Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Dat Rutten in het openbaar kritiek heeft op Merab, maakt mij kwaad'

Laatste update:

Fred Rutten heeft zich niet populair gemaakt bij de clubleiding van Vitesse. De coach baalt van het uitblijven van beloofde versterkingen en haalde donderdag na de verloren bekerwedstrijd tegen Ajax uit naar clubeigenaar Merab Jordania. Algemeen directeur Erwin Kasakowski is daar niet over te spreken: "Dat hij kritiek heeft op Merab in het openbaar, maakt mij wel kwaad", zegt hij.

/

Kasakowski wil snel in gesprek gaan met Rutten. "Nu kan dat niet, want hij is ziek", zegt Kasakowski tegen Omroep Gelderland. " Van een ontslag is helemaal geen sprake, we willen gewoon met hem door. Ik heb in december nog met hem gesproken over volgend seizoen. Dat hij kritiek heeft op Merab in het openbaar, maakt mij wel kwaad. Ik ben namelijk altijd bereikbaar, dus kom naar mij toe in plaats van de media. Frustraties mogen en begrijp ik ook, maar houdt die intern."

Rutten wilde voor iedere linie een versterking, maar raakte Giorgi Chanturia en Nicky Hofs kwijt, terwijl er geen enkele nieuwe speler bij kwam. Kelvin Leerdam leek op de laatste transferdag nog te worden overgenomen van Feyenoord, maar Kasakowski weigerde om zijn handtekening te zetten. De directeur heeft hier nog geen reactie over gegeven.

Bij de afwezigheid van Rutten nam assistent-trainer Stanley Menzo vrijdagmiddag de persconferentie voor zijn rekening. "Ik begrijp de speculaties, maar ik heb nog geen contact met hem gehad. Ik weet niet beter dan dat hij ziek is", noteerde Voetbal International uit Menzo's mond. Naast Rutten meldde ook technisch directeur Ted van Leeuwen zich vrijdag ziek.

Denk je dat Fred Rutten het seizoen zal afmaken bij Vitesse?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
1 februari 2013 om 13:59

en waar heene dan? Terug naar Twente? Moeten ze daar eerst die oneliner eruit sturen..
nee laat die Erwin Kasakowski maar even zien hoe de verhoudingen liggen normaal gesproken. Ik vind wel dat Rutten gelijk heeft hoor. Dan mogen ze daar zelf beslissen of een beetje kritiek een reden is om een goede trainer eruit te zetten. Maar Fred Rutten houd wel zijn rug recht en dat siert hem wel.

1 februari 2013 om 14:07

Het siert Fred inderdaad dat hij zijn rug recht houdt, maar de vraag is hoe verstandig dat is om dat via de media te communiceren. Natuurlijk legt Rutten de vinger op de zere plek. Maar de kwestie intern houden had mij professioneler geleken.

1 februari 2013 om 14:13

Goede trainer ? hoezo ? beker en intertoto cup met twente, maakt dat iemand een goede trainer ? In Duitsland ontslagen...bij PSV nooit wat gewonnen.... hoezo goede trainer ? leg eens uit....?

1 februari 2013 om 14:18

Perfecte assistent trainer geloof ik wel. Maar het eerste dat hij moet doen is à la van Hanegem een woordvoerder nemen voor de media contactmomentjes, want de beste man is gewoon niet serieus te nemen. Gister weer stuk gegaan toen hij begon over Sssinterklaass en zijn ssschoentje zssetten.

1 februari 2013 om 14:32

@ Periquito

Goede trainer omdat men overal lovend is over zijn werkwijze. Streng, rechtlijnig, tactisch sterk etc etc. Hij heeft een beetje het Jan Wouters-dilemma.

1 februari 2013 om 14:57

@periquito
En Guardiola is automatisch wel een goede trainer omdat hij met Barcelona en zulke goede spelers wel prijzen pakt??
Zet Guardiola bij Willem II neer en hij komt bij de eerste 6 dan praten we verder.
Je bent zo goed als je spelersmateriaal.
Trainers worden soms zo overschat

1 februari 2013 om 15:14

@ Paddepoel

Men stapt wel heel makkelijk over het feit heen dat coaches wel een heleboel fout kunnen doen maar blijkbaar maar weinig goed. Natuurlijk ben je zo goed als je spelersmateriaal, en werkt het tij met je mee of je tegen (iedereen heeft wat geluk nodig) maar sommigen verdienen ook gewoon de credits voor hun werk.

1 februari 2013 om 15:20

Wij willen hem niet meer terug, ook Erik ten Hag niet trouwens

1 februari 2013 om 15:48

Daarom zeg ik ook soms zo overschat!

1 februari 2013 om 17:46

En Advocaat? Is hij een topper of een flopper? Met allle extra (dure) aankopen presteerd hij geen milimeter beter dan Rutten. Volg eens wat de voetballers die onder Rutten getraint hebben en onder andere (top)trainers wat ze van Rutten vinden...!?

1 februari 2013 om 14:27

Wat een oerdomme opmerking dit. Ik snap heel goed dat Rutten boos is. De club geeft aan kampioensaspiraties te hebben, maar verzaakt vervolgens op de transfermarkt. Valse beloftes, accepteer jij die, manodedios?

1 februari 2013 om 14:32

nou het ligt toch wel wat genuanceerder. rutten heeft het hele seizoen al voortdurend persconferenties waarin hij vragen beantwoord met 'dat moet je aan hun vragen'. mag duidelijk zijn dat hij de marionet is. wat er is toegezegd dat weten we niet, alleen weet iedereen dat hij wanneer hij zonder versterkingen en zonder bony in de top 5 eindigt prima werk levert. je kan zeker zijn dat niemand van hem eist dat hij zonder versterkingen kampioen wordt. anders sta je wel ver van de realiteit.

als de vreemde keuze om je frustraties tegenover de televisiecamera aanleiding is voor een breuk, dan zal dat rutten helemaal zo slecht niet uitkomen. hij zit er namelijk volledig niet op zijn plek, want hij heeft er 3x niks te vertellen.

Nou aangezien er - naar blijkt- niks met zijn uitingen worden gedaan intern , heeft hij er dus voor gekozen om publiekelijk zijn onvrede te uiten over de handelingen van de club.

1 februari 2013 om 13:59

Inderdaad, beetje raar dat je Rutten erop aankijkt dat hij zich uit terwijl je hem zelf aan z'n lot over laat.

Hoop beloven maar niks leveren, het blijft een raar verhaal in Arnhem.

Rutten zegt zelf ook, ik zit in een film, ben benieuwd welke anekdotes hij heeft wanneer het boek gesloten is.

Vitesse doet haar naam weer eer. Hollywoord aan de Rijn.
Wat een rare club is dit zeg aan het worden. Leerdam medisch gekeurd, Van Leeuwen is eens met 4 ton en dat zegt deze clown het gaat niet door. Rutten 1 tip, ga weg bij deze club !

1 februari 2013 om 14:08

Inderdaad en Dhr. Kasakowski beweert altijd bereikbaar te zijn Volgens mij was hij juist onbereikbaar voor de Feyenoord directie. Ik vraag me af welke trainer het wel vol kan houden bij een club die de afspraken intern al niet na kan komen. Laat staan extern

1 februari 2013 om 14:16

Geloof mij, Dhr. Kasakowski is altijd bereikbaar, ik spreek hem zelf regelmatig via Facebook, laat Rutten daar ook maar eens een account op maken, misschien dat ze dan wel kunnen communicieren..

On: Is natuurlijk belachelijk dat hij zo reageert op Rutten, die man doet zijn werk, dient een verzoek in en daar word gewoon geen gehoor aan gegeven!

1 februari 2013 om 14:59

Hahahaha

Natuurlijk...

1 februari 2013 om 16:22

ik spreek bob marley ook altijd op facebook, en elvis niet te vergeten

1 februari 2013 om 16:33

Hij spreekt de waarheid. Kasakowski wordt onder de Vitesse fans ook wel facebookkowski genoemd. Hij accepteer iedereen op Facebook en reageert ook op de berichten die fans naar hem sturen. Ook omtrent transfers en dingen rond de club

We worden met zijn alle genaaid bij Vitesse. Fred wordt 3 versterkingen beloofd. Hij raakt er opeens 2 kwijt, er komt niets meer bij. Het is geen probleem als er geen versterkingen komen, maar ga dan niet van de toren blazen dat je mee wilt doen om het kampioenschap. Als er een iemand geblesseerd is, kun je geen fatsoenlijke vervanger plaatsen. Ook de gedachtegang bij dhr. Kasakowski en dhr. Jordania zijn absurd. Ik snap best dat Vitesse geen 450.000 wilt betalen voor Leerdam, maar ga dan niet zeggen dat hij al binnen is voor de rest van het seizoen.

Als Rutten slim is, stapt hij gelijk op. Hij wordt aan het lijntje gehouden en als hij straks als 5e of 6e eindigt, vliegt hij hoe dan ook de laan uit. Geen enkele trainer met zelfkennis en een beetje zelfrespect zal in dit project stappen, mits de communicatie en handelswijze zo blijft.

1 februari 2013 om 13:58

Ik vind het juist goed wat Jordania doet. Bouwen aan een team levert veel meer op dan overal maar lukraak spelers vandaan halen. Rutten moet bouwen aan Vitessen en Jordania moet niet zijn geld verspillen als het niet nodig is. Logisch dat iedereen teveel vraagt als teams zoals City, Chelsea of Vitesse langs komen, goed dat Jordania zich niet verleid tot teveel betalen.

1 februari 2013 om 14:09

Doe dan geen beloftes naar de trainer en fans !

1 februari 2013 om 14:17

Prima dat Jordania niet lukraak spelers gaat kopen. Maar beloof je eigen trainer dan geen 3 spelers, en loop dan niet van de toren te blazen dat je mee wilt doen om het kampioenschap. Want laten we eerlijk zijn, met deze selectie kan Vitesse never nooit meedoen om de titel.

1 februari 2013 om 14:43

Bouwen aan een team. hahaha laat me niet lachen. Met hoeveel huurlingen dan wel niet. En haalt ook overal spelers vandaan.

1 februari 2013 om 15:02

Iedereen vond van den Brom een geldwolf, en ik zei toen al dat het meer lag aan de clubleiding. Uiteindelijk toch mijn gelijk gekregen. Rutten krijg je niet snel pissig, dus ik geloof hem veel eerder dan die rare duitser. Ik ben een Ajacied, maar vind Rutten altijd goed overkomen qua voetbalverstand. Hopelijk word die volgend jaar weer de trainer van Twente. Frank de Boer bij Ajax, Ronald Koemand bij Feyenoord, Erwin Koeman bij Rkc, Bij PSV nog onzeker, maar ik denk toch Philip Cocu en dan bij Twente Rutten. Zo hoor het toch ook, ik vind sowieso (of het nou RKC is of PSV of Twente of Ajax) dat er geen buitenlandse trainer moet komen. Ik heb verder niks tegen Mcclaren, maar die spreekt na al die jaren nog geen eens een interview in het nederlands.

Dat Merab en Kasakowski Fredje laten vallen als een baksteen maakt mij kwaad.

1 februari 2013 om 15:04

Ben zelf Ajacied, maar veel vrienden zijn voor Vitesse. Vind het mooi om te zien dat de supporters achter Rutten staan. Jordania mag dan wel Vitesse hebben gered, dat betekent niet dat ze zo moet omgaan met een sociale trainer als Rutten.

1 februari 2013 om 16:40

Precies, ik ben dank verschuldigd voor het redden van Vitesse aan de heer Jordania maar dat betekent niet dat je alles maar kunt flikken. Elke transfer is een soap (bijvoorbeeld Büttner, Janssen, Aissatti en nu weer Leerdam), een clubman als John vd Brom word de deur uitgewerkt terwijl de prestaties alleraardigst zijn en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ja tuurlijk hebben Jordania en co prima beslissingen genomen maar bovenstaande zaken plus die valse beloftes naar trainers en supporters toe kunnen echt niet. Vind je het gek dat het stadion +-6.000 lege plaatsen telt..

Ik draag mijn mooie club Vitesse een warm hart toe en als meneer Jordania niet wil investeren, prima, maakt me niks uit maar je moet de Vitessenaar geen valse beloftes doen en denken dat je overal maar mee weg kan komen zonder kritiek.

Rutten moet snel wegwezen met die enge mannetjes allemaal. Je kan ze beter niet al te boos maken..

Inderdaad vond het ook schandalig het gedrag van Theo en Fred. Hoe kan je nou de man die je een godsvermogen aan kwaliteit spelers schenkt beschuldigen dat de selectie te zwak is.

Ik bedoel ze hebben een fantastische verdediging een sterk middenveld en een goede aanval. Je moet gewoon roeien met de riemen die je hebt als coach en hopen op wat hulp van bovenaf als je kampioen wil worden. Maar als er iemand niet mag klagen over spelersmateriaal is het Fredje wel. Hij moet gewoon 2e kunnen worden met deze selectie.

1 februari 2013 om 14:00

Die fantastische verdediging vond ik niet zo goed functioneren gisteren, de tering!

1 februari 2013 om 14:02

Er waren volgens mij door Jordania zelf versterkingen beloofd.

Stel je 's voor dat jouw baas je betere werkomstandigheden heeft beloofd, dan ben je ook boos/teleurgesteld als die er dan opeens toch niet komen.

1 februari 2013 om 14:04

Ongeacht of dat zo is, creer je toch een verwachtingspatroon? Dat levert toch reacties op?
En zeker als Rutten daar op afgerekend wordt heeft hij toch het volste recht zijn mening daarover te spuien?

1 februari 2013 om 14:06

Onzin, de selectie is te smal. De basis is goed maar als je in de tweede seizoenshelft tegen kaarten en blessures aanloopt heb je een probleem. Dat is op zich niet heel erg als je beseft waar Vitesse vandaan komt (en dat weten de supp's heel goed) en hoe goed we nu staan, maar ben dan realistisch met je doelstellingen en verwachtingen. Nu is iedereen inclusief onderstaande een beetje teleurgesteld.

1 februari 2013 om 14:07

Fred beschuldigd die Jordania van het feit dat hij met zijn grote smoel loopt te verkondigen dat ze willen meedraaien om het kampioenschap. Nou dan moet je betere spelers halen dan wat je nu hebt. Dus Fred heeft helemaal gelijk!!

Die verdediging is ruk en dat hebben we gezien in de wedstrijden tegen de topclubs!!

Weg met die Russen!!!

1 februari 2013 om 14:41

Vitesse heeft toch 2 keer gewonnen tegen Ajax, 1 keer tegen Psv, 1 keer Feyenoord, gelijk tegen Twente.. Volgens mij vrij aardige prestaties tegen topclubs.

1 februari 2013 om 14:50


haha, ja klopt. Was in de war met Feyenoord. Maar dan nog vind ik het spelersmateriaal niet goed genoeg voor een kampioenschap!!

Rutten moet gewoon vertrekken daar, als ze beloven om versterkingen dan moeten ze die belofte ook gaan waarmaken want Vitesse heeft gewoon een smalle selectie dat met moeite de top 5 kan behalen.

Fred moet gewoon normaal doen en zich met zijn ploeg bezig houden. Nu maakt hij zichzelf belangrijk door om versterkingen te huilen en niet met de spelersbus te reizen. Daarmee distantieert hij zich van zijn ploeg. Die man is niet meer serieus te nemen. Als hij had gewonnen was hij wel in de bus gestapt. Gewoon een slechte verliezer die man.

1 februari 2013 om 14:06

Jij weet niet echt waar het om gaat geloof ik.
Fred heeft zich al eerder cynisch uitgelaten over het beleid en de gedane beloften. Ze beloven hem nieuwe spelers en in plaats daarvan gaan er zelfs twee weg. En dan mag Fred zich daarover niet uiten?
De trainer wordt er straks op afgerekend als Vitesse enkele plaatsen zakt, niet het bestuur.

1 februari 2013 om 14:16

Ja dat hebben we bij PSV gezien. Fred is zeer zeker geen slechte verliezer, hij voelt zich gewoon genaaid. Hij bespreekt de hele tijd intern, is juist iemand die nooit het achterste van zijn tong laat zien en krijgt dan dit op zijn bord geschoven. En terecht dat hij er iets van zegt. In mijn ogen doet Fred juist heel normaal en laat hij niet over zich heen lopen.

Als keer op keer beloftes niet worden nagekomen, komt er een moment dat zaken niet meer intern gehouden kunnen worden, meneer Kasakowski.

Kliekjesvorming is voltooid.
Jordania en deze meneer Kasakowski hebben alles in de hand.
Kasakowski kruipt nog eens wat extra in het achterste van Jordania en zo wordt uiteindelijk een Oost Europese club gemaakt in het Nederlands voetbal.

Erg jammer maar het lijkt er sterk op dat straks een Nederlander bij de club als toerist kan worden beschouwd...

1 februari 2013 om 14:27

Juist. Dat riepen jullie ook toen vd Brom weg ging. Er zou wel weer een landgenoot als trainer gehaald worden. Dat werd de Nederlander Fred Rutten.

Vitesse zou overspoeld worden met buitenlandse spelers en de club zou zijn identiteit compleet kwijt zijn. Ondertussen speelt Vitesse met meer zelf opgeleide spelers dan de meeste andere Nederlandse clubs, en kan je ook een aangetrokken speler als Leerdam ook nou niet echt een Oostblokker noemen.

Het lijkt me duidelijk dat Jordania en Kasakowski alles in de hand hebben. Ze zijn immers eigenaar en directeur. Kasakowski is overigens een Duitser. Beschouwen we normaal gesproken toch niet als oostblok.

1 februari 2013 om 14:43

Effe gekeken naar de wedstrijd tegen Ajax.

Room - Eigen jeugd.
Kalas - gekocht van Dinamo Tbilisi
Kashia - gehuurd van Chelsea
Van der Heijden - overgenomen van Ajax
Van Aanholt - gehuurd van Chelsea
Van Ginkel - Eigen jeugd
Janssen - Eigen jeugd
Ibarra - CD El Nacional
Havenaar - Ventforet Kofu
Reis - Psv
Kakuta - Gehuurd van Chelsea

3 spelers uit de eigen jeugd. Dat is nou niet veel ofzo. In de huidige selectie van Vitesse zitten er ook maar 7/23 spelers die uit de jeugdopleiding komen. Waarvan er 2 samen 3 wedstrijden hebben mogen spelen en 1 daarvan reservekeeper is.

1 februari 2013 om 14:50

Kasakowski heeft misschien de Duitse nationaliteit wel, maar hij is geboren en opgegroeid in Tadzjikistan...

Dat jullie Rutten zo schandalig behandelen maakt mij ook kwaad dus jullie kunnen allemaal beter even je mond houden met die onzin. Rutten moet gelijk opstappen hier aan dit zooitje heb je niet veel ook veel s6 aan de volgende trainer die hier mag werken. Ik schaam me bijna om Vitesse supporter te zijn wat er nu allemaal gebeurd niet voor me club maar wel al die figuren die er werken. Maar ja Tedje zijn eigen schuld is het hij ging schijnbaar toch fucken met de russen en nu is die ziek terwijl die zelf gezegd heeft dat ze het niet moesten doen

Nou zowel Rutten als Van Leeuwen hebben zich ziek gemeld.
Dat zal niet lang meer duren of ze worden ontslagen, dat zit er in ieder geval dik in.

Altijd zo mooi als mensen boos roepen: 'hij had niet in media kritiek moeten geven, maar naar mij toe moeten komen!'. Doe het zelf dan ook weetje..

1 februari 2013 om 15:37

Ja, hij ziet de bui waarschijnlijk al hangen. Beetje kritiek op Merab en hij smeert hem. Dan is Vitesse meteen failliet.

Die Kasakowski is ook een grote grap man veel geschreeuw maar weinig wol bij die vent

Dan moet je er maar voor zorgen dat er geen kritiek nodig is. Je ziet hetzelfde gebeuren als met Van den Brom. Jordania is volgens mij zeer beperkt toegankelijk, maar bepaalt wel volledig wie er in en uitgaat en wanneer. EN ook nog de doelstellingen formuleren. Prima, maar geef dan je trainer het spelersmateriaal waar dat mee zou kunnen lukken. Jordania is en blijft onze redder, maar jaagt met zn Duitse herder wel iedereen de tent uit, zodat straks alleen Aad de Mos nog trainer bij Vitesse wil worden...

Ik meen me te herinneren dat Fred Rutten al eerder behoorlijk cynisch is geweest voor de camera's over het beleid en de gedane beloftes. Het sluimert dus al van begin af aan daar.
En dan kan Kasakowski zijn vriendje wel in bescherming gaan nemen maar als je drie nieuwe spelers beloofd en in plaats daarvan gaan er twee weg heb je toch echt zelf wat uit te leggen in plaats van dat je Fred Rutten rond de tafel roept.

Het was geen handige actie van Fred,ik begrijp hem wel maar het is inderdaad niet slim om het te doen zo kort na de wedstrijd en in de media.
En dat hij zich nu ziek heeft gemeld getuigd ook niet echt van Klasse,als je dan de ballen heb om in de media je gal te spuwen moet je ook de ballen hebben om de volgende dag op te komen dagen.

Haha, wat een reactie. Die mensen staan echt voor lul, want iedereen heeft door wat er daar gebeurd. Het is duidelijk wat er gebeurt is, maar ik begrijp nog altijd niet waarom Vitesse bijvoorbeeld Leerdam niet binnen heeft gehaald. Ze waren al rond..

Bij Aissati was het toen ook een hele transfersoap zonder resultaat. Aissati wilde zelfs salaris inleveren om de transfer mogelijk te maken. Datzelfde moest Theo Janssen doen om naar Vitesse te kunnen, terwijl ze aan de andere kant weer miljoenen betalen voor een Servische back die niet speelt....

Het is een ongeregeld zooitje. Dit jaar was iedereen terecht positief over hoe Vitesse speelde en presteerde. Ze waren onverwachts een zeer goed presterende ploeg geworden en alle ''haters'' konden hun woorden intrekken, maar nu.. Zelfs een beschaafd persoon als Rutten, die normaal altijd de rust zelve is en alles intern bespreekt voordat hij ermee naar buiten treed, laat zijn ongenoegen duidelijk blijken in de media.

Vitesse is nog heel ver weg van een kampioenschap. Op organisatorisch gebied is het een rommetje. Jaarlijks een nieuwe trainer.. Die nieuwe spelers wil.. Ze hadden beter een goed presterende trainer als Rutten zijn zin kunnen geven en daarna met hem doorgaan. Dan voer je beleid..

1 februari 2013 om 14:16

Stekelenburg zat in het vliegtuig naar London,fer niet naar everton terwijl het rond was,ajax handelde met een zeer dubieuze club en makelaars etc etc

Dus Fc Twente ,everton,ajax allemaal een zootje olgens jouw verhaal.

het hoort blijkbaar bij de bedrijfstak betaald voetbal

1 februari 2013 om 14:22

Nee, want die clubs beloven niks aan hun trainer wat ze niet waar kunnen maken. Natuurlijk kan er een keer een transfer niet doorgaan om medische redenen (fer) of om de reden dat ze Stekelenburg eigenlijk niet kwijt willen (roma).

Financieel kan er ook een gat zijn tussen wat een club wil betalen voor een speler en wat de speler zou moeten kosten. Dan gaat de transfer ook niet door, want twee partijen moeten er met elkaar uit komen. Het kan ook zijn dat een speler meer salaris wil ontvangen dan de geïnteresseerde club hem wil of kan betalen.

In dit geval was Rutten 3 aankopen beloofd, maar 2 spelers vertrokken en een speler waarbij alle financiele en medische dingen rond waren werd om onbekende redenen ineens afgeblazen. Dat is geen beleid.

1 februari 2013 om 15:11

dus je mag wel een speler beloven wat je niet waar kan maken maar niet een trainer?

trainers zijn passanten ,en het zit idd niet helemaal goed bij Vitesse dat is wel duidelijk,maar jet zit bij veel meer clubs niet goed,alleen bij Vitesse springt iedereen erop als een bok op de haverkist,en er deugt dan helemaal niks van.

Ik kan me vorig jaar nog bij Ajax herinneren ,dat was voor zon grote club als Ajax echt beschamend,wij geven tenminste toe dat we hollywood aan de rijn zijn

Dat was helemaal geen beleid,bij een club die een veel hogere begroting heeft dan Vitesse en nota bene beursgenoteerd is.

Het is voor elke supporter vervelend om dit mee te maken onafhankelijk van welke club je supporter bent ,maar helaas als supporter moeten we ermee leven en hebben we veel niet in de hand .

Maar desondanks blijf ik supporter van Vitesse het is niet anders,al spelen ze in de Top klasse.

Maar zou willen zeggen tegen alle Vitessehaters,get a life

Rutten moet niet zo zielig doen Hij wist toch waar ie aan begon. Nu werkt ie aan een ontslag om bij Twente mister Nobody op te volgen. "yeah, I told them to be more offencive.......".

1 februari 2013 om 14:26

Hij wist waar hij aan begon ? mag ik je erop attenderen dat de verhalen en praatjes bij Vitesse altijd prachtig mooi zijn, maar dat je vaak zwaar bedrogen uitkomt... denk dat menig'' Vitesse supporter'' hier over mee kan praten..

1 februari 2013 om 14:29

Het klopt dus!

1 februari 2013 om 15:14

Daar heb je helemaal gelijk in. De afgelopen 10 jaar hebben die praatjes ook tot niets geleid. Sterker nog, Vitesse stond aan de rand van de afgrond. Laatst had ik het daarover met een Nijmeegse collega, die aangaf dat ie het doodzonde zou vinden als Vitesse failliet was gegaan, want dan mis je minimaal twee wedstrijden per jaar waar je volop naartoe leeft. Echter, toen werd het augustus 2010. De praatjes werden vanaf dat moment omgezet in daden: fantastisch nieuw trainingscomplex, eindigde vorig jaar met een ticket naar Europa (weetjenog?), clubicoon teruggehaald en staat nu vierde met een hele behoorlijke selectie. Dat soort praatjes wil ik nog wel meer horen van het bestuur. Wat echter zonde is, is dat dit bestuur blijkbaar een onpersoonlijk, autoritair, keihard en kennelijk soms oneerlijk beleid voert op verschillende gebieden. Vitesse supporters zitten daarom in een spagaat: aan de ene kant zien we de gestage ontwikkeling van het sportieve aspect, maar balen we van de bestuurlijke onbeholpenheid waar dat kennelijk mee gepaard moet gaan. Dit moet veranderen en misschien brengt deze affaire wel wat teweeg. Maar tot zondag, ik hoorde dat er nog zat kaartjes zijn....

Ben het wel met hem eens dat Rutten ook eerst intern had kunnen informeren. Ik kan me haast niet voorstellen dat de man met de portemonnee en de trainer nooit contact hebben over transfers. Rutten hoort toch te weten wat er speelt? Daarentegen lijkt Rutten me geen onredelijke man. En dat doet mij geloven dat Vitesse behoorlijk rot is van binnen. Een organisatiestructuur met één dictator, enkele hielenlikkers en een hoop monddood gemaakte werknemers.

Je zou haast gaan denken dat Fred en Ted momenteel met een blok beton aan hun benen in de Rijn liggen.

1 februari 2013 om 16:34

Wie zegt er dat Rutten het nooit intern heeft aangekaart? Niemand kan dat ontkennen, noch bevestigen, want het is intern gebeurt. Daarmee wil ik benadrukken dat het intern houden van dingen ervoor zorgt dat de buitenwereld niet weet wat er binnen een club speelt. Als Rutten dan ineens zou klagen, dan zou niemand weten wat hij bedoelt en zouden Jordania & co Rutten's woorden kunnen verdraaien.

2 februari 2013 om 15:06

Voor mij impliceerde de getergde reactie van Rutten voor de camera van Eredivisie Live, dat hij nergens van op de hoogte wordt gehouden. Maar je hebt gelijk; voor ons - de buitenwacht - blijft het gissen.

Fred kom maar terug naar Enschede
Welkom thuis

Wat een jankers, laat fred zijn onvrede uiten of doe er wat mee. Het verzoek voor versterking van elke linie is niet iets van gisteren, maar dat wordt al lange tijd geroepen. Lach me kapot als vandaag ook nog Bony weg gaat, wat ik toch wel zie gebeuren. gaat die gekke Duitser met geld uit georgie of rusland dan 4 last minut aankoopjes doen om te laten zien dat hij wel wil, pfffffff. We wachten af, maar als ik supporter van Vitesse was zou ik me toch niet fijn voelen, een directeur die belooft maar niets doet.

1 februari 2013 om 15:14

nee jullie willen Maher voor een kleine prijs en maken het hoofd gek van Maher .
dat is wel keurig netjes natuurlijk.

daar kan je wat mee als supporter van Psv.

1 februari 2013 om 16:41

Jullie? Jij snapt het niet volgens mij. Het hoofd op hol, ken je maher? En ik ben supporter voor het voetbal, volgens mijn ben je van kleins af aan supporter van een club, het doen van zaken boeit dan niet, en nu nog niet trouwens. Wel of geen versterking ik blijf supporter van Psv.

1 februari 2013 om 18:22

Ik zal het duidelijker formuleren,de leiding van Psv handelt bij de gewilde transfer van Maher ook niet netjes.

Ze bieden volgens AZ een heel laag bedrag en vervolgens zit AZ met een moeilijk te motiveren speler.

Voel je je dan fijn als supporter van Psv?
Ken jij die gekke Duitser?

Je verwijt de pot etc.
Dit is op zijn zachts gezegd een aparte manier van communiceren.

ik zeg nergens dat ik geen supporter van Vitesse blijf ,weet daarom ook niet waarom jij het erbij haalt dat jij supporter van psv blijft indien ze geen versterking halen.


ben je de supersupporter?en ik niet?

Ik had vandaag al ergens gepost dat bij heel veel clubs vreemde zaken gebeuren waar de supporters niet blij mee zijn,maar dat we desondanks de club(in mijn geval Vitesse) blijven steunen.

met vriendelijke groet

Fred was vanaf het begin al zielsongelukkig bij Vitesse. Ook al doet hij het prima, volgens mij is er veel te veel afstand tussen het bestuur en Fred. Zal volgend seizoen wel weer een of andere rus voor de spelersgroep staan.



Als ik Merab Jordania was, zou ik Fredje Rutten gelijk ontslaan! Vandaag nog.

Hoe haalt ie t in zn hoofd om zo kritiek te uiten voor de camera tegen zijn baas.

Gelijk ontslaan!!

1 februari 2013 om 15:04

luister kerel ik weet niet of je vitesse volgt of niet . maar ik kan je verzekeren dat hij al heel vaak met erwin en merab heeft geprat zij hebben hem zelf 3 spelers belooft oke . fred is daarmee diverse malen bij erwin geweest om te informeren hoe de stand van zaken was. hierop werd hij wegestuurt met we zijn er mee bezig en het komt allemaal goed . en nu de transfermarkt dicht is.
zijn er alleen 3 spelers vertrokken hazdic,hofs,chanturia. leuk beleid of niet ! fred is gewoon voor de gek gehouden net als de vitesse supporters. ik ben blij dat fred in ieder geval eerlijk is naar de supporters heel veel andere trainers haden dit niet gedaan!

1 februari 2013 om 16:19

Ik volg Vitesse zeker, en ik vind dat Vitesse de afgelopen 3 jaar genoeg spelers heeft gekocht om mee te doen met de top en dat hebben ze ook bewezen de eerste competitiehelft.

Die 3 spelers die zijn vertrokken voegden toch niks toe en speelden niet eens/amper. Dus zo n grote aderlating was dat niet.

Wat ik ook vreemd vind is dat de ene helft van de Vitesse aanhang zegt dat Vitesse niet meer Vitesse is door al die vreemde aankopen, en de andere helft nu oppeens Fred Rutten gelijk geeft en dat er nog meer nieuwe spelers moeten komen.

3 februari 2013 om 20:12

ik zaql je uitleggen warom ! chanturia en hofs waren spelers die op de bank zaten allebij haden ze nog enig sinds aanvalende ondersteuning kunnen geven als vitesse nu achter staat kan er niks meer gewisseld worden omdat deze 2 zijn verhuurd en er niks voor is terug gekomen! ik ben het met je eens dat de eerste 11 goed zijn maar kijk ff wat er op de bank zit !! hellemaal niks ! 3 nivo's lager dan ord het dus al snel minder he !!1

"dat hij kritiek heeft op Merab in het openbaar, maakt mij wel kwaad. Ik ben namelijk altijd bereikbaar, dus kom naar mij toe in plaats van de media. Frustraties mogen en begrijp ik ook, maar houdt die intern."

En wat doe jij dan Kasakowksi? Heeeey jij loopt het ik in de media te verkondigen. En hij wil in gesprek met Rutten maar dat kan niet want hij is ziek? Kasakowski heeft geen telefoonnummer of adres van Fredje? Fredje bekritiseren dat hij niet in het openbaar maar intern dingen moet oplossen en dan zelf in de media gaan blerren. Pot verwijt de ketel is het niet.

Sorry, meneer, maar dan hadden jullie het hem niet moeten beloven, dat is ook in de media gekomen, dan hadden jullie dat ook niet moeten zeggen. Ik geef Rutten volledig gelijk en hij beantwoord een vraag.

Don't fuck with the Russians!

Ik lach me de hele dag al een ongeluk!

erwin erwin erwin toch jij weet ook wel beter !!! hoevaak is fred al niet bij je geweest he !!! je deur staat altijd open !! alleen het fijt dat je hem totaal niet seriues neemt zeg je er maar even voor het gemak niet bij ! hij is deze transfer periode alleen al een keer of 5 6 bij je langs geweest en wat zij je toen tegen fred !!! heb gedult komt allemaal goed . en dan nu zeggen dat fred iets verkeerd doet . nee jullie hadden gewoon eerlijk met hem muten comuniceren gewwon zeggen dat het niet haalbaar was.
dan was fred ervan op de hoogte ! nee fred je hebt hellemaal gelijk ze zijn gewoon achterbaks .
en proberen nu hun gelijk te halen dat zal nog erg moeilijk worden voor erwin en merab.
fred ik hoop dat je blijft dit seizoen maar als je besluit dat je er klaar mee bent begrijp ik dat zekker!
wat je besluit ook word ik als vitesse supporter sta achter je ! en geef je hellemaal gelijk !
jij bent in ieder geval open en eerlijk naar de supporters van vitesse dank daar voor fred!

Jammer dat Vitesse zo'n enge club is geworden. Mensen die kwaad worden van kritiek op de grote leider kom je normaal gesproken alleen tegen in landen als Noord-korea. Als dit mijn club was zou ik dit echt heel erg vinden.

1 februari 2013 om 15:08

van Raaij was ook een grote leider bij PSV en hij heeft veel fout gedaan (ik bedoel niet de titels die hij haalde natuurlijk). Achteraf gezien heeft van Raaij PSV met veel risico "behandeld". Nu is het weer oke, maar ik snap bv. nog steeds niet waarom 90% achter van Raaij staan. Ik bedoel dit niet negatief tegenover jou, maar jouw club heeft dit ook allemaal gehad. Net als Feyenoord en in mindere mate met Ajax. Feyenoord en Ajax heeft dit opgelost met hun jeugdopleiding en PSV met hun grond. Toch jammer dat door van Raaij PSV zijn grond moest verkopen, want het maakte PSV vroeger juist zo sympathiek, wat nu helemaal weg is.

1 februari 2013 om 15:24

Van Raaij en Jordania zijn niet met elkaar te vergelijken. Jordania kan als een dictator regeren over Vitesse omdat ze daar ook wel weten dat de club ten dode opgeschreven is als hij z'n eigen geld uit de club haalt. En dan krijg je dus enge mannetjes als Kasakowski die "kwaad" worden als iemand de baas in het openbaar aan durft te pakken. Zo'n positie heeft Van Raaij bij PSV natuurlijk nooit gehad.

Overigens hoor ik niet bij die 90% die achter Van Raaij blijft staan. Hij kwam sympathiek over en onder hem deed de club het goed, maar je moet wel vrij kortzichtig zijn om je ogen te blijven sluiten voor het feit dat hij willens en wetens heel onverstandige dingen heeft gedaan op financieel gebied.

1 februari 2013 om 15:27

Een verstandige Psv-er dus .. En ik ben het met je eens. Ik denk ook dat het alleen bij Vitesse zal blijven qua overname. Als clubs zoals Ajax, PSV en Feyenoord worden overgenomen door zulke lui, dan zal ik de echte competitie tussen clubs gaan missen.

Dit had allemaal voorkomen kunnen worden. Als die transfer van Leerdam gewoon afgehandeld was zoals het hoort was Fred nog "tevreden" geweest terwijl hem meer spelers waren toegezegd.
Nu geeft Kasakowski aan dat Rutten naar hem toe had moeten komen ipv zijn ongenoegen in de media te uiten, tenslotte is Kasakowski altijd bereikbaar. Waar was hij gisteren dan toen Leerdam en zijn zaakwaarnemer in Arnhem waren om die laatste handtekening te krijgen? Het ene bericht geeft aan dat er niemand was het andere bericht geeft aan dat Kasakowski weigerde om te tekenen. Nu krijg je er in de zomer een speler bij die er nu al de pest in heeft. Zal me niks verbazen als Leerdam onder zijn contract uit probeert te komen.
Nee zoals ik al eerder heb gezegd, ze weten een heleboel intern te houden maar het gene dat wel naar buiten komt is allemaal shit. Je kunt op het veld wel een eenheid willen hebben staan maar die moet er ook achter de schermen zijn. Je zet er een behoorlijk elftal neer een hartstikke mooi trainingscomplex en dan gaat het mis in de communicatie. Zeg elkaar waar het op staat, leer ervan(kasakowski, Jordania) en maak het seizoen goed af. Als Vitesse Bony weet te behouden staat er nog steeds een leuk elftal die ons tot nu toe ook zo ver gebracht heeft. Maar dit gaat de groep natuurlijk ook niet in de koude kleren zitten.

Ben benieuw hoe lang het duurt voordat de stekker eruit gaat in Ernhem.

1 februari 2013 om 20:38

@redfella

Daar ben ik eigenlijk helemaal niet bang om. Want wat is dat dan 'de stekker eruit trekken'?.

Inmiddels is er al zoveel geld in gaan zitten van de zijde van Jordania en consorten, dat ze alleen het geld uit de club kunnen trekken door de club te verkopen. Dan kan men het geld uit de club trekken, deels want ik verwacht dan toch een verlies aan hun zijde, maar betekent het tegelijk, dat er dus een nieuwe eigenaar komt.....

Enb die nieuwe eigenaar komt niet voor niets, die heeft ook plannen, die heeft, zo mag je aannemen ook grote plannen...... ook die stapt denk ik in de club dan om een poging te doen kampioen te worden....

Dus ik geloof niet zo zeer in een doemscenario, dat wanneer Jordania opstapt, dat het dan gedaan is met de club..... want dat kan niet eens zomaar al was het dus maar om de verliezen die mensen als Jordania en consorten dan zouden lijden.....

Dus als Jordania er mee stopt, verkoopt ie de boel en komt er een andere eigenaar.......

Alsof er daar ooit iets intern wordt gehouden? Alles wat daar gebeurt ligt zo op straat. Het is niet voor niets fc Hollywood.

Niet gek dat Fred en ted ziek zijn. Zou er ook ziek van zijn als de afspraken niet nagekomen worden. Ik denk dat Fred er bij de derby wel bij is. Hij moet zich nu ook als een man opstellen en zeggen van "jammer dat er geen versterkingen bijgekomen zijn, dan gaan we maar proberen om zo hoog mogelijk te eindigen met het spelersmateriaal wat ik nu tot mijn beschikking heb. Blessures en schorsingen probeer ik dan wel op te vangen met de eigen jeugd."

Beloftes in het voetbal ??? Koekoek wakker worden !!! Niets zo onvoorspelbaar als de voetbalwereld... Mensen moeten niet zeiken, ik blijf achter mijn club staan !!! br

Hij is altijd bereikbaar......daar denkt Leerdam anders over??

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren