Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Balotelli wacht op Spanje: 'Onverwachte wraak is het zoetst'

Laatste update:
/

Ondanks de oorwassing van vorig jaar in de finale van het Europees kampioenschap, is Christian Maggio ervan overtuigd dat Italië het zwaar favoriete Spanje de weg tot de finale van de Confederations Cup kan versperren. Normaliter stuiten de twee Europese grootmachten dinsdag op elkaar in de halve eindstrijd. La Roja moet zondagavond eerst nog wel een aanval van Nigeria af te zien slaan.

Gezien de vorm waarin de regerend Europees en wereldkampioen verkeert, lijkt dat echter geen al te groot probleem. Uruguay werd vorige week een helft lang volledig van de mat getikt en het weerloze Tahiti ging tegen een Spaans B-elftal met 10-0 de boot in. “Ja, Spanje heeft een geweldig team, dat hebben ze vorig jaar in de finale van het EK ook al bewezen”, vindt Maggio.

Groot voordeel voor i Azzurri is de extra dag rust. De halve finale staat immers gepland voor dinsdag. “We kunnen ons een aantal dagen goed voorbereiden”, vertelt de middenvelder van Napoli in gesprek met Goal. “We moeten rustig blijven tegen Spanje, want als je dat niet doet heb je een groot probleem. Als we geconcentreerd te werk gaan, hebben we een kans.”

Ook Mario Balotelli denkt dat Italië een kans maakt tegen Spanje. Na afloop van de nederlaag tegen Brazilië verklaarde hij op zijn officiële Facebookpagina: “Ik wacht al een jaar op Spanje. Wraak is het zoetst als het onverwacht komt.” De ploeg van bondscoach Vicente del Bosque versloeg Italië een klein jaar geleden met 4-0 en legde zo beslag op de tweede Europese titel in successie.

Spanje wint de Confederations Cup

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kans heb je altijd wel, maar Italie zal boven zichzelf moeten stijgen en Spanje een totale off day.

Italie is zowel op doel, verdediging als Aanval heel erg kwetsbaar, het enige goeie top gedeelte is het middenveld.

Echter de grootste kwaliteit die Italie heeft , ten opzichte van veel andere landen is slechte wedstrijden kunnen winnen.

23 juni 2013 om 13:27

verdediging kwetsbaar? heel erg zelfs.. Ik denk dat e weinig landen zo een sterke verdediging als Italie hebben, Dit toernooi is idd niet fantastich maar om meteen de verdediging en en de doelman (wereldklasse mag toch ook is een foutje maken) opeens heel erg kwetsbaar te noemen ggaat erover

23 juni 2013 om 13:40

Buffon ziet er bij veel tegendoelpunten toch wel slecht uit hoor, Zoals bijvoorbeeld in de CL tegen Bayern maar ook gister ging hij bij alle doelpunten zeker niet vrijheid, Hij is ook al 35 he ik denk dat Juventus rustig moet denken aan een nieuwe keeper klaarstomen achter de meester zelf Buffon want hij is natuurlijk nog steeds wereldklasse maar het word wel minder allemaal dat valt niet te ontkennen.

23 juni 2013 om 13:43

Verdediging is inderdaad heel kwetsbaar. Als ik mij niet vergis op Tahiti na de meeste doelpunten tegen.

23 juni 2013 om 14:01

9luglio ik ban groot fan van Buffon, maar ik denk echt dat zijn tijd nu wel voorbij is hoor.
Hij maakt steeds meer fouten ook in de champions leaug.

Ik vind de verdediging een drama, of is 8 tegendoelpunten in 3 wedstrijden goed?
Ik vind de verdediging erg kwetsbaar en hou mijn hart vast :volgende week wacht weer een grote nederlaag tegen Spanje.

Tuurlijk dat ze een kans maken. Ze moeten gewoon durven voetballen, ze hebben er echt wel de spelers voor. Enkel jammer van Abate, zijn snelheid kunnen ze nu niet meer gebruiken. Maar een Jordi Alba en een Piqué zijn op verdedigend vlak echt niet zo sterk en daar moeten de mogelijkheden zitten.
Ik heb enkel een beetje schrik voor Pirlo, dat als Spanje het tempo wat opdrijft dat het wat moeilijker voor hem gaat zijn net als tegen Japan, maar hij is altijd in staat tot iets geniaals net als Balotelli.

Italianen zijn mentaal echt super sterk, natuurlijk is Spanje de favoriet van dit toernooi maar de Italianen scoren uit de raarste situaties, en mensen denken dat ze altijd slecht voetbal spelen maar gister zag je ook dat als ze willen, het kunnen.

23 juni 2013 om 16:14

Dat is het nu net, voetballen zien ze als een plan B. Tegen Japan moesten ze na de 2-0 achterstand echt iets doen en dan zie je gelijk dat ze echt goed kunnen voetballen. Alleen komt het niet altijd tot z'n recht en kiezen ze meer voor betonvoetbal.

Natuurlijk heb je n kans tegen spanje, de wedstrijd begint met 0-0.als italië meteen begint te voetballen in de eerste minuut inplaats van na n uur dan zie ik italië wel winnen, waarom niet

Die "oorwassing" viel echt wel mee,jezus wat word ik ziek van dat gezeik altijd!! Weer zo iemand dat een artikel schrijft waarschijnlijk de wedstrijd niet gezien heeft en toch ff iets interessants wilt schrijven.spanje was die wedstrijd duidelijk sterker, dat ga ik niet betwisten maar 4-0 overwinning was uitermate geflatteerd, chielini geblesseerd op actie doelpunt, motto out na 55 minuten waarbij italie met 10 man moet doorspelen, dat het uiteindelijk 4-0 is geworden heeft hiermee te maken, niet dat spanje italie een oorwassing heeft gegeven, Italie speelde door pech met 10 man en daardoor werd het uiteindelijk 4-0

23 juni 2013 om 13:27

Klopt wat je zegt, we hebben met z'n allen kunnen zien waar Italië toe in staat was in de eerste wedstrijd in de groepsfase tegen Spanje. Ze speelden zeker niet slecht.

23 juni 2013 om 13:29

@ 9luglio,

Spanje kreeg kans op kans toen ze nog met elf tegen elf speelden en Spanje had gewoon de beste kansen.

Italië verdedigde alleen maar, maar desondanks kreeg Spanje 'n hoop kansen. Dat over Giorgio Chiellini en Thiago Motta is dan wel weer waar, maar toen stond Spanje al 2-0 voor.

23 juni 2013 om 13:32

De oorwassing had niet zozeer te maken met de score, die inderdaad opliep toen Italië met 10 man kwam te staan (overigens terecht). Het had meer te maken met dat Spanje Italië compleet wegvaagde qua veldspel. Pirlo, tot dan toe de grote man van het toernooi stond op de rand van zijn eigen 16 te voetballen, door de ongelofelijk pressie van Xavi en Xabi. Italië werd op alle fronten afgetroefd. Die finale was qua voetbal een van de beste wedstrijden van Spanje in de afgelopen 6 jaar. Het is daarom ook geen schande dat Italië van de mat werd gespeeld.

Geen enkel team in de historie van voetbal heeft zo een goede selectie gehad als Spanje. Als die het op de heupen krijgen, heb je simpelweg geen kans.

PS: als je de score geflatteerd vind, dan moet je echt even de wedstrijd opnieuw kijken... dit was gewoon een machtsvertoning van jewelste.

23 juni 2013 om 13:40

zoals ik al heb aangegeven was Spanje idd sterker, het feit is dat zoals jij hier aangeeft gewoon niet klopt, al die positieve geluiden van beste wedstrijd in de laatste 6 jaar is gewoon gebaseerd op de wedstrijd tegen 10 man en de vreugde van spanjaarden waardoor men nu 1 jaar later, zegt van "beste wedstrijd ooit". de realiteit was anders, voor ddat Italie met 10 man kwam te staan was Spanje idd sterker, maar niet zo belachelijk veel sterker als jij ons hier probeert te doen geloven. Ze hadden meer balbezit, een paar kansen, maar italie werd echt niet van de mat gespeeld, het was een echte wedstrijd en Italie leek beter en beter in de wedstrijd te komen, totdat motta geblesseerd raakte.

23 juni 2013 om 13:45

Chi Ik ben het met je eens, behalve dat je zegt: Geen enkel team in de historie van voetbal heeft zo een goede selectie gehad als Spanje.

Dan vergeet je Barcelona onder Cruijff,en Guardiola het Brazilie in de jaren 58,6070,82, Oranje in de jaren 70 totaalvoetbal.

23 juni 2013 om 13:50

Je vergeet ajax95 ^^

23 juni 2013 om 13:56

@sswaa

Oneens. Als je zegt de beste opstelling (dus de 11 spelers in het veld), dan kan ik nog twijfelen. Maar met selectie bedoel ik alle 23 spelers van Spanje die mee waren. Als je spelers als Fabregas, Silva, Mata, Martinez, Llorente, Pedro, Cazorla en Navas op de bank hebt zitten dan weet je genoeg. Die bank puilt over van kwaliteit, en in mijn ogen is er geen selectie geweest zo goed als die 23 van Spanje van afgelopen Ek.

Het Brazilië van die jaren had alleen een goede voorhoede met een hele matige bank. Barcelona's 11 komen wel heel dichtbij (door Messi), maar wederom was die bank verre van het niveau Spanje. Oranje staat onder alle drie deze ploegen.

23 juni 2013 om 14:19

Chi7 Het lijkt mij niet dat de banken van die selectie's uit middelmatige spelers bestond. Dat lijkt zo omdat destijds veel van die Brazilianen in eigen land bleven.

23 juni 2013 om 13:38

Geflateerd wat een grap zeg, kom blijf a.u.b wel een beetje realistisch, Natuurlijk Italie had voor het zelfde geld ook 2 doelpunten kunnen maken in de finale, maar vergeet niet hoeveel kansen Spanje gemist heeft .

23 juni 2013 om 17:01

haha echt he en dat zeg ik als Spanjaard Italie was gwn gebroken.
dat is het resultaat van die laatste 2 doelpunten..

Als Italië een kans wilt maken tegen Spanje zal er toch veel moeten veranderen.. Ten eerste moeten er enkele spelers uit die basis verdwijnen want ik word er helemaal gek van.. Weg met Aquilani, Montolivo, Diamanti, Bonucci & Candreva om te beginnen.. Daarnaast is de organisatie, de samenhang en het idee achter het voetbal niet te zien.. Als je op de Confederations Cup acht doelpunten tegen krijgt waarvan minstens vijf door eigen schuld dan is het toch duidelijk dat er iets niet goed zit..

Wil Italië een kans maken tegen Spanje dan zal alles goed moeten zitten en zullen ze ook veel beter moeten zijn op alle punten.. Ik wil dat systeem ook graag eens anders zien met veel meer voetbal, veel meer diepgang en veel meer druk op de man in balbezit.. Met de formatie en de spelers die Prandelli constant staat op te stellen zal dat inderdaad niet lukken. Niet dat de Confederations Cup mij veel zegt maar ik zou echt eens graag, puur uit nieuwsgierigheid een 3421.. En dan met De Rossi centraal achterin, heeft dat op het ek uitstekend gedaan.. Marchisio & Pirlo op het middenveld, Pirlo als creatieve man en Marchisio gewoon als breker en kilometervreter. Giovinco & ES zwervend achter Balotelli, met hun snelheid en actie zouden ze toch veel kunnen doen:

Buffon
Barzagli
De Rossi
Chiellini
Maggio
Marchisio
Pirlo
De Sciglio
El Shaarawy
Balotelli
Giovinco
23 juni 2013 om 13:34

Klopt, ze hebben een ploegopstelling met ballen nodig in plaats van met al die defensieve middenvelders te spelen. Italie mist sinds 2006 wat Spanje de laatste jaren in overvloed heeft: creatieve aanvallende spelers die tussen de linies lopen. Het kan gewoon niet dat alles van de kracht van Balotelli of de vrije trappen van Pirlo moet afhangen.

De Del Piero's en Totti's van de nieuwe generatie mogen zo stilaan opstaan.

23 juni 2013 om 13:42

Deze generatie heeft vrees ik geen Del Piero's en Totti's, spijtig genoeg.. Of we moeten Del Piero & Totti in een tijdmachine steken en tien jaar jonger maken.. Zouden toch veel kapot spelen als je kijkt naar de huidige generatie.. Maar ik hoop dat spelers zoals bv Insigne zich ontwikkelen waardoor ze dan toch nog een extra wapen hebben.. Ik hoop ook dat Giuseppe Rossi dit seizoen weer volledig fit is en minstens vijftien keer gaat scoren voor La Viola.

23 juni 2013 om 13:49

Nee, dat heeft deze generatie inderdaad niet, Ses is (sorry) lichtjes overschat, al heeft die nog groeimarge. Insigne word afwachten maar ook hij is geen type Totti of Alex, Rossi is goed maar ook niet van dat niveau en is vaak geblesseerd, en voor de rest kan ik me geen spelers inbeelden die in de buurt komen van die twee helden, niet qua uitstraling, leiderschap, of kwaliteiten.

23 juni 2013 om 13:53

Spijtig genoeg worden er geen spelers meer als Totti, Baggio en Del Piero gemaakt, Rossi zie ik niet meer terug op hoog niveau komen, Insigne zal waarschijnlijk net als Giovinco te licht zijn voor de absolute top denk ik, of hij moet zich nog sterk ontwikkelen

23 juni 2013 om 13:59

Inderdaad, deze generatie heeft niets dan type Vieri's, Inzaghi's en flankaanvallers lopen voor de aanval, allemaal van nature diepe spitsen en flankaanvallers, maar geen hangende spitsen, geen creatievelingen die op elk niveau het verschil maken, geen koppelende spelers tussen aanval en middenveld, kortom geen Alex, geen Totti.

Borini, Destro, Immobile, Gabbiadini allemaal diepe spitsen, pure afmakers.
Giovinco, Ses, Insigne allemaal echte vleugelspelers, alleen Gio is ietwat anders en kan ook als 10 spelen maar die is vrees ik te wisselvallig en te licht.

Het is alles zeggend dat Diamanti nu de speler is die deze rol moet vervullen, aardige speler, maar geen absolute topper.

23 juni 2013 om 14:04

Al zou ik het niet erg vinden om de echte Inzaghi terug in de ploeg te hebben! Zoals Buffon zei, as Totti fit is en mee wilt gaan naar het Wk, hoort hij er gewoon bij want hij is nog steeds 1 van de beste voetballers die we hebben

23 juni 2013 om 14:34

Inderdaad, ik zie Totti niet terugkeren naar de squadra (logisch), maar hij heeft meer vista in zijn linkerteen dan heel deze Italiaanse ploeg samengeteld (op Pirlo na).

Zo'n Candreva of Diamanti...wat doen zo'n looppaarden met het blauwe shirt aan?

Van mij mag Giovinco meer z'n kans krijgen op dit tornooi. Zie ik graag spelen.

23 juni 2013 om 18:11

Pirlo en de Rossi vind ik kwa leiderschapen uitstraling zeker bij Totti en del Piero in de buurt komen hoor! Maar dat zijn geen talenten idd ik denk dat Giovinco nog steeds met een extra stapje de beste van Italië kan worden! Isigne blijft ons grootste talent vind ik!

23 juni 2013 om 13:47

Dat Aquilani eruit moet, geef ik je gelijk in, maar Candreva hoorde gistere bij de betere?? En Giaccherini hoort gewoon in de basis, na wat ik gisteren heb gezien, die jongen speelt eindelijk eens goed, ook al zie ik hem niet graag spelen. De Rossi hoort gewoon op het middenveld, dat zag je gisteren ook dat je hem miste

23 juni 2013 om 13:50

Ik ben het met je eens wat De Rossi betreft. Dat ging echt heel erg goed. Barzagli ben ik niet 100 van overtuigd. Maar of een Astori/ogbonna beter zijn???ik neem aan dat je Maggio opstelt ipv Abate vanwege z'n blessure. Giovinco ben ik niet zo kapot van maar Italie mist daar idd nog een goede speler. Misschien Insigne of een echte centrale aanvaller als Immobile, Destro of Borini?daarom zou ik gewoon nog Montolivo opstellen. Rossi zou het kunnen als hij weer fit wordt.

Buffon
Barzagli
De Rossi
Chielini
Abate
Pirlo
Marchisio
Di Sciglio
Montolivo
Balotelli
El Sharawy
23 juni 2013 om 14:02

Met De Rossi als CV heb je wel meteen één van de beste opbouwende cv's ter wereld.

23 juni 2013 om 17:10

Zoals ik al eerder heb aangegeven. Jullie maken meer kans dan wij om Spanje uit te schakelen. Italie kent Spanje door en door. Tegen Spanje zullen jullie beter spelen en ik durf mijn geld erop in te zetten, dat Italie beter zal presteren tegen Spanje.. Dus good luck .

Wel moet ik toegeven dat ik Spanje - Brazilie wilt zien alleen maar om te kijken hoe wij ervoor staan. Is belangrijk met het oog op het WK.

Trouwens mooie opstelling.. behalve El S. Ik vind hem iets overschat.. dat zou geen probleem moeten zijn, maar het probleem is dat hij al maanden uitvorm is. Ik zou eerder met Diamanti of Giaccherini (!) ofzo beginnen.

Mario, nou is het niet onverwacht meer, slimpie!

Als jij dit zo nu zegt dan is het niet meer onverwacht he!

Hoop voor Italie dat ze Spanje verslaan. Italie is gewoon een goede ploeg en dat Spanje mag ook wel eens verslagen worden.

Italie speelt op dit moment wel heel erg verdedigend met maar een spits en weinig creativiteit op het middenveld. Denk dat ze volgend jaar Verrati,g. Rossi als hij weer zn oude niveau haalt bij fiorentinna en Criscito nodig hebben. Op dit moment zie ik ze niet van spanje winnen daar komen ze nog tekort voor maar in het voetbal weet je het nooit

Ik hoop eerder op zoete wraak op het aankomende WK in Brazilië, voor mijn part verliezen we hier met 5-0 op die nietszeggende Confed cup, zolang we maar Spanje inpakken in de belangrijke toernooien.

En wat gaat Balotelli doen als Spanje weer een gevoelige tik uitdeelt? Volkomen op tilt? Why always me? Beter houdt hij zich stil en praat hij pas na de wedstrijd.

23 juni 2013 om 14:07

Hij word een vraag gesteld en antwoord hierop? Niks mis mee? Toch? Hij zegt wat elke speler van Italië denkt, we willen die Spanjaarden terugpakken. Enkel durft Balo dit vrijuit te zeggen, een man met een eigen sterke mening, daar moet je juist blij met zijn? Van die ja knikkende vol fake protocol zittende voetballers met hun standaardantwoorden zijn er al veel te veel op deze planeet.

23 juni 2013 om 15:06

Er staat toch dat Balotelli dit op zijn eigen Facebook-pagina zet? Waar zie jij dat hem een vraag gesteld wordt?

En hij mag wel wat meer respect hebben voor Spanje, aangezien het ook in de verwachting ligt dat Italië zal gaan verliezen. Je mag best toegeven dat wraak zoet zou zijn, maar om te stellen dat hij heeft zitten wachten op Spanje alsof er ook daadwerkelijk een reële kans op wraak is toont zijn arrogantie maar weer eens aan.

23 juni 2013 om 15:34

Excuses, ik had dit artikel eerst gelezen op een andere site en daar stond niets bij van Facebook pagina, vandaar dat ik er ook hier van uitging dat het een vraag was aan hem.

Nee, ik vind dit goed van Balo, hij toont strijdlust en zet de andere jongens extra scherp, bovendien is er zeker wel een grote kans op wraak, Italië is en blijft Italië, wij hoeven van niemand schrik te hebben. Maar goed, al verliezen we hier op die Confed cup met 5-0 van Spanje het zal me worst wezen, als we er maar staan op het WK. Iets dat meestal wel het geval is.

23 juni 2013 om 20:33

Tsja Italië wist idd toch te winnen van Japan en wist ineens terug te komen in de wedstrijd tegen Brazilië. Steeds vallen goals uit het niets en niemand lijkt te begrijpen hoe dat kan. Maar het gebeurt zo vaak dat het geen toeval meer kan zijn.

Een beetje gezonde spanning is natuurlijk niet verkeerd, Balotelli probeert hierin alleen het gehele team scherp te houden en tot op het bot te motiveren. Ze waren inderdaad in de EK finale slecht en hadden veel pech, maar iedereen heeft ze ook zo goed zien spelen tegen Duitsland. Sluit Italië nooit uit.

De wedstrijd is toch woensdag ipv dinsdag?

23 juni 2013 om 14:16

Woensdag 26 juni: Brazilië - nummer 2 poule B

Donderdag 27 juni: Winnaar poule B - Italië

Ik kijk nu al uit naar deze wedstrijd, replay van de finale van het EK natuurlijk en dus ben ik benieuwd wat Italië gaat doen.

Geachte Balotelli, speel aub de match van je leven tegen Spanje, bedankt

On : Italie kan echt wel winnen van Spanje. Ja Spanje is favoriet maar met Pirlo en De Rossi maken we een goede kans, want ik gun dat Spanje niet veel! Andere wedstrijd wordt wellicht Brazilie vs Uruguay, 2 goed voetballend landen maar daar zie ik Uruguay wel heel licht favoriet

23 juni 2013 om 14:52

Ik heb een tip voor Italie gewoon net zoals Zwitserland spelen zie wk 2010 .

23 juni 2013 om 15:12

Haha Ja de zwitsers wonnen toen gewoon met 1-0 van Spanje raar maar waar

Italië zal geen kans maken. Ze spelen echt ongelofelijk pover in de Confederations cup. Enige spelers die een beetje behoorlijk presteren zijn De Rossi, Giaccherini en misschien nog Balotelli. De rest speelt ondermaats of is ondermaats. Ik denk dat het weer een 4-0 wordt.

23 juni 2013 om 15:13

Giaccherini? Ondanks zijn goal vind ik hem een van de slechtste samen met Aquilani en Bonucci.. Pirlo, Balotelli en De Rossi zijn de beste momenteel.

23 juni 2013 om 15:49

Giaccherini komt ook gewoon tekort voor de top, maar hij presteert op het toernooi wel naar zijn kunnen. De rest niet hoor. Balo en Pirlo ook niet.

23 juni 2013 om 16:13

Giaccherini speelt juist goed, de enige die loopt, oke het is geen geweldige voetballer maar wel nodig want hij is de enige die blijkbaar fris is

23 juni 2013 om 16:50

@juvefan17

Ja Pirlo speelt niet op zijn best dat klotp. Maar je ziet dat als hij weg is, Italie meteen 50% minder sterk is. Balotelli vind ik redelijk.

Italie maakt ongetwijfeld een kans, maar Spanje is natuurlijk de favoriet. Italie speelde gister bij vlagen uitstekend voetbal en drukte Brazilie helemaal terug tot in de eigen 16. Iedereen kijkt er al naar uit.

Balotelli: "wraak is het zoetst als het onverwacht komt". Nu kan hij zijn wraak wel vergeten.

Als Italie al verliest van Brazil hoe gaan ze dan van Wereldkampioen Spanje winnen?

Italie zal geen kans maken tegen Spanje. Daar missen ze teveel kwaliteit voor.

Als Italie niet wat aan hun strijdplan gaat doen dan zullen we weer een EK finale zien waar Italie kapot werd gemaakt.
Ik begin hun voetbal nu ook zat te worden. Je wordt geen prof om met je rug tegen het doel te spelen. Actie en beweging mis ik gewoon. Daarom kijk ik ook nooit naar Italie.

Ik verwacht geen problemen voor Spanje, ze zijn allemaal in vorm en gewoon fit en als ze hun spel spelen en filosofie uitoefenen dan kan het oplopen tot een 3/4-1 overwinning voor Spanje.

Ik hoop dat Mario de show gaat stelen.

Is het wel echt onverwacht als je het van te voren aankondigt?

Geweldig die instelling van Mario '' Ik wacht al een jaar op Spanje '' Maarja eigenlijk heeft Italië geen schijn van kans tegen een goed voetballend Spanje.

het ek finale was toen op zondag gespeelt en nu wordt de finale op maandag gespeeld leg me dat maar eens uit hoe dat komt,simpel als je goed nadenkt.das al 1 reden waarom spanje tegen italie toen het al gemakkelijker had,italie was toen gewoon op en leeg en zeker toen ze ook nog met 10 man moesten spelen das de 2de reden,en de laatste 2 goalen kregen ze in de laatste minuten binnen.de eerste wedstrijd in de pouless toen het 1-1 werd dat was wel een eerlijke wedstijd en de wedstrijd nu donderdag

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren