Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Voor Ronaldo en Romário ging je voetbal kijken, nu geniet ik van Depay’

Laatste update:

Memphis Depay is dit seizoen de grote attractie van PSV. De twintigjarige aanvaller ontwikkelt zich stormachtig en was al goed voor 10 doelpunten en 7 assists in 28 wedstrijden in de Eredivisie. Volgens Harry van Raaij, oud-voorzitter van de Eindhovense club, maakt Depay een goede kans om in de zomer met Oranje mee te gaan naar het WK in Brazilië.

/

De linksbuiten heeft nu vier interlands achter zijn naam staan. In oktober debuteerde Depay onder bondscoach Louis van Gaal in het WK-kwalificatieduel met Turkije en hij deed ook mee in de oefeninterlands tegen Colombia, Japan en Frankrijk. “Als hij zo doorgaat, kan hij weleens de linksbuiten van Nederland worden. De vraag is of PSV hem dan kan behouden, hij is een speler die voor veel topclubs een aantrekkelijke prooi zou kunnen zijn”, aldus Van Raaij tegen 040TV.

“Voor spelers als Ronaldo en Romário ging je met liefde voetbal kijken, maar ik geniet op dit moment geweldig van Depay”, vervolgt het erelid en voormalig topman van Philips. “Hij kan een complete en fantastische voetballer worden. Ik vergelijk hem weleens met Boudewijn Zenden, maar Depay maakt veel grotere sprongen dan Boudewijn destijds.” Depay, die nog een contract heeft tot medio 2017, zei eerder nog een zomerse transfer niet uit te willen sluiten.

Denk jij dat Memphis Depay volgend seizoen nog bij PSV speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou in mijn ogen terecht zijn.
Speler die het verschil maakt bij PSV momenteel.

24 maart 2014 om 19:58

Dan onderschat jij toch echt mensen als Park en Hiljemark. Sinds die werkers erin staan kan Depay etaleren. Depay is degene die in de schijnwerpers staat, maar de mensen achter hem zijn minstens net zo belangrijk voor Psv. Sinds die twee er standaard in staan is Depay pas echt grote stappen gaan maken.

24 maart 2014 om 20:03

Daar heb je zeker gelijk in mar hij is wel echt goed en hoop dat hij nog ff bij psv bkijft ook beter voor zn ontwikkeling

24 maart 2014 om 20:14

Vergeet Wijnaldum niet, hij mag dan wel geblesseerd zijn maar naar mijn mening is hij de beste speler van Psv.

24 maart 2014 om 20:55

Muah. Ik denk niet dat zon Hiljemark een carierre als die van Depay tegemoet gaat. In mijn ogen is Depay nu het grootste talent van Nederland. Doet mij in veel van zijn doen en laten denksn aan C.Ronaldo, echte top-athleet.

24 maart 2014 om 21:09

Ik zeg ook nergens dat Hiljemark een loopbaan als die van Depay gaat hebben..

24 maart 2014 om 21:26

Heb je wel gelijk in, al vond ik hem voor de winterstop ook al vaak echt goed spelen. vaak als enige van Psv.
Het was toen iets meer met vlagen en nu wat constanter, mede door Park en Hiljemark idd!

24 maart 2014 om 21:26

Nee ok, je hebt een punt: zonder spelers als hiljemark en park heb je geen organisatie. Maarvoor een speler als depay kom je naar het stadion.

Als ze hem meer bieden spreekt niks tegen. Anders zal..

24 maart 2014 om 21:27

Die vergelijking gaat inderdaad behoorlijk ver.

Vind het ook altijd zo jammer dat een speler na een paar leuke wedstrijdjes meteen een geweldig talent wordt genoemd. Toen het voor de winterstop een periode totaal niet liep bij PSV was iedereen bij PSV nog slecht...
Natuurlijk, Depay heeft potentie, maar hou alsjeblieft eens op om zo'n beetje iedereen de stempel 'groot talent' te geven. Als ik aan grote talenten denk denk ik aan Pogba, Isco, Jesé, Thiago. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

24 maart 2014 om 22:11

@robinho

Dan heb je het allemaal niet goed gevolgd. Depay was juist iemand die er nog positief bovenuit stak toen het slecht ging met Psv.
Ik vond Depay voor dit seizoen en nog steeds een heel groot talent. Hij is het grootste Nederlandse talent dat we hebben.
Hij heeft zeg maar alles om een hele goede te worden.
Laat ik de punten voor je opnoemen.
Het begint natuurlijk met de mentaliteit.
Hij droom om een topper te worden en is als eerste op de training en gaat als laatste weg. Van de selectie is hij de jongen die het hardste traint.

Neem dan nog even zijn kwaliteiten onder de loep:
Een prima paas en voorzet met links.
Kan ook schieten met links.
Heeft een heel goed schot met rechts waarmee hij elke wedstrijd beslissend kan zijn.
Hij is snel en sterk.
Hij heeft een actie in huis en is creatief.
Zijn techniek is prima en kan met rechts en links dribbelen en zijn loopactie zijn ook nog goed. Daarnaast zie ik hem goede lange ballen geven in wedstrijden om het spel te verleggen en zie ik hem ook vaak iemand voor de keeper zetten.

Dat jij hem geen goed talent vind moet je zelf weten maar ik denk dat je het fout ziet.

24 maart 2014 om 23:04

Ons meningsverschil zit hem denk ik in de definitie van wat een groot talent is.
Ik had het over het internationale niveau, en op dat niveau vind ik hem vies tegenvallen (potentie heeft hij, zoals gezegd. De kwaliteiten die jij opnoemt ben ik het ook mee eens trouwens).
In Eredivisietermen is het inderdaad een groot talent, maar het niveau van de Eredivisie is al lang niet meer vergelijkbaar met het internationale (top)niveau.

25 maart 2014 om 00:01

Als depay verstandig is dan komt die jongen er wel. En inderdaad voor de winterstop werd hij toch flink afgekraakt. Hij was zelfzuchtig en moest stoppen met die rare afstand schoten.

Beste speler van PSV op dit moment, blij dat hij zich zo goed ontwikkeld!

24 maart 2014 om 19:58

Ja op dit moment zeker, in vorm en fit denk ik nog wel Georginio Wijnaldum. Vind jij Depay dan nog de beste?

24 maart 2014 om 20:02

Wijnaldum is zoveel minder dan Depay. Teveel een draver. Depay denkt veel meer na imo

24 maart 2014 om 20:04

Ben jij het vorige seizoen van Wijnaldum nu al vergeten dan? Zoveel minder dan Depay, dat zal vast ook wel meevallen. Dat je Wijnaldum minder vindt oke, maar zoveel minder. En onderbouw je mening eens, je formuleert het als een feit maar je noemt maar 2 argumenten.

24 maart 2014 om 20:39

Een topfitte Wijnaldum is naar mijn mening, de beste speler van PSV. Vooral in het begin van dit seizoen heeft hij me aangenaam verrast. Maar nu ben ik wel benieuwd hoe hij terugkomt na zijn slepende blessure. Gelukkig is Depay in de tussen tijd opgestaan en laten we hopen dat hij zo door blijft presteren!

24 maart 2014 om 20:43

We zullen het zaterdag zien. Dan doet wijnaldum weer mee als het goed is. Denk dat hij nog lang niet de oude is.
On: depay doet het geweldig psv. En wordt met de week beter. Hoop dat hij nog een seizoen blijft voetballen

24 maart 2014 om 21:28

Als je Wijnaldum teveel een draver noemt, kan je Depay een cowboy noemen di ein het wilde westen schiet en waar toevallig een paar schoten goed vallen.....

24 maart 2014 om 21:29

Depay heeft wel echt stappen gemaakt terwijl Wijnaldum een tijdje stil heeft gezeten en nog maar moet zorgen dat hij op niveau terug komt.
Vind vooral dat hij veel makkelijke kansen mist.. lijkt me erg frustrerend als supporter sommige wedstrijden

Hij vergeet natuurlijk iemand als Robben, maar hij heeft gelijk. Depay ontwikkelt zich goed en als hij dit niveau vasthoudt of zich nog meer verbetert zie ik hem graag als basisspeler naar het Wereld Kampioenschap gaan.

Met Robben en Depay op de flanken kan Oranje elke defensie in verlegenheid brengen. Zeker al een spits als Van Persie daartussen staat.

24 maart 2014 om 20:06

Helemaal met je eens ! Depay wordt denk ik een geweldenaar. Enige nadeel is dat het WK gelijk een etalage is voor buitenlandse top clubs

24 maart 2014 om 20:11

Neejoh, gewoon aan de buitenlandse topclubs laten zien ''wat voor lekkers'' wij in huis hebben en niet verkopen, ff topclubs treiteren

24 maart 2014 om 20:12

Robben is een totaal ander type dan Depay. Depay moet het iets meer van zijn kracht hebben, Robben van zijn snelheid, als is Depay ook snel en heeft Robben ook een hard schot. Of bedoel spelers waar voor je naar het stadion komt? Robben was een fantastisch in zijn PSV tijd, maar ik denk dat Depay toch spectaculairder is om naar te kijken. Je weet nooit wat hij gaat doen, Robben is iets voorspelbaarder, alleen zo goed dat hij toch bijna niet te houden is voor verdedigers.

24 maart 2014 om 20:14

Niets om vervelend te zijn ofzo, maar met spectaculair denk ik aan een Neymar, Hazard, Ronaldinho en ik snap ook wel dat Depay nog lang niet van zo een niveau is. Maar spectaculair vond ik ook een Suarez van Ajax, Eriksen, Ruiz bij Twente als je snapt in wat voor richting ik wil gaan. Ik vind Depay eerlijk gezegd niet vaak heel veel laten zien, ik heb het gevoel dat hij veel meer kan dan dat hij laat zien. Wat echt spectaculair bij hem is is zijn schot, en soms ook nog wel voorzetten maar verder kan ik niet veel bedenken. Kan je daar misschien je uitleg bij geven.

24 maart 2014 om 20:21

Ja, ik bedoel speler waarvoor je naar het stadion komt. Romario, Ronaldo, Robben.. Dat zijn spelers die indruk maken en spelers waarvoor men naar het stadion gaat. Robben vond ik in zijn PSV tijd ook heerlijk om naar te kijken. Inderdaad minder spectaculair, maar je zag wel de klasse er vanaf druipen...

24 maart 2014 om 21:10

Eriksen spectaculair hahaha hou op man.
Weet zeker dat Depay het veel verder gaat schoppen.
Net zoals Mertens en Strootman dat ook gaan doen.
Suarez was inderdaad wel spectaculair alleen geen kampioen met ajax.

24 maart 2014 om 21:20

Eriksen niet spectaculair? Dus jij kon niet genieten van zijn briljante passjes, combinaties die hij aanging, schoten, vrije trappen, corners, flair, briljantie? Hij laat het namelijk wel zien in de PL weer.

25 maart 2014 om 10:06

Anders kijk je even de samenvatting van psv - roda van afgelopen weekend terug. Genoeg briljante balletjes van depay

Depay kan ook zeker tot een van de beste wingers horen, hij heeft juist een geweldige mentaliteit, kritisch en heeft de wil om daarbij te horen. Ik vind het nog wel wat te resultaat gericht bij hem. Er mag meer spontaniteit, creativiteit bij hem komen. Ik vind tevaak dat zijn acties mislukken terwijl hij zijn man makkelijk voorbij zou kunnen komen en hij moet nog werken aan zijn afwerking. Tegen Roda was hij in de eerste helft zo aanwezig, dat was prima. Hij heeft de juiste kwaliteiten om op een dag bij de besten te horen. Heel snel, sterk, drang naar voren, super schot, super voorzet, goeie steekpass, aardige techniek ( kan nog veel beter).

24 maart 2014 om 20:23

Van zijn leeftijd misschien wel ja, maar als je in de toekomst bedoelt heeft hij flinke concurrentie met supertalenten als Hazard, Neymar, Draxler, Januzaj, Jesé, Griezmann, Shaqiri, Lucas en James Rodriguez. Ik hoop van harte dat hij de absolute wereldtop gaat bereiken, alleen maar goed voor het Nederlands voetbal als zo'n jongen doorgroeit naar een hoger niveau maar het zal een flinke klus worden om bij de beste te horen.

24 maart 2014 om 20:49

Griezmann is wel wat ouder. Van deze jongens heeft Depay vooral het beste fysiek. Hij kan proberen daar echt voordeel uit te halen net als wat Ronaldo heeft gedaan. Als hij nog goed werkt aan zijn balgevoel/techniek man passeren denk ik dat hij zeker in zo een rijtje kan passen. Zij spelen ook bij allemaal betere clubs, soms lijk je ook beter als je met betere spelers speelt. Maar de jongens die jij opnoemt kunnen inderdaad ook een zeer hoog niveau halen. Maar vergeet Sterling/chamberlain/deulofeu niet.

24 maart 2014 om 21:10

Ik vind Sterling een stuk hoger niveau halen dan Chaimberlain en Delofeu, al wordt ox ook veel op Cm gebruikt nu, sterker nog, ik ken geen winger van 18-20 jaar die beter dan Sterling is, jij wel?

24 maart 2014 om 21:21

Nou Chamberlain heeft sinds zijn blessure een zeer hoog niveau gehaald hoor. Ik vind Januzaj gelijkwaardig aan Sterling. En ik denk wel dat Jese beter is dan beide heren en die is 20 volgens mij. Verder kan ik inderdaad niemand bedenken.

24 maart 2014 om 21:27

Ox heeft inderdaad een paar puike partijen gespeeld maar dat was allemaal op CM, Januzaj vind ik op de wing minder dan Sterling maar op 10 wel weer beter. Jese is ook een klasbak inderdaad. Maar Sterling heeft 7 goals en 3 assist en is pas sinds
December echt basis, zitten dan wel wat intikkers bij, maar vind het Liverpool's grootste talent van het 1e.

24 maart 2014 om 21:35

Ja daar kan ik het me wel in vinden, maar ik vind het nu ook gewoon erg lastig vergelijken aangezien Januzaj in een totaal niet aanvallende team speelt met 0 creativiteit. Maargoed. Qua kwaliteit/leeftijd verhouding vind ik Sterling ook jullie grootste talent en een van de grootste ter wereld. Maar iets zegt mij dat Coutinho zijn absolute top iets hoger zal zijn, kan jij je daar iets bij voorstellen?

24 maart 2014 om 21:43

Dat is wel zo, en zodra United terug is (ik verwacht volgend seizoen al) dan gaat Januzaj ook echt verdedigers kapot maken. Ja die discussie heb ik al eerder gehad met Frank, Coutinho of Sterling. Ik vind Sterling een tikkeltje beter (in potentie) omdat die wat beslissender is en ook nog 2-3 jaar jonger. Hij kan diepgestuurd worden maar ook in de bal en vanuit daar een actie opzetten (ala Hazard) en dat vind ik zo bijzonder aan hem. Neemt niet weg dat Coutinho ook bijzonder goed kan voetballen en Liverpool heeeel blij mag zijn met deze twee, lang geleden dat wij dit soort voetballers gehad hebben.

24 maart 2014 om 22:48

Helemaal vergeten inderdaad ik ben echt enorm fan van Sterling. Die jongen is zo erg behendig en gevaarlijk met zijn snelheid echt niet normaal, hij wordt echt een hele grote. Van wie ik ook ontzettend veel verwacht is Adama Traore van Barcelona, die jongen is echt een en al spier en kracht en is ook erg snel en behendig. Het enige probleem is dat hij niet aan spelen toe gaat komen met al die concurrentie. Vergeet die Halilovic niet, ook een enorm talent die ontiegelijk veel potentie heeft.

24 maart 2014 om 20:24

Waarom? Vaak ben ik het met dit soort opmerkingen eens, maar in dit geval twijfel ik heel erg....

Ik zie dat Depay barst van het talent en pas beter is gaan spelen sinds hij bij Oranje een paar keer met de grote jongens heeft gespeeld (toen is zijn mentaliteit voor mijn gevoel nog meer verbetert, hij is nog meer gebrand om zichzelf te verbeteren) en sinds hij in een team speelt dat beter in balans is (door Park en Hiljemark). Ik denk dat het voor Depay's ontwikkeling heel erg goed zou zijn als hij bij een betere club zou zitten, meer die uitdaging die hij ook voelde bij Oranje en meer balans in het team...

24 maart 2014 om 20:35

Ben ik volkomen met je eens, ik denk ook dat je Depay nog hooguit een seizoen in Nederland moet houden, maar hij zou ook komend seizoen al een basisplaats bij een leuke subtopper in Europa kunnen veroveren. Dan ontwikkelt ie zich nog sneller dan ie nu al doet. In Nederland denk ik dat hij al snel niet meer wordt uitgedaagd omdat ie tegen Kevin Conboy en Ard van Peppen speelt.

24 maart 2014 om 20:43

Ja, in persoonlijke duels met tegenstanders zal hij dan niet meer uitgedaagd worden, maar ik zie Depay nu het zo goed met hem gaat ook steeds meer een leidersrolletje op zich nemen in het veld. Het zijn kleine gebaren van ''kom op!'' of het publiek aansporen meer mee te doen.. Hij kan in Nederland nog wel zijn persoonlijkheid in het veld verbeteren, maar dat is op termijn denk ook het enige..

25 maart 2014 om 00:39

inderdaad nog 1 seizoen om wedstrijdervaring op te doen. Hopelijk is hij daarna de Eredivisie ontgroeid. Voor veel spelers vind ik dat ze eerst minimaal 100 Eredivisie wedstrijden gespeeld moeten hebben, maar bij hem denk ik dat na volgend seizeon hij geconfronteerd moet worden met betere verdedigers

Kan je hem al in het rijtje Romario en Ronaldo zetten??

Ik vind absoluut niet, mag geeneens in een zin of tekst genoemd worden, en tuurlijk is hij een uitblinker maar in dit jonge team moet toch iemand kunnen uitblinken met een btje talent..

Zie Bakkali in het begin van het seizoen

24 maart 2014 om 20:07

Waarom mag je hem niet in dat rijtje zetten? Ligt er toch aan hoe het bedoelt is? Als het een rijtje smaakmakers bij PSV is ja, dan past Depay erbij. Als het een rijtje absolute topspelers met PSV verleden is, tsja, dan nog niet.

24 maart 2014 om 20:30

Tuurlijk niet man. Ronaldo had op de leeftijd van Depay al 2 gouden ballen te pakken.

Denk dat Harry het goed ziet, verdient ook wel een uitverkiezing naar Wk.

Zal hem alleen maar goed doen om met andere goede voetballers van gedachte te kunnen wisselen en nieuwe ervaringen op te doen.

Ook van Gaal weet heel goed hoe hij met jonge spelers moet omgaan.
Zou zonde zijn als hij na het WK niet meer op de Nederlandse velden actief zou zijn.

Heeft het in zich om een hele grote te worden, zou bij veel teams als een welkome versterking gelden.

depay - van persie - robben

Dit is mijn droomvoorhoede, depay is een fenomeen en dat weet als van Gaal verstand heeft na het wk iedereen in de wereld. Want hij moet m altijd in de basis zetten.

24 maart 2014 om 20:05

Depay vind ik een heerlijke voetballer om naar te kijken maar nu al een fenomeen? Hij kan het met zijn talent wel worden ja maar nu is hij dat nog lang niet.

24 maart 2014 om 20:15

Als Nederland een coach had die op de counter zou spelen dan heb je toch wel een geweldig team. Depay, Van Persie, Robben en daarachter Sneijder is gewoon van wereldniveau. Voor de rest wat slopers achterin zoals Douglas, Van Dijk, De Jong en Fer en natuurlijk Pieters en Van der Wiel als backs.

Je kunt mooi aanvallend voetbal spelen als je er de kwaliteiten voor hebt. Als je die niet hebt zul je hopelijk falen. Tegen Frankrijk was daar een geweldig voorbeeld van.

We weten het nu wel dat Depay goed is...

Ik vind Depay nog steeds een vrij simpele voetballer. Hard rennen en schieten vanaf 60 meter.
Overtuigd mij niet, zit weinig intelligente in zijn spel. Geen rust en ook geen overzicht/inzicht.

Een sensatie om zijn werklust en druk zijn in het veld. Meer zie ik echt niet.

24 maart 2014 om 20:17

Kijk de laatste wedstrijden van Depay maar terug. Die jongen is uit zijn dip gekomen en komt sterker terug dan ooit. Op elk gebied zet hij bijna wekelijks grote stappen. Ik was ook kritisch op Depay, vond dat hij teveel risico in zijn acties legde en teveel voor eigen geluk ging, maar dat is nu zo erg verbetert. Hij weet alles perfect af te wisselen. Binnendoor of buitenom, eigen actie of de voorzet en ook het simpelere spel; tikkie terug zit er nu bij. Het is allemaal zo veel volwassener geworden de afgelopen weken.

Hij heeft ook zoveel controle over de bal. Hij is de enige speler, die ik nu even weet, in de Eredivisie die tijdens een versnelling de bal nog een paar keer raakt. Net als Robben dat heeft in een actie. Depay kan ook elk moment van koers veranderen, heerlijk om naar zo'n speler te kijken!

24 maart 2014 om 20:50

Precies hoe ik erover denk.
Ik vind zijn acties nogal voorspelbaar. Bovendien heeft hij geen overzicht en moet hij het voornamelijk van zijn fysiek hebben. Echt een dribbel waarvan de creativiteit eraf spat heb ik nog niet waargenomen.
Ik denk ook dat zijn enorme werklust zijn tekortkomingen verbloemt. Bij echte tegenstand zal zij zeker door de mand vallen.

24 maart 2014 om 22:51

Ja inderdaad.

Zo een speler zie ik liever niet bij mijn team, liever technisch vernuft en de nodige spel intelligentie.

Verder vrij egocentrische speler. in een Bakkali zit veel meer potentie, maar is te vroeg gebracht en niet zuinig mee omgegaan.

25 maart 2014 om 02:33

Dan heb je Depay nooit zien voetballen, hij dribbelt kan een goed steekpass geven. En hij heeft d laatste tijd meer overzicht bijgekregen, eerst was hij gefocust om alleen van afstand te schieten. Dat is minder geworden. Hij heeft de balans gevonden tussen een actie overspelen of schieten.

Ik zou het zo doen in Brazilië. Robben Huntelaar depay. Snelheid vanaf de buitenkant kunnen binnendoor en buiten langs parkeren. Plus allebei hebben ze een verraderlijk schot . Huntelaar in de spits als afmaker van persie erachter met de jong en fer als breekijzers voor de verdediging. Wiel en kongolo als backs. Snelheid en kracht. Heitinga en rekik in het centrum. Krul in het doel.

24 maart 2014 om 20:29

Kongolo? Doe maar iemand die meer ervaren is, Pieters of Emanuelson ofzo. Verder rendeert Huntelaar in dit systeem niet, twee buitenspelers die naar binnen trekken, dan is het bij uitstek beter V. Persie basis te zetten.

24 maart 2014 om 20:30

Rekik en Kongolo in de defensie wordt wel erg speels en ik zou eerder voor Vlaar gaan als Heitinga..

Linksback moet gewoon Blind zijn. Zonder twijfel. In het centrum zal Vlaar waarschijnlijk sowieso staan en Van der Wiel of Janmaat, ik vind het verschil niet heel erg groot.. De laatste plek in de defensie zal gaan naar degene die zich de komende tijd het best profileert, maar wel al onder Van Gaal meegedaan heeft. Van Gaal heeft al aangegeven geen nieuwe jongens meer bij te gaan halen en dat Van Dijk daarom afvalt. Dan gaat hij voor Kongolo geen uitzondering maken. Het zal dus gaan tussen Rekik, Bruma, Veltman, Indi, Heitinga en De Vrij..

Middenveld wordt puzzelen. Sneijder heeft niet Van Gaal's voorkeur, maar Van Gaal schrijft hem ook nog niet definitief af. Sneijder en Van der Vaart zullen uitvechten wie als nummer 10 meegaat. Nigel de Jong zal waarschijnlijk sowieso spelen als breekijzer. Tot slot wil Van Gaal waarschijnlijk nog een linksbenige middenvelder erbij met loopvermogen.. Of hij gooit de spelmaker naar de linkerkant van het middenveld..

In de aanval zijn Van Persie en Robben zeker van een basisplaats. Lens heeft goede statistieken onder Van Gaal, maar als Depay zich zo door blijft ontwikkelen zal hij een grote kans hebben op een basisplaats. Van Gaal is Eredivisie gezind

24 maart 2014 om 20:36

Hoezo Blind zonder twijfel? Ik vind hem een waardeloze back voor het niveau dat Oranje nastreeft. Verre van snel en verdedigend toch al niet een van de sterkere

24 maart 2014 om 20:40

Blind speelt al bijna twee jaar foutloos, ook in verdedigend opzicht en op Champions League niveau.. Vind maar een andere back die de afgelopen twee jaar zo constant goed gepresteerd heeft op een dergelijk niveau..

Je kan geen fan van hem zijn, dat kan ik heel goed begrijpen, maar hij is wel het beste dat wij momenteel te bieden hebben op die positie.

24 maart 2014 om 20:43

Tegen Frankrijk was hij inderdaad foutloos...

Kunnen we net zo goed zonder linksback spelen, ik stel voor Emanuelson of Pieters op basis van de grote competitie, kan iig niet slechter zijn. Blind is een middenvelder, geen back

Leraar: Memphis weer geen huiswerk af jonge?
Memphis: Pff, Ik ga later toch bij in de eerste spelen, waarom zou ik.

Hoop dat hij de juiste keuzes maakt in zijn voetbalcariere.

Als er een speler uit de eredivisie mee moet naar de WK dan is het Depay. Verder mogen van mij Rekik, Blind(bij gebrek aan beter) en Janmaat mee, de rest lekker thuislaten. Depay en Rekik basis dan speel je slechts met twee eredivisie spelers. Een op een positie waar het toch een pot nat is en het volgens mij niet slechter kan en een geweldig talent die absoluut een revelatie op het komende WK kan zijn.

Een beetje raar om Depay nu al met Ronaldo en Romario te vergelijken. Dit is het eerste seizoen waarin hij meer dan 10 basisplaatsen heeft bij het eerste elftal van Psv. Ik hoop wel dat hij zo goed wordt als Ronaldo en Romario, het zou goed zijn voor Oranje.

Ik hoop dat die ooit voor Juventus komt te spelen, vind hem echt een genot voor het oog.

Depay is een geweldige speler, vrhijn is bout, vrhijn heeft Depay altijd in zijn broekzak..

Depay is goed hoor maar hij maakt het verschil niet dat is de tactiek die is veranderd van aanvallend naar weer degelijk. Door het middenveld en Ruiz (word toch extra op gelet) kan depay beter schitteren en als aanvaller sta je sowieso sneller in de spotlights.

maar deze jongen gaat het echt ver schoppen hoor heeft bijna alles mee en kwam ook nog eens mooi bescheiden over bij de interview

Ik moet eerlijk zeggen dat ik sceptisch was toen hij werd geselecteerd, maar ik ben wat beter op hem gaan letten vanaf dat moment en zie inderdaad een hoop potentieel bij Memphis. Als ie er hard aan werkt, kan ie een heel eind komen, maar het zal niet vanzelf gaan..

Vooral de mentaliteit van memphis is geweldig! Als je kijkt naar wat het niveau is wat die jongen wil nastreven. Een type cristiano ronaldo. Het beste uit zijn fysiek aan het halen.

In het begim van het jaar wou hij zichzelf vooral in de spotlight zetten door te scoren. Veel schieten en die belandde ook nog wel is in de 2de ring. Daar zit nu verbetering in. Binnendoor of buitenom, steeds vaker kiest hij de betere oplossing niet alleen maar zelf. Maar ook voorzetten. Van deze jongen kan ik genieten als hij aan het voetballen is.

Ik ben ook groot fan van hiljemark als die jongen minder balverlies lijdt door een foute pass. Word ook dit een bepalende factor volgend jaar voor psv!

Het is een hele goede voetballer, maar hij mist nog veel en veel te veel. Ik hoop voor PSV dat dat volgend jaar beter gaat. Want hij is dreigender dan welke buitenspeler dan ook in Nederland (samen met Hupperts en Boetius dan..)

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren