Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Nog een paar topspelers erbij en Manchester United doet weer mee’

Laatste update:

Manchester United verloor in het openingsweekeinde van de Premier League weliswaar van Swansea City, maar binnen de club is de sfeer nog altijd goed. Men is ervan overtuigd dat Louis van Gaal de juiste man is om the Red Devils weer naar de top te brengen. Ook clublegende Bryan Robson heeft vertrouwen in de Nederlander, al moeten er volgens Robson nog wel ‘een paar spelers van wereldklasse’ gehaald worden.

/

“Van Gaal weet wat hij wil, hij houdt vast aan zijn strategie en op die manier gaan er dingen op een goede manier veranderen”, begint Robson tegenover talkSPORT. “Ik weet zeker dat hij het goed gaat doen bij Manchester United. Als de club een paar topspelers haalt, doen we weer mee met de beste clubs.” In de aanvalslinie zit het volgens Robson wel goed. “We hebben Robin van Persie, Wayne Rooney en Danny Welbeck. Als ik manager zou zijn, dan zou ik die spelers met niemand willen ruilen.”

“Dat is de kwaliteit die we hebben bij deze club en het is zaak om op dat soort spelers te bouwen”, gaat Robson verder. De eerstvolgende tegenstander is Sunderland en Robson verwacht een zege. “In de Premier League kun je echter niet spreken van makkelijke wedstrijden, je moet de zege echt verdienen. Ik zou nu echter zeer teleurgesteld zijn als we geen resultaat zouden boeken.”

Ook met de huidige selectie kan Manchester United meedoen om de prijzen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Was duidelijk te zien afgelopen week dat ze nog wel wat creativiteit kunnen gebruiken. Nog een extra CV en een rechtsback is ook altijd handig als je 352 wilt gaan blijven spelen.

21 augustus 2014 om 16:20

Hoeft nieteens, Rafael en Valencia kunnen er spelen, met een extra CV kan ook Jones op rechts.

21 augustus 2014 om 16:23

Je hebt wel wat meer ervaring nodig in je achterhoede hoor, haal desnoods Pepe ofzo. Xabi Alsonso halen voor Cvm.

21 augustus 2014 om 16:24

Zeker, daarom hoopt elke United fan op Benatia.

21 augustus 2014 om 16:33

Benatio is een redelijk goede aankoop maar ik denk dat Miranda nog beter zou passen. Ik vraag me af of Benatio wel bij het engelse voetbal past.

Daarnaast zou ik als ik hen was het volgende lijstje halen

- Miranda
- Blind (om veelzijdigheid kan op 4 a 5 posities spelen)
- Koke
- Di Maria

Dan haal je creativiteit en onverzettelijkheid bij de ploeg wellicht daarnaast nog een centrale verdediger als Vlaar oid.

United heeft niet zoveel extra nodig maar het moet nog ingespeeld worden. Vergeet niet dat de toer in USA wel met een redelijk goede selectie was maar de denkpatronen van Louis er nog niet in zaten en de tegenstanders meestal wat verzwakt door WK gangers (en bij United ontbrak volgens mij alleen Van Persie).....

21 augustus 2014 om 16:51

Waarom vraag je je niet af of Miranda in het Engelse voetbal zou passen? IMO doet Benatia niets voor hem onder en ook is hij nog wat jonger.

21 augustus 2014 om 16:56

Is wel een dure hoor. Miranda is wat ouder, maar daar zal je hoogstens 25 miljoen voor betalen.

21 augustus 2014 om 18:27

Ben ik de enige die juicht voor Mats Hummels? Imo de ontbrekende schakel voor de defensie.

22 augustus 2014 om 01:13

Ik ook maar hummels is onhaalbaar , net als benatia eigenlijk snap niet wrm iedereen steeds maar op hem hoopt

Vidal, Benatia en Di Maria erbij en Man United wordt kampioen!

21 augustus 2014 om 16:22

Ik denk dat ze dan in ieder geval weer mee doen

21 augustus 2014 om 16:25

Wat moet United met Di Maria? Van Gaal kickt enorm op die 3-5-2 en dat is een systeem waar je helemaal niks hebt aan Di Maria. Dan heb je denk ik meer aan Cuadrado, die op de hele rechterflank kan spelen.

21 augustus 2014 om 16:25

LVG speelt 352 omdat hij zegt niet de spelers te hebben voor 433, met di Maria kan je zo weer terug naar 433 en bijvoorbeeld Januzaj op de andere flank zetten.

21 augustus 2014 om 16:29

Hoezo, geen spelers om 4-3-3 te spelen? Op de rechterkant heb je Januzaj en Valencia, centraal kunnen Mata, Rooney en Kagawa spelen en op links kan je Mata, Young en Kagawa neerzetten, zelfs Rooney in nood.

21 augustus 2014 om 16:31

En hoeveel van die spelers acht jij goed genoeg om te spelen op de flanken bij United? Ik tel Januzaj, want Kagawa en Mata zijn beduidend minder op de flank.

21 augustus 2014 om 16:35

VitesseNL. Ja met die spelers speelden ze vorig jaar ook vaak 4-3-3, en we weten hoe dat is afgelopen. ManU heeft op het moment geen kwalitatief waardige spelers op de flanken om 4-3-3 te kunnen spelen.

21 augustus 2014 om 18:11

Het is zeker mogelijk, Welbeck, Young en Mata op links en Januzaj, Kagawa en Valencia op rechts. Genoeg materiaal voor 4-3-3..

21 augustus 2014 om 21:37

Die spelers zijn niet goed genoeg voor die posities, zijn gewoon niet van voldoende kwaliteit.

21 augustus 2014 om 16:26

Je mag ook wel verwachten dat ze dan meedoen zeg. Als je ziet wat ze nu al uitgeven en dan te bedenken dat er met die drie jongens nog eens minstens 125 miljoen bijkomt.

21 augustus 2014 om 16:30

Tuurlijk niet, dat kost allemaal tijd weetje, nieuwe managers, nieuwe spelers, nieuwe systeem, nieuwe filosofie, kijk hoe lang het bijvoorbeeld bij Real duurde. City en Chelsea zijn mijlenver van United af.

21 augustus 2014 om 16:34

Kan mij niet verkopen dat als je nu nog eens 125 miljoen uitgeeft dat je niet minstens top 4 (eigenlijk minimaal 3e) moet staan en gewoon tot maart om de titel moet strijden.

21 augustus 2014 om 16:37

Gaat misschien moeilijk en is begrijpelijk maar de premier league is geen Serie A oid, een Liverpool heeft ook ongelooflijk veel eringepompt en waren vorig jaar al mijlen verder, dan kan je niet verwachten dat United 3e wordt, geldt iets minder voor Arsenal. Bestuur verwacht dat natuurlijk wel maar als fan kan je dat niet verwachten imo.

21 augustus 2014 om 17:41

Ja, en daarna Messi, Ronaldo en Iniesta...

Voorste linie is op papier goed, maar in praktijk vind ik het maar niks. Suarez - Sturridge vind ik kwalitatites/op papier bijvoorbeeld minder dan Rooney-RVP maar dat was zoveel beter, aanvalslinie is totaal niet complementair aan elkaar. Het liefst moet er nog een CV van wereldklasse komen, een box to box en nog een winger, dan kunnen we weer 433 spelen in plaats van dat stomme 352, United is er nog lang niet klaar voor.

21 augustus 2014 om 17:06

Hoe wil je dan 433 spelen met mata rooney en van persie

21 augustus 2014 om 21:37

Zonder Rvp/roo, dat werkt gewoon niet, totaal niet complementair aan elkaar.

Nog 1 goede verdediger en Manu kan binnenkort weer Juichen!

21 augustus 2014 om 16:25

Manu juicht misschien al wel in Oekraine...

Voorlopig zie ik Manchester United absoluut nog niet als titelkandidaat en zelfs niet als outsider. Zowel de eerste elf als de eerste 23 vind ik niet goed genoeg om mee te spelen met ploegen als City, Chelsea, Liverpool, Arsenal. Daarvoor zijn sommige posities echt te zwak bezet. Daarnaast heb ik bij United totaal geen vertrouwen in dat 3-5-2 systeem dat Louis blijkbaar wil spelen. Als je dat op dit niveau wil doen heb je spelers nodig die dat echt kunnen en zowel als aanvallend als defensief sterk genoeg zijn, lopers op het middenveld en meer solide verdedigers. Pas als er een stuk of vier wereldklasse spelers komen kunnen ze naar de top 4 kijken.

21 augustus 2014 om 16:27

Rooney of RVP is zeker wel een aanwinst voor Arsenal, maar of Arsenal RVP terug wil is een tweede.

21 augustus 2014 om 16:38

Vind de Gea, Shaw ook beter dan wat er respectievelijk bij Arsenal rondloopt.

21 augustus 2014 om 16:43

Shaw heeft het 1 seizoen laten zien, Gibbs is echt wel goed genoeg wat mij betreft. De Gea is wel wat beter dan Szczesny, maar geen twee klassen, terwijl Rooney en RVP minimaal twee klasses beter zijn dan Giroud.

21 augustus 2014 om 16:47

Nou dit is al zijn 2e seizoen op hoogste niveau en is nu al hoger in de pikorde dan Gibbs voor het nationale elftal, en beste LB van de PL verkozen, Gibbs is wel aardig gegroeid maar nog echt geen topper oid.

21 augustus 2014 om 17:11

Helaas is Gibbs blessuregevoelig, en dit is in principe pas het derde seizoen van Gibbs, hiervoor was hij geen eerste keuze.

Kan iemand even iets ophelderen want ik snap het even niet. Hoezo zegt iedereen dat lvg met de ipstelling van oranje op het wk speelt en vervolgens lees ik dat ze 3-5-2 spelen. Volgens mij speelde oranje met een 5-3-2 opstelling. En speelt man utd nu ook echt met een 3-5-2 opstelling?

21 augustus 2014 om 16:25

Het is hetzelfde, in balbezit is het 3-5-2, uit balbezit is het 5-3-2. De vleugelverdedigers verschuiven telkens van plaats.

21 augustus 2014 om 16:27

Het verschil is wel dat de jongens die bij Louis de flanken bestrijden een stuk offensiever zijn dan die van het Nederlands elftal. Daar had je Blind en Janmaat en dat waren meer verdedigers dan aanvallers. Dat kan je bij kerels als Valencia en Young nou niet zeggen.

21 augustus 2014 om 16:30

Bedankt voor de uitleg, zo zie ik het ook wel ja alleen snap ik dan niet dat het dan ook 3-5-2 worst genoemd. Met een 4-3-3 opstelling speel je normaal gesproken ook met opkomende backs, moeten we dat dan ook een 2-5-3 opstelling gaan noemen?

21 augustus 2014 om 16:31

Nou kijk maar eens naar Young zou ik zeggen, die verdedigt meer dan dat hij aan het aanvallen is.

21 augustus 2014 om 16:38

Tja... dan heeft iedereen zijn eigen beleving van het WK, Jan Maat was al snel zijn plaats kwijt en Kuijt speelde niet echt als verdedigende back. Daarnaast was blind gewoon overal op het veld dus inderdaad ook als verdediger maar ook als linksbuiten..... dat heb ik bij United nog niet gezien. De personen die jij noemt waren ook gelegenheidsbacks bij United die hebben inderdaad weinig verdedigt maar dat hoort er toch echt bij en dat is precies het verschil met het WK daar stond een team bij United staat er nog geen team maar heb er alle vertrouwen in dat Louis dat team kan smeden

21 augustus 2014 om 16:28

Yes 3 5 2 dus anders dan nederlands elftal....dat kan hij dus ook invullen door met 2 aanvallende backs op middenveld te spelen.

21 augustus 2014 om 16:29

Nederland speelde ook met een 3-5-3 formatie. Met Blind en Janmaat in eerste instantie als wingbacks.

ajax@ nou dan kan je zeggen dat ze weer meedoen, maar op dit moment is utd duidelijk de zwakste van de 5.
ik verwacht ook dat de top4 niet gewijzigd zal worden en dat united weer naast een cl-ticked grijpt.

21 augustus 2014 om 16:40

Denk dat United nog wel de juiste aankopen gaat doen, louis kennende zit daar een topper bij (Di Maria?) en een paar minder bekende spelers die toch wel erg goed blijken te zijn.....

MU loopt achter op Arsenal en City .over Chelsea nog maar te zwijgen.hopelijk worden de miljoenen nuttig besteed.de interesse in Blind neem ik net zo serieus als de interesse van Eto' o in Aja.

Natuurlijk mee eens.
Ik ga er van uit dat Van Gaal uiteindelijk voor 4-3-3 gaat, daarom is Di Maria of Cuadrado een must, ik hoop op Di Maria omdat ik hem één van de beste spelers ter wereld vindt, zijn gretigheid past perfect in de Premier Leauge denk ik. Cuadrado ben ik ook erg blij mee al vind ik 40 miljoen erg veel voor hem, zeker als je bekijkt dat je Di Maria voor 10/15 miljoen meer hebt.

Het middenveld moet nog steeds versterkt worden, Herrera alleen is niet genoeg, ik hoop op Vidal en Der Jong, al twijfel ik over de haalbaarheid van Vidal.
Rabiot is beschikbaar, dus ik hoop dat mocht één van de 2 niet haalbaar zijn hij gehaald wordt, niet al te duur, jong en een groot talent.

Verdediging is al versterkt met Rojo en Shaw, maar ook dit is niet genoeg, Evans, Jones, Smalling, Rojo, Rafael en Shaw is niet genoeg. Rojo kan zowel als links back als centrale verdediger dat is ideaal, maar een rechtsback moet wel komen, of Valencia moet zich gaan rechten op de rechts back positie, maar dan heb je alleen nog Januzaj, Zaha en Young voor de flanken en Di Maria mocht hij komen, opzich kan dat aangezien het nog afwachten is wie er doorbreken uit de jeugd.

Spits positie lijkt duidelijk, Rooney en Van Persie gaan vechten voor een basisplaats, die Rooney denk ik wint, Welbeck kan in de volledige aanval uit de voeten. Hernandez lijkt te vertrekken maar zijn opvolger is er al, Wilson.

21 augustus 2014 om 17:01

er is echt no way in hell dat RVP bij v gaal op de bank zit..dat gaat gewoon niet gebeuren en waarom zou je ook. heeft een bizar goed gemiddelde sinds de afgelopen 4 jaar en scoort echt ontzettend veel mits fit.

21 augustus 2014 om 17:47

Inderdaad! Lekker 4-3-3 spelen ipv dat 352 of 532 wat nergens op slaat. Daarvoor moet je 3 stabiele centrumverdedigers hebben niet Jones en Smalling.

Sowieso moet er nog een CV bijkomen liefst Benatia maar daar lijkt Bayern nu weer een stokje voor te steken. Dan denk ik dat Hummels volgend jaar wel haalbaar is maar of je het gaat redden met deze verdediging is maar de vraag. Kan je toch beter een De Jong erbij hebben.

Als Woodward Di Maria niet binnenhaalt weet ik het ook niet meer. Je zegt zelf dat je genoeg geld hebt, je hebt voor 80 % de vrije baan voor Di Maria alleen PSG kan dat dwarsbomen maar die lijken opgegeven te hebben. Vidal duurt me nu ook te lang en denk dat hij niet meer komt. Dan maar een andere box to box.

De Gea
Rafael
Jones
Benatia
Shaw
Herrera
De Jong
Di Maria
Rooney
Mata
RvP
21 augustus 2014 om 17:29

Wat dacht je van Shaw uit het centrum, Rojo niet als meest centrale centrumverdediger, Di Maria en Reus niet als backs en een controleur op het middenveld?

21 augustus 2014 om 17:46

Ga geen opstelling maken met spelers die niet van Man utd zijn, en er ook niet gaan komen. Dit heeft toch totaal geen zin.

De Gea
Jones
Smalling
Rojo
Valencia
Carrick
Herrera
Shaw
Mata
Van Persie
Rooney

Volgens mij moet united gaan investeren in grote talenten, want Van Gaal staat erom bekent om talenten een kans te geven en veel van die talenten toen zijn nu wereldtop, zoals Muller, Iniesta, enzo

Ik hoop dat er een back up lijst is, want ze zijn al zo lang met Di Maria bezig.

Als dat niet lukt: Mertens Of Shaquiri

Ik hoorde ook Xabi Alonso als breker in de wandelgangen , maar dan kan je ook Nigel de Jong voor een spotprijsje halen.

Vidal gaat niet komen, dan toch maar een half jaar wachten en voor Strootman gaan?

Verdediger is een lastig verhaal Benatia, Hummels, Miranda?

Wellicht Varane eens proberen?

Wat mij opvalt is dat er veel namen genoemd worden en dat er geen transfer doorkomt ( Rojo uitgezonderd)

Psg haalt david luiz voor 50 miljoen maar vind di maria voor 80 miljoen te duur ???

Een top cv is een must. Ik denk aan Benatia, lijkt mij het meest haalbaar. Als di maria gehaald word, waar het wel op lijkt, zou die toch eventueel als cm kunnen fungeren? Ik volg Real niet echt maar weet wel dat hij ook als cm heeft gespeeld laatste seizoen. Als hij niet als cm kan spelen vind ik het zinloos om hem te halen omdat je dan shaw of januzaj moet laten banken. Sgaw is een vd topaankopen van deze zomer en eem groot, brita talent, en voor januzaj hoef ik geen uitleg te geven. Zou het ook krom vinden om hem ta laten banken terwijl hij net rugnummer 11 heeft gekregen. Maar goed, als di maria dus niet komt óf niet op cm zal kunnen gaan spelen, zou ik voor rabiot gaan. Mega talent, nu al veel kwaliteit, jong, ervaring bij de top (psg) én transfervrij in de komst van vidal geloof ik niet meer. Kortom: Benatia, Di maria (voor de cm positie als hij dat goed kan) en als hij niet als cm kan spelen zal ik ipv di maria Rabiot halen. Iig is het duidelijk dat er een kwaliteitsinjectie in de verdedeging nodig(rojo is een goede aankoop, maar niet de oplossing naar mijn mening) en moeten we ook iemand voor cm halen. Ik hoop dat we niet de toptargets mislopen, maar heb toch een onbehagelijk gevoel. Hopelijk kunnen we cl voetbal halen dit jaar, dat is het eerste wat terug moet komen op OT.

Ik denk dat hij zijn formatie zeker nog op 6 posities moet veranderen als hij serieus aanspraak wil
Maken op een titel.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren