Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Sneijder witheet na slecht-nieuws gesprek'

Laatste update:

Wesley Sneijder heeft reeds zijn laatste wedstrijd voor Real Madrid gespeeld, zo meldt de Spaanse sportkrant Marca woensdagavond. Jorge Valdano en Manuel Pellegrini, respectievelijk algemeen directeur en hoofdtrainer, hebben naar verluidt woensdagmorgen in een onderhoud besloten dat de Nederlander nog deze zomer zal moeten vertrekken. Sneijder wil echter in de Spaanse hoofdstad blijven.

Volgens Marca zal de Oranje-international vanavond in een oefenduel met Borussia Dortmund in Duitsland niet binnen de lijnen verschijnen. Eenmaal terug in Spanje zal de middenvelder apart van de selectie moeten trainen. Dat is echter tegen het zere been van Pellegrini, die Sneijder niet apart wil laten trainen. Sneijder zou inmiddels op de hoogte zijn van de plannen van Real en witheet van woede zijn.

Real Madrid zou afgelopen week achter de coulissen met Internazionale een akkoord hebben bereikt over een transfersom van 16,5 miljoen euro. Sneijder, die in Madrid wil blijven mits hij aan spelen toekomt, gaat echter niet akkoord met de financiële voorwaarden die de Nerazzurri hem aanbieden. Zaakwaarnemer Søren Lerby liet vorige week weten dat Sneijder toekomst heeft in Madrid, en de hoofdrolspeler beaamde dat.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
Reacties

Dat Real Madrid wordt toch 1 grote grap op deze manier? Kan me niet voorstellen dat de selectie nu een goede voorbereiding doormaakt met al dat tumult binnen en buiten de selectie... Dit gaat nog wel een staartje krijgen in de competities hoor...

edit: Aan het begin van de competities...

19 augustus 2009 om 18:54

Real was al 1 grote grap ( :.

Sneijder ga aub. Jij bent een wereldspeler, jij bent te goed voor die lutsers daar.

19 augustus 2009 om 20:03

das pas een goede grap!!!!
Snijder een wereldspeler??
Dan zijn Ronaldo, Messi , Gerrard , kaka buitenaards?
Atletico of getafe is ook in Madrid:clown

19 augustus 2009 om 20:16

Had eerst een hatelijke reactie naar je opgeschreven, toen bedacht ik dat het me dit niet waard is.

sneijder is zeker een wereldspeler en kan bij iedere ploeg in de wereld meespelen. Dat dhr. Perez er nu achter komt dat hij nu wel erg in het rood staat en probeert op allerlei manieren nog wat geld bij elkaar te schrapen doet niets af aan de voetbalkwaliteiten van deze begenadigde speler

19 augustus 2009 om 21:42

@wandering Ik respecteer je goede reactie en ben het absoluut met je eens. Gezien de naam echter van dit figuur en de afgebeelde stadionfoto, is het echter duidelijk dat het hier niet echt om een voetballiefhebber gaat. Sneijder verdient dit niet, maar laat het een wijze les zijn voor alle jonge spelers in Nederland, blijf liever enkele jaren langer dan zo gepiepeld te worden en verder stap op elke trein behalve die naar Madrid.
Hoop dat die losers iedere wedstrijd verliezen in de Cl.

19 augustus 2009 om 21:55

Ik vind Sneijder ook een wereldspeler.
Ieder zijn mening toch!

20 augustus 2009 om 00:39

Ja een wereldspeler! En dat durft ikzelfs te zeggen als Feyenoorder in hart en nieren. Hij is meer perfect 2benig dan welke speler in de wereld dan ook, en heeft laten zien t Madrid niveau aan te kunnen. En zijn vrije trappen zijn fenomenaal, en met rechts of links maakt niet uit!
En ja, spelers als messi en Kaka doen idd af en toe buitenaardse dingen, daarom zijn dat ook de beste spelers van de wereld. Net als Barca het beste team van de wereld is. Wil je me vertellen dat Barca geen buitenaards voetbal speelt....?!

Toch ongelofelijk hoe dat daar bij die club gaat!?
En ik vind Sneijder zeker Real Madrid waardig.

19 augustus 2009 om 18:56

Na deze kermis daar, moet hij gewoon lekker naar een ander team gaan en real M links laten liggen. Wat een waardelose bedoeling bij de grote Real M . Hopelijk falen ze wel zo erg eikels

19 augustus 2009 om 22:49

Ik vind Sneijder wel Real Madrid waardig, maar Real Madrid niet Sneijder waardig.
Voor zo´n club wil je toch gewoon niet spelen, ik hoop dat ie weg gaat net als Van Der Vaart voor weinig geld, wordt Real Madrid nog lachwekkender.

Manman. wat een beleid daar in Madrid zeg. De spelers worden er als oud vuil behandeld. Ik heb er geen woorden meer voor, maar het slaat echt helemaal nergens op!

19 augustus 2009 om 18:54

dat is allang daar maar toch kiezen de spelers ervoor. ik heb eerlijk gezegd ook geen medelijden met deze spelers. ze hadden beter moeten nadenken voordat ze erheen gingen.. kiezen voor geld of voetbal..

19 augustus 2009 om 19:07

@ Hilario en Just_me

Hilario, ik ben het volledig met je eens... wat Sneijder in mijn ogen moet doen is voor Barcelona gaan spelen. Daar zou die zeker spelen. Xavi, Iniesta, Sneijder... gruwelijk middenveld!

Just _ me met jou ben ik het niet eens! Sneijder kon naar Real toen het daar nog normaal was! En fv eerlijk, hij hoort daar ook gewoon thuis, al zou die niet goed genoeg voor de eerste 11 zijn, dan echt wel voor de eerste 14! Hij kan met zijn creativiteit en 2 benigheid een wedstrijd openbreken!

Sneijder, echt boos, dan moet je naar Barcelona !!!

Laat ze maar in Madrid, kampioen worden ze niet... daar komen te veel problemen dit jaar. Ronaldo voelt zich groter dan Kaka, maar Kaka heeft veel meer rendement.... dit is nog maar 1 probleempje wat gaat opspelen.

19 augustus 2009 om 19:24

Dit slaat nergens op, just_me.

Elke keer als er een nieuwe president komt moet er een ongeveer een compleet nieuwe elftal komen te staan? Dan raak je je geloofwaardigheid ook wel een keertje kwijt, dacht ik zo.
Real is en blijft één van de grootste clubs ter wereld, waar (bijna) iedereen voor wil spelen.

19 augustus 2009 om 19:54

Dat is onzin. In principe zeg je als speler tegen real geen nee. Zeker niet als ze 30 miljoen voor je betalen.
Sneijder is op zijn positie een van de drie beste spelers in de wereld en zou dus bij elke club (mits fit en in vorm) altijd moeten spelen.
Zou het land Spanje Nederland als een van de belangrijkste kandidaten zien om ze van de wereldtitel af te houden?

20 augustus 2009 om 06:39

Dat je op een gegeven moment weg mag als ze daar een compleet sterrenteam neerzetten, is tot daaraan toe. Maar waarom bestaat er geen regel dat je in elk geval niet 1(!) week van tevoren een speler mag vertellen dat ie weg moet. (er van uitgaande dat dit bericht echt waar is, Marca roept wel vaker wat)

Ik vind in elk geval dat er zoiets zou moeten zijn als een opzegtermijn met terugwerkende kracht. Als je een beetje met respect omgaat met je spelers/werknemers dan geef je ze toch minimaal (minimaal!!) 2 weken om een andere club te vinden?

Daarnaast vind ik het niet erg slim van Madrid, zo drukken ze de transfersom alleen maar, omdat ze zelf nu ook haast hebben met het verkopen van Sneijder. De vraagprijs zal dus een stuk lager zijn dan wanneer ze hem een maand geleden in de etalage hadden gezet..

Rare gang van zaken en ik ben ook niet helemaal zeker of dit wel helemaal waar is. Zou vanuit Madrid zelf namelijk echt duiden op wanbeleid.

20 augustus 2009 om 08:31

ik zeg niet dat snijder slecht is maar dat real altijd haar spelers zo behandeld. Of hij een van de beste is op zijn positie is een persoonlijke keuze. spelers kiezen tegenwoordig voor het grote geld en dat is logisch natuurlijk maar moeten ze niet mekkeren als het fout gaat. in mijn ogen past snijder meer in het engels voetbal.

Nou nou nou dat is wel eigenlijk een beetje hard..
En dan nog achter zijn rug om een deal maken met Inter..of dat waar is horen we snel...sneijder is een goede speler dus veel clubs zullen wel interesse tonen.

Succes bij inter sneijder. Was te verwachten ook dat je moest gaan. Vertrouw die lui niet!

Als hij in de Spaanse hoofdstad wil blijven is misschien Atletico wat voor hem.

19 augustus 2009 om 18:34

Dat maakt Atletico in een klap een stuk gevaarlijker!

Dat zal goed zijn voor bijv. Aguero, die toch veel scoort als hij die steekpasses krijgt, en daar is Sneijder echt koning in...

19 augustus 2009 om 18:54

leuke opmerking
brengt dit niet onzekerheid binnen de ploeg wat logischerwijs ook weer effect heeft op prestaties en productiviteit.. ik heb Real altijd bewonderd, maar ze verbazen ze me keer. Ze maken zichzelf ongeloofwaardig! ten tweede vind ik 16,5 miljoen voor een speler als sneijder in de huidige transfermarkt niet conform. Real betaald de volledige waarde terwijl ze hun eigen spelers in de uitverkoop doen! Heel stiekem hoop ik dat ze Real geen prijzen pakken (sorry ruud, royston en arjen) en dat de ''overbodige'' spelers een top seizoen neerzetten.

19 augustus 2009 om 19:56

Real pakt geen prijzen. Is geen team. Zal ook geen team worden (te veel ego's). Kijk maar naar Chelsea van een paar jaar geleden. Ze doen aardig mee maar wat hebben ze nou helemaal gewonnen.

Ik gok (voor Cl) op Manchester, Barca of een italiaanse club (milan, juve)

19 augustus 2009 om 22:08

Zo een surplus aan kwaliteit levert altijd wat op.

Sneijder wordt als een hoer behandelt. En Real madrid is een vreselijke pooier. Minder dan 2 weken voordat de markt sluit zeggen ze nog eventjes dat hij wegmag, dit is nog erger dan dat ze bij Vdv hebben gedaan

19 augustus 2009 om 23:50

Ben ik met je eens, Sneijder centraal op het middenveld, zou van Atletico echt een enorm gevaarlijke outsider worden op het middenveld in combinatie met het beste spitsenduo in Europa.

Jammer voor hem! Maar in Italie spelen lijkt me ook niks voor sneijder dan kan hij nog beter bij Atletico of een club als Liverpool gaan spelen in engeland.

mm...
Er worden daar bij real rare spelletjes gespeeld!
Aan de ene kant zou ik blijven als ik Sneijder was maar ja, apart trainen en niet spelen is natuurlijk ook niet alles.
Tuurlijk hij verdiend dan miljoenen maja..
De italiaanse competitie is ook niet meer zo aantrekkelijk natuurlijk, moeilijke keuze.

Echt ongelofelijk dat real madrid,, Maarja als niemand het transfer bedrag wil betalen zal hij wel blijven.

19 augustus 2009 om 20:27

Dit is helemaal geen wanbeleid, Calderon, Schuster en Mihajlovic hadden een wanbeleid en ze zijn nu bezig om die rotzooi op te ruimen. En wat mij betreft doen ze het fantastisch, had niet gedacht dat de klus in 1 zomer geklaard zou kunnen worden maar het zier er wel naar uit.

19 augustus 2009 om 21:49

Geen wanbeleid??? Hahahahahah die club behoort zijn licentie allang kwijt te zijn. De nieuwe voorzitter heeft de schuld in 2 maanden met 250 miljoen laten toenemen tot bijna 900 miljoen...

Uefa grijp in en laat deze club niet toe tot de Champions leage....

Ik kan me goed voor de geest halen dat Real beloofde aan Sneijder dat hij zijn speelminuten kan maken. In dat geval snap ik zijn woede wel. Zeker ook omdat Inter totaal niet is wat Sneijder wil. Aan de andere kant heeft de Marca vaker laten zien dat betrouwbaarheid ver te zoeken is. Vaak erg speculatief en daarmee voor mij niet geloofwaardig.

19 augustus 2009 om 18:32

Klopt Marca is vaak niet betrouwbaar maar als hij vandaag dus niet speelt tegen Dortmund dan zou ik mijn koffers pakken.

19 augustus 2009 om 18:36

Marca heeft gewoon veel bronnen, en niet altijd is alles waarheid, en ook zeker niet hier op Vz.

Hoe goed je bronnen ook zijn, je blijft altijd(!) vals nieuws behouden, puur vanwege de sensatie. En daarbij heeft Marca naast alle misgrepen een heeeeeel wat correct nieuws gepost...

(bijv. de reisjes van Txiki naar Milaan, het diner van Galiani en Perez/td), ga zo maar door...

En in Spanje is het meestal ook zo dat waar rook is er ook meestal wel vuur is...

Wat een verschrikkelijke soap wordt dit zo langzamerhand. Dit is toch slecht voor de naam van de club. Kan me niet voorstellen dat de fans van Real het met deze gang van zaken eens zijn. Een speler als Sneijder zal bij elk team van de wereld in de basis staan maar bij Real krijgt hij niet eens de kans.

Wel hard om het zo weer te doen!
had verwacht dat ze hem als wissel zouden gebruiken maar blijkbaar zit dat er niet eens in.

sneijder moet gewoon spelen, en real madrid speelt een beetje een spelletje met de nederlanders, real bepaalt bijna al waar hij heen moet, maar zo werkt het niet. Laat Real eerst maar eens normaal eerst met sneijder praten plaats van alles in de media te gooien.

Hahaha Real madrid zal niks bereiken... Hij zei onlangs nog dat hij mocht blijven.. Maar dat mag dan toch weer niet.. Real madrid weet niet wat ze doen.. Ach leuk voor kaka en ronaldo, maar ik vind t alleen maar zonde van het spel.. Forza Barca!

Toch ongelooflijk en zo overduidelijk wanbeleid. Ze kopen blind spelers in voor miljoenen en laten ze al na een jaar of zelfs een half jaar weggaan voor de helft van de prijs. Hoe komen ze ook in godsnaam aan al dat geld. Verder is het belachelijk hoe er wordt omgegaan met spelers van dit kaliber.

Volgens mij gaat bijna alles over de rug van Pellegrini en is de voorzitter de Baas

19 augustus 2009 om 18:37

idd, triest als de zaken zo lopen.. voorzitters moeten lekker uithangbordje spelen en de trainers moeten het technische werk opknappen!

Raar, erg raa dat hij weg moet.
hij scoorde laatst nog in een wedstrijd.
en hij heefdt toen dus gespeeld.
en dat nog,
zon speler hoort gewoon in madrid te spelen

Iedereen moet weggaan daar. Hoe je daar wordt behandeld is niet normaal!

let maar op alle spelers die wegmoeten en tegen real komen te staan zijn dadelijk zo gebrand om van real te winnen zie een Vdv en nu sneijder stel je eens voor dat die naar liverpool zouden gaan dan zie ik ze daar hoge ogen gooien en onderling in Cl pakken ze real in..

niet normaal wat ze daaroh doen .....
majah inter is geen slechte club....plus zie ik hem daar vaker in de basis bij dan bij real ....hij moet gewoon gaan ...

hij gaat vlammen daaroh samen met eto

Ja, en ik vind dat hij sowieso al veel beter is dan die twee Diarra's. Vooral die ''lass'' wordt hier geizen als een internationale superspeler, maar het is gewoon een saaispelende verdedigende middenvelder die alleen ballen afpakt en er niets meer mee doet.

19 augustus 2009 om 19:03

Ik weet niet of je het doorhebt maar dat is de taak van een verdedigende middenvelder . Onmisbaar voor iedere team.

19 augustus 2009 om 19:05

Ik hoop dat jij nooit trainer van een topclub want met zo een opstelling win je niks. Op het middenveld is er niemand die verdedigt of ballen afpakt/onderschept. Lass Diarra is een fantastische speler en dat jij hem maar een 'een saaispelende verdedigende middenvelder die alleen ballen afpakt en er niets meer mee doet', zegt veel over jouw voetbalverstand.

Welkom bij de slagerij real. Ze behandelen de spelers daar als een hoop beesten. Respect is ver zoek maar dat wisten we al langer!

Toch wel grappig dat de door iedereen afgeschreven Drenthe wel mag blijven.. Tot nu toe dan he..

19 augustus 2009 om 21:23

Dat ligt geloof ik meer aan zijn positie dan aan zijn voetbalkunsten.
Als er een speler van het kaliber Sneijder linksback was zou die linksback-sneijder zelfs wekelijks in de basis staan bij real madrid.

Deze krant Marca staat niet echt bekend als een krant dat altijd goed en betrouwbaar nieuws uitbrengt. Natuurlijk zal er wel een kern van waarheid in zitten, maar Marca blaast het wel flink op. Sneijder is gewoon verteld dat hij niet veel aan spelen toe zal komen en dat hij daardoor weg mag. Begrijpelijk.

19 augustus 2009 om 19:11

Aangezien mn vorige reactie werdt verwijderd (wss te eerlijk), zal ik mijn vraag op een andere manier formuleren:

Je geeft aan dat je Marca een onbetrouwbare krant is, terwijl zij in mijn ogen en van wat ik in de krant zelf lees (ja ik lees Marca elke dag!) heel erg accuraat zijn wat betreft transfers (vrijwel altijd een van de eersten die een transfer te melden hebben).

Dan zou ik weleens willen weten waar jij jouw betrouwbare informatie (aangezien je die wel gelooft) vandaan haalt?? Ik zou dat artikel namelijk best weleens willen lezen...


volgnede week mag ronaldo weg let maar op als ik meneer perez tegenkomrs

Ik zou tegen Valdano en Perez zeggen; Prima, ik vertrek, maar alleen naar Atletico.

19 augustus 2009 om 18:56

Ik denk dat ie daar niets om geeft. Als ie maar wat centen terugkrijgt.

Zal ik je wat vertellen ik heb dus 0,0 vertrouwen in het nieuwe Real te veel nieuwe spelers teveel arrogante spelers.. Het is geen team en ik denk dat ze gewoon worden overklast door Barcelona ik denk dat het gewoon afgelopen is met Real ze hebben hun eigen glazen ingetikt hebben miljoeeeeeenen schuld en zullen het nooit terug verdienen zon dom beleid het heeft gewoon niets meer met voetbal te maken

Overigens is die Pellegrini ook maar een marionettenpop hé.
Maarja, laten we niet als een gek gaan reageren, het blijft een gerucht...

Zou wel mooi zijn als Sneijder en Van der Vaart allebei ook toevallig naar Ac Milan gaan en Real uit de champions league schieten ofzo.
Tis toch geen manier van omgaan met je personeel wat Real Madrid doet.

19 augustus 2009 om 18:46

Het zou mooi zijn, maar ik zie Sneijder niet echt bij Milan spelen. Dan vind ik Inter beter bij hem passen. Ik vind het verhaal rond Van der Vaart eigenlijk nog triester. Daarbij vind ik Van der Vaart als middenvelder meer compleet dan Sneijder.

Waarom moet hij nou weer weg dan?! Idioot beleid daar in Madrid... ik gun ze nu echt helemaal niets meer! Hopen dat ze alle prijzen mislopen!!

Wat een kl*teclub dat Madrid! Ze gaan werkelijk op een belachelijke manier om met mensen en met het (europese) voetbal in z'n geheel en dat met een megaschuld, werkelijk belachelijjk!
Als andere clubs en voetballers zich dat nou ook een realiseerden....lekker lings laten liggen die gasten. Nooit meer een speler aan verkopen en ook niet eens meer er naaro toe willen met z'n allen. Dan is het vlug afgelopen met ze, en terecht!

Ja, als je scharrel Volendam verruilt voor Madrid, voel je je toch knap lullig als je daar weg gestuurd wordt.

ontopic:
Het is van de zotte, dat Real Madrid spelers zo wegzet. Zeker als je het absurde aankoop beleid bekijkt, en je beseft dat Real een torenhoge schuld heeft. Het is misschien maar beter de club te verlaten.

Als de Nederlanders slim zijn gaan de naar een directe concurrent. Dan kan je nog eens wraak nemen.

Wat een beleid daar... Sneijder, toch wel een van de beste middenvelders van Nl, is op een zijspoor belandt. Zo ga je toch niet met spelers om? Maarja, geld maakt mensen nog gretiger blijkbaar. Zo van fuck it, we kopen iedereen en alles om ons heen. We zijn de grootste...

Ik zou ook niet naar Inter gaan.. Gewoon lekker naar Atletico M, met heitinga strijden voor de titel. Moet kunnen dit jaar met Aguero, forlan etc!! en lekker 5-0 winnen van R. madrid.

Marca meldt ook dat Drenthe en Robben hun plekkie voor het komende seizoen hebben zeker gesteld.

Ot: Sneijder is het slachtoffer van de leiding van Madrid, Pellegrini heeft gewoon niets te willen.

de enige die mag overblijven van kamp holland is Drente en die heeft de laatste jaren niet eens gespeeld. Het was dan ook te verwachten Sneijder of Kaka en dan weet je wel wat het antwoord is .

Lees nu ongeveer een jaar of twee a drie de berichten op voetbalzone en ben nu toch maar is lid geworden om te kunnen reageren. Ik heb zo mijn buik vol van Madrid, en nee niet alleen om dat het Nederlanders zijn die afgeserveerd worden op het moment, dat was wel te verwachten met 6 stuks in je selectie. Nee de handelswijze daar in Madrid, vreselijke club geworden en ik mag echt lijden dat ze iets winnen, sterker nog ik zal alle wedstrijden boycotten van ze, behalve tegen Barcelona als ze met een dikke nedelaag naar huis kunnen.....

Als je werk je onmogelijk word gemaakt moet je je conclusies trekken en gewoon weggaan.
Witheet van woede worden heeft geen zin,wel begrijpelijk.
Gewoon lekker naar een mooie club gaan buiten madrid,zou niet bij die club willen horen.

Ik sta er een beetje verbaasd van dat mensen hier verbaasd van staan (ja, lekker cryptisch, hè?) Dit zagen we van mijlenver aankomen. Sneijder is overbodig, als je op de plek centraal op het middenveld (of schaduwspits) vier andere opties hebt, waarvan drie nieuwe aankopen zijn. Sneijder had al eerder zijn conclusies moeten trekken en zijn biezen moeten pakken.

Spanje kwam Sneijder ook nog mooi uit met ze half Spaanse vriendin. Nu wordt er roet in het eten gegooit, oei oei. Wel kut voor hem, want nu moet je binnen 2 weken een andere club vinden. Niet mee mogen trainen is het toppunt van dat je moet vertrekken. ff je hoofd afkoelen bij Jolante en snel een nieuwe club vinden Snijeder.

Wel grappig hoe iedereen Drenthe had afgeschreven die als eerste bij Real zou moeten vertrekken.

Zou Real in de toekomst nog Nederlandse spelers aantrekken? Of denken ze nu van nooit meer Nederlandse spelers hier.

19 augustus 2009 om 20:04

Ik denk eerder dat Nederlandse speler denken: Nooit naar Real Madrid

19 augustus 2009 om 20:34

Dat denk ik dus echt niet, als Real morgen bij welke Nederlandse speler dan ook aanklopt heeft hij bij wijze van spreken zijn koffer al gepakt.
Ik geloof namelijk niet in solidariteit, dit bewijzen wij Nederlanders iedere dag weer. Klagen en mauwen dat is wat de Nederlanders graag doen, is ook de reden dat er zoveel gereageerd wordt.

19 augustus 2009 om 20:46

Als ik voetballer was, dan zou ik nooit een contract meer tekenen in Madrid. Dat is echt asociaal hoe ze daar met spelers omgaan. Wat een kl#te club zeg, bah.

Ik hoop persoonlijk dat Wesley nu naar Barca gaat, en het daar gaat maken. En dan gewoon 2x de winnende scoren tegen die eikels uit Madrid. Die lui hebben al zoveel schuld, geven een kapitaal uit aan nieuwe spelers, en de oude spelers worden gewoon gedumt. Dat levert ze zeker geen extra geld op.

Wat zijn het toch een stel schoften!
Eerst iemand de hele tijd opstellen, deze vertrouwen geven door steeds te laten spelen en dan vlak voor de start van de competitie en 2 weken voor het verstrijken van de transferperiode een speler de deur wijzen!
en dan ook nog apart laten trainen!
Alsof hij iets misdaan heeft zoals Saidi bij Nec!
Schandalig, een ander woord is er niet voor!

Ik hoop dat hij kan blijven daar, denk dat hij het niveau cker aan kan. Vind Real een beetje triest worden.

Hoop dat er nederlandse spelers hun ogen open gaan en niet meteen de eerste beste vliegtuig pakken naar zo een club nadat ze één seizoen goed gespeeld hebben.

@jvdl93: l. Diarra, zorgt er wel voor dat er niemand door komt op het midenveld en daar gaat het toch om, geen tegendoelpunten en zelf scoren.

on: real gaat niks winnen zo, een team waarin iedereen weg word gesodemieterd en miljoenenaankopen worden gedaan. Een zooitje spelers die een topclub moeten gaan verslaan, heb er geen vertrouwen in. Ze worden helemaal weggetikt tegen de betere clubs in europa omdat het geen hecht team is, iedere week spelers weggegooid. Zelfs de betere en internationals worden weggegooid alsof ze waardeloos zijn, maar een Sneijer kan zeker een meerwaarde zijn voor Real. Beter voor hem naar Inter gaan, Italie word steeds aantrekkelijker met de aankopen van Inter, Ac, En juve, Die gaan ver komen in Europa let maar op

Goh, en wij maar denken dat 'koning' Wesley 'zelf' bepaalde waar hij ging spelen.

19 augustus 2009 om 18:59

Dat bepaalt hij toch ook?? Niet in Madrid, maar hij kan naar bijna elk ander topploeg. Internazionale is niet voor niets geinteresseerd, en Inter doet niet onder voor Real. Bovendien is Inter een meer sympathieke club, alleen ligt dat niet aan Inter maar aan dat walgelijke beleid in Madrid...

19 augustus 2009 om 19:01

Als koning Wesley echt niet wil dan hebben ze een probleem in Madrid. Vlak voor de deadline voor een peulenschil vertrekken, of een koninklijk salaris een seizoentje verhuurd worden.

Ik vond het wel grappig - Meneer Sneijder krijgt ook te horen dat ie weg moet en is meteen witheet van onbegrip en verontwaardiging.

19 augustus 2009 om 19:06

Logisch toch, een goed eerste seizoen draaien, tweede seizoen onverhoopt geblesseerd, en in de voorbereiding te horen krijgen dat je mag blijven, dat er vertrouwen in je is, score in een oefenwedstrijd, goed vertrouwen hebben in jezelf en dan doodleuk horen dat je om commerciele troepreden weg moet.

Als ik Pellegrini was zou ik wegwezen daar.

Sneijder als de mogelijkheid zich voordoet naar Atletico of Liverpool.

Och ja, en vd Vaart is zelf half-spaans, dus die zat daar ook wel goed. Overigens vond ik het altijd al vreemd, dat Vd Vaart weg moest, en Sneijder mocht blijven. Ik vind de een niet beter dan de ander, maar dat blijft een persoonlijke keuze natuurlijk.
Tja, dan maar weg, want hij moet wel spelen. Lekker naar Engeland al die jongens, en niet naar Internazionale, want daar gaan ze ook weinig spelen, vrees ik.

Als ik Sneijder was, was ik allang vertrokken. Ik zou niet eens meer met die club in verband willen worden gebracht. Wat een stel hielenlikkers daar in Madrid. Wie denken ze wel dat ze zijn.

Ga maar naar Inter Wesley. En dan hoop ik dat Real wordt uitgeschakeld door het Milan van Huntelaar of door het Inter van Wesley in de C L!

Ik denk dat er weinig Nederlanders meer zijn die fan zijn van Real Madrid.

19 augustus 2009 om 19:23

Die mensen mag je dan ook per definitie geen Real fans noemen maar fans van die Nederlandse spelers...

Maar ik denk niet dat Inter met Sneijder Real zal uitschakelen, denk eerder dat Bayern Munchen dat gaat doen, en Ribery gewoon op zn vertrouwde positie gaat blijven....

Er is maar een oplossing, voor minder geld jezelf bij Barcelona aanbieden en daar die gasten in Real helemaal gek maken van spijt en frustratie.

Denk alleen niet dat er bij Barcelona plek is voor een speler als Sneijder.
Gek genoeg vind ik Manchester een perfecte club voor sneijder. Ook Arsenal zal hem liggen. Italiaanse compities is niks voor hem!

19 augustus 2009 om 19:03

Dat is helemaal niet gek. Man U zou perfect zijn voor Sneijder, en andersom.

Man U kan zeker een creatieve, aanvallende middenvelder gebruiken. Afgelopen weekend moesten ze weer teruggrijpen op Giggs en Schols, wat echt niet meer kan. Man U wou een tijdje geleden Ireland, maar dat lukte niet, Schneijder zou zeer zeker wel moeten lukken.

Sneijder ga gewoon naar Inter meer kans op speelminuten en hij zou in principe zijn wraak nog kunnen halen door het europees gezien inter ver in de cl te schoppen

De Nederlanders moeten gewoon de eer aan hun zelf houden. Gewoon naar een andere club gaan en hopelijk gaande het seizoen vooral als het in de C L gaat zijn proberen de laatste nagel aan de doodskist van Real te spijkeren door bijvoorbeeld de beslissende goal te maken en hopelijk nog belangrijker.....volgend jaar in Zuid Afrika je uiterste best te doen en die beker te winnen en dan als wereldkampioenen een lange neus te halen naar Real Madrid.... al helemaal als die dan voor Galactico-3 project opnieuw naar wereldsterren opzoek gaat en dan uitkomt bij de Nederlanders........dat is de ultieme wraak die je voor deze zomer kan nemen.

Aan de ene kant onbegrijpelijk en niet leuk voor Sneijder dat hij wordt weggestuurd bij Real Madrid maar wat zouden jullie doen als jullie Real Madrid waren, ik denk toch echt niet Sneijder, Van der Vaart, Diarra ten (misschien) zelfs nog Raúl die samen alle 3 bij elkaar een dik salaris rond de 20 miljoen euro (!) hebben, Op de bank zetten alleen omdat je een breed selectie hebt? Helaas voor Sneijder zal hij moeten accepteren dat Cristiano Ronaldo, Kaká en Robben voorkeur krijgen en zijn plek was eigenlijk al weg toen Xabi Alonso gehaald werd.

Succes in het mooie Milaan Wesley!

19 augustus 2009 om 19:03

Sneijder is geen verkeerde speler. En zijn salaris zal ook meevallen t.o.v. de nieuw aankopen. Die man besteed ongelofelijk veel geld aan transfers en denkt daarmee een goedlopend team samen krijgen.
En hem anders op de bank hebben is ook niet mis!

19 augustus 2009 om 20:31

En dan maar hopen dat ze jou Madrid kapot spelen in de Cl, waardeloos gedoe daar in Madrid, wees nou eerlijk......

Volgens mij vindt Sneijder het daar gewoon een heel fijn leven op stap, winkelen etc.

Dan is Milaan anders toch ook een mooie stad voor hem.

Triest hoe pellepinie met mensen omgaat. Alsof het gewoon medewerkers zijn omdat ze iets fout hebben gedaan. Een contract is toch een contract?

slaat echt nergens, kaka en ronaldo en alonso zijn dan wel zo goed, maar als ie een keer in de basis staat, dan zie je dat die sterre van de hemel speelt, sneijder verdient beter dan real, ga naar barca of manchester u/c.

Tsjonge jonge dit is toch om niet goed van te worden hoe ze Sneijder, v.d Vaart en Huntelaar behandelen. Hopen dat ze een leuke club krijgen waar ze in de basis staan. Hopelijk komt er nog een revanche in de Champions League!
Ik ben benieuwd hoe de Madrid fans zoals die Realsocio hier over denkt. Ik heb ze nog niet gehoort.

Wth wat doen ze nou? Sneijder is een van de weinige die juist niet moet vertrekken.. Ik snap het echt niet meer.. Jammer voor Wesley dan..

19 augustus 2009 om 21:22

is niet erg(over snappen).. je bent niet de enige hier

Pellegrini mag niet beslissen en mag niet eens de basis opstelling maken alleen raad geven.ik weet niet of dit de waarheid is en jullie ook niet dat sneijder verkocht wordt.het is vreemd maar hier zakt me de sokken af als realmadrid dit doet

vind het heel vreemd dit terwijl op de real site staat dat ze tevreden zijn met sneijder.

vaag dit


tja wie zal er naar Milaan verkassen? is dat Sneijder of toch Van der Vaart.
we zullen zien, verder natuurlijk onbegrijpelijk hoe Real met haar spelers omgaat, walgelijk gewoon.

Misschien doen ze het wel om het Nederlands eftal kapot te maken zodat Spanje meer kans maakt op het Wk hahahah complot theorien enzo

Dat Snijder nog niet goed genoeg is om de concurentie aan te gaan in een ong 21 koppige selectie dat is Real zijn mening blijkbaar( waar ik echt niet in kan komen).
Maar dat de spelers zo behandeld worden zakt me de broek van af!
Eerst een verhaal vertellen dat hij moet blijven dat het een hele goede bruikbare speler is en dan nu dit weer (er vanuit gaan dat dit waar mocht zijn).
Real is een mega grote club met een mega history maar ze woren niet echt meer gerespecteerd of gewaadeerd op deze manier bij de neutrale suporter.
Er zijn vast pro Real sup die het van de andere kant willen belichten...ben erg benieuwd naar jullie mening..madrid99,realsosio...?

19 augustus 2009 om 19:16

Heel simpel.....dit is een gerucht

Real heeft haar vertrouwen uitgesproken in Sneijder, en Marca beweert het tegenovergestelde.....

Aan jou de keus om te geloven wie je wilt

19 augustus 2009 om 19:45

Ja, die wordt al weken in verband gebracht met inter, en jij zegt dat het maar een gerucht is.
Zo gaat Real met spelers en trainers om.
Dat is een feit, Sneijder moet maar snel weg gaan bij Real, bijv naar Inter en dan moet Inter ze in de 8ste finales uitschakelen.
Ik snap niet waarom Sneider weg moet.
C.ronaldo neemt vrije trappen, mist ze een voor een, Sneider komt erin en schiet die in een keer erin.

19 augustus 2009 om 21:10

@ Fc Knudde, ik denk persoonlijk dat het een gerucht is.. Niet elke letter die geschreven wordt over Real is per definitie waar..
Sneijder is een speler die in een 25 koppige selectie kan blijven..

19 augustus 2009 om 21:40

huntelaar was ook zeker een gerucht dat hij buiten de selectie werdt gelaten omdat hij niet weg wou.

eigenlijk zou hij nu om madrid te naaien moeten overstappen naar Barcelona en daarmee alle prijzen pakken, dan voelen ze zich behoorlijk kut daar in madrid denk ik

Ik snap niet dat hier zo veel mensen verbaasd over zijn, dit zat er al lang aan te komen. Real Madrid heeft een overschot aan middenvelders waarom zou Sneijder mogen blijven. Ik vind Sneijder een uitstekende voetballer maar ik vind ook dat de spelers die Real Madrid heeft aangetrokken beter zijn dan Sneijder.

Ik vind dat Sneijder wel een beetje gelijk heeft maar hij moet niet gaan janken dat hij wil blijven, wees blij!

Wees blij, waarom? Nou hierom:
Als een club niet met je verder wil lijkt het me duidelijk en moet je opzoek naar een andere club, mits je een Boogarde wil worden. Overigens weet je van te voren dat Real Madrid alleen maar genoegen neemt met " Alles Winnen" en daar is alleen de absolute top voor geschikt en zelf dan lukt dat niet.
Dat is Sneijder helaas niet, net als Huntelaar, Drenthe en v/d Vaart.

Dat hij niet zo aangeboden wil worden bij Inter snap ik echter wel en ook hij bepaalt net als Huntelaar waar hij wil spelen en niet Madrid. Lukt het een club financieel niet om hem te halen, dan moet misschien het transferbedrag naar beneden om zo meer salaris te ontvangen.

Madrid heeft al een tijd bewezen, net als Chelsea en Inter, dat je geen Winning Team kunt kopen.
Lekker naar een goede Club als bijv. Barca, Bayern, Manchester, Arsenal, Liverpool of Ac Milan, waar de druk om te winnen ook erg hoog ligt, maar niet boven alles gaat!
Hier komen spelers als Sneijder veel meer tot hun recht.

Pas wel op met clubs kiezen dat het geen Nederlandse colonie wordt, want dat werkt niet

Sneu voor Sneijder...maar ik vindt het toch een hele goede transfer! Inter: kampioen van Italie en Cl kandidaat. Ook zal hij daar een basis plek krijgen en door een trainer gesteund worden die zich heeft bewezen.

Verschrikkelijk wat Real Madrid hier aan het doen is, en wat een beleid. Kijk eens naar het geld dat ze voor; Robben; Sneijder; Huntelaar; v/d vaart; v. Nistelrooy en drenthe hebben betaald! En ze daarna zo behandelen..

Hoe kan je in vredesnaam Sneijder verkopen, een hele unieke speler die rechts-links benig is.
Echt ik snap er niets van, en Drenthe mag dan tot nu toe ook nog blijven, ik heb zelfs nog liever Sneijder linksback dan Drenthe
Ongelovelijk wat een club.
Eerst nummer 10 geven en vervolgens zo weg doen..

Ben alleen benieuwd wat Yolanthe nu doet, verstand van voetbal heeft ze niet, school niet afgemaakt...ze zal toch niet denken..." Ow neee..geen luxe Madrid, straks gaat Wesley in Volendam voetballen..weg zon, geld en luxe".

Als Wesley verstandig is doet die zo vlak voor het W.k. geen domme dingen. Gewoon naar Inter gaan als het niet anders kan. Mourinho houdt wel van zijn soort voetballers!

ff afwachten of dit wel waar is he, maar Marca is meestal goed geinformeerd. als het waar is zou ik naar Inter vertrekken, als ik Sneijder was

Denk persoonlijk nu zelf dat je als trainer van Real niet erg veel te vertellen hebt. Er word gekeocht en gedaan. En denk als die straks Ronaldo een keer niet opstelt dat die het bestuur over zich heen gaat krijgen. ! Want Real kijkt op dit moment alleen maar naar een manier om geld binnen te krijgen en dat is door alle grote namen veel te laten spelen.

Ik snap sneijder niet. Waarom wilt hij zo graag blijven als Real hem niet wilt. Ga dan lekker weg.

ben echte realfan niet een neppperd zoals hier soms zijn

ben niet negatief maar dit is echt heel vaag.

heb het net opgezocht maar kan niks vinden of dit artikel naar waarheid baseert

nu een vraagje aan jullie mensen reageren jullie zo negatief dat het een nederlander is of is het gewoon dat sneijder een goede voetballer is?

hmmm ben benieuwd

19 augustus 2009 om 19:22

Iedereen reageert zo omdat het idd een Nederlander is.... Net zoals bij Huntelaar en Vdv. Zij zijn tenslotte de trots van Nederland, zij representen Nederland. En omdat het dan ook nog toevallig Real Madrid is, komt het helemaal goed uit.

Als dit bericht over Guti (een voorbeeld) zou gaan, dan weet ik nu al hoe iedereen zou reageren: " Terecht, overschatte voetballer, heeft zijn beste tijd gehad" blablabla

Iedereen vindt hier Sneijder beter dan Guti, en in Spanje vinden ze Guti beter dan Sneijder....

19 augustus 2009 om 19:31

En jij hebt onlangs een enquete in Spanje gedaan? Guti beter dan Sneijder, iedereen in Spanje vindt dat? Wat een onzin zeg, ongelovelijk. Het is een feit dat Sneijder beter is dan Guti. Ik ga niet eens uitleggen waarom, maar misschien moet jij maar eens voetbal gaan kijken, dan kom je er wel achter.

19 augustus 2009 om 21:59

Fijn dat je reageert voor alle nederlanders maar mogen wij dat misschien toch liever zelf doen? Voor mij heeft het er niks mee te maken dat het Nederlanders zijn. Als je zoiets bij 1 speler flikt dan kan ik het nog snappen...maar ze flikken het nu bij een handvol spelers en dat vind ik gewoon absurd....vooral met die torenhoge schuld die Real heeft. Beetje te denken dat zij wel ff beslissen waar Sneijder heengaat. Het is dat het Wk eraan komt en Sneijder daar waarschijnlijk wil schitteren anders was ik daar gewoon lkkr gebleven. Niet meetrainen!! Geen wedstrijden spelen. Prima toch haha 4-5 miljoen vangen zonder dat je iets hoeft te doen.

Om hun bijna miljardschuld in te dammen willen ze nu snel van allerlei spelers af maar daar hadden ze dan eerder over na moeten denken bij Real.

19 augustus 2009 om 19:46

@reaaltje
lees, Marca, El Mundo Deportivo eens, dan geloof je het zelf wel.

19 augustus 2009 om 20:23

@robinho89
wie is iedereen, spreek voor je zelf vriend..

@reckless
Guti heeft wel een dodelijke pass. hij kan zo een wedstryd beslissen met zijn passes. Maaar die gast is oud. Dus Sneijder zou beter voor real zijn niet alleen door zijn leeftijd maar hij heeft ook goede vrijtrap, is tweebenig en afstandschot.

@reaaltje
ik reageer soms zo en sommige andere reageren zo omdat het schandelijke manier van handelen is. het kan me niets schelen of het nederlander is of niet(ben zelf geen nederlander van oorsprong dus dat is het niet).

Ik zal het even op een rijtje zetten:

Eerst komt de 94mil voor Ronaldo.. dankzij die bedrag is de prijs op de transfermarkt fors gestegen. een ronaldinho die toendertijd voor minder dan 30mil kon halen, zou je nu echt niet meer kunnen halen voor dezelfde prijs en dat vind ik best wel f*ck*d up van real. plus het is ook eco. crisis enzo maja real moest zonodig hun gezicht hun face redden(als ze nu niks winnen, dan lig ik dubbel Xd).

Het volgende is dat real speler behandelen h03ren. Ze halen spelers voor miljoenen en gooien die na een jaar weg. of zeggen dat ze weg moeten en dan toch mogen blijven waardoor de speler gerust wordt en dan op het laatst toch weer wegsturen, en er om er extra druk op te zetten laten ze hun trainen met de jeugd en/of een apparte selectie. Club als real moet zulken dingen niet doen.
De eerste slachtoffer die me opviel was Robinho(ja robinho ja), daarna deze 3(red. Huntelaar, Sneijder & vdvaart). volgend jaar is het misschien Robben aangezien Ribery op het verlanglijstje staat.

Als realfan moet je nu gwn kunnen zeggen van dat ze fout bezig zijn. Dit valt echt niet goed te praten... en dat je zegt dat de club fout bezig betekent dat je niet voor de club bent of van je club houdt ofzo

19 augustus 2009 om 20:43

Sorry hoor maar dan heb je het over 94miljoen voor Ronaldo in een economische crisis maar jou cluppie (als ik je nickname mag geloven) is geen haar beter met ong. 70miljoen voor Zlatan.

Daarnaast mocht dit gerucht waar zijn lijkt me toch niet dat je een speler zomaar niet meer mee mag laten trainen? Hij heeft toch een contract dan moet hij toch ook meetrainen lijkt me? Desnoods bij de beloften maar hem niet meer mee laten trainen lijkt me niet te kunnen.....

Daarnaast word het nu hoogtijd dat de Uefa/fifa ingrijpt. Gooi een maximum bedrag wat een club per seizoen mag uitgeven (a 50miljoen) en dan ben je van het gezeur af dat 1 club gewoon 4 topspelers kan kopen in 1 seizoen. En dan hou je de transferprijzen ook weer in bedwang.

19 augustus 2009 om 21:03

nee het was geen 70 mil voor ibra, het was zoon 45mil + Eto'o.. spreek gwn de waarheid.

19 augustus 2009 om 22:01

Nou nee laat licenties intrekken wanneer een club een torenhoge schuld heeft. Als een club zijn begroting niet sluitend kan krijgen geen deelname aan europese toernooien. Dan is het zo voorbij met die ongein bij de Spaanse en Engelse en enkele Italiaanse clubs.

onbegrijpelijk wat daar gebeurt...

laat dit voor elke speler een les zijn, ze zeggen dat je kan blijven maar je kan er nog steeds uitgeknikkerd worden als het ze uitkomt.. alleen de 'supersterren' kunnen blijven de andere spelers kunnen het liefst opdonderen.

Sneijder is een unieke speler door zijn tweebenigheid en past perfect in het dynamische voetbal in Engeland waar veel ruimte is om te voetballen. Kijk naar vergelijkbare voetballers als Arshavin en Fabregas. Ik hoop echt dat hij een club vindt als Liverpool (centraal met Gerrard zo toch geweldig zijn) of Manchester (als spelverdeler met veel voetballers die in dienst kunnen spelen van hem).

Ben benieuwd nog maar en dag of 10 totdat de markt sluit!

Sneijder moet de eer aan zich zelf houden en Madrid verlaten....hij verdient een betere club!
Dat Drenthe nu wel mag blijven en verder (nog) niemand van de Nederlanders...ongelovelijk. Zelfs Robben niet...die man doet wonderen voor Real.

maarja...real is sowieso de verzieking van het voetbal...

godenzoon kijk vaker voetbal dan zie welke clubs het verzieken

tis niet alleen rmdr je kijkt met 1 oog en nog zie ik dat het om een nederlandergaat bij sommigen

Ik denk dat Sneijder van alle Nederlanders bij Real de meest nuttige teamvoetballer is (wat niet wil zeggen dat ik het de beste van de Nederlanders vind). Het huidige middenveld van Real is naar mijn mening niet zo geweldig dat Sneijder daar geen plek zou kunnen hebben. Het eerste seizoen van Sneijder in Real vond ik hem geweldig. Besliste wedstrijden met doelpunten en assists.

Real is helaas aan het bouwen aan een groep Galacticos... en Sneijder voldoet inderdaad niet aan dat profiel.... In het artikel staat ook dat Pellegrini niet staat te springen om Sneijder van de hand te doen... Het is meer het bestuur.

19 augustus 2009 om 19:25

Pellegrini is gewoon een puppet en heeft uiteindelijk dus weinig te vertellen en naar hem geluisterd wordt er al evenmin........

Dat je als gerespecteerde coach onder die voorwaarden zou willen werken is mijn een raadsel. Kan me bijvoorbeeld niet indenken dat een coach als Mourinho en al helemaal een Van Gaal niet dat zich zouden laten welgevallen.

allemaal weer geruchten..
let maar op Sneijder blijft bij real.

Heb hert al in een ander topic gezegd maar haal aub die koninklijke titel weg bij dat zooitje daar.
Sneijder.robben.vdvaart,nistelrooij moeten gewoon maken dat ze weg komen daar,
Dan maar voor een paar centen minder waar je wel word gewaardeerd.

Real Madrid heeft voor mij voor eens en altijd afgedaan.
Hoop echt zo hard dat ze totaal geen prijzen meer winnen

Ze zijn echt dom bezig daar in Madrid!
Voor zo'n club wil je toch niet meer voetballen als een Sneijder en van der Vaart zijnde?

Ga alsjeblieft weg, en houdt de eer aan jezelf!

Sneijder kan ook gewoon in Madrid blijven. Spelen bij de mooiste club in Spanje: Atletico Madrid.

Waardeloze club vol met maldito,s (vervloekelingen).
Ik wens ze het allerslechtst toe.
een hoop schulden maken, niet goed met hun personeel omgaan.
en dit nog met goedkeuring van de Uefa.
clubs als Vitesse, Feyenoord en Fortuna moesten zelfs vrezen voor hun voortbestaan.
in mijn ogen mogen Vitesse (20 Miljoen) Feyenoord (17 Miljoen) en Fortuna (1,5 Miljoen) ook tot 200 Miljoen lenen.
dan praat je over echte democratie.
Ik weet nog dat Theo Aalbers ook zo,n constructie bedacht bij Vitesse, en deze man werd voor een wittebordencrimineel uitgemaakt.
Wat dat betreft is de voorzitter van Real en de mensen die dit laten gebeuren echte criminelen, daar verbleekt (een kwajongen) Theo Aalbers enorm bij.
Wat Real nu doet is veel erger, bovendien worden spelers met contract weggepest.
de voetbalwereld is een harde wereld, maar wat Real doet gaat alles te buiten.
Om te beginnen moet hun toegangsbewijs naar de Cl ingetrokken worden en ook moeten ze met 15 punten in mindering aan de competitie beginnen.

19 augustus 2009 om 20:27

Helemaal mee eens...

Dit is wat ik bedoel met het verzieken van het voetbal.

Mourinho schijnt trek te hebben in Nederlanders. Van der Vaart werd al in verband gebracht en nu ook Sneijder....hmmm.
Daarnaast mochten ze de cup met de grote oren voor Inter naar Milaan brengen, dan worden ze 'bigger than life" in Italie. Vergelijkbaar met destijds het trio dat bij concurrent A C Milan bivakkeerde. En Inter doet al jaren poging na poging en wie weet lukt het per ongeluk eens een keer.

Al zou ik het een superstunt vinden als Guardiola (zei onlangs nog een stuk of 3 spelers te willen halen) hem naar Barça haalt (helemaal als het 16,5 miljoen is dat ie kost) en dan heeft hij in zijn roulatie-systeem, wat de grote teams toch veelal spelen natuurlijk een ideale aanvulling op zowel Iniesta en Xavi..... laat die drie dan maar lekker rouleren met elkaar. En krijgt Sneijder gelijk minimaal 2 keer per jaar de kans om vooral de directie van Real Madrid goed terug te pakken.

19 augustus 2009 om 19:23

Dat zou inderdaad het mooiste zijn.
Naar Barca en gewoon kampioen worden en de beker pakken.

19 augustus 2009 om 19:24

Ik hoop dat ze overal naast grijpen en dat C Ronaldo ten onder gaat.

@ Crvenazv dat bedoel ik begrijpt het hoe het gaat daar omdat de coach gescharmeerd is van sneijder maar durft niks te zeggen zo ging het ook met schuster

19 augustus 2009 om 19:31

Juist! Feit is dat Real een te grote en te dure selectie heeft op dit moment. Geen enkele voetballer die bij Real speelt is slecht, simpel zat. Hier kan een trainer wel roepen dat hij de beste spelers (of de spelers met de beste vorm) opstelt maar het bestuur moet miljoenen binnenhalen na de dure aankopen en het bestuur zal dan ook bepalen wie weg gaat en voor welk bedrag. Bij bepaalde ploegen heb je als coach gewoon te luisteren naar de directeur/voorzitter. Als een coach daar niet toe bereid is, andere club zoeken.

Ik betwijfel serieus als bijvoorbeeld Ronaldo of Kaka een hevige vormcrisis heeft, dat Pellegrini 1 van deze jongens op de bank mag zetten. Niet goed voor de shirtverkoop in met name Azie.

Ondanks dit alles, ik houd toch nog erg veel van deze club. Real blijft Real en als die geweldige voetballers het propvolle Bernabeu opkomen in die prachtige witte shirts klopt mijn hart elke keer vol verwachting

19 augustus 2009 om 20:30

Prachtig stadion, maar hondenpubliek.
vroeger in de tijd van Hugo Sanchez was het een mooie club met goed publiek en was Bernabeu nog een onneembare vesting.
nu is het maar tammetjes met een verwende spelersgroep en dito publiek.
Echt voetbalpubliek is er alleen nog maar in Turkije en Zuid Amerika

Real Madrid is echt dom als ze Sneijder verkopen. Sneijder is 1 van de beste middenvelders ter wereld en ik denk dat Sneijder zich prima kan manifesteren in de basis bij Real Madrid. Dom dom dom Real Madrid, wat een schijtclub is het ook zeg...
Gr. Psv-supporter

Hij moet niet janken,dit weet je vooraf als je naar een club gaat als madrid.bovendien zou inter hem niet de 2 miljoen jaarsalaris betalen maar niet verder willen gaan dan 1,9??????
Schei toch uit , jij wil toch bij de grote jongens horen.
Van marwijk zal er ook allemaal niet blij van worden dat de helft van zijn selectie voor geld kiest ipv wekelijks spelen

Echt onbegrijpelijk hoe Real omgaat met haar spelers. Als Sneijder weg moet, dan hoop ik hem het liefst te zien bij Inter, aangezien de kans op v.d Vaart klein is.

Sneijder kan wel moelijk doen, maar als hij realistisch is, is het toch ook gewoon duidelijk dat er voor hem geen basisplaats in het verschiet ligt (zolang iedereen fit blijft). Tuurlijk hij zal best wel wat minuten maken als hij blijft, maar normaal gesproken zullen de nieuwe aankopen spelen. Daarbij komt dat hij vorig seizoen gewoon heel matig gespeeld heeft. Als ik hem was zou ik gewoon lekker naar Inter gaan en daar mijn best gaan doen. Mijn opstelling voor Madrid dit jaar. Meeste lijkt me duidelijk. Ik hoop dat Drenthe speelt, want ik vind hem niet onder doen voor Arbeloa en ik vind Gago beter dan L Diarra.

Casillas
Ramos
Pepe
Garay
Drenthe
Gago
Alonso
Ronaldo
Kaka
Robben
Benzema

Hij was vol vertrouwen om de strijd aan te gaan.
Volgens mij wel een aan winst voor mijn club Inter

Ik hoop echt niet dat een Kàkà of Ronaldo straks geblesseerd raken. dan zeggen ze straks doodleuk dat ie kan blijven en zie ik Sneijder straks in moeilijke wedstrijden nog de kastanjes uit het vuur voor ze slepen en dat alles nadat niet alleen hij, maar ook de rest van de Nederlanders werkelijk schandalig behandeld zijn deze zomer.

Ik hoop echt dat ze allemaal weg gaan en later sportief wraak en genoegdoening kunnen halen. Dat zou pas echt geweldig zijn!.

Zo gaat Real blijkbaar met zijn spelers om. Die denken, Sneijder?, wat Sneijder? Wij halen Cristiano Ronaldo en Kaka!

Vreemd. Waarom wil je bij een club blijven die je duidelijk niet moet. Ik dacht dat voetballers vooral hun eigen succes in het oog hadden. Op deze manier zal dat weinig lukken. Als Sneijder Real aan het contract houdt, heeft de Utrechter de beste toeschouwersplek in het stadion. Een heel seizoen lang. En toeschouwers spelen niet in Oranje volgende zomer. Waarom ga je niet weg Sneijder? Waarom blijven Van der Vaart? Neem een voorbeeld aan Huntelaar! Vertrek en neem wraak door je potentie van wereldtopper elders te benutten! Ga naar Inter, Ac Milan, Juventus, Bayern Munchen of een van de Engelse topclubs waar je niet zou misstaan. De ultieme wraak zou natuurlijk zijn om in de belangstelling van Barcelona te komen...

19 augustus 2009 om 19:43

Nou dat laatste van Barcelona zette mij ook aan het denken. En wel omdat elders op Vz te lezen is dat Guardiola nog wel 3 versterkingen wil.
Het zou toch wat zijn als ie Sneijder haalt zodat hij met Iniesta en Xavi mooi kan rouleren (wat grote clubs nu eenmaal vaak doen) op het middenveld. En als het klopt van die 16,5 miljoen is dat voor Barça een koopje!.

Fifa, grijp in!
Zo kan je werknemers niet behandelen!

Het lijkt me fantastisch om Sneijder in Engeland te zien! Manchester United lijkt me wel een goeie club voor 'm. Kan niet anders of hij wordt daar helemaal het mannetje! Ik zeg: Doen

Kijk Real doet toch wat ze willen als zij vinden dat Sneijder niet goed genoeg is en dat hij daar niet thuis hoort is dat gewoon zo zij doen toch wat ze willen wat is dat nu!!!!!

Waarom gelooft iedereen toch gelijk maar alle berichten die jullie lezen??

Ik zou zeggen trek gezamenlijk met Van der Vaart naar een mooie Europese topclub, speel daar sowieso een jaartje gezamenlijk in de basis en ga dan gezamenlijk en volledig op mekaar ingespeeld naar het Wk. Welke club dat moet worden, ik heb geen idee, maar maak het de bondscoach extra moeilijk. Jammer dat Sneijder moet vertrekken en dat 'witheet' kan ik me prima voorstellen. Mooi wijfje, mooi clubje, mooi huisje en dan is het boembats en je kunt vertrekken nadat je eerst in een gesprek met de coach nog te horen had gekregen dat je mag blijven. Laat ze daar in Madrid maar mooi in de waan van de dag dat ze je niet kunnen gebruiken. Trek eropuit, weg daar, laat ze eerst maar eens bekomen van de geldzucht. Ben totaal niet tegen Madrid maar kan er niet bij dat ze hem eerst vertellen dat hij mag blijven en dan alsnog moet vertrekken. Dat doe je het kalibur Sneijder niet aan. Ik zou zeggen zo gauw mogelijk weg daar. Om prive-redenen van mijzelf liever niet naar Inter maar als het ons een Wk bezorgt zou ik zeggen, wat houd je nog tegen?!

edit:
*leest net het woord 'marca'* Oow.. toch nog een jaartje Madrid dus.

Grappig dat de afgelopen 2 seizoenen toen Sneijder, Van der Vaart en Huntelaar aangetrokken werden, er ook spelers moesten verdwijnen uit Madrid.

Werkelijk geen enkel commentaar gelezen toendertijd dat Real zijn spelers 'belachelijk' of 'walgelijk' behandelde... eerder het tegenovergestelde. Een beetje objectiviteit kan geen kwaad.

Vanuit Madrid's positie is het duidelijk dat Sneijder teveel verdiend voor de bank, ook qua reclamegelden levert ie natuurlijk veel minder op dan Kaka en Ronaldo. Het is, lijkt me, vooral een economische beslissing.

19 augustus 2009 om 19:53

Klopt,
Maar ik ben er zwaar op tegen dat ze zomaar ff 200 Miljoen mogen lenen.
Als ze eerst spelers hadden verkocht en dan andere hadden gehaald had ik niets gezegd.
dat hoort bij een grote club.

Verder vind ik het weigeren van trainen met de a-selectie een beetje raar, dat dat zomaar geaccepteerd wordt en ook zomaar gedaan kan worden.

Hier in Nederland staat gelijk een zaakwaarnemer al op de stoep die eist dat een speler meetrained met de a-selectie omadt die speler een a-contract heeft getekend.....hoe zit dat in Spanje eigenlijk?

Of het nu waar is of niet, het gedonder bij Madrid is in ieder geval in volle gang, en dat wordt alleen maar erger dit seizoen... en ze hebben nog geen (serieuze) pot gespeeld.. heerlijk! Ik denk dat ik vanavond lekker rustig op de bank met een biertje naar Barã§a - Manchester City ga kijken.. wat jullie?

Ik heb genoten van het doorlezen van verreweg de meeste reacties. Bijna iedereen vind het belachelijk, dat Sneijder weg moet, enz. Maar laten we niet vergeten, dat het gaat om pure commercie. Blijkbaar is het voor Madrid zakelijk gunstig om Snijder te verkopen. Doen voetballers niet hetzelfde? Kijken naar hun eigen portemonne. Het maakt vrijwel geen enkel voetballer uit bij welke club die speelt, als hij maar genoeg verdient. Clubliefde? Respect voor de club, die hem heeft opgeleid? Een enkel uitzondering wellicht, maar veelal niet. Lees alle interviews maar na van transfers, die de afgelopen tijd hebben plaatsgevonden. Waarom nu al deze reacties? Omdat het Snijder is? Ik kan geen oordeel geven of Snijder wel of niet 'real Madrid'-waardig is. Ik ben geen fan van hem en zie liever Vdvaart. Maar het is niet alleen Real Madrid, die zo met zijn spelers omgaat, hoor beste Snijder-fans. Kijk naar Ajax. Ook daar wordt eigenaardig met Lindgren omgegaan, bijv. En Jol trapt ook na naar Van Basten. Hoe ging Ajax vorig jaar om met bijv. Perez? Kijk naar de spelersperikelen bij Feijenoord. Ook niet allemaal even fris.
Het blijf een commerciele wereld. En dus puur eigen belang overheerst. En dat weten we allemaal heus wel.

19 augustus 2009 om 20:08

Klopt.
Waar het wel om gaat is dat de Uefa goedkeuring geeft aan een forse lening van 200 Miljoen.
Waar Feyenoord, Vitesse en Fortuna bij aanzienlijk lagere leningen wel onder curatele gesteld worden.
Daar gaat het in mijn ogen fout

19 augustus 2009 om 20:11

Ik dacht even dat iedereen bevangen was door de anti real griep...jeetje Wielaart zowaar een nuchtere mening van een niet Real fan.. Zo denk ik er ook over. Niemand schijnt in te zien dat de media wederom verantwoordelijk is voor 75 % van deze onzin berichten. In madrid weten ze allang wie er blijft en wie er moet gaan. En sommige zijn twijfelgevallen. Maar het is de normaalste zaak van de wereld dat bijv Stuttgart zicht netjes meld bij Real voor Huntelaar. Ik zou me pas zorgen maken als ze Eerst bij Huntelaar aanklopte en dan bij Real.
Je hoort eerst de club te benaderen dan pas de speler..maar goed als het Van der vaart of Sneijder betreft dan is het blijkbaar normaal om eerts de speler te benaderen (omgekeerde wereld)

19 augustus 2009 om 20:45

@ wielaart en madrid99
Dus jij vind dat, als je een speler die niet hoeft gwn moet verkopen(logisch) en hem daarbij in het 2de of met de jeugd laten trainen om zo druk op te voeren zodat hij weggaat, gwn goed?? Het is aan te sporen, moeten meer clubs doen??
Laat me niet lachen joh.. Behandel een mens als een mens. dat hoort niet bij een club als real.
commercie oke leuk maar ga dan niet zo doen van dat als hij blijft, verder blijft trainer met een appart selectie of jeugd. Denk nog steeds dat een mens belangrijker is dan geld dus behandel ze(mensen) en het(geld) met de daar bijbehorende respect.

'als' ronaldo plotseling zegt van ik wil weg in januari dan wordt er gezegd nee nee ik laat je niet gaan respecteer je contract , je moet je contract respecteren en eraan houden en andersom geven ze geen fck.

diep in jezelf weet ook wel dat dit fout is.

19 augustus 2009 om 21:11

a wat zielig...de miljonairs moeten weg..man schei toch uit. Medelijden als mens behandelen..waar heb je het over ...we praten niet over de armste mensen zonder toekomst...

19 augustus 2009 om 23:12

Maar waarom iemand dwingen om naar een club te gaan, waar hij misschien niet heen wilt. Want ze dwingen hem min of meer, door hem nu niet meer eens mee te laten trainen. Sorrie hoor, maar dit zijn klotestreken van Real. Dit kun je echt niet meer verdedigen! Ga jij ook zomaar verhuizen als jouw baas dat vind, naar misschien wel een plaats waarvan jij denkt dat je er niet thuishoort.?

Niets mis met het beleid van Real. Er wordt Sneijder gewoon gezegd dat hij opzoek mag naar een andere club omdat hij niet nodig is. Meer niet. Persoonlijk vind ik hem ook niet goed genoeg.

Aan de ene kant wil Real zijn status van grootste club herwinnen en aan de andere kant gaat het zo schandalig met mensen om dat er net zo veel haters als supporters bijkomen. Mij zul je niet in een Real shirtje zien lopen in ieder geval, wat is dat een vieze club geworden zeg. Sneijder heeft het niet verdient om zo behandelt te worden, ik hoop dan ook dat hij snel een mooie club vindt waar hij lekker kan spelen. Zelfde voor Vd Vaart trouwens....

Dit is puur wanbeleid. Geld verdampt daar zoo ontzettend snel, Voor Vdv zijn miljoenen betaald, Huntelaar is voor de helft van de aankoopwaarde verkocht, en voor Sneijder krijgen ze ook nooit meer wat er betaald is.

Dan nu, 10 redenen waarom Real Madrid geen kampioen wordt.

1....omdat de verdediging los zand is
2....omdat de coach geen enkele ervaring met sterren heeft
3....omdat Barcelona verdedigend sterker is
4....de beste elf niet automatisch de elf beste zijn
5....de bankzitters binnen een paar weken beginnen te zeuren
6....alle clubs 300% inzet zullen bieden tegen Real Madrid
7....ronaldo zich 700x zo groot voelt als de rest van de wereld
8....de spelers zich nu al in groepjes onderverdelen
9....de bestuursleden stuk voor stuk aandelen in deze of gene hebben
10....de druk veel te groot is

Amen.

19 augustus 2009 om 20:00

Huntelaar is voor 16,5 miljoen verkocht en gekocht voor voorlopig 20 miljoen..en volgens jouw halen ze geen prijs dus hoeft er ook geen 7 miljoen betaald te worden. grappig dat je je eigen leugen ontkracht!


1...verdediging staat prima
2...een coach die met sterren omkan gaan is geen garantie voor succes, bovendien Guardiola is zelfs nog nooit trainer geweest het ging hem aardig af.
3...subjectief, barcelona is een ingespeeld elftal maar ik vind de verdediging nou niet super.
4...dat beweert ook niemand maar je komt een heel eind met zulke topper, overigens Inter doet het aardig met 3 scudetto's ald iegekochte sterren daar staat 1 zelfopgeleide speler in!
5..elke grote club heeft bankzitter ..zonder goede bank is geen enkele club in staat een heel seizoen op drie fronten mee te doen.
6.. Dat doen ze ook tegen Barcelona dat is toch tenslotte de te kloppen ploeg
7... hij heeft arrogante trekjes maar jouw vergelijking is nogal puberaal
8..bij elke club heb je groepjes dat is zeker niet alleen bij Real zo
9...nogal vaag maar Ajax is bijvoorbeeld in handen van mensen die wij ook niet eens kennen.
10..real is de grootste en meest succesvolle club ter wereld , ze weten daar als geen andere wat druk is

19 augustus 2009 om 20:06

Ik zeg geen kampioen, en verder niks. Verdediging staat prima? Ik heb de wedstrijd tegen Juventus gezien... En ik heb gezien hoe Barca dit weekend vrij weinig weggaf.. Bij Inter is met beleid ingekocht, in Madrid heeft er een of ander dolgeworden mannetje met miljoenen gesmeten. Ik zeg, tegen Madrid wordt er meer ingezet als tegen Barca.. Kijk maar in Nederland. Ajax is al 5 jaar geen kampioen geworden, maar Ajax-thuis is altijd een van de wedstrijden van het jaar. Elke club heeft bankzitters.. Maar niet bij elke club wordt er zo debiel met ze omgegaan.

19 augustus 2009 om 20:07

euh ik moet je echt gelijk geven madrid

maar over punt 1 de verdediging heb ik mijn twijfels over maar goed seizoen is nog niet begonnen

19 augustus 2009 om 20:08

10 dat is volgens mij manchester

19 augustus 2009 om 20:13

Nee hoe ging Ajax en van basten om met spelers zoals Sno, Kennedy --> bank, tribune, naar het 2e en naar de basis en dat in diverse volgordes....is dat normaal?
Inter met beleid? ze kochten de ene na de andere spelers ..alles wat los en vast zat..

Ajax thuis is een van de wedstrijden van het jaar? die snap ik niet helemaal..

19 augustus 2009 om 20:15

Nee hoor, Real is D E club van de 20 ste eeuw....check maar even..
Meeste prijzen in europa en in spanje..

19 augustus 2009 om 20:16

Deze club prijs je onterecht de hemel in.
Eerst verkopen als je geen geld hebt en dan kopen.
ten eerste moet deelname Cl ontnomen worden als ze niet op 0 staan qua saldo ook vind ik dat ze bij deelname 15 punten in mindering gebracht moeten worden.
andere clubs met een enorme schuld moeten daar ook voor boeten.
Staat Real (maldito,s) boven de wet soms?

19 augustus 2009 om 20:18

Dat van die bankzitters was niet bedoeld als Ajax. Maar wel grappig dat je daarover begint want het lijkt verdomde veel op elkaar. Het enige verschil met Ajax van vorig jaar is dat Pellegrini de marionet van Perez is. Maar verder.. Komt een onervaren trainer bij de club, geldbuideltje wordt omgekeerd, bankzitters wordt debiel mee omgegaan, uiteindelijk breekt gebrek aan ervaring Marco op, want de spelers waren uiterst ontevreden. Dat voorzie ik dit jaar in Madrid. Inter heeft gezien bepaalde prestaties..uche uche.. toch met beleid ingekocht. Naja, succes en ik spreek je in mei wel.

19 augustus 2009 om 20:18

gelukkig is die eeuw voorbij

19 augustus 2009 om 20:50

@satireking
ik heb de wedsdtrijd tegen juve gezien en het viel behoorlijk mee(al had ik het liever anders gezien als juve supporter). De 2 goals kwaen uit buitenspel momenten als ik het me goed herinner een corner en een vrijetrap.

on topic; tuurlijk wat real nu doet is niet normaal en over een paar jaar zijn we er van af want ik heb geruchten gehoort(oke dus het is niet zeker, maar ik ga uit van wel) dat de fifa ook aan licenties gaat doen en dan zijn we hier van af. Real=
1. super sterk team samen met barca de sterkste van de planeet(op papier) dus heb nu al zin in real - barca.
2. zo veel schuld dat dat wel een keer in moet gaan storten.

jammer snijder maar als ik jouw was zou ik maar gaan met het wk voor de deur moet je toch spelen. En al mag ik je arogante mentaliteit niet je bent een goede speler en een aanwinst voor het nederlandselftal dus ik zou gaan. Ik snap wel dat hij wil blijven en spelen in een elftal met kaka ronaldo en benzema maar ik heb de indruk dat real op links robben gaat laten spelen en niet snijder. trouwens lijkt mij inter manchester united juventus roma ac milan chelsea arsenal liverpool byern munchesn olympique lyon ook allemaal topclubs en daar zou hij niet misstaan. Dus snijder zet je ego opzij en ga gewoon naar zo'n club want real is op je uit gekeken een je wil toch niet bij een club spelen die op je uit gekeken is? en zeker niet als je naar andere top clubs kunt dus ik zou me maqar overgeven en gaan.

19 augustus 2009 om 21:10

De opmerkingen of schulden en zo zijn natuurlijk niet belangrijk. Degenen, die zaken doen moet Real Madrid ontvangen hun geld toch? Ik heb Manchester niet horen klagen. En Milan ook niet. Bovendien hebben al dat soort clubs enorme schulden. Ook Barca, hoor. Dus wat maakt het uit. Degenen, die geld lenen aan dat soort clubs, zijn wellicht niet zo slim bezig. Want als de club failliet gaat hebben ze niets. En ik hoop maar niet (en denk het ook niet), dat de gemeente Madrd garant staat voor al die miljoenen. Dus zal het commercieel gezien allemaal wel prima doordacht zijn. En de fans van Madrid blijven gewoon komen. En vergeet niet, dat de opbrengst van shirtjes (over de hele wereld) al zodanig is, dat een flink deel van de betaalde transfersommen al weer zijn terugverdiend. Dus nogmaals: it's a mad, mad world, het is di commerciele wereld. Jammer voor de sport, want daar heeft het steeds minder mee te maken. Het is gewoon entertainment.

Ach afgelopen week tegen Sociedad kon je het al zien. Zowel Kàkà asl Ronaldo konden de ban niet breken, Benzema scoorde dan in de tweede helft de 0-1 en mocht Sneijder de laatste 12 minuten meedoen en ja hoor......onze Wesley wist wel het net te vinden, daar waar de wereldsterren Kàkà en Ronaldo het dus niet waar wisten te maken.

Wesley.....houd toch de eer aan jezelf en vertrek!. Bewijs maar lekker ergens anders dat zij het fout hebben gezien en als het effe kan haal je persoonlijk wel je revanche als je in een onderling treffen van doorslaggevende factor bent in de uitschakeling van Real Madrid (het liefst in de C L ).

Jammer, hoe alles daar gaande is...tuurlijk weten we alle ins en outs niet hiervan..
En al die real haters die nu alweer beginnen met zelfs wel 10 redenen waarom real niet kampioen wordt..wacht nou eerst maar eens af hoe het seizoen afloopt om van te voren al te gaan speculeren waarom real juist niet kampioen wordt.

Sjaa, beter zo voor hem, want hij zou echt vaak op de bank zitten, ze spelen niet met een nr10, de vleugels zijn bezet door Kaka, Ronaldo en Robben en als verdedigende middenvelder/controleur is hij ongeschikt.

Zo goed is Sneijder ook niet, hij heeft een knappe strakke balcontrole, dat is van een hoog niveau maar voor de rest? zeer middelmatig. Behoorlijk overrated.

walchelijke club , hoe die met mensen omgaan is werkelijk schandalig , ik zou zeggen tegen alle goeie spelers boycotten dat real !

Merchandise, naast het voetbal of misschien zelfs wel boven het voetbal uit, is de belangrijkste drijfveer voor de spaanse beleidsbepalers.
Snijder kan aardig ballen maar heeft de uitstraling van een boze kabouter plop. Daarmee verkoop je geen voetbalshirts, aanstekers of hits op internet

Succes.

19 augustus 2009 om 20:23

Prachtig geformuleerd.
Helaas voor Sneijder is het nog waar ook.

19 augustus 2009 om 20:27

En kaka heeft wel een goddelijk merchandising-hoofd? Schei toch uit man, Messi is best lelijk maar kan geweldig voetballen en is een fenomeen door zijn dribbels en vaardigheden. Daarom verkopen zijn shirts. Dat onzinverhaaltje over zijn gezicht slaat helemaal nergens op.

19 augustus 2009 om 20:31

Hij heeft in ieder geval de naam. Als er al een heel bernabeu vol zit voor de presentatie van Kaká geeft het al aan hoe geliefd hij is. En dat was toen hij nog geen wedstrijd gespeeld had. Blijkbaar is de naam tegenwoordig belangrijker dan het talent. In ieder geval in Madrid.

19 augustus 2009 om 20:40

Tja,
Maar laten we eerlijk wezen.
Sneijder heeft (nog) niet de status en niveau van Kaka of Messi.voor de rest klopt het wel wat je zegt

Nou van mij mag het seizoen in Spanje beginnen, kan bijna niet wachten.
En ja..... ik kan me nu al voorstellen hoe hard of het hoongelach zal zijn als het bij Real niet blijkt te lopen. Dan zijn ze werkelijk 'de joke van Europa' geworden. En als het overhoops goed gaat zal iedereen zeggen, dat het ook niet anders zou moeten zijn als je zoveel spendeert......

Maar als je terugkijkt naar het Galactico-1 project met de koop van Figo, Ronaldo, Zidane, etc.....dan moet je ook vaststellen, dat dat alles maar in één seizoen gewerkt heeft en wel in 2001-2002 toen daadwerkelijk de C L werd bemachtigd. Daarna was het afgelopen en heeft het succes slechts anderhalf jaar bestaan. Plus heel veel schuld die daaruit voort is gekomen. Nu zal het niet veel anders zijn. Florentino Perez heeft niets geleerd van zijn eerste project.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd wel vertrouwen had in de oud Ajacieden bij Madrid, maar achteraf is het helaas heel anders uitgepakt. Terwijl Robben, Van Nistelrooij en Drenthe toch redelijk ongeschonden uit de strijd komen.

Het bewijst ook dat de trainer niks te vertellen heeft daar. Sneijder mocht blijven van Pellegrini, krijgt niet voor niets speelminuten dat doe je niet met een speler die je er niet meer bij hoeft, zie Rafael. Ondertussen verkoopt Real hem aan Inter en Sneijder moet dan maar eventjes akkoord gaan met die club. Maar hij moet gewoon snel wegwezen daar. Het bestuur heeft de macht dus hij kan ook zomaar op de tribune komen en dat zou echt zonde zijn voor zo'n goede voetballer. Ik zou hem graag zien bij een club waar hij gewoon gewaardeerd wordt en belangrijk kan zijn, weet niet of Inter dat is. Misschien stapje lager. Belletje met Louis in Munchen misschien?

Als zelfs een hele goede invalbeurt Real niet meer kan overtuigen weet ik het ook niet meer. Ze zijn Sneijder niet eens waard op die manier. En nu gaan ze zeker weer tientallen miljoenen uitgeven voor een vervanger. Nou, ga mij maar eens vertellen hoeveel middenvelders er rondlopen met dezelfde kwaliteiten als Sneijder.

ik ben benieuwd naar de toekomst van van nistelrooij... hoop voor hem dat hij nog aan spelen toekomt... buiten higuain raul en benzema heeft hij ook ronaldo (werd o.a. laatste seizoen bij man utd. in de spits gezet) als concurrent. drenthe is goed op weg naar een basisplaats en robben vind ik nog steeds een zeer goede spelers, ondanks dat hij blessuregevoelig is. als hij fysiek nog sterker word kan hij een belangrijke speler worden dit seizoen. voor sneijder en van der vaart lijkt het me beter te verkassen (naar ac milan of inter bijvoorbeeld, of manchester city). desondanks denk ik dat real het dit seizoen niet gaat redden en barcelona gewoon weer kampioen word. barcelona heeft een fantastisch team wat mensen nog al eens lijken te vergeten. goed met eto'o leveren ze veel scorend vermogen in, dus we moeten kijken hoe zlatan het ervan af brengt (ik heb liever eto'o, hij presteert bij barca al jaren onafgebroken). Als ik me niet vergis is hij zeker 2 keer topscoren geworden in spanje.
Dan hebben ze ook nog maxwell gekocht. met zijn snelle spel en beweegelijkheid zal hij zeker in het team van barcelona passen. daarbij kan messi alleen nog maar groeien (heeft de perfecte mentaliteit, is down to earth en blijft verbeteren) en is bojan krkic in opkomst. daartegenover staat dat real hun team nog moet gaan vormen nu er nog zoveel onduidelijkheden zijn.

voor vele spelers is Real.m een droom, ook voor Wesley en de andere Nederlanders spelers daar,.........maar wat eens een mooie droom was,daar is slechts een verschrikkelijke nachtmerrie van overgebleven.

Real madrid toont geen respect meer voor de spelers en hun contracten ze willen alleen maar spelers kwijt raken en met tegenzin ook als de spelers niet willen dan moeten ze hun contract respecteren.moesten ze maar niet zo veel uitgeven.

Ga lekker in Engeland spelen, Inter kan Sneijder niet betalen, dus die gaan Van der Vaart halen. Sneijder bij Chelsea of Liverpool of zo. Voetballende teams in Engeland zijn goede clubs voor onze twee middenvelders.
Real is een vervelende club aan het worden. Veel geld, maar geen respect. Van der Vaart doet er slim aan om ze aan het lijntje te houden, dat moest Wesley ook maar doen. Gewoon terugpakken voor de schandalige behandeling.

Tja was te verwachten he, de meeste Nederlanders zijn daar niet meer gewild. Dan moet je eigen conclusies trekken en gewoon slim zijn en vertrekken. Naar een club die ook Cl speelt. Dan hopen dat je tegen Real Madrid speelt en dan sportieve wraak nemen.

sneijder moet blijven vindt ik hij is geen wereldspeler dat moet iedereen accepteren zelfs nederlanders maar wanneer bijv een ronaldo of kaka rust nodig heeft of tegen kleine ploegen kan hij gerust spelen grote wedstrijden ben ik bang van niet

ik vind dit echt ongelooflijk zeg!
we wisten natuurlijk allemaal wel dat real totaal geen respect heeft voor spelers en voor contracten maar dit slaat echt alles.
Hij mocht blijven, scoorde van de week nog en nu moet die weg terwijl de trainer dat niet wil? Waarvoor hebben ze die pellegrini eigenlijk nog? Als alles toch van bovenaf wordt bepaald? wanneer gaat de Fifa eindelijk ingrijpen? dit kan toch niet langer doorgaan.
Ze hebben zo'n geweldig team, en dan hoort het erbij dat er spelers vertrekken maar dat kan toch ook op een normale manier gaan?

Dat ie weg gaat is het probleem niet, echter is er nog nooit een voetballer beter op geworden naar inter te gaan. Dus ga gewoon naar Engeland of naar een leuke club. Want als inter iets niet is, is het een leuke, goede club zoals Ajax, Barca, of Manu

@rodenski,

Dat zou zeker een stunt zijn allen 1 centrale verdediger...1 verdedigende mid(mascherano het liefst) dat zijn 2 posities van de 3..
dan word de kans wel klein...maar ja je weet het nooit..

Of je nu Turks,nederlander of Chinees bent Sneijder is een wereld speler die bij elke top club zou kunnen spelen.

ajax is niet echt een goede club voor sneijder ajax speelt al jaren geen champions leauge en is ook al jaren geen kampioen meer van nederland . ajax is eeng oede club maar geen topclub. verder ben ik band dat real madrid het toch wel ver gaat schoppen met zoveel indivuele kwaliteit moet je wel prijzen pakken ook al is het geen team. ik hoop iig dat ik ongelijk zal krijgen. sneijder kan beter z'n spullen pakken maar niet naar inter milan afreizen maar lekker naar engeland

het draait alleen maar om geld geld geld en nog eens geld.

Na Van der vaart.. Is nu Sneijder aan de beurt, Wat een zooi daar in Madrid!. Het beste is gewoon dat Sneijder en Van der Vaart en misschien nog meer Nederlanders naar andere club's verkassen... Want daar komen ze tenminste aan spelen toe en bij Real verpest je zo je carierre om alleen maar op de bank te zitten!

Anfield staat open voor je Wesley.... kom maar op!!! Daar wordt je naar je klasse behandeld, en die heb je zeker....

Ik lach me slap als Real Madrid Sneijder verkoopt. Dan ben je niet goed bij je hoofd. Naast de basisspelers die je hebt, heb je als topclub zijnde minimaal gelijkwaardige wissels/reserves nodig. Dan ga je Sneijder toch niet verkopen?. Guti wordt erg oud, Gago, L. Diarra, M. Diarra zijn verdedigende middenvelders, Xabi Alonso is allround. Sneijder is de enige echt aanvallende centrale middenvelder, of achter Kaka op nr 10. Aangezien ze v.d. Vaart ook willen verkopen, blijft er geen back-up voor Kaka meer over, op Guti na. Die in mijn ogen al over zijn hoogtepunt heen is. Daarnaast lijdt Real vors verlies op de verkoop van de ''overbodige'' spelers, en kunnen ze volgend seizoen weer nieuwe spelers gaan halen voor veel te veel geld, of misschien deze winterstop al, aangezien ik ze wel in de personele problemen zie komen. Daarnaast vindt ik, en ik denk ieder ander met een beetje voetbal inzicht, Sneijder vele malen beter dan M. Diarra en Guti. L.diarra en Alonso schat ik van hetzelfde niveau, mits allen in vorm. Dan heb je 3 gelijkwaardige spelers qua niveau. Nou speelt Real altijd met 1 verdedigende middenvelder, en een ietwat aanvallender ingestelde middenvelder ernaast, die wel een controlerende rol heeft, maar ook opschuift in balbezit. Dit is ideaal voor Sneijder en Alonso. Gago, en de beide Diarra's zijn daar te verdedigend voor, en ik vind Gago en M. Diarra er dus kwaliteit voor missen. En zoals ik al eerder zei, Real verkoopt iedereen die niet in de basis staat, en denkt niet aan de breedte. Ik denk dat dit Madrid 1 grote flop gaat worden, zeker als er blessure gevallen komen, en geloof me, die komen er. Als ik Sneijder was, zou ik de club verlaten, en ergens anders het tegendeel bewijzen, en zo een lange neus maken naar Madrid. Geld hebben ze genoeg daar, verstand alleen niet.

19 augustus 2009 om 22:19

Geleend geld hebben ze genoeg daar dat klopt.een beleid van niks als er een gewoon bedrif zo geleid zou worden dan is het binnen de korste keren naar de klote maar ja dit is een voetbal bedrijf wat kunstmatig in leven word gehouden.

Robben schiet net snoei hard een volley binnen van de rand zestien in de oefenwedstrijd tegen Borussia Dortmund. Begin tweede helft, net drie minuten in het veld. Na zijn goal rende hij naar Sneijder op de bank, die daar in gewone kleding zat. Mooi gebaar.

ik denk wel terecht voor de echt top komt sneijder terkort... misschien iets voor man.city of schalke 04

Belachelijk !
echt volstrekt een schande daar ,

Sneijder pleas ga naar een andere club waar je wel mag voetballen .

wat een achtelijk beleid zeg in madrid. waar zijn ze mee bezig???????
ga toch lekker weg sneider en laat ze het bekijken daar.

voor jou zijn er toch wel genoeg clubs waar je heen kan.
en met Yolanthe naast je lig elk bed toch goed maak niet uit in welke stad hahaha.

Ook Sneijder verdient hier geen sympathie vind ik.

Hij is niet bereid om van zijn X miljoen euro per jaar X-1 miljoen euro per jaar te maken.
Waar haalt hij het lef vandaan om nu zelf kwaad te worden?

Hetzelfde geld(t) voor Drenthe .

Overigens ook geen goed woord over voor Real.

19 augustus 2009 om 22:11

Ow dus als jij door je baas over word geplaatst naar een andere afdeling of vestiging maar je 50% minder gaat verdienen dan stem jij daar mee in?

Sneijder voegt niets meer toe bij Real madrid


zolang robben maar blijf wat een geweldenaar is dat

Bestuur en trainer van Real u bent een schande voor het profvoetbal,u heeft nu laten zien hoe u met beloftes omgaat, niets is u heilig om u doel te bereiken.diit verdiend het spaanse voetbal niet, u arogante en hebberige houding hebben van u een lachertje in voetbalwereld gemaakt,mijn kindren zeggen altijd belooft is belooft papa. Dus meneer de voorzitter!!!!!!

Nu maar open dat Barcelona kampioen wordt, en dat Mardid geen enkele prijs pakt met hun bij elkaar gezocht zooitje.
Wat een verschikkelijke club dat Real Madrid, een grote grap, en maar schulden opbouwen en het kan allemaal.
Je zal maar jeugd speler van Real Madrid zijn met een droom.
En enige wat mooi is aan die club is het witte tenue.

Weg Gaan Daar Sneijder!!

jij bent echt veel te goed voor dat stelletje in madrid.
wat een grap dat ze hem zo behandelen. ook voor maar 16.5 miljoen weg?? hij was toch voor 28 miljoen ofzo gehaald?

hij moet echt een mooiere club zoeken, inter zou een goede club voor hem zijn. ik ben benieuwd waar die heen zou gaan. maar ik zou weg gaan als ik zo werd behandeld

Ik vind het ook erg naief van Sneijder om maar te denken dat hij dara wel even het mannetjes is en en blijft. Met een beetje gezond verstand weet je toch dat je niet veel aan spelen toe zal komen. Ik vind het in ieder geval geen verrassing

Real M. snijdt zichzelf in de vingers. Door elk seizoen een elftal aan nieuwe spelers te kopen, zal het nooit een team worden, wat in vergelijking met Barcelona ook te zien is de afgelopen jaren!
Bij Real M. veranderd de as van het elftal bijna elk seizoen!

ik weet zeker dat barcelona dit nooit zal doen met haar spelers!

als ik sneijder was zou ik zeker naar Internazionale gaan. ik schat intenazionale nog wel even hoog in als real madrid. en ze hebben zich goed versterkt met lucio, milito, motta, Etoo, arnautovic en met sneijder erbij is de spelmaker die mourinho zo hard nodig heeft er ook!

ik zou zeggen trek de madrid deur achter je dicht en ga aan je eigen toekomst denken meneer sneijder!

Julio Cesar
Maicon
Lucio
Chivu
Santon
Motta
Stankovic
Sneijder
Muntari
Etoo
Balotelli

@ Wielaart

Ga je nu werkelijk Lindgren en Perez vergelijken met de spelers die bij Real wegmoeten (zijn niet alleen nederlanders overigens). Lindgren traint gewoon mee met de A ploeg en zit gewoon bij de selectie en word niet aangeboden bij tientallen clubs. Perez werd teruggezet omdat hij de sfeer binnen de groep zodanig verziekte dat Mvb er even geen zin meer in had.

Bij Feyenoord weet ik niet waar je het over hebt!!! Been ziet gewoon liever de jongere jongens en dat is begrijpelijk aangezien dat de toekomst voor Feyenoord is en de oudjes niet. Maar die oudjes trainen ook gewoon mee met de A selectie en zitten op de bank dus ook deze vergelijk snap ik niet....

Als je voorbeelden probeert te geven geef dan wel dezelfde voorbeelden want waar Real mee bezig is dat is heeeeeeeeel wat erger dan de dingen die jij benoemd. Daarnaast eens wat Twstift hier zegt.... Dat Real weer ff 200 miljoen mag lenen terwijl ze al 700 miljoen schuld hebben en Feyenoord, Vitesse en Fortuna met veeeeeele lagere leningen onder curatele gesteld worden en hun bijna zelfs de licentie afgenomen is.

Ongelooflijk dat ze een wereldspeler als Sneijder weg sturen en een irritante prutser als Drenthe willen houden en hem zelfs nog speeltijd gunnen!

Wel heel duidelijk dat ze daar in Madrid geen verstand van voetbal hebben.

19 augustus 2009 om 22:32

Het zijn verschillende spelers het middenveld is druk bezet en daarom moet wesley wijken ,komt er nog een goede linker verdediger dan zal Royston ook wel een andere club moeten zoeken.

wesley moet naar een club gaan waar hij wel gewaardeerd wordt op zn voetbalkwaliteiten

Schandalig, het wordt steeds erger. Dat kut real heeft echt geen respect voor contracten, ik hoop idd dat ze alles verliezen daar dit seizoen. Sneijder moet maar n leuke club in Engeland uitzoeken ofzo.

Sneijder moet gewoon bij een mooie club in de premier league gaan spelen, elke club zou daar wat aan hem hebben, ook Manu en Arsenal! Ik denk dat vd Vaart hetzelfde zou moeten doen, maar dan bij bv. Aston Villa of een andere subtopper!

Dit doet me een beetje denken aan Kenneth Perez die ook niet meer met de selectie mee mocht trainen (toen van Basten trainer werdt.)

Gewoon blijven zitten. Lees het boek van Winston Bogarde. Yolanthe kan na de erfenis ook wel een autootje voor jou kopen. Allemaal cynisch maar clubs moeten ook begrijpen dat een contract gewoon contract is. Allebei met vol verstand getekend. Je kunt van hem niet verwachten dat hij elders gaat spelen voor minder geld, zou ik ook niet doen.

19 augustus 2009 om 22:38

Je moet er ook aan denken dat als hij blijft bij Real dit seizoen niet aan spelen toekomt. En aangezien het Wk steeds dichter bij komt kan hij niet een heel seizoen op de bank blijven zitten.

Dus dan wordt de keuze zo:
Meer geld verdienen, maar waarschijnlijk niet naar het Wk.
Minder geld verdienen, en wel naar het Wk.

Voor hem is denk ik het beste als hij weggaat (hoe graag hij ook wil blijven), maar hoe moet gewoon wekelijks spelen.

Sneijder is een speler van topklasse maar is omdat hij niet genomineerd is voor beste voetballer van het jaar zoals Kaka en Ronaldo moet hij weg. Dit is de enige reden dat ik kan verzinnen waarom Sneijder weg moet bij Real. Of het kan ook dat hij te duur is als wisselspeler.

Op v. Nistelrooy en Robben na allemaal b spelers zonder prijzen. Te zwak voor Madrid, die zijn het laatste jaar vernederd door Barca en daar hebben ze geen zin meer in.

Dit is zowat mensenhandel. Waarom wordt Real Madrid langzamerhand niet voor de rechter gesleept? Ze hebben niets voor niets een contract met Sneijder ondertekend? Echt ongelooflijk.

Real zit maar te kopen en ze mogen naar 1 jaar weer weg echt dom van Real

Ik denk dat een overstap van Sneijder naar Inter niet zomaar ene uitgemaakte zaak is en al helemaal niet omdat Real dat adviseert omdat zij een accoord hebben met Inter.
Sneijder is net zo iemand als Van der Vaart en eerder Huntelaar (mbt Stuttgart destijds), dat ie wel zelf bepaalt waar zijn verdere toekomst ligt.
Net als Van der Vaart moet ie het lekkur lang rekken, desnoods al ergens met ene club accoord zijn, maar het pas in een later stadium bekend maken. Wie weet kan hij dan zijn toekomstige club nog wat euro's besparen en Real Madrid nog een pootje uitdraaien. Wat dat betreft heb ik bewondering voor Huntelaar en hoe of die lekker zijn eigen weg is gegaan en uiteindelijk bij Milan onderdak vond. Toch effe wat anders dan bij Stuttgart in de Bundesliga.
Sneijder kon misschien wel eens eindigen ergens in een selectie van een topt-4 team in de Premier League. En ja daar hoeft men in Engeland echt niet wakker te liggen van 16,5 miljoen euro.
Misschien zelfs wel, dat Manchester City, dat toch al goed heeft ingekocht, nog wel een gokje op een Van der Vaart of Sneijder gaat wagen. Kwa salaris zullen de eigenaren uit het Midden Oosten niet wakker liggen van wat Sneijder òf Van der Vaart bij Real verdienden.

Ik lees hier Premier League, maar Wesley moet gewoon lekker naar Inter komen. Gegarandeerd veel speeltijd en een ploeg die meedoet om de prijzen.

19 augustus 2009 om 23:05

Ja dat snap ik en als de situatie niet zo was, dat Real het allemaal bekokstoofd heeft, had het misschien zelfs wel voor de handliggend geweest, maar het kan nu wel eens een prestigestrijd worden en dat Sneijder, net als de anderen zoiets heeft van, ik bepaal het zelf wel waarheen of ik ga en zeker Real Madrid niet.

Dan is het jammer voor Inter, maar begrijp ik Sneijder wel.

deze speler moet dingen op rijtjes en richting Barcelona vertrekken, het is toch niet normaal meer hoe Real Madrid met zijn (nederlandse spelers )omgaat vindt dit niet kunnen getuigt van weinig respect ,maar ik ga hier geen lang verhaal van maken mensen, dus ik zeg wesley jongen ga maar lekker naar Barca en mocht het zover komen, dan kun je altijd wraak nemen op Real Madrid, want de kans die Real jou ontneemt om je carriere voort te zetten, zal bij een andere club niet gebeuren en ook niet bij Barca, want je bent een wereldspeler

Dit is toch niet normaal meer. Spelers worden gewoon gebruikt alsof et voorwerpen zijn en zo bij het grofvuil gegooid. Ik zou als Sneijder echt niet akkoord gaan, ik bepaal zelf wel bij welke club ik ga spelen en daar hebben hun behalve de transfersom niks over te zeggen. Het zou helemaal mooi worden "hey we hebben je niet meer nodig en hebben je al verkocht aan inter doei!" volgens mij mag je als speler zelf bepalen waar en of je wil spelen.
Begrijp me niet verkeerd hoor maar als ik sneijder was zou ik rustig de tijd nemen en te kijken waar ik heen kan en niet hun zo makkelijk hun zin geven als ze je zo bij het grofvuil gooien.

Het is gewoon schandalig hoe ze spelers behandelen daar. Snap niet waarom je er nog heen zou gaan (apart van het flink cashen).

en als coach maak je jezelf ook compleet belachelijk aangezien je toch niks te vertellen heb. vraag me af of hij de opstelling wel mag samenstellen of dat de voorzitter dat ook doet. Dan word de coach ontslagen voor slechte prestaties terwijl hij niks tezeggen had...

real madrid heeft idd weinig respect voor onze nederlandse spelers, maar je kunt je eigenlijk afvragen of ze uberhaupt respect hebben voor spelers of ze nu uit ned. komen of niet. Eigenlijk hadden vd Vaart en de rest van de Nederlandse kolonie nooit bij deze club moeten tekenen en gewoon naar lekker naar Engeland of een andere spaanse/italiaanse club moeten gaan. Het heeft ze geen enkele vorm van sportief gewin geboden en alleen maar ellende in Engeland hebben ze liefde voor het spelletje, ik hoop dat Barca de titel pakt en Real geen enkel prijs.

Ben het met iedereen eens dat Real en opzichte van de nederlandse spelers, er een potje van maakt! Echter deze situatie ligt er nu eenmaal en met het oog op het Wk, zou ik dan zeggen, vertrek dan alsjeblieft, leg je er bij neer! Met een beetje geluk gaat onze ex-nederlandse kolonie die nu allemaal kan inrukken, complete revanche nemen over een jaar!

De meeste nederlanders die er spelen zijn voor vele top clubs in europa goed genoeg. Zij zullen toch moeten nadenken wat ze willen, want denk dat voor de meeste het wk ook erg belangrijk is, Het is wel zo als ze niet spelen zijn ze lekker fit....., maar daar tegen over ook totaal geen wedstrijd ritme...
Ik hoop dat we in deze week horen dat sneijder , vdv, robben een mooie club hebben!...

Zijn spelers die ook gewoon moeten spelen, want het siert het voetbal

Vind ook wel dat real en een beetje een zooitje van maakt. Ik lach mij helemaal kapot , als het allemaal niet loopt zal als zij verwachten....geen cl en geen kamioen...
En dan praat ik wel over de aankomende drie jaar, maar misschien als het dit jaar niet lukt gaat weer alles op de markt en kopen ze weer alles nieuw :s

Een kapsoneslijer is het die sneider, voelt zich te goed voor inter. Hij mag blij zijn dat ze hem daar willen hebben. Zo goed is hij niet.

Inderdaad Davids, met jou kan ik praten, O wat zal zijn egootje aangetast worden, heerlijk! Laat hem maar lekker lijden daar in Madrid, die arrogante kwal.

Misschien is hij wat voor 1. Fc Koln?

20 augustus 2009 om 11:28

mee eens.
Inter is top en daar haal je je neus niet voor op

jullie moeten niet zo kletsen sneijder is zeker een van de beste middenvelder van nederland. ik snap niet dat real hem koopt en hem naar en even daarna weer verkoopt en natuurlijk wil een aanvalende middenvelder niet bij het verdedigende inter spelen.

20 augustus 2009 om 11:25

Niet helemaal mee eens.
Ik heb veel vertrouwe in Mourinho

@xstrata idd inter is een echte topclub en als die arrogante zak het te min vindt dan mist die het Wk toch gewoon moet eens beter nadenken die sneijder want zo goed is ie niet hoor

sneijder ga toch naar inter.kan je vrouwtje ook mooi shoppen $

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren