Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Luc moet plezier terugkrijgen en wil maar één ding: knallen bij Feyenoord'

Laatste update:

Luc Castaignos laat er geen twijfel over bestaan: wat hem betreft speelt hij komend seizoen weer in De Kuip. De spits kende een tegenvallend debuutjaar bij Internazionale en denkt zijn carrière op het oude nest weer nieuw leven in te kunnen blazen. Zaakwaarnemer Karim El Atmani bevestigt dat in Voetbal International. “Hij wil volgend jaar spelen en denkt dat Feyenoord daarvoor de beste optie is.”

/

Feyenoord is bovendien de meest reële optie, aangezien vorig jaar werd afgesproken dat de Rotterdammers de eerste optie zijn wanneer Internazionale Castaignos wil verhuren. “Het is niet een keiharde afspraak, maar het staat er wel”, zegt El Atmani. “De Italianen kunnen het hard spelen. Zij kunnen bepalen waar ze Luc naartoe sturen, want er is volop interesse uit Engeland, Duitsland en Italië zelf, maar Luc gaat op zijn strepen staan.”

“Hij wil volgend jaar spelen en denkt dat Feyenoord daarvoor de beste optie is. Luc heeft het geprobeerd in Italië en het is niet geworden wat we er allemaal van hadden gehoopt. Nu is het tijd dat hij het plezier in het voetballen terugkrijgt en daarom wil hij maar één ding: knallen bij Feyenoord”, besluit de belangenbehartiger.

Moet Feyenoord Luc Castiagnos terughalen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zaakwaarnemer Karim El Atmani? Geen Arie Treffers meer? Die man had Luc namelijk niet zo gek moeten maken om naar Inter te gaan, dit scenario had iedereen kunnen voorspellen namelijk.

12 juni 2012 om 17:55

Karim el atmani werkt samen met Arie Treffers...

OT: effe serieus, hoe durf je als zaakwaarnemer te roepen dat ' het allemaal niet is geworden wat we ervan hadden gehoopt'

WTF had je ervan gehoopt dan? Dat als je een jonge jongen uit zn beschermde omgeving trekt en m neerzet in het land waar zelfs italianen niet doorbreken, dat hij dan zich in het eerste speelt??? Nederland is HET land waar spitsen opgroeien en klaargestoomd worden voor de nederlandse top. Niet alleen nederlanders (v Niselrooij, van Basten, Kluivert) maar ook buitenlanders (suarez, Zlatan, Guidetti)

En dat geld? Dom korte termijn denken; gokken op snel 1 miljoen pakken, terwijl je 30 miljoen op de lange termijn kan pakken..

Ouasim Bouy van Ajax naar Juventus, is de volgende en Ola John solliciteert ook naar een carriere als zn broer Collins..

12 juni 2012 om 19:14

Hoezo?
Als ik het goed begrijp speelt Castaignos dus dadelijk bij Feyenoord voor een Internazionale salaris. Je kan ook zeggen dat hij dat verdomd goed geregeld heeft.

Voor Bouy en Ola John gelden heel andere voorwaarden om te slagen bij hun club.
Ben het natuurlijk wel met je eens dat talenten eerst in de Eredivisie moeten slagen voordat ze een transfer maken.

Maar daar heeft Arie wel lekker 450.000 euro mee verdiend....

12 juni 2012 om 18:47

Precies! Noem mij 1 zaakwaarnemer die in het sportieve belang van een speler denkt? Ze heten niet voor niets makelaars...

zie je nou wel, eerst weg gaan en nu met de staart tussen de benen terug. leren al die jochies niet van anderen die dezelfde fout eerder maakten?

12 juni 2012 om 17:20

"en nu met de staart tussen de benen terug"

En met een hele dikke portefeuille om het leed van die staart te verzachten. Ik zou jou nog wel eens willen zien als je de kans zou krijgen. Het is zo makkelijk vanaf de zijlijn kritiek te hebben, maar als gewone Rotterdamse of Amsterdamse jongen de mogelijkheid te krijgen in korte tijd financieel onafhankelijk te zijn, zeg daar maar eens nee tegen.

12 juni 2012 om 17:32

Hij heeft inderdaad een mooi contract nu. Echter indien hij echt vertrouwen en een realistische blik op zijn eigen kunnen had gehad dan was hij in Rotterdam gebleven. Hij had er voor gezorgd dat hij zich bij Feyenoord tot een topper had ontwikkeld dit jaar en was deze zomer veel rijper naar een beter team verkast. Dan was hij nu 2 stappen verder in zijn carrière dan dat hij nu is en had het financieel nog beter voor hem uitgepakt.

12 juni 2012 om 17:34

Als mijn potentie vergelijkbaar was als dat van Castaignos en je herhaaldelijk gevolgd wordt door grote clubs. Dan zou ik serieus bij Feyenoord blijven om door te groeien. In een vertrouwde en veilige omgeving voor 50.000 man spelen, met talenten en een goede trainingstaf. Daar leer je meer van dan kijken naar het eerste team en hopen een keer 5 minuten te maken. Tuurlijk je salaris gaat er op korte termijn hard op vooruit maar de kans dat je op de lange termijn meer welvaart én welzijn hebt zouden mij met mijn voeten aan de grond houden.

Die jonge vluchtige generatie op zoek naar quick-cash zijn in mijn ogen mietjes. Te bang om in eigen capaciteiten te geloven dat ze de top na een aantal jaar ontwikkeling ook halen.

12 juni 2012 om 17:39

@polop

Daar is geen speld tussen te krijgen wat je zegt. Maar hij had de kans vorig jaar en of de ontwikkeling van Luc door was gezet weet niemand zeker. Hij had wel een been kunnen breken en nooit meer zo'n kans gehad. Ik vind dit meer een geval van weten wat je hebt en niet weten wat je ooit kunt krijgen.

12 juni 2012 om 17:46

Ja en vooral de ouders, die geen vertrouwen hebben in hun zoon.

12 juni 2012 om 19:07

@marsefeyen - ja als ze hier een contract voor 4 jaar tekenen bij een van de topclubs zijn ze zeker niet financieel onafhankelijk?? Enige die er baat bij hebben zijn de zaawaarnemers die die jonge jongens het hoofd op hol brengen en zo ver manipuleren dat ze blind doen wat deze lui zeggen dat goed voor ze is.

12 juni 2012 om 19:07

@marsefeyen - ja als ze hier een contract voor 4 jaar tekenen bij een van de topclubs zijn ze zeker niet financieel onafhankelijk?? Enige die er baat bij hebben zijn de zaawaarnemers die die jonge jongens het hoofd op hol brengen en zo ver manipuleren dat ze blind doen wat deze lui zeggen dat goed voor ze is.

Hopelijk komt hij, heeft toch een aardig scorend vermogen

Mulder
Janmaat
De Vrij
Vlaar
Martins Indi
Vormer
Clasie
Schaken
El Ahmadi
Goossens
Castaignos
12 juni 2012 om 17:31

Goossens zal absoluut geen basisplaats krijgen. Cissé of Fernandez (als Castaignos komt tenminste) zal daar staan en ik denk Manu en Cabral als 2e keus. El Ahmadi zal ook niet op '10' komen te staan. Ik ben bang dat daar toch echt immers komt. Als 2e keus is daar vilhena. Hij zal het moeten gaan uitvechten met Vormer en Clasie

12 juni 2012 om 17:31

Ik ben het niet helemaal met jou eens.

Luc heeft maar 1 seizoen redelijk gepresteerd. Hierin scoorde hij 15 x. Tussen Kuyt en Guidetti is er niemand geweest die meer dan 20 x gescoord heeft voor Feyenoord. Persoonlijk vond ik die 15 doelpunten van Luc dus niet een extreem geweldige prestatie.

Hij vond zichzelf daarna al te goed voor Feyenoord en nu wilt hij ineens komen vlammen?

Nee, van mij hoeft Luc niet meer terug te komen. Ik hoop dat van Geel gaat voor dat jonge talent van City en daarnaast Archabar vaker zijn minuten laten maken om hem klaar te stomen.
Mocht dat talent (sorry, ben zijn naam vergeten) niet haalbaar zijn, dan zou ik Cissé in de spits zetten.

Ben het wel met je eens dat Feyenoord van mij best op een 4-2-3-1 systeem mag spelen, net als Nederlands elftal, maar ben bang dat het toch gewoon een 4-3-3 systeem wordt.

Mulder
Janmaat
De Vrij
Vlaar
Martins Indi
El Ahmadi
Clasie
Vormer
Schaken
Cisse/Archab
Goos/Fernanz
12 juni 2012 om 17:52

Okay dus jij zegt letterlijk ''persoonlijk vond ik die 15 doelpunten van Luc niet een extreem geweldige prestatie.''

Even serieus.. jij vindt 15 goals van een 17/18-jarige (!!) zonder enige eredivisie ervaring (!!) en spelende in een dramatisch slecht (!!) Feyenoord niet geweldig???

Kom op zeg..

12 juni 2012 om 19:25

Ik begrijp je wel. Als Castaignos zo graag had willen vlammen, had hij een jaar langer in Rotterdam moeten blijven. Nu heeft zijn ontwikkeling echter een jaar lang stilgestaan. Niet bepaald bevorderlijk voor een jonge speler.

Een knappe prestatie dat hij bij een degradatiekandidaat 15 doelpunten wist te maken op zulk jonge leeftijd, maar dat garandeert geen succes in de toekomst. Zijn instelling zal ook bepalend zijn. Zijn voormalige ploeggenoten hebben zich goed ontwikkeld en met veel plezier gespeelde. Castaognos daarentegen is mogelijk zelfs achteruitgegaan en vertoont misschien zelfs vedetteneigingen.

12 juni 2012 om 20:35

Een jaar op het trainingsveld staan met Milito en Forlan kunnen je niet slechter maken lijkt me. Dat je op de training je duels met Lucio en Samuel uitvecht is ook enkel leerzaam in mijn ogen. Ik denk dat hij meer heeft geleerd dan een jaar Feyenoord.

12 juni 2012 om 21:29

Beste Tjompies,

Jij snapt er werkelijk helemaal niets van!
Ik heb al een seizoenkaart sinds 1991 van de mooiste club van Nl.
Wat Castangois heeft gepresteerd in zijn 1e jaar in het 1e is uniek hoor.
Een aantal feiten vanaf de A1 en dat in het 1e gelijk 15 goals is gewoon knap.
In het begin van het seizoen 2010-2011 zette Been hem ook wel een links of rechtsbuiten.
Feyenoord werd 10e en in het hele seizoen werd Castangois nauwelijks goed aangespeeld.
Daarbij toen Feyenoord in 98-99 de laatste landstitel binnenhaalde scoorde Julio Cruz ook 15 goals.

12 juni 2012 om 21:44

@thereddevil

Forlan was hopeloos uit vorm. Lucio en Samuel kom je echt niet zo vaak tegen in een selectie met 28 man. In een jaar heeft hij geleerd dat het een verkeerde keuze was anders zou zijn wens om terug te gaan niet aanwezig zijn.

Je zegt het zelf al, het trainingsveld. Op het moment dat het om de knikkers gaat zit Luc lekker warm op de tribune. Daar leer je evenveel van als dat wij met zijn allen naar Sport1 zitten te kijken.

Bij Feyenoord had hij een vol seizoen kunnen spelen met een staf met een bak aan ervaring die hem genoeg bij hadden kunnen brengen.

Hoop echt dat die terugkomt. Denk dat hij het fantastisch zal kunnen doen dit jaar.

12 juni 2012 om 17:20

als ik feyenoord fan was geweest had ik m geeneens meer willlen hebbben.... mennneer koos voor t geld en liet clupppie in de steek....en nu hij niet is geslaagd op hangende pootjes terug? zoek t uit luc!!!!!

12 juni 2012 om 17:27

Het is daarom ook maar goed dat jij geen feyenoord fan bent. Luc is gewoon welkom in de kuip. Ik hoop dat ie critici de mond snoert en er gwn 20 in schiet !

12 juni 2012 om 17:28

Hij had Feyenoord met een Jaarcontract alsnog 3,5 miljoen opgeleverd dus zo erg is het allemaal niet. Bovendien is het nog steeds een Feyenoorder en die zijn altijd welkom, oer-feyenoorder Wim Jansen maakte ook de overstap naar Ajax, Gio werd ook weggejoond toen hij vertrok op jonge leeftijd. Die zijn later ook gewoon welkom geweest toen ze terug wilden keren dus ik zou niet inzien waarom Castaignos niet. Die jongen is opgegroeid bij de club en draagt de club gewoon een warm hart toe, net als Wijnaldum en Fer trouwens.

12 juni 2012 om 17:31

20? het is geen suarez veel teoverschatten speler...

12 juni 2012 om 17:33

draagd feyenooord een warm hart toe ? dooor vooor geld tekiesen je denk je nou egt dat hij dacht ik maak feyenoord 3.5 miljoen rijker? wake up maine ... hij dacht hallo bankrekening!!!!

12 juni 2012 om 17:44

Twee seizoenen terug, het rampseizoen, schopte hij er ook gewoon 15 in hoor. Dat in een slecht draaiend elftal. Zelf ondertussen ook weer ouder en dagelijks met toppers getraind. Ik denk inderdaad ook dat Luc er wel 20 in schopt.

12 juni 2012 om 17:45

Ik snap jou niet helemaal the-fan. ALS jij Feyenoord fan was geweest zeg je aan het begin, en aan het eind zeg je al: Zoek t uit luc !!!

Waarom zeg jij zoiets als je niet voor Feyenoord bent ?

Daarnaast: Hij liet ons niet in de steek. Dat deed De Guzman door gratis te vertrekken. Castaignos werd verkocht voor een prima bedrag, en hij maakte een leuke transfer naar Inter. Niks mis mee in mijn ogen. Tuurlijk had die bij kunnen tekenen, maar toen het gerucht er was dat Drenthe terug zou komen hoorde ik ook niemand zeggen dat hij voor 't geld gekozen heeft toen.

12 juni 2012 om 17:53

Doordat de Guzman ons 'in de steek' liet is hij niet meer welkom? Volgens mij waren we ook blij dat Tomasson en vhooijdonk terugkwamen en die speelden het net zo smering/ misschien nog wel vuiler.
OT: Castaignos lijkt me zeer welkom. Ze missen nog een goede spits. Ben echter toch erg benieuwd welk systeem Co Adriaanse volgend jaar gaat spelen. Cootje he? Want Koeman zou best eens vmarwijk op kunnen volgen

12 juni 2012 om 17:55

deze is voor Frdre en mvdw1995 samen... ten 1e hij traint met toppers speelt er niet mee... ten 2e het is een discussie beste mvdw...ten 3e hij liet julllie wel in de steek want hij was genoeg voor 15 goals voor zijn cluppie waarmee hij een seizoen der na een belangrijke schakel had kunnen wezen...ten 4e had ie kunnen weten dat ie bij inter nooit vaste waarde had kunnnen worden gezlen met zijn spel en concurrentie.... ten 5e.. die man rook geld en dacht egt niet ik maak feyenooord rijk... nog een punt 6?

deze jongen had zich gewooon moeten ontwikkelen bij feijenoord maar dacht... ach ff cashen lukt t niet kom ik gewoon weer terug... en t word gegeten als een warm broodje vandaar dat ik zei zoek t uit luc

12 juni 2012 om 18:19

Ha ha ha
Jullie zijn komische supporters als jullie jezelf zo "mogen" noemen. Dus jullie denken aan Feyenoord de club en de club alleen?

Het geval de Guzman zou allang vertrekken en in het laatste half jaar wil Feyenoord zaken gaan doen met clubs. Wacht je iets langer dan loopt hij gratis weg, waarom zou je dan nog betalen? Feyenoord heeft dom gehandeld en te lang gewacht.

Feyenoord speler Luc heeft ook zijn keuze gemaakt. Als hij een sterspeler wordt in de wereld zoals Seedorf dan is hij vast ineens van harte welkom op het oude nest. Feyenoord die alleen maar rood heeft gezien voor jarenlang en spelers als Luc en Drenthe die het aardig hebben verminderd zijn niet welkom?

Dus als echte van denken jullie ook nooit in het belang van een speler. Vlaar de held van Feyenoord zal ook niet daar afsluiten en gaat ook ooit weg. Dan laat hij dus waarschijnlijk zoals velen ook jullie club in de steek? Gimme a break.

ik vind het niet echt loyaal van Castanios om eerst weg te gaan en dan met de staart tussen de bene terug te komen, ik zou als Feyenoord moet hem afspreken at hij nu gewoon de jaren van zijn contract uitzit en dan pas weg mag

12 juni 2012 om 17:20

Feyenoord heeft 5(?) miljoen aan hem verdient terwijl hij nog maar een jaartje een contract had. Ik denk dat ze bij Feyenoord niet klagen.

12 juni 2012 om 17:28

Geen 5 max 3,5 geloof ik.
We mochten sowieso niet klagen, zijn contract had namelijk ongeldig verklaard kunnen worden (labyad-situatie) dus Feyenoord kon niks anders dan aannemen wat geboden werd.

On:
Al eerder egzegd, leuke speler en kan van waarde zijn. Alleen zit er een groot nadeel aan, het is alleen huren. Dus we verdienen er niks aan als hij presteert en volgend jaar weer naar Inter terug gaat en/of verkocht wordt. Lastig.

12 juni 2012 om 17:33

Volgens mij verwar je luc met wijnaldum die had een jaarcontract en is voor vijf miljoen weg gegaan.
Bovendien stond hij nog 2/3 jaar onder contract bij Feyenoord.

On: Zou toch de beste optie zijn voor Feyenoord voor de spitspositie. Zelf heb ik liever een wat oudere speler dat al een hoop ervaring heeft. Maar luc is een goede speler. Is populair bij het Legioen en kent het systeem plus de club heel goed. Maar blijf erbij dat hij niet zo snel weg had moeten gaan.

Tja Feyenoord heeft er wat aan verdiend en kunnen hem nu goed gebruiken. Moet niet zo zijn dat ze in een keer een vet hoge huurprijs moeten betalen, want dan moeten ze echt verder gaan zoeken. Zoals ik het nu zie is dat Inter gewoon de ontwikkeling van deze jongen in de weg staat en het voor hem idd beter is om gewoon aan voetballen toe te komen.
In retrospectief zag iedereen dit natuurlijk aankomen en sommige nemen hem dat dan ook kwalijk. Ik zou het wel mooi vinden als hij voor een jaartje terug kan komen. Maar volgend seizoen moet Feyenoord een spits hebben die ze kunnen verkopen, dan wel uit eigen jeugd dan wel eentje met doorverkoop waarde.
Luc had natuurlijk nooit moeten kiezen om naar Inter te gaan, maar hij heeft Feyenoord daarmee geholpen en anders had Feyenoord nooit Guidetti zien spelen. Ik denk dat hij wel terug te vinden is in de Kuip aankomend seizoen, heb namelijk nog niet veel andere opties gehoord.

en komt die raiola straks weer lekker jeugd spelers naar zich toe lokken en zo snel mogelijk naar italie of een ander zuid euopees land verpatsen, die gladjanus.

12 juni 2012 om 17:24

Ik kan me nog een heel klein beetje voorstellen dat je de heer Raiola niet zo mag, maar in deze kwestie wast hij echt zijn handen in onschuld.

12 juni 2012 om 17:42

dat klopt in dit geval,maar mijn antipathie tegen hem is gevoed omdat hij jonge kansrijke talenten naar zware competities stuurt/verkoopt waar ze vervolgens verpieteren
ik hoop voor jullie dat hij van jullie jeugd afblijft.

"luc heeft het geprobeerd in Italië en het is niet geworden wat we er allemaal van hadden gehoopt."

Waar hadden ze dan op gehoopt? Als jong talent naar Italië... Lekker naïef. Het zou voor alle drie partijen (castaignos, Inter & Feyenoord) wel mooi zijn. Castaignos kan dan met een dik contract op zak toch nog bij Feyenoord aan spelen toekomen. En voor Inter is het te hopen dat Castaignos zich goed zal ontwikkelen. Met als positief voorbeeld natuurlijk Guidetti!

Natuurlijk is het dom van Castaignos over te stappen, hij heeft totaal niet vanuit Feyenoord belang gehandeld. Feyenoord had veel meer plezier van hem kunnen hebben, nog wat jaartjes kunnen spelen en meer geld kunnen beuren. Nu maar waarschijnlijk rond de 3 miljoen (verwacht, want niet bekend).

Maar vanuit Feyenoord gezien is Castaignos gewoon een goede optie om goedkoop volgend jaar weer een eerste spits te hebben. Waarschijnlijk niet zo goed als Guidetti, maar ik zie geen andere betaalbare optie.

goldddigger die catagnios... nog ff en hij zegt als kuijt hier kom ik terug.... yeah right!!!

Castaignos is te vroeg weg gegaan, dus nu komt hij terug om zich verder te ontwikkelen. Hij loopt nu zwaar achter bij spitsen als Luuk de Jong en Ricky van Wolfswinkel.

Ik kan je wel vertellen dat Luc niet te vergelijken is met die rare Guidetti,daar waren de Feyenoord fans maar wat verwend mee.

Ik begrijp de negativiteit hier over deze jongen niet zo. Hij heeft Feyenoord (niet zo bedoeld, maar toch) geholpen aan een paar miljoen die ze goed konden gebruiken. En hij is voor zijn kans gegaan bij Inter, tegen een ongetwijfeld goed contract. Dankzij deze gang van zaken is Guidetti gehaald en heeft Feyenoord een topseizoen gedraaid. Allemaal prachtig toch?? En nu kan Feyenoord hem misschien zelfs weer een jaartje huren tegen een redelijke prijs. Lijkt mij een win/win situatie..

Dit bevestigd wat iedereen al zei vorige jaar: te vroeg vertrokken, maar wat mij betreft is hij weer welkom

Laat maar lekker in Italie wegstikken die ondankbare geldwolf.

12 juni 2012 om 17:41

Dat kan ik me heel goed voorstellen. Als ik voor Feyenoord was zou ik ook een lange neus maken naar Castaignos, Wijnaldum en Fer, die stuk voor stuk hun clubliefde veinsden en 'hun club' voor de centen in de steek lieten. Net als Royston Drenthe trouwens, die laatst nog een open sollicitatie deed en zelfs claimde dat het succes van Feyenoord leunde op jongens zoals hij. Jongens, die wisten wat het Feyenoord-gevoel was en wat het betekende voor het embleem en het shirt te vechten... Pardon!?

12 juni 2012 om 19:10

@gomes1psv

Wat is er eigenlijk verkeerd geweest aan het vertrek van Wijnaldum? Dat heb ik nooit gesnapt. Wat wordt er dan verwacht, dat hij voor eeuwig bij Feyenoord blijft? Feyenoord heeft er nog geld voor gevangen, ik heb niet het gevoel dat hij Feyenoord 'genaaid' heeft. Van mij mag hij echter weer terug, eerste seizoenshelft vond ik hem nog wel energiek en goed, maar hij heeft echt teleurgesteld!

12 juni 2012 om 21:56

Het vertrek op zich is niet erg, maar ik kan me wel voorstellen dat je je als Feyenoordfan geflest voelt door Wijnaldum. En ook als Psv'er vind ik het niet echt leuk dat hij constant loopt door te emmeren over hoeveel hij van Feyenoord houdt, hoeveel hij aan die club te danken heeft en hoe graag hij daar wil afsluiten. Want hij zet dat gevoel geen enkele kracht bij, door naar PSV te verkassen. Dan denk ik: kap daarmee, je speelt nu voor Psv. Deal with it! Die zoetzappige uitingen van clubliefde gelooft niemand nog. In die zin vind ik het voor de Feyenoordfans wel mooi dat zij boven Wijnaldum zijn geeindigd. Wijnaldum, die hun club juist verliet voor sportieve verbetering...

12 juni 2012 om 17:43

Voor een "gekke vriend" heb je weinig verstand van zaken.

Voor alle mensen die iets negatiefs zeggen over Luc;
Hij is transfervrij naar Inter gegaan omdat zijn contract niet rechtsgeldig meer was.
En heeft Feyenoord zijn 2,5mil. tekengeld gegund.
dus hij heeft een groot Feyenoord hart.

12 juni 2012 om 17:46

Ja, de goedzak. Naar Inter gaan was ook echt de enige optie die die jongen had.

12 juni 2012 om 17:46

en zelf is ie er niet op voor uit gegaan? come on... hij eet er zeker beter van!!!!

12 juni 2012 om 17:51

Als hij een geldwolf was had die de 2,5mil wel zelf gehouden

12 juni 2012 om 18:00

wat verdient ie dan bij inter i bet double than at feyenooord maine

Vind de feyenoord fans hier toch wel 'n beetje hypocriet, Castaignos wordt weer met open armen ontvangen in de kuip, terwijl bv Fer en Wijnaldum telkens grote verraders en sukkels worden genoemd.
Of zijn die volgend jaar ook ineens weer van harte welkom, mocht Feyenoord nog een middenvelder nodig hebben?

12 juni 2012 om 17:54

Luc ging naar Inter, Fer naar Twente, Wijnaldum naar Psv. Dat zegt genoeg voor je lijkt me..

13 juni 2012 om 12:45

Fer en Wijnaldum hebben gewoon een realistische stap gemaakt, binnen Nederland, veel kans op speeltijd, dus veel kans om te slagen. Castaignos heeft zich om laten praten door z'n zaakwaarnemer, das 't enige verschil,

oke achteraf kun je zeggen, Fer en Wijnaldum zijn naar een concurrent gegaan, maar dat had ook niemand verwacht aan 't begin van het seizoen,

Hopen dat hij een beetje klikt met Immers voorin.

Als feyenoord zo gaat spelen dan maken ze een grote kans om hoog te eindigen.

Mulder
Janmaat
de Vrij
Vlaar
Nelom
El ahmadi
Clasie
Schaken
Immers
Goossens
Castaignos

Hij wil knallen voor Feyenoord met zijn Inter salaris.
Feyenoord moet hem niet terug nemen,dan moedig je al die jonge ventjes aan om toch die stap te maken als hij komt,slaag je niet,dan mag je met je buitenlandse salaris gewoon op leen terug gaan...

Hij voelde zich te goed voor Feyenoord,en als ze afgelopen seizoen 10e waren geworden had hij ook vast niet terug willen gaan,maar 2e en Europees voetbal veranderd de boel natuurlijk...

Domme gast.
Had gewoon bij Feyenoord moeten blijven, in plaats van het hoog in zn bol te krijgen en te denken dat ie al bij een club als Inter potten kon breken.
Nu gedoemd om als slaaf gebruikt te worden

Eerst weg willen en uit eindelijk naar ze oude club terug willen. Als Feyenoord moet je zegge, doei je wou toch zo graag weg.

12 juni 2012 om 19:33

Je heb gelijk, maar het is wel de type spits die Feyenoord zoekt en hij kent de club.

12 juni 2012 om 19:41

Maar ik vind het jammer zo grote die zich laat leiden door een tiener, die dacht het even te maken in Italie en even later terug komt, omdat ie speel minuten wilt.

Als die zich verder wilt ontwikkelen moet die vooral niet naar Feyenoord gaan. Gewoon aan een Serie A club verhuren, dan went die aan het systeem.

Leuke spits voor feyenoord, de vraag is: kunnen ze hem betalen? Als je gaat huren gooi je het geld over de boeg en dat terwijl Feyenoord geen geldboom heeft staan. Geen jeugdig talent wat klaarstaat???

12 juni 2012 om 20:30

Er is budget voor een huurspeler.

Maar goed dan nog zou ik Castaignos als laatste optie gebruiken. Als ik Van Geel was zou ik toch doorgaan met zoeken naar een transfervrije spits die we definitief kunnen overnemen. Misschien niet nu maar bijv als hij goed presteert dat hij dan een afkopingsclaussule heeft of iets dergelijks. Feyenoord moet namelijk nu ook eens een keer zelf een spits gaan kopen, dan kunnen ze die ook weer doorverkopen.

ik vind het een goed plan want feyenoord heeft egt een spits nodig die al een beetje ervaren is en ook jong is , natuurlijk krijgt achachbar ook speelminuten(niet eens zo weinig) maar tegen ajax bijvoorbeeld moet castaignos wel in de basis ik zeg 4-2-3-1 opstelling

Is dit dan een geschikte opstelling? Waar zou Vormer dan moeten komen??

Mulder
Janmaat
De Vrij
Vlaar
Martins Indi
Clasie
El Ahmadi
Schaken
Immers
Cabral
Castaignos
12 juni 2012 om 22:06

Ik denk inderdaad dat dit de meest geschikte opstelling zou zijn voor Feyenoord. En dan zou Vormer dus op de bank belanden.

14 juni 2012 om 17:07

Ik denk dat Cabral nog verkocht zal worden. Er is wat interesse en hij wil zijn contract niet verlengen.

En na een jaar zegt ie weer dat het weer tijd is voor een grote stap in het buitenland. Waarom blijft een voetballer gewoon niet waar hij is? Meneertje scoort tien doelpunten en waant zich een spits voor Inter, jongens toch waar gaat dit toch heen met dit voetbalcircus.

Het blijft jammer dat Castaignos niet meteen nog een seizoen (of 2) werd uitgeleend aan Feyenoord (of een andere club van vergelijkbaar niveau). Nu heeft hij eigenlijk een jaar in zijn ontwikkeling weggegooid. Niet volledig natuurlijk want van het trainen op hoger niveau leert hij ongetwijfeld ook genoeg bij, maar een seizoen als basis spits in de Kuip had hem zeker verder gebracht.

Jammer dat hij te snel is weggeweest. Hij had zich eerst tot topscoorder in de eredivisie moeten kronen en dan is op zoek gaan naar de juiste club. Hij was veel te jong en kwam binnen onderaan de rangorde. Hij is nog veel te jong om op de bank te belanden! Zo zonde! Maar als hij nu terugkeert naar Feyenoord zou wel mooi zijn. Hij kent de club en een groot deel van de spelers. Bovendien kan hij wel de nodige doelpunten scoren!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren