Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Huntelaar wil afsluiten bij Ajax: 'Mijn droomclub'

Laatste update:

Klaas-Jan Huntelaar denkt erover na zijn carrière af te sluiten bij Ajax. De 29-jarige spits staat nog tot medio 2015 onder contract bij Schalke 04, heeft het daar naar zijn zin, maar hoopt vurig nog eens het roodwitte tenue van de Nederlandse titelverdediger om zijn schouders te kunnen dragen. “Mijn droomclub was voor mij altijd al Ajax”, zegt hij in gesprek met Die Welt.

/

De 59-voudig Oranje-international (34 doelpunten) speelde tussen 2006 en 2008 ook al in Amsterdam. Toen kwam Huntelaar tot 76 doelpunten in 92 wedstrijden waarna hij een transfer verdiende naar Real Madrid. Nadien speelde de Achterhoeker ook nog voor AC Milan, maar doordat hij daar niet echt overtuigde, zeggen critici dat Huntelaar niet geslaagd is in de absolute top.

Huntelaar is het daar ‘deels’ mee eens. “Bij Real stond ik van de 25 wedstrijden dertien keer in de basis. Een basisspeler. Toen de club Cristiano Ronaldo en Karim Benzema kocht, ben ik vertrokken”, zegt Huntelaar, die momenteel Europees topscorer aller tijden is bij Schalke. “Bij Milan was ik slechts een Joker en dat beviel me niet. Voor mij is spelen belangrijk. Als je met een topclub als wisselspeler iets wint, heb je niet het gevoel een aandeel in het succes te hebben gehad.”

/

In Gelsenkirchen is Huntelaar wel verzekerd van een basisplaats en hij scoorde er tot dusver aan de lopende band. Door zijn aflopende verbintenis werd hij recentelijk gelinkt aan clubs als Arsenal en Liverpool, maar hij tekende eind december toch bij in de Veltins Arena. “Ik heb mijzelf afgevraagd of ik bij Schalke wilde blijven of naar Engeland wilde gaan. Ik had meerdere aanbiedingen op zak, maar ik heb uiteindelijk met geen één club onderhandeld. Bij Schalke hebben ik en mijn familie alles.”

Met Huub Stevens werkt Huntelaar echter niet meer samen. De Limburger werd medio december ontslagen door die Königsblauen na een slechte serie. Huntelaar was het niet met die beslissing eens. “Een trainersontslag is altijd onterecht”, zegt hij in de Duitse krant. “Het was niet alleen Huubs schuld, maar van ons allemaal. Ik had een goede band met hem en vind het jammer. Hij heeft ons naar de Champions League geloodst. Misschien komt hij in een andere functie terug bij Schalke, dat zou ik erg leuk vinden.”

Speelt Klaas-Jan Huntelaar ooit weer voor Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik weet het nog zo net niet of Huntelaar ooit terug komt; als Arsenal(of andere Pl)club hem echt gaat halen, is hij daarna denk ik te oud en te traag voor het niveau van Ajax...

14 januari 2013 om 23:02

Dat denk ik juist niet. Huntelaar heeft het nooit van zijn snelheid moeten hebben, maar meer van zijn killer instinct, kopkracht en slimmigheid. Dat gaat allemaal niet zo verloren met de jaren.

14 januari 2013 om 23:10

Inderdaad. Denk dat Huntelaar, als hij natuurlijk wel enigzins fit blijft, nog wel tot z'n 36/37ste een uitstekende speler kan zijn voor Ajax.

Zou mooi zijn als hij weer terugkeert! Is natuurlijk een klassespits!

14 januari 2013 om 23:23

Ik denk dat jij de Huntelaar uit de eredivisie niet kunt herinneren. Dat was een totaal andere speler dan hij nu is. Hij had in de eredivisie echt prachtige goals en passeerde ik makkelijk een mannetje. Hij was in die tijd iig een stuk atletischer.

Maar je hebt gelijk, tegenwoordig is het meer de man die op zijn kansjes wacht en die gaan meestal lang mee.

14 januari 2013 om 23:25

36,37 is wel heel erg ruim hoor, Ajax is geen niveau FC Volendam (met alle respect voor Volendam xd). Ik zou zeggen 33,34. Mooi dat deze jongen toch ook zijn verbondenheid met Ajax laat doorschemeren en ik hoop dat we hem ooit weer gaan zien

14 januari 2013 om 23:53

Scholes en Giggs kunnen ook altijd nog mee met Man Utd en die zijn de 33 ook al een tijdje voorbij. Zou wel mooi zijn al kwam hij terug

15 januari 2013 om 00:35

Denk ook dat Huntelaar daarom nog lang mee kan. Misschien een beetje oppervlakkig maar hij heeft ook nog steeds een jong koppie.

15 januari 2013 om 00:50

Dan gaat Robben komend seizoen stoppen.

15 januari 2013 om 01:02

Een jong koppie?? Als we daar van opaan konden

Er is nu simpelweg nog niets van te zeggen, of Huntelaar nog een aanwinst is voor Ajax op z'n 33e.

Vaak zijn spitsen een stuk minder op die leeftijd (denk aan Kluivert) maar je hebt ook voorbeelden als Larsson, Sheringham of Zola.
Zoals mijn opa zou zeggen: Da's koffiedik kijken

15 januari 2013 om 01:04

Dit wilde ik net zeggen, Huntelaar is nooit snel geweest. Kijk naar Pipo Inzaghi, zelfde verhaal. Goed kunnen afmaken en vaak op de juiste plek staan, dan kun je best door tot je 34,35e

15 januari 2013 om 06:08

Ga je nu echt Scholes en Giggs vergelijken met Kjh?? Scholes en Giggs zijn spelers met zo'n verregaande techniek en inzicht dat die op hun 50e nog een betere passing in de voeten hebben dan de meerderheid van de prof voetballers.

15 januari 2013 om 09:35

Lekker voor ze dat ze tot hun 50ste bovengemiddeld kunnen passen. Als ze met een rolator lopen hebben ze daar ook niks aan.
De vergelijking is niet accuraat, Inzaghi had beter gepast maar je reactie slaat nergens op.

15 januari 2013 om 10:01

Maar........werden wij met zijn allen niet moe, van spelers die zeiden af te willen sluiten bij hun Nederlandse club?

Dat is toch echt wat ik hier allemaal gelezen heb, het laatste half jaar.

15 januari 2013 om 11:49

Denk ook dat het een kwestie is van training en vooral mentale weerbaarheid. Want stel je bent 33 als Huntelaar zijnde en je komt bij Ajax en je scoort een paar wedstrijden niet en de media maakt je af ''te oud blabla'' dan kan dat zeker in het (jonge :P ) koppie gaan zitten.

15 januari 2013 om 21:52

Gio69; Ik ben het met je eens dat Huntelaar in de Eredivisie mooie goals heeft gemaakt. Maar hij stond toen ook al niet bekend om z'n passeeractie, dat heeft ie nog nooit gehad namelijk. Is gewoon een zeer goeie afmaker, waarvan we er in Nederland op dit moment geen andere hebben.

14 januari 2013 om 23:10

Ik verwacht niet dat na Schalke een premier league club voor hem in de markt is, waar hijzelf ook daadwerkelijk heen wilt. Als hij over 2, 3 jaar naar ajax komt heeft hij het vermogen nog wel denk ik.

14 januari 2013 om 23:13

Zijn eigenlijke droomclub was Agovv, alleen is die Failliet verklaard

14 januari 2013 om 23:20

Euh nee.. PSV gaf hem geen speeltijd, dus Agovv moest hij wel nemen. Geen droomclub voor hem, maar was toen wel zijn redding.

Contract uitdienen en dan ben je misschien nog wel van nut! Zou in ieder geval mooi gebaar van Klaas zijn!

14 januari 2013 om 23:07

Over andere half jaar, komt die al terug samen met Rafael. Geweldig toch dan?

14 januari 2013 om 23:14

Samen met Heitinga, dan heb je in elke linie een oudgediende met Europese ervaring en een groot aantal interlands. Prachtig om dat dan te combineren met jeugdspelers die er nu aan komen en de al wat verder ontwikkelde spelers.

Mijn (droom)opstelling voor over 2 jaar

Stekeleburg
Van Rhijn
Heitinga
Denswil
Dijks
De Jong(?)
Boccara
Vd Vaart
Lukoki
Huntelaar
Fischer
14 januari 2013 om 23:26

Mooie opstelling! Misschien Lukoki vervangen door Andersen ofzo, zou ook wel heel mooi zijn. Lijkt mij zo een groter talent dan dat Lukoki is/was. verder kan je met deze opstelling zeker wat bereiken op Europees niveau. Kwartfinale zou dan wel haalbaar moeten zijn

14 januari 2013 om 23:28

Droom en Utopie.
Van Rhijn en Fisscher zullen echt dan de stap maken of al gemaakt hebben (mits ze zo doorgaan) Heitinga heb ik liever nu, dan kan hij over anderhalf jaar door Veltman worden ingevuld(na een verhuurperiode?). Huntelaar en Steek zijn in ieder geval allebei welkom hoewel ik voor stekelenburg zelf hoop dat hij over 1,5 jaar nog lekker in de subtop van Europa de ballen uit de bovenhoek haalt. Laat Vermeer maar zijn carriere bij Ajax doorbrengen en uitgroeien tot een grote held.

14 januari 2013 om 23:42

N de Jong, van der Vaart, Sneijder, Maduro, Heitinga, Huntelaar, Urby, Suarez terug:

Cilissen
van Rhijn
Maduro
Heitinga
Urby
Sneijder
N de Jong
vd Vaart
Suarez
Huntelaar
Boerrigter
15 januari 2013 om 00:24

@ansjo
Laat Zlatan ook maar terugkomen

15 januari 2013 om 07:43

zou wel geweldig zijn maar denk niet dat dit realistisch is. Is trouwens ook tegen ajax in. zag weinig jeugd

15 januari 2013 om 09:29

Allemaal mooi, maar realiseren we ons nog dat we met deze spelers geen kampioen werden? Herriner de 0-2 bij Willem II laatste speeldag enz. Onbegrijpelijk als je ze nu ziet rondballen in Europa!

14 januari 2013 om 23:50

Het zou geweldig zijn wanneer Huntelaar terugkeert naar Amsterdam. Een van de beste afmakers ter wereld, leider op het veld en een geliefd persoon binnen de club. Klinkt echt goed om dit soort uitspraken te horen uit zijn mond.

Met zijn manier van spelen zie ik hem ook nog van waarde zijn. Ik heb natuurlijk geen glazen bol, weet niet of hij fit blijft de komende jaren maar het lijkt me logisch dat zijn speelstijl minder kracht kost dan die van bijvoorbeeld Kuyt. Die moet het hebben van het werken, sleuren en sjouwen. Huntelaar van het positioneel sterk staan en het pure afmaken. Een speelstijl die in mijn ogen minder kracht kost en langer vol te houden is.

Dit is een voorbeeld van zo'n speler waar De Boer het laatst over had. Leiders á la Rijkaard die na een eerdere periode bij Ajax er weer op latere leeftijd terugkeren en nog daadwerkelijk iets toevoegen. Op die manier ontstaat een mix tussen jonge talenten en een paar ervaren spelers die sturing geven op het veld. Dat is het ideaalplaatje!

Nou Klaas, na je contract in 2015 transfervrij naar Ajax komen, klinkt ideaal!

15 januari 2013 om 09:12

Ideaal zou het natuurlijk alleen zijn als we niet toevallig net dan daar 2 geweldige talenten hebben staan. Want wat nou als Hoesen en Sigi zich wel geweldig ontwikkelen en dan nog bij Ajax spelen of er een geweldige jeugd spits bij komt ?

15 januari 2013 om 12:34

Sigi is helemaal geen geweldig talent, heeft nog niets gepresteerd bij Ajax. Hij heeft nog niet eens 3 goeie wedstrijden op rij gespeeld. Ik ben echt teleurgesteld. Ben bang dat Verbeek ook gelijk krijgt dat Sigi het top niveau niet aan kan.

15 januari 2013 om 12:40

Sterker nog patrickstern, als Hoessen een jaartje echt goed gaat spelen dan is hij al weer weg. Wat betreft Sigi ben ik met egghead eens. Laat deze jongen eerst maar een aantal goede maanden fit zijn, dan praten we verder.

KJH is meer dan welkom.

15 januari 2013 om 12:48

Onzin Egghead

Sigi is voetballend gezien zeker wel een talent echter heeft het er momenteel alle schijn van dat hij te blesure gevoelig is.
Maar ik bedoel meer het is nu nog koffiedik kijken wie er 2015 bij Ajax onder contract staan in de spits en of Huntelaar op dat moment een welkome aanvulling zal zijn.
Qua voetballer zeker wel maar doel meer op of hij dan geen talenten in de weg staat.
Er loopt ook een hele goede spits rond in de B! en dan heb je ook nog van Kessel.

En begrijp me niet verkeerd hoor Huntelaar is echt 1 van me favorieten maar sta wel volledig achter het Ajax beleid.

Oke maar nu eerst presteren bij Schalke wat je al een tijdje niet meer doet..

14 januari 2013 om 23:29

Minder doet is denk ik beter gezegd. Vorig jaar was hij top maar ook dit jaar niet onverdienstelijk. Echter heeft hij vorig jaar dus laten zien dat hij beter kan (mist Raul)

14 januari 2013 om 23:34

Dit seizoen pas 10 goals gemaakt, dat kan je moeilijk goed noemen.

15 januari 2013 om 02:22

Wat is dat nu weer voor onzin!! 1e seizoenshelft 10 doelpunten. Als ie dat in de 2e ook doet staat ie gewoon op 20. Hoe kan je dat in hemelsnaam niet goed noemen. Bullshit eerste klas man!

15 januari 2013 om 07:52

5 in de competitie dan kom je dus gemiddeld op 10 goals uit. Dat is toch veel te weinig als je spits van Schalke bent man..

15 januari 2013 om 09:21

Wat wil je dan als Schalke als team niet meer draait en hij een geweldige speler naast hem mist? Het totaal is inderdaad niet goed, maar het is nou ook weer niet zo dat Schalke zoveel scoort als vorig seizoen. Sterker nog, ze scoren er nog geen twee per wedstrijd en dan is het ook voor een spits als Huntelaar moeilijk om er altijd één in te prikken.

Goh hebben we weer zo'n figuur. Eerst zien, dan geloven.

14 januari 2013 om 23:29

Willen is iets anders dan doen.
Kuyt zei dat hij het ging doen, Huntelaar zegt dat hij het wil doen.

Dit zie ik wel zitten. De Hunter zal altijd een neusje voor de goal hebben.

Zeg dat nou nieeeeeet. Nu stel je mensen alleen maar teleur als het niet lukt, wat best het geval kan zijn.

14 januari 2013 om 23:39

Mwoah ik geloof Huntelaar wel eigenlijk. Die is zo recht voor zijn raap. En als het niet gebeurd dan zegt ie volgens ook heel simpel en eerlijk waarom ie het toch niet deed zonder een heel lulverhaal op te hangen. Zijn contract loopt over 2.5 jaar af. Zo dicht is 2015 namelijk al.

15 januari 2013 om 12:49

@ansjo
Het gaat erom dat je maar beter niet te veel kunt roepen want je ziet het met V. Nistelrooy,
Kuyt, enz. dus nu beloof je dingen die je helemaal niet kunt voorspellen.

15 januari 2013 om 13:24

Dit is wat hij gezegd heeft: Voor mij is het heel erg belangrijk dat mijn gezin zich goed voelt. En hier bij Schalke hebben we alles. Mijn favoriete club blijft echter Ajax. Misschien keer ik er aan het einde van mijn carrière terug.'

Dus erg veel belooft hij sowieso niet maar ik denk eigenlijk wel dat hij terug komt. Eind 2015 is hij 32 en dan kan hij best nog wel wat jaartjes bij Ajax spelen. Sneijder en van der Vaart zie ik dat niet doen. Heitinga komt ook nog wel terug denk ik.

Het lijkt me alleen maar leuk hoor. Als hij toch niet komt tja jammer dan.

Zie het hem na dit contract ook wel doen. Seizoen 2015 2016 bij Ajax terug komend. Hopend dat hij dan nog wat kan toevoegen!

Mooi dat hij dit zegt, maar hoop dan wel ook dat hij dit nakomt hé! Zo veel tegenwoordig die dit soort kreten maken! Maarja, we zullen het zien. Heeft bij Schalke 04 nu zekerheid en het was logisch dat hij niet vertrok. Belangrijke speler, past goed in de Bundesliga (minder in Engeland als je het mij zegt) en zoals hij zelf zegt hebben hij en zijn familie daar alles! Top toch!

Hahah Topper , heb het hem nog gezegd laatst op vakantie ahah

ON: zou mooi zijn als al die toppers terug komen !!

ga dat nou niet liggen roepen. Wordt niet iedereen hier een beetje moe van?
Ik zeg gewoon terugkomen of mond dicht houden!

14 januari 2013 om 23:26

je kent de hele achtergrond van het verhaal niet, dus misschien moet je minder snel oordelen. waarschijnlijk heeft de interviewer hem gevraagd of hij ooit nog is voor Ajax zou willen spelen en heeft hij gezegd dat hem dat wel wat leek. Dat mensen gelijk moeilijk gaan doen over dat spelers dat niet mogen zeggen vind ik vreemd. Niemand kan in de toekomst kijken, ook voetballers niet, hij beloofd niks maar zegt alleen dat ie het hoopt.

Allemaal praatjes maar er zijn maar weinig spelers die hun belofte na komen. Voor mij hoeft het ook niet meestal pakt dat niet goed uit dat oud spelers terug komen. En off-topic waarom staat hier niet op de site gemeld dat PSV dichtbij de overgang van Maher is. Volgens het Eindhovense Dagblad bied PSV nu 9 miljoen.

14 januari 2013 om 23:09

9 miljoen geloof je dat zelf? Heeft PSV nog geld over...

14 januari 2013 om 23:42

Weet ik niet of PSV nog geld heeft maar het stond daarin.

14 januari 2013 om 23:10

als dat waar is dan maak je me nu heel blij. als huntelaar terug komt is dat prima voor ajax want die maakt zn goaltjes altijd wel

Ajax heeft op dit moment wel een speler als Huntelaar nodig want de spitsen die ze momenteel hebben zijn niet van het niveau waar ze na willen streven. Ajax heeft erg vaak matige aanvallers gehaald terwijl ze Lacina Traoré konden halen destijds maar het niet deden.

klinkt allemaal heel mooi, maar ajax is toch echt een club voor het opleiden en doorbreken van jonge spelers geworden, dat terugkeren van oudere spelers geloof ik wel. Soms kan het goed uitpakken, maar ik zie in Huntelaar toch echt geen type Rijkaard, zo iemand die een jong team bij de hand neemt.

Ach, dit is de zoveelste ex Ajacied die roept dat ie graag terug wilt keren. Kan me nog wel talloze uitspraken herinneren waarvan ik geen namen ga noemen die ook hetzelfde zeiden. Natuurlijk ; het zou heel mooi zijn als het gebeurd want Klaas-jan is een echte topspits. In de nog resterende seizoenen kan er nog van alles gebeuren waardoor ie van gedachten kan veranderen. Ik hecht weinig waarde aan zulke uitspraken. We zullen het wel zien tegen die tijd.

14 januari 2013 om 23:00

@thuntelaar,
idd Chivu Maxwell (dacht ik ook) en vdvaart. We zullen zien, dit zijn altijd loze uitspraken helaas!

14 januari 2013 om 23:25

Toch zit hier wel een verschil in met de, door moozz03 genoemde, spelers. Deze spelers zeiden dit namelijk, vlak na hun vertrek, waarbij ze dit in emotie zeggen en een terug keer nog enorm ver weg is. Klaas zegt dit op een realistisch moment, het moment dat hij daadwerkelijk terug kan (en blijkbaar wil) terugkeren, is dichterbij. Ik denk dat deze uitspraak daarom ook wel gemeend is en er niet zomaar uitschiet om de supporters te pleasen.

14 januari 2013 om 23:30

@ajaxaddicted,
daar heb je een goed punt en ik ben het met je eens. Maar aan de andere kant vind Huntelaar zich misschien wel iets te goed en is hij van mening dat hij op 35jarige leeftijd nog een meerwaarde voor Ajax kan zijn, wat natuurlijk niet meer het geval is. Dan is dit wel weer een loze uitspraak!

14 januari 2013 om 23:37

Houd je er wel rekening mee dat 2015 alweer over 2 jaar is? De tijd gaat snel he.

14 januari 2013 om 23:45

@moozz03

Dat zou zeker kunnen, al heb ik niet het gevoel dat Klaas zo in elkaar steekt, hij lijkt me vrij nuchter. (Al kunnen wij dat moeilijk beoordelen van buiten af.) Daarnaast hoeft hij natuurlijk niet op 35-jarige leeftijd terug te keren, zijn contract loopt wel tot 2015, maar hij heeft niet gezegd dat hij kost wat het kost dit contract wil uitzitten. Wie weet kan Ajax Huntelaar, deze of volgende zomer voor een zacht prijsje overkopen van Schalke.

We zullen zien!

Van mij mag hij terugkomen! En dan als ervaren spits en jonkies van Ajax wat leren over het neusje van voor de goal hebben qua positionering en handelingen in situaties.

Ik zou het fantastisch vinden als klaas jan na zijn contract bij schalke terug komt bij Ajax.
Samen met Van der Vaart en Heitinga en je hebt weer een as met ervaring en jonge talenten er om heen. Deze opstelling zie ik me wel voor me.
Voor het seizoen 2015/2016. Dus over 3 jaar. Met de leeftijden achter de spelers. Weet niet precies of het klopt maar zo ongeveer zal het wel kloppen.

Cillissen 27
van Rhijn 23
Heitinga 32
Denswil 22
Boilesen 24
Vd Vaart 32
Boccara 22
Fischer 21
Lukoki 24
Huntelaar 31
Andersen 20
14 januari 2013 om 23:31

anders verpest jij fisher z'n kwaliteiten even door hem links half te zetten

14 januari 2013 om 23:35

Fischer zien veel kenners ook als aanvallende middenvelder dus op dezelfde positie als Eriksen en de Jong. Die opstelling die hij heeft gemaakt is ook met de punt naar achter. Fischer kan aanvallend middenveld spelen en linksbuiten.

14 januari 2013 om 23:40

zal best, maar fisher staat links half in de opstelling

14 januari 2013 om 23:45

Zal best, maar Eriksen is ook een "nummer 10" en staat bij Ajax linkshalf. Dus niet zo zeuren man...

14 januari 2013 om 23:51

De Boer heeft laatst in een interview nog gezegd dat Fischer een mogelijke opvolger kan zijn van Eriksen. Links half kan dan ook prima

14 januari 2013 om 23:56

fisher is van origine geen nummer 10, maja als je denkt dat links half een goede positie is voor fisher dan heb je nog een hoop te leren.

14 januari 2013 om 23:57

Precies, denk ik dus ook. Al vind ik wel dat hij moet werken aan zijn overzicht, want ondanks dat hij aardig wat creativiteit en een goede pass heeft, speelt hij soms te veel met het koppie naar beneden.

Maar dat komt vast goed!

15 januari 2013 om 00:24

Als je de opstelling van Ajax hier zou maken, zou Eriksen linksmidden en De Jong rechtsmidden komen te staan. Dat in theorie ze iets naar voren staan en de mid mid iets naar achter is tacktiek

15 januari 2013 om 02:21

Gast Ajax speelt met 3 middenvelders. 1 verdedigende en 2 aanvallende. In die opstelling staat Bocarra dus verdedigend en Fischer en vd Vaart aanvallend. Zo speelt Ajax nu ook en Fischer kan op die positie spelen. Die opstelling is alleen nniet beschikbaar bij die opstelling editor.

15 januari 2013 om 02:54

dus volgens jou is verdedigen geen taak voor de links en rechts half bij ajax? en staat ajax verdedigend dus met 5 man?
Want aangezien jij het allemaal zo goed weet mag jij mij gaan uitleggen sinds wanneer fisher kan verdedigen... dat kan boerrigter nog beter

15 januari 2013 om 09:43

Nee je hebt helemaal gelijk, we kunnen beter Moisander "linkshalf" (het is gewoon een aanvallende middenvelder, maar blijkbaar kan jij niet inzien dat Ajax met twee aanvallende middenvelders speelt dus noem ik het speciaal voor jou even linkshalf) zetten, want die kan tenminste mee verdedigen. Dat een aanvallende middenvelder vooral moet kunnen aanvallen (verrek, aanvallende middenvelder moet aanvallen) is natuurlijk totaal niet relevant. Dat de Boer heeft aangegeven Fischer als ideale opvolger te zien van "linkshalf" Eriksen blijkbaar ook niet.

15 januari 2013 om 13:28

ja en eriksen kan wel verdedigen, als je het nou echt niet snapt hou dan je mond. Jij begrijpt blijkbaar niet dat je niet met een team kan spelen waarin je 5 spelers hebt die alleen maar kunnen aanvallen en niet kunnen verdedigen, maar dat is volgens jou de tactiek van ajax.

15 januari 2013 om 13:36

Je kan die positie van Eriksen en S de Jong niet meer als half posities noemen. Een paar jaar geleden speelde Ajax met 433 met de punt naar voren dus met een echte nr 10 ala Litmanen en een linie lager een linkshalf en rechtshalf. In de jaren 90 waren dat dus Davids en R de Boer of Witschge en Winter. Maar dat systeem spelen ze dus niet meer. Ze spelen nu zonder nr 10 maar met een verdedigend middenvelder waar dus in de huidige selectie Poulsen of Enoh moeten spelen. En de overige 2 middenvelders zijn dus aanvallende middenvelders geworden maar die staan weer niet zo diep zoals de ouderwetse nr 10 diep stond want dat was in t oude systeem meer een schaduwspits. Daar staan nu normaal gesproken Eriksen en de Jong. Eriksen staat dus op de plek waarvan jij denkt dat het de linkshalf positie is. Wat dus geen linkshalfpositie is maar een aanvallende middenvelder positie waar Fischer dus ook uit de voeten kan. Duidelijk nu?

15 januari 2013 om 13:47

jullie doen alsof ajax 4-1-5 speelt, je hoeft mij echt niet te vertellen hoe ajax speelt, je mag mij wel vertellen hoe ajax volgens jou met 2 aanvallende middenvelders kan spelen (die dus niet verdedigen), terwijl er al 3 aanvallers staan. Wat dus inhoud dat je met 5 aanvallende spelers staat.

Een 32 jarige Huntelaar is ook niet echt van meerwaarde voor Ajax, helemaal als hij nog een mooi salaris gaat eisen.

14 januari 2013 om 23:02

en waarom denk je dat?

32 jaar is een spits echt niet afgeschreven. Helemaal niet omdat Huntelaar niet het type speler is die het van zijn explosiviteit moet hebben

14 januari 2013 om 23:05

Precies. Op een of andere manier zie ik dit ook nog wel gebeuren. Omdat het Huntelaar is, omdat 32 niet extreem oud is voor een pure goaltjesdief (zie inzaghi, zie klose) en omdat hij ook nog een jaar of een half jaar eerder kan worden afgekocht door Ajax als hij waarschijnlijk al tweede spits is bij Schalke waardoor ze hem makkelijker laten gaan.

14 januari 2013 om 23:05

Dat ben ik dan weer niet met je eens. Huntelaar moet het niet van zn snelheid hebben, maar meer van zn instinct en dat gaat niet zomaar weg. In een matige competitie is het nog goed scoren voor hem denk ik.

14 januari 2013 om 23:09

Huntelaar zal het niet voor het geld doen en zal over 3 jaar echt niet fysiek zoveel minder zijn als dat hij nu is, dus hij zal op dat moment nog zeker wel van meerwaarde Kunnen zijn.

14 januari 2013 om 23:34

Ja zoals de anderen al zeggen hier. Hij heeft het nooit van zijn snelheid en explosieve actie moeten hebben vooral van positionering en koelheid. Verder is hij vrij weinig geblesseerd geweest in zijn carriere. Mocht hij op 32e jarige leeftijd terugkeren bij Ajax dan denk ik dat we nog wel 2 a 3 jaar veel plezier zullen beleven van hem. Denk zelf dat hij tot zijn 36e van nut kan zijn al zou op een gegeven moment natuurlijk genoegen moeten nemen met een rol als pinchhitter.

Uiteindelijk niet echt alles uit zijn carrière gehaald vind ikzelf. Heeft scoringsvermogen van een absolute topspits, maar zat altijd ergens waar het er net niet uitkwam behalve bij Schalke en Ajax. Ik had echt gehoopt voor hem op een grotere club in de Premier League zoals een Tottenham Hotspur, Arsenal etc.

15 januari 2013 om 12:30

Schalke is een grotere club dan Arsenal en Tottenham inmiddels. Bundesliga streeft de Premier League ook voorbij kwa niveau. Bovendien is het voor Huntelaar kennelijk belangrijker dat zijn gezin het goed heeft.

Klaas, voor jou is er altijd plek! Wat een fantastische spits.

In 2015 transfervrij terugkeren naar Amsterdam om daar vervolgens als 32-jarige pinchhitter een contract voor 2 seizoenen te tekenen, daarna een trainerscursus volgen en dan een jeugdteam coachen? Lijkt me ideaal voor Huntelaar, kan hij daarna eventueel als Bergkamp er geen zin meer in heeft spitsentrainer worden.

14 januari 2013 om 23:09

In principe kan het natuurlijk ook gewoon een jaar eerder hè. Waarschijnlijk speelt 'ie tegen die tijd niet meer iedere week. En dan wil Schalke hem wel laten gaan voor een zacht prijsje. Zelfde situatie als met Vdv: Tottenham wilde hem wel laten gaan en HSV weet wat hij kan.

14 januari 2013 om 23:53

Klopt, maar ik zou een transfervergoeding betalen voor een 30+er niet des Ajax' vinden. Als Ajax dan een oude speler haalt, doen ze het i.m.o. met het huidige beleid alleen wanneer de speler in kwestie transfervrij is, zoals bij Poulsen.

Wrm naar ajax wat heeft die nou voor hem gedaan?

14 januari 2013 om 23:32

Waar zou die dan logischerwijs heen moeten gaan volgens jou?

15 januari 2013 om 09:07

club die hij niet als doorstap heeft gebruikt om op hoger nivau is gekomen club waaraan hhij iets had waardoor hij bij ajax kon spelen.
bijvoorbeeld de club voor heerenveen.

15 januari 2013 om 12:03

Hij ging van Agovv naar Heerenveen en zo naar Ajax. Dus Heerenveen was ook een 'doorstap'. Ik snap die logica van jou zowiezo niet. Hij heeft meerdere malen aangegeven dat Ajax zijn favoriete club is waarom zou hij dan in godsnaam naar Heerenveen terug willen gaan? Omdat jij een hekel hebt aan Ajax?

Mooi dat Huntelaar zoveel liefde voor Ajax heeft. Het is toch een speler die de jeugd van PSV heeft doorlopen en toch voelt die zich beter bij Ajax, vind ik mooi! (niet provocerend bedoeld!)

Huntelaar zal samen met van der Vaart en Heitinga wel terug mogen komen over 1 à 2 seizoenen.. Houden de kwaliteit hoog in de selectie en kunnen het verlengde zijn van de technische staf (beetje het Ooijer effect, kan zijn ervaringen delen en staat er als het moet)

Hopen dat het gaat gebeuren, al weet je het natuurlijk maar nooit.

14 januari 2013 om 23:10

Volgens mijn heeft die niet heel lang bij PSV gezeten meer bij de graafschap dacht ik hoor.

Vd Vaart en Huntelaar hebben beide een contract tot de zomer van 2015 en als ze die beide uitdienen kunnen ze misschien samen nog twee/drie seizoenen waardevol voor Ajax zijn. Ik zie Heitinga ook nog wel terug keren bij Ajax nadat hij zijn contract bij Everton (tot medio 2014) heeft uitgediend.

14 januari 2013 om 23:15

Johnny is onze club held die komt na dit seizoen 100%, Rafael en Klaas komen over andere half jaar.

Het zou op 2 verschillende wegen kunnen uitpakken.

Of het wordt zoals de terugkeer van Cocu bij PSV gemixt met kwaliteit en talent (gomes, Park, Alex, Lee, Van Bommel, Afellay, etc,).

Of het wordt zoals die terugkeer van Makaay en consorten (alhoewel Makaay het gewoon naar behoren deed).

Voor de eerste is hij niet echt een type die het hele team op sleeptouw kan trekken, wel de ontbrekende rol. Als hij dan terug zou komen met Sneijder, Van Der Vaart, etc. zie ik een mooi seizoen in voor Ajax. Wel om het risico te mijden moeten ze tegen een Eredivisiesalaris willen voetballen.

Komt uit de jeugdopleiding en vindt Ajax zijn droomclub. Heel jammer.

2015, halverwege dan is hij 31 of net 32. Prima leeftijd om nog 2 jaar bij Ajax te balen, zelfde geldt voor Rafael, nog 1,5-2,5 jaar vlammen inderdaad en terugkeren. Heitinga misschien deze zomer of volgende zomer. En heeeeel misschien ooit nog Sneijder? Zou wel leuk zijn maarja er komen ook weer nieuwe tijden komen en tijden gaan, maar toch zou het leuk zijn ze ooit terug te zien!

Zou mooi zijn als hij, Van der Vaart, Sneijder, (nigel) de Jong, en Stekelenburg en Heitinga ofzo allemaal in hetzelfde jaar terugkeren, en dan een mix maken met talenten en deze routiniers
Al zal mijn opstelling van nu wel ietsjes te veel van het goede zijn , toch wat te veel routiniers en denk niet dat het salarisplafond van Ajax dit aankan

Steek
Van Rhijn
Heit/Denswil
Veltman
Blind
Van der Vaar
De Jong
Sneijder
Lukoki
Huntelaar
Fischer
14 januari 2013 om 23:12

dromem mag altijd knul. Al denk ik dat ze neit tegelijk terug zullen komen. steek en sneijder en de jong kunnen denk ik nog langer mee dan vdv hunter en heitinga

14 januari 2013 om 23:12

Rafael komt terug, altijd al gezegd en me rijtjes met clubs klopt nog steeds die hij zou belopen. Sneijder komt alleen terug als die eerst in Engeland gaat en niet Turkije.

15 januari 2013 om 02:13

@nlvoetbal43

Ik mis toch echt toekomstvisie in deze opstelling. Het is gewoon de huidige opstelling een aantal terugkomers, die niet eens allemaal wilt. Ik mis Andersen. Ik mis Boilesen en Dijks. Waarom niet gewoon Van der Hart? Waar is Boccara? Waar is Serero?

Ik vind Huntelaar iets weg hebben van Inzaghi. qua spel. Ik hoop dat hij terug keert bij Ajax. En een soort Bulykin rol krijgt. Dan kan Frank (als hij er nog is) lekker rouleren met de spits die er dan is en Klaas. Als het een talent is kan hij lekker in Huntelaar zijn schaduw basisspeler worden en wordt er minder van hem veracht dan als hij als supertalent komt.

Mag ik ff een teiltje
Hij bedoelt natuurlijk als ik helemaal nergens meer terecht kan kan ik altijd nog naar Ajax.zolang ze ergens anders nog meer kunnen verdienen voetballen ze daar net als Dirkje die zo graag terug naar Feyenoord wou maar toch nog ff ging zakkenvullen in Turkye.niets mis mee maar hou dan ook gewoon je mond dicht.

14 januari 2013 om 23:26

Waarom een teiltje? Hij is toch niet verantwoordelijk voor wat Kuijt doet, of wel? Als hij dat nu echt voelt en vind, dan mag hij dat toch zeggen? Straks vertel je nog dat het de fout was van Huntelaar, dat we met zijn allen opnieuw moesten stemmen. Alsjeblief zeg.

15 januari 2013 om 06:29

Waarom voetbalt hij dan nu niet meer voor z n droomclub? Juist ja omdat hij ergens anders meer kan verdienen en dat is z n goed recht ook Dat terugkeren is dus alleen maar als hij op leeftijd is en t geld binnen heeft. In zn topjaren voetbalt hij dus ergens anders want als hij Ajax zo geweldig vind had hij ook gewoon kunnen blijven.als Huntelaar terugkeert bij Ajax als hij nog onder de pakweg 30 is neem ik alles terug. Daarboven is t gewoon afbouwen. En dat geld niet alleen voor Huntelaar maar voor elke voetballer. Ze vinden hun oude club geweldig maar gaan toch voetballen waar ze t meeste geld kunnen verdienen

15 januari 2013 om 12:10

Dus je denkt niet dat hij denkt aan zijn sportieve carriere? En hij heeft ook een gezin. Je kan goed leven van een salaris van Ajax, maar je kan nog beter leven van een salaris bij Real Madrid, en hij gaat sportief vooruit. Maar volgens jou moet hij niks van aantrekken van zijn gezin. Waarom zou je die een goed leven ook willen bieden? Ja, dat is inderdaad een hele slechte eigenschap. Maar blijf maar lekker oppervlakkig. Daarnast heeft hij Ajax erg geholpen met de transfersom, denk je niet? Als iedereen bij Ajax blijft en nooit weggaat, dan help je je club daar niet mee.

14 januari 2013 om 23:26

Het zeggen en het ook doen zijn 2 verschillende dingen maar ik vertrouw meer op de woorden van Huntelaar dan crowdpleaser Kuyt hoor. Huntelaar die zegt gewoon de dingen die hij denkt zonder enige poespas of dingen die hij niet meent. Maar dan nog eerst zien en dan geloven. Ik zou het wel leuk vinden. Hij kan best nog mee van zn 32 tot zijn 35e.

Bij vertrek van Eriksen en De Jong zou ik Huntelaar en v/d Vaart proberen terug te halen, om deze jonge selectie wat ervaring bij te brengen. Daarnaast vraag ik me af of Hoesen het niveau in Europa aankan, en blijft Kolbeinn met z'n fysieke gesteldheid kwakkelen en blijft het afwachten of hij z'n niveau nog haalt

Een mooie mix van routiniers en jeugdig talent.

Vermeer
Van Rhijn
Alderweireld
Moisander
Blind
v/d Vaart
Boccara
Fischer
Lukoki/Ander
Huntelaar
Boerrigter

Als Huntelaar 32 is geworden dan kan hij denk ik best aardig wat nog betekenen voor Ajax. Hij heeft het nooit van explosieve acties of zijn snelheid moeten hebben dus ik denk dat hij tot zijn 34/35e nog goed op eredivisie niveau mee kan. Is niet vaak geblesseerd geweest ook. Dus tot zijn 34e voor een basisplaats gaan en daarna (als die het zelf wilt natuurlijk) een belangrijke rol vervullen naar de jeugd toe en als supersub fungeren. Maar ja het blijven woorden he.

Zulke dingen heb ik vaker gehoord. Huntelaar lijkt mij een eerlijke jongen dus wat dat betreft zou zijn uitspraak kunnen kloppen. Maar goed, dit dacht ik ook van Kuijt en die zit nu lekker in Turkije in plaats van bij zijn clubje.

14 januari 2013 om 23:28

Euh van Kuijt wist iedereen het toch al? Hij zei bij zijn afscheid bij Utrecht precies hetzelfde als bij Feyenoord. Dus dan weet je dat hij dat niet waar kan maken. Huntelaar ging naar Ajax van Heerenveen, maar heeft nooit bij Heerenveen geroepen dat hij terug wilt komen. Bij Ajax doet het dan nu, alhoewel dit al veel eerder al een keer heeft gezegd. Dus ik snap je vergelijk met Kuijt niet echt.

15 januari 2013 om 14:08

De vergelijking is dat beide spelers zeggen terug te willen keren bij een club. Zo heel moeilijk is dat niet om te snappen.

Kuijt wil graag populair zijn bij elke club en doet daarom zulke uitspraken. Elke club is ook zijn meest favoriete club en hij sliep altijd in een pyjama van die club. Huntelaar zegt nu ook dat hij bij Ajax wil terugkeren, maar ik heb zo mijn twijfels of hij dit daadwerkelijk doet en niet zoals Kuijt doodleuk voor een andere club kiest die meer betaalt, daar is je vergelijking.

15 januari 2013 om 14:40

De vergelijking is dus dat Kuijt het zegt bij iedere club die hij verlaat en Huntelaar zegt zoiets alleen bij Ajax. Wat zijn de overeenkomsten en een goede vergelijking dan?

Iemand de quote gezien van een zin waarin hij zegt bij Ajax af te willen sluiten, of lees ik eroverheen?

14 januari 2013 om 23:33

Hoopt vurig nog eens in het Rood wit..... Volgens mij staat het daarin. Weet echter niet of dit erbij is gezocht(aangezien het geen citaat is)

Ik ben toch benieuwd. Als hij er nog een paar in legt de komende jaren dan krijg hij gegarandeerd belangstelling van de Russische clubs. Ik wil nog wel eens zien of hij dan voor het geld of voor zijn clubliefde kiest.

Wat mij betreft is Huntelaar van harte welkom! Evenals Sneijder btw hehe

Zou hartstikke mooi zijn maar dan zullen we toch nog eff moeten afwachten, en dan is t nog afwachten of die dan nog steeds goed genoeg is voor Ajax.

Hij is ver terug gevallen. Vraag me afof Ajax over een paar jaar nog op hem zit te wachten. Laat hij eerst maar weer eens gaan presteren bij Schalke.

kan best natuurlijk, hij is niet eens zo oud lekker je contract uitdienen daar naar ajax gaan en je carriere afsluiten.

heeft toch wel een aantal leuke clubs achter zijn naam staan.

Zou leuk zijn als er 3 terugkeren.

Heitinga, Van der Vaart en Huntelaar bijvoorbeeld. Het is het ideaalbeeld van Ajax. Jong talent in combinatie met spelers die helpen in coaching en daarbij ook nog eens een flinke kwaliteitsimpuls geven aan het elftal. Dat was ook het recept voor het succes in de jaren 90 (blind en Rijkaard).

Zo scouten we jong talent, stomen ze klaar voor Ajax 1. Na een aantal jaar verkopen we ze voor veel geld en als ze in de dertig zijn keren ze terug. Daarna kunnen ze hier na hun voetbalcarriere trainer worden of bestuurder. Het zal niet met elke speler zo gaan, maar dit is wel het beleid wat Ajax wil nastreven. Zo krijg je ook de juiste clubcultuur in het bestuur, iets wat we vele jaren gemist hebben.

Ik hoop dat hij zal terug keren, maar niet rond zijn 33 of 34ste, hoop ook niet dat het een gevalletje Jan Vennegoor of Hesselink word maar dat hij nog steeds een killer is in de spits,eigenlijk zou ik hem nu al terug willen zien jammer genoeg is dat niet realistisch.

Huntelaar en van der Vaart terug bij Ajax Raffie kan niet slechter zijn dan Christian Poulsen / Lasse Schone. Siem de Jong gaat weg (waarschijnlijk), Kolbein geblesseerd, zie ik in een Huntelaar een uitstekende spits.

Daarnaast is Huntelaar gewoon een topper.

Van mij mag hij altijd komen, echt no matter what.
Stel je voor ook al is hij een paar jaar te oud is kan je hem dan nog als pinchitter gebruiken.
Verder paste hij hartstikke goed bij Ajax en zou hij der weer makkelijk bij passen.
We missen je Kjh!

Dat zou mooi zijn, maar de geschiedenis leert dat je voorzichtig moet zijn met zulke uitspraken

En de eigen jeugd dan? De visie van cruijff gaat weer overboord...? Ajax had ook spelers gekocht hoor..... Als t kon, ze hebben gewoon geen geld en verhullen dat met een scheinheilige visie.... PSV koopt maher en zijn de boosdoener ps: Huntelaar komt uit de jeugd van PSV...

15 januari 2013 om 08:43

Je kunt niet altijd alleen maar jeugdspelers opstellen een mix met Huntelaar en heitinga v.d vaart en de jeugd is gewoon goed

15 januari 2013 om 09:16

Ik lees nergens dat De Boer Huntelaar perse wil hebben. Jij wel? Wie zegt dat Ajax Huntelaar wel wil hebben tegen die tijd? Je doet nu net alsof Ajax al een bod van 15 miljoen bij Schalke heeft neergelegd.

En over die schijnheilige visie: Je rancune zet je aan tot het doen van een domme uitspraak. Dit is geen schijnheil, dit realisme. Een Nederlandse club kan alleen meedoen in het geweld van de grote clubs, door zelf op te leiden.

Nou Huntelaar, wat mij betreft ben je altijd welkom

Voor Ajax zou het heel leuk zijn als hij inderdaad nog terug zou komen bij Ajax. En wat mij betreft, je bent welkom!

Dan moet Huntelaar ook erbij vermelden dat ie bijna in alle gevallen weer na een uur gewisseld werd en de wedstrijden tegen de topploegen ernaast stond.

Bij Milan ben je niet gefaald, bij Milan heeft het bestuur gefaald. Iemand als Huntelaar zouden we nu perfect kunnen gebruiken, en hij toonde wel wat hij kon in de luttele speelminuten die hij krijg. O.a. een goal dmv een heerlijke lob.

Kreeg in z'n Milanperiode gewoon niet de voorkeur op Borrielo, die het zeker ook niet slecht deed en tja...italiaans is.

Als Huntelaar slimmere keuzes gemaakt had in z'n carriere dan had hij het volgens mij zeker wel gemaakt bij de absolute top, want Huntelaar is ook een type spits die eigenlijk overal zal scoren en presteren, zolang hij maar de aanvoer krijgt.

Dit zal het denk ik dan woorden

Met heitinga en v.d vaart en sneijder

Cillesen
Van Rhijn
Heitinga
Denswill
Boilessen
Sneijder
V.d vaart
Boccara
Anderson
Huntelaar
Fischer
15 januari 2013 om 10:31

Sneijder gaat echt niet terug komen.

15 januari 2013 om 11:34

Sneijder en van der Vaart gaan natuurlijk sowieso niet allbei komen, want dan beroven ze elkaar van de favoriete positie. Ook verwacht ik niet dat Cillisen ooit eerste keeper bij Ajax wordt. Helaas veel geld over de balk gegooid.

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de huidige leiding van Ajax helemaal niet zitten te wachten op die oude vedetten die hun carrière komen afbouwen. Ze verdienen een hoop geld, kunnen het vaak niet meer belopen en staan de jeugd in de weg.

Wellicht dat één of twee dergelijke jongens wat toe kunnen voegen, maar ik ben ervan overtuigd dat Ajax over enkele jaren genoeg klasse talenten heeft, die weinig onderdoen voor de 30 'ers.

Als Ajax het hooguit bij 1 a 2 voetballers van de vorige generatie houdt vind ik het best! Het moet niet zo weer . Zoals Van der Vaart, Heitinga en Huntelaar, maar als die positities op dat moment bezet zijn met goede talenten heb ik liever dat zij de kans krijgen en niet de oudgedienden.

Ze kunnen voor leiding en coaching zorgen in en buiten het veld, maar als de prestaties er niet meer zijn en ze niks toevoegen doe het dan lekker niet.
Het is leuk om te horen dat deze jongens ooit nog een keer terug willen komen, dat kan ook als scout of trainer.

Eerst zien, dan geloven. Ik meen me te herinneren dat Kuijt ook altijd heeft geroepen dat hij af wil sluiten bij Feyenoord. Op het moment dat er nog wat geld te verdienen is, wordt er toch weer daar voor gekozen.

15 januari 2013 om 11:30

Huntelaar hoor je niet roepen nadat die een club zal verlaten terug zal komen. Kuyt zei dat over utrecht toen die naar feyenoord ging. En hij zei dit over feyenoord toen die naar liverpool ging.

huntelaar is niet zo een echte geldwolf als kuyt. Als kuyt nu een aanbieding zou krijgen uit een club in de midden-oosten voor weet ik veel 15 miljoen per jaar, gaat die sowieso..

Hij had beter zijn contract niet kunnen verlengen en deze zomer al kunnen komen!

Toch jammer dat zulke spelers nooit eens terugkomen naar Heerenveen. Daar is hij toch zeker doorgebroken.

Als hij het echt zou willen had hij niet bijgetekend.

gevaarlijke uitspraak van klaas jan huntelaar

We zullen wel zien. Ik ga uit dat een terugkeer over twee jaar realiteit zou kunnen zijn, maar ik wil me liever op nu concentreren. Als KJH zo blijft spelen zoals hij nu doet (of iets minder) en Ajax heeft geen supertalent uit de jeugd dan hoop ik dat deze deal gaat komen. Maar goed, zoals ik zeg, we leven in 2013 en niet 2015...

Dan wel als hij 31 ofzo is, niet 35 dan heb je er weinig meer aan. Kijk maar naar Van Nistelrooy die in z'n laatste jaren niks meer klaar speelde.

Als oudere speler met een schat aan evaring kan hij meer dan belangrijk zijn voor een club als Ajax.
Aan zijn instelling binnen de lijnen daar heeft het bij hem nooit ontbroken, altijd hard werken voor de
ploeg. Kunnen ze nog veel van opsteken, maar hij moet spelen anders heb je een lastpak in huis.
Bij een aanvaller kun je niet zeggen of hij nog wat brengt. Bij een verdediger of middenvelders is dat anders , kijk naar spelers als Rijkaard naar een Gibs naar Neville of Clarence Seedorf met die spelers
is nog eer te behalen. Met Huntelaar heb ik mijn twijfels of die wat toe voegt.

Misschien keert hij ooit nog terug, maar hopen of zelfs beloven doet hij dat nergens.
En al wilt hij op 32 jarige leeftijd terugkeren (of zelfs op een nog hogere leeftijd, want 32 jaar hoeft niet per se de einddagen van een profvoetballer te zijn), dan is het alsnog de vraag hoe goed Huntelaar dan nog is en of Ajax nog wel interesse heeft. Koffiedik kijken dus.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren