Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: ‘Van Ginkel ziet niets in overgang naar Milaan en gaat voor kans’

Laatste update:

Marco van Ginkel lijkt dicht bij een overstap naar AC Milan te zijn. José Mourinho gaf onlangs nog aan dat hij de middenvelder niet wilde laten gaan, maar dinsdag liet Milan weten bezig te zijn met de komst van de voormalig Vitessenaar. Milan Channel laat nu weten dat Chelsea en Milan inmiddels een akkoord hebben bereikt over een tijdelijke overgang en is het woord nu aan de speler zelf.

/

Wanneer de 21-jarige Van Ginkel aangeeft dat hij zich wel wil laten verhuren aan Milan, dan zou hij mogelijk al aankomend weekend zijn debuut in de Serie A kunnen maken. Hij treft dan direct twee landgenoten, want Milan begint het seizoen zondag met een thuiswedstrijd tegen Lazio, dat verdedigers Stefan de Vrij en Edson Braafheid op de loonlijst heeft staan.

Er wordt beweerd dat Milan zich eigenlijk wilde versterken met Adrien Rabiot, maar dat de vraagprijs van Paris Saint-Germain te hoog was. De Italianen kwamen vervolgens uit bij Van Ginkel, die een groot deel van het afgelopen seizoen miste door een zware knieblessure. De Nederlander is inmiddels weer fit, maar weet dat hij bij Chelsea niet op veel speelminuten hoeft te rekenen. Milan wil naast Van Ginkel overigens ook Fernando Torres overnemen van the Blues, maar over de spits is nog geen akkoord bereikt. Het salaris van Torres is een groot struikelblok.

Update 21.50 uur - ‘Van Ginkel ziet niets in overgang naar Milaan en gaat voor kans’
Marco van Ginkel ziet niets in een tijdelijke overgang naar AC Milan. Dat meldt Sky Italia. Chelsea en AC Milan zijn het volgens diverse Italiaanse media eens over een dubbele huur van Van Ginkel en Fernando Torres, maar eerstgenoemde heeft aangegeven dat hij voor zijn kans wil gaan in Londen. De 21-jarige Van Ginkel is weer helemaal fit na een zware knieblessure en hij wil aan manager José Mourinho laten zien wat hij waard is.

Marco van Ginkel moet zich laten verhuren aan AC Milan

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Speelt hij in ieder geval weer 10 wedstrijden om er volgend jaar 20 te spelen bij Westham United om daarna weer... ect ect

27 augustus 2014 om 13:09

@ Justr,

Ik denk dat Marco van Ginkel best wel veel wedstrijden zal spelen bij AC Milan. Ik juich zijn verhuurperiode aan AC Milan in ieder geval toe en ik hoop ook dat ze van Ginkel daarna definitief overnemen van Chelsea.

Riccardo Montolivo zal er nog een tijd uit liggen met een blessure, dus van Ginkel zal, denk en hoop ik, wel een basisplaats krijgen bij AC Milan. Ik hoop dan ook dat Nigel de Jong bij AC Milan blijft en dan kunnen de Jong en van Ginkel samen een duo vormen.

De Jong dan als defensieve breker en van Ginkel als loper, aangezien van Ginkel best veel meters maakt per wedstrijd. Ik hoop dat AC Milan naast van Ginkel nog een diepe spits haalt en ik zat zelf aan Javier Hernández van Manchester United te denken.

Hij speelt niet veel bij Manchester United en in vergelijking met spelers als Jackson Martinez en Mattia Destro, zal hij niet zo veel kosten.

Diego López
de Sciglio
Rami
Alex
Armero
de Jong
van Ginkel
Ménez
Honda
el Shaarawy
Hernández
27 augustus 2014 om 13:19

Niet zo duur zijn of niet zo veel kosten

Zo zie ik het idd ook voor me, qua opstelling, ik hoop wel dat Cristante voldoende speelminuten zal krijgen.

Zal wel wennen worden voor Milan want zoals je ziet in die opstelling zijn er met DES SES en De Jong eig maar 3 Milan spelers die er al "lang" zitten.

27 augustus 2014 om 15:09

Inderdaad, je hebt helemaal gelijk ! Ik hoop trouwens ook al lang op Hernandez maar ik hoor geen geruchten meer over Milan en Hernandez alleen nog over Milan en Torres en Biabiany.

Hopelijk wordt er een deftige spits aangetrokkken en dan nog Biabiany,cerci of Douglas Costa.

27 augustus 2014 om 16:23

@ Alexnijs,

Ik hoop ook al een tijdje op Javier Hernández, maar dat doe ik meer omdat ik er toch vanuit ga dat AC Milan nooit de bedragen zal betalen die FC Porto en AS Roma voor respectievelijk Jackson Martinez en Mattia Destro willen.

Als je dan toch maar naar de 'goedkopere' opties kijkt, om het zo maar even te noemen, dan kom je in mijn ogen al gauw uit bij iemand als Javier Hernández en hij lijkt mij ook gewoon een prima spits voor AC Milan.

Ondanks dat hij niet veel speelt bij Manchester United, pikt hij toch wel zo nu en dan zijn goals mee en ik weet zeker dat als Hernández echt gewoon een basisplaats krijgt, dat hij dan ook een echte goalgetter wordt (voor zover hij dat dan nog niet was, want ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van Hernández en ik heb altijd het gevoel gehad dat als hij meer kansen zo krijgen, dat hij dan ook veel meer goals zou maken).

Ikzelf hoop eerlijk gezegd dat Fernando Torres echt niet komt. Hij mag dan wel een harde werker zijn, maar scoren doet hij al jaren niet meer en hij zal zijn topvorm van weleer toch niet meer terugvinden.

Als AC Milan Torres binnenhaalt, dan vind ik het eerlijk gezegd wel geldverspilling. Torres zal waarschijnlijk rond de twintig miljoen euro kosten plus het feit dat hij nog een erg goed salaris verdiend bij Chelsea.

Waarschijnlijk kan je voor minder geld (ongeveer tien tot vijftien miljoen) Javier Hernández ophalen bij Manchester United en ik betwijfel of Torres ook nog salaris in zal leveren, Hernández zal ook wel een aardig goede salaris hebben, maar niet zoveel als Torres en dat maakt Hernández in mijn ogen een betere en interessantere optie.

Als Hernández niet komt, dan, zou ik, het proberen bij Carlos Bacca van Sevilla. Hij heeft een erg goed eerste seizoen achter de rug bij Sevilla en ook bij Club Brugge speelde en scoorde hij altijd veel.

Bij Sevilla heeft hij zich ook tot een erg goede spits ontwikkeld. Hij zal waarschijnlijk tussen de vijftien en de twintig miljoen euro kosten en ook hij zal een heel stuk minder verdienen dan Torres.

Verder zie ik van de namen die jij opnoemt, het liefst Alessio Cerci of Douglas Costa komen. Jonathan Biabiany is een uitstekende speler, maar Cerci, vind ik, beter.

Als Douglas Costa wordt gehaald, dan vind ik, dat je hem dan gewoon als aanvallende middenvelder moet laten spelen. Daar komt hij in mijn ogen meer tot zijn recht dan op de flanken.

Als AC Milan dan voor de flanken zal kiezen tussen Biabiany of Cerci, dan zou ik, dus voor Cerci kiezen.

Tja alle mooie woordjes van Mourinho ten spijt ... de toekomst van deze gozer ligt 90 procent zeker niet bij Chelsea. Als voor zijn positie een basisspeler stopt of vertrekt dan wordt er 40 miljoen of meer klaargelegd voor een vervanger van naam. Zo werk het bij dat soort clubs. Tot hij zelf inziet dat hij altijd 3e keus zal zijn zal hij wat verhuurperiodes aaneen rijgen vermoed ik.

27 augustus 2014 om 12:54

Ik vind het gek dat veel spelers dit niet beseffen. Zoals je zelf zegt, als je niet voor een gigantisch bedrag gehaald wordt dan is de kans heel klein dat je een basisplaats krijgt of in aanmerking komt om te spelen.

Altijd beter om rustig je carrière op te bouwen en dan een grote transfer maken rond je 23-25.

27 augustus 2014 om 12:55

Mourinho heeft een verhuur tegen proberen te houden. Ken je feiten voordat je iemand beschuldigd van 'mooie woordjes' of anders gezegd valse beloftes of leugens.

27 augustus 2014 om 12:57

mourinho lijkt me niet de persoon die zoiets wilt tegenhouden en vervolgens toch laat gebeuren

27 augustus 2014 om 13:33

@cfcrotterdam: Iemand beschuldigen van het niet kennen van de feiten en dan zelf met zo'n onzin reactie komen. Johndiego weerlegt jouw 'feit' heel mooi haha. En daarnaast geef je af op manodedios terwijl er legio voorbeelden zijn om zijn mening te onderbouwen. Dus a.u.b. denk zelf eens objectief voordat je anderen gaat beschuldigen hiervan.

27 augustus 2014 om 13:48

Geloof je serieus dat hij zonder instemming van Mourinho verhuurd zou worden?

27 augustus 2014 om 15:33

@Juicher dan ben ik zeer benieuwd naar jouw 'legio voorbeelden'..... In de voorbereiding heeft Marco heel veel en heel goed gespeeld. Vorig jaar voor zijn blessure heeft hij ook gewoon zijn minuten gemaakt en na zijn blessure is er voor gekozen om hem weer helemaal fit te krijgen voor het komende seizoen. Daardoor heeft hij sinds zijn herstel nog geen minuut gemaakt.

27 augustus 2014 om 15:59

Hij is nu toch weer fit? Ik heb het over zijn fitte periode uiteraard niet over zijn blessure. Dus waarom heeft Mourinho het niet tegengehouden dan? Althans dat beweer jij, dat zijn niet mijn woorden.

Legio voorbeelden van jonkies die het niet gered hebben bij Chelsea:

Patrick van Aanholt, Romelu Lukaku Jeffry Bruma, Kevin Debruyne, Sergio Tejera, Tom Taiwo, Oriol Romeu, Matej Delac, Scott Sinclair, Ben Sahar, Franco di Santo, Ulises Davila, Thorgan Hazard, Marco Marin. En dan neem ik nog niet eens de jeugdspelers mee die ze oppikken en in hun jeugdteams laten wegkwijnen (de Aké's van deze wereld)

Stipe Perica, Christian Atsu, Cuevas, Isaiah Brown, Mario Pasalic en wellicht Van Ginkel kunnen we snel aan dit rijtje toevoegen.

En in mindere mate dan Daniel Sturridge en Shaun Wright-Phillips. Ze hebben beiden aardig veel gespeeld bij Chelsea, maar zijn nooit uitgegroeid tot key players net als geen van allen hierboven.

Dus de uitspraak dat voor 90% van deze voetballers niet uitgroeit tot een volwaardig lid van Chelsea is gewoon reëel en misschien zelfs nog te laag ingezet.

27 augustus 2014 om 16:26

Jammer dat je de beleidsveradering die Chelsea momenteel ondergaat niet meeneemt in je argumentatie. Toen Abramovic in 2003 Chelsea overnam was er maar één doel; Zoveel en zo snel mogelijk succes behalen. Echter in Abramovic naar verloop van tijd ook in gaan zien dat het veel slimmer is om jeugdige spelers te kopen en om daar de besten eruit te pikken. Mooie voorbeelden hiervan zijn Ake, van Ginkel en onze vrienden uit België met Hazard, Lukaku, de Bruyne en Courtois. Deze jongens zijn allemaal pas begin 20 en het is hélemaal niet gek als ze op die leeftijd nog weinig minuten maken op het niveau van Chelsea. De investeringsmogelijkheden zijn niet langer oneindig door de FFP. Nu moeten er dus spelers vanuit de jeugd doorgestroomd worden of jonge goedkope talentvolle spelers. Deze zullen aangevuld worden met ervaren spelers van wereldklasse. Een Piazon, Hazard, Atsu of van Ginkel zal dus best binnen nu en 2/3 jaar in Chelsea één kunnen spelen. Hebben de spelers dat geduld niet, zoals Lukaku en De Bruyne dan vertrekken ze weer. Dat er in het begin onzorgvuldig en veel te veel is gekocht ben ik met je eens, maar op dit moment staat er een complete club voor de toekomst!

27 augustus 2014 om 16:56

Volgens mij zie jij het allemaal wat te mooi in bij Chelsea.
Al die jeugdspelers worden niet gehaald om door te stromen naar het 1e elftal (de club zou het niet afkeuren als er natuurlijk wel 1 toevallig doorbreekt), maar deze jongens worden voor een schijntje gehaald en vervolgens voor meer verkocht om zo de FFP te kunnen omzeilen.
Als je 10 van dit soort gasten per seizoen koopt voor allemaal 3ton per stuk en je weet ze tussendoor te verhuren (overname van salaris en wellicht zelfs bij grotere talenten een financiële vergoeding voor de huur) en je slijt ze na een jaar of 3-4 weer voor 3-4 miljoen, dan verdien je op elke 'lichting' dus zo'n 30miljoen euro (laag ingeschaald). Dat bedrag is vrij te besteden binnen de Ffp, dus daar kun je weer directe versterkingen voor je eerste elftal voor halen. In gevallen van de 'belgische vrienden' is de winstmarge nog wat groter. Die zijn niet gratis verhuurd en sommigen inmiddels met een leuke winst verkocht.
Hazard hoort trouwens niet in dat lijstje. Die is niet als talent gehaald. Die had Lille al 2x (?) kampioen gemaakt en werd voor 40miljoen aangetrokken.
Op dit moment is Courtois het enige jonge talent wat het mogelijk gaat maken, maar die heeft in korte tijd een ontwikkeling gemaakt die niemand had verwacht.

27 augustus 2014 om 17:13

Je bedoelt die gedwongen beleidsverandering omdat anders niet aan de wetgeving voldaan wordt? Jammer dat je niet inziet dat hiertoe gedwongen wordt omdat ze anders nog tot in den treure doorgegaan waren op deze wijze. In feite is de beleidsverandering die jij benoemt gewoon een verschuiving van leeftijdsklasse. Nu komen ze nog jonger binnen, om bestempeld te worden als homegrown, waardoor de kans op het vergooien van je carrière alleen maar nog groter is. Nee, ik blijf bij mijn standpunt dat je als jonge talentvolle speler beter niet bij Chelsea, City, PSG kunt gaan spelen als je de illusie hebt dat je een bepalende speler wordt bij 1 van die teams.

28 augustus 2014 om 00:11

Gast chelsea is gewoon een koopclub, die ook wat talentjes kweekt, maar welke talenten die niet voor 30-40 miljoen gekocht zijn doorgebroken? De eigen kweek is gewoon heel laag, omdat abramovic genoeg geld heeft om de beste spelers te halen. Wat moet zo"n Ake of van Ginkel daar nu tussen? Worden ze zoet gehouden met mooie praatjes: "laat het maar in de voorbereiding zien jongen" en dan achteraf toch verhuurd worden. Kijk naar kevin de bryne. Die gast was/is echt een supertalent en komt niet aan de bak. Lukaku? Kon nooit de eerste spits worden terwijl hij zich bij WBA en Everton ruimschoots bewezen heeft. In feite is de PL niet zo aantrekkelijk voor talenten, maar dat is wel duidelijk nu.

Vraag me af of van ginkel een vol seizoen wil spelen bij milan of dat hij wil rouleren en zich bewijzen in de pl bij een grote club als chelsea.

27 augustus 2014 om 12:51

Bij Milan moet je het ook maar zien natuurlijk. 100% garantie op een basisplaats heeft hij daar ook niet.

Ik ben er van overtuigd dat hij dit seizoen zijn kansen wel gaat krijgen bij Chelsea, alleen had ik wel verwacht dat hij minstens bij de selectie had gezeten voor de eerste 2 PL wedstrijden. Dat Ramires en Mikel wel op de bank konden plaatsnemen en van Ginkel nog niet is niet een heel goed teken.

27 augustus 2014 om 13:05

Ik vond mourinho zowiezo conservatief starten met luis ook uit de basis gelaten. Ik denk dat hij ramires er wel uitspeeld. Bij milan weet je het ook nooit zeker natuurlijk maar ik denk dat het hem wel lukt. Montolivo is nog geblesseerd toch?

daar gaat je loopbaan, moest je maar gewoon bij ajax komen he

27 augustus 2014 om 12:53

Dat wilde van Ginkel zelf ook, maar in dit geval waren de banden met Chelsea belangrijker en kon Vitesse niets anders doen dan van Ginkel verkopen aan Abramovic.

ON: Mooie tussenstap voor van Ginkel, zal in de selectie van Milan sneller in de basis komen dan bij Chelsea en dat is voor zo n jongen alleen maar goed. Wellicht maakt dat tevens de weg vrij voor de Jong om naar United te komen hehe.

27 augustus 2014 om 12:55

ac milaan is maar een middelmatige ploeg geworden hoor en in italie spelen ze niet echt mooi voetbal, behalve juventus dan

27 augustus 2014 om 13:09

Ik vond Napoli en AS Roma anders ook heel leuk voetbal spelen. Maar over het algemeen is het best saai inderdaad. Haha

27 augustus 2014 om 13:14

@ajaxwinner Jij volgt de serie A duidelijk niet. Ooit naar Napoli en As Roma gekeken? En ploegen als hellas verona en torino leggen ook prima en mooi voetbal op de mat hoor. Ben met je eens dat er op het moment geen greintje voetbal in zit bij Milan, maar om de hele serie A af te schrijven gaat ver.

27 augustus 2014 om 13:16

Ajaxwinner, kraam niet zo een onzin uit. Als voetballer voetbal je toch liever bij Milan dan bij Ajax. Juventus enige club die mooi voetbalt? Napoli en Roma spelen mooier. Milan zal ook gewoon 4-3-3 spelen dus een prima club voor van Ginkel.

27 augustus 2014 om 15:27

als je niks van der Serie A weet zegt dan niks.. buiten Juve speelt ook napoli,as roma, Hellas verona en firontina goed voetbal en normaal gesproken ook Inter en Milan.

en buiten dat, als Ajax zo "goed" en "mooi" voetbal speelt...

27 augustus 2014 om 13:04

Alsof het een garantie is dat je loopbaan bij Ajax wel goed verloopt. Zijn grootste probleem was die ernstige blessure.

27 augustus 2014 om 13:04

Daar gaat je loopbaan? Hij is nog jong en heeft nog genoeg kansen. Als hij deze goed gebruikt, zal hij steeds hogerop komen. Dit is gewoon een prima stap, nu hopen dat nigel naar united gaat.

27 augustus 2014 om 14:13

Ac Milan is net als Chelsea ook een grotere club dan Ajax. Dus van Ginkel heeft een beetje pech gehad met een blessure maar wil nu echt spelen. Grote kans dat hij bij AC Milan aan spelen toe komt dus ik kan de beslissing wel begrijpen. Hij wordt ook nog niet meteen verkocht maar verhuurd.
Eigenlijk wilde Mourinho hem niet kwijt. Maar spelers beslissen tegenwoordig zelf zoals je weet.

27 augustus 2014 om 15:23

ahahaha serieus?! speelde bij Chelsea en nu AC Milan allemaal veel groter en mooier clubs! tot nu toe heeft hoe een fantastische carriere, qua clubs dan

Mooi, ik hoop dat hij weer lekker een heel seizoen kan voetballen en kan laten zien wat hij in zich heeft. Zie hem zeker als optie voor op het EK 2016 voor het NL elftal.

27 augustus 2014 om 15:37

Op welke positie dan? Tegen die tijd is de Jong nog niet afgeschreven en ik vind Strootman persoonlijk toch wel 3 klasses beter dan van Ginkel op dit moment. De nummer 10 positie hebben we zo veel jongens voor lopen dat ik het idee heb dat we daar niet eens over na hoeven te denken.

Is voor Marco de beste keuze op dit moment. Het middenveld is bij Chelsea erg goed bezet en hij zal hij dus moeten doen met bekerwedstrijden hoogstwaarschijnlijk. Bij Milan zal hij vrijwel altijd bij de wedstrijdselectie zitten zoniet in de basis staan.

zou het absoluut doen! speel je 20 wedstrijden en goed dan kom je toch volgend jaar heel anders de kleedkamer binnen bij chelsea

Waarom niet naar Benfica? Speel je tenminste in de CL, beter team dan Milan, competities stellen beide toch weinig voor maar bij Benfica kun je wel heel wat meer leren en veel sneller beter worden. Kijk maar naar Witsel zijn eerste jaar, al was dat ook echt een goed team en nu zijn ze wat minder geworden.

27 augustus 2014 om 13:18

Ja inderdaad, Benfica is een betere optie. Maar ben allang blij dat hij verhuurd wordt. Goed voor zijn ontwikkeling en Milan blijft natuurlijk nog steeds een grote club.

27 augustus 2014 om 15:39

Benfica haalt misschien wel betere resultaten maar ik denk dat Milan voor van Ginkel momenteel toch een betere leerschool is dan Benfica. Al is het alleen maar zodat hij hier kan leren van alle grote vedettes die in Italië rondlopen op het middenveld. En dat zijn er nogal wat.

Ik denk dat het niet goed meer gaat komen met hem nu is het verhuren aan ac milan volgend jaar aan een nog mindere club en dan op je 35 je carriere afsluiten bij almere city.

27 augustus 2014 om 13:23

Wat een onzin. Hij had nota bene een basisplaats bij de eerste CL wedstrijd van Chelsea vorig seizoen, vlak voordat hij ernstig geblesseerd raakte.

Er is nog vrij weinig aan de hand maar mensen reageren hier altijd zo overdreven. Alsof zijn carrière volledig naar de maan is.

28 augustus 2014 om 13:44

Man man niet naar luistere, dit is een jaloerse ajacied die er nog steeds van baalt dat Marco niet naar Ajax is gegaan..

Ik hoop dat Marco dit jaar waar dan ook aan voetballen toekomt en de kans krijgt zichzelf te bewijzen.

Top! Weet iemand of er ook een optie tot koop bij zit?

27 augustus 2014 om 13:31

Als het er niet bij staat zal het wel niet zo zijn. Lijkt me ook niet logisch als Chelsea van Ginkel nu zo de deur uit zou willen doen.

27 augustus 2014 om 15:02

Nee, zou jammer genoeg geen optie tot koop bijzitten, dit zag Chelsea niet zitten

27 augustus 2014 om 18:36

Jammer, ik zie in Van Ginkel wel een potentiele top speler. Laten we hopen dat hij wat kan laten zien als hij zijn 'ja' woord geeft aan Milan.

Moet het nog maar zien of die veel aan spelen toekomt, alhoewel ik het altijd een geweldige speler/talent heb gevonden. Dus hoop dat die het gaat reden want is één van de grootste talenten uit Nederland naar mijn mening.
Denk dat het alleen beter was geweest als die nog een paar jaartjes bij Feyenoord/psv/ajax had gevoetbald ipv direct naar Chelsea te gaan.

is wist niet dat Edson Braafheid bij lazio speelde.
tja van ginkel had toch ook naar Psv kunnen gaan ? volgens mij was dat beter geweest
weet niet of hij veel gaat spelen bij Milan

27 augustus 2014 om 15:32

Nee, met alle respect maar dat niveau is hij ontgroeid. Heeft 4 jaar in de eredivisie gespeeld, en eigenlijk altijd een goed niveau gehaald vanaf zijn debuut. Ik heb hey trouwens niet over PSV, maar over de Nederlandse competitie. Een jaar lang aan Chelsea ruiken, trainen met een febregas, matic, terry enz en of trainen met Willems met alle respect. Tja , milan is gewoon een hele mooie club met ook goede spelers.

De concurrentie is bij Milan nou niet bepaald moordend. Hij moet spelers als Muntari en Essien voor zich kunnen houden en veel minuten kunnen maken. Win-win situatie voor beide partijen, want Milan krijgt echt een topmiddenvelder erbij!

27 augustus 2014 om 13:05

het worden vooral inval beurten voor van ginkel. middenveld is toch behoorlijk bezet met muntari, essien, poli, montolivo, honda en wellicht cristante. lijkt me geen goede stap voor zijn ontwikkeling. een seizoen uitgeleend worden aan een club uit de pl zou een veel betere optie zijn.

27 augustus 2014 om 13:16

Een club uit de PL zou wat mij betreft ook veel beter zijn inderdaad. Zou niet weten waarom ze hem daar niet tijdelijk zouden kunnen stallen bij 1 van de wat mindere ploegen.

Als ze hem toch kwijt willen, dan toch zeker liever laten wennen aan de PL door daar minuten te maken.

27 augustus 2014 om 13:28

Tenzij ze definitief van hem af willen en hem via Milan in de showroom willen zetten. Als ze vertrouwen in hem hadden, zouden ze hem inderdaad in de PL onderbrengen. Het feit dat dit niet is gebeurd is duidt er toch wel op dat zijn tijd bij Chelsea erop zit.

27 augustus 2014 om 13:31

Er is meerdere keren duidelijk door Mourinho gecommuniceerd dat hij van Ginkel er bij wil houden. Dat duidt er op dat zijn tijd er allerminst op zit.

27 augustus 2014 om 13:45

Ben ik het niet mee eens. Het zou voor Mourinho veel prettiger/makkelijker zijn om het in de PL te volgen. Daarnaast moet alles dat door een coach tegen de media geroepen word met een korreltje zout genomen worden. Alsof Mourinho ooit zou zeggen; We hebben geen vertrouwen meer in van Ginkel en willen van hem af? hij zegt gewoon wat van Ginkel wilt horen, niet meer en niet minder.

27 augustus 2014 om 14:54

Tja, zo kan je altijd in je eigen straatje lullen natuurlijk. Hij heeft vanaf het begin af aan duidelijk gezegd dat hij plannen heeft met van Ginkel. Zijn basisplaats vorig seizoen in de eerste CL wedstrijd gaf dat toch ook aan? Zijn blessure is gewoon heel erg jammerlijk geweest.

De concurrentie is er nu niet minder op geworden. Qua aantal spelers voor zijn positie hetzelfde gebleven maar er zijn nu wel betere/fittere concurrenten.
Een verhuur betekent niet automatisch dat het einde verhaal is. In Engeland is spelers verhuren om ervaring op te doen de normaalste zaak van de wereld.

Ik denk dat het misschien wel een goede keus is.
Met N. de Jong als zijn mentor (indien hij niet weg gaat) en het vertrouwen van Inzaghi zal het best een succesvolle verhuurperiode kunnen zijn.

27 augustus 2014 om 13:08

Ja hij zal alleen ook veel kritiek gaan krijgen omdat het hele elftal niet goed presteert, in een team dat niet draait is het lastig om uit te blinken. Ik denk dat Milan een slecht seizoen zal hebben omdat hun selectie alleen maar verzwakt is ten opzichte van vorig seizoen.

27 augustus 2014 om 13:16

Alleen maar verzwakt, serieus?
Menez, Alex, Diego Lopez erbij(rami definitief dus die tel ik niet mee) en onruststoker Balotelli weg. Jaa, ze zijn inderdaad zwakker geworden! Asboluut niet dus he.

29 augustus 2014 om 02:36

Middenveld een aanval is gewoon ontzettend zwak bij Milan. Honda heeft het niet waar weten te maken, Montolivo lang geblesseerd en Kaka is weg. Voorin hebben ze alleen El Shaarawy en Menez verder niemand van niveau. Ze zijn dus wel degelijk zwakker geworden, hooguit is de verdediging wat sterker maar volgens mij is dat niet echt wat het grootste probleem was bij Milan.

Eeuwig zonde dat deze jongen niet gewoon bij Ajax is komen voetballen toen!!!

28 augustus 2014 om 13:57

Hahaha jij bent een triest mannetje

Prima voorbeeld hoe Nederlands talent wederom naar de knoppen geholpen wordt. veel te vroeg de overstap naar het buitenland gemaakt.

27 augustus 2014 om 13:22

Jaa inderdaad, helemaal naar de knoppen. Vorig seizoen geblesseerd geweest en nu verhuurd worden aan Ac Milan. Ik ben er van overtuigd dat hij een basisplaats veroverd bij Milan!

Alles beter dan weer een seizoen op de bank, terwijl je de leeftijd hebt waarop je je vol moet ontwikkelen. De overstap naar Chelsea was echt een belachelijke, uit sportief oogpunt het slechtste wat je kunt doen. Je zal daar als broekie altijd derde keus zijn. Hopelijk ziet Van Ginkel dat in en vertrekt hij daar. Een jaartje Serie A kan nooit kwaad in dit perspectief.

Haha, grappig verhaal wordt dit.

Seizoen 2014/2015 AC Milan 9x basis 4x invallen. 1 doelpunt.

Volgend jaar een seizoentje bij Crytsal Palace draaien. (20/3)

Om vervolgens maar vast aan een biografie te beginnen, met verkeerde keuzes. Etc. Laat je voetbal international er even wat slappe stap verhalen bij verzinnen.

Dood zonde voor deze eigenwijze jonge, had gewoon na ajax moeten gaan. En wat waren de woordjes mooi van Mourinho.

27 augustus 2014 om 13:15

"had gewoon na Ajax moeten gaan"?

Bedoel je dat hij pas naar Milan had moeten gaan nadat hij bij Ajax had gespeeld?

27 augustus 2014 om 13:20

Hij had moeten rijpen bij Ajax van Vitesse. En vanaf daar zijn nieuwe strijdplan moeten uitstippelen. Dat dit zou gebeuren van Chelsea na het volgende station, en daarna weer verder zwerven. Was te verwachten.

Hij wordt nu verhuurd en komt 'erbij' zonder dat er veel vertrouwen in hem is. Hij zou een trainer moeten hebben die vertrouwen in hem heeft en veel laat spelen. Hij had bij Ajax (of Psv) nog veel kunnen leren en had er goed aan gedaan daar heen te gaan.

27 augustus 2014 om 13:29

Bij Ajax had hij ook nog weinig te leren. Had hij dan ook niet de ontwikkeling van Klaassen in de weg gestaan?

Dat dit was te verwachten is zo makkelijk om te roepen nadat hij bijna het hele seizoen geblesseerd is geweest. Hij had een basisplaats bij de eerste CL wedstrijd van Chelsea. Had je dat ook verwacht? Of is dat opeens nietszeggend?

27 augustus 2014 om 14:22

Bij Ajax had hij zich nooit zo kunnen ontwikkelen met al die mindere spelers om zich heen.

27 augustus 2014 om 13:30

Als er één niet eigenwijs is, is het Van Ginkel wel.
Hij had gewoon naar Wolfsburg moeten gaan, die boden immers meer als Ajax en Chelsea.
Overigens bood Chelsea ook meer als Ajax, is laatst in de officiële cijfers naar buiten gekomen, maar daar hoor je niemand over.

Wat een llulvehaal Kinge, naar Ajax! Van Ginkel heeft zeker de kwaliteit voor Chelsea, heeft de pech dat hij vorig seizoen een zwarte blessure heeft opgelopen en daardoor niet kon doorgroeien. Bij Milan die ik toch wel hoger plaats als Ajax zal hij zeker aan spelen toekomen. Het betreft overigens een verhuurperiode als het doorgaat. Chelsea zal hem zeker terugwillen.
Is nog steeds pas 21 en een jong talent. Met een fantastische instelling. Wordt zeker een topper ook voor het Nederlands elftal

27 augustus 2014 om 13:24

Jouw verhaal slaat ook kant noch wal.

"heeft zeker de kwaliteit van Chelsea" : waarom geen basis dan?
"blessure--doorgroeien" : waarom geven ze hem nu die kans dan niet om door te groeien bij Chelsea?
"milan hoger geplaatst als Ajax": Of dat wat boeit, druk ligt dan ook hoger.
"zeker aan spelen toekomen" : dat is slappe niet onderbouwde mening
"chelsea zal hem zeker terugwillen": Ze zullen nog wel half op hem gokken, want hebben geld in hem geïnvesteerd.
"wordt zeker een topper": dan moet je niet zulke routes nemen na de top, zijn meer verloren gegaan dan die het hebben gehaald op deze manier.

Had totaal niet verwacht dat dit zou gaan gebeuren, juist omdat ik het huidige spel goed vindt passen bij een speler als Van Ginkel. Het feit dat Chelsea op dit moment 1 buitenlandse speler teveel in haar selectie heeft volgens de regels van de PL en CL zal denk ik een grote rol spelen in deze keuze van Chelsea.

Opzich zou het natuurlijk goed uit kunnen pakken, want bij Milan kan hij op een goed niveau minuten maken, zodat hij volgend seizoen terug kan keren met meer ervaring. Tegelijkertijd zal er dan inmiddels meer kans zijn dat bijvoorbeeld een Torres of Mikel definitief wordt afgeschreven, waardoor er weer een plek vrij komt voor 'buitenlander' Van Ginkel.

Indien hierna Torres ook nog vertrekt, ben ik wel een beetje gefrustreerd, want in dat geval is het in principe onnodig en ik denk werkelijk dat Marco van waarde kan zijn bij Chelsea.

Prima oplossing. Al was Benfica inderdaad een betere oplossing geweest! Basisplaats veroveren en je in de kijker spelen voor Oranje. Blijft een potentiele topspeler met een geweldige mentaliteit!

Ik snap ze bij Chelsea echt totaal niet, ik geloof er echt in dat als je Van Ginkel nu gewoon al 30 wedstrijden in de basis zet, je er echt niet slechter op wordt. Die kan gewoon prima mee met het niveau, je zag het al toen hij debuteerde bij Vitesse. Iedereen wist toen al dat hij het Nederlands elftal al wel zou halen. Ik zou hem er zeker bijhouden, maargoed dat had ik ook met De Bruyne gedaan.

27 augustus 2014 om 14:26

Dat wilde Mourinho ook, maar van Ginkel wilde nu echt eens gaan voetballen.
Bij AC Milan heeft hij een nieuwe kans en die grijpt hij.

Hopelijk komt hij daar genoeg aan spelen toe. Zou slecht zijn voor het Nederlands voetbal als zo'n talent nog een seizoen zou vergooien.

27 augustus 2014 om 13:32

Dat hij afgelopen seizoen zijn 'talent heeft vergooid' kan hij ook niet veel aan doen, heeft bijna het hele jaar met een blessure aan de kant gestaan.

Had gewoon een dragende speler bij Ajax kunnen zijn als Vitesse niet het schoothondje van Chelsea was. Had je als speler meer aan gehad. Veel plezier met je voetbalnomadenbestaan de komende 5 jaar.

De nieuwe Nigel de Jong voor Milan ?Hoop dat hij net zo goed wordt.

gewoon doen,

Heb je in twee seizoenen bij twee topclubs getraind en goed rond kunnen kijken.
Als hij een beetje zaakwaarnemer heeft dan heeft hij ook al een leuk kapitaal op de bank volgend jaar juni.

En dan is hij 22 jaar oud met niet al te hoge transfersom, kun je nog altijd 2-3 jaar bij PSV of subtop Duitsland/engeland spelen en ontwikkelen. Als het er dan niet uitkomt is dat zijn plafond.

De laatste Nederlandse Marco bij AC Milan heeft het aardig gedaan daar, kijken wat hij ervan kan brouwen.

Mooie club en met Honda als concurrentie maakt hij een goeie kans

Was al op voorhand geweten dat Van Ginkel geen kans zou krijgen bij Chelsea. Beter een andere club gekozen in plaats van je groeimarge af te remmen

Mag hopen voor Marco dat ie speeltijd krijgt, want ook dit is weer een team waarbij erg veel toppers spelen. Had vorig jaar veel pech met zijn blessure, maar nu zal ie het toch moeten laten zien. Zou erg zonde zijn om hem de komende jaren te zien banken.

Verdient meer dan welke speler bij Ajax, was een jaar geblesseerd, jaar in Londen gewoond, gaat nu jaar in Milaan spelen en wonen. Wacht nu een maar even met die negatieve Ajax reacties.
van der Hoorn, Duarte spelen ook vrijwel nooit, zijn niet een jaar geblesseerd geweest maar daar hoor je die Ajacieden nooit over.

27 augustus 2014 om 14:33

En hebben veel minder kwaliteiten. Als of je daartussen zo gaat groeien als je met ze traint.
Dan mag je daarna tegen Go Ahead Eagels en Exelsior spelen. Of tegen Roda of Rbc.
Nu speelt van Ginkel tegen AS Roma, Juventus, Inter Milan, Napoli etc. etc. allemaal stuk voor stuk sterke teams.

27 augustus 2014 om 14:38

Ik snap nooit dat als mensen competities vergelijken ze bij de Nederlandse competitie alleen de staartploegen opsommen, en bij de vergelijkende competitie de topploegen. Dat is toch ook helemaal niet nodig? As Roma, Juventus, Inter en Napoli zijn ook mooiere ploegen om tegen te spelen dan Ajax, Psv, Twente, Feyenoord en Vitesse, dus noem die ploegen gewoon. Als je dan GAE en Excelsior wil noemen, noem dan ook Chievo, Empoli en Hellas Verona, om maar wat te noemen. Dan slaat je vergelijking ook nog ergens op. Het is ook helemaal niet nodig om vals te spelen, want dat de Serie A mooier is dan de eredivisie vinden denk ik behoorlijk wat mensen.

Je kon natuurlijk wachten op reacties van alle mensen die het al wisten en die nu ook weten dat de carriere van Van Ginkel voorbij is.lekker makkelijk na zo'n blessure. Als Ajacied had ik hem tuurlijk graag naar Ajax zien gaan, maar ik had vorig jaar wel echt het idee dat Chelsea hem serieus kansen wilde geven. Dat hij zo snel zo erg geblesseerd raakte, tja, dat kan bij Ajax ook gebeuren. Nu bij Milan denk ik dat hij best wat speeltijd kan krijgen, en hij is nog steeds pas 21. Ik zie Van Ginkel nogsteeds de absolute top halen, en denk dat dit ook een prima verhuur voor hem is.

Heeft bij Chelsea geen toekomst meer ga het best weg joh. Zal toch wel louter verhuurd worden en daarna verkocht worden.

Cilissen heeft 2 jaar op de bank gezeten bij Ajax. Hoor je ze niet over. O die wist dat hij op de bank moest zitten? En van Ginkel was zeker basisplaats beloofd? van Ginkel was al snel heel erg geblesseerd anders had hij al veel meer gespeeld. Nu een jaartje Milan, Nederlands elftal waarschijnlijk en volgens de Ajacieden is zijn loopbaan mislukt.

28 augustus 2014 om 02:28

Grapjas, een keeper vergelijken met een middenvelder.

Mooi, kan Montolivo perfect vervangen tijdens zijn blessure. Jammer dat er geen optie tot koop bij is want het is een getalenteerde speler, maar dat heeft Chelsea dus ook door.

Waarschijnlijk gaat Biabiany nog komen en hopelijk gaan de onderhandelingen met Torres niks opleveren. Ik heb nog liever dat alleen een rechtsbuiten komt en dat Ménez dan als valse 9 gaat gebruikt worden.

Biabiany is bijlange niet zo goed als een Cerci of een Douglas Costa maar brengt wel snelheid, is een stuk goedkoper en Zaccardo zou in de deal betrokken worden wat alleen maar goed is!

Zou hij daar wel veen gaan spelen? Aardig wat middenvelders bij AC Milan.

ik ben blij dat hij komt, een leuke speler, met een goede passjes!.

Onzin, zijn carriere is nog lang niet vergooid. Als hij nu een jaartje goed presteert bij milan kan hij bij chelsea volgend jaar zomaar een belangrijke rol spelen.

Wat erg voor die jongen dat hij nu bij AC Milaan moet voetballen. In Milaan wil je echt niet zijn als je geld hebt, al die mooie vrouwen en AC Milaan natuurlijk een hele kleine club, die hebben nog nooit wat gewonnen. Gaat niks meer van terecht komen!

27 augustus 2014 om 22:01

Ben het niet vaak eens met een ajacied maar ben het hier toch echt met je eens

Ik snap echt niet wat die jongen bezielt. Heeft hij nou zelf niet in de gaten dat hij moet spelen om zich verder te ontwikkelen? Nou kiest hij weer voor een jaar op de bank. Ik knap een beetje af op deze jongen, eerst voor een onmogelijke club als Chelsea kiezen en nu voor een plek op de bank kiezen. Bizar

27 augustus 2014 om 22:16

Ook als bankzitter van Chelsea speel je gewoon 20-30 wedstrijd per seizoen, wat voor zijn leeftijd aardig wat wedstrijden zijn en ook nog op hoog niveau. Er is veel concurrentie, maar gezien de aantal wedstrijden dat Chelsea speelt en mogelijke blessures, gaat hij echt wel spelen. En als Mikel ook nog verkocht wordt(wat ik wel verwacht) komt het zeker wel goed met hem.

achja betaald op de beste tribune bij de wedstrijden van chelsea is ook niet verkeerd

En de zoektocht gaat verder, ik weet niet of Galliani het door heeft maar er zouden nog 1 middenvelder en 1 spits en/of rechtsbuiten aan de selectie moeten toegevoegd worden.

En daarbij moet er nog gewerkt worden aan de transfers van Mexes,zaccardo,gabriel,... en veel tijd is er niet meer hoor !

Op zich is het natuurlijk positief wanneer een speler voor zijn kans wil gaan bij de club bij wie hij speelt. Maar in dit geval mogen we dit toch echt belachelijk noemen. Het is toch niet voor niets dat Mourinho hem wil stallen bij Milan. Hij ziet voor dit seizoen niets in hem, vooral ook, omdat hij nog een aantal spelers voor zich heeft staan in de rangorde.
Ik heb het gevoel, dat Van Ginkel zijn carrière behoorlijk op het spel aan het zetten is. Hij was een gigantisch talent bij Vitesse, maakte de verkeerde keuze om zonder tussenstap meteen naar een absolute topclub te gaan, die bij het minste geringste de portemonnee trekt voor wéér een nieuwe speler. Jonge spelers worden zonder pardon afgeserveerd, ondanks alle mooie woorden van Mourinho c.s. Met andere woorden, ik ben bang dat het aantal wedstrijden die Van Ginkel in het eerste elftal van Chelsea zal spelen, op de vingers van één hand te tellen zullen zijn.
En wanneer Milan nu een tweederangs ploeg is, dan zou ik er nog in kunnen komen. Maar Chelsea kan wat gewonnen prijzen nog niet in de schaduw staan van deze grootmacht.
Ik ben bang dat het nog heel lang zal duren voor dat we deze speler in Oranje aan het werk zullen zien. Terwijl hij toch één van de grootste talenten van Nederland is.

Veel plezier op de bank/tribune daar in Londen Van Ginkel! Een verhuur was het beste geweest voor hem. Jammer dat hij dat zelf niet in ziet.

Deze jongen gaat komend jaar bij Chelsea toch geen rol van betekenis spelen? Hazard, Oscar en Schurrle zijn stuk voor stuk beter. Om nog maar te zwijgen over fabregas, Ramires en Mikel die gewoon meer ervaren zijn.

Ik denk dat van Ginkel met deze actie gewoon weer een halfjaar van zijn carriere weggooid. Ik ben benieuwd of Chelsea hem in gaat schrijven voor de CL? Als dat niet het geval is kan hij later in het seizoen nog interessant zijn voor clubs die europees spelen.

27 augustus 2014 om 22:50

Hazard, Oscar en Schurle spelen op hele andere posities. Totaal geen vergelijking dus. Fabregas en Matic zijn de onbetwiste basisspelers. Ginkel moet zien dat hij eerste reserve wordt achter hen. Voor zijn blessure werd hij meermaals boven Mikel gekozen, dus ik zie zeker kansen.

27 augustus 2014 om 23:01

Vergeet Ramires niet

28 augustus 2014 om 00:33

Ramires en Mikel zitten allebei nog dik boven van Ginkel que recht op speeltijd aldus Mourinho. Dus Matic & Fabregas Ramires Obi Mikel van Ginkel. Dat is the chain of command. Maar zelfs dat is onzeker denk ik aangezien er ook jonger talent aankomt.

28 augustus 2014 om 09:13

Waar/wanneer heeft Mourinho dat gezegd? Strookt dan niet met het feit dat van Ginkel eerst niet van hem mocht vertrekken.

Welk jong talent komt er aan Chalobah? Denk dat hij het voorlopig wel kan vergeten zoals ook met Mceachran gebeurde.

Nou, dit lijkt me toch een geval van zelfoverschatting. Van Ginkel is zeker talentvol, dat heeft hij bij Vitesse laten zien. Het is echter lastig om goed fit terug te komen van zo'n blessure als hij had. Bovendien lopen er bij Chelsea op het middenveld nog een aantal andere goede (om het maar eens zacht uit te drukken) jongens rond. Nu speelt Chelsea wel zo'n zestig wedstrijden per jaar, maar als je slechts in de mindere duels wordt opgesteld leer je ook niet zo heel veel bij.

Marco doet er alles aan om maar in de buurt van Eva Carneiro te blijven...en ik geef hem geen ongelijk hehe!

On: Het is natuurlijk te gek voor woorden dat deze jongen Milan gewoon afwijst omdat hij denkt dat hij minuten gaat maken bij Chelsea. In de League Cup mag hij misschien opdraven tegen die tweede klassers...nou succes d'r mee. Tot nu toe maakt hij vreemde keuzes in zijn carrière. Ik geloof echt dat hij al zoveel verder was geweest als hij gewoon geleidelijk zijn carrière had ingepland!

De meesten van jullie bekijken het verkeerd als je kijkt naar wat een zaad ploeg Milan is dan snap ik Marco's keuze maa het is natuurlijk ook zo dat je niet bij Chelsea moet blijven als je op jouwn positie al :
Fabregas matic mikel en ramires hebt staan

28 augustus 2014 om 00:10

Mikel zal naar alle waarschijnlijkheid er niet bij zien rond januari ivm deelname aan de Africa Cup met Nigeria, dus hou je allen nog maar 3 spelers voor 2 plekken op de CM tijdens een drukke periode met een wedstrijd elke 2-4 dagen. Rond die tijd gaat er sowieso hevig geroteerd worden, waarin hij zeker weten z'n minuten gaat pakken.

En Torres dan, die zegt toch ook nee tegen deze overstap? Hij wilt sowieso vasthouden aan zijn salaris al zal dat wel gesplit worden tussen Chelsea en Milan.

Juissst van ginkel, ga er voor!!!

Goed genoeg om drinkbussen uit te delen bij Chelsea

Zonde. Hij had al veel verder in zijn ontwikkeling kunnen staan. Ooit zag ik een middenveld met Strootman, Maher en van Ginkel als de toekomst. Dat kunnen we wel vergeten. Alleen Strootman heeft het gered. Maher speelt iig nog maar van Ginkel kunnen we denk ik na vandaag wel vergeten.

Jammer om dan over 2 seizoenen met de staart tussen de benen terug te keren naar de Eredivisie of een club in de Championship, een mid met enorm veel talent die nu gewoon moet kiezen voor een club waar hij kansen kan krijgen in de eerste ploeg. Clubs als Bilbao, AC Milan, Valencia, FC Porto, Lille, Schalke 04, Villarreal, Sevilla, Bordeaux, Olympiakos of Wolfsburg zouden perfecte clubs zijn om 1 seizoen titularis te zijn en dan te concurreren met Matic om een plekje in de basis maar hij zwemt blijkbaar liever tussen reserves en bank want dat gaat nu gebeuren.

Ajax probeer hem te huren! Dan heeft hij zekerheid en kunnen wij Andersen aan Heerenveen ofzo verhuren!

28 augustus 2014 om 09:15

Hij zegt nee tegen Milan maar gaan dan wel naar Ajax / Eredivisie. Denk eens na. Chelsea zal hem sowieso niet verhuren in de Eredivisie.

Krijgt ie een kans op een niveau lager waar hij veel kan spelen, weigert ie. Opzicht wel veel zelfvertrouwen. Nu nog waarmaken. Echt belangrijk voor oranje dat hij veel gaat spelen

Echt slim is het niet, maar ik zou als ik voor Engeland gekozen had denk ik ook niet zomaar naar Italie gaan. Dat moet je liggen.

Persoonlijk hoop ik dat hij wegblijft bij AC Milan. Van Ginkel is één van die middelmatige spelers die een club zoals Milan alleen maar omlaag halen, net als al die slechte aankopen van Allegri de afgelopen jaren!

:-|

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren