Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Mourinho voorspelt: ‘Argentinië-Oranje, al zou ik het liever anders willen’

Laatste update:
/

José Mourinho is ook tijdens het WK 2014 bezig met analyses en voorbeschouwingen. De trainer van Chelsea heeft zich voor veel geld laten inhuren door Yahoo om de ontwikkelingen in Brazilië van commentaar te voorzien. Nu de kwartfinales langzaam maar zeker ingekleurd worden, kijkt de Portugees vast iets verder in het toernooi.

Brazilië, Colombia, Nederland en Costa Rica verzekerden zich reeds van een plaats bij de laatste acht op het WK. Daar komen maandagavond nog twee teams bij: Frankrijk speelt tegen Nigeria en Duitsland ontmoet Algerije. Dinsdagavond tenslotte worden de laatste twee achtste finales afgewerkt en staan Argentinië-Zwitserland en België-Verenigde Staten op de rol.

“Logischerwijs gezien zullen de halve finales gaan tussen Brazilië en Duitsland en tussen Nederland en Argentinië. Dat zijn namelijk de landen met meer ervaren spelers en individueel talent, en ook de landen die op dat moment beter met de druk kunnen omgaan. Ze bereiken ook negen van de tien keer de kwartfinales, halve finales of de finale”, zegt Mourinho maandag.

De Portugees zou echter zelf opteren voor andere landen, althans: minstens één. “Ik zou het wel anders willen, ja. Tenminste één land dat niemand in zijn pool heeft ingevuld bij de laatste vier. Er zitten toch landen bij die met een geweldige teamspirit spelen en een hoog niveau weten te halen. Ik zou het geweldig vinden als de logica wordt getart tijdens het verdere verloop van het WK.”

Denk jij dat de voorspelling van José Mourinho uitkomt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
30 juni 2014 om 16:44

Nou ik weet het net nog niet.

Ik verwacht Brazilie - Duitsland en Oranje - Belgie....

30 juni 2014 om 16:48

Belgie heb ik na het zien van de wedstrijd tegen Rusland afgeschreven. Op elke positie beter en nog zoveel grote kansen weg geven. IK denk dat ze er morgen al uit gaan tegen de VS. De matige coach zal hun op gaan breken. Met een Van Gaal word Belgie met twee vingers in de neus wereldkampioen

30 juni 2014 om 16:50

Ik denk Colombia-Duitsland en Nederland-Argentinië

30 juni 2014 om 16:51

Jij mag natuurlijk je mening hebben, maar op basis van wat baseer jij dat België Argentinië kan verslaan? Argentinië maakt nog geen bijzonder sterke indruk, maar ik zie de Belgische verdediging Messi echt niet afstoppen.

30 juni 2014 om 16:58

Ben ik met je eens. Colombia verslaat namelijk Brazilie.

30 juni 2014 om 17:02

ze hoeven messi ook niet af te stoppen, ze moeten 1x vaker scoren dan messi.

Maar de aanvalsmachine van belgie draait ook nog niet best.
Idd eerst maar eens afwachten of ze van de vs winnen.

Maar brazilie heeft bijvoorbeeld ook nog niet zo maar van colombia gewonnen.
En frankrijk-duitsland wordt natuurlijk ook een kraker in de kwartfinale.
Er kunnen nog genoeg verrassingen komen

30 juni 2014 om 17:09

Ik zie België met Wilmots niet ver komen, die heeft volgens mij geen idee wat hij aan doen is in Brazilië. Op een wk kan je heel goed zien wat het effect van een goede coach is, Nederland is een perfect voorbeeld.

30 juni 2014 om 17:11

Op basis van de wedstrijd tegen Nigeria zeg ik ook dat België de Argentijnen eruit knikkert. Zo geweldig zijn de Argentijnen nit en bovendien is el kun geblesseerd.

30 juni 2014 om 17:11

Ik denk Colombia - Frankrijk en Nederland Argentinië

30 juni 2014 om 17:16

Ja, eens. Over Duitsland of Frankrijk twijfel ik nog, maar ik durf 100 euro in te zetten dat Colombia van Brazilie gaat winnen. Het kan ook zomaar zo zijn dat ze naar de finale gaan, zou voor mij geen verrassing zijn.

30 juni 2014 om 17:32

@ bahaboy
check jouw page.

on: Verder denk ik dat Duitsland Frankrijk zal uitschakelen, maar dit is wel lastig te voorspellen.

30 juni 2014 om 21:09

@bahaboy

ben het met je eens. zei voorafgaand aan het WK al dat colombia de grootste outsider zou zijn, maar de manier van spelen verbaasd me alsnog. spelen echt heerlijk voetbal.

misschien heeft de blessure van falcao niet eens zo slecht uitgepakt, anders was een James nooit zo uit de verf gekomen als nu. Dan gaan alle ballen toch sneller richting Falcao denken jullie niet?

1 juli 2014 om 00:16

Haha @blink, hero.

Ik denk Nederland - Brazilie - Frankrijk - Argentinie

2 juli 2014 om 06:08

Nou nou ik zag Belgie gister spelen en speelde erg goed man. Ik zie Argentinië daar niet van winnen. Belgie maakt in mijn ogen toch de beste indruk van de laatste 8 ploegen.

Argentinie zie ik niet zo ver komen. Hun verdediging is veel te zwak ze hadden met moeite van Nigeria gewonnen ik zie ze echt niet van een grote land winnen. En wat betreft Oranje weet ik niet ze hebben geen topploeg maar wel het nodige geluk. Vind het nog steeds dom dat Van der Vaart en Van der Wiel niet mee zijn.

30 juni 2014 om 16:46

Hoe kun je iets dom vinden als de 2 spelers in kwestie geblesseerd waren/ zijn? Dan kan het hoogstens zonde zijn. Natuurlijk is vd Wiel beter dan Verheagh, aan vd Vaart mis je wat mij betreft niet zoveel. Helemaal niet met deze vermoeiende hitte, dat kan hij al helemaal niet aan.

30 juni 2014 om 16:55

@rodg

Ik had niet mee gekregen dat ze beide geblesseerd waren mijn fout. Vooral Van der Wiel kunnen we goed gebruiken want ik vind die Janmaat maar matig. En wat Van der Vaart betreft kan je hem goed gebruiken voor op de bank. Hij moet zowieso niet basis staan maar hij kan rond de 75ste min binnen de lijnen komen.

30 juni 2014 om 17:06

serieus....jij geeft hier je mening op een voetbalsite. Je loopt een beetje interessant te doen wat jij allemaal denkt... En vervolgens weet je niet eens waarom vd Vaart en vd Wiel niet mee zijn.

Wat is jouw mening dan nog waard als je zulke essentiele info niet eens weet.

Waarop zijn al je andere meningen dan wel niet gebasseerd.
Weet je wel wie er in de verdediging staan bij argentinie?
Ruggeri, Brown, Batista en Cuciuffo zijn prima verdedigers!

30 juni 2014 om 17:42

Hij is bloedserieus. Je kan jezelf toch niet serieus nemen op deze manier! Ik reageer vaak niet wanneer ik te weinig van de materie in kwestie weet, en laat me informeren door mensen die zich er wel in hebben verdiept. En als je dit niet wist, dan lees je waarschijnlijk nooit iets wat op deze site staat, er zijn namelojk legio topics over geweest.
Evengoed jammer dat de beide heren er niet bij zijn, vooral Vd. Wiel had mooie assists kunnen geven in dit systeem.

30 juni 2014 om 16:46

Die zijn beide geblesseerd, daarom zijn ze niet mee.

30 juni 2014 om 16:48

Nou dan hebben ze mazzel, want tot de halve finale komen ze geen groot voetbal land tegen, nu Zwitserland en in de kwartfinale België of Amerika

30 juni 2014 om 16:56

Ik denk dat zowel Belgie als Amerika in staat is om Argentinie eruit te flikkeren. Messi gaat niet elke wedstrijd een goal scoren om hun een ronde verder te schoppen.

30 juni 2014 om 17:05

Zou goed kunnen natuurlijk, maar van Amerika ben ik niet echt onder de indruk, verwacht eigenlijk dat de kwartfinale Argentinië België wordt, wie dan doorgaat? Verwacht Argentinië, maar bij België voetballen ook geen koekenbakkers natuurlijk, en zoals je al aangaf, de verdediging van Argentinië is niet al te best.

Dus wie weet, met een beetje mazzel de halve finale België Nederland, zou wel heel mooi zijn.

30 juni 2014 om 17:15

Ik ben juist wel onder de indruk van Amerika eerlijk gezegd. We gaan het natuurlijk allemaal nog zien maar ik denk dat Amerika gaat stunten. Maar het zou natuurlijk mooi zijn als het Belgie-Nederland word.

30 juni 2014 om 17:05

Ik zie colombia zo winnen van Brazilië en Duitsland. Finale Colombia - Nederland met als winnaar Colombia!!

30 juni 2014 om 17:49

Ik zou met jou eens zijn als Belgie een goed toernooi speelde. Maar dit Belgie is ontzettend matig geworden ineens. @ Ramos. Als ik tussen deze 2 'matig' teams moet kiezen, dan ga ik met de ervaring van Arg.

Colombia maakt daarop de meeste kans, als ik die zo aan het werk zie dan kunnen die Brazilië verslaan. Helemaal als Neymar inderdaad te geblesseerd is om mee te doen, want Fred en Jo gaan het verschil niet maken.

30 juni 2014 om 16:49

Als Neymar niet mee kan doen, zet ik mijn geld op Colombia. Frankrijk is ook zeer gevaarlijk.

30 juni 2014 om 16:54

Ja maar Duitsland is in mijn ogen nog gevaarlijker en die komen ze toch eerder tegen dan de halve finale.

30 juni 2014 om 21:11

Frankrijk had vandaag wel 1-0 achter moeten komen en misschien een rode kaart moeten krijgen. Zo hosanna is dat ook allemaal niet. Ik denk dat ze eruit vliegen tegen Duitsland omdat ze onder druk gekke dingen gaan doen, en Duitsland niet.

Als je zo kijkt dat waarschijnlijk met Brazilië, argentinië en Duitsland ook wij in de halve finale komen, hebben we het toch maar mooi geflikt! Al zie ik Duitsland een eventuele kwart finale niet zomaar winnen van Frankrijk.. En eerlijk gezegd denk ik ook dat Brazilië het ook heel zwaar gaat krijgen tegen Colombia! Al met al is dit WK toch al een succes!!! Viva Hollandiaaaa

De logica is toch al behoorlijk getart met de uitschakeling van Engeland, Italie, Portugal en vooral Spanje? En ik vraag me af hoeveel mensen Nederland bij de beste vier hadden in hun poule, toen de knvb dat als doelstelling uitsprak geloofde iig niemand er in. En ik weet dat Nederland niet zomaar langs Costa Rica gaat, dit is puur in reactie op Mourinho.

30 juni 2014 om 16:56

Ik heb ze derde laten eindigen.. Echter had ik ook voorspeld dat Italië door zou gaan... Finale: Brazilië - Argentinië en 3/4 plek: Duitsland - Nederland. ... Kan nog allemaal..

30 juni 2014 om 17:28

Ze gaan niet 'zomaar' langs Costa Rica maar je kan er vrijwel zeker van zijn dat ze een overwinning eruit gaan slepen. Die wedstrijd tegen Griekenkand heeft een hele grote impact gehad op de basiself (4 schorsingen en 1 blessure) en die basiself was het sterkste Costa Rica die je op dit toernooi hebt gezien. Dat gaan die wisselspelers niet zomaar evenaren.

Ik voorspel een 2-0 voor Nederland.

30 juni 2014 om 17:48

Goeie reactie!
Maar we weten natuurlijk niet wie er zomaar ineens op kan staan bij de Tico's! Maar dat het er geen 4 tegelijk zullen zijn lijkt me vrij zeker!
En we zijn wel weer toe aan een spetterende wedstrijd van oranjekant!

30 juni 2014 om 18:29

Wie zijn er nog meer geschorst behalve Diaz? Dat is wel gunstig nieuws!

Benieuwd of stungunner nu ook gaat beweren dat Mourinho oogkleppen zo groot als tulpen op heeft...

Ik denk dat Duitsland nog aardig wat moeite gaat krijgen met Frankrijk. Duitsland was tegen Ghana niet echt overtuigend en Frankrijk heeft bewezen dat het in vorm is. De 4 landen die hij voorspelt zijn logisch, maar ik denk dat er toch wel een verrassing tussen komt te staan.

30 juni 2014 om 16:51

Heb ik ook het idee. Ik vond Duitsland ook niet overtuigend spelen tegen Portugal tot en met de rode kaart voor Pepe. Maar ik zou mijn geld toch op Duitsland zetten.

Er is niet echt 1 land waar je zegt van: Die zijn de absolute topfavoriet.

30 juni 2014 om 16:57

frankrijk??? Die hebben l hun tegenstanders compleet weggespeeld

30 juni 2014 om 17:00

Tot de rode kaart was Duitsland ook al een stuk beter dan Portugal. Frankrijk en Duitsland zijn gelijk aan elkaar, vind ik. Dat gaat een wedstrijd worden die alle kanten op kan gaan. Al moeten ze beide eerst nog zien te winnen van Nigeria en Algerije.

30 juni 2014 om 17:03

@ Gareth

Die tegenstanders waren ook niet van een hoog niveau.

30 juni 2014 om 17:29

Inderdaad, Frankrijk heeft nog niet echt super zware tegenstanders gehad. Zwitserland was denk ik wel de sterkste, maar dat vindt ik meer middelmaat. Duitsland heeft in Portugal wel een zware tegenstander gehad. Ghana maakte het ze ook wel moeilijk, maar die wedstrijd had Duitsland in de eerste helft al moeten beslissen. Hoe goed Frankrijk nou echt is weet ik eigenlijk nog niet.

30 juni 2014 om 17:34

Uhm, heb je de wedstrijd tegen Ecuador gezien? Daar zat weinig 'wegspelen' bij. Ze waren toen niet zo zeer slecht, maar als je moeite hebt met de defensie van Ecuador, behoor je in mijn ogen niet tot de absolute topfavorieten.

Nederland heeft wel een makkelijke route richting de finale vergeleken met Argentinië dus ik weet niet of die voorspelling wel kan uitkomen.

Hoop voor Nederland wel, denk dat ze de laatste 3 wedstrijden er vol op zullen gaan..

30 juni 2014 om 16:54

Die gemakkelijke route was uitgestippeld voor Spanje en die hebben zoals je weet een ongenadig pak slaag gekregen.

Is dus de verdienste van Oranje zelf.

Zelf kijk ik na de halve finales en zie dan dat aan de kant van Oranje, je maar twee dagen hersteltijd hebt na een zware halve finale.

Aan de kant van Brazilië heb je drie dagen hersteltijd, wat ook volgens de normen voldoende is.

Hoezo wordt er naar een bepaalde richting( lees land) gewerkt om de gewilde WK kampioen te krijgen.

Nou ik hoop dat wij die finale mogen spelen, zullen de Brazilianen het toch nog lastiger krijgen dan ze al dachten.

30 juni 2014 om 17:09

@leeuw087
wat een onzin.
Alsof de fifa had verwacht dat costa rica eerste zou worden in een poule met italie, engeland en uruguay.
Normaal gesproken had nederland nu dus tegen italie gemoeten.

30 juni 2014 om 17:22

babymongo,

Dat klopt daar had de Fifa geen rekening mee gehouden, er zijn al een aantal sterke landen afgevallen.

Hierdoor is onze route een ook een stukje prettiger, maar mijn belangrijkste punt was eigenlijk de twee dagen rust voor Oranje( Spanje) en aan de andere kant de drie dagen rust voor Brazilië.

Maar dat wordt vanzelf een stuk actueler als we aan de vooravond van de finale staan.( hopelijk redden we het, anders heeft België of Argentinië er last van)

30 juni 2014 om 17:33

Donderdag, vrijdag en zaterdag zijn toch gewoon 3 dagen en 4 nachten rust na de halve finale op woensdag? Lijkt mij genoeg.

30 juni 2014 om 20:42

N_tesla,

Je hebt gelijk, heb me één dag verkeken.

Brazilië heeft één dag meer, maar drie dagen rust moet genoeg zijn.

1 juli 2014 om 01:53

@ Leeuw087,

Ik vind het echt belachelijk waar je nu mee bezig bent.

Duitsland moet tegen Frankrijk in de kwart finale en krijgt maar 3 rust dagen. Nederland moet tegen Costa Rica en hoeveel rust dagen krijgen zij, 5 dagen! Waarom praat je hier niet over? De mogelijke tegenstander van Nederland in de halve finale krijgt ook maar 3 dagen rust voor de kwart finale. Waarom praat je hier niet over? En je weet dondersgoed dat dit allemaal invloed heeft op de resterende wedstrijden.

Waarom praat je in godsnaam alleen over het feit dat Nederland, mocht het naar de finale gaan, benadeeld wordt ten opzichte van de andere finalist?

Terwijl Duitsland zich in drie dagen moet herstellen van een zware wedstrijd, reizen naar een andere stad en ook nog eens voorbereiden voor een zware wedstrijd kan Nederland zelfs een dagje rust nemen! Praat hier dan over?

Shit man, waar is het objectiviteit gebleven? Iedereen maar Brazilië haten, maar Nederland zit het ook niet echt tegen. Fred praat zijn onterecht gekregen penalty goed en Robben doet het zelfde. Oh nee maar wacht, alles wat Nederland doet is geweldig!

30 juni 2014 om 16:55

Argentinie: Iran, Nigeria, Bosnie, Zwitserland en Belgie (of Vs)
Nederland: Spanje, Australie, Chili, Mexico, Costa Rica

Ik denk dat de weg van Argentinie juist makkelijker is. Alleen de kwartfinalist is op papier sterker dan die van Nederland.

Er zal dit jaar voor het eerst in de historie een niet zuid-Amerikaans land daar wereldkampioen worden.
Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat dit jaar alles voor NL op zijn plek zal vallen en dat we wereldkampioen worden, ik kan niet verklaren hoe het komt haha. Alle jaren daarvoor had ik dat totaal niet.

Ik denk dat Frankrijk, Belgie en Colombia ook wel een reeele kans hebben om de halve finale te halen.

Als Brazilie en Colombia beide zo spelen als afgelopen zaterdag, dan zie ik Brazilie echt niet winnen. Helemaal niet als Neymar er niet bij is.

ik denk dat Colombia Brazilië zal verslaan.
België wint ook van Argentinië en Duitsland verliest van Frankrijk.

30 juni 2014 om 17:00

Ik ziet dat gewoon niet gebeuren. Brazilie zal echt niet van Colombia verliezen. Wel kunnen ze van Duitsland verliezen (en daarom hoop ik dat Duitsland uitgeschakeld zal worden). Maar verliezen van Colombia? Ik zie het echt niet gebeuren.

Een "arme" Uruguay kon opgegeven moment makkelijk door de verdediging. Ik vind dat Colombia de ervaring mist.

Ik zou Frankrijk en Colombia niet onderschatten hoor. Op een goede dag winnen die Fransen gewoon van Duitsland en Colombia, wat boven verwachting presteert, doet ook zeker niet onder voor het toch wel iets tegenvallende Brazilië. Nederland heeft het getroffen met Costa Rica en is het, gezien beide selecties, verplicht om door te bekeren. Argentinië zie ik ook wel de halve finale bereiken, helemaal nu Messi beter in vorm lijkt te komen.

Zo! Dat is wel een geniale man zeg. Poeh, wat een gewaagde gok zeg, nu op dit moment.

In de halve finale treffen we Argentinië, nemen we revanche voor de Belgen en pakken we Duitsland in de finale door een goal van Depay in de allerlaatste minuut

Colombia-Duitsland en Nederland-België dan maar? NL-BEL zou een geweldige halve finale zijn natuurlijk al vind ik de Belgen wel enorm tegenvallen dit toernooi tot nu toe. Had veel meer van ze verwacht met de selectie die ze hebben. Die coach is tactisch gewoon extreem zwak...

'ik zou het wel anders willen, ja. Tenminste één land dat niemand in zijn pool heeft ingevuld bij de laatste vier.' Ik denk niet dat er iemand is geweest die vóór het toernooi Nederland bij de laatste vier zou hebben genoemd.

“Ik zou het wel anders willen, ja. Tenminste één land dat niemand in zijn pool heeft ingevuld bij de laatste vier."

Dat gebeurt al, want niemand had verwacht dat Nederland zo ver zou komen en niemand heeft Nederland in zijn pool bij de laatste vier.

Dat moeten ook gewoon de halve finales worden. En tegen dit Argentinië maken we een heel grote kans. Denk dat België er tegen de VS al uit gaat.

Ik hoop dat Brazilie er uit gekegeld wordt wat speelt dat land slecht zeg , en ik hoop dat Nederland dat Argentinie treft en dan in de eventuele finale tegen Duitsland dat zou mooi zijn maar zal wel niet gebeuren .

Ik hoop eigenlijk dat Colombia Brazilie afmaakt, als we Brazilie in de finale krijgen gaan we dat never nooit niet winnen (ervan uitgaant dat het mogelijk is Argentinie in de halve finale te verslaan, die verdediging is 10x niks). Brazilie heeft het land mee, temperatuur, scheidsrechter waarschijnlijk en een redelijk solide verdediging, daar counteren we niet zomaar doorheen.

Voorgevoel dat Colombia van Brazilië gaat winnen en dat VS echt een grote kans maakt tegen België. We shall see. Ik hoop iedergeval op mooie wedstrijden de komende dagen.

Ik vind Nederland nou niet een team die je vooraf zou verwachten bij de laatste 8. Daarnaast denk ik dat Colombia van Brazilie wint en dat tart toch iedere logica als je het een paar weken terug had gezegd.

Wat doen die anderen landen ertoe nederland heeft alles in zich om kampioen te worden alleen al de wilskracht om van een achterstand terug te komen tot winst,en dat al drie keer dit toernooi,goud gaat naar nederland,hoe dan ook.

andere landen doen er zeker toe, want zodra we een groot land treffen in goede doen (frankrijk, duitsland, wellicht ook argentintie) is het echt gedaan. met een middenveld sneijder, wijnaldum, blind wordt je overlopen. en kom niet aan met de wedstrijd tegen spanje, want die gasten waren gewoon uitgeblust, hadden niet meer de honger naar succes.

Ik zie Colombia Brazilië verslaan!
Daarnaast heb ik meer vertrouwen in Frankrijk dan in Duitsland, verder ben ik het met onze Portugese vriend eens!
Een finale Nederland - Colombia lijkt me wel wat

Ik zou Mourinho wel als trainer van Portugal willen zien! Hij kan als geen ander een teamgeest creeren en de spelers hard laten werken.

ON: Hij heeft natuurlijk gelijk, ik hoop ook op een onverwachte wending.

Hij zit er steeds naasts.zo zou Belgie 2e eindigen in hen groep en zou Portugal ook naar de 2e ronde gaan,geen van beiden was juist.ik denk eerder aan Duitsland-Columbia in de halve finale,Nederland-Argentinie dat kan dan wel juist zijn

Argentinië word de tegenstander in de halve finale ook al hoop ik op de vele male zwakkere Belgen.

30 juni 2014 om 18:00

"vele male" nu niet overdrijven he.belgie speelde de groepsfase georganiseerd om zeker geen goal binnen te krijgen.en 1-0 is genoeg he om 3 punten te pakken,ze moesten geen onnodige inspanningen doen.

Wij gaan heel zuid Amerika uitschakelen

Wanneer Colombia zijn niveau vasthoud wordt Brazilië geëlimineerd denk ik. Buiten Neymar en Oscar stelt Scolari geen enkele creativiteit op. Waar is Bernard? William?

Frankrijk schat ik hoger in dan duitsland. Halve finales Bra - Fra en Ned - Arg, en dan finale Fra - ARG

we hebben gewonnen van spanje....die ons in een wk finale versloeg....

halve finale winnen we van argentinie die ons in een wk finale versloeg

in de finale winnen we van duitsland die ons in een wk finale versloeg

Misschien moet hij het voorspellen aan andere mensen overlaten...met z'n "belgie wordt 2e in de poule en uitgeschakeld door Duitsland" ...

Ik heb:

Columbia - Duitsland
Nederland - Argentinie

Ik baal er flink van dat Mourinho Nederland ver ziet komen, want de voorspellingen van Johan Derksen komen vaker uit. Mourinho had een finale van Engeland - Portugal voorspelt.

Colombia ipv Brazilie...

nou dat was donkerrood voor matoidi

ik denk dat colombia wint van brazilie en die komt dan tegen de winnaar van duitsland (of algerije) frankrijk . denk dat colombia wint van duitsland. nederland wint van costa rica. ik denk dat belgie het moeilijk krijgt tegen VS en al ze al doorgaan gaan ze eruit tegen het tegenvallende argentinie. nederland wint van argentinie, colombia nederland de finale. alle titelkandidaten vallen me erg tegen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren