Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Guidetti kan hoogverraad plegen en naar Ajax of PSV vertrekken’

Laatste update:

Na twee verloren jaren wil John Guidetti komend seizoen graag weer vlammen. Als huurling bij Feyenoord maakte hij naam voor zichzelf in het seizoen 2011/12, waarin hij een voortrekkersrol vervulde en twintig keer scoorde in de Eredivisie. Sindsdien heeft Guidetti nog maar weinig mooie momenten gekend, maar wellicht verandert dat binnenkort. Fotboll Direkt weet dat de spits kan terugkeren op de Nederlandse velden.

/

Het Zweedse medium stelt dinsdag dat behalve Feyenoord ook concurrenten Ajax en PSV belangstelling hebben voor de 22-jarige Guidetti. Door een aanhoudende blessure speelde hij in twee seizoenen tijd niet meer dan zes wedstrijden, maar gezien zijn verleden in de Eredivisie zijn er clubs die het risico met hem wel aandurven. Feyenoord is de laatste maanden al veelvuldig aan Guidetti gekoppeld.

De Rotterdammers raken Graziano Pellè op korte termijn kwijt aan Southampton en hebben achter de schermen contact gehad met het kamp-Guidetti. Het is echter maar de vraag of het van een hereniging komt, want ook voor Bas Dost heeft men concrete belangstelling. Mocht Feyenoord besluiten voor de ex-spits van sc Heerenveen te gaan, dan is de kans nihil dat de club ook Guidetti nog wil terughalen.

/

De spits van Manchester City, die nog een contract heeft tot volgend jaar zomer, zou Feyenoord in dat geval een ultieme hak kunnen zetten. Als Ajax en PSV daadwerkelijk belangstelling hebben voor Guidetti, als opvolger van Kolbeinn Sigthórsson of Tim Matavz, dan is het aan de Zweed zelf om een knoop door te hakken. Zijn vader Mike wil in dit stadium nog weinig zeggen. “We kennen de toekomst pas zodra die is aangebroken. Ik heb geen commentaar”, geeft hij aan.

Guidetti leek drie jaar geleden aan de slag te gaan bij FC Twente, maar koos er op het laatste moment voor zich tóch aan Feyenoord te laten verhuren. De Tukkers verkeerden wekenlang in de veronderstelling dat zij Guidetti transfervrij voor zich hadden gewonnen, maar zijn zaakwaarnemer vocht de geldigheid van die deal aan en probeerde zijn cliënt naar Italië te loodsen. Uiteindelijk tekende Guidetti bij als speler van Manchester City en trok hij richting De Kuip.

Denk jij dat John Guidetti voor Ajax of PSV zou willen uitkomen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hoogverraad... stel je aan. Het was ook maar een huurling, een passant.

8 juli 2014 om 13:40

Je kunt veel zeggen over Guidetti maar die is echt geen verrader als Fer en Wijnaldum.

8 juli 2014 om 13:42

Kondogbia,

Toentertijd stond PSV (wijnaldum) en Twente (fer) er velen malen beter voor dan Feyenoord, die clubs speelden bovenin mee en konden veel betere salarissen bieden.

Daarnaast is 5 en 6 miljoen voor Wijnaldum en Fer voor 1 jarige contracten vorstelijk over betaald toentertijd door Twente en Psv. Niet op basis van kwaliteit, maar 1 jarige contracten moet je goedkoper kunnen afkopen.

Maar goed, als je voor Feyenoord bent (wat ik niet ben) zal je het misschien als verraad zien ik zie/zag het als een logische sportieve/financiele stap omhoog.......blijven brood voetballers.

8 juli 2014 om 13:43

@kondogbia, wat een schattige naiviteit bezit jij nog zeg.
Wil je Wim Jansen ook een verrader noemen of is die man meer Feyenoorder dan jij en ik ooit zullen zijn?

8 juli 2014 om 13:46

Je bedoelt die jongens die Feyenoord van de ondergang hebben gered en ook nog eens een groot bedrag hebben geinvesteerd in de jeugdopleiding? Die gasten bedoel je met verraders?

8 juli 2014 om 13:53

@martin1981

Als jij voor een normale bedrijf 1500 euro per maand verdiend. En je kan naar een grote bedrijf waar jij makkelijker hogerop kan komen. En je sowieso al 2000 euro kan verdienen. Dan zou jij die kans toch ook grijpen? Ik snap dat hypocriete gedoe niet. Wijnaldum en Fer dachten aan hun eigen carriere. En geef ze eens ongelijk. Overigens zou het echt een ramp zijn als ze naar Ajax gingen. Aangezien dat de grootste rivaal is. Dan kan ik het me nog voorstellen. Maar Psv en Twente? Alsjeblieft zeg.

8 juli 2014 om 13:54

Dat was alleen Wijnaldum. Fer heeft met zijn geld een paard gekocht voor zijn vriendin die op 6 hoog woont in Alexander....

8 juli 2014 om 13:55

Jup die bedoelen we...
Ene week je Feyenoordlogo kussen week erop die van PSV

8 juli 2014 om 13:55

Beste Jan het leek toen zo misschien maar inmiddels is gebleken dat dit grote onzin is. In al die tijd is alleen Wijnaldum 1 keer boven Feyenoord geeindigt (op doelsaldo) verder die andere jongens/clubs nooit. Dit is maar een klein teken dat die clubs nooit groter dan Feyenoord zijn geweest en het ook nooit worden. Waren gewoon ongeduldige jongens en je ziet nu waar ze zijn.(ik zie het overigens ook niet als verraad hoor, maar dom is het wel)

8 juli 2014 om 14:04

Feyenoord heeft anders het einde van de afgrond aardig dichtbij zien komen.. Dus om te beweren dat andere clubs nooit groter worden dan Feyenoord is niet helemaal terecht. Maar gelukkig klimmen ze nu op een goede manier weer terug naar de top dat is mooi om te zien!

8 juli 2014 om 14:06

Degijp,
Dat is NA de transfer dat Feyenoord hoger eindigde dan Psv.

Voor die tijd eindigde Feyenoord 10de (2011) 4de (2010) 8ste (2009)
PSV eindidge in die jaren 3x 3de (2009-2011)

Het was toen gewoon nog een stap hogerop.. ook financieel gezien... Feyenoord zat toen nog in de schulden... en konden spelers met jeugdcontracten of goedkope contracten geen fors voorstel toen wat psv/twente wel deden.

Zijn soms net mensen die voetballers.. gaan voor het geld.

8 juli 2014 om 14:09

@ledenis,
ik snap je punt maar waarom richt je het aan mij? Ik snap hun stap destijds en noem ze ook geen verraders. Sterker nog; ik heb Wijnaldum erg hoog zitten als persoonlijkheid.

8 juli 2014 om 14:49

Wat bedoel je met PSV en Twente alsjeblieft zeg........?
De gemiddelde ranking van de stand van de eredivsie van de afgelopen 10 jaar staat Twente hoger dan feijenoord ..............

8 juli 2014 om 14:57

@kondogbia

Zonder de verkopen van Fer en Wijnaldum had Feyenoord er nog slechter voor gestaan, dus die jongens hebben de club een dienst bewezen!

On: Ik hoop niet dat hij naar PSV gaat, hij heeft zolang niet op niveau gespeeld ik twijfel er aan of hij het niveau direct haalt en dat heeft PSV nodig. Iemand die er meteen staat.

8 juli 2014 om 15:21

Juist want een paard laat je ook echt op je balkon staan.
Lekker boeie wat hij met zijn privégeld doet, wij zouden willen dat we ons een paard zouden kunnen veroorloven.

Ik mag toch hopen dat Feyenoord niet voor Bas Dost gaat maar voor Guidetti, anders blijf je in hetzelfde patroon met 'alle ballen op Pelle - Dost" Prima aanvaller en afmaker alleen brengt hij te weinig voetbal in de ploeg naar mijn idee. Zeker met een Clasie en Vilhena erachter moet er meer mogelijk zijn .

8 juli 2014 om 15:40

Hij heeft " Feyenoord till i die " gezongen. Dus hij kan niet naar Ajax of PSV :-)

8 juli 2014 om 17:05

Feyenoord zelf heeft te kennen gegeven het risico te groot te vinden om Guidetti te halen. Daarmee is Guidetti dan ook vrij om naar de concurrenten te gaan.(anders ook uiteraard) Ik zie hier geen verraad in. Daarnaast wil meneer 1,8 Miljoen euro verdienen en dat gaat bij Feyenoord in ieder geval niet gebeuren. Als Ajax en of PSV dat willen betalen vraag ik me te zeerste af. Er schijnen enkele serie A clubs interesse in hem te hebben en gezien zijn salaris zal hij de eredivisie aan zich voorbij laten gaan verwacht ik.

8 juli 2014 om 17:41

Ook Fer en Wijnaldum zijn geen verraders.. Trieste gedoe, sportieve en financiële verbetering

8 juli 2014 om 13:41

Inderdaad, hoe vaak spelers sowieso niet zeggen ''ik speel nooit meer voor een andere club dan'' of ''dit is mijn club'' en dan alsnog transfereren.

En dat zijn dan vaak nog contract spelers of jeugd spelers van die club... Guidetti was zelfs ''slechts'' een huurling, ondanks zijn enorme populariteit en ongelofelijk grote impact op en buiten het veld...

8 juli 2014 om 13:58

precies

kijk naar fabregas

qua karakter pas guidetti eigenlijk beter bij ajax dan bij feyenoord

ik zou hem overigens niet perse bij ajax hoeven, laat hem maar naar feyenoord gaan

8 juli 2014 om 13:44

Het gaat erom dat het ventje, ondanks het feit dat hij een passant was, zich dolgraag profileerde als de ultieme feyenoorder tot de dood. Uiteraard ingegeven door emotie en met als doel een wit voetje te halen bij het publiek. Niet gemeend dus en ook niet echt goed doordacht. Maar vevolgens naar een van de concurrenten overstappen zou in de verband weldegelijk verraad zijn. Al zou ik het vooral voor lul vinden en reden om hem nooit meer serieus te nemen.

8 juli 2014 om 14:08

Guidetti die feyenoord till i die riep? Dat lijkt me dan wel vreemd. Op zijn twitter vaak pro feyenoord dingen

8 juli 2014 om 14:38

Daarnaast is dit wel het lachwekkendste gerucht van de zomer tot nu toe.
Guidetti naar Ajax? Denk het niet, Ajax spitsen voetballen heel anders. Ajax heeft het vaker geprobeerd, maar Sonck bijvoorbeeld rendeerde ook niet in het Ajax systeem.
Waarom zou PSV Guidetti halen als ze zo goed als rond zijn met Luuk de Jong?

Grootste onzin, dat zweedse krantje heeft gewoon naast Feyenoord twee grote clubs gezocht en deze in een artikel verwerkt, verachtelijk.

8 juli 2014 om 16:36

Helemaal mee eens. Overigens hebben betrouwbare bronnen binnen en buiten PSV aangegeven dat er absoluut geen interesse is in Guidetti. Verder zou Guidetti in ieder geval niet naar Ajax gaan.

8 juli 2014 om 16:04

Laat die jongen lekker naar Feyenoord gaan . Ik ben PSV supporter, die Guidetti is echt een Feyenoord spelertje, daar hoort die jongen gewoon thuis.

Lijkt me een heel sterk gerucht, denk niet dat hij welkom is in Amsterdam

8 juli 2014 om 13:41

Hij wilt ook niet naar Amsterdam, 1 1=2

8 juli 2014 om 13:45

Ik denk wel dat hij qua spel bij Ajax zou passen, qua gedrag helaas niet

8 juli 2014 om 13:47

Feyenoord wil hem niet die willen Bas Dost,

dus dan moet Guidetti maar werkeloos thuis gaan zitten en PSV of Ajax nee verkopen als die komen?

kom nou toch, niet zo naief

8 juli 2014 om 13:51

Je valt in herhaling gast. Denk dat Guidetti prima past bij Ajax. Maar ik geef de voorkeur aan Milik en Zivkovic. 3 spitsen lijkt me een beetje te veel van het goede.

8 juli 2014 om 13:53

Inderdaad. Als feyenoord hem niet wil dan is hij vrij om naar andere clubs te gaan. Wanneer de kans zich voor doet denk ik dat hij echt wel voor feyenoord kiest.

8 juli 2014 om 14:12

Zivkovic gaat in eerste instantie bij Jong Ajax voetballen. Gezien we de Jong, Hoessen en (waarschijnlijk) Sightorsson kwijt raken is een extra spits absoluut geen overbodige luxe.

Alleen dan niet Guidetti, die hoef ik niet in een Ajax shirt te zien

8 juli 2014 om 13:47

in principe zou elke goede voetballer toch welkom moeten zijn.

8 juli 2014 om 13:52

Valt wel mee. Ajax verwelkomt spelers vrij snel op het moment dat ze laten zien te willen/kunnen presteren voor de club.

8 juli 2014 om 13:54

precies! de man die zelfs na zijn vetrek bij feyenoord het woord " ajax" niet kon uitspreken en ze dus altijd 020 noemde. de man die ajax beledigde via twitter... nee die wordt niet welkom geheten door de supporters. ik geloof ook niet dat de boer op hem zit te wachten, niemand weet of hij het nog in zicht heeft

8 juli 2014 om 15:17

Hij zal inderdaad nooit geaccepteerd worden door het gros van de ajacieden... inclusief mij.

Zoiets hoort nou in de wandelgangen thuis.

8 juli 2014 om 14:09

idd., maar aan de andere kant ik heb wel gekkere dingen in de voetbalwereld meegemaakt dus ik kijk nergens meer van op.

Alsof je Guidetti bij Ajax wil, dan staat hij als reserve tussen 410 met blote borst mee te zingen.
laat die aandachttrekker lekker naar de Kuip gaan, sowieso moet hij eens gaan spelen weer.

8 juli 2014 om 13:48

Nou tussen 410 leeft hij denk ik niet meer gezien hij dacht dat Feyenoord en City in dat jaar zou winnen tegen Ajax volgens Guidetti zelf haha..

8 juli 2014 om 16:55

met zijn allen tegen 1 speler durven ze inderdaad wel.

8 juli 2014 om 17:57

Zou jij dat niet durven dan?

8 juli 2014 om 21:01

Fransen, stop eens met je provocatie.... alleen maar sneertjes.
Laatst ook al met fatsoen, ajacieden zouden geen fatsoen hebben...right.

Haha er kan altijd zo lekker overdreven worden. Tevens hebben wij Guidetti niet nodig en gezien de act die hij altijd opvoerde bij Feyenoord zal hij ook niet zo snel komen.

Als feyenoord hem niet wilt halen als Pelle verkocht wordt, dan zie ik hem nog wel gaan naar Ajax of Psv. Maar hij wilt natuurlijk het liefst naar feyenoord! Kijk maar naar fabregas, arsenal wilde hem niet, dan gaat hij wel naar chelsea!

Ik neem dit bericht maar met een korreltje zout, maar natuurlijk zou hij voor Ajax of PSV spelen. Zijn carrière zit compleet in het slop. Als hij zo'n kans krijgt, grijpt hij hem. Feyenoord of niet. En terecht.

Alleen mocht Feyenoord hem niet kunnen betalen zou hij naar PSV gaan, Ajax zie ik zeker niet zomaar gebeuren gezien zijn verleden.

Guidetti bij Ajax of Psv, dat gaat natuurlijk nooit gebeuren!

PSV en Ajax moeten beide geen speler willen hebben doen 2 kaar amper heeft gespeeld / kunnen spelen. Je weet nooit hoe jij er nu aan toe is.
Ik hoop dat PSV in ieder geval verder kijkt

Kan me niet voorstellen dat PSV en Ajax hem willen. Ik bedoel wat heeft hij nu eigenlijk laten zien?
Een goed seizoen bij Feyenoord, waarin zijn cijfers nog niet eens heel bijzonder waren. Verder is hij overal geflopt.

Als PSV-fan heb ik meer vertrouwen in Guidetti dan de andere namen die genoemd worden: Dost, Luuk de Jong etc. Ik denk echter niet dat we Guidetti nog in de eredivisie zien, die gaat naar een andere club in Engeland, daar waar hij een leuk salaris kan krijgen.

Aangezien ik een Ajacied ben die in Rotterdam woont lijkt me dit uitermate grappig. Nog grappiger zou zijn als Ajax hem zou huren en hem dan heel het jaar op de bank zou zetten, hahahaha.

Nee maar even serieus, ik weet nou niet of hij de kwaliteiten heeft om echt een versterking te zijn voor Ajax of Psv. Hij heeft al wat, bijna 2 jaar niet meer een volledige wedstrijd gevoetbald en bij Feyenoord deed hij ook maar in iets van 20 wedstrijden mee. Die jongen kan het waarschijnlijk fysiek gewoon niet aan.

Dit zou ik echt schitterend vinden, alleen al omdat ik nu inmiddels al een paar van de Feyenoord-mensen moet horen en lezen wat voor enorme Feyenoorder Guidetti wel niet is, een legende met een rood-wit-zwart-Feyenoordhart.
Iedereen weet dat profs broodvoetballers zijn, PSV is ook een leuke optie voor Guidetti.

clubliefde is iets van supporters, niet van werknemers wat voetballers zijn

8 juli 2014 om 13:53

Dit, en clubliefde is al helemaal niet iets van een huurling die een jaar bij een club heeft gevoetbald en vanuit een ander land komt. Als je denkt dat een voetballer voor een lager salaris en/of minder team gaat spelen omdat hij zoveel van die club houd dan snap je niet hoe de wereld werkt.

Wat een grap, waarom zou Ajax überhaupt interesse hebben in Guidetti? Heeft al jaren niks laten zien, kampt nog altijd met overgewicht, is allesbehalve fit. Je kunt beter een jeugdspeler opstellen dan Guidetti.

Guidetti komt tekort voor Ajax, en überhaupt is de vraag wat die jongen kan

hij heeft 1 leuk jaar gehad en voor de rest nog nooit wat laten zien

niet voor niets heeft Feyenoord geen interesse in hem en gaan ze voor Bas Dost wat me een prima spits voor Feyenoord lijkt

Kijk voor PSV zal hij alleen kiezen als ze hem een hoger salaris bieden als bij de andere twee. PSV speelt europa league terwijl hij bij Ajax en Feyenoord Champions league speelt. Maar door de rivaliteit tussen beide zal hij gewoon voor Feyenoord kiezen lijkt mij.

8 juli 2014 om 14:46

feyenoord spelt hooguit 1 of wedstrijdjes voorronde dus dat is geen argument

Guidetti heeft de clubs niet voor het uit kiezen

Feyenoord wil Dost

dus als PSV alleen komt en die willen ook weer omhoog dan is dat prima voor hem

als alleen Ajax en PSV komen kan ie niet voor Feyenoord kiezen lijkt mij,

9 juli 2014 om 10:05

Mag ik vragen waarom Feyenoord Dost zou willen? Manu, Achabar etc, kan Rutten daar niks mee?

9 juli 2014 om 10:19

mag je vragen, omdat he tin het nieuws staat en Dost is een goed scorende centrumspits, die andere 2 die jij noemt totaal niet

Dost kan er 20-30 maken

Wat een onzin, PSV en Ajax hebben beide betere spitsen rondlopen. (locadia De Jong Psv, Milik Zivkovic Ajax). Het salaris zullen ze waarschijnlijk ook niet kunnen betalen. Feyenoord zou hem misschien kunnen huren voor een jaartje en dan kijken of het wat is.

8 juli 2014 om 13:57

Betere spitsen ? Misschien in potentie, maar ik durf gerust te stellen dat Guidetti minstens een klasse beter is als de door jou genoemde Locadia. En welke De Jong loopt er bij Psv rond ? Verder is Guidetti in elk geval een stuk verder en meer ervaren dan Zivkovic en ik denk ook een klasse beter dan Milik al ken ik die laatste natuurlijk nog niet echt goed.

8 juli 2014 om 14:06

Gebaseerd op dat ene goede seizoentje en die schitterende statistieken bij Stoke? Wat voor ervaring heeft Guidetti precies meer eigenlijk?

8 juli 2014 om 14:45

Ik snap wel wat je bedoelt, maar in dat ene goede seizoentje heeft Guidetti in ieder geval veel meer laten zien dan Locadia bij Psv, hij kon toen in zijn eentje een wedstrijd beslissen en dat heb ik Locadia bij psv niet zien doen. Ik denk dat zivkovic in potentie wel beter is dan Guidetti, maar Guidetti is wel verder. Sowieso qua leeftijd, en denk ook qua gespeelde wedstrijden. Het ging mij er meer om dat mathijdepay22 stellig beweerde dat psv en wij betere spitsen rond hebben lopen. Bij psv ben ik het daar in elk geval zeer zeker niet mee eens, misschien de door hem genoemde de jong, maar die speelt (nog) niet bij psv.

Ik snap niet waarom Ajax uberhaupt een derde spits erbij wil halen, dubbele bezetting heb je gewoon nodig maar 3 spitsen ? Laat die Pool het mooi uit vechten met Zivkovic. Daarbij denk ik dat Guidetti zelfs voor minder salaris eerder bij Feyenoord wil spelen dan bij Ajax, qua transfersom kan Ajax natuurlijk wel het meest van de 3 genoemde clubs. Als er perse een derde spits bij moet dan liever Guidetti dan De Jong, is mijn mening althans.

8 juli 2014 om 14:05

ze willen denk ik nog een zekerheid voorin hebben... aangezien je 2 talenten aangetrokken heb die ze rustig willen brengen..... ik denk zelf nog wel dat bojan terug komt.

8 juli 2014 om 15:00

Dat zou inderdaad kunnen, De Jong konden we eerst makkelijk door schuiven. Speelde in de spits juist beter dan op zijn favourite positie. Als Kolbein inderdaad vertrekt hoop ik dat ze eerst kijken naar een ervaren spits die ze een seizoen kunnen huren. Die Milik is ook nog behoorlijk jong, hebben ze een optie tot koop op bedongen en hij is me tot dusver niet tegen gevallen. Daarnaast hebben we zivkovic al gehaald en zal er ook weer doorstroom vanuit de opleiding komen. Dan is het definitief vast leggen van een De Jong of Guidetti overbodig in mijn ogen. Wellicht dat Bojan nog komt, mits dat ze hem voor heel weinig kunnen overnemen en Bojan bereid is in zichzelf te investeren door een voor Ajax begrippen redelijk salaris te eisen.

We hebben Milik en Zivkovic al. Daarbij zit ik als ajacied totaal niet te wachten op deze clown. Wel mis ik een speler als Guidetti, die met zijn enorme drive een hele ploeg op sleeptouw kan nemen. Dat soort 'mannen' missen wij nog in Amsterdam.

De club die Guidetti heeft verraden is FC Twente, maar hij heeft wel flink wat geld opgebracht zonder dan ook maar een minuut in Twenteshirt te hebben gestaan.

Wat een onzin weer. Guidetti gaat echt niet naar Ajax. Guidetti naar Feyenoord, Luuk de Jong naar PSV en Dost naar Ajax. Dat lijkt me normaler.

8 juli 2014 om 14:13

Dan heb je al 3 goeie spitsen

Dost en L. De Jong kunnen wel 20 goals in prikken.

Guidetti prikt er 10 in denk ik.

Ik hoop dat Castaignos goed gaan doen dat 20 in prikt voor Fc Twente.

8 juli 2014 om 14:45

Eerder Dost naar Feyenoord (verhuur), De Jong naar PSV en Guidetti naar een Championship club of Italiaanse ploeg. Die vraagt namelijk 1,6 miljoen euro salaris (wat ie nu verdient) als ik de berichten moet geloven.

8 juli 2014 om 14:48

normaler?

Feyenoord is met Dost bezig, Ajax en PSV met De Jong

Guidetti weet verder niemand

dat is nu de stand van zaken, wat jij normaal vindt is geen argument

Ik geloof niet dat deze jongen iets kan toevoegen aan Ajax. Laat het maar lekker naar een Nederlandse subtopper gaan.

We zullen zien. Hij zou dan wel een leuke wedstrijd krijgen in de kuip....

Thijs Slegers: #psv heeft totaal Geen interesse in Guidetti.

Ik vind het sowieso raar dat iedereen hier serieus op ingaat. Bij iedere naam die genoemd wordt krijgen menig supporters al het idee om hem in een opstelling neer te zetten of hem de hemel in te prijzen. Ajax heeft niet eens een spits nodig, en PSV wordt al aan 100 mensen gelinkt. Wacht gewoon lekker af ipv meteen te zeggen dat die jongen bij psv of ajax past.

10 x liever Dost dan Guidetti.dan ben je er zeker van dat je een fitte speler binnen haalt.guidetti is een veel te groot risico.

Ik vind het geen verraad. Hij heeft er een seizoen op huurbasis gespeeld en meer niet. Ik denk dat hij bij Ajax of PSV ook zal passen. Ik zou hem alleen niet nr Ajax halen ik verwacht veel van milik en zivkovic.

Ik hoop dat dit niet waar is. Zo ja hoop ik dat Ajax niet zijn club wordt. Wat moet je met hem. 1 seizoen perfect gevoetbald. Daarna niks en ernstig ziek. Hij is niet beter geworden. Maar slechter.

8 juli 2014 om 15:21

Waarom moet ons aller ajax nog 1spits hallen dan nergens voir nodig toch.we hebben milik en zivco toch al.

Guidetti zal never-nooit naar Ajax toe komen.

Kondigde doormiddel van Twitter berichten aan dat zijn hart bij Feyenoord ligt, ook al zal dat wel een toneel zijn. Ik zie hem dan eerder naar PSV gaan. Ook al betwijfel ik of hij deze stap überhaupt zal gaan maken.

Off: Waarom geen Feyenoord? Pelle is weg, hij lijkt mij de ideale opvolger.

Gezien zijn uitspraken over "020" denk ik niet dat hij ooit bij Ajax zou komen. Als hij het zelf al zou willen zou het mij verbazen als Ajax hem zou huren. Wat heeft hij na zijn blessure laten zien?

8 juli 2014 om 15:22

Zou alleen maar voor onrust zorgen op de tribune... Ajax weet ook wel dat dit een belachelijk idee zou zijn....als dit überhaupt al waar is en dat betwijfel ik ten zeerste.

Aub geen Guidetti of Luuk de Jong bij PSV. Laten we niet nog verder afglijden.

8 juli 2014 om 14:17

Guidetti zou anders wel de ideale speler zijn om dat ingedutte zootje bij PSV een beetje wakker te schudden.

Ik zou niet weten waarom hij dit niet zou doen, hij heeft destijds Twente ook verraden. Hij had al een contract getekend en vervolgens melde Feyenoord zich, en ging hij naar Rotterdam.

8 juli 2014 om 14:20

Zo ging het helemaal niet, verbazingwekkend dat je dat niet weet. Zijn contract bij City liep af, waardoor Twente dacht hem binnen te kunnen halen. Ondertussen liet City toch weten hem te willen behouden en tekende hij daar bij. Daarna kwam Feyenoord pas in de picture.

8 juli 2014 om 14:41

Het correcte verhaal is dat Guidetti en zijn vader bij Twente getekend hadden en zijn echte zaakwaarnemer (perrson oid) daar niets van wist. Deze had juist een verlenging bij City bedongen zodat Guidetti met 2 contracten zat. City heeft dat met Twente geschikt voor 1 miljoen (meen ik). Guidetti is daarna aan Feyenoord verhuurd en heeft zijn zaakwaarnemer ontslagen.

wanneer meld AZ zich?

Want slechter dan avdic is hij zeker niet!

8 juli 2014 om 15:52

Suarez voelt ook niets voor Ajax anders kwam hij wel terug voor minder.

Nooit nooit, gaat echt niet gebeuren dat die naar Ajax komt. Ben nog niet vergeten hoe die in de microfoon aanstellerig liep te blèren voor een wedstrijd tegen Ajax. Te veel Feyenoordbloed deze gast.

Feyenoord moet niet zoveel waarde hechten aan deze huurling, hij heeft het 1 seizoen prima gedaan maar ik vind Immers nog een betere feyenoorder dan Guidetti. Persoonlijk hoef ik hem niet bij Ajax en ik denk ook niet dat hij dat doet want Guidetti doet ook net zo goed mee aan die poppenkast dat hij alleen Feyenoord loyaal blijft dus dit verhaal lijkt me onzin.

@stefandevree
Dat PSV een ingedut zootje is ben ik met je eens. Maar dat Guidetti de ideale speler is dit op te lossen, ABSOLUUT NIET. Hij zou zelfs nu heel goed bij PSV passen. Hij is net zo'n ingedutte gast.

ik wil hem ook niet zien bij Ajax, dat jaartje in Rotterdam heeft die iets teveel afkeer naar Ajax gekregen.

Ondanks zijn Feyenoord verleden zie ik hem als een versterking. Het is een sleurende spits die in het verleden heeft laten blijken een neusje voor de goal te hebben. Ik schat hem ook hoger in dan Luuk de Jong, die al anderhalf/twee jaar geen balletje meer in het net heeft geschoten.

Die jongen zie ik niet naar Ajax gaan. Daarvoor is hij in dat ene jaar te veel Feyenoorder geworden.

Tevens is de kans groot dat Pelle vertrekt en na het WK zullen ook jongens als Janmaat, De Vrij en Martins Indi hoogstwaarschijnlijk een transfer maken. Financieel heeft Feyenoord dan best wat te besteden.

Als Ajacied zijnde zie ik überhaupt liever dat Ajax een creatieve middenvelder en buitenspeler aantrekt i.p.v. een spits.

Beetje wezig artikel. Fotboll Direkt claimt dat PSV en Ajax navraag hebben gedaan bij City maar kan geen bron opgeven en ook geen navraag doen bij de agent van Guidetti. Dan bellen ze z'n vader die nergens commentaar op wil geven. Later staat dat ze wel die agent bereikt hebben maar dan gaat het inmiddels om Italiaanse ploegen....

Ik zou een klassespits als Guidetti graag bij PSV welkom heten maar ik geloof totaal niet dat hij dit zelf wilt. Je zag aan alles heel duidelijk dat Guidetti en echte Feyenoorder is.

Lijkt me sterk dat dit waar is. Guidetti past qua karakter misschien bij Ajax, maar qua spel totaal niet. Hij is geen type om met zijn rug naar het doel te staan en anderen in stelling te brengen of om alleen maar er te zijn voor het combinatiespel. Bij PSV zou hij wel passen qua spel maar niet qua karakter. Ook denk ik dat hij gaat botsen met Cocu.

In mijn ogen is het beter voor die jongen om gewoon terug te gaan naar Zweden en vervolgens weer op zijn oude niveau te komen om dan weer iets in het buitenland te proberen. Feyenoord moet ook de gok niet nemen met een terugkeer. Als hij minder succesvol is dan is het toch weer een held die het niet de 2de keer kan waarmaken.

Alsjeblieft niet!! Niet die overmoedige overschatte voetballer ,die meer met ze mond spreekt als ze voeten, naar Amsterdam! Al maanden geen bal meer aangeraakt en nu moet die weer naar Nederland terug komen?! Zie liever een nieuwe creatieve nummer 10 en een klassieke goeie buitenspeler naar onze club komen, daar hebben we veel meer aan momenteel!

8 juli 2014 om 15:15

met 2 gebroken beken alsnog beter dan wat er nu bij ajax rondloopt. de kans is 0 dat hij daar of naar psv toe gaat, maar met guidetti mag je wel blij zijn voor een goed prijsje hoor.

8 juli 2014 om 15:57

ja hoor daarom is ajax ook al 4 keer op rij kampioen en ballen ze aardig mee in de CL. Sjonge jonge als je toch niks anders doet dan op Ajax bashen kun je beter helemaal niet reageren.

OT: Guidetti heeft natuurlijk een geweldig jaar gehad bij Feyenoord. Ik denk niet dat hij een aanwinst zal zijn bij Ajax of Psv. Bij Ajax is hij in ieder geval niet welkom na zijn uitspraken. Bij Feyenoord zou hij nog weleens heel goed kunnen zijn vanwege het feit dat hij hier al eerder heel goed heeft gespeeld en dat het echt een Feyenoord mannetje is. Ik verwacht echter niet dat hij zijn oude niveau ooit nog zal halen.

8 juli 2014 om 20:09

Nou vriend, voor geen goud hoef ik deze overschatte voetballer te hebben kan ik je vertellen! Zie hem nog lopen op dat veld voor de klassieker als een clown tegen dat publiek te schreeuwen..geloof dat wij inmiddels al 4x kampioen zijn geworden achter elkaar zonder ook maar een enige echte spits die boven iedereen uitsteeg met veel goals!

Haha! Dit zie ik zo snel niet gebeuren. Tenzij een van de twee bereid is om een paar miljoen aan transfersom neer te leggen + een heel dik salaris te betalen aan meneer. Dan zou ik een dergelijke stap van hem op zich nog wel begrijpen ook want in Engeland zit hij op een dood spoor en beide clubs zouden voor hem een goed podium bieden om zich weer te bewijzen. Uiteraard staat hij dan wel voor jan met de korte achternaam door al zijn uitspraken destijds.

Wat een driedelige onzin.psv heeft totaal geen intresse in Guidetti en ik denk ajax ook niet.
Dit is gewoon iets roepen om te roepen wat die zweden doen.

Hoog verraad? Mensen laten we toch aub normaal doen. Welke speler blijft tegenwoordig van het begin tot het einde vaan zijn loopbaan nog bij één en dezelfde club?niemand toch! En ging Jansen niet van Feyenoord naar Ajax en Crujiff de omgekeerde weg. Velen zouden het graag anders zien, maar de praktijk is duidelijk anders.

Overigens zie ik Ajax niet gauw Guidetti aantrekken omdat hij niet in hun systeem past. Ik geloof dat Pelle eerder in hun systeem zou passen.
PSV zou hem best wel eens kunnen aantrekken omdat zij nooit met gerichte aankopen komen.
Feijenoord? Zoveel geld zullen zij toch niet voor hem over hebben, denk ik.

Hoewel het een suf gerucht is / lijkt, zeg ik toch maar even.....lekker niet naar Ajax. Heeft ie niks te zoeken. Zwaar overschat en de clubs buiten Nederland staan geloof ik ook niet echt in de rij voor hem.

Grootste onzin die er is. Guidetti is Feyenoord in hart en nieren, die gaat niet naar PSV of Ajax, dat snappen jullie allemaal toch wel....

Aub niet zeg. Die veel te dikke overbetaalde nog-niet-eens-bankspeler van Man City hoef ik echt niet te zien in een PSV shirt, dan nog veel liever Luuk de Jong, al ben ik daar ook geen voorstander van. Overigens is het zojuist al ontkracht door Thijs Slegers van VI, dus zal wel weer een dom gerucht zijn.

vraag me af of een ajax, een psv of zelfs feyenoord wel geïnteresseerd is in guidetti; die gast staat al twee jaar stil in zijn ontwikkeling..

Guidetti heeft al twee jaar nagenoeg niet gespeeld. Verder wil die niks van zijn salaris inleveren. En dan is 1,6 miljoen toch een hoop voor een risicogeval als Guidetti. Verder lijkt het me niet zo dat hij naar Ajax of PSV wil.

Guidetti naar Ajax is echt onzin.ten eerste wil hij dat zelf niet en ten 2e heeft Ajax net 2 spitsen gekocht.3 eredivisiewaardige spitsen in je selectie is teveel,dan komt er 1 mokkend op de bank,komt alleen maar onrust van.

Hahaha Guidetti, de grootste clown op de Nederlandse velden de laatste jaren met al z'n acts. Scoren kon -ie wel, maar bloed zuigen ook. Die schwalbe tegen Ajax vergeet je nooit meer. Hij zal al z'n geloofwaardigheid verliezen als -ie bij Ajax zou gaan spelen, en bovendien heeft Ajax hem helemaal niet nodig. Misschien dat circus Renz 'm wil. Kortom, broodje aap. Next.

Hij heb maar 1 club in NL en dat is Feyenoord. Ook heeft hij maar 1 stad in NL en dat is Rotterdam. Daar is hij nog regelmatig omdat er veel van zijn maatjes wonen. Die gaat never nooit ergens anders heen.

8 juli 2014 om 18:21

Hahahaha.. dat heb dat doet het hem Leuk! Blijven dromen, als het erop aan komt laat deze jongen je in de steek.

Ajax of PSV willen hem denk ik niet eens. En hoogverraad kan een huurling niet plegen. Dat was eerder , en ook door de rechter zo beoordeeld, toen zijn vader bij Twente voor zoonlief had getekend, maar hij ging naar City. (leverde Twente 1 miljoen Euro op)
Geld wolf van rijke ouders.

Haha ik zou wel willen dat Guidetti naar Ajax komt, en dan even in de Klassieker er 2 of 3 intrapt.

8 juli 2014 om 18:14

Idd en de rest vh jaar banken, alleen 90 minuten in de Kuip, maar wel met een mooier shirt

Ik wil hem niet hebben voor geen goud, alleen al om het feit dat hij als jong talent voor een club als Man City heeft gekozen. Als NL club en opleidingsclub moeten we dat niet belonen door hem een plan B te geven. Had hij maar niet voor een dergelijke club moeten kiezen.

Dat hij voor Feyenoord heeft gespeeld maakt mij geen reet uit.

Guidetti naar Ajax? Ik geloof nog eerder dat Witsche bij Feyenoord gaat ballen

Mooie verhalen allemaal, maar als Guidetti naar Nedeland komt, gaat ie gewoon naar Feyenoord lijkt mij.
En waarom om niet en Guidetti en Dost? Lijkt me een prima koppel.............

8 juli 2014 om 21:02

in de VI staat trouwens dat Feyenoord Guidetti afschrijft... dus streep Feyenoord maar weg.
Denk dat hij helemaal niet meer naar Nederland komt.

Weg met die Zweed . Luuk de jong Naar Ajax aub . Bas dost ook welkom . Maar die Zweed hell no .

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren