Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Fer: 'Voor Ajax zou ik in elk geval nooit willen spelen'

Laatste update:

Een cruciale fase. Zo omschrijft Leroy Fer de roerige periode die hij momenteel bij Feyenoord doormaakt. Het feit dat hij zijn contract niet wil verlengen, leidde tot veel negatieve reacties, een fysieke ontmoeting met een supporter en een rouwkaart op zijn deurmat. "Het is vervelend, soms worden er vervelende dingen gezegd en op straat kijk je goed om je heen. Maar het is niet zo dat ik echt bang ben." Het contract van Fer loopt over minder dan een jaar af.

/

Fer vind het jammer dat dergelijke incidenten gebeuren, maar benadrukt dat de club uit Rotterdam-Zuid 'geweldige supporters' heeft. "Mijn gevoel voor de club Feyenoord verandert door mijn wens om weg te willen niets", verzekert de middenvelder in gesprek met RTV Rijnmond. "Ik blijf van de club houden."

Over een eventuele transfer naar FC Twente kan Fer nog niets zeggen. "Dat is tussen de clubs", benadrukt de middenvelder tegenover de regionale omroep. "Ik wil me in ieder geval in Nederland ontwikkelen en als er iets uit het buitenland komt dan laten we dat links liggen. Voor Ajax zou ik in ieder geval nooit willen spelen."

Wat moet Feyenoord doen met Leroy Fer nu hij niet wil verlengen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Bij Ajax zou Fer waarschijnlijk op de Tribune plaatst moeten nemen hoe spijtig het ook klinkt deze man is echt overschat, en hij vind zichzelf heel wat...

20 juli 2011 om 08:22

Dit is gewoon even goedkoop scoren door Fer. Hoop negativiteit rondom zijn persoontje dus wat kan je dan beter doen dan even uithalen naar de eeuwige rivaal..........

Slap hoor

20 juli 2011 om 09:05

Dat gevoel heb ik ook, beetje goodwill kweken bij de achterban om alsnog te vertrekken als de kans zich voordoet waarschijnlijk. Is inderdaad slap, hij zou beter kunnen zeggen ik verleng mijn contract met een jaar, Feyenoord onderhandeld door over dezelfde prijs als er nu gevraagd wordt en als ze er niet uitkomen, heb ik volgende zomer als nog kans om tegen een gereduceerde prijs te vertrekken.

Nou ik ben er een beetje klaar mee, overal goodwill kweken om bij de microfoon die eer naast staat keihard te roepen naar FC Twente te willen, maar niet te willen forceren, Als je niet wil forceren hou dan je mond over Twente.

20 juli 2011 om 11:52

Er wordt hem wat gevraagd door RTV Rijnmond, daar geeft de beste jongen gewoon antwoord op. Hij doet het toch correct: Hij zegt het is tussen de clubs, daar handelt hij toch prima? Zie het probleem niet zo, dit is dagelijks koek binnen de voetballerij.

Het is duidelijk dat de jongen wegwil, waarom dan zo dwarsliggen, van Geel kan nu nog wat verdienen op hem en anders speelt hij volgend jaar in het prachtige rood of elders en verdienen ze er niets op! Als er nu al zo moeilijk gedaan wordt omtrent zijn persoontje, dan is het toch logisch dat er niet bijgetekend wordt. Klein deel van de fans maakt het alleen nog maar erger voor Feyenoord en het o zo trouwe legioen met die belachelijke acties, imago schade en versterkt het gevoel bij Fer nog meer nu weg te gaan. De situatie is onhoudbaar aan het worden.

Ik denk eerder dat de Feyenoord fans met de evt. transfer van Fer en het vertrek van Wijnaldum het door krijgen dat het langzaam maar zeker aan het afglijden is richting middenmoot en daaronder. Ze kunnen het niet verkroppen en botvieren het op Fer, die niets anders dan eerlijk is: Feyenoord mooie club, maar ik wil me ontwikkelen. Dit zal iedereen doen, niet alleen Fer.

Feyenoord zal door het stof moeten gaan in deze situatie om erboven op te komen, maar Feyenoord (lees van Geel) wil niet door het stof.

20 juli 2011 om 11:55

Als Fer dit zegt zal het dus volgende week wel rond zijn met Ajax! Zo gaat dat toch in de voetballerij? :P

20 juli 2011 om 12:46

@fct81

Dus jij vindt dat het hele legioen verantwoordelijk is voor 1 rouwkaart en 1 iemand die Fer aan zijn arm trekt?

Nu zeg je dat Fer alleen maar antwoord op een vraag. Hoeveel voetballers zullen, zeker na de geluiden vanuit de supporters die volgens hem toch de beste zijn, zeggen ik ga daar geen antwoord op geven. Dan handelt hij, in mijn ogen, nog steeds prima, maar het zeggen ik wil nog steeds naar Twente, hij kan ook zeggen, Twente zal hun bod moeten verhogen anders voetbal ik nog een jaar bij Feyenoord. Het is de insteek van een halfvol of half leeg glas. Hij zegt zelf geraakt te zijn door de manier waarop supporters reageren, los van de rouwkaart en het aanpakken na de oefenwedstrijd want dat keur ik ten zeerste af, dan kun je beter op je woorden letten toch de volgende keer dat je een interview geeft. Of gewoon een media stilte afkondigen?

Als hij iets minder opvallende manier goodwill wil kweken houdt hij zijn mond in plaats van te zeggen ik ga nooit naar Ajax en ik wil nog steeds naar Twente.

20 juli 2011 om 13:14

Ik denk niet dat hij dat doet. Er zijn weinigen die durven over te stapppen gezien de rivaliteit tussen beide clubs. Maar goed, alles kan! Dus wie weet heb je gelijk!

20 juli 2011 om 08:57

@arienho, laat me niet lachen. als drama spelers als enoh en Anita wel spelen dan ga je zeggen dat Fer op de tribune komt?

Buiten het feit dat Fer ajax hier niet eens hoeft te noemen natuurlijk.

20 juli 2011 om 10:25

Wat betreft Enoh kan ik je geen ongelijk geven die is ajax onwaardig. Maar zou voor feyenoord nou een belangrijk blok kunnen vormen de hardheid die feyenoord dan wel weer mist.
Maar ik kan er niks anders van maken als dat Fer bij ajax nooit in de basis zal staan. Eriksen de jong jansen & anita zijn allemaal al verder ontwikkeld dan Fer. En hebben meerderen kwaliteiten.

Dus nee ajax zal nooit interesse tonen zoals deze man anders nooit ja zou zeggen op een aanbod.
Gelukkig voor beide partijen toch!

20 juli 2011 om 11:41

Kun je het niet hebben dat er zoiets over Fer gezegd word jongen?
Enoh is veruit beter dan Fer maar moet alleen leren pasen. Zijn taak in eerste instantie is een man uitschakelen en ballen afpakken en daarin is Enoh meester, iets waarin Fer alleen zijn mannetje laat lopen en lui is op zijn positie.

Over Anita ga ik niet eens beginnen, die is veruit beter dan Fer.

20 juli 2011 om 12:07

@jk-ajax, is een beetje moeilijk praten met mensen die alleen door een ajax bril kijken en totaal niet objectief zijn.
Ik denk dat het beste is om te kijken over 5 tot 10 jaar en wie dan het meest heeft bereikt.
Je zal je nog schamen dat je zulke minderwaardige spelers als enoh en anita al hebt durven vergelijken met een speler als Fer.
Lachwekkend.

20 juli 2011 om 12:49

zit er geen brillenzaak in amsterdam ?

20 juli 2011 om 13:29

@ wehave

Ik ben geen Ajacied en geen Feyenoorder, maar ik vind Anita op het moment echt stukken beter dan Fer, op het fysieke aspect na. Anita is een geweldige meevoetballende stofzuiger, die eindelijk een keer de kans krijgt om op zijn eigen positie te spelen en het hier meer dan goed doet.

Fer laat echter nog te vaak steekjes vallen en het is opvallen dat Feyenoord, sinds dat Fer weer speelt, veel punten heeft laten liggen. Ik leg niet meteen het verband daar tussen, ik vind het hooguit opvallend.

En als we het over objectiviteit hebben: die is bij jou ook erg ver te zoeken. Ik weet niet of je voor Feyenoord bent, maar het wordt me wel erg duidelijk dat je niet voor Ajax bent.

20 juli 2011 om 21:48

@ wehave,

Volgens mij ging Feyenoord beter draaien toen Fer niet speelde. Deze jonge heeft power maat thats it. Hij is echt overschat en kwam vorig jaar met een matige selectie niet boven drijven. Ik hoop dat Feyenoord de hoofdprijs kan pakken en hem voor 4 miljoen laat gaan.

20 juli 2011 om 11:18

Helemaal met Arienho eens en wil FC Twente hem wel?? lijkt me een beetje overbodig toch??

20 juli 2011 om 12:14

Overbodig? Noem jij ff de andere middenvelders naast Brama en Willem Janssen.
Landzaat is natuurlijk al wat ouder en zal niet alle wedstrijden kunnen spelen.
Nog een nieuwe middenvelder is met een vol programma dus wel een must.

20 juli 2011 om 12:34

ik denk het ook ja
want ik denk niet dat hij tussen middenvelders als : Janssen Eriksen Anita en De jong komt nee
al vind ik toch dat hij wel een vechter is voor Feyenoord en dat ze dan die brief sturen is echt onzin vind ik
die speler heeft toch wel veel betekent voor Feyenoord

We weten dat jij nooit voor Ajax wil gaan spelen Fer hou het gewoon voor je man.
Overigens zoektie het maar uit met zijn soap, als ik een Feyenoorder was had ik hem ook niet meer in een Feyenoord shirt willen zien spelen.

20 juli 2011 om 02:01

alsof feyenoord zo een geweldige club is man jullie staan op de 10de of 11de plaats nou dus ik denk niet dat fer slapeloze nachten krijgt als hij t shirt niet van feyenoord meer draagt,want volgens mij wil hij dat ook niet eens meer
johan cruiff ajax hart maar speelde wel voor feyenoord en zo kan ik dr nog wel een paar namen opnoemen
men moet fer met rust laten want het lijkt alsof jullie die jongen zn leven nu willen beheersen waar hij wel en niet mag spelen
ik zou nooit meer voor feyenoord spelen met zulke lage supporters zeg

20 juli 2011 om 02:06

sorry, maar zijn naam is Boilesen14, denk je dan echt dat hij voor Feyenoord is xD? lijkt mij dan niet dat je een naam van een ajaxspeler dan als profielnaam gaat gebruiken haha.

even betreft het topic, jammer dat het zo met Fer moet gaan, heeft het eigenlijk in een feyenoord shirt nog niet bewezen, zeker vorig seizoen viel die tegen met zoals hij het noemde 'slaapmomentjes' daar had ie er iedere wedstrijd minstens 10 van.

Dus verwacht dan ook niet dat hij bij Twente basis zal gaan spelen eerlijk gezegd.

20 juli 2011 om 12:08

'alsof feyenoord zo een geweldige club is man jullie staan op de 10de of 11de plaats'

Dus de vraag of een club geweldig is, wordt afgemeten aan de actuele plek op de ranglijst? Dan ben je dus gewoon een gloryhunter.

Ben het wel met je eens dat Fer met rust gelaten moet worden. Die gozert is nog hartstikke jong, waarom zou hij niet van club mogen wisselen als hij dat wil.

20 juli 2011 om 09:15

Fer mocht willen dat hij in het veld net zo makkelijk scoorde als hij met deze opmerking probeert..

20 juli 2011 om 13:15

Bij het publiek heeft ie toch al lang afgedaan, dus dat zal hem een zorg zijn. Maar naar Ajax gaan lijkt me idd geen verstandige keuze, Twente is een veel betere optie.

Moet dit gezegd worden? Dat snappen we allemaal echt wel hoor. Wij willen jou ook absoluut niet.

20 juli 2011 om 01:52

ben bang als ajax een bod uitbrengt en het hoog genoeg is de kans er wel degelijk in zit hoor.

ook al wil jij fer niet bij ajax zien, je hebt hier niks over te zeggen.

20 juli 2011 om 02:01

heb jij gelezen wat Fer hier heeft gezegd? jij leest de titel geeneens, alleen de reacties? denk er maar even over na

20 juli 2011 om 02:09

Wat is dit nou weer voor onzin reactie? Fer geeft zelf aan dat hij niet bij Ajax wil spelen en futjebol spreekt in dit geval voor Ajax supporters die hem er ook niet bij willen hebben.

Aangezien Fer al aangeeft niet voor Ajax te willen spelen dan maakt het niet uit hoe hoog het bod is wat Ajax maakt. Ten eerste lijkt het me al onwaarschijnlijk dat Feyenoord medewerking zal verlenen aan een transfer naar Ajax zonder het drie dubbele te vragen. Ten tweede wil de speler zelf niet dus zo een transfer is zeer onwaarschijnlijk. Verder gaat het hele nieuwsbericht in principe niet eens over een mogelijke transfer van Fer.

OT: Als Twente en Feyenoord er nog uit komen is dit een mooie stap voor deze jongen maar als Twente niet lukt is Feyenoord toch wel zijn beste optie. Er zijn wel clubs die op dit moment beter zijn dan Feyenoord maar vind dan toch wel dat hij voor een jaartje minimaal mag bijtekenen als gebaar naar de club waar hij van zal blijven houden.

20 juli 2011 om 08:25

Ajax wilt Fer ook echt niet ? en het enige waarom Fer dit nu zegt is om de Feijenoord supporters te kalmeren waarom denk je dat hij Ajax noemt de grootste rivaal.

hij wilt alleen op deze manier ze gwilde overstap goedpraten

20 juli 2011 om 09:31

Oke voordat je totaal in paniek springt..
Ik heb zonet de interview gezien met Fer..
Als eerste ging het over interesse in hem van clubs.. Zijn er ook buitenlandse clubs die interesse in je hebben? Nja, zoals ik al zeg, oik wil me in nederland verder ontwikkelen dus buitenlandse interesse kijken we niet naar. Voor welke Nederlnadse club zou jij niet willen voetballen? Ik za niet naar ajax gaan. Voor de rest kan iedere nederlandse club bellen? Nja nee dat ook niet, er zijn genoeg clubs waar Feyenoord sportief een betere club voor is, ik wil me bij twente ontwikkelen.

Oke, hij kwam dus niet zelf met deze opmerking, er wordt hem wat gevraagd , hij geeft eerlijk antwoord en voor izjn veiligheid nog het beste ook!!!

20 juli 2011 om 13:23

Ik ben benieuwd wat ie in het (onwaarschijnlijke) geval doet als Ajax de enige club is die een bod uitbrengt. Dan moet ik nog zien of hij er nog even lekker een jaartje bij feyenoord aan vast plakt.

20 juli 2011 om 14:52

waar haal je uit dat ik niet de titel heb gelezen?

zeggen en doen zijn 2 dingen.
ajax zal een sportieve vooruitgang zijn voor fer en als ze bieden zal ik raar opkijken als hij daar niet heen gaat. daarnaast zit ajax beperkt met de talenten dus is het helemaal mooi.

20 juli 2011 om 02:18

het werd hem gevraagd, hij zei het niet spontaan

20 juli 2011 om 02:22

knap gezien zeg! dat haalde ik er niet uit

20 juli 2011 om 09:59

kijk maar op www.rtvrijnmond.nl , daar stat het interview, en zie je dat je bent belazerd door de media en het heerlijk fout interpeteerd.!!

Had een heel mooi middenveld geweest!

Eriksen

Janssen Fer

Maar nee dat gaat niet werken met Fer, Twente of misschien Vitesse??utrecht?

20 juli 2011 om 01:47

Mwa Vitesse of Utrecht zijn geen sportieve vooruitgang. FC Twente wel. Ik denk ook dat hij naar Twente gaat, zeker naar wat er vandaag zoal is gebeurd.

20 juli 2011 om 08:39

serieus...zou jij vrolijk worden van een beperkte voetballer als Fer?

20 juli 2011 om 09:59

@ de visser:

en buiten zijn beperkte kwaliteiten zo'n instelling..?

Fer zou er goed aan doen om even de pers links te laten liggen, hij zal best onder druk staan maar moet een beetje oppassen wie hij allemaal voor het hoofd stoot.

ik vind dat Van Geel voor het geld moet gaan, 2 miljoen kan Feyenoord best gebruiken en dan is deze soap ook weer ten einde. Met of zonder Fer zal voor de ranglijst echt niet zoveel uitmaken uiteindelijk.

20 juli 2011 om 10:06

idd..als of ze met fer op eens makkelijk europees voetbal halen.
Play offs is sowieso t hoogst haalbare. En als Fer vertrekt zullen ze echt niet ineens degraderen.
Feyenoord heeft het met deze selectie gewoon goed gedaan als ze het linker rijtje halen.

Het is eigenlijk toch erg dat'ie dit moet zeggen! Ik zou nu ook wel voor Twente willen spelen (ik eigenlijk altijd wel trouwens, maar ja kom hier vandaan).

20 juli 2011 om 08:26

Fer hoeft ook nooit meer voor ons te spelen. Laat hem lekker gaan. Wijnaldum en Fer kiezen lekker voor hun carriere, hun recht. Alleen Feyenoord is een gepasseerd station! Als ze ooit in hun nadagen Feyenoord ''een mooie club vinden'' moeten ze maar een seizoenskaart kopen.

Buijs en Immers ook niet, maar ook die hoeven wij nooit in een Ajax-shirt te zien. Wel een fantastische poging om de Feyenoordsupporters te paaien... Ahum.

Haha alsof Ajax Fer zou willen hebben, Anita is een betere verdedigende middenvelder.

20 juli 2011 om 01:53

Ik hoop dat je een grapje maakt, maar dan ook echt. Anita een betere verdedigende middenvelder ? Oke laten we afspreken: eerst jouw onderbouwing over Anita dan doe ik de mijne over Leroy Fer (met afschuw moet ik er bij zeggen) Zet hem op.

20 juli 2011 om 02:49

Ben erg benieuwd naar je onderbouwing?! Ik wil niet per definitie zeggen dat Anita beter is maar vraag me wel af waarom jij denkt dat Fer beter is, welke verborgen kwaliteiten zie jij bij hem welk ik over het hoofd zie? ( balbeheersing: Anita, handelingssnelheid: Anita, Overzicht: Anita, kracht: Fer,snelhied; Anita) Niet slecht voor een voor zover het ernaar uitziet bankzitter van Ajax tov een 'dragende' kracht van Feyenoord als hij gewoon had bijgetekend. Maar wellicht kun je me overtuigen?

20 juli 2011 om 07:36

kopkracht: Fer
Body: Fer
Diepgang: Fer

20 juli 2011 om 08:40

onhandig met de bal: Fer

20 juli 2011 om 09:21

instelling: Anita

20 juli 2011 om 09:53

Nederlands elftal interlands: Anita

20 juli 2011 om 10:07

Nederlands elftal interlands: Anita ja als verdediger nu ook niet meer.

20 juli 2011 om 11:01

hahahaha ik kan niet meer stoppen met lachen xd

OT: Dit had ik ook niet verwacht, maar Ajax wilt hem ook niet.

20 juli 2011 om 11:44

Luiheid: Fer
Man laten lopen: Fer
Door blijven jagen tot de dood: Anita

Als je echt denkt dat Fer beter is dan Anita ben ik reuze benieuwd wat jij dan zo geweldig aan hem vind. Anita heeft zich overal bewezen gewoon een goede VM te zijn en jij vind iemand die niet eens een vaste basis had bij Feyenoord beter, lachwekkend.

20 juli 2011 om 11:54

Sprongkracht: Fer
Kopkracht: Fer
Body: Fer
Diepgang: Fer
Dribbel: Fer
Potentie: Fer

20 juli 2011 om 12:00

Ik weet het niet maar volgens mij is zo'n lijstje een (al dan niet gekleurde)mening en helemaal geen onder bouwing.
Maar ik kan het mis hebben hoor.

20 juli 2011 om 12:05

Ik pas mij aan, aan het niveau. Ik kreeg ook niet waar ik om vroeg. even kinderachtig.

20 juli 2011 om 21:53

@ El_capitano,

Ik moet nu wel erg lachen om je reactie. Ik hoop dat je Feyenoord goed hebt gevolgd vorig seizoen, dan moet ook jij hebben gezien dat Feyenoord beter begon te spelen toen Fer aan de kant stond.

Ik zie in jouw opsomming weinig voetballend vermogen en qua potentie ben je leuk aan het gokken. Fer gaat als een dolle naar voren met de bal aan zijn voet zonder enig inzicht en tactisch vermogen. Verliest ontzettend vaak de bal en is totaal geen teamplayer. Wat heeft hij vaak als een kip zonder kop met bal aan de voet gespeeld.

Maar je statement over onderbouwing valt nu wel erg hard in duigen. Nice try.

21 juli 2011 om 12:58

Ja, en Anita is zo onaantastbaar als VM dat hij op de linksback positie wordt geposteerd. En zelfs daar wordt hij aan alle kanten voorbij gelopen.

Als je goed gelezen hebt gaf ik zelf al aan dat dit geen onderbouwing is maar een simpele opsomming, en krijg ik niet waar ik om vroeg (onderbouwing) Enige wat ik hoor van de Ajacieden zijn de mankementen van Leroy Fer en niet de kwaliteiten van Vurnon Anita, dat zegt mij genoeg. Die heeft hij blijkbaar niet zo veel.

Probeert hij hiermee een witvoetje te halen bij zijn eigen woedende fans met een uitspraak over Ajax?

20 juli 2011 om 12:41

Nee, er werd hem gevraagd of er nog een Nederlandse club is waar hij niet voor zou willen spelen. Hij zegt Ajax, is dat nou zo gek?

20 juli 2011 om 13:17

Hij kan toch al niks meer goed doen bij het legioen. een overstap naar Ajax zou helemaal erg zijn. Laat hem lekker naar Twente gaan, kan hij lekker rustig (in een rustig klimaat) de volgende horde proberen te halen.

22 juli 2011 om 00:15

Graag zelfs, alleen moet er wel gewoon een goed bod komen.

Beetje zielige poging om Feyenoord supporters te pleasen, te laat! Als je een beetje fatsoen in je hebt verleng je contract met een jaar en blijf je de club die je alles heeft gegeven!

20 juli 2011 om 02:21

Ik zou niet weten waarom. Als je denkt dat je je bij fc Twente beter kunt ontwikkelen dan bij Feyenoord, zou jij dat toch ook doen?
Het gaat uiteindelijk om jou carriere.

20 juli 2011 om 10:06

Natuurlijk is de overstap begrijpelijk, voor zijn carrière kan hij beter gaan, in die zin heb je gewoon de sjaak als feyenoord-fan deze dagen. dat maakt de frustratie wel begrijpelijk.

Onbegrijpelijk vind ik echter dat de zaakwaarnemer van Fer niet zorgt dat Fer even uit de pers blijft. Hij wint hier niks mee, en totdat hij bij- of ergens anders tekent blijft de onduidelijkheid toch bestaan.

20 juli 2011 om 10:28

Ik snap niet waarom het per se beter zou zijn voor zijn carriere om bij Twente te voetballen ipv bij Feyenoord.
Bij Feyenoord wordt hij de nieuwe leider, moet hij spelers corrigeren, de lijnen uitzetten en het goede voorbeeld geven. Daar wordt hij echt het verlengstuk van de nieuwe trainer samen met Vlaar. Daar leer je denk ik veel meer van dan in dienst spelen van een elftal, wat zijn functie bij Twente zal worden.

En als hij echt van Feyenoord houdt, verlengt hij gewoon zijn contract met een optie erin van 4/5 miljoen. Zo geef je de club, waaraan je alles te danken hebt, een mooie transfersom en kom je alsnog bij een betere club terecht, want een dergelijke transfersom voor een speler als Fer, is geen probleem voor een club als Twente.

Nu zet hij echter het mes op de keel van de club waarvan hij zo houdt, en onthoudt Feyenoord gewoon een mooie som geld, die de club juist nu zo hard nodig heeft. Dat doe je niet bij iets waarvan je houdt... Walgelijk!

20 juli 2011 om 12:23

@borsini
Wat als hij (nog) geen leider is? Dan zakt hij dus volledig door de mand. Fer zegt zelf dat hij daar nog niet aan toe is en dat lijkt me duidelijk. Bij Feyenoord is hij dan alleen leider door zijn kwaliteiten, niet door zijn leiderschap. Bij een club als Twente kan die groeien en dan ziet hij vanzelf wel wat erin zit.

20 juli 2011 om 14:04

Ja je hebt in dat opzicht wel gelijk inderdaad.
Maar dan nog blijft het argument staan dat hij Feyenoord in zekere zin 'naait' door niet bij te tekenen met een evt. ontsnappingsclausule van pakweg 4/5 miljoen.
Dat vind ik een slechte houding van iemand die van zijn club 'houdt'.

@majoros

toe ik dit topic las wilde ik precies hetzelfde zeggen
hij probeert zichzelf in een beter daglicht te zetten tegenover de feyenoord fans

Alsof een uitspraak van Fer nooit te zullen spelen voor Ajax, supporters van Feyenoord die balen dat hij naar Twente wilt, hem veel meer crediet geeft.

Fer houd nou maar je mond, alles wat je zegt daar weten ''we'' wel weer het slechtste uit te halen. Het is het best voor iedereen als jij je gewoon even op de achtergrond houdt. Niemand zit te wachten op dit soort uitspraken.

Off: Fer zo snel mogelijk laten gaan en dan verder kijken. Met twee rotte appels als Fer en El Ahmadi op het middenveld wordt het niks. El Ahmadi wil niemand hebben natuurlijk. Ik bedoel ook ik kan een beetje sierlijken doelloos over het veld gaan lopen met de bal tot dat de tegenstander de bal al weer heeft. Liever Leerdam en/of Mokotjo eens echt de kans voor een langere tijd geven. Zie opstelling.

Of 4-4-2 met Biseswar-leerdam-mokotjo-clasie & Fernandes-cisse

Mulder
Dani
Vlaar
De Vrij
Nelom/Indi
Leerdam
Clasie
Mokotjo
Biseswar
Fernandez
Cisse
20 juli 2011 om 12:30

@spray
tja als twente zoals altijd geduldig en vooral goed zakelijk in de wachtkamer plaats neemt heb je kans dat brands weer met de gemeenschapsbuidel langskomt!!

misschien naar psv?

daar ontbreekt het ze nog wel aan in eindhoven, een verdedigende middenvelder. men wil het proberen met toivonen als controleur, maar daar is hij het type niet naar en zoals we weten zou die moeiteloos spits kunnen spelen.

kijkend naarspeelminuten acht ik die in eindhoven groter dan in enschede met brama en landzaat voor je!

?
?
?
?
?
fer
strootman
lens
wijnaldum
mertens
toivonen
20 juli 2011 om 02:00

Hutchinson heeft het toch goed gedaan vorig jaar? Zou je die dan op rechtachter willen zetten?

Toivonen controlerend, je zegt het gelukkig zelf al daar is hij niet het type voor, dan gaan er nog doden vallen namelijk.

Fer zou niet naar Ajax willen, maar PSV lijkt mij toch ook nog altijd gevoelig liggen.

20 juli 2011 om 02:03

De meeste hebben zich er al bij neergelegd hoor.
Als PSV gewoon die 5 miljoen betaald is er niks aan de hand.

20 juli 2011 om 02:06

Ik hoop het ook, voor 5 miljoen kunnen we in de staat waarin Feyenoord momenteel verkeerd wel even een uitzondering maken. Alleen de manier waarop vind ik jammer.

Waar zie jij een plekje voor Fer dan? Ook naast Strootman zoals Spray Al aangeeft?

20 juli 2011 om 02:33

rechtsachter inderdaad.

misschien zelfs centraal, want die tamata doet het bij psv ook niet verkeerd en marcello / bouma ben ik niet weg van.

rutten heeft eindelijk het licht gezien, duurde even met philips als sponsor, maar hij wil echt druk zetten en attractief voetballen met plezier. dan heb je meer aan een rappe hutchinson achterin naast bouma dan aan de statische marcello

manolev is net niet, maar wel een man van rutten, dus die gaat ten alle tijden spelen. engelaar idem, maar die heeft weerstand vanuit psv zelf.

kijkend naar ''de spelers van rutten'' zou ik het zo proberen bij psv.

isaksson
manolev
hutchinson
bouma
pieters
fer
strootman
lens
wijnaldum
mertens
toivonen
20 juli 2011 om 07:47

Toivonen controlerend, je zegt het gelukkig zelf al daar is hij niet het type voor, dan gaan er nog doden vallen namelijk.

haha mooi stukje! duimpje omhoog

20 juli 2011 om 02:55



On: we willen Fer idd ook niet bij Ajax middenvelders genoeg!! (met meer kwaliteit en potentie)

Wat is de bedoeling van deze uitspraak van Fer???. Wil ie wat goodwill kweken bij de Rotterdamse achterhang?.

Ik ben in ieder geval opgelucht, dat ie niet voor Ajax wil spelen. Niet dat ie kans zou maken, want met de huidige bezetting van middenvelders in de selectie, zou hij echt buiten de boot vallen en dus op de tribune zitten.

Gelukkig is ie dan nog niet helemaal zijn verstand verloren.

Ik hoop wel dat je ergens anders goed zou kunnen voetballen en waar je echt tot je recht komt met een goed elftal om je heen zal je een prima speler zijn, ik vind je momenteel bij feyenoord matig ( ik kijk nu als neutrale voetbal supporter )

@feyenoord*

Ik ben bang dat we met dit middenveld worden overlopen veel te licht. Er zal toch iemand met iets meer power en ervaring bij moeten komen.

Niet zo verstandig Fer, zo'n expliciete uitspraak, de Feyenoordsupporters krijgen er nu steun bij,.... daar kun je op wachten. Uit het Ajax-kamp zullen ook nu de afkeuringen over je gedrag komen

20 juli 2011 om 02:06

jeetje mina wat een slap geklets hier zeg
mag die jongen ook niks meer zeggen
sjonge jonge wat zijn jullie een stelletje kleuters zeg
het is zijn goedrecht als hij dat niet wilt wie zijn jullie om te bepalen wat hij wel of niet mag zeggen
jullie lopen die spelers zoals fer en drenthe ook voor alles en nog wat uit te maken alleen omdat ze feyenoord niet meer zien zitten
proberen jullie je clupie maar richting 3de plaats te helpen want jullie hebben een grote mond maar feyenoord speeld voor niks mee in de eredivisie

20 juli 2011 om 02:14

Ach Barco111, ik ben niet van die club die je hierboven bedoelt. Het was slechts een voorspellend bericht mijnerzijds. Ik blijf erachter staan vind het psychologisch gezien een verkeerde uitspraak, gezien alle commotie. En dat zeg ik niet als Twente-fan, maar als voetballiefhebber. Het hele gekrakeel om deze ''transfer'' kan me eigenlijk gestolen worden.

Voor Ajax zal je ook nooit spelen,want daar heb je de kwaliteiten niet voor vriend.je mist snelheid,techniek,overzicht,tactisch vernuft,intelligentie kortom dus alles om bij Ajax te mogen spelen.

Wel een zeer trieste poging van Fer om een wit voetje te helen bij de feyenoord supporters,maar daar zullen ze toch niet intrappen neem ik aan. Hij bevestigd wat alle ajacieden al wisten,fer is een overschatte voetballer die nog nooit iets heeft gepresteerd of ook maar 1 prrijs heeft gewonnen.

Ajax : 'wij zouden fer in elk geval nooit bij ons laten spelen'

20 juli 2011 om 13:17

Eigenlijk heeft Ajax ook wel een aardige verdediging. Maar voor de breedte zou ik hem niet zien misstaan!

Fer krijgt alleen een vraag of die voor Ajax zou willen spelen hoor ! En zijn antwoord is gewoon nee , logish toch ook kun je sowieso niet maken tegenover Feyenoord !!

20 juli 2011 om 12:44

Ja inderdaad, bedankt Voetbalzone voor een artikel à la telegraaf die door 90% van de mensen nu verkeerd geintepreteerd wordt.

20 juli 2011 om 18:13

Net of Fer er mee zit wat hij Feyenoord wel of niet kan maken. Nog nooit een speler bij Feyenoord gezien die zó weinig gevoel voor Feyenoord heeft als dhr. Fer. Dat er nog een Nederlandse club is die iets in deze jongen ziet is mij echt een raadsel, overschatte speler, verdedigend zeer matig en een instelling om van te janken.

@fctwentefan

Denk niet dat je het gezien hebt op rtv rijnmond want hij zei het uit zich zelf. Er is hem nooit gevraagd zou je voor Ajax willen spelen!

20 juli 2011 om 12:47

RTV Rijnmond: ''zijn er clubs in Nederland waar je niet zou willen spelen?''
Fer: ''in Nederland?''
RTV Rijnmond: ''ja''
Fer: ''ik zou niet naar Ajax gaan nee''

Pfff, beetje onnodig dit te zeggen Fer. Blijf en zorg dat we wat aan je hebben. Niemand is serieus geïnteresseerd in je.

20 juli 2011 om 02:07

hahahaahah daarom lopen julie hem te bedreigen en af te zeiken alleen omdat hij niet wilt bijtekenen
en hij heeft groot gelijk,want jullie zijn hem niet eens waardig

20 juli 2011 om 03:11

Jullie? Het ging toch over een '' klein groepje idioten'' nu scheer je alle supporters van Feyenoord over een kam

20 juli 2011 om 04:09

Tsja daar begon het wel mee. Nu staat het hele uitpubliek bij Dordrecht hem uit te fluiten na een goal (na gejuich, oké, maar je begrijpt me wel).

20 juli 2011 om 05:05

bedankt ''ik associeer me niet met die idioten, doe jij dat wel bij jou cluppie Barco?''

On: Ik denk dat er veel mensen teleur gesteld zijn dat hij niet blijft, en uitfluiten moet kunnen, alleen de dingen die nu in het nieuws komen slaan nergens op, dit is extreem en niet tof, hier staan wij Feyenoord supporters niet achter.

20 juli 2011 om 06:58

@ ec34
Inderdaad ec34 ik ook als ajax supporter wil hier ff opkomen voor de feyenoord supporters. Ik ben er van overtuigd dat veruit het meerendeel van de feyenoordsupporters zich goed weten te gedragen en word er nu een beeld gevormd over de hele groep door een paar rotte appels, en dat vind ik echt zonde.
Ik heb echt respect hoe de feyenoordsupporters afgelopen seizoen de ploeg hebben weten aan te moedigen zelfs in die ene beruchte wedstrijd tegen psv na enkele goals tegen, hoorde je de feyenoordsupporters nog boven de psv supporters, petje af.
Ook zag je bijna elke thuiswedstrijd bijna uitverkocht zijn!

Alle ajacieden die zeggen dat Fer toch op de bank zal zitten zijn waarschijnlijk op hun teentjes getrapt.
Fer is een Prima speler die OOK bij ajax gewoon in de basis hoort.

20 juli 2011 om 02:13

wel nee joh.
fer heeft het bij feyenoord al moeilijk om te presteren met enige druk.
bij ajax als normale basisspeler heb je echt niet minder druk hoor.
bovendien is het gewoon een matige speler op dit moment, hij laat vaak zijn man lopen en ajax heeft veel betere middenvelders in de personen van janssen, eriksen, anita en de jong...
misschien dat utrecht hem zou kunnen gebruiken maar ajax echt niet hoor, dan onderschat je ajax en overschat je fer gewoon...

20 juli 2011 om 02:59

Ja joh je hebt gelijk , ik zou het zelfs sterker willen zeggen alle spelers van Feyenoord die vorig seizoen hebben gespeeld zijn basisspelers bij Ajax .
Dat kan je zien aan de stand op de ranglijst dat verschilde helemaal niets.

Oftewel je praat onzin , de enige die op dit moment kans zouden maken zijn Vlaar of Wijnaldum en dan bij de laatste alleen maar op basis van de tweede seizoenshelft en dan nog zal ook Wijnaldum te veel concurrentie ondervinden laat staan Fer die toch technisch een wat beperktere voetballer is.

Echt, wow verassend dit Fer. Jammer dat je nooit voor Ajax zou willen spelen want heel Ajax ziet je wel graag komen.

Heb het gevoel dat dit stuk een beetje van Fer komt om zich toch iets minder gehaat te maken bij de supporters door te zeggen hoe goed alles wel niet is en dit en dat. En dan nog op het laatst even dat zeggen als een soort van 'kijk jongens ik ben wel een echte Feyenoorder'. Leuk hoor jongen maar als je een echte Feyenoorder bent zou je gewoon bijtekenen.

moest er ook nog eens bijkomen, ik denk dat hij dan niet 1 rouwkaart in zijn brievenbus zou krijgen maar minimaal 100.
zo ziek zijn sommige supporters wel namelijk, bij elke club heb je zo'n debiel groepje...
ajax heeft hem natuurlijk ook gewoon niet nodig, matige speler vind ik het maar ach, misschien kan hij bij twente een nieuwe start maken...

Dit gaat te Fer, zomaar niet bij de huidige kampioen willen spelen. Ach misschien is het zelfkennis en snapt hij dat hij niet voldoende capaciteiten heeft voor Ajax1.
Als ik Feyenoord was zou ik hem ook lekker laten gaan, die gast kan toch weinig en er is nog een club bereid voor te betalen.. Laat hem de concurrentie lekker kapot maken, als ze hem daar opstellen weet je dat je meer kans hebt om te winnen!

Pech voor hem denk ik dan''

Fer praat te vroeg terwijl hij eerst zijn toekomst op rij moet zetten.maarjah,ieder heeft zo zijn voorkeur voor clubs,misschien dat hij naar Psv wilt,kan ook.

Ik begrijp best dat je zegt dat je nooit voor Ajax wil spelen , de relatieligt nu eenmaal wat moeilijk , maar ik wil je wel een weerwoordje meegeven.
Ajax heeft op dit moment geen interesse wegens het feit dat je geen versterking bent. Misschien dat dat in de toekomst wel zou zijn , maar zoals de zaken er nu voor staan laat maar en doe Twente de groeten.
Ook denk ik dat er nog nooit een speler van Ajax doodsbedreigingen heeft gehad omdat hij niet wilde bijtekenen , ik kan me ook niet heugen dat supporters hun eigen spelers fysiek hebben lastig gevallen.
Dus van mij mag je jezelf Feyenoorder voelen , maar ik kan me niet voorstellen dat de afgelopen weken je liefde voor Feyenoord hetzelfde is gebleven?
De gebeurtenissen (op het conto van een paar idioten) zullen je niet in de koude kleren zijn gaan zitten.
Ik moet zeggen ik heb respect voor je karakter en het feit dat je vandaag gewoon mee hebt gedaan voor de ogen van je eigen doorgeslagen verdwaasde publiek.

Ik ben geen Ajax noch een Feyenoord supporter maar als meneer Fer zich zo graag wilt ontwikkelen dan is Ajax Amsterdam de beste stap voor zijn carriere.
Maar goed Fer bij Ajax? Ik denk dat iedereen met me overeens is dat Fer te overhypt wordt en niks te zoeken heeft bij een club als Ajax.

20 juli 2011 om 03:26

Ik ben wel Ajacied, maar snap niet dat mijn medesupporters zo reageren hier. Er wil een voetballer niet bij je club spelen omdat hij voor de rivaal is vanwege het feit dat hij in een andere stad is geboren en opgegroeid en bij e plaatselijke veregening speelt. So what? Om dan ineens te roepen dat hij toch maar op de tribune zou zitten, beetje kinderachtig vind ik.

Daar gaat het namelijk helemaal niet om aangezien het er niet toe doet. Waarom speculeren over iets dat toch niet gebeurd? Wat ik veel belachelijker vind is dat de beste man doodsbedreigingen ontvangt. Ik snap niet dat mensen die een liefde voelen voor een bepaalde sportclub zo op gaan in de haatcultuur eromheen dat alle ratio die ons mensen onderscheiden van dieren weg is.

20 juli 2011 om 11:09

Er is helemaal geen sprake van interesse van de kant van Ajax. Fer heeft een probleem met de Feyenoord achterban en doet daarom maar een uitspraak als ik zou nooit bij Ajax willen spelen.

Als je goedkoop wil scoren over de rug van Ajax, dan is het toch niet zo raar als de Ajax supporters daarop reageren?

Er is er hier maar een kinderachtig bezig en dat is Fer.

20 juli 2011 om 11:59

Daarom doet het er niet toe. Maar ik zie het probleem helemaal niet. Als je als supporter hem niet wil, wat boeit het dan wat ie zegt? Misschien ben ik wat minder emotioneel betrokken bij alles dan de gemiddelde supporter.

20 juli 2011 om 12:53

@ Speedyafc

Mooie Johan Derksen one-liner, maar het enige wat hij deed is antwoord geven of de vraag: ''zijn er nog clubs in Nederland waarvoor je niet zou willen spelen?''
Vrij logisch dat hij dan Ajax zegt, omdat hij bij de aartsrivaal van Ajax, Feyenoord speelt, toch?

Het zou raar zijn als hij nee zou zeggen, zeker aangezien hij er met dat hele Twente-gedoe al niet goed op staat bij onze aanhang.

Ik ben het met Ec34 eens. Ik kan er alleen aan toevoegen dat ik wél een Ajacied ben en dat ik een lange, slungelachtige en middelmatige voetballer als Leroy Fer nooit in ons rood-witte shirt wil zien! Dat jij zieltjes wil winnen best, maar dan had je maar gewoon bij moeten tekenen en niet zo min moeten doen over je eigen club. Je houdt toch van de club? Teken dan gewoon bij! Op geld beluste nietsnut!

Ik grijp deze mogelijkheid even aan, hoe kinderachtig misschien dan ook, om mijn gelijk te halen. Toen El Hamdaoui bij Ajax constant werd uitgefloten (waar ik het nog steeds niet mee eens ben) werd er door letterlijk iedere Feyenoord-supporter moord en brand geschreeuwd, dat dat bij Feyenoord nooit zou gebeuren en dat het legioen altijd achter hun team zou blijven staan. Ik heb toen al het voorbeeld van Bruins aangehaald, maar dit is natuurlijk nog duidelijker.

Ik snap de frustratie wel hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik keur het niet goed. En dat -ie niet voor Ajax wil spelen ach, over open deuren intrappen gesproken. Hoef ik niet eens over te beginnen.

20 juli 2011 om 05:08

ben je daar zeker van? Volgens mij werd de Guzman ook uitgefloten. Als iemand iets doet wat de club ten schade komt door eigen belang dan is het logisch dat mensen hem uitfluiten. Dat hoort erbij als prof.

Maar je hebt wel gelijk, het is een beetje onnozel van hem om dit te zeggen..

@fligo1 hoe kun jij hier nou gaan rond bazuinen dat Fer een op geld beluste nietsnut is. Die jongen die tekent niet bij omdat hij een stap vooruit wil maken in zijn carrière, en er zijn er weinig die niet naar een topclub gaan omdat het de rivaal is van zijn cluppie. En dan ook nog een lading boze fans er boven op kom nou zeg ik heb zeer veel respect voor deze jongen. Maar dat je dan zegt dat hij een nietsnut is dan heb je er niet veel verstand van.

Euh...mijnheer wil in Nederland spelen, maar niet bij Ajax. Misschien kan ie bij ons komen spelen. Hoewel...denk niet dat deze grote mijnheer bij een provincieclubje als Willem II past.

Wat ze toch wel niet allemaal gaan zeggen om de supporters een beetje hun kant op te krijgen.
Meer iets van misschien als ik wat over Ajax zeg dan komt het wel goed maar jah beetje jammer weer. Ik denk dat Fer het beste gewoon kan blijven waar hij is en een keer een seizoen lang goed speelt. Ik heb sterk mijn twijfels of deze jongen het uberhaupt wel redt. Hij komt een hoop tekort om als talent te worden bestempeld wat de mensen nu al doen.

Dat wordt dan Twente voor Fer, andere opties zijn er niet. PSV heeft geen middenvelder nodig. Overigens deel ik zijn mening, ook ik zou nooit voor Ajax willen spelen.

20 juli 2011 om 08:42

haha..praatjesmaker.. Als Ajax morgen bij jou op de stoep staat met een contract en een jaarsalaris van 200.000 euro dan heb je al getekend voordat je klaar bent met het contract te lezen.

20 juli 2011 om 10:58

Wat een onzin! dan zou ik, en lord zedd denk ik ook, gelijk bij mijn favoriete club gaan lobbyen of ik daar niet voor zou kunnen spelen. Immers, als je goed genoeg bent voor Ajax, ben je goed genoeg voor elke club in de eredivisie toch?

on: vraag me dan toch echt af wat er gebeurt als twente de som niet verhoogt. Gister liet lerra toch ook weer zien gewoon heel goed te kunnen voetballen, zo jammer dat die al die uitlatingen in de media heeft gedaan. Zou idd wel heel ver gaan als Psv deze guy nog gaat halen, kan me dat niet voorstellen!

20 juli 2011 om 11:34

ook ajax doet vaak genoeg miskopen..dus wie weet is er nog hoop voor lord zedd :-)

20 juli 2011 om 12:55

Dat is het veschil tussen mensen met een clubhart en mensen met een hart voor geld.

20 juli 2011 om 15:07

nee..dat zeg je verkeerd..dat is het verschil tussen publiek/supporters en voetballers

Je kunt lullen wat je wilt, maar als jij als matige voetballer 50.000 euro krijgt bij excelsior (je komt uit de jeugd van feyenoord, maar daar liet je het niet zien) en je ontwikkeld je aardig. Vervolgens kun je 3 ton bij ajax verdienen, dan zet jij gelijk je handtekening.

Maar als supporter denk je niet zo....en denk je dat je dat nooit zou doen.
Nou...als je een vrouw en 2 kinderen thuis had zitten, had je vrouw je persoonlijk naar amsterdam getrapt.

''control your emotion or it will control you”

Mensen die zich zo laten leiden met liefde voor een club dat ze andere clubs haten zijn een gevaar voor de samenleving en sowieso niet al te snugger.

Ik ben al mn hele leven lang fan van Ajax, ik kan op bepaalde momenten zoals in 95 rustig een traantje laten, maar daarom heb ik mezelf nog wel onder controle. Ik kan me toch niet druk maken om feyenoord. Natuurlijk is t super als we van ze winnen, natuurlijk krijgt mn collega dat te horen, natuurlijk is het grappig als feyenoord 10-0 van psv verliest. Maar haat gevoelens of wat dan ook, dat gaat natuurlijk nergens over.

t gaat hier om voetbal...

22 juli 2011 om 00:34

Ja, want die vrouw en kinderen zouden bijna omkomen van 50.000 per jaar. Doe normaal man...

Dan kan ik 'lullen wat ik wil', maar als Feyenoorder zou ik die overstap niet maken, ookal speel ik bij Excelsior. Als je goed genoeg bent, komen die andere aanbiedingen ook wel. Maar mensen zoals jij gaan dat niet begrijpen, want die zien alleen de eurotekens in hun ogen.

Ik snap niet helemaal waar je met dat haatverhaal vandaan komt...

Fer wil hiermee ook alleen proberen even te scoren na alle haat reacties, anders hoeft hij ajax er niet bij te halen, die hoeven hem niet, geen interesse in hem en middenvelders zat.

Ongelooflijk toch? Fer en Wijnaldum laten nu eindelijk zien dat al hun geslijm richting Feyenoord nep was, de supporters reageren woedend en ze proberen gelijk allebei weer te scoren bij het publiek.
Wijnaldum door geld te geven aan de jeugdopleiding en Fer door er nog maar even bij te zetten dat hij nooit naar Ajax zal gaan. Het zijn me maar 2 rare voetballers.

Fer probeert nu gewoon even een wit voetje te halen bij de aanhang van de Rotterdammers na de rouwbrief die hij heeft ontvangen... Het zou mij echt niets verbazen als hij volgend jaar opeens zegt heeeeel graag voor Ajax te willen spelen

Aan alle Ajacieden: Fer is met de dood bedreigd en probeert door populaire uitspraken de woede van de Feyenoord-fans te bekoelen. Ik denk dat hij zelf niet weet waar die aan begonnen is vanaf het moment dat hij zijn wens uitsprak bij Twente te willen voetballen. Echter kan je uitgesproken woorden helaas niet ongedaan maken.
Het enige wat je kan doen om je weer geliefd te maken is bijtekenen en werken als de beesten om Feyenoord weer aan de top te krijgen.
Een vertrek zou ik schandelijk vinden.

20 juli 2011 om 12:17

Bijtekenen bij een club waar malloten rondlopen die je zowel lichamelijk als geestelijk bedreigen?
Hij zou gek zijn als hij dat deed.
Overal ter wereld verlengen spelers hun contracten niet om zodoende beter in de markt te liggen.
Overal mogen volgens degemiddelde Vz-er lak hebben aan hun contract , maar zodra het om een speler van Feyenoord gaat is het ineens de grootste verrader? Gekker moet het toch niet worden.
Hij doet immers niets verkeerd.
Als de clubs er onderling uitkomen gaat hij weg , zo niet dan dient hij zijn contract uit.
Wie kan dan voorspellen wat er volgend jaar gebeurd?
Wie weet zou hij dan wel een nieuw contract hebben getekend , nu zal dat laatste na de gebeurtenissen van de afgelopen weken nooit meer gaan gebeuren.
Ik heb nog respect voor deze jongen dat hij niet overspannen thuis zit.

20 juli 2011 om 12:30

Ik snap wel wat je bedoelt. Spelers vertrekken graag bij kans op een floriserende carriére. Ik zeg in mijn stuk dat áls hij de liefde van de Feyenoord-supporters terug wil winnen hij moet bijtekenen. Voorlopig heeft hij lak aan de supporters en blijft hij bij zijn eerder ingenomen standpunt.
Een vertrek vind ik schandelijk omdat Fer dit zo idioot confronterend speelt. Hij roept hardop in de media dat hij absoluut wil vertrekken terwijl er tussen de onderhandelende clubs geen overeenkomst in zicht is. Fer moet serieus rekening met een langer verblijf in de Kuip dus het zou hem wellicht geen windeieren leggen om wat oprechte zalvende woorden te prediken (en dus geen praatjes over clubs waar hij niet heen wil).
Dat er supporters zijn die Leroy Fer fysiek en geestelijk bedreigen keur ik ten zeerste af maar ik begrijp wel de woede en emoties die daar spelen. Echter een verstandig mens weet zich te beheersen en gaat niet over tot bedreigen.

20 juli 2011 om 13:03

We weten gelukkig beide dat dit soort supporters excessen zich alleen onder een klein groepje afspelen en dat Feyenoord niet de enige is die dit soort malloten heeft.
Bij ons heb je ook zo'n groepje doorgesnoven criminelen waar je als normaal mens met een grote boog omheen loopt.
Maar ik heb het gedrag tov Fer en Wijnaldum nog nooit zo erg gezien.
Persoonlijk denk ik dat het meer de frustratie over de huidige situatie is die zich toevalligerwijze op deze jongens richt.
Ik kan me nu dan ook voorstellen dat er voor Fer een onwerkbare situatie is ontstaan en dat een normaal funktioneren niet of slecht mogenlijk is.

''we'' hebben op de bank betere spelers zitten dan Fer, dus het is absoluut niet erg dat hij niet naar Ajax wil. Vind hem meer iets voor AZ of zo.

20 juli 2011 om 11:41

Haha, dat is natuurlijk pure onzin en dat weet je zelf ook wel. Fer is beter dan menig speler van Ajax maar goed. Die discussie is verder niet relevant omdat Fer nooit bij Ajax zal komen. Van beide kanten is de intentie er niet dus waarom er over lopen bakkeleien..

nou gelukkig maar meneer Fer, dat scheelt in ieder geval weer!

Het is toch niet zo moeilijk om voor 1 jaar bij te tekenen met een nader vast te stellen transfer bedrag in je contract?

dan is bijna iedereen blij? alleen jij niet omdat jij nog een heel jaar lang dat lelijke en niks zeggende feyenoord shirt moet dragen en om de 2 week voor een volle kuip moet spelen waarin iedereen ziet dat jij ook nu nog steeds niet de beste van het stelletje snotneuzen bent!

20 juli 2011 om 11:43

Leuk die provocatie. Waarom is dat nodig?

20 juli 2011 om 12:30

Nergens voor , maar erzit rechtsboven in het midden een heel grappig icoontje voor dit soort posts.

20 juli 2011 om 17:53

beste maat,

ik ben zelf Feyenoord supporter in hart en nieren! heb 3 jaar lang seizoenkaart gehad en nu helaas niet meer omdat ik verhuisd ben!

ik vind het gewoon uitermate teleurstellend dat iemand als fer, die toch veel te danken heeft aan feyenoord zo met de club omgaat!

dus dit was niet als provocatie bedoelt, maar meer als een bericht aan fer dat ie zich niet zo moet aanstellen!

Stoere uitspraken die kant nog wal raken. Ajax heeft meer dan genoeg middenvelders en Fer zou simpelweg niet aan de bak komen. Ik begrijp dat dit ''lekker'' is voor hem om te zeggen om die nep-supporters te laten zien dat hij een Feyenoord hart heeft. Maar het is niet realistisch om te denken dat Ajax hem zou willen hebben.

En voordat iemand zich aangevallen voelt....ik zeg niet dat alle Feyenoord supporters neppers zijn. Alleen de gene die hem bedreigen etc.

Dat komt dan best uit, hoogstwaarschijnlojk zitten ze bij Ajax ook niet te wachten op zelfingenomen, overschatte voetballers. Met de middenvelders die Ajax momenteel in de selectie heeft, zou Fer vermoedelijk niet eens aan spelen toekomen(zie Aissatti).

Beetje onzinnig bericht ook, het lijkt me logisch dat:
- geen enkele speler van Feyenoord naar Ajax wil.
- geen enkele speler van Ajax naar Feyenoord wil.

Ook al zou het wel zo zijn, zou het niet verstandig zijn om dit naar buiten te brengen.
Dit lijkt meer op een hopeloze poging om bij de supporters in een minder kwaad daglicht te komen.

20 juli 2011 om 09:07

Charisteas had er wel oren naar

20 juli 2011 om 10:46

@kefjah
Hier vergis je je heel erg. Ik heb het bij een andere topic als eens gezegd, maar kijk maar eens hieronder

van Feyenoord naar Ajax

Henk Groot - 1965 directe transfer
Ruud Geels - 1974 speelde tussendoor bij een andere club
Jan Everse - 1977 directe transfer
Wim Jansen - 1980 speelde tussendoor bij een andere club
Jan Sørensen - 1987 speelde tussendoor bij een andere club
Arnold Scholten - 1995 directe transfer
Dean Gorré - 1997 speelde tussendoor bij een andere club
Richard Knopper - speelde in de jeugd van Feyenoord
Henk Timmer - 2002 directe huurtransfer
Leonardo - 2007 speelde tussendoor bij een andere club
Evander Sno - 2008 speelde tussendoor bij een andere club

van Ajax naar Feyenoord

Eddy Pieters Graafland - 1958 directe transfer
Henk Groot - 1963 directe transfer
Theo van Duivenbode - 1969 directe transfer
Martin van Geel - 1988 speelde tussendoor bij een andere club
René Notten - 1978 directe transfer
Tscheu La Ling 1986 speelde tussendoor bij een andere club
Johnny Rep - 1984 speelde tussendoor bij een andere club
Simon Tahamata - 1984 speelde tussendoor bij een andere club
Johan Cruijff - 1983 directe transfer
Keje Molenaar - 1985 speelde tussendoor bij een andere club
Arnold Scholten - 1989 directe transfer
Rob Witschge - 1990 speelde tussendoor bij een andere club
John van Loen - 1993 directe transfer
Ronald Koeman - 1995 speelde tussendoor bij een andere club
Peter van Vossen - 1998 speelde tussendoor bij een andere club
Henk Timmer - 2006 speelde tussendoor bij een andere club
Angelos Charisteas - 2006 directe transfer
Tim de Cler - 2007 speelde tussendoor bij een andere club
Evander Sno - 2005 speelde bij de jeugd van Ajax

Trainers

Hans Kraay trainde bij Ajax in 1974/75 en bij Feyenoord in 1982/83 en 1988/89
Leo Beenhakker is bij beide clubs meerdere malen actief geweest.

20 juli 2011 om 12:53

Ik doelde ook meer op de afgelopen jaren.

Charisteas is daarin een uitzondering, en we weten allemaal hoe dat is verlopen.

20 juli 2011 om 13:03

Na Charisteas wisselden nog Leonardo, Evander Sno en Tim de Cler. Eigenlijk geen van allen succesvol bij de ander. Ik wil alleen maar zeggen dat er altijd wisselingen tussen Feyenoord en Ajax v.v. zijn geweest en altijd zullen blijven.
Er schijnt bij een gelukkig zeer klein groepje supporters (?) haat te zijn tussen de twee grootmachten, maar gelukkig is daar bij de normale supporters en bij de spelers geen sprake van.

Wat een loze opmerking zo op het einde. Denkt hij hiermee weer krediet te winnen of iets dergelijks? Wat een soap begint dit te worden..

20 juli 2011 om 12:58

Hij denkt daarmee de vraag van de journalist te hebben beantwoord.

ben echt benieuwd hoe dit gaat eindigen.

Zegt veel over het Niveau van de speler om dit openbaar te maken.. Je zou het kunnen vergelijken met zijn voetbalniveau..
Voelt zich heel wat, nog niets bewezen, maar.. heeft nog steeds potentie, ik weet alleen niet of dat er bij hem nog ooit uit komt. Vind hem geen prof. Teken gewoon bij, bij Feyenoord, en maak afspraken als er een mooie club voorbij komt. Zo houdt Feyenoord wat nodige centjes aan hem over, en maakt Fer zijn mooie transfer. Beide partijen blij.

Ik heb het interview op de website van RTV Rijnmond bekeken. Hij verteld dat hij zicht door wil ontwikkelen in Nederland. Alle buitenlandse clubs worden direct afgewezen. De interviewer vraagt vervolgens ''zijn er clubs in Nederland waarvoor je niet wilt spelen?''. Hij wacht even en met een kleine lach zegt hij Ajax. Later voegt hij hieraan toe dat hij ook niet voor Nederlandse clubs wil spelen die geen sportieve verbetering zijn tov Feyenoord.

Beetje suggestieve titel. Hij wordt gevraagd en geeft netjes antwoord. Gezien de hectiek zou het voor hem ook niet slim zijn om te zeggen''ik wil voor ajax spelen''.

Ik zie hem wel naar twente gaan.
Logisch dat hij dat zegt dat hij niet naar ajax wil,zou ik ook niet doen in zijn geval.
Dan blijft het nit bij een kaartje op zijn deurmat vrees ik voor hem.

Dat mag hij best zeggen hoor !
Hij geeft z'n emotie vanuit de rivaliteit tussen beide clubs aan.
Heeft niets met het voetbal zelf te maken.

Twente is in dat opzicht veel neutraler, natuurlijk. Die club heeft nog historie als topclub.

Ajax zit ook echt niet op hem te wachten, heeft zelfs totaal geen interesse.
Fer is gewoon nog een tamelijk wisselvallig talent die zich terecht in Nederland verder wil ontwikkelen.

Dat de beste plek daarvoor Ajax is - los van de emotie -, leidt geen twijfel maar daar is hij niet zeker van een basisplek.
Die kans is bij Twente groter, groot zelfs. Prachtige club in opkomst met een werkelijk fantastische Munsterman aan het roer.

Raad Feyenoord trouwens aan Fer wel degelijk te verkopen, anders vangen ze dadelijk helemaal niets meer. Zou zonde zijn voor de club, maar wel in lijn met alle chaos van de laatste tijd weer.

Die fer moet stoppen met rare uitspraken te doen!!hij wist al een jaar dat hij niet ging bijtekenen maar was zogenaamd in twijfel!
Nu gaat hij roepen nooit voor Ajax te kunnen spelen dat is misschien wel een goede uitspraak want meneer fer heeft simpelweg de snelheid en het voetbalinzicht niet om mee te komen!laat hem eerst maar bij Feyenoord een goed jaar maken en de club helpen die hem geholpen heeft aan zijn carriere want dat vergeten dit soort mensen wel eens!!

Ik begrijp niet dat zulke onzin wordt geroepen door zulke spelers. Ajax heeft ook nooit te kennen gegeven dat ze Fer willen hebben. ik denk eerder dat zo,n speler dat zeg doordat hij een doodsbedreiging vanuit zijn eigen supporters groep heeft gekregen en dat hij zo probeert om die nepsupporters te vriend te houden. Ik vind alleen jammer dat ze steeds Ajax erbij betrekken. Onze Ajax heeft beter voetballers dan meneer Fer. Hebben hem ook helemaal niet nodig. Laat hem lekker maar naar die Tukkers gaan. Hier....... alsjeblieft en niet verder zeiken.

Sterker nog, je mag nooit bij Ajax spelen, spijt me wel hoor maar aub waar gaat het over ?? zon middelmatig speler! Lopen er echt zat van, voegt gewoon niks toe aan je elftal.! Dus tja Twente wees er blij mee :P

Nou Fer...dat is fijn. Nu houden alle rotterdammers weer van je. Maar t is ook makkelijk zeggen omdat je bij lange na niet het niveau hebt wat Ajax nastreeft. Je zou dus ook nooit een optie zijn al kregen we geld bij.

Fer wil weer een beetje populair worden bij die rare feyenoorders !! om zo een mis plaatste opmerking te maken die nergens op slaat!! maricon dat er rond loopt !!!

Altijd slim en volwassen om dat soort dingen te roepen. Leuke speler, die Fer, maar echt een klein kind.

20 juli 2011 om 13:20

Klasse opmerking!

OT: Fer moet gewoon naar Twente gaan, past hij veel beter bij, rustig klimaat en omgeving. Ideaal voor deze man!

Wat een over het paard getild figuur zeg.......pffff hij zou zo blij als een hond met 7 lullen zijn als ie voor Ajax zou mogen spelen! Beste feyenoord supporters; hang de vlag uit als deze idioot naar Twente vertekt!

Als je tussen de lijnen doorleest dan kun je een aantal zaken opmaken : Fer heeft reeds een overeenkomst met fc twente die alleen ondertekend moet worden. Het enorme verschil tussen Twente en Psv bij het aantrekken van spelers daar waar Twente naar alle waarschijnlijkheid 2.5 miljoen heeft bespaard in de onderhandelingen waar Psv gelijk overstag ging met 5 miljoen. Van Geel erg met de situatie in zijn maag zit en continu de media opzoekt waarbij je niemand van Fc twente hoort. Het dichtslaan van de ajax deur dat het proces is afgerond anders doe je dat niet. Van Geel niet kan verkroppen dat Joop weer aan het langste einde gaat trekken.

Fer wil graag punten scoren bij de Feyenoord fans maar dat gaat niet lukken met deze loze kreet Leroy.

Ik moet ook erbij zeggen dat ik het uiteindelijk de keuze van Fer is om bij te tekenen of niet. Als hij dat niet doet prima, dan moet hij komend seizoen zijn stinkende best doen om feyenoord zo hoog mogelijk te laten eindigen op de ranglijst en verder niet meer zeiken over een transfer dit seizoen.

Mooi we zouden niets liever willen!
Zo iemand als jij heeft ajax niet nodig jochie,als ik jou trainer was train je nu mee op de tribune.
Als feijenoordsupporter begrijp ik dat jullie liever hem als wijnaldum zagen vertrekken

Fer zit in een hopeloze situatie: Feyenoord wil hem laten gaan tegen een behoorlijk bedrag en Twente wil dat vooralsnog niet betalen. Ondertussen heeft hij zich onmogelijk gemaat bij zijn eigen achterban en gaat nu, zoals al zoveel leden zeggen, punten sprokkelen bij de fans.
Ongeacht de vraag of Ajax uberhaupt iets met deze jongen zou kunnen beginnen (als je voor een dubbeltje geboren bent...) is het zelfs nooit aan de orde geweest dat Ajax interesse in Fer heeft gehad.
Het is dus totaal uit de lucht gegrepen.
Verder hoop ik voor Fer dat hij niet naar Twente gaat ant dan heeft hij zijn top al op vroege leeftijd behaald. Doe het eerder rustig aan en ga naar Heerenveen of Utrecht alvorens naar Twente te gaan. Dan heb je nog het idee gehad dat je naar je top toe gewerkt hebt.

Goedkope opmerking. Ajax heeft nooit intresse getoond, dus het is totaal niet aan de orde. Blijkbaar denkt hij zo de Feyenoordfans te moeten bespelen. Kan mij echter niet voorstellen dat men iets met deze goedkope opmerkingen doet.

Snap niet dat die jongen niet gewoon zijn lippen op elkaar kan houden en gewoon niks zeggen!
Lekker trainen en naar huis trainen en naar huis oefenduel en weer naar huis en wachten en hopen op een aanbieding.

wat een slap gedoe weer van meneer Fer man!, ''ik wil alleen naar Twente voor me eigen ontwikkeling en voor een stap hoger'' als dat echt zijn enige redenen waren dan had hij hier niet nu geroepen dat hij nooit naar Ajax zou gaan. als er 1 club een echte stap omhoog is is het Ajax wel. Ajax is de enige club in Nederland waar de druk nog hoger is als bij Feyenoord. Ajax is de enige club in Nederland waar kampioen worden het enige doel is. Twente wil dat ook, maar die zijn tevreden met een 2e of 3e plaats, dat zijn ze in Amsterdam nooit. hij verkondigt hier dus mee dat hij wel naar clubs kijkt en niet alleen voor het sportieve en voor zijn carrière wil vertrekken.

overigens denk ik dat hij bij Ajax niet aan zijn carrière had kunnen werken omdat die dan gewoon op de bank plaats mocht nemen. de Jong, Eriksen en Janssen zijn allen vele malen beter als meneertje Fer(zo Fair is die niet!)

Jongen beter voor een normaal bedrag naar Ajax dan voor een fooi naar Twente. Een verrader ben je toch al.

20 juli 2011 om 09:30

hou is op, Ajax haalt alleen versterkingen of eventuele versterkingen voor later. Dan hoef je in Amsterdam echt niet met Fer aan te komen. overschatte zelf ingenomen voetballer. Ajax kampioen 2011-2012

20 juli 2011 om 09:55

Ik bedoel ook niet dat hij een versterking (voor wie dan ook) zou zijn. Ik word er alleen een beetje pissig om dat Fer denkt dat als hij zegt dat hij nooit naar Ajax zou gaan alles weer oke is.

Als wij geen kampioen worden zal het me trouwens een rotzorg zijn wie het wel worden dus met die loze kreten heb je mij totaal niet.

20 juli 2011 om 10:00

ik geef mijn mening is totaal niet de bedoeling om jou te hebben. het is alleen nogal vervelend dat een of andere net uit de baarmoeder gekomen voetballer nou al zon praatjes heeft pff. en dan zeggen ze iets over Ajax. vermoeiend..

Fer wil zich graag (verder) ontwikkelen in Nederland...

Waarom blijft hij dan niet bij zijn club? Daar speelt hij wekelijks in de basis, kan hij zich ontwikkelen tot een van de leiders in de groep, kan hij leren de ploeg op sleeptouw te nemen, belangrijk te zijn, andere jeugd spelers helpen etc.. genoeg kansen om zich te ontwikkelen lijkt mij. Daarbij krijgen ze een nieuwe Coach met nieuwe invloeden lijkt mij zo, dus wie weet steekt hij daar ook nog wat van op.

Ik snap best dat hij naar een ploeg wil waarbij het huidige niveau hoger licht, waarbij hij misschien Europees voetbal heeft etc. of misschien zelfs toe is aan een buitenlands avontuur.

Maar bij de Nederlandse top zie ik hem zich in geen van de elftallen in de basis spelen. Ik denk dat hij er op achteruit gaat qua speeltijd en ik vraag mij af of Fer op een hoger niveautje ook zo goed mee kan.. heb daar namelijk mijn twijfels over, is in mijn ogen een gevalletje Pieters.. door gebrek aan beter een basisklant.

Ik las dit vanochtend al, moest er hard om lachen!
Hij is zijn charme offensief in ieder geval duidelijk begonnen, even '020' gebruiken om mezelf weer wat populairder te maken. Alsof de Feyenoord fans daar nog intrappen... (gok ik)

20 juli 2011 om 09:51

Idd, even Ajax noemen in de hoop nog wat respect over te houden bij het legioen.,weinig kans...vind het sowieso kansloos om dit soort dingen te zeggen over een club die in de eerste plaats geeneens interesse in jou heeft.

Begrijpelijk. Hoop dat ie blijft. Feyenoord is dit seizoen gewoon sterker dan vorig seizoen. Luc en Gini zijn weg, maar Guy Fernandez, Nelom en Clasie zijn gewoon prima versterkingen. Ook zijn Cisse en Dani Fernandez terug. Onderschat vooral de rol van de laatste niet. Eindelijk een sterke rechterkant. Deze week horen we of er nog meer verterkingen nodig zijn. Ik zie het wel positief in.

Dit begint steeds triester te worden. Waarom in vredesnaam wordt hier nou weer Ajax in betrokken?? Zodat hij weer wat steun krijgt van die mafketels die hem '' dood'' willen. Dit moet gewoon zijn ingefluisterd door zijn zaakwaarnemer. Kan niet anders.

Nou Leroy, ik heb nieuws voor je. Als jij bij Ajax zou komen kan je misschien een mooi plekje op de tribune krijgen want je overschat jezelf schromelijk.

Eigenlijk is het nog triester dat een profvoetballer dit soort uitspraken doet. Lekker professioneel...

20 juli 2011 om 13:06

Als een Ajaxsupporter een fiets jat, zijn jullie dan ook gelijk allemaal dieven? Wordt altijd een beetje moe van die generalisatie van de Feyenoordsupporters...

21 juli 2011 om 09:53

Wie heeft het hier over generaliseren?? Het overgrote deel van de Feyenoord supporters zijn na ik aanneem gewoon normaal relativerende mensen maar als je goed leest heb ik het over die mafketels die hem dood wensen en dat zijn er meer dan 1

Je opmerking derhalve slaat als een tang op een varken.

21 juli 2011 om 14:53

Dan wacht ik nu met smart op jou bewijzen dat de verstuurder van die rouwadvertentie uit meer dan 1 persoon bestaat.

Aangezien je waarschijnlijk niks antwoord omdat jij niet over zulke informatie beschikt, zal ik het je uit leggen.

Fer heeft geen steun meer van het legioen. Dat is bekend, rede is ook bekend. Als jij dan zegt dat hij door het noemen van Ajax (wat een doodnormaal antwoord op een vraag was) meer steun krijgt van ''die mafketels die hem dood willen'', dan is dat inderdaad generaliseren.

Jammer, dat hij zich tot zulke uitspraken heeft laten verleiden. Zoiets moet je natuurlijk nooit zeggen, je weet nooit hoe je carriere gaat verlopen. Er zijn genoeg spelers die bij beide clubs hebben gespeeld. ALs ik hem was lekker nog een jaartje bij Feyenoord voetballen, dan naar de bundesliga (ik vind Schalke wel wat voor hem)

ik snap echt helemaal niks van die fer.je gaat feyenoord toch niet inruilen voor fct.als je door wilt groeien kun je dat bij feyenoord beter dan bij twente.en als je toch zo''n feyenoordman bent laat je juist nu zien dat je voor de club door het vuur gaat.,en als dat lukt ben je pas echt de topper die jezelf denkt te zijn.ik ben ajacied maar kan me de feyenoordsup best voorstellen dat erbij zijn die jou spuugzat zijn,als er gasten bij mijn cluppie zo deden was ik erook snel klaar mee.

''voor Ajax zou ik in ieder geval nooit willen spelen.''

Wat is dit nou voor debiele toevoeging. Net als of Ajax een van de meest overschatte voetballers van Nederland zou willen hebben?? Laat Fer zich eerst maar eens melden bij de kleuterschool, kan die gelijk zijn teamgenootjes meenemen. Wat een stel verwende kleine kinderen zeg. Verdienen tonnen per jaar en presteren helemaal niets!!

het slaat eigenlijk helemaal nergens op waarom iedereen er zoveel overpraat fer wil z´n cariere gewoon bij fc twente voort zetten en waarom omdat twente wel voor ronde champions leauge speelt of europa leauge - het is wel slap omtegaan zeggen dat hij nooit voor ajax zou spelen al zij jannsen dat toen ook dat hij niet meer in nederland wouw spelen dus we zien wel hoe dit gaat eindigen...

Ik word serieus een btje chagerijnig van deze jongen... ik vind het niet erg als mensen in het nieuws komen die ook daadwerkelijk wat toevoegen in het nieuws of iets kunnen... Maar deze jongen kan gewoon niet voetballen mensen... Noem nou is 5 wedstrijden dat ie goed gespeeld heeft?! 5!

Wie moeten we eruit halen voor deze prutser dan? Janssen? Eriksen? Anita? Lodeiro? de Jong? Enoh?

Hou toch op.. alleen de motivatie van al deze spelers is al meer waard dan Fer zijn kwaliteiten. Sowieso dat mensen durven te beweren dat Fer beter is dan Anita... serieus... wat een grap.

20 juli 2011 om 13:08

Als je Fer een prutser noemt, mag ik je dan vragen hoe je Lodeiro noemt?

22 juli 2011 om 11:14

Dat mag jij best weten hoor... Die noem ik een talent met weinig speeltijd? Een prutser ben je als je je club in de steek laat en geen goede mediatraining heb gehad. Of wil je zeggen dat Fer alles handig aanpakt op het moment?

En op voetbalgebied... tsja.. ik vraag al 2 weken lang: noem 5 wedstrijden die Fer goed gespeeld heeft.

Ja is altijd makkelijk om te zeggen als je niet in de belangstelling staat van Ajax. Even goodwill kweken bij de Feyenoordsupporters om zo zijn eventuele vertrek naar Twente goed te praten. Bovendien heeft Ajax hem niet nodig, genoeg middenvelders. Mooiste is dat je dit soort opmerkingen ook altijd hoorde van beperkte spelers zoals Immers Buijs enzo. Spelers die een hekel aan Ajax hebben en van zich zelf wel weten dat ze nooit in de belangstelling van Ajax zullen staan omdat ze simpel weg tekort komen

Het ene jaar loopt hij te roepen dat hij nooit voor een andere Nederlanse club zou voetballen en nu wil hij naar Twente.
Als twente niet door gaat en ajax zou komen,dan zie ik hem er nog voor aan ook om te gaan.

Beetje jammer dat spelers uit zuid-holland de laatste tijd zo reageren
Niet dat we ze nodig hebben, maar dat ze hun speelwereld zo willen beperken...

Domme uitspraak van Fer en goedkope stemmingsmakerij van hem, anders kan ik het niet noemen. Het gaat namelijk over Fer en een eventuele transfer naar Twente, dit verhaal.
Ajax is niet eens een beetje geinterresseerd in hem met 10 middenvelders in de selectie en zelfs geen plaats voor Aissati waarschijnlijk, iemand die ik hoger inschat dan Fer, trouwens.
Fer zal nooit in zijn leven voor Ajax uitkomen, zo simpel is het.

Hij had net zo goed kunnen zeggen : ''ik zou nooit naar Barcelona gaan .....''. Daar zitten ze ook niet op Fer te wachten.

Laat hem aub opdonderen! Dit is gewoon goedkoop scoren! Hij was de gene die ook zei dat hij nooit naar een andere club in Nederland zou spelen. Als Ajax met een bod zou komen zou die ook gewoon gaan! Eens een Fer-rader altijd een verrader. Leerdam en Mokotje doen echt niet onder voor hem dus 2 miljoen is prima! Ik ga bijna smeken om hem te verkopen. Een beetje goedkoop willen scoren, ik trap er niet in.

Gister kwam ik nog voor fer op en vond dat hij weg moest,maar ajax is toch echt te hoog gegrepen,als hij tenminste niet op de tribune terecht wil komen. denk ook dat fer een wit voetje wil halen bij de harde kern. Deze zullen hier toch echter niet intrappen? Zelfs bij twente zal hij in het begin het moeilijk krijgen een basisplaats te veroveren. hij is mede door blessures nog niet goed genoeg. Maar heeft ajax intresse getoond in deze man? NEE dus erg laf van deze man om op deze manier de mafkezen te bespelen,als ik een doods bedreiging zou krijgen zou ik juist willen spelen voor de concurrent,maar dat is niet aan de orde omdat deze man de kwaliteit onbeert om voor ajax te spelen!!!!

Geachte meneer Fer, waar is uberhaupt ooit gezegd dat Ajax enig interesse in jou heeft, dus die opmerking raakt kant noch wal.

20 juli 2011 om 11:05

misschien raakt jouw oppmerking wel kant noch wal.... volgens mij geeft Fer gewoon aan dat hij toch enig fatsoen heeft door nooit voor de aartsrivaal te willen voetballen. Een staaltje: goedmaken bij de achterban van Feijenoord. Ik kan me zijn uitspraak heel goed voorstellen en dit heeft niks te maken met de interesse die Ajax niet in hem heeft. Hij ventileert gewoon zijn eigen principes en dat is zijn goed recht.

Ik voel me niet aangevallen oid door zijn uitspraak. Sterker, ik juich het toe!!

20 juli 2011 om 11:40

Het is een opmerking die inrelevant is, omdat ajax geen interesse heeft een middelmatige middenvelder. Die denkt de top aan te kunnen. Maar dat zeker niet aan kan, hij moet niet voor een ander denken. Dat doet ajax zelf wel.

20 juli 2011 om 17:41

Volgens mij gebruikt hij Ajax alleen maar om een goed voetje te halen bij de achterban van Feijenoord...

Nee Fer, bij Ajax willen we jou ook écht niet hebben, geloof me!

Beetje respectloos hoe de Feyenoord supporters met hem omgaan. Als hij een stap omhoog wil doen mag dat toch, hij blijft van Feyenoord houden. Toen Dirk Kuyt naar Liverpool ging, werden hem toen ook rouwkaarten bezorgd? Fer komt vast een keer terug bij Feyenoord, als hij goede herinneringen overhoud aan die club, maar op deze manier verpest Feyenoord het een beetje.

20 juli 2011 om 11:03

In plaats van dat je je aangevallen voelt door zijn uitspraken zou je hem juist moeten prijzen... hoe meer spelers met een clubhart hoe beter!!! Ik ben erg blij met zijn uitspraak. Het is goed om te weten dat niet iedere club voor mijn clubje hoeft uit te komen. Of hij een versterking zou zijn, laat ik in het midden, maar ik ben blij dat hij niet naar Ajax zou willen. Ik hoop dat er genoeg Ajacieden zijn die niet naar Feijenoord willen... of psv.

Hulde voor deze man!

20 juli 2011 om 11:11


Ik kan me de frustraties van de supporters goed voorstellen. Het gaat niet goed met de club en iemand als Fer die wel de potentie heeft om een belangrijke speler voor Feyenoord te zijn wil hoe dan ook weg na dat Wijnaldum ook al is vertrokken. Verwacht je dat supporters dat gaan toejuichen?
Verder een beetje hypocriet om te denken dat dit soort taferelen nooit bij Ajax gebeurt. Misschien moet je eens een paar wedstrijden van Seedorf in de Arena voor de geest halen en kijken wat voor warm welkom hij daar altijd krijgt....

20 juli 2011 om 11:12

Fer mag je niet eens in een zin met Dirk Kuyt noemen. Een stap omhoog moet je verdienen, niet forceren.

Trouwens, Fer gaat respectloos met Feyenoord om > supporters gaan respectloos met Fer om. wel de goede volgorde noemen.

Hoezo zelfoverschatting? Jeetje mina, die hoef ik nog niet bij Ajax op de bank te hebben! Hij zal dit wel even zeggen om bij de supporters weer enige 'goodwill' te kweken na de turbulente weken. Erg jammer en tevens verschrikkelijk doorzichtig!

Hahahahaha ja, alsof wij ooit op hem zitten te wachten Not. Nu snap ik wel dat hij aan ''damage control'' wilt doen, maar waarom Ajax er nu bij halen ? Ja, ik weet het spelers kunnen op deze manier vaak een wit voetje scoren bij de supporters. Het erbij halen van Ajax door spelers is toch lachwekkend, omdat het negen van de tien keer gaat om spelers waar Ajax zo ie zo geen intresse in zal hebben. In het geval van Fer is dit natuurlijk een wanhoops poging om te redden wat er nog te redden valt, na alles wat er gezegd en gebeurd is.

Wil niet alle Feyenoordsupporters over één kam scheren maar me even richten op de supporters die deze jongens uitfluiten en rouwbrieven sturen.

Zijn zij niet een beetje hypocriet om dit te doen??!!....als ze zelf bij een baas een betere baan krijgen aangeboden met 1000 € per maand erbij zijn ze toch oo vertrokken,of niet?...als die trein voorbij komt moet je erop springen anders komt die trein misschien nooit meer!!

Wat nou clubliefde??......als hij volgend jaar een been breekt en nooit meer kan voetballen laat diezelfde club je contract aflopen en bedankt voor je bewezen diensten!!

Denk idd dat hij over genoeg zelfkennis beschikt dat hij weet dat hij voor Ajax geen toegevoegde waarde is en dit daarom roept en om idd die idioten die rouwbrieven sturen en hem uitfluiten probeert te paaien.

Ik gun hem zn overgang wel hoor maar aan de ene kant heb ik zoiets van'': ga je eerst eens voor je eigen cluppie Feyenoord( die jouw gebracht heeft waar je nu staat) bewijzen , dan snappen dezelfde supporters je overgang best wel. Kijk maar naar Kuyt en menig andere voorbeelden die als helden worden ontvangen in de Kuip ondanks hun vertrek.

Een cusrus mediatraining voor Fer lijkt me geen overbodige luxe,hij kan het namelijk ook anders formuleren zonder kwaad bloed bij anderen te zetten.

Volgens mij probeer er hier iemand een wit voetje te halen pfff!

hij probeert nog ff wat hartjes terug te winnen met zo uitspraak .. maar ajax heeft tog geen belangstelling voor zo speler middenveld is al druk zat

Jammer dat Fer niet komt Met El Hamdaoui, Aissati en Fer in de selectie zou Jong Ajax zeker kampioen worden.

Hij probeerd zich zelf alleen maar populair te maken, want hij weet zelf ook wel dat Ajax never voor hem aanklopt. Er lopen in de eredivisie zeker betere controleurs en middenvelders rond dan Fer. Toornstra, Roorda, Vormer onder anderen.

20 juli 2011 om 12:03

Ja Toornstra van Den Haag die is veel beter joh. :S Laten we het maar niet over Vormer hebebn want die is vast veel beter dan Fer.

Fer speelt natuurlijk zomaar in jong Oranje. Je kunt wel heel kleinerend gaan doen. Maar Fer is 1 van de grootste talenten binnen NL. En of hij nu wel of niet naar Twente gaat, ik vind hem toch echt beter en veel meer potentie hebben dan de spelers die jij hier opnoemt. Vind hem in ieder geval beter dan die kabouters Anita en Enoh, maar ach ja je bent voor Ajax.

20 juli 2011 om 12:28

Ja dat ik voor Ajax ben is echt een goed tegenargument

Anita is veel verder in zijn ontwikkeling dan Fer, is veel technischer, verdedigd mee en laat zijn man niet lopen. Is beter in het postiespel en heeft een beter overzicht.

Enoh is geen basisspeler dus die kun je buiten beschouwing laten.

Toornstra is zeker beter dan Fer, en heeft ook meer potentie. Fer wordt zwaar overschat! Veel te traag aan de bal, weinig scorend vermogen, positiespel is zwak en verdedigend laat die veel steken vallen. Vormer is niet voor niets bovenaan het klassement van speler van het jaar geindigd dus jij bent hier eerder diegene die kleinerend doet.

Ik snap ook eerlijk gezegd niet wat FC Twente met Fer moet, zal wel alleen zijn omdat het een vrij goedkope optie is.

Wat heb je aan hemelsnaam aan Fer als Ajaxzijnde?
Je hebt Janssen, Serrero, Eriksen, De Jong, Anita, Enoh en nog talenten als Rits Sneijder.
Die Fer wil gewoon even goedkoop scoren want hij ligt niet meer zo goed bij de achterban. Heel slap bedacht dit om dat Ajax te gebruiken om wat populairder te worden. Maar ik denk dat de Feyenoordfans dit echt wel doorzien.

Ja want we willen jou graag hebben Fer? haha nee jongen dit is een zielige poging om in goed daglciht te komen bij het Feyenoord publiek. Succes daarmee maar haal alsjeblieft Ajax er niet bij.. Haha alsof we jou willen hebben ons middenveld is druk genoeg.

Heel erg zwak dit.
Omdat hij door alles en iedereen van Feyenoord uitgekotst wordt op dit moment, probeert hij toch nog een beetje puntjes te scoren door te zeggen dat hij nooit voor Ajax zou willen voetballen. Zwak, en ik verwacht ook dat de Feyenoordsupporters dit nieuws hetzelfde reageren op dit nieuwsbericht als dat ze deden na zijn doelpunt gisteravond; juichen en daarna weer meteen uitfluiten.

Ik denk dat het het beste is voor Fer om naar het buitenland te vertrekken, want hij maakt zich in Nederland niet populair!

Ik ben Feyenoord fan, maar ik snap deze jongen op het moment eventjes niet.
Kijk naar wat hij zegt in de media. Eerst zegt hij dat hij niet naar een club in Nederland wil, en ineens wil hij perse naar Twente. Nu zegt hij dat hij nooit naar Ajax zal gaan, straks lees je ineens ergens Fer tekent bij Ajax. Die Fer spreekt zichzelf wel een beetje tegen.

20 juli 2011 om 11:46

@ glenny1994

Rofl, nou maak je daar maar geen zorgen over hoor, die jongen zal nooit maar dan ook nooit ons shirt dragen. Ach je kent voetballers, die praten met alle winden mee, zolang het in hun voordeel werkt. Als je iets niet kan verwachten van voetballers ( de meeste dan ), is dat ze consequent in hun uitspraken zijn.

''ik wil me in ieder geval in Nederland ontwikkelen en als er iets uit het buitenland komt dan laten we dat links liggen. Voor Ajax zou ik in ieder geval nooit willen spelen.''

Waarom moet hij dat nu weer zeggen?
Als je dat had gezegd als Ajax nu kenbaar had gemaakt intresse in Fer te hebben maar dat hebben ze totaal niet. Beetje goedkoop scoren bij de aanhang om zo hopelijk weer wat respect terug te winnen.
Als je zo graag in Nederland wilt blijven teken gewoon een jaartje bij en laat daarin zetten dat volgend jaar clubs je voor 3,5 miljoen mogen kopen. Kan je nog een jaartje bij Feyenoord blijven en zie je volgend seizoen wel hoe het gegaan is met Feyenoord en kan je daarna altijd nog weg naar bv. Twente.

In mijn ogen moet deze jongen gewoon deze week nog bekend maken wat hij van plan is blijven en bijtekenen, nu al vertrekken of blijven en volgend jaar gratis vertrekken. Dat weet iederen waar ze aan toe zijn dit soort uitspraken helpen toch niet meer om bij je eigen publiek weer punten te scoren. Dat kan alleen maar door snel duidelijkheid te scheppen.

Ondanks dat ver een transfer wil afdwingen vind ik het absoluut niet kunnen hoe een paar supportes van feyenoord zich gedragen.
Ik hoop dat hij bij twente komt. Vele noemen hem overschat maar ik weet zeker dat hij kan uitgroeien naar de suptob van europa (valencia,tottenham, etcc)

Ik blijf hopen :D

off: Ik heb bovenin wat reacties gelezen over hoe slecht men Fer vind.. Maar laten we eerlijk zijn, als Fer betere spelers om zich heen heeft wil ik hem nog wel eens zien hoor! Vd Wiel was ook 200% beter op het WK dan dat hij bij Ajax heeft laten zien. Nee ik zou Fer best wel bij een betere ploeg willen zien spelen en dan afwachten wat er gebeurd.

on: Waarom nou die hele soap rondom Fer? Als supporter zou ik zoiets hebben: ga maar lekker weg. Je hebt hier niks laten zien dus we zijn je liever kwijt dan rijk. Fer is nog nooit voor een normaal doelpunt gegaan. Hij wil alleen in de kruising schieten. Misschien denk hij dat het doelpunt anders niet telt? In de jeugd van Feyenoord loopt ontzettend veel talent dus een vervanger voor Fer is zo gevonden! Klinkt misschien stom maar Feyenoord zou ook een ''fluwelen revolutie'' moeten beginnen waarin er mensen worden aangesteld die met jeugd om kunnen gaan en die het lef hebben om die erin te zetten. Die gasten willen zich continu bewijzen dus waarom niet?

Uiteraard moeten we nog zien dat het bij Ajax gaat lukken maar het idee is goed. Nederland kan niet tippen aan de grotere Europese topclubs dus waarom niet zelf opleiden en duur verkopen? Als de geruchten uitkomen dan bereid man U nu een bod voor van een kleine 30 miljoen op Erikssen LET OP: Dit is een gerucht dat staat op www.ad.nl dus niet beginnen met schelden. Maar ALS dat zo is dan doe je toch geweldig zaken? Dan ben je toch beter bezig dan Barca of Real? Zij die 400.000.000 is het rood staan om de CL te kunnen winnen?

Laat ons lekker jeugd scouten en opleiden. 2011-2012 ik heb er zin in en laten we hopen op een pracht seizoen!

Dit is wel heel doorzichtig.. Wordt je uikekotst in Rotterdam, zeg gewoon iets negatiefs over Ajax. Vind het een beetje een onderschatting van het intelligentieniveau van de Feyenoord aanhang.

Naja, ik zou ook in de war zijn als ik m'n eigen rouwadvertentie op de deurmat zou vinden.

20 juli 2011 om 12:24

Beter zou ik het niet kunnen zeggen. Fer wil weg, krijgt de van de fans de wind van voren dus vertel ik iedereen dat ''ik nooit bij Ajax ga spelen''. Het had nog beter geweest als hij '020' had gezegd. Hadden ze op de Coolsingel al met de polonaise begonnen...

Persoonlijk vind ik het prima. Tussen beide clubs is een grote rivaliteit (dat door te veel mensen van beide kampen als een onnodige oorlogstrijd wordt beschouwd) dus lijkt me dit logisch. Alleen jammer dat men in beide steden wel accepteert dat spelers naar psv gaan. In mijn mening zou dat ook niet kunnen.

Makkelijk scoren van de journalist en boeiend of Fer dit roept of niet. Als de juiste hoeveelheid doekoe voorbij komt en hij het nivo zou halen liep hij al in de Arena 
Dit soort uitspraken geloof ik alleen van jongens als Immers al was die net zo loos 

Hoezo goedkoop? In een interview wordt 'm gevraagd voor welke club hij in Nederland niet zou willen. Gezien zijn hele jeugd bij Feyenoord zegt 'ie Ajax. Dat zou hij een maand geleden, een jaar of zelfs 3 jaar geleden ook hebben geantwoord.

Gezien de huidige situatie is het echter opeens meer relevant, vandaar ook dit item op VZ. Dit is heus geen Pr-charmeoffensief hoor, die jongen is ook niet achterlijk

ik denk dat fer zichzelf heel wat vind. misschien overschat hij zichzelf. ik weet niet of hij aan de bak komt als hij naar twente gaat.

Fer moet blijven al loopt zijn contract af, dit wordt zijn topjaar als voetballer!

Fer mag eerst kijken wat die met feyenoord heeft gepresteerd en dan pas een grote bek hebben. Je hoort er voor je club te zijn en niet zo zielig zieltjes te winnen door te zeggen ik ga nooit naar ajax! Ik ben benieuwd dan als ajax hem het geld bied! ( wat ik niet hoop als ajacied)

Oh Fer een gerustselling: Ajax zou jou toch niet willen of laten spelen,

Ik roep al jaren. Lekker laten gaan deze jongen!. Afgelopen jaar toen hij in de lappenmand zat speelde we veel beter! En wonnen we veel meer. En weet je hoe dit komt. Die Fer is geen goede voetballer. Als hij 10 jaar geleden bij Feyenoord speelde was hij al lang vertrokken. Gewoon omdat hij niet goed is. Is dat nou zo moeilijk. Deze jongen vertraagd het spel altijd maar tikie terug. Loopt zich altijd vast. Omdat hij met oogkleppen rondloopt. Heeft niet die mentaliteit om zijn tekorten te verbergen. Kuyt was ook geen super voetballer maar door passie en mentaliteit gewoon een super speler voor Feyenoord. En dan maar roepen ik wil voor de prijzen spelen. Deze speler heeft het afgelopen jaar voor gezorgd dat Feyenoord overal voor werd uitgeschakeld. Hij miste een niet te missen kans in de 90e min. tegen Gent en miste een strafschop tegen Roda waardoor we werden uitgeschakeld voor de beker. Dat allemaal net achter elkaar. Waardoor de groep steeds verder in de put kwam.
Maar ze moeten van Fer wel buiten het veld afblijven en geen kaart naar zijn huis sturen. Dat gaat nergens over en is te gek voor woorden.

Wat zijn sommige Ajaxsuporters domme gasten hier zeg! mee aangesproken voelen als iemand niet voor hun clubje wil uitkomen, snik snik .. damn zeg!

Domme vraag word hem gesteld, voor welke club zou je niet voor uit willen komen?? en dan snap je wel dat hij zegt ajax, .. daar wil ik dus nooit voor uitkomen.
stel die vraag aan een ajaxspeler, krijg je dezelfde antwoord! raar he?

en dat dit nog voorpagina nieuws ook! nutteloze artikel VZ en dat al vanaf gisteravond voorpagina is?????

Geen zorgen Leroy, bij Ajax ben je niet eens welkom en zitten we niet te wachten op nog een overschatte voetballer. Fer is een voetballer die meer praatjes heeft dan ballen en bovendien vind ik hem maar matig op het veld, nee niet omdat ik Ajacied ben.

Hoe hij nu met Feyenoord, toch een mooie club welke alle hulp kan gebruiken in deze voor de club zware tijden, is gewoonweg belachelijk! Snotjochies die zich groter voelen dan de club.. Echt.. Laat hem dan maar naar Enschede gaan, ik zou zo'n speler namelijk niet meer bij mijn club willen hebben..

en bij ajax zit niemand te wachten op Fer ....of zegt Fer zulke dingen om weer in genade te komen bij de feyenoord fans??nou dat kan hij gerust vergeten ze zullen die man uitfluiten,t is ma beter dat Fer vertek in rotterdam

wie zegt dat ajax hem wil?
Ik vind het niet eens een opvallend goede voetballer.

Wat is nou precies het probleem dan?, waarom vallen er zoveel mensen over Fer heen?

De interviewer ''zijn er clubs in Nederland waar je niet zou willen spelen?''
Fer ''in Nederland?
Interviewer ''ja...''
Fer ''ik zou niet naar Ajax gaan, nee.

Nou...schandalig hoor, geeft gewoon normaal antwoord.
Ik geloof ook geen seconde dat hij dit zegt om goedkoop te scoren bij de achterban...dit zou vrijwel elke Feyenoorder zeggen ongeacht de situatie.

Stel je die vraag aan een Ajacied dan zal in 99,9% van de gevallen het antwoord Feyenoord luiden....erg schokkend en nieuwswaardig natuurlijk.

Sensatie stukje van VZ, een Feyenoorder die iets over Ajax zegt is natuurlijk scoren...dan maak je een quote in de kop nog iets smeuiger en kassa. Apart toch, want de hele situatie heeft niks met Ajax te maken...

Ben dan ook verbaasd over de hoeveelheid verontwaardigde reacties op iets wat voor mij heel logisch is...vraag en antwoord. Dat er dan ook nog Ajacieden zijn die dit beledigend vinden en op hun p** zijn getrapt...wat had je dan voor antwoord verwacht?

Maar het zij zo...berichten worden hier vaak klakkeloos overgenomen als waarheid en gelooft zonder enige research te doen.

Wat weten we nu echt? Dat Fer weg wil. Hierna is hij bedreigd, uitgescholden enz. Iedereen spreekt over het gerommel bij Feyenoord. Iedereen zegt dat geen speler de laatste jaren beter is geworden bij Feyenoord. Dus wat doet een speler met ambitie? Die wil gewoon een transfer, zoals er duizenden transfers in de wereld zijn.
Waarom laten we de hele zaak Fer niet gewoon rusten.
Trainers kunnen weg, bestuur kan weg, spelers kunnen weg. En wie zijn de enige die blijven? Juist de supporters en die zien de hele club naar de knoppen gaan, maar hier doe je met schelden enz. helemaal niets aan.
Als ik Fer was zou ik de luwte in het buitenland zoeken, want de haat zit bij sommigen heel erg diep. Zo diep dat elk interview negatief uitgelegd wordt.
Uit onmacht zal er een groep blijven die hem wil krenken.
Wijnaldum heeft geluk, want hij blijft zo buiten schot.
Ik ben bang dat Vlaar en de Vrij nu al spijt hebben van hun verlenging.
Ik heb geen zin een seizoen tegemoet te gaan waarbij alle randzaken belangrijker gemaakt worden dan de wedstrijden.

Als ik Twente zou zijn, zou ik laten zien dat je hem wilt hebben of er mee stoppen die jongen gek te maken. Je zag aan zijn gezicht heel duidelijk wat hij dacht toen hij de vraag kreeg wat hij vond van de handelswijze van FC Twente. Ik vermoed dan ook dat als hij deze winterstop niet vertrekt hij na dit seizoen ook niet naar Twente gaat. Misschien naar een andere club (buitenland) of hij tekent bij.

Nog even voor de mensen die dit slecht geschreven artikel verkeerd hebben begrepen:

Het werd Fer gevraagd of er een Nederlandse club was waarvoor hij niet zou willen spelen. Is het dan niet logisch als Feyenoord speler dat je Ajax noemt? Heeft niks met enige goodwill te maken.

Al die emotionele reacties hier van: ''we willen jou ook niet!'' en ''hij is te slecht voor onze bank!''

Al zou Anita dat over Feyenoord zeggen, zou me niks, maar dan ook echt niks uitmaken. Zelfs al zou een Lodeiro of een Atouba dat zeggen. De sportieve prestaties erbuiten gelaten.

Dat vind ik altijd van die onzinuitspraken van Feyenoorders. Ajacieden hoor je dit omgekeerd haast nooit zeggen. Waarom zou je als Leroy Fer zijnde Ajax moeten haten? Alleen omdat dit goed overkomt bij een deel van de achterban? Vind het te kinderachtig voor woorden.

Een uitspraak van Fer om de Feyenoord supporters mee te winnen. Walgelijk de manier waarop hij Ajax even negatief moet noemen om vervolgens te hopen dat de Feyenoord supporters hem vergeven. Misschien moet Fer eens nadenken, dan weet hij dat hij helemaal geen kans maakt om bij Ajax te spelen. Daar wordt gespeeld met snelheid, techniek en pure balbeheersing. Alles wat Fer niet beheerst!

Zielig ventje die Fer. Hebben ze ook niet nodig bij Ajax. Ik vind persoonlijk Anita beter. Hij wil niet naar Ajax en Ajax wilt hem ook niet. Dat hij gauw optieft uit de Eredivisie.

20 juli 2011 om 15:38

Precies Ajax is zoiezo uitgesloten, dus nutteloze discussie, dus klaar

Zeer slecht artikel trouwens b t w, snap ook nie waarom ik reageer, denk dat ik knetter ben,

Nou Ajacieden, jullie roepen het al jaren, maar we hebben de eerste gevonden hoor. De eerste Feyenoorder (nou ja, in naam dan) die Ajax meer haat dan hij van Feyenoord houdt. Wat een superzielige poging om goodwill te kweken bij het Legioen, die daar gelukkig niet in zullen trappen en Fer blijven uitkotsen. Houd gewoon je muil en ga voetballen, of vraag aan ome Joop of hij je niet alsjeblieft wilt komen ophalen. Leg desnoods de rest zelf bij als je zo graag weg wilt.

Als hij echt een ''feyenoord hart'' heeft, gaat ie niet forceren om naar twente te vertrekken.
Na zo een dramatisch jaar voor Feyenoord, vindt ik dat hij als mede verantwoordelijke gewoon mee moet werken aan een seizoen, waarin er weer gelachen kan worden in de Kuip. Aangezien er geen opties zijn om daadwerkelijk een stap vooruit te maken. Alle respect voor Twente die de laatste 3 a 4 jaar geweldig presteert hebben, maar je laat je club wel in de steek, dat is mijn mening.

Fer is misschien een sympathieke jongen op het veld maar ik denk niet dat Ajax zit te wachten op Fer. Dus zijn reachtie ''voor Ajax zal ik nooit spelen'' zal wederzijds zijn... Ajax is al meer dan voorzien van genadigde middenvelders. Eigenlijk is het min of meer het intrappen van een open deur.

20 juli 2011 om 23:45

Zeg je dit om iets terug te zeggen? Is vrij logisch dat je als feyenoordfan nooit voor ajax wil spelen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren