Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Tijd dat we over onbekende Oost-Europeanen heen walsen is voorbij'

Laatste update:

PSV zit in een dip. De ploeg van Phillip Cocu speelde in de Eredivisie drie keer op rij gelijk, wist in de play-offronde van de Champions League niet te winnen van AC Milan en ging donderdagavond in een troosteloos decor af tegen PFK Ludogorets. De Bulgaarse kampioen was met 0-2 te sterk voor PSV, dat daardoor dramatisch begon aan het Europa League-seizoen. Cocu was niet helemaal verrast.

/

De coach had Ludogorets vier keer aan het werk gezien en dus zeker niet onderschat. "Dit zegt iets over PSV, maar ook iets over de nieuwe verhoudingen in het Europese voetbal", zei de oefenmeester tegen het Algemeen Dagblad. "De tijd is gewoon voorbij dat we met Nederlandse clubs even over clubs met een onbekende naam uit Oost-Europa heen walsen."

PSV heeft nu dus al zes wedstrijden op rij niet meer gewonnen, maar Cocu weigert om te spreken over een crisis. De coach hoopt dat zijn ploeg zondag een einde kan maken aan de slechte reeks: in het Philips Stadion, die ongetwijfeld een stuk beter gevuld zal zijn dan donderdagavond, wacht de competitietopper tegen landskampioen Ajax.

PSV zit niet in een crisis

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het gaat er niet om dat je verliest, zo slecht waren die bulgaren niet, maar de manier waarop.

20 september 2013 om 10:38

Inderdaad! Cocu die zegt dit alleen maar om zichzelf in te dekken. PSV heeft nu al zes keer op rij niet kunnen winnen terwijl ze vaak kwalitatief het beste team waren. Dit is gewoon de schuld van de trainer en een of ander vaag verhaal over de verhoudingen in het Europese voetbal doet daar niets aan af. Het Cocu-effect is duidelijk uitgewerkt. Tijd voor een echte coach bij Psv!

20 september 2013 om 10:52

Hahaha! Jij bent nou echt een voorbeeld van echte pessimist!

20 september 2013 om 11:14

@ Stino ...

Geef je helemaal gelijk.
Ik miste de wil om te winnen, de tegenstander laten merken dat er niks te halen viel.
En de inzet was gewoon echt dramatisch.
Als je deze dingen wel kan opbrengen dan ziet zo wedstrijd er meteen anders uit.
Psv heeft deze nederlaag vooral aan instelling te danken, de bulgaren deden het gewoon prima.

ik heb hier gewoon geen woorden voor, we stellen europees gewoon helemaal niks meer voor, eerlijk gezegd vind ik de eredivisie ook niet meer zo aantrekkelijk, geen enkele team is leuk om naar te kijken behalve ajax en misschien psv in de begin en twente maar voor de rest is het echt een heel matig niveau ik vrees het ergste voor het nederlandse voetbal, we worden werkelijk aan alle kanten voorbij gestreeft door alle landen zelfs het nederlands elftal heeft niks meer te zeggen op een WK of EK, mentaliteit van nederlands voetballers is zeer matig, meeste coaches en spelers zijn snel tevreden zonder enige ambitie, nederlandse publiek heeft meestal kritiek zonder enige oplossing, mentaal en fysiek zijn de nederlandse clubs veels te zwak om in europa mee te kunnen doen, nederlandse clubs moeten eens ophouden met mooi voetbal, de spelers moeten eens mentaal sterk worden gemaakt, elke kans die gecreeerd wordt moet derin, fysiek moet er ook heelveel gedaan worden ik zou zeggen stuur de spelers meer de krachthonken in en laat ze maar keihard trainen het mooi voetballen kunnen we al maar laten we eens gaan werken aan andere dingen, als er hieraan niks veranderd zullen we maar de opleidingslandje blijven en verder zakken.

20 september 2013 om 08:27

Ik vind FC Twente nog wel leuk voetballen met oa Tadic. Maar de eredivisie is inderdaad een arm minder geworden.

20 september 2013 om 10:17

Dit zijn toch behoorlijk wat woorden....

20 september 2013 om 10:20

tl;dr

Ik heb hier vele mensen Ajax belachelijk horen maken en roepen dat Psv meer kans had europees. Maar thuis verliezen tegen een onbekend bulgaars clubje of uit verliezen tegen misschien wel het beste team ter wereld is toch wel een verschil! We kregen ook nog complimenten over het vertoonde spel. Dus Psv lik je wonden want zondag krijgen jullie weer billenkoek en is het wedstrijd nr 7 die jullie op rij niet winnen!!!!

20 september 2013 om 08:34

Psv, Ajax en alle andere Nederlandse clubs maken vooral zichzelf belachelijk in Europa de laatste jaren helaas.

20 september 2013 om 09:53

Haal Ajax maar uit dat rijtje. Behalve de uitschakeling in de europa league doet Ajax het prima. Hebben gewoon telkens zwaar pech met de champions league loting.

20 september 2013 om 10:50

AZ doet het over het algemeen wel prima Europees en Ajax kan ook wel voor de dag komen. Maar de rest is bedroevend.

20 september 2013 om 11:16

Ach kom op zeg ...
"hebben gewoon telkens pech met de C.l. loting" ...
Je wilt toch C.l. spelen en tegen de beste uitkomen ?
Als je een ronde verder wilt komen moet je ook van de beste winnen.
En als je van Manchester City kan winnen kan dat ook van Milan / Celtic.
Zwak excuus, laten we dan als Nederlandse clubs helemaal niet meer mee doen omdat we anders "altijd zwaar loten"

20 september 2013 om 08:40

Oh jee ga je nu je eigen clubje er weer bij betrekken?
Maar als mensen dat geroepen hebben dan klopte dat; een paar weken geleden stond PSV er een stuk beter voor dan Ajax en speelde aardig voetbal.
Zondag zullen we zien, PSV zal nu extra gebrand zijn.

20 september 2013 om 08:50

@snarf666
en ben jij dan te dom om te snappen dat zelfs een Dinamo van een andere orde is dan dit Bulgaarse team? Dat je uberhaubt nog iets durft te zeggen na die schandalige vertoning van gisteren.

20 september 2013 om 09:54

at snarf666 als je honderd mensen die voetbal volgen vraagt uit welk land steaua komt. Zelfs zonder die hoofdstad erachter,weten 96 wel dat die uit roemenie komt. Maar vraag diezelfde 100 naar ludogrets weten misschien 13 dat het hier om een bulgaars team gaat. Dus wel beetje van een andere orde lijkt me zo...

20 september 2013 om 10:19

Als je in Bulgarije gaat vragen waar Zwolle ligt weet ook niemand het vrees ik! Maar die staan toch echt boven Ajax, Feyenoord en PSV!

20 september 2013 om 10:57

Jij bent anders ook niet zo slim. Dat ploegje waar pisvee gister tegen speelde zit nog maar 1/2 jaar in het prof voetbal. Zoek deze club maar op hier op voetbalzone. "club onbekend" krijg je dan. Dus om gerenomeerde clubs als Zagreb en Slavia met Ludogorets te vergelijken is pas dom.

PSV moet hier altijd tegen winnen en zeker thuis! Ben gister na 20 min in slaap gevallen simpelweg omdat het saai was en psv niet wilde voetballen. Dan ben je als club niet goed bezig. Gaan ze dit seizoen weer de EL links laten liggen? Lijkt het vooralsnog wel op!

20 september 2013 om 09:55

Is een topic over psv? Jij bent echt stoer dat je hier gelijk weer je clubbie gaat aanhalen. Je bent vast een echte supporter, rukkend tijdens de samenvattingen terwijl je op teletekst hebt gezien dat ajax heeft gewonnen.

20 september 2013 om 10:59

Hou op man! Als je het artikel goed leest gaat niet zo zeer om PSV maar om de mening van Cocu over de verhoudingen binnen Europa. Na aanleiding van de duel van Psv.

20 september 2013 om 11:18

Als het over de verhoudingen gaat binnen Europa na aanleiding van het duel van psv, dan gaat het toch over psv ?

20 september 2013 om 17:44

Hoe slechte generale kan je hebben als je tegen Ajax moet. Gewoon diep triest dit. Natuurlijk kan je van iedereen verliezen. Als je zo'n slappe instelling toont. Ze moeten eens gaan voetballen in die Europa League. Minder na excuses zoeken!
Nu moet PSV naar Oekraine en daar win je niet zomaar. alle Russische teams of oost blok teams die geld hebben, zijn langzamerhand beter dan de Nederlandse clubs geworden.
PSV moet nu alle thuis wedstrijden winnen om door te gaan. En bij Lodugarets en Dinamo Zagreb moet nu minstens een punt gepakt worden.
Ik heb geen zin dat PSV weer zo vroeg sneuvelt. Ze hebben gewoon de kwaliteit om de kwart finale te halen. Laat dat nou eens zien. Als je kampioen wordt heb je daar alleen maar profijt van. Zoals in pot 2 terecht komen met een beetje geluk.

20 september 2013 om 18:08

Ik denk eerder dat de PSV fans voor teletekst zaten. In het stadion waren ze in iedergeval niet. . . . Voor de spelers zelf leek het verder wel aanwezigheidstherapie, een wil om te voetballen was er gisteren niet te ontdekken.

Teams in Oost-europa zijn zeker beter geworden. PSV had wel kunnen winnen als ze in vorm waren.

Het is nu tijd dat die oostblokkers over de mickey mouse teams heen walsen. We moeten gewoon blijven spelen tegen rkc, nec en de willem 2 's... Die opa's waar we om lachen in het buitenland doen het toch beter dan onze sigtorsons en de matavzs van deZe wereld

is die misidjan van ludogorets die misidjan die vorig seizoen voor willem 2 speelde?

20 september 2013 om 08:35

Ja. Deze jongen heeft zelfs nog de eerste wedstrijden voor Willem 2 gespeeld in de Jupiler league. En nu Europa league

20 september 2013 om 08:35

Ja dat klopt.

20 september 2013 om 08:39

De matavss de willemsss de janmaatss.. wordt een beetje moe van dat rene vd gojpssss napraten. Van alle spelers worden meervouden gemaakt. Domme trend. Of is het trends???

20 september 2013 om 08:50

Waar heb jij het over, verkeerde topic zeker?

On: Tijd dat ik van PSV heb genoten is ook een tijdje voorbij, hoop dat ze snel weer goed gaan spelen.

20 september 2013 om 08:37

Jawel! Stond een paar dagen terug ook op Vz....

PSV speelde gewoon super slecht gisteren. Normaliter wordt dit 4-0... Daarnaast stonden niet de beste spelers erin. Ik zie as zondag met vertrouwen tegenmoet, de Jong is weer fit, Duarte en Bojan spelen steeds beter... Ik voorspel 1-3

20 september 2013 om 08:52

Duarte speelt pas twee wedstrijden bij ajax, was hij de eerste dan zo slecht of de tweede zo goed. Ik zie zondag niet met vertrouwen tegenmoet, maar omdat het kan zeg ik 3-2 voor Psv.

20 september 2013 om 08:58

Meer dat hij zich snel aanpast. De eerste wedstrijd zag je hem al af en toe, tegen Barca was hij gewoon goed... En voorspellen mag, succes zondag

20 september 2013 om 09:00

Jij ook mogen de beste winnen

20 september 2013 om 09:05

Ik denk een 1-1 of 2-2 gelijkspelletje.

20 september 2013 om 09:57

Tegen Barca goed? Die vent raakte geen pepernoot en schoot de bal als een klein meisje.

20 september 2013 om 11:19

@ Bazzl ....

Zo iemand hebben wij ook lopen bij psv.
Kijk maar naar gisteren.
Zijn naam ..... Depay

Als Ajax verliest in de CL van het beste team van de wereld, dan stelt Ajax niks meer voor, is het allemaal slecht, en lacht iedereen Ajax uit enzo. Dan verliest PSV van een of andere kutclub waar je nog nooit van hebt gehoord, en dan ligt het aan het Nederlands voetbal? Het is gewoon een wanprestatie, en die wedstrijd had PSV gewoon dik moeten winnen. Maar als je zo speelt als PSV gisteren, dan ligt het gewoon aan Psv, niet aan het Nederlands voetbal. Dat betekent niet dat het NL voetbal wel lekker gaat ofzo, maar gisteren was PSV gewoon slecht.

20 september 2013 om 08:57

Het niveau daalt elk jaar. Ook bij Ajax is het minder geworden. Topspelers verkocht en eigen jeugd doorschuiven is op zich niks mis mee, maar verwacht dan niet dat je direct weer hetzelfde niveau haalt. Verder heeft Cocu gelijk dat het gevaar uit het Oosten komt, PSV gaat het ook niet makkelijk krijgen tegen Odessa en Zagreb.

20 september 2013 om 09:09

Maar dat is altijd al zo geweest, niet iets van de laatste jaren ofzo. Ik denk dat Ajax en PSV nog steeds goede kans hebben om de groepsfase te overleven, dus het is allemaal geen ramp. Maar PSV speelde gisteren gewoon slecht, dan verlies je. Dan vind ik het raar om het op het Nederlands voetbal af te schuiven. En PSV kan echt wel van die clubs winnen, hoeft niet makkelijk te gaan, als je maar niet speelt zoals gisteren.

20 september 2013 om 09:13

Ik weet niet of je het voetbal ook wel eens live bekijkt, en dan heb ik het over wedstrijden in de Eredivisie, maar het niveau is echt gedaald. Ik kom al jaren bij mijn eigen club en een jaar of 7 geleden liepen er echt betere spelers rond en werd er beter gespeeld. Afgelopen weekend bijv Heerenveen-Groningen, volgens iedereen een geweldige en sensationele wedstrijd. De commentatoren vielen over elkaar heen om het te prijzen. Terwijl als je er doorheen prikt zie je gewoon dat de meeste spelers amper een bal van A naar B kunnen krijgen. Superlaag niveau.

Ajax en PSV stijgen er qua materiaal wel bovenuit, en iedereen kan een slechte dag hebben, maar om nou te zeggen dat PSV en Ajax net zo goed zijn als bijvoorbeeld een jaar of 5 of 10 geleden... Overigens, wat is nou de groepsfase Europa League overleven voor deze twee clubs, mag het? Man, man.

20 september 2013 om 09:41

@ Abe84

Ik denk dat het ook mentaal is. Ajax won bijvoorbeeld van AC Milan, Man United, Man City maar verliest dan van Steaua Boekarest. PSV speelt goed tegen AC Milan maar verliest dan weer knullig gisteren. Mentaal zijn de Nederlanders en de Nederlandse ploegen gewoon donders zwak.

Vind het daarom goed dat Cocu had gezegd dat de tijd voorbij is dat we over onbekende oostblok ploegen heen walsen. We moeten gewoon volle bak tegen dat soort ploegen.

Niet alleen PSV zit in een crisis. Het hele Nederlandse clubvoetbal zit in een sportieve crisis. Ik kan me niet heugen dat we het ooit zo slecht deden in Europa. Ik vraag me af of daar nog een keer een ommekeer in komt.

20 september 2013 om 09:11

Er is gewoon een kans dat Ajax en PSV de groepsfase overleven. Is het dan nog steeds zo slecht met het NL voetbal? Dat PSV gisteren zo slecht speelde, ligt aan PSV zelf, want ze kunnen veel beter. Ligt het dan meteen aan het NL voetbal?

20 september 2013 om 09:24

Dan nog is het sleht ja. Het feit dat zij de enige 2 zijn die hier nog enigszins kans op hebben (waar dit eigenlijk gewoon een zekerheidje hoort te zijn) is bedroevend. Ook Feyenoord hoort eigenlijk gewoon standaard te overwinteren in op zijn minst de EL. Hetzelfde geld natuurlijk voor Ajax en Psv.

20 september 2013 om 11:39

Vergeet AZ niet, die hebben gisteren gewoon weer gewonnen. Ze hebben natuurlijk niet de kwaliteit om ver te komen net dit team, maar een beetje waardering is wel op zijn plaats.

Misschien dat PSV nu doorheeft dat het toch wat meer op scherp moet staan wil het niet roemloos eruit gaan in deze poule.

Wat een slappe reactie van Cocu.
Dat de tijd voorbij is is wel duidelijk geworden, maar ligt dat nu de kwaliteit van die clubs of aan de ontbrekende mentaliteit (en misschien wel kwaliteit) bij de Nederlandse clubs?

Thuis van Ludogorets verliezen als PSV zijnde is gewoon een schande en mag je best uitspreken!

wat mij eigenlijk het meeste opviel was de aantal toeschouwers in deze wedstrijd, je mag dan tegen de bulgaarse kampioen spelen, maar zo slecht is deze ploeg niet, al mag je er thuis nooit van verliezen. maar krijg steeds meer het idee dat de supporters van PSV de uefa cub niet interessant vinden.

20 september 2013 om 12:53

Heb sowieso het idee dat die europa league weinig animo geniet. De uefa cup was veel interessanter, met name dat je maar 1 keer tegen iedere club speelde, dat was ook een prestigieuze prijs. Maar die hele EL is gewoon een belachelijk toernooi.

cocu en brands zijn mede debet aan de laatste wedstrijden,toivonen gewoon keihard verbannen, door deze koers te varen verliest ie veel aan vertrouwen van de andere spelers die het ook niet zo nauw gaan nemen,allemaal 2 stappen minder en dan krijg je dit

Even niet over deze wedstrijd, maar de teloorgang van het Nederlands voetbal heeft naar mijn idee alles te maken met het feit dat clubs liever een onbekende speler uit het buitenland halen, dan Nederlandse jongens de kans geven.

Nederland is een prima land voor jonge talenten. Maar wanneer die talenten geen talenten zijn, maar middelmaat uit bijvoorbeeld Scandinavie, dan houdt dat het hele leerproces van de Nederlandse spelers tegen. Dat is ook direct de reden dat bijvoorbeeld PEC of Go Ahead vrij gemakkelijk en leuk mee kunnend doen in de eredivisie. Die hebben namelijk wél Nederlanders de kans gegeven. Ze verstaan elkaar, hoeven niet te wennen aan een omgeving, snappen de Nederlandse school etc.

Het wordt tijd (sommige clubs zijn hier noodgedwongen al mee bezig) dat elke club het gewoon gaat doen met Nederlanders. Talent zat. Maar dan moeten ze wel de kans krijgen.

Er is volgens mij nooit een tijd geweest dat we over oost-europese ploegen heen walsten. In vroegere tijden was Cska Sofia er al twee keer voor verantwoordelijk dat Ajax uit de beker vloog en Steau Boekarest, Honved, zijn altijd al lastige tegenstanders geweest

20 september 2013 om 09:47

Er waren inderdaad enkele ploegen uit Oost-Europa die vroeger steevast voor de prijzen meededen. Maar dat waren met alle respect iets grotere ploegen met een andere naam dan Ludogorets. Deze speelde 2 jaar geleden nog in de Bulgaarse Jupiler League!

20 september 2013 om 09:51

Maar zijn nu wel verreweg de meeste vermogende club van Bulgarije met hun eigen suikeroom. Niet dat het veel uitmaakt, PSV moet gewoon 3-0 winnen.

Mannen,

Wen er maar vast aan dat het geld tegenwoordig in het Oosten ligt. Bij al die Oosteuropese clubs spelen maar 2 of 3 autochtonen. De rest zijn Brazilianen, en andere tropische verassingen.
Binnen 5 jaar wordt de toon gezet in het voetbal door het Oostblok. Let maar op.

Weet niet, is ook een beetje de mentaliteit hier.
Watjes en egootjes.
Als ik een depay een partij arrogant zie doen als hij een geluikkig goealtje scoort tegen twente of als tegen milan verbaasd naar een scheids kijken als hij door de lucht springt als een bok bij eenlicht duwtje en verbaasd zijn dat er geen vrije trap word gegeven.
Je niet kunnen opladen voor een EL wedstrijd is wel tekenend.
Ze hebben een leuke wedstrijd gespeeld tegen Waregem Zulte die nog niet ingespeeld was en een helft tegen milan thuis en er word gelijk over kampioenschap georakeld.
Zijn nog gemiddeld geen 20 dus ga maar eerst ervaring opdoen een hele competitie lang.

PSV was ongemotiveerd en inspiratieloos. Ten opzichte van de eerste wedstrijd tegen AC Milan is het verval opvallend. Je zou denken dat PSV wederom de EL opgeeft, wat een schande zou zijn.
Het verval is echter al langer gaande maar werd vorig jaar nog gemaskeerd door Advocaat en goede voetballers als Strootman, v Bommel, Lens en Mertens. Nu heeft PSV zogenaamd gekozen voor jong Nederlands talent, sommigen uit eigen opleiding maar anderen aangetrokken. Teamgeest moet nog ontwikkeld worden, alhoewel het opstellen van de verbannen Toivonen er op wijst dat PSV niet vasthoudt aan de ingeslagen koers. In een vroeg stadium is dus al afgeweken van de ingeslagen koers en dat doet vrezen voor de toekomst. Slechte stuurlui dus.
Het verval had iedereen wel verwacht maar dat het zo vroeg zou komen is te wijten aan onkunde bij de leiding.

Ja, de tijd dat Nederlandse clubs over 'nietszeggende' Europese clubs heen walsden is inderdaad voorbij...dat hebben we dit seizoen toch wel gezien in de EL wedstrijden. Maar dat wil niet zeggen dat je dan maar gelijk zo kan verliezen. Hoewel ik inderdaad van mening ben dat we niet meer zomaar over deze clubs heen kunnen walsen, ben ik zeker wel van mening dat de Nederlandse clubs in staat zouden moeten zijn om op 70 % inzet dit soort clubs opzij te zetten.

Dan nog moet je makkelijk kunnen winnen van een provincieclubje als Ludogorets.
Cocu had met Schaars moeten beginnen in plaats van Hiljemark. Laat ik vooropstellen dat ik heel veel potentie zie in Hiljemark en dat hij een van de weinige was die echt zijn best maar Schaars zorgt voor meer rust en controle in de ploeg. Ook hoop ik echt dat Narsingh snel weer terugkomt. Hij kan voor echte concurrentie zorgen bij Bakkali en Depay. Depay is ook hopeloos uit vorm.
Als je zo slap en ongeconcentreerd speelt tegen Ajax dan ga je kansloos onderuit.

Dit geeft gewoon aan dat PSV er geen zin in had of waren omgekocht. Het klopt dat Ludogorets goed speelde, maar als nog hoorde ze makkelijk te winnen. Kijk maar hoe vaak Ludogorets de bal inleverde. Heeft niks te maken dat de oost blok landen beter zijn geworden.

Wissel dan gewoon Depay op tijd, want die boorde een eventuele 1-0 voorspeong door de neus. Wat heb ik die jongen veel fouten zien maken. Heb me doodgeërgerd. Maar goed, ik ben geen coach van Psv.

Het geeft gewoon aan dat men in Nederland al jaren stil staat en dat is niet alleen in de voetbalwereld zo. De enige reden dat het nooit opviel, is omdat er vaak nog enkele supertalenten naar boven kwamen drijven. Maar het Nederlandse voetbal is een beetje doorgedraafd in het opleiden. Natuurlijk kan je jezelf als opleidingsland zien, maar momenteel slaat men daarin door. En zolang je dat roept en uitstraalt zal je ook geen punten pakken. Momenteel hebben ploegen steeds meer het idee dat ze tegen de belofte teams spelen. Het zegt genoeg dat men een speler als Boulahrouz de Deense competitie boven de Nederlandse verkiest en dat Chelsea Vitesse alleen nog maar ziet als een soort van Excelsior voor Feyenoord was.

Clubs uit de Oostblok landen zijn inderdaad beter geworden, maar zo goed was Ludogorets niet. PSV was gewoon uitermate slordig in de afronding, met in de hoofdrol Depay die van alle hoeken en afstanden op doel schiet. Die jongen moet eens het overzicht bewaren en één-tweetjes aangaan, want dit slaat echt nergens op. Ik ben geen PSV-supporter en zelfs ik ergerde me er aan.

Ik schakelde na rust in. Zie dan Schaars op de bank. En de irritante Toivonen in het veld alleen met zichzelf bezig zijn. Zie het totaal over de hill dravertje Park alles bij de tegenstander inleveren.
PSV begon dit seizoen zo lekker fris, het weer opstellen van oudgedienden is een absurd slecht signaal voor de jongeren. Jammer.
Begrijp het wel weer, vanwege wedstrijd tegen Ajax staat een Schaars niet in de basis. Dat geeft het signaal dat je de Euro League niet serieus neemt. Geef je plaa5s dan aan een PEC ofzo!

Hoe slechte generale kan je hebben als je tegen Ajax moet. Gewoon diep triest dit. Natuurlijk kan je van iedereen verliezen. Als je zo'n slappe instelling toont. Ze moeten eens gaan voetballen in die Europa League. Minder na excuses zoeken!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren