Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Tottenham doet waanzinnig bod van 19 miljoen op Depay’

Laatste update:

PSV moet zich mogelijk schrap zetten voor een enorm bod op Memphis Depay. Tottenham Hotspur zou volgens Goal een bedrag van liefst negentien miljoen euro willen bieden op de vleugelaanvaller. Men zou het bod in voorbereiding hebben en daarmee als eerste serieus een poging willen doen om Depay los te weken bij PSV.

/

Depay hield twee seizoenen geleden voornamelijk de bank warm bij PSV, maar wordt inmiddels tot de beste spelers van de Eindhovenaren gerekend. Na zijn doorbraak in het seizoen 2013/14 volgde een sterk WK 2014 met Nederland. Depay viel tegen Australië in en had meteen een assist en doelpunt in huis. Tegen Chili scoorde hij andermaal als invaller. Nu is hij weer terug bij PSV.

Afgelopen weekend zei Depay dat hij het naar zijn zin heeft bij PSV, maar dat hij ‘natuurlijk’ gaat nadenken als zich een ‘mooie club’ uit een ‘grote competitie’ voor hem meldt. Aan welke clubs hij daarbij denkt liet Depay in het midden, maar Tottenham Hotspur komt wellicht in aanmerking. Vorig seizoen finishten the Spurs als zesde in de Premier League, voor velen hét voetbalwalhalla in Europa.

/

“Ik begrijp heel goed dat de fans willen dat ik ook komend seizoen in Eindhoven speel. Ik zie zoveel kinderen met mijn naam op hun shirt. Dat maakt mij trots, maar uiteindelijk ben ik degene die bepaalt hoe mijn carrière eruit gaat zien en niemand anders”, zei Depay zaterdag. PSV heeft steeds aangegeven dat het Depay liever niet kwijt wil en dat trainer Phillip Cocu op hem rekent voor het nieuwe seizoen. Een immens bod van negentien miljoen euro kan de kaarten echter flink schudden.

Manchester United werd eerder ook al serieus in verband gebracht met Depay, wiens contract bij PSV nog tot medio 2017 loopt. De Engelse grootmacht zou hem willen kopen en meteen weer willen verhuren. Of United tot actie overgaat, wanneer Tottenham Hotspur dat doet, moet de tijd leren. Louis van Gaal zou Depay hebben aangegeven dat hij zeker nog een jaar in de Eredivisie moet blijven voetballen, alvorens hij de overstap maakt naar een veel grotere competitie.

Is een bod van 19 miljoen euro goed genoeg voor PSV om serieus over na te denken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als PSV goed handelt kunnen ze hier mischien wel 25 miljoen uit halen! Hebben ze gelijk ook genoeg geld voor versterkingen.

5 augustus 2014 om 14:33

20 jaar oud, sterk seizoen bij PSV en z'n minuutjes op het WK optimaal benut, gewoon lekker die portugezen na doen en 30 miljoen vragen.

5 augustus 2014 om 14:39

De reden dat ze in Portugal zo veel vragen heeft met de salarissen te maken die daar vele malen hoger liggen

5 augustus 2014 om 14:39

Inderdaad gewoon hoog inzetten als PSV zijnde!
Waarom zouden we voor een van de grootste talenten op de Nederlandse velden genoegen nemen met een bod van 19 miljoen? Neem een voorbeeld aan onze portugeze vrienden en kom gelijk met een astronomische bod van 35-40 mil!
Dan kan je altijd nog zakken naar de 20-25 als die andere partij echt niet over stag gaat..

Ik zou het zonde vinden als Depay nu al de eredivisie verlaat ookal verwacht ik van hem wel dat hij het absoluut waar gaat maken in de bpl

5 augustus 2014 om 14:40

Of nu oogsten en een flink bedrag vangen. 19 miljoen euro is niet weinig hoor, we zijn misschien inmiddels gewend aan transfers als Bale, Ronaldo, Suarez, Neymar en Luiz maar noem maar eens een speler die voor meer dan 19 miljoen euro verkocht is uit de Eredivisie.

5 augustus 2014 om 14:44

Ja en dan gaat nieman hem kopen. Welke idoot koopt een speler van eredivisie voor 30 miljoen. Zo'n een speler moet er dan meteen staan. En depay staat er niet meteen als basis speler. Schurrle heeft maar 23 miljoen gekost en die is veel beter. Dus hoger dan 15 miljoen is al genoeg.

5 augustus 2014 om 14:46

En in portugal zijn die spelers rond die bedrag al meteen wereld top als ze vertrekken.

5 augustus 2014 om 14:48

Suarez, Van Nistelrooij, Huntelaar, Sneijfer, Robben (?), Strootman (met de bonussen). Ik snap je punt wel hoor maar ik zou zeker niet toehappen gelijk als PSV zijnde. Ik vind dat PSV er zeker 25 miljoen uit moet kunnen halen. Doorlopend contract, uitstekend seizoen en WK, jong..

5 augustus 2014 om 14:48

Ruud van Nistelrooy
Luis Suarez
Afonso Alves
Huntelaar
Sneijder
Zlatan 15 mil.+-
Luuk de jong 15+-
Ryan Babel 18+-
Dirk kuyt 18+-
Robben 18+-

Kan vast nog wel ff door gaan maar dit is wat me ff te binnen schoot, het aantal 20+ valt indd best wel tegen maar dit zijn ook andere tijden, tijden waarin er waanzinnige bedragen worden geboden voor hele middelmatige spelers

5 augustus 2014 om 14:49

Suarez, Strootman na bonussen, van Nistelrooij, Sneijder, Huntelaar. Daarnaast honorable mentions voor Robben en Kuyt met resp 18,1 en 18 miljoen

5 augustus 2014 om 14:52

Ik zou ook nu al verkopen.

19 of misschien 21 miljoen is een fantastisch bedrag voor Depay.
Je gaat nooit meer krijgen voor hem.

Straks speelt hij een slecht seizoen of raakt hij zwaar geblesseerd en zakt zijn waarde.. ik zou lekker nu cashen en een vervanger kopen.

5 augustus 2014 om 14:53

Schurlle is echt niet beter man.
Waar baseer je dat op?

5 augustus 2014 om 14:59

Bedankt voor de lijstjes. Maar behalve Babel zijn het allemaal spelers die zich al lang en breed bewezen hadden, echt iets neergezet hadden.

Zelfs al presteert Depay naar behoren komend seizoen dan zie ik PSV niet meer vangen dan ze nu kunnen krijgen hoor. Wie zegt dat Tottenham dan klaar staat? Misschien dat Depay zelfs in een dipje komt en ook nog eens zelf weg wil...

5 augustus 2014 om 15:00

Schurrle is momenteel wel beter maar qua potentie is Depay stukken beter

5 augustus 2014 om 15:02

Tuurlijk is Schürrle wel beter man, kijk jij wel eens naar Chelsea / Duitsland?

5 augustus 2014 om 15:06

Huntelaar en sneijder werden voor 30mill over genomen hoor

5 augustus 2014 om 15:22

Geertvs

Misschien maakt 'ie er wel 50 en komt Real Madrid met 50 miljoen op de stoep. Dat als, als, als denken ook altijd....

Kijk gewoon eens naar de feiten van nu. Psv hoeft Depay niet te verkopen, want ze bezitten nog genoeg geld (volgens de Psv'ers). Dan kan je als Psv zijnde toch beter het kapitaal op het veld houden i.p.v. op de bank? Depay heeft nog een contract tot 2017, dus hoeft nog helemaal niet verkocht te worden.

Dat en het feit dat de markt compleet gek is geworden maakt 19 miljoen een aardig bedrag, maar ook zeker wel marktconform gezien Depay's kwaliteiten. Daarbij heeft Depay natuurlijk een goed WK gespeeld, wat de marktwaarde ook zeker wel richting de 20 miljoen doet stuwen.

Echter, nogmaals, Psv wil hem niet kwijt en hoeft hem niet kwijt. Dus waarom je sterspeler dan verkopen voor een marktconforme prijs? Als Tottenham hem wil hebben dan moeten ze op dit moment maar flink boven die prijs gaan zitten. Precies zoals hier als gezegd wordt: Nederlands clubs moeten hoger in de boom gaan zitten qua transfersommen op het moment dat het kan. En met contract tot 2017 is dit precies een situatie waarin dat kan.

Dit is een situatie waarin de vraagprijs makkelijk op 30 miljoen gezet kan worden. Wil Tottenham er niet aan voldoen? Prima, dan blijft Depay nog een jaartje en gaat hij eventueel voor /- 15 miljoen weg. Willen ze er wel aan voldoen, dan is de hoofdprijs binnen voor je sterspeler en is iedereen tevreden.

5 augustus 2014 om 15:24

Als je kijkt waar Zlaten en Suárez voor weg zijn gegaan bij Ajax zijn dat echt koopjes geweest!

5 augustus 2014 om 15:27

Loveajax:

Het wordt tijd dat Nederlandse clubs ook de hoofdprijs moeten vragen. Wij leiden onze spelers op en verkopen ze dan voor 15 miljoen, waarna de andere clubs ze weer verkopen voor 30 á 35 miljoen. Nee gewoon 30 vragen

5 augustus 2014 om 15:28

Loveblies: Schurrle is inderdaad beter, maar er worden al zo ongelooflijke bedragen aan spelers dat dit niet zo gek is. Nederlandse clubs gaan altijd akkoord met bedragen waar ze misschien meer voor konden vragen. Psv moet gewoon meer vragen voor een van hun sterkhouders. Hoop eigenlijk wel dat hij gewoon blijft , maar als ie weggaat dan kan Brands wel een hoger bedrag vragen en dat ook krijgen ook.

5 augustus 2014 om 15:28

Achteraf gezien wel ja! Maar toen met Zlatan was de transfermarkt nog niet zo knots als dat nu het geval is helaas

5 augustus 2014 om 15:32

Suarez, Huntelaar, sneijder, van nistelrooi, en nog meer

5 augustus 2014 om 15:32

Sneijder, Suarez, Huntelaar en van Nistelrooy verder kan ik niemand bedenken boven de 19vmiljoen die vanuit Nederland is vertrokken

5 augustus 2014 om 15:33

Ja wie nog meer dan??

5 augustus 2014 om 15:35

Afonso Alves en Strootman na bonussen, allebei ongeveer 20.

5 augustus 2014 om 15:39

@Iloveajax omdat ze ooit begonnen zijn veel (teveel) te vragen ja ... geld voor hoge salarissen moet ergens vandaan komen. Vraagprijzen kunnen niet zomaar omhoog schieten nee, maar je merkt nu al dat clubs hier meer beginnen te vragen en de startbedragen ook hoger liggen vanuit het buitenland.

5 augustus 2014 om 15:45

@flord

Suarez was 22 direct en 7 variabel. Dus wat jij zegt klopt niet.

5 augustus 2014 om 15:45

Suarez, Sneijder, Huntelaar

5 augustus 2014 om 15:46

Inke Ajacied

Okee, we weten niet wat er gaat gebeuren. Wel weten we dat een WK als geen ander toernooi de prijzen op kan schroeven. En kan men tegenwoordig wel zoveel vragen? Of zijn dat uitzonderingen terwijl de meeste prijzen vanwege de crisis gezakt zijn?

Wie weet is het wel het beste om Depay te behouden voor Psv. Sowieso zie ik graag dat sterspelers in Nederland blijven. Als je al minder dan een jaar een goed niveau haalt dan hangt er al een transfer in de lucht. Ook binnenlands gaat het veel te snel. Laat Basacikoglu nog even bij Heerenveen blijven denk ik bijvoorbeeld, Ziyech hoeft ook nog niet weg trouwens.

5 augustus 2014 om 15:55

Als Psv hem kan verkopen voor 20 miljoen + minimaal1 jaar op huurbasis bij Psv blijven. Dan zou ik daar ook voor tekenen hoor.

5 augustus 2014 om 15:57

Ik wilde een reactie typen met exact dezelfde woorden als die van jou, maar zie al dat het overbodig is. Dit is precies mijn gedachtegang. Laat zo'n jonge lekker blijven, totdat er 30m geboden wordt. 90% hier heeft dollartekens in hun ogen. Ze kijken niet meer naar de sportieve aspecten. En inderdaad dat als als als, alles kan gebeuren. Bedankt voor jouw reactie!

5 augustus 2014 om 16:04

Overdrijven is ook een vak he. De spelers uit de Portugese competitie die voor die bedragen vertrekken zijn spelers die zich allemaal al lang en breed hebben bewezen in een competitie die beter is dan de Eredivisie en ze verdienen ook nog veel meer dan topspelers in de Eredivisie. Witsel, Hulk, Falcao & James hebben voor hun transfer allemaal veel meer bewezen dan een speler met 1 leuk seizoen in een zwakke competitie & 2 leuke invalbeurten op een WK achter de rug

5 augustus 2014 om 16:13

Het is ook de bedoeling van PSV dat niemand hem koopt snap je

5 augustus 2014 om 16:14

Dat zal allemaal wel. Maar schürrle schiet ze er wel net als Müller op beslissende momenten gewoon ijskoud in. Dat bewijzen ze nu al enkele jaren, zo ook op het WK.

5 augustus 2014 om 16:20

Sneijder, Huntelaar, Suarez

5 augustus 2014 om 16:50

Strootman, sneijder, suarez, van nistelrooy zijn voor meer verkocht en misschien nog wel andere dus zo raar is het niet.

5 augustus 2014 om 16:51

@-iLoveAjax
Het geeft mij te denken dan, met onze Hollandse koopmansgeest in gedachte, waarom er hier in NL niet investeringspartijen zijn die onze toptalenten een Europees salaris betalen, waardoor ze langer kunnen blijven en waarmee grotere winsten behaald kunnen worden. Ik snap dat gewoon niet. Toegevoegde waarde creëren is het moeilijkste dat er is in voetbal, wij kunnen dit, maar hanger er geen prijs aan, is gewoon business.

5 augustus 2014 om 17:05

Daarbij komt dat Ajax ook graag van Zlatan af wilde destijds ivm Vd Vaart.

PSV wil Depay juist niet kwijt. Wat ik me ook voor kan stellen.

5 augustus 2014 om 17:32

Heerenveen heeft nooit bonussen ontvangen voor Alves en PSV heeft ook nog niets ontvangen van bonussen voor Strootman

5 augustus 2014 om 17:58

Inzetten met 35-40mil en dan afzakken naar 20-25? Dan zet je jezelf mooi ff voorschut als onderhandelaar. Gaan clubs er volgende keer ook vanuit dat ze 50% van de vraagprijs af kunnen krijgen.

5 augustus 2014 om 18:03

Ja ja........maar dan zou jij het financiele plaatje boven de sportieve prestaties verkiezen? Ik blijf het toch een rare ontwikkeling vinden.....en die hebben wij bij PSV niet uitgevonden.

5 augustus 2014 om 18:46

Sneijder, huntelaar, robben, ronaldo, romario, sulejmani, ibrahimovic, Martins indi

5 augustus 2014 om 19:47

Of hij speelt op de top van zijn kunnen volgend seizoen???

5 augustus 2014 om 19:57

Nee maar als je hem nu voor 19 miljoen verkoopt en hij haalt het niveau van Robben, dan ben je ook een slechte onderhandelaar. 35-40 miljoen is wel een beetje veel, maar ik zou ongeveer met 28 miljoen genoegen nemen. Van dat geld kun je Dória, Defour en Luuk kopen!!!

5 augustus 2014 om 20:30

Nee schurrle was op zijn 20ste echt niet slechter dan depay. Schurrle was ook al goed in leverkussen. Hij is maar 2/3 jaar ouder. Ennwaar baseer jij dat depay op potentie beter is.

5 augustus 2014 om 20:31

Even denken beslist met gotze het wk. Bij chelsea scoort en assist super veel voor een wissel speler.

5 augustus 2014 om 20:37

Heeft ook deels met de markt te maken. Door de miljardairs die clubs opkopen, stijgt de salarissen en het aankoopbedrag van voetballers. Soort van inflatie om het zo maar te zeggen. Het verneukt wel de markt, want jullie denken 19 miljoen is veel. Dat is tegenwoordig een lachertje. Depay is kijkend naar de markt minimaal 30 miljoen waard. Als NL niet mee gaat met het agressief onderhandelen. Dan wordt het gat tussen nl en wereldtop steeds groter.

6 augustus 2014 om 01:03

Zijn er inderdaad niet veel. Ik bedenk me nu Huntelaar, Suarez en Sneijder. Volgens mij v Nistelrooy ook, en Robben voor een vergelijkbaar bedrag de deur uit.
Lastig dit. Aan de ene kant zou ik Depay aanraden om lekker nog even in Nederland te blijven. Maar 19 miljoen voor een talent die een leuk WK heeft gespeeld ga je niet zo snel meer vangen....

6 augustus 2014 om 03:11

Nou voor 35 miljoen haal je reus.

6 augustus 2014 om 03:41

Wat het ook gaat worden stelletje geldwolven. Eerst een seizoen in Nederland afmaken en dan naar het buitenland. Laten we dat voorop stellen.

6 augustus 2014 om 10:53

Schurlle is ook gewoon 4 jaar ouder dan Depay! In potentie is Depay beter!

5 augustus 2014 om 14:41

Als het een Braziliaan of een Engelsman was dan had je er waarschijnlijk 2x zoveel voor betaalt. Dus ik zou als PSV zijnde toch echt richting de 30 miljoen gaan .

5 augustus 2014 om 14:45

Ja maar een engels man heeft zich dan al bewezen in de epl. En oscar kosten ook maar 25. Niemand gaat 30 betalen.

5 augustus 2014 om 14:50

"bewezen" in de PL? Die spelertjes van de PL van Engelse afkomst bewijzen zich anders nooit bij een WK. Deze man wel.

30miljoen vragen is niets mis mee. Snap uit je reacties hier dat je de Nl'se clubs weer waardeloos vindt, ze niet toptransfers gunt etc.etc. Maar clubs als Feyenoord kunnen wat leren van dergelijke onderhandelingen. Hier loopt per hoofd van de bevolking in de competitie wel het meeste talent rond van de hele wereld.

5 augustus 2014 om 16:08

Doe toch normaal man. Niemand gaat 30 miljoen betalen voor een speler die zich alleen in een matige competitie heeft bewezen. In de PL moet je constant wekelijks goed presteren en dat hebben de engelse talenten vaak al bewezen te kunnen en zijn daarom duur. Een goed WK is een spelen is een heel ander verhaal aangezien dat maar een paar wedstrijden zijn en niet 2 zware per week een heel jaar lang

5 augustus 2014 om 16:32

Ja, bagatelliseren is ook een kunst. Ik word zo moe van dat ophemelen van de PL. Natuurlijk, een topcompetitie. Maar zolang onze topclubs niet heel veel moeite met die topclubs van de PL hebben, valt het allemaal wel mee.

PSV heeft goud in handen. Dan mag je er ook goud voor vragen.

5 augustus 2014 om 16:59

Het is geen ophemelen het is gewoon een feit dat de PL sterker is. Waarom falen zoveel toppers uit de eredivisie dan in de PL als er zo weinig verschil in zit? En dat een topclub uit de Eredivisie kan winnen van een topclub uit de PL zegt niks en gebeurt ook zo vaak tegen spaanse topclubs. Heeft te maken met de vorm van de dag. Als Ajax 20 keer tegen Man City speelt wint Man C gewoon 15 keer

5 augustus 2014 om 17:12

Het is ook een feit dat de PL beter is. Het is geen feit dat Ajax 15 keer vd 20 zou verliezen van City. Dat is je eigen interpretatie.

De topspelers van topclubs en dan met name Ajax, slagen vrij vaak in Europa hoor. Moeten we weer met lijstjes komen?

5 augustus 2014 om 18:14

Sportman33, vorig seizoen zijn Bony, Chadli, Eriksen, Bacuna, Altidore begonnen in de premier league, van deze 5 zijn Chadli en Altidore niet geslaagd bij de club, dat kunnen we concluderen, de meerderheid wel, daarnaast zijn er meerdere spelers daar met een recent eredivisie verleden: Vertonghen, Vermaelen, Suarez, Vlaar, Anita enzovoort.

De nieuwe transfers: (De Jong, Janmaat) zullen zeker hun waarde aantonen.

Which brings us to Depay. Nederland wordt geprezen als opleidingsland internationaal gezien, waarom zouden wij nu nuchter moeten kijken naar een 'marktconform bedrag' terwijl de premier league bekent staat dat geenzins te hanteren.

Shaw, Fellaini, Chambers, Suarez en Bale ( zullen vast een hoop mensen op reageren maar ik vind het te veel voor een iemand) Carroll, Downing, Zaha, Lukaku enzovoort zijn allemaal voorbeelden van de veel te hoge transfers.

Zaha kostte 15 miljoen en liet het zien in de championship, moet psv depay voor een iets hoger bedrag laten gaan terwijl hij het laat zien in de crème de la crème van het opleiden? Ik vind van niet en ben van mening dat psv hier 25 tot 30 moet vragen met een doorkoopoptie van 5 tot 10%.

Wordt dit niet geaccepteerd dan heeft psv een jaar extra, joepie !

5 augustus 2014 om 19:46

Ja klopt er zijn ook best wat eredivisiespelers die succesvol zijn in de PL. Maar zoals je zegt hebben ongeveer 3 van de 5 het afgelopen seizoen waargemaakt. Dat vind ik echt geen goed genoeg rendement om even 30 miljoen te betalen. Clubs ook niet anders zouden ze het wel doen. Het is niet zo dat ik geen vertrouwen heb in Depay ik weet bijna zeker dat ie succesvol kan worden in elke competitie. Maar zo'n enorm bedrag is wel een erg grote gok

6 augustus 2014 om 00:23

Erikisen alleen de laatste maanden.

5 augustus 2014 om 14:52

30 miljoen niet minder

5 augustus 2014 om 15:53

Als er bij die 20 miljoen euro een percentage van 20 % bij de volgende verkoop bij zit is dat meer waard dan 25 miljoen!

Als hij voor 30 miljoen doorverkocht wordt vangt PSV nog eens 6 miljoen extra.

Nog een jaar vlammen bij PSV lijkt me overigens wel beter. En dan in het seizoen 2015/2016 vooargaand aan het EK een stap maken (als hij er meer klaar voor is)!

5 augustus 2014 om 19:45

Pas voor 30 miljoen mag je weg!!!

5 augustus 2014 om 23:27

supporter tekort? kan depay daar lekker zitten? voor 19 miljoen?

Waarom waanzinnig?? Memphis zal denk ik pas weg mogen bij 25 miljoen, deze speler heeft verder ook weinig te zoeken bij tottenham met bijvoorbeeld chadli als concurrent. Lekker in Nederland blijven en bolgend jaar een toptransfer maken.

5 augustus 2014 om 14:36

@ psvmanufan dit zijn hele simpele stappen Depay moet blijven meer laten zien wat hij waard is Ten tweede dan gaat zijn waarde omhoog dan kan PSV met nog meer winst verkopen Ten derde hij is nog piepjong en kan nog veel meer laten zien. Hij komt net van een WK wie zegt dat die het niveau wel echt behaald laat zien bij eredivisie dat je prijzen kan pakken want ik denk dat Depay wel een speler is die iemand wilt zijn binnen het team en niet als underspeler wilt spelen.

5 augustus 2014 om 14:36

Ga weg man. Depay veel te goed voor het huidige PSV. Ik zou zeggen gaan, zie Bonus, slim gedaan, heeft zn carrière zelf een boost gegeven door niet langer in Mickey Mouse competitie te blijven.

5 augustus 2014 om 14:42

Wie is die Bonus?

5 augustus 2014 om 14:48

Bacuna gok ik.

5 augustus 2014 om 14:53

De club is zo goed en slechts al de beste en de slechtste speler. Volgens jouw redenatie is Messi ook te goed voor Barcelona. Ik vind dat zo'n onzingedachte.

Als onze clubs in Europa spelen kunnen we de prestaties weer lekker afzeiken omdat onze "te goede" spelers allemaal steeds vertrekken.

De Mickey Mouse League heeft anders wel 50% van de basiself die Nederland nr.3. maakte op het WK geleverd. De Mickey Mouse League heeft daarvan ook nog 2-3 belangrijke wisselspelers geleverd, zoals deze Depay. Dan mag je ook een heerlijke transfersom vragen.

5 augustus 2014 om 16:14

Sorry. Bony. Autocorrectie, excuses.

5 augustus 2014 om 14:39

Waanzinnig is inderdaad een verkeerde woordkeuze. 19 miljoen lijkt me eerder realistisch en geloof dan ook niet dat een club hiermee de bieding zou openen. PSV of geen andere nederlandse club is in de positie om een jongen die 1 jaartje aardig meedraait te behouden als 20 miljoen wordt geboden, dus 25 lijkt mij overdreven.

Soms moet je het ijzer smeden als het heet is, nu, na het WK kan je wellicht een club vinden die 20 miljoen voor hem wil betalen, maar dat is geen garantie dat het volgende zomer nog zo is. Depay superveel potentie natuurlijk maar geen zekerheid dat alles er ook uitkomt. Mooist voor de supporters natuurlijk als hij blijft, maar eredivisieclubs hebben vaak weinig te zeggen in zo'n situatie.

Vind overigens wel altijd berichten waarin direct bedragen vermeld worden en de vage term 'een bod voorbereiden' dubieus en niet direct geloofwaardig. Normale gang lijkt me dat een club informeert naar beschikbaarheid en vraagprijs, waarop onderhandelingen al dan niet geopend worden. Niet dat een club out of the blue bedragen gaat bieden.

5 augustus 2014 om 14:40

Ik heb al de nodige geruchten gezien dat Chadli mag vertrekken. Depay brengt denk ik ook wel specifieke kwaliteiten die in de selectie van Tottenham ontbreken.

Desalniettemin denk ik dat hij er nog niet klaar geheel klaar voor is. Een jaartje Eredivisie zal hem goed doen. Voor PSV is het wel zo dat ze nu een absolute topprijs ontvangen dankzij zijn Wk.

Als hij komend seizoen niet de absolute smaakmaker van de Eredivisie is denk ik al gauw dat je minder kan vangen.

5 augustus 2014 om 14:41

Chadli speelt hij er met twee vingers in de neus uit, dat is echt totaal geen concurrentie die komt op elk vlak tekort om bij Spurs te mogen spelen.

Ben eerder benieuwd als Depay komt wat er dan met een Lamela gaat gebeuren, dat word dan wel een treurig verhaal langzamerhand.

5 augustus 2014 om 14:49

Lamela speelt als rechtsbuiten als ik me niet vergis..

5 augustus 2014 om 15:07

Lamela speelt op de rechterflank en heeft juist deze voorbereiding erg veel gespeeld. Lamela lijkt dus het vertrouwen te krijgen van Pochettino.

5 augustus 2014 om 16:03

Lamela heeft vorig seizoen heel veel op links gespeeld bij Spurs.

5 augustus 2014 om 16:10

Inderdaad, heb, als Spurssupporter, goede hoop dat Lamela dit seizoen laat zien waarom die gehaald is. Depay op links zou een geweldige aanvulling zijn, Chadli mag wat mij betreft verkassen, dat is helaas 'net niet'. Laat Spurs maar dik (+-25 milj) betalen hoor, wordt tijd dat onze eredivisie talenten ook weer voor de hoofdprijs vertrekken.

5 augustus 2014 om 18:16

Lol, Chadli heeft toch echt een stuk meer laten zien dan Depay tot nu toe. Al dat gehype op Depay hier op VZ, Chadli heeft in de eredivisie 3 jaar lang laten zien dat hij de beste was bij zijn club en sowieso de beste buitenspeler in NL. Depay heeft een half seizoen gepresteerd bij PSV en is 2 keer goed ingevallen bij oranje, die jongen moet eerst maar eens laten zien dat die 10 goeie wedstrijden vorig seizoen geen incidenten waren.

5 augustus 2014 om 18:33

Chadli heeft bij Spurs laten zien dat die (nog) niet klaar voor (sub)top BPL. Depay is een groot talent, fysiek sterk en heeft iets extra's. Groeibrijant die ik graag bij Spurs zou zien.

6 augustus 2014 om 10:58

Chadli heeft in ieder geval bewezen tekort te komen voor de top in de PL! Ik durf er heel wat onder te verwedden dat Depay een heel wat betere carrière dan Chadli gaat hebben.

Depay zou bij Tottenham een goede kans maken op speeltijd. Ik zou het dan ook een goede stap vinden. De Spurs hebben veel jonge spelers dus hij zal zich daar ook goed thuis voelen. Depay zou daar gelijk de beste winger zijn tenzij Lamela zijn oude niveau weer haalt.

5 augustus 2014 om 14:41

Depay kan mooi concurreren met Lamela en Lennon. Op dit moment zou ik Lennon op de bank zetten.

5 augustus 2014 om 18:19

Ahahahaha, Lennon slachtofferen voor een overschat lopertje. Lennon is al jaren lang boegbeeld van de Spurs en op het moment veel en veel beter dan Depay, die nog niks heeft bewezen. Nee sorry, wat jij zegt gaat echt nooit gebeuren. Er is sowieso geen topclub in de topcompetities waar Depay een basisplaats zou krijgen.

5 augustus 2014 om 18:22

Volg jij Spurs wel? Lennon valt tegen. Iedereen houdt van hem maar op een gegeven moment kan hem de hand niet meer boven het hoofd gehouden worden.

5 augustus 2014 om 20:31

Nou jij duidelijk niet anders. Lennon is nog steeds een van snelste spelers van de BPL met een fantastische voorzet, iets wat zeer van pas komt in het systeem van Tottenham. Daarnaast heeft Tottenham Lamela, een veel groter talent. Echter komt ook hij constant naar binnen, net als Depay. Dan wordt het allemaal wel erg voorspelbaar en wordt de spits nooit bereikt, terwijl de spitsen van de Spurs( Soldado, Adebayor ) daar juist afhankelijk van zijn. En dan ben ik nog niet eens begonnen over het feit dat Depay het niveau in de top van de BPL simpelweg nog niet aankan. Als die jongen nou nadenkt gaat hij eerst eens 2 jaartjes uitblinken in de eredivisie, want dat heb ik hem ook nog niet constant zien doen.

5 augustus 2014 om 20:53

Lamela op rechts en Depay op links, dat zijn idd beiden fuikspelers. Lennon houdt het wel mooi breed en als Lamela op links speelt staat hij ook met zijn sterke been aan de gelijknamige kant. Daar houd ik wel van.

Maar geloof me, Lennon heeft echt weinig gebruik gemaakt van zijn snelheid afgelopen seizoen. Ook verspeelt hij de bal vaak (te) simpel of zijn de voorzetten dramatisch. Hij is nog jong en er is nog hoop, maar ik had veel meer van hem verwacht.

Depay mag zeker nog even een constant niveau laten zien in de Eredivisie. Spelers gaan over het algemeen sowieso veel te vroeg weg.

5 augustus 2014 om 14:41

Gewoon 12-15 mil +chadli reageren xD

Alleen zal chadli daar waarschijnlijk weinig trek in hebben aangezien hij dan een behoorlijk deel salaris zal moeten jnleveren

Ik vind de Spurs een mooie club voor Depay. Hij kan zichzelf daar goed doorontwikkelen en over 2 jaar de stap zetten naar de absolute top.

Lekker 30 miljoen voor vragen joh, dit gaat een grote worden.

Als Tottenham het voor hem over heeft.....

Voor Depay lijkt het me trouwens helemaal niet gunstig om nu al te vertrekken. Hij heeft veel talent, maar je ziet vaak dat het goed is om eerst een paar seizoenen goed te draaien. 1 seizoen is wat weinig. Als hij komend seizoen bepalend zou kunnen worden bij PSV (of tenminste heel belangrijk) dan is een stap volgend jaar logischer, of misschien zelfs pas over 2 jaar. Hij is nog jong, hij komt er wel.

5 augustus 2014 om 17:02

Normaliter zou je gelijk hebben..

Maar met de cultuur die bij Psv hangt moet hij vertrekken. Daar lopen te veel jongens die zich helemaal geweldig vinden (maher, Willems, Bruma, Narsingh, en ook brenet heeft als spatjes en Depay zelf ook) Dat levert bij hem alleen maar frustratie op!

Daarbij hij heeft trouwens ook echt wel uitzonderlijk talent... dus ik denk wel dat hij toe is aan een nieuwe stap!

5 augustus 2014 om 17:44

narsingh valt wel wat mee toch? ben met je eens dat de rest een zeer groot ego heeft.

5 augustus 2014 om 17:52

Meneer Narsingh vond het salaris wat Ajax voor hem neer wilde leggen niet goed genoeg en koos voor psv...

Nou snap ik wel dat je voor een werkgever kiest die meer betaalt dat zou bijna ieder mens immers doen!

Maar Narsingh had al lang en breed aangegeven voorkeur voor Ajax te hebben dus dat was een beetje dom dan!! Achteraf maar goed ook... Het rendement van Sana is misschien iets lager (mede door blessure Narsingh) maar was 10x zo goedkoop.

5 augustus 2014 om 19:23

Daar komen ze weer "lang en breed aangegeven naar ajax te willen" geef mij maar een artikel waar hij zegt "ik wil naar ajax" want dat zeggen spelers nooit. Kan alleen maar ongunstig uitpakken. Het waren vooral de ajacieden die "claimden" dat narsingh alleen naar ajax wou narsingh zelf heeft dat nooit gezegt.

Voor een speler van het kaliber Depay vind ik het bod niet al te hoog als je kijkt naar andere transfers. Maar Nederland heeft gewoon niet de positie om zoveel voor een speler te vragen. toch denk ik dat Brands er wel 25 miljoen kan uitslepen voor Depay.

5 augustus 2014 om 14:40

Als Brands er minder dan 25 uitsleept dan kan ie beter gaan verhuizen denk ik. Aankopen komen maar niet en dan Depay voor wisselgeld wegdoen? Hou op, deze jongen gaat een hele grote worden en daar hoort een transfersom bij van minimaal 25 miljoen.

5 augustus 2014 om 14:54

Wat een onzin,dat hij een grote gaat worden tot daar aan toe maar 25m is echt teveel voor een speler die 1 goed seizoen heeft gedraaid. Snap dat je als PSV fan dollar tekens ziet maar 19m is genoeg en geloof ook nooit dat Tottenham dit als openingsbod gaat doen. Denk als ze een bod gaan doen het eerder 10-12 is als openingsbod.

5 augustus 2014 om 14:57

ik noem 20miljoen geen wisselgeld hoor... rond dat bedrag kreeg ajax ook voor Suarez en die was toch wel een stuk verder.. het zal wel iets rond de 20/25miljoen worden en daar mag je dan gewoon tevreden mee zijn, het is nog niet dat hij de eredivisie ontgroeid is zoals een Suarez, wel heeft hij idd de potentie een grote te worden en hopelijk word dit onze nieuwe Robben.

5 augustus 2014 om 14:59

Is goed vriend, Depay staat al jarenlang bekend als het grootste talent van Psv/nederland. Heeft een geweldig eerste seizoen gedraaid, zowel Europees en in de competitie en liet daarna op het WK zien dat hij op dat niveau ook moeiteloos meekon. Als je het goed doet kun je makkelijk 30m voor hem vangen en dus moet je met minder dan 25 nooit genoeg nemen.

5 augustus 2014 om 15:42

Hij staat niet al jarenlang bekend als het talent van nl,die eer was weggelegd voor Vilhena alleen ontwikkeld Depay zich helaas voor ons sneller. Maar als psver zou ik ook erg blij worden van deze bedragen maar t is gewoon belachelijk. De wereld is gewoon gestoord aan t worden.

5 augustus 2014 om 18:23

Lieg jezelf niet voor, "grootste talent van nederland" is natuurlijk gebrabbel. "geweldig eerste seizoen", not really. Heeft net als de rest van PSV de helft van het seizoen dramatisch gepresteerd, en daarnaast ook nog 10 wedstrijdjes het verwachtte niveau gehaald. En moeiteloos meekon op het Wk?! 2 keer goed ingevallen voor een paar minuutjes, maar toen hij 90 minuten de kans kreeg, ga ie niet thuis. Poe hee, wat een wereldtalent...

5 augustus 2014 om 19:26

Depay kreeg als enige psver bijna altijd een 6 vorig seizoen. En als je bij de top 3 van de talenten van het wk zit kan je er echt niks van he.......

5 augustus 2014 om 20:36

Precies, een volstrekte onzin verkiezing, zoals al die Fifa verkiezingen. Er waren op het WK genoeg spelers van die leeftijdcategorie die meer uitblonken, uiteindelijk heeft Depay op het WK 50 goeie minuten gespeeld. En dat van bijna altijd een 6, dat zegt genoeg. Laat die jongen nou eerst maar is een keer een tijdje uitblinken in de Eredivisie.

Als hij nog 1 jaar blijft krijgen ze misschien wel 25 - 30 miljoenen heeft hij ook meer ervaring

5 augustus 2014 om 14:35

Dat lijkt me sterk. PSV speelt geen CL en Depay kan zich dus niet op het hoogste podium onderscheiden. Clubs zijn niet gek en zullen zeker niet bieden op basis van twee goals op het WK.

Voor Memphis vang je op dit moment het meeste geld, tenzij hij 50 goals maakt in de eredivisie en een boel assists erbij.

5 augustus 2014 om 14:40

Nee maar als je ver komt in de Europa League sta je ook tegenover clubs als Benfica, Sevilla en soms zelfs Juventus of Chelsea.

5 augustus 2014 om 14:45

En dan ga je als een gieter af, dat levert je dan financieel ook helemaal niks op, het zal alleen maar aantonen hoe groot het verschil wel niet is met de subtop.

5 augustus 2014 om 15:00

@vwatcher dat is niet het punt dat Jerome010 wil maken. Een Depay hoeft niet CL te spelen om zich te onderscheiden, als PSV weer een keer redelijk ver de EL jn gaat kun je clubs als Chelsea of Juve loten en kan een Depay zich daar onderscheiden. Of dat ook gebeurd is een 2e maar daar is CL dus geen vereiste voor

5 augustus 2014 om 15:01

maar zie jij dit Psv daartoe in staat? die clubs kom je wss rond de halve finale tegen, ik weet het niet heb nog geen wedstrijd bekeken vandaar, al verwacht ik van niet maar laat me graag verassen.

idd zoals hoodrich hier zegt krijg je er op dit moment het meeste voor, of je moet uitzonderlijk presteren in de EL met Depay als absolute uitblinker, maar dat is een groot risico om te nemen.

5 augustus 2014 om 15:16

In de 16e finale Europa League vorig seizoen zaten: Tottenham Hotspur, Napoli, Swansea, Juventus, Sevilla, Shaktar, Lyon, Lazio, Fiorentina, Basel, Porto, Valencia, Benfica en Dinamo Kiev.

Daarvan waren Porto, Valencia, Napoli, Lyon, Sevilla, Tottenham, Benfica, Basel, Juventus en Fiorentina de volgende ronde nog over. Ik zie niet in waarom het zo onrealistisch is om een grote club te loten, hoewel natuurlijk niet al deze clubs even groot zijn, maar toch. Als PSV eerste wordt in de poule zullen ze een relatief minder zware tegenstander loten de ronde erna en als ze die wedstrijd winnen kunnen ze al tegen 1 van deze clubs. PSV-Juventus in de achtste finale zou mogelijk geweest kunnen zijn.

5 augustus 2014 om 16:06

We mogen niet eens denken aan groepswinst, de laatste jaren ging men steeds de boot in tegen FC Verwegistan en Timboektoe FC, ik zie niet in hoe PSV dan opeens dit seizoen wel de groep overleeft laat staan wint want ze hadden nou niet de moeilijkste groepen.

5 augustus 2014 om 18:50

Als ik me niet vergis was Racing Genk vorig jaar gewoon groepswinnaar...omgekeerde wereld als jullie Nl'ers nu met een kalimerocomplex de EL zouden ingaan.

5 augustus 2014 om 16:00

En als hij komend seizoen zijn voet breekt en een half jaar niet speelt, dan krijgen ze er nooit meer 10 miljoen of meer voor.

Begrijp me niet verkeerd, ik hoop ook dat hij nog minimaal een seizoen blijft. En als hij slim is vertrekt hij pas na het volgende EK. Maar PSV moet ook realistisch zijn. En daarbij, als Depay wil gaan, dan moet je hem gewoon laten gaan.

5 augustus 2014 om 19:19

Er is een reële kans dat je meer kunt vangen naar een jaar, maar mocht hij geblesseerd raken ben je ineens al die miljoenen kwijt. Wanneer Brands slim is probeert hij de prijs nog wat op te krikken, maar voor een 20 jarige eredivsiespeler is dit een zeer mooi bedrag!

19miljoen waanzinnig..niet echt.
als je ziet hoeveel ze daar betalen voor sommige spelers die eigenlijk niet zoveel kunnen

Haha, alle Ajacieden hier op VZ stemmen natuurlijk "ja".
Bod onder de 25 miljoen euro niet op ingaan.

5 augustus 2014 om 14:36

Daarom zie ik op het moment van schrijven zeker 2 Ajax fans die zeggen dat 19 miljoen te weinig is voor Depay

5 augustus 2014 om 14:36

Haha natuurlijk, als ie toch weggaat bij Psv, dan liever voor 24 augustus . Als PSV instemt met een bod, moet Depay eerst goed kijken of hij bij die club wel in de basis kan spelen want anders is het zonde voor z'n ontwikkeling..

5 augustus 2014 om 14:38

Ja natuurlijk alle Ajacieden. Als je nu eerst de reacties zou lezen hierboven ipv gelijk te reageren dan had je die overbodige reactie niet hoeven te plaatsen.

En 25 miljoen na 1 goed seizoen? Laat hem dit seizoen nog eens vlammen. Misschien dat je er dan nog veel meer voor kunt vangen.

5 augustus 2014 om 15:09

Beste en objectieve Ajacieden, de reacties hierboven stond er op het moment van schrijven nog niet. Maar het is fijn om te weten, dat jullie in ieder geval hopen dat Depay bij PSV blijft.

5 augustus 2014 om 14:42

Haha alle psv-ers stemmen op "nee" natuurlijk.
Had Depay bij ajax gespeeld, was het maar 1 goed seizoen en een paar minuten WK met een lucky goal tegen australie en hooguit 12 miljoen.
Ja ik geloof wel dat er "strootman achtige" bedragen betaald gaan worden voor hem. En nee, 25 miljoen of meer niet. Ja is Portugal, daar betalen ze ook het dubbele van hier. En voor degenen die denken dat dat geen rol speelt, die moeten dan nog iets bij gaan leren

5 augustus 2014 om 15:30

Hihi grappig...

maareeh nee, vraagprijs moet gewoon op 30 miljoen worden gesteld.

Psv heeft het geld niet nodig toch? Kapitaal op het veld i.p.v. op de bank en anders moet Tottenham maar flink de hoofdprijs betalen.

Nog een jaar bij psv blijven en dan naar een echte topclub gaan

Strik erom en wegdoen!!

5 augustus 2014 om 15:23

Was jij toevallig verantwoordelijk voor het transferbeleid van Newcastle United een paar jaar geleden?

19 miljoen euro is voor Nederlandse begrippen een aardig bedrag. PSV moet zich echter focussen op doorverkooppercentage. PSV is niet in staat om 40 miljoen euro te vangen voor spelers, iets wat clubs als de Spurs wel kunnen. Mocht Depay in de toekomst voor een megabedrag naar de absolute top gaan, dan kan PSV er van profiteren door bijvoorbeeld 20% doorverkooppercentage op te eisen.

5 augustus 2014 om 14:40

Dat is opzich wel slim. Helemaal mee eens. Toch denk ik wel dat PSV meer kan en moet vragen voor Depay. We moeten eens kappen om genoegen te nemen met minder. Spelers van een minder kaliber worden voor meer verkocht. Depay hoorde bij de drie grootste talenten van het WK (enigzins subjectief maar toch), die is méér waard dan 19 miljoen.

5 augustus 2014 om 14:46

Clubs zijn niet gek, die baseren hun bedragen niet op enkele goede momenten van een Wk.

James Rodriguez heeft slechte momenten afgewisseld met goede momenten bij Monaco, en het zou idioot zijn om hem op basis van het WK binnen te halen. Maar Real denkt bij hem ook vanuit commercieel oogpunt, hij brengt nu gewoon gigantisch veel geld in de kas vanwege zijn status. Het is een soort van Robben qua status in Zuid-Amerika, iets wat Depay dus nog lang niet is voor Nederland.

Depay heeft een goed seizoen gedraaid met slechte momenten. Zijn statistieken spreken voor zich, maar zijn alles behalve exceptioneel.

Daarom verbaasd het gerucht van Blind mij niet. Een constante speler (al een hele lange tijd) en multifunctioneel en bewezen kracht in het Nederlandse elftal. Bij Depay ontbreken al twee van die kenmerken.

Snap er niks van zo'n jongen is denk ik niks beter dan promes en kan voor 19 miljoen weg en promes gaat zeker weg voor 7/8 miljoen weg.. Jaloers op dat transfer beleid van psv snap er nooit wat van hoe twente handelt

5 augustus 2014 om 14:39

Dat heb ik ook met ajax, zoals eriksen die voor ongeveer 10 mil weg ging en nu de grote ster is bij spurs..

5 augustus 2014 om 15:49

Volgens mij had Erikssen nog maar een contract voor één jaar. Bovendien zijn aanvallers over het algemeen meer waard dan middenvelders. Het was geen heel verkeerd bedrag dat Ajax had ontvangen. Kon natuurlijk wel iets hoger.

5 augustus 2014 om 14:40

@ Tim96,

Depay is echt wel 'n stuk beter dan Quincy Promes. Depay is bijvoorbeeld fysiek wat sterker en doet er echt duidelijk alles aan om het maximale uit zijn carrière te halen. Verder heeft Depay het op het WK uitstekend gedaan in de minuten die hij kreeg (oké, hij speelde niet elke invalbeurt goed, maar tegen Australië en Chili was Depay erg belangrijk voor Nederland).

Promes is ook een prima speler, maar ik vind hem fysiek wat minder en hij heeft iets minder potentie dan Depay. Maar als Promes naar Spartak Moskou vertrekt, dan zal hij waarschijnlijk zijn carrière deels vergooien.

5 augustus 2014 om 14:41

Depay is alles beter dan promes. Maar een bod van 19 miljoen vind ik wel hoog. Gelooff ook niet dat dit bericht waar is.

5 augustus 2014 om 15:04

ik ben een fan van Quincy maar laten we niet overdrijven, Depay is gewoon een stuk verder en beter, daarnaast speelt Depay voor PSV en Promes voor Twente, spelers van Ajax en Psv leveren gewoon meer op.

5 augustus 2014 om 15:24

Je snapt er inderdaad niks van, Tim.

Ik hoop eerlijk gezegd dat Memphis Depay nog gewoon minimaal twee seizoenen bij PSV blijft. Hij zal daar verzekerd zijn van een basisplaats, alleen maar beter worden en hij zal dan ook steeds meer waard worden.

Op dat moment lijkt een stap naar een club als Tottenham Hotspur of Manchester United mij dan ook meer voor de hand liggend. Ikzelf hoop dat als Depay PSV verlaat, dat hij dan naar Manchester United vertrekt en als Louis van Gaal over twee jaar nog steeds trainer is van Manchester United, dan lijkt een stap van PSV naar Manchester United mij het meest voor de hand liggend.

5 augustus 2014 om 14:38

2 seizoenen bij PSV is teveel imo. Als hij dit jaar nog blijft en goed presteert dan is hij er wel klaar voor. Hij kan beter in 2 stappen naar de top, dus na dit jaar naar een subtopper, dan 2 jaar bij PSV blijven.

Als dit bericht waar is komen ze in elk geval wel met een fatsoenlijk openingsbod. Depay is het grootste talent van Nederland. Die jongen heeft alles in zich om de top te bereiken. Denk dat hij onhoudbaar is geworden voor Psv helemaal als ze met dergelijke bedragen gaan smijten.

Als Tottenham begint met negentien miljoen moet je eerst altijd meer vragen Brands. Depay kan daar wel rekenen op een basisplaats, mits hij zich aanpast en het niet al te snel voor hem gaat.

lijkt me het beste als depay nog 1 seizoen bij psv blijft,wat beter is voor ze ontwikkeling.
bedragen boven de 20 miljoen zou ik overigens serieus over nadenken als ik psv was.

Tottenham behoort niet tot de clubs waar Memphis in geintereseerd is en waar zijn ambities liggen,dus de Spurs hebben sws geen kans

5 augustus 2014 om 15:12

En wat zijn volgens jou de clubs waar Memphis in geinteresseerd is? Ik zou niet weten waarom je Tottenham zo naar beneden haalt.

5 augustus 2014 om 16:05

Omdat Tottenham de laatste 5 jaar niet te betrappen is op een logisch beleid. Kopen zonder dat er een idee achter zit, daar zijn ze wel heel goed in. Als ik Depay was zou ik ook zeker niet naar T'ham gaan. Niet zozeer om het statuur van de club, maar wel om het waardeloze beleid dat ze daar voeren.

Belachelijk dat we onze eigen spelers zo onderwaarderen! Als dit een Braziliaan uit Brazilie, Rusland of Portugal was, was er lachend het dubbele voor neergelegd. Deze jongen heeft zoveel potentie, is nog jong en is binnenkort een basiskracht in Oranje. 19 miljoen is te weinig! Di Maria wordt voor 80 miljoen verkocht, James voor 60? Gewoon 30-40 vragen!

Zo'n enorm of waanzinnig bod vind ik dit niet gezien de huidige prijzen en de hype die toch ook rond de Depay hangt. Volgens mij kunnen ze er zeker 25 krijgen tegen het einde van Augustus, als sommige clubs al wanhopig worden.

Bod lekker afslaan. Laat die jongen nog één seizoen constant presteren en wellicht nog een seizoen met wellicht Champions League voetbal met PSV en een EK met het Nederlands elftal. Het afgelopen seizoen was hij een heel leuke speler, maar er zit nog veel meer in en voor zijn eigen ontwikkeling moet hij veel spelen. Dat gaat bij de Spurs echt niet gebeuren. Wat mij betreft komt dit veel te vroeg en krijg je een gevalletje Elia.

Ik ben het met velen hierboven eens. Ook ik vind 19 miljoen helemaal geen waanzinnig bod voor iemand die 20 is en nog een paar jaar een contract heeft en tot de grootste talenten van Nederland en misschien wel Europa kan worden gerekend.

Uhmm een bod van 19 mil lijkt mij heel erg reeel aangezien spelers uit de eredivisie niet echt de mogelijkheid hebben om zich internationaal in de kijker te spelen. De vergelijking met Portugal gaat niet op want de extreme hoge bedragen worden daar alleen betaalt voor spelers van Benfica,porto en soms Sporting want deze spelen of Champions league (en halen meestal de tweede ronde) of Europa League (en komen erg ver).
Daarnaast zal een speler bij zo'n interesse zelf ook graag willen vertrekken en aan een ongemotiveerde speler heb je niets.
Aangezien dit een start bod is denk ik wel dat je dit zou kunnen oprekken naar de 25 mil.

Voor dat geld ging ik hem zelf brengen...

5 augustus 2014 om 14:42

Brands niet , die weet wat verkopen is.

Ik als ajacied wil jiust dat hij blijft!! Ik ben niet alleen een ajacied maar een voetbal liefhebber, en daarbij ook een liefhebber van Memphis Depay!! Laat hem maar blijven, hij en nog meer anderen houden het niveau van de eredivisie hoog en maken het ook hoger. Volgend jaar mooi voor 30 miljoen verkopen en dan eindelijk weer een grote transfersom na Luis Suarez is dat dacht ik niet meer geweest! Psv wees slim en hou Depay in de eredivisie. Ajax word met Depay bij PSV ook wel kampioen

Brands : 25 en geen cent minder en een doorverkoop percentage van 20 procent
Eens kijken of ze het bod nog lang voorbereiden.

5 augustus 2014 om 14:51

30 of 25 en 15% verkoop percentage. Spurs heeft toch geld zat.

5 augustus 2014 om 15:13

Tottenham heeft helemaal niet 'geld zat'. Vorig jaar hebben ze vrijwel alle transfers kunnen betalen door de overgang van Bale naar Real Madrid. Ook Tottenham moet gewoon eerst verkopen voordat ze kunnen kopen.

5 augustus 2014 om 15:31

Ze hebben bijna niks uitgegeven en hebben een eigenaar met een eigen vermogen van 4 miljard hoezo moeten ze dan eerst verkopen volgens jou?

Spurs zou niet slim zijn denk ik. Als hij echt goed is, zit een binnenlandse transfer in engeland er nooit meer in.

Het moment om veel te krijgen is nu omdat Depay een 'hype' is ! Nu kun je richting de 30 miljoen gaan vragen. Ik hoop dat hij naar Manu gaat en dat ze hem dan eerst nog een jaar verhuren aan Psv. Dan heeft PSV geld om te investeren en kan het nog een jaar Depay behouden. Dus Louis....bieden !

Die word dus verkocht.. Let maar op.. nu gaat Bakkali verlengen.

5 augustus 2014 om 14:58

PSV heeft dat contract al ingetrokken, valt niks te verlengen voor hem

5 augustus 2014 om 15:18

Wel, hij kan opnieuw gaan onderhandelen over een nieuw contract. Het oude voorstel is echter ingetrokken.

5 augustus 2014 om 16:07

Ja "als" ... Ik heb het over de huidige situatie.
Niet te hopen dat hij die kans ooit nog krijgt.

6 augustus 2014 om 02:28

PSV wilt niet meer onderhandelen, dus er valt weinig te onderhandelen voor Bakalli.

Mijn gevoel zegt dat Depay zichzelf klaar vind voor een stap hogerop na dit WK, zelf vind ik dat hij nog veel beslissender moet worden voor PSV iets wat hij te weinig is geweest afgelopen seizoen in mijn ogen toen het minder ging met de ploeg verdween hij ook vrolijk mee onder die ondergrens.

Als hij blijft moet er denk ik ook wel goed gesproken gaan worden met hem dat het dadelijk niet zo word dat hij als de ware vedette over dat veld gaat want die angst heb ik een beetje, indien hij blijft dat hij zich straks te groot voelt voor Psv.

19 miljoen is het openingsbod, zal er eens goed voor gaan zitten als PSV en terugkomen met een tegenbod van 25 miljoen + een percentage in de toekomstige verkoop.

Als Tottenham echt tot 25 miljoen wil gaan dan geen andere keus dan accepteren en geld meteen herinvesteren in gerichte aankopen als Nuytinck (anderlecht), Mokotjo (pec Zwolle), Ayoub (FC Utrecht), Thomas (pec Zwolle), Oar (FC Utrecht)

Zoet
Arias
Bruma
Nuytinck
Willems
Mokotjo
Wijnaldum
Ayoub
Narsingh
De Jong
Thomas
5 augustus 2014 om 14:54

Investeren in spelers uit de subtop = afzakken naar de subtop, een proces waar PSV al mee bezig is. Snap je punt, maar met de namen die je noemt gaat PSV echt niet voor uit.

5 augustus 2014 om 15:15

Ajax is met een mix van eigen jeugd (van Rijn, Veltman, Blind, Klaassen), gekochte jeugd (fischer, Andersen) en gekochte subtoppers (cilessen, Moisander, Sightorsson, Schone) al 2 jaar op rij kampioen geworden. Spelers als Thomas en Oar hebben beiden potentie en de bedoeling is dat ze bij PSV dan dat volgende stapje maken, Moktojo idem dito. Net zoals Cilessen, Moisander zich ook verder ontwikkeld hebben.

5 augustus 2014 om 15:31

Ajax heeft dan ook jaren een sterke basis gehad, elk seizoen weer. Als je Oar in ehet team zet, zal ook hij zeker zijn draai vinden. Maar in de opstelling van Psvermaroc zie je drie spelers van subtoppers in Nederland die het team moeten versterken. Dat zal niet gaan, want ze komen in een zwak elftal terecht, waardoor het moeilijker doorontwikkelen is.

Kopen van de subtop kent haast alleen maar winnaars, maar op dit moment moet PSV zich richten op directe versterkingen, en geen dure subtoppers die zich kunnen ontwikkelen. Althans, dat lijkt mij een goed idee indien we weer bovenin willen meedraaien.

5 augustus 2014 om 17:33

Eens. Liever Depay houden, maar als ie gaat dan ook echte versterkingen halen. Defour in elk geval (bied desnoods de vraagprijs) en bij Lombaerts van Zenit of Simon Kjaer van Lille.

6 augustus 2014 om 15:45

Liefste zou ik van Buyten zien komen. Is transfervrij

5 augustus 2014 om 14:54

Aub geen thomas en oar..

5 augustus 2014 om 15:25

PSV heeft, heb ik eerder gelezen, bij vertrek van Depay Kostic van Groningen op het oog als vervanger. De rest van die spelers zijn overbodig of niet goed genoeg. Zowel Oar als Thomas komen echt veel te kort voor Psv, Ayoub is een leuke speler voor Utrecht maar is nu nog niet goed genoeg en totaal overbodig. PSV heeft Ritzmaier, Maher en Wijnaldum voor op zijn positie. Mokotjo is alleen een optie als Defour niet komt, als PSV 25 miljoen krijgt komt Defour echt wel. Nuytinck is ook niet goed genoeg en PSV wil Rekik niet voor niets maar 1 jaar huren omdat het de bedoeling is dat Hendrix of Koch naast Bruma komen te spelen na dit seizoen.

Mocht PSV 25 miljoen krijgen dan denk ik dat dit het enige is wat er gaat gebeuren.

Zoet
Arias
Bruma
Rekik
Willems
Maher
Defour
Wijnaldum
Narsingh
De Jong
Kostic
5 augustus 2014 om 15:28

Wat een volstrekt kleurloos rijtje aankopen. Wat is het idee daarachter? Strijden met Groningen, AZ en Heerenveen om de Europa League plaatsen?

Mokotjo wil ik er nog wel bij hebben. De rest zit al min of meer op het niveau waar ze thuishoren.

5 augustus 2014 om 15:32

Ayoub is nog jong en heeft potentie over de rest van dr spelers die hij noemde ben ik het volledig met je eens hoor

5 augustus 2014 om 15:35

Ayoub is leuk voor de subtop.

Feitelijk gezien is Depay goed ingevallen tegen Australie en Chili. Verder ook niets laten zien. Als je dit bedrag afzet tegen al die tranfsers van Feyenoord is het een belachelijk hoog bod. Het rendement vorige competitie was ook mager. Een speler als boetius heeft virige jaar al meer laten zien. Kreten als 25 mil en geen cent minder zijn nergens op gebaseerd. Meteen verkopen, kunnen ze de gemeente Eindhoven een klein beetje terug betalen

5 augustus 2014 om 15:31

Depay heeft de aanval van PSV ongeveer in zijn eentje gedragen vorig seizoen.
Boetius kon lekker met Pelle meespelen. Nogal een verschil.

Chadli speelt toch ook nog daar en die vind ik beter dan Depay. Hij kan beter in nederland blijven en rijpen

Koopje zou je bedoelen voor 19 miljoen.. Echt de eredivisie moet zichzelf ook beginnen te helpen! Ajax vooral en ook Psv, de prijzen waarvoor Eriksen en Strootman weggaan zijn ook koopjes, na 2 wedstrijden in het buitenland hoor niks anders dan oh wat een mooie speler voor een laag bedrag ook nog, bij Ajax ook Suarez, Vertonghen en Eriksen achter mekaar bargain van de PL!

40 miljoen, ja is te hoog, maar anders blijf je nog maar lekker in NL want het is niet alsof je even een nieuwe Depay kan halen als Psv zijnde ook niet als je veel geld krijgt.. Sowieso beste als hij min nog 1 seizoen blijft..

5 augustus 2014 om 15:20

Helemaal mee eens, waarom altijd die spotprijzen vragen in de Eredivisie? Hoog in de boom zitten en als ze niet willen blijft hij gewoon een jaartje.

19 als openingsbod is trouwens al aardig hoog, maar daar moeten ze nog veel bij leggen willen ze hem halen.

5 augustus 2014 om 17:54

Ja 19 miljoen is een mooi openingsbod maar inderdaad vind ook dat er nog veel bij moet wil je Depay kunnen oppikken, anders gewoon aan contract houden!

Pfff 19 miljoen!! Ik vind dat heel erg veel geld voor iemand met potentie, maar uiteindelijk heeft hij maar 3 goeie acties gemaakt en 1000 schoten naast of over afgelopen seizoen.
Daarbij vond ik m bij PSV zeker niet oo sleeptouw nemen.

Begrijp me niet verkeers PsV moet lekker veel vragen voor hem, maar jezus wat een geld voor deze speler

5 augustus 2014 om 15:31

Dan heb je echt niet goed opgelet het afgelopen seizoen.

Zal Brands Chadli wel proberen terug te halen als Depay is verkocht. Misschien Elia of Arnautovic. Ook Twenteopties.

5 augustus 2014 om 15:20

Brama is ook zoekende, maar ik hoop dat ze uitkomen bij Schilder.

5 augustus 2014 om 15:45

Ik acht het niet onmogelijk. Extra versterking op het middenveld is nooit slecht.

Nou zo'n waanzinnig bod is het voor het kaliber Depay niet. Als hij bijvoorbeeld bij FC Porto had gespeeld was het bod 30 miljoen geweest.
Deze speler word ook alleen maar beter. Zit veel rek in deze jongen. Nu al zo sterk met een prachtig vlammend schot in de benen.
Tottenham is een mooie club maar een jaartje bij PSV en daarna naar een topclub in het buitenland zou ook geen slecht idee zijn.

Te weinig. Zeker als ajax 22 miljoen wil voor Blind

5 augustus 2014 om 15:44

Ajax wil 100 miljoen voor blind, wil niet zeggen als je iets wilt dat je het ook krijgt..

5 augustus 2014 om 18:51

Haha, wat een vergelijking...

Waanzinnig overbodig hoog bod.. wat heeft hij nou laten zien!! Belachelijk.. 7miljoen max

5 augustus 2014 om 15:33

Jij snapte vorig jaar zeker ook helemaal niks van de transfersom voor Strootman, he?

Kan Poch wel begrijpen.
Capoue kan je ook Bentaleb (ligt eraan wie er verkocht wordt) neerzetten.
We hebben dan eindelijk wat meer evenwicht in de selectie.

Lloris
Walker
Musacchio
Vertonghen
Davies
Schneiderlin
Capoue
Lamela
Eriksen
Depay
Bony
5 augustus 2014 om 15:16

Waarom Bony? Je hebt Adebayor en Soldado die een goede voorbereiding heeft gespeeld. Als je nog een nieuwe spits zou halen kan je Kane ook wegggooien, omdat die vrijwel geen minuten zal maken.

5 augustus 2014 om 15:31

Dat moet je niet aan mij vragen ik geef enkel maar aan hoe ik denk dat Poch wil gaan spelen. Ze hebben bij de Swans een aardig bod neergelegd. Ade is erg duur qua salaris dus ik denk dat ze die gaan verkopen.

Het zal toch niet waar zijn.

Gelukkig staat het op voetbalzone ga ik van hun uit is het niets of niks zeggend. VZ heeft titels die nergens op slaan. Columns die van een andere site weg gehaald word maar nooit zijn hun diegene die met werkelijk het eerste goede nieuws naar buiten brengt.

Dus hopelijk is dit een columpje zoals altijd van VZ

5 augustus 2014 om 15:33

Zie je die aanhalingstekens om de titel?

Te weinig. Met zulke talenten moet je gewoon gigantisch lang je poot stijf houden, want interesse blijft er toch wel. Gelukkig kan Brands goed verkopen (in tegenstelling tot kopen).

Mochten ze hem verkopen dan zou ik een talent voor op de linker vleugel halen (of Bakkali moet tot inkeer komen) die het met Boljevic of zo mag uitvechten. Ik zou een gedeelte van het geld liever in mijn verdediging investeren, want dat is pure middelmaat.

ook goed voor Sparta.
en nu moet PSV gelijk Bakkali basisplaats geven en contract verlengen. Kunnen ze hem over 2 jaar ook verkopen. Prijs voor Defour zal niet gauw zakken als Psv dit soort bedragen gaat ontvangen.

5 augustus 2014 om 15:23

Bakkali en PSV is over en uit, dat komt niet meer goed.

Dat is een erg hoog bedrag. Veel meer zal je toch niet krijgen als Nederlandse club zijnde.

Op basis waarvan zou deze speler zoveel geld moeten kosten? Alles boven de 8 miljoen is een grote gok. Ik heb hem nog niet echt constant gezien

Deze jongen kan een grote worden! Met wat geluk kunnen ze meer geld voor hem vangen en wat versterkingen halen

25 miljoen aanhouden en dan op 22 miljoen uitkomen en zeker een doorverkoop clausule erin laten zetten!

Vervolgens van het geld Ola John een jaar huren met optie tot koop die een goed verleden met Luuk de Jong had.
Daarbij is er dan geld om Mokotjo te halen voor extra versteviging op het middenveld.
Verder kan er dan ook ruimte gemaakt worden voor een extra LCV en Lv

Ritzmaaier concurent voor Schaars
Hiljemark concurrent voor Mokotjo
Maher concurrent voor Wijnaldum
Jozefzoon voor Narsingh
Locadia voor de Jong

Zoet
Arias
Bruma
Aankoop
Willems
Mokotjo
Schaars
Narsingh
Wijnaldum
John
De Jong
5 augustus 2014 om 19:30

Ik kan mij wel vinden in jou stukje. Alleen hoop ik niet dat Depay weg gaat. Heb een seizoenskaart voor dit seizoen en ik kom voor de club PSV maar als het om de spelers gaat ben ik een hele grote fan van Depay. Voor mij is hij van alle voetballers op de wereld mijn favoriet samen met Robben. Het gaat om het totale plaatje wat mij aanspreekt en voor voetballers als Depay kom je naar het stadion.

goeie speler voor arsenal als cazorla vertrekt vindt hem wel een iets beter talent dan AOC

5 augustus 2014 om 17:54

Huh? Ik vind Ox in alles beter en verder dan Depay. Geweldig talent en verwacht veel van hem dit seizoen.

5 augustus 2014 om 21:09

gast ben een real fan maar ook een arsenal fan maar ben gewoon eerlijk ik denk dat depay gewoon beter is dan AOX en denk niet dat hij zijn vorm gaat terug vinden

19 miljoen is een gigantisch bedrag natuurlijk, maar kan PSV nog net over twijfelen. Als het bod in 19 miljoen Gbp, een kleine 24 miljoen EUR zou zijn, dan is het absoluut niet te weigeren door Psv. Alles boven de 20 miljoen is voor alle eredivisieclubs, zonder uitzondering, gewoonweg niet af te slaan.

19 miljoen is een prima bedrag voor de huidige Depay. PSV zou er echter verstandig aan doen hem nog wat langer te laten rijpen in Eindhoven, dan zou hij wel eens voor Suarez-achtige bedragen een transfer kunnen gaan maken in de volgende transferzomer.
Persoonlijk hoop ik ook dat hij blijft, omdat het een flinke aderlating voor PSV zou zijn en de Eredivisie al een grote uitstroom van talenten heeft gezien tot dusver. Er mag best wat over blijven om van te genieten komend seizoen.

Luke shaw en herrera lallana.
Zijn spelers die voor veel meer verkocht zijn maar exht niet beter.
Ik zie in depay een soort sterling.
En zie sterling ook niet voor minder dan 40 weggaan.

5 augustus 2014 om 21:07

maar denk dat sterling en depay wel even goed zijn ongeveer maar depay is wel fysiek sterker en heeft een beter schot en denk wel dat ze even techniesch zijn maar depay is wel sneller

Als ze nu al met 19 mln als openingsbod komen, moet er (veel) meer inzitten.
Ik hoop dat ie blijft en zich kan bewijzen als volwaardige eerste elftalspeler, want het klinkt misschien gek, dat is ie nog niet helemaal. (denk niet alleen aan de wedstrijden waarin hij excelleerde, maar ook de wedstrijden waarin ook hij door de ondergrens zakte) Blijf nog maar een jaar bij de onzen!

Maar als de prijs boven de 25 mln raakt, dan moet PSV serieus gaan nadenken ... dat is 2 CL deelnames in geld .... maar kampioen worden is nog veel leuker met daarbij terug winnen van prestige en reputatie is ook erg veel waard. Maar goed, misschien sta ik daar iets te naïef in.

Kunnen ze voor Defour ook wel 1,5 mln extra bieden.

Of 19 miljoen en nog een jaar huren zou ook prima zijn. Je kan dan en Defour halen en nog 2 verdedigers en je hebt nog een jaar lang plezier van Depay. Volgend jaar is hij rijp voor de top!

Ben ik de enige die dit veel te veel vind?

al met al heeft depay een redelijk seizoen gehad in de eredivisie met mooie doelpunten maar om dan een prijskaartje van 20miljoen om zijn nek te hangen? laat hem nog maar is 2 jaar in de eredivisie spelen kijken of zijn rendement omhoog zal gaan, want van je bent voortaan na 2 goeie invalbeurten al gvd 20miljoen waards gaat letterlijk nergens meer over.

5 augustus 2014 om 15:57

Depay heeft het moeten doen met een behoorlijk krakkemikkig team. Daarmee haal je nu eenmaal niet je topniveau.
Zelfde verhaal als met Strootman het jaar daarvoor. Moet je doorheen kijken.

19 Miljoen voor Depay?? Strik erom en op de waterfiets naar Engeland brengen. Prima speler toptalent

5 augustus 2014 om 15:55

Strik erom?
Als je het over Wijnaldum had, misschien..

Gewoon de lat op 25 mil zetten..

Tadic,pelle,promes en nu Depay

Who's next?

5 augustus 2014 om 18:53

Je vergeet De Jong, De Vrij, Janmaat en BMI

Psv moet hier 25 uit kunnen halen maar als dat niet lukt is 19 miljoen gewoon een erg goed bod dat ze moeten accepteren, misschien kunnen ze kostic dan van groningen halen als vervanger.

Ik weet wel dat Depay er veel meer aan heeft om naar een club te gaan waar betere en ervaren spelers spelen als bij PSV. Je zag in Brazilië hoe hij zich aan dat soort lui kan op trekken. Of spurs daar de juiste club voor is betwijfel ik.

Het is veel geld, maar de spelers waarvan het de afgelopen jaren de moeite waard was om naar de eredivisie te kijken, zijn m dadaleijk allemaal pleite...

En daar gaat de kans op een goed seizoen. Fuck my life

Vind 19 miljoen helemaal geen waanzinnig bod. Helemaal niet verkeerd, en natuurlijk een bod om zeer serieus te overwegen. Maar ook niet extreem of zo, ik heb de afgelopen weken wel transfers gezien van mindere spelers voor hogere bedragen. Zou 30 vragen om dan op 23 uit te komen of zo.

Hopelijk gaat hij niet naar Tottenham, die lijken namelijk vooral qua aanvallers het ene seizoen dit te willen en het seizoen erop weer iets compleet anders.

HIj hoeft niet weg en kan nog zeker het een en ander leren in de Eredivisie. Deze jongen speelt pas 1 seizoen echt in de basis. Of Tottenham moet een stuk meer bieden gezien het goede spel op het WK en afgelopen seizoen..

Als Depay slim is blijft hij gewoon bij Psv.

Voetbalwalhalla van europa? het regend daar 9 van de 10 keer en zo mooi is Engeland niet. Spanje is het voetbalwalhalla van europa.

5 augustus 2014 om 16:14

Daarom heet het ook voetbalwalhalla en niet vakantiewalhalla.

5 augustus 2014 om 18:54

Haha wat heeft het weer met voetbal te maken.... Het gaat meer om de supporters en clubs.

5 augustus 2014 om 20:24

de supporters in Spanje zijn zeker niet minder dan in Engeland.

5 augustus 2014 om 20:28

Ik denk zelf van wel...

Ik vind 19 mil. echt te weinig. Als ze hem echt willen hebben dan moeten ze er maar ook echt voor betalen, 25 mil. In nederland worden vaak goede spelers voor 15-20 mil. verkocht en 2 jaar later zijn ze het dubbele waard. We staan als nederland bekend als een goed opleidings land, laat ze in het buitenland daarvoor dan maar betalen!

Niet doen Memphis. Gewoon jaartje bij PSV blijven. Waarom willen zij n buitenspelert ze hebben al chadli en lamela


5 augustus 2014 om 16:50

Lamela zit voornamelijk op de bank en chadli is ook niet bijzonder, dus ik vind het een goede stap voor hem

20 miljoen en een mooie doorverkooppercentage, hebben we er later ook nog wat aan

Manu haal deze nieuwe Nederlandse Christiano nou gewoon. Memphis heeft serieus alles in zich om wereldtop te worden in 2/3 jaar.

19 miljoen is een goed bod voor een eredivisie club. ik denk dat psv de prijs wel kan opdrijven tot ongeveer 23miljoen. vooral omdat depay zeer geliefd is bij veel topclub mede door dit wk waar depay goed heeft gepresteerd. voor tottenham is depay ook zeker een goede aanwinst aangezien ze nu niet echt een top aanval hebben vind ik. aangezien psv ook niet echt de sterkste verdediging heeft kunnen ze hun team ook weer goed versterken met ruim 19 miljoen. dus het is zeker een goeie deal voor beide clubs waavan ze beide kunnen proviteren.

Als Ajacied,

Lekker hoog inzetten.. 30 milj ofzo. Bijten ze? Dan heb je een megadeal. Doen ze t niet? Heb je nog steeds je mega speler!

Ik zou balen als Depay nu al verkocht wordt. Ik had echt gerekend op nog 1 seizoen bij Psv
Aan de andere kant beter nu dan op de laatste dag van het transferwindow.
En.... als dit doorgaat neemt Porto en die investeringsmaatschappijen dat afdingen op Defour ook niet meer serieus natuurlijk: 'oo we hebben geen geld, we zijn zo arm, mag er alstublieft nog een tientje af' werkt niet meer als je net 19 mio hebt binnen geharkt.

19 miljoen is dus het openingsbod. Daar moet je toch wel 22 á 23 miljoen uit kunnen slepen. Zou het heel jammer vinden als hij vertrekt maar voor meer dan 20 miljoen is hij gewoon niet houdbaar. Gun hem de stap ook wel. Als vervanger kan je dan Kostic halen waarmee je De Jong perfect kan bedienen + dat je dikke winst hebt gemaakt, en dus geld hebt voor bv. Defour of een centrale verdediger.

Depay liet het op het WK al doorschemeren dat hij graag met grote spelers traint. Ook had hij heel erg een klik met Van Persie, Robben en Sneijder. Ik denk dat wanneer deze Interesse serieus is, PSV op zeer korte termijn afscheid gaat nemen van Depay. Zou wel zonde zijn, want zou hem graag nog een jaartje in de Eredivisie willen zien.

Depay wil toch alleen naar een topclub? Een club die altijd buiten de top 5 van de premier league valt zou ik niet onder de topclubs laten vallen. Gewoon nog n jaartje psv en dan naar united gaan. Echte topclub die een speler als depay wel kan gebruikem.

5 augustus 2014 om 18:28

Manu is afgelopen seizoen ook buiten de Top 5 gevallen.....

En ach, Depay is gewend om niet voor het kampioenschap te spelen...

On; Een schitterend bedrag voor PSv en voor Depay een geweldige kans !

5 augustus 2014 om 18:36

Moeilijk he, lezen? Altijd buiten de top 5. Hoelang is het geleden dat United buiten de top 5 heeft gestaan? Hoeveel Premier League titels heeft Tottenham? Juist.
Tottenham heeft geen historie, is een club die spelers aankoopt zonder dat er een gedachte achter zit. Kijk maar naar Chadli, die mag nu weer weg, was een van de beste spelers van de Eredivisie.
En die tweede reactie is weer zo kinderachtig, daar ga ik niet eens op in.
19 miljoen is te weinig. Voor minder dan 25 niet laten gaan.

5 augustus 2014 om 18:37

bogarde
Tijdens het posten van dit enorm grappig berichtje heb je vast een beetje zitten gniffelen .(toch geen doekje nodig gehad hoop ik?)

Manu is de absolute top in engeland natuurlijk .
De spurs is dat niet en zal dat ook niet worden .
En nee het is geen schitterend bedrag simpelweg omdat het bod veel te laag is
Dus geen geweldige kans voor psv en depay hoe graag je hem ook ziet vertrekken.

waanzinnig is het niet hoor met de prijzen van tegenwoordig, als psv zijnde gewoon 25-30 miljoen vragen en voor zo'n bedrag ook verkopen, 19 miljoen is mooi maar meer is fijner natuurlijk!

Ik vind het een redelijk eerlijk bedrag eigenlijk, in ieder geval een goed bod. PSV heeft natuurlijk wel het recht om er meer uit te slepen mochten ze dat willen, dat doet Levy bij ons ook als de beste.

Depay kan erg goed worden denk ik onder Pochettino, het is een trainer die jonge jongens erg goed maakt.

Coys!

Psv moet meer geld eruit trekken hij is beter als die portogezen en is jonger. Al verkoopt psv hem hoop ik dat balazs dzsudack terugkomt

19 miljoen is belachelijk laag, lekker voor 45 miljoen verkopen, wij worden echt het lachertje van Europa dat wij onze beste spelers bijna gratis wegdoen. 19 miljoen,waar haalt de Spurs het lef vandaan.. Wij laten ons dan weer altijd ringeloren! Vind je het gek, die lachen ze ziek om die lage bedragen die ze bijna gratis kennen ophalen.

5 augustus 2014 om 18:15

Precies als ze voor bale 100 miljoen kregen! Zou depay op ze minst voor 30 miljoen verkocht moeten worden!

Zo ie zo niet op eerste bod ingaan.
Dan maak je jezelf belachelijk.
Rond de 25-30 miljoen vragen.

Ik ben benieuwd als Depay weg gaat als Bakkali dan wel wil bijtekenen. Kunnen we wel zeggen weg ermee maar het blijft een groot talent. Zou toch mooi zijn als we hem als vervanger kunnen gebruiken.

Als de clubs eruit komen, dan moet Depay zeker gaan voor deze kans !

De Spurs is een prachtige club, dat meedoet om de bovenste plaatsen in Engeland. Hier in Nederland zou het met zijn onevenwichtig team weer een seizoen tobben worden.

En bij een verkoop van Depay zal een ieder Bakkali weer in de armen sluiten. Zo bekrompen is het voetbalwereldje wel. En anders kan Groningen zich schrap zetten voor Kostic (5 was niet voldoende; dus Nijland en co zullen wel inzetten rond de 10 miljoen)

5 augustus 2014 om 18:31

Mag ik die glazen bol van je ook een keer lenen?

De clubs komen er met dit bod niet uit kan ik je al vast vertellen.
Bakkali wordt nooit meer in de armen gesloten en kostic gaat het ook niet worden.

Ik had van jouw wel wat beters verwacht.

5 augustus 2014 om 18:32

Dan nog is PSV klaar met hem,wat er ook gebeurt, deze rotte appel moet weg gaan, lekker naar het buitenland vertrekken.

De engelse ploegen vragen veel geld dus kunnen wij als nederlanders ook doen

Hopelijk blijft hij nog een jaartje. Anders hoop ik dat PSV een tegenbod doet van het dubbele bedrag. Lekker hoog inzetten. Depay is toch wel het grootste talent dat in Nederland voetbalt.

Mensen slaan nu echt volledig door met 30mln etc. Man 19mln voor nederlandse begrippen is ongelovelijk veel ik zou zeggen meteen doen. Als je al kijkt voor wat voor prijzen de verdedigers(!) van Feyenoord voor weggaan (ja ik weet dat het met positie etc te maken heeft) dan is 19mln een heerlijke prijs voor Psv.

5 augustus 2014 om 19:07

19 miljoen was ongelooflijk veel voor een beperkte draver als Ryan Babel.
Voor Depay is het een spotprijs.

5 augustus 2014 om 19:14

Spotprijs? Je weet wel dat we het over Depay hebben 1 van de beste talenten(!) uit Nederland? Hoeveel wil je er dan voor hebben? Het is absoluut een pareltje maar meer dan 19mln? waar hebben we het over.

5 augustus 2014 om 19:18

Als David Luiz al 50 miljoen kost, waarom Depay voor een lachwekkende prijs wegdoen..

5 augustus 2014 om 19:44

Brands had al weken geleden aangekondigd dat er voor minder dan 20 miljoen sowieso al niet te praten viel. En terecht.
Depay gaat een wereldtopper worden. Het wordt hoog tijd dat de Nederlandse clubs zich niet meer met een tiental miljoen in het riet laten sturen.

6 augustus 2014 om 04:46

Brands heeft de techniek van het verkopen onder de knie, v geel totaal niet.
Brands laat depay pas de deur uit gaan voor een totaal bedrag van drie van de vier v geel verkopen bij elkaar opgeteld.

Voor minder dan 25 moeten ze hem echt niet wegdoen. Depay kan een hele goeie speler worden. Hij heeft het talent en de juiste instelling.

Gewoon doen. Hij is met zijn contract van 3 jaar ongeveer 3 miljoen waard. Als je dan meer dan 6 keer zoveel kunt krijgen, dan doe je een goede zaak.

Mooi zaak voor Psv, zo kan de schuldgraad dalen van 73,6 miljoen naar 54,6 miljoen.

Maar PSV kennende zullen ze dit aanbod van 19 miljoen weigeren, ze zullen 25 of 30 miljoen willen. Waarna de transfer afspringt en dan zit je verveeld met een huilende Depay in je kern.

5 augustus 2014 om 19:55

Blijf je nou in elk topic maar zeuren over de hoge schuld van Psv? Die ze niet eens hebben ook. Hou eens op met dat provocerende gedrag!

5 augustus 2014 om 21:28

S_d_k,

Waarom ontken je eigenlijk dat die schuld er is? Schaam je je er voor of zo?

Het is niet waar? Wil je zeggen dat de accountants van PSV het jaarverslag hebben vervalst? Hoeveel bedraagt de schuld dan volgens je?

Je kan hier het jaarverslag downloaden:

http://www.psv.nl/Club-Historie/Jaarverslag.htm

En op pagina 23 kan je lezen dat de schulden op korte termijn 42 miljoen bedragen. De schulden op lange termijn tikken dan weer af op 31,6 miljoen.

5 augustus 2014 om 20:17

Daar heb je haar ook weer met haar schuldgraad.

"hij is met zijn contract van 3 jaar 3 miljoen waard..........

Tja wat moet je daar nou voor zinnigs op zeggen?

Belgische standaard?
Je hebt je in korte tijd wel laten zien hier.
Helaas voor jouw niet van de slimste kant

Goal tja wat moeten we ermee??
Er wordt geen enkele bronvermelding gegeven In de engelse pers is er nog niets van bekend , ed bericht er niet over ,internationale sites melden er niks over en eigenlijk is het alleen goal die het roept.

Dus misschien is het van vz niet zo verstandig om deze kreet over te nemen.

Tot 31 augustus zal het geroddel voortduren rondom Mempis maar 19 miljoen daarvoor laat brands hem niet gaan.

ik hoop voor hem en tegelijkertijd voor psv dat psv hem nog een jaartje kan huren..maar wanneer het over zo'n bedrag gaat wordt het lastig verhaal..

Wat een WK wel allemaal niet los kan krijgen. Ook bij psv liet die goede dingen zien afgelopen seizoen. Psv moet hoog inzetten. 40 miljoen ofzo. Laat ze maar flink betalen! Van de andere kant zou t zwaar klote zijn als depay vertrekt. Alweer een speler doe de eredivisie wss verlaat. De eredivisie begint onderhand t niveau van Schotland, Bulgarije en Polen te krijgen pff.

Is hij dan zo goed? Is echt geen wereldtalent. Omdat ie goals op het wk heeft gemaakt is het gelijk een topper. Laat hem eerst maar het team op sleeptouw nemen en ze naar het kampioenschap brengen of europa. Dan praten we verder.

Ik heb hele hoge verwachtingen van Depay. Als ze hem verkopen dan zeker met een hoog doorverkooppercentage want vroeg of laat komt een achterlijke club 50 miljoen neerleggen. Dat is voor een topspeler tegenwoordig, hoe maf is de wereld, heel normaal. Schandalig eigenlijk.

Of het bericht waar is weet ik niet maar het zou me zeker niet verbazen als hij binnen een maand nog wordt verkocht.

Gewoon lekker meer vragen ik weet zeker dat The Spurs wel wat hoger in zetten denk dat ze dan zo'n 23 of 25 miljoen willen neertellen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren