar je moet rekening houden welke aspecten er zowel allemaal bij komt kijken.
daarbij speel je in de CL met een selectie waar je het hele jaar mee rondloopt.
Daar waar je op een WK alles in pakweg 2 maanden moet doen.
Ik vind dat je op een WK ook wel de kracht van een trainer kan zien.
in de zin van. Hoe managed j een team en zorg je dat alles op 1 lijn zit om het zelfde na te streven.

Er staan er nog wel 10 tussen die 2en eden hazardje. Soeel eerst maar eens 5wedstrijden achter elkaar heel goed zolang dat niet lukt heb je in deze weinig recht van spreken

als je hem zag spelen op het WK vind ik dat ie nog niet eens hoort bij de top 30 van de wereld maar goed..

Eden, even weer met beide benen op de grond. Zowel Messi als Ronaldo staan mijlenver boven je. En dat geldt voor nog veel meer spelers (robben, Ibra, etc. zelfs Van Persie!)

Hoe kan jij dat nu weten? Hij is idd serieus overschat, maar heeft het in zich om een actie als cr7 en messi te maken, cr7 werkt veel harder en messi heeft meer talent (werkt ook wel), Hazard kan alleen maar zo goed worden met hard werken,

23 augustus 2014 om 13:26

Reactie staat weer verkeerd door een fout, moest onder MichelLaudrup

Hazard is ook een hele andere type speler dan Ronaldo met zijn explosief tijd aan snelheid.

Messi heeft gewoon een goeie dribbel en houd de bal kort bij hem.

Laat hem eerst een constante seizoen draaien en minimaal 30x scoren dan zullen we verder praten.

Hehe, heeft hij dit echt gezegd? 'Zij staan nog iets boven mij''. Hij barst van zelfvertrouwen dus en dat is wel goed, maar realistisch gezien, komt hij niet een kleinbeetje in de buurt. Mssn komt hij in de buurt van Messi van afgelopen 2 seizoenen.......

23 augustus 2014 om 13:38

Edit: maar het niveau die hij op ''t wk liet zien was pover! Dit zal voorlopig wel in mijn achterhoofd blijven. In mijn ogen moet je t daar laten zien, zeker als j in een uistekende team zit.

23 augustus 2014 om 13:59

Als voetballer komt Ronaldo nog geeneens in de buurt van Messi laat staan Hazard.
Alleen mensen die zich blindstaren op statistieken of vanuit een Real perspectief bekijken zien dat niet.
Zijn wk was immers ook pover, misschien nog poverder dan Hazard.

Hazard roept dit trouwens al een poosje, hij denkt dat hij als voetballer op hetzelde niveau zit en dat het slechts aan goals ontbeert. Een Iniesta staat er bv al ver ver boven.

23 augustus 2014 om 14:29

Precies, die discussie is zo onwijs zinloos. Die geniale steekballen die Messi geeft (soms over de grond over een afstand van 30 meter) kan Ronaldo in zijn stoutste dromen niet eens geven. Hard op goal rammen kan iedereen maar Ronaldo heeft nog niet eens 10 procent van de finesse die Messi heeft. En dit is maar 1 belangrijk aspect wat Ronaldo niet kan (messi kan bijv. ook het spel (tempo) bepalen en het spel verdelen, ook dat kan Ronaldo voor geen meter), ik heb ook nooit begrepen hoe iemand met droge ogen kan verkondigen dat Ronaldo completer is :S. Hij heeft het lichaam van een gladiator en de daarbij behorende atletische vaardigheden maar hij kan bijv. ook niet beter koppen dan Messi, wel makkelijker en dus vaker omdat hij hoger komt en langer is.

23 augustus 2014 om 15:24

Dank, precies dit.
Behalve dat ik denk dat Ronaldo wel veel beter kopt dan Messi, maar voor de rest helemaal eens.

23 augustus 2014 om 15:22

In het seizoen 2012-2013 speelde Messi tot ongeveer februari prima, daarna raakte hij geblesseerd. In 2012 verbrak hij nog het doelpuntenrecord van Muller.
Alleen het afgelopen seizoen was minder sterk, maar alsnog lichtjaren beter dan wat Hazard laat zien.

Dus je wordt afgerekend op het aantal goals?

Ik vind het altijd maar raar dat men iedere beetje aanvallend ingestelde speler met elkaar vergelijkt! Je kunt hazard niet goed vergeljjken met Ronaldo, want ronaldo is een buitenspeler die meestal omwisselde met di maria en naar het centrum dook! Messi is een centrum speler en is dus ook totaal anders dan Hazard... Ik denk dat je hazard het beste kunt vergelijken met een type reus / ribery

23 augustus 2014 om 13:35

Oftewel iemand die constant aan die linkerflank speeld

Ik zeg niet dat hij dat niveau kan halen want potentie heeft hij zeker. Maar op basis van wat meent hij dat hij dichterbij komt? Op het WK was hij heel erg matig en leek het verschil groter te zijn dan verwacht.

Goede speler, daar niet van, maar hij staat nog heel ver weg van het niveau Messi en Ronaldo, en ook op het niveau Ibra, Suarez, Robben etc. Zijn allemaal veel verder dan dat hij is. Maar wat niet is kan altijd nog komen.

hazard meest overschatte speler van dit moment samen met neymar

Ik heb bij Hazard het gevoel dat het een net-niet speler is.

Heeft heel af en toe geniale momenten maar daarna zie ik niks meer terug van die genialiteit.

Jammer, het lijkt alsof hij stil staat in zijn ontwikkeling, of dit is zijn plafond. Niveau van Ronaldo of Messi haalt hij sowieso niet.

Als Chelsea zijnde zou ik proberen om Hazard naar Dortmund te sturen een zak geld waarbij Reus de omgekeerde weg bewandelt. Dan kan Reus op links, Schürrle op #10 en Willian rechts; daarachter een blok met Cesc-Matic.

Tja dan moet je het in de grote wedstrijden laten zien en op beslissende momenten. Dat gebeurt gewoon niet vaak genoeg bij hem. Op het WK, de wedstrijden in de Champions League of in de competitie tegen Arsenal, City of United bijvoorbeeld, zie je hem te weinig.

Ik vind het ook een rare uitspraak van hem.

Ben een Chelsea fan maar vind hem nog lang niet zo goed. Vind Reus en nog een paar spelers veel beter. Hij komt er wel maar is lastig in de PL en is nog steeds jong.

Dat Hazard goed kan voetballen weten wij allemaal, maar je bent pas een topspeler als je structureel je niveau kan halen. Moet wel zeggen dat ik hem matig vond op het WK. Ronaldo speelde ook niet top, maar die had het hele seizoen daarvoor geknald. En Messi liep het hele jaar te sukkelen, zowel in de primera Division zoals op het WK. Hij laat op sommige momenten nog wel zijn klasse zien.
Hazard mag ook blij zijn als hij de schoenveters van Arjen Robben mag strikken.

Hazard? Als er dan toch iemand het niveau van Ronaldo en Messi benaderd heeft oftewel gehaald heeft, dan is het Robben en zeker niet die kleine Hazard die het alleen laat zien tegen Hull en Cardiff.

Mensen vergeten geloof ik al gauw dat Hazard nog altijd pas 23 is. Hij heeft afgelopen seizoen erg veel betekent voor de ploeg en had makkelijk het meeste aantal assists kunnen hebben van de PL als wij een gewoon goede spits hadden gehad. Ik verwacht dat hij dit seizoen dan ook wél deze persoonlijke prijs zal binnenslepen. Hazard is erg onvoorspelbaar, hij werkt met Mourinho duidelijk aan zijn effectiviteit, maar zijn grootste waarde zal blijven in het kijkvermaak. Ik verwacht niet dat hij statistieken als die van Messi/ronaldo ooit zal halen, maar ik verwacht wel dat hij speler van het jaar in de PL kan worden en met geluk (concurrentie valt mee, Chelsea wint meerdere grote prijzen) zou hij ooit ook de Gouden Schoen kunnen winnen.
In ieder geval is het een genot om hem bij Chelsea te hebben en ik verwacht komend jaar veel van hem, zeker nu hij zowel gewend raakt aan hetgeen wat Mourinho van hem verwacht als dat hij de ploeg minder hoeft te dragen door de komst van Cesc en Costa.

23 augustus 2014 om 14:47

Wanneer verander je je naam in Lampardmanc?

23 augustus 2014 om 14:51

Dat zal ik nooit doen, Lampard blijft een clublegende, daar doet een half jaartje fit blijven bij de concurrent niets aan af.

Een goede voetballer, met zeer veel techniek. Zie hem momenteel alleen nog niet als de speler die even de gouden bal gaat winnen. Dat gaat minimaal nog wat jaren duren

"nog niet", nooit niet, met name Messi is een uitzonderlijk talent, men doet net alsof vanaf nu deze elke zoveel jaar voorbij komen.

het is een goede voetballer met veel kwaliteiten zowiezo nu al 1 van de betere spelers in de PL misschien komt hij niet op het niveau van messi of ronaldo maar word wel van het niveau suarez en reus zijn statastieken zijn niet zo spectaculair maar kijk maar naar die van Ronaldo die waren eerst ook niet zo spectaculair maar dat kwam later en dat gaat denk ik ook bij hem gebeuren

Hazard stelt echt niks voor. Ik volg hem sinds Lille en heb nog nooit opgekeken naar deze man. Bij Lille was die wel heel beslissend maar zoveel talent heeft die ook weer niet. Ik vind hem nog half niet zo goed als Schurlle. Ik vind dat Schurlle bovenuit steekt bij Chelsea en Oscar vind ik heel balvaardig. 1 van deze 2 zou wel in de buurt van Ronaldo kunnen komen maar Hazard zie ik niet groter worden dan Schurlle of Oscar. Jullie moeten niet vergeten dat Schurlle een geweldig WK heeft gespeeld en bij Duitsland ook 1 van de beste spelers is. Op dit moment zie ik 2 spelers met de potentie van Messi en dat is Gotze en Isco en 2 spelers met de potentie van Ronaldo en dat is Schurlle en Ballotelli. Ik vind gewoon Duitse spelers momenteel de beste spelers van de wereld met de aankomende jeugd als Draxler en verborgen talenten als hermann (gladbach) en Gundogan die nog veel beter dan de topspelers van Engeland zijn.
Spanje en Duitsland zijn de beste en de rest van de europese landen erom heen geloven in een sprookje.

Heeft nog vijf, zes jaar om dat niveau te halen aangezien hij pas dan op zijn best is. Sinds zijn veertiende is hij steeds de beste van zijn leeftijdscategorie geweest, maakt elk jaar grote stappen en is enorm leergierig waardoor hij op over zoveel jaar kansmaakt op de Gouden Bal. Alleen begrijpen mensen niet dat hij nog maar 23 is. Dan zeur je over constant presteren en vergeet je erbij te vermelden dat Messi en Ronaldo hard falen in constant presteren. Of over een WK, waar wederom Ronaldo keihard door de mand viel net als elke speler die afgelopen seizoen in de Premier League actief was.

Ja Hazard, tuurlijk. Haal maar eerst de verbazingwekkende statistieken van deze heren en dan praten we verder. Ik denk dat we niet snel zulke monsters meer zullen meemaken die gemiddeld per seizoen 50-60 doelpunten maken. Ik hoop dat Hazard over een aantal jaartjes ook dat niveau kan halen maar voor wat ik tot nu toe heb gezien denk ik van niet. Maargoed hij is pas 23! We will see!

Volgens mij zal Hazard wellicht nooit het scorend vermogen van Ronaldo of Messi hebben.

Maar dat wil weer niet zeggen dat hij hun niveau niet kan benaderen. Goed voetbal is meer dan scoren alleen.

Welja bijna net zo goed als Messi! Daarom speelde je zeker ook als een wereldster op het wk Eden!? Praatjes genoeg in ieder geval.

23 augustus 2014 om 17:31

Messi was anders ook geen vetpot op het WK. Slechte speler zeker?

24 augustus 2014 om 01:26

Messi zwaar uit vorm en door blessures geteisterd is gewoon 4 keer beslissend geweest hij absoluut niet de beste van het wk maar wel 2 klasse beter dan Eden.

24 augustus 2014 om 06:46

Twee klasses lijkt me wat veel, ik zou eerder zeggen één. Maar goed, kunnen we eeuwig over praten.

Messi was niet in vorm, Eden ook niet.

Beide hadden ook een slopend seizoen achter de rug. Ik had ergens gelezen dat ze beide meer dan 70 wedstrijden hadden afgewerkt voor het WK begon.

Beetje te veel. Ook voor supermannen.

Komt nog eens bij, dat ik vermoed dat Eden overgeconcentreerd was. Het is normaal een héél koele kerel, maar een WK was toch nieuw voor hem én de mediadruk was enorm.

Ook heb ik Eden nog maar zelden zien schitteren bij de Rode Duivels.

Er zijn nog wel topspelers die véél minder blinken bij hun nationale team.

Messi is er ook zo eentje. In een verder verleden denk ik ook aan Luc Nilis. Bij Anderlecht en PSV magistraal, bij het nationale team eigenlijk een flop.

26 augustus 2014 om 16:02

Desondanks gewoon de finale gespeeld, kan Hazard niet zeggen!

26 augustus 2014 om 16:24

Een finale waar evengoed België of Nederland en nog een handvol andere landen in hadden kunnen staan.

Het leuke aan voetbal is dat er relatief weinig doelpunten worden gescoord en dat daardoor de factor geluk enorm bepalend is. En dat speelt nog meer wanneer je een beperkt aantal wedstrijden afwerkt.

Het is niet dankzij Messi dat Argentinië in die finale stond. Maar het is ondanks zijn magere spel wél gelukt.

Hazard is nog mijlenver verwijderd van het niveau Messi, Ronaldo, Robben. Maar is nog wel altijd pas 23...wie weet, maar ik denk eigenlijk niet dat hij ooit in de buurt van dat niveau komt. Het WK was hij wel enorm tegenvallend.

Hazard is nu al beter dan Robben op z'n 23e, dusja gouden bal behoort wel tot de mogelijkheden.
Maar eigenlijk is dit weer pure stemmingmakerij van Voetbalzone.
Zou graag het oorspronkelijke artikel eerst eens lezen

Hahaha wat een zelfoverschatting

Volwassen, constant en wat nederiger worden lijken me een goed begin haha en dit soort uitspraken voor je houden.

Ik zie zelf te weinig van Chelsea om een goed beeld te vormen, maar wat ik zie geeft nu niet bepaald aan dat Hazard in een adem met Messi en Ronaldo genoemd kan worden. Maakte ook tijdens het Wk een fletse indruk, dit terwijl de Belgen in sommige wedstrijden een sterke indruk maakte.

Word zo gek van deze man. Blijf je zelf en focus op jezelf

Allemaal jaloers omdat hij Belg is en nummer 10 draagt bij chelsea haha

23 augustus 2014 om 18:50

Nee, want onze Nederlander die het nummer 10 draagt bij een betere ploeg is een heel stuk beter dan deze Hazard.

24 augustus 2014 om 01:24

Hazard is wel goed maar gewoon geen Messi of Ronaldo dat is geen schande hoor maar dat hij zegt dat hij daar iets onder zit is dan wel weer lachwekkend de drive van Ronaldo en het talent van Messi laten deze speler gewoontjes overkomen.

Nee je wordt niet net zo goed als Messi en Ronaldo en ook niet als Ibra, Suarez, Robben , Ribery, di Maria,

Het niveau van Messi en Ronaldo zal hij nooit evenaren deze 2 spelers komen eens in de zoveel jaar voor en zijn gewoon van de buitenklasse wat Eden Hazard dus gewoon niet is hij kan zich beter richten op de 3de positie waar die met concurentie van Neymar, Robben, Reus, Modric ook al bijna geen kans.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren