Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Stel nou dat Martins Indi en De Vrij na dit seizoen gaan, prima toch’

Laatste update:

Als het aan Willem van Hanegem ligt, nemen Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst vanaf komend seizoen het takenpakket van Ronald Koeman bij Feyenoord over. De oud-speler en -trainer van de Rotterdamse club vraagt zich af waarom dat niet zou kunnen. Een ervaren trainer kost immers veel geld en garandeert ook niet dat Feyenoord landskampioen wordt, zo redeneert de voormalig Oranje-international, die daarnaast wijst op een mogelijke exodus van voetballers.

/

“Als ik het zo lees, willen ze allemaal weg”, vertelt Van Hanegem aan Voetbal International. “Ruben Schaken, Graziano Pellè, Bruno Martins Indi, Stefan de Vrij, Jordy Clasie… Nou, dan verkoop je er een paar. Stel nou dat Martins Indi en De Vrij gaan, prima toch. Dan heb je Terence Kongolo en Sven van Beek, ga je daarmee aan de slag.”

De opvolger van Koeman zal toch moeten werken met jeugd, zo geeft Van Hanegem aan. “Geloof mij nou als ik zeg dat die spelers echt niet slechter zijn dan de rest van Nederland. Als je er maar mee werkt. Van Gastel en Van Bronckhorst kunnen dat prima. Louis van Gaal natuurlijk ook, maar laten we reëel zijn. Dat gaat niet gebeuren.”

Feyenoord moet voor Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst gaan

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
14 februari 2014 om 07:15

Klopt.. En misschien Manu een kans geven? Doet het prima bij Cambuur. Ook Guidetti was een optie geloof ik.

14 februari 2014 om 07:25

Manu staat op de plek van jpb! En guidetti mag volgens sommigge bronnen verkocht worden, maar de vraag is welk bedrag en of feyenoord dat bedrag zal betalen! Verder hoop ik dat de vrij weg gaat, liever terence dan Stefan hoor

14 februari 2014 om 08:03

Terence is linksbenig, De Vrij rechts, totaal geen vergelijking dus.
JPB kan prima op rechts spelen dus geen vervanger halen voor Schaken.
Klooster komt eraan op rechts dus talent zat.

14 februari 2014 om 09:15

@harmjan1983 Je kan heus wel met 2 linksbenige Cv's spelen. ;-)

On: Het is leuk dat Willem simpel zegt dat als De Vrij en BMI vertrekken dat je Van Beek en Kongolo als opvolgers hebt. Maar wie moeten er achter Van Beek en Kongolo komen te staan dan?

14 februari 2014 om 10:21

John de Wolf en links voorin Peter van Vossen?

14 februari 2014 om 10:21

Dan heb je Mathijsen nog. Verder zou ik het ook niet weten. Er zal dus wel een CV bij moeten komen in dat geval (al dan niet uit de jeugd). De linksback positie is makkelijker op te vangen. Dan hebben we Nelom en Woudenberg dus die positie blijft dubbel bezet.

14 februari 2014 om 10:31

Als ik Feyenoord was zou ik Leeuwin halen. Hij doet het goed bij Cambuur. Ik ben gechameerd van hem.

14 februari 2014 om 16:29

Ja ado heeft zich weer van de amateuristische kant laten zien om hem weg te doen. Voetballend een van de beste bij ado.

Ik ben gecharmeerd van m!

Het is inderdaad prima als de beslissende spelers keer op keer vertrekken. Dat zeg ik natuurlijk uit de hoek van mensen die geen roodwitte bril op heeft. Lekker iedereen verkopen, dan kom je er vanzelf achter dat een gemiddelde degradatiekandidaat met beter materiaal op de klippen komt. Dan gaat hopelijk eindelijk de knop eens om bij Feyenoord. In plaats van alles te verkopen zouden ze beter eens kunnen volharden door middel van een paar beslissende spelers te behouden.

14 februari 2014 om 02:45

Dat ben ik zeker met je eens. Als je Clasie en Martins Indi verkoopt, dan haal je tussen de 15 en de 20 miljoen binnen. Dan moet je hard zijn en zeggen dat Pelle, janmaat (tenzij hij niet wil verlengen), de vrij en immers niet mogen gaan. Zo simpel kan het zijn. Onze competitie wordt leeggeroofd door buitenlandse clubs. De toppers vertrekken voor een schijntje. Zo makkelijk gaat dat niet in Frankrijk of Portugal. Gewoon vasthouden. Plus als je voor 15 tot 20 miljoen verkoopt dan kan je zelf weer investeren. Zitten nu geloof ik nog 6 miljoen van de streep. Tel daarbij de aflossing van de vrienden van feyenoord en je hebt voor het eerst sinds meneer bosz weer miljoenen op de bank staan

14 februari 2014 om 09:17

@oeboe Helemaal met je eens, helaas zit Feyenoord nog in de situatie dat ze 6 miljoen schulden hebben. Om dit weg te werken zijn transfers een zeer goed hulpmiddeltje. Overigens moeten we niet alles verkopen. Ik denk dat als we Janmaat,bmi en Pelle verkopen van het seizoen. Dat dat meer dan genoeg is. Ik vind dat De Vrij en Clasie nog niet sterk genoeg zijn voor een transfer naar het buitenland. Immers zal denk ik ook wel blijven, ik denk toch dat de Nederlandse competitie zijn top is. Is overigens niks mis mee, Schaken zal wel zijn zakken gaan vullen in het buitenland. Maar dat lijkt me op te vangen met Boetius op rechts en Manu op links. De rest aanvullen met jeugd, mogelijk een nieuwe spits halen.

14 februari 2014 om 10:42

Vorig jaar hebbn ze iedereen behouden en dan zie je dat er ook geen mogelijkheden zijn om te versterken, wat in mijn ogen (zeker in de breedte) wel nodig was. Ik denk dat wat vers bloed goed zal zijn voor Feyenoord. Plus we zijn eindelijk af van de overgebleven schulden.

Behalve Pelle vind ik niemand zo beslissend dat hij voor meer dan 7 miljoen niet weg zou mogen.

Als Feyenoord geld wilt vangen voor zijn spelers is 2014 het jaar.

Want de waarde van de spelers zal door het WK alleen maar omhoogschieten mits ze meespelen natuurlijk.

Als het een beetje meezit en Feyenoord ook Champions League voetbal haalt dan kan Feyenoord een spits en middenvelder kopen en zit het wel goed.

14 februari 2014 om 06:50

Mits ze presteren. Als oranje door het ijs zakt worden de spelers daar niet meer waard door.
Hoeveel moet het mee zitten? Landskampioen worden is de makkelijkste weg richting CL miljoenen. Voorronde EL is al teveel gebleken of denk je dat Arsenal, Benfica of AC milaan makkelijker te doen zijn.

14 februari 2014 om 09:21

@vierdag Inderdaad, toch het zou leuk zijn als we CL halen, maar als we dan het hele 'zooitje' verkopen, hoe wil je dan nog overleven in CL / EL?

14 februari 2014 om 11:52

beter niet overleven in de El/cl dan financieel onderuit lijkt me? En dan nog, als nummer 2 krijg je het in de voorronde CL toch flink voor de kiezen, de kans om door te gaan is klein.

14 februari 2014 om 10:01

Zijn er tegen die tijd ook clubs die intersse hebben in onze spelers? We zeggen wel, verkopen die handel, maar zal niet makkelijk gaan.

Of wat als er dan weer zo'n seizoen als 2010-2011 komt. toen was er ook alleen maar jeugd. En die waren toen ook niet klaar en de jeugd van toen had veel talent. Wijnaldum fer BMI de vrij. Ik denk dat Feyenoord weer opnieuw kan beginnen.

Enige pluspunt is ze hebben weer een beetje geld. En denk dat de vrienden echt wel hun eerst laat investeren in nieuwe spelers als nog zo'n seizoen.

14 februari 2014 om 08:34

Probleem was toen dat het echt alleen maar jeugd was (tomasson was heel het seizoen geblesseerd en over Cisse en Schaken in de vorm van toen wil ik het niet eens hebben). Nu hebben we per linie nog wat meer ervaren mensen achter de hand. Maar ben het wel met je eens. Je moet ze zeker niet allemaal verkopen. In de achterste linie hebben we genoeg kwaliteit om het vertrek van 2 spelers op te vangen (meer zou ik er absoluut niet laten vertrekken). Op het middenveld zou ik het liefst iedereen behouden.

14 februari 2014 om 11:24

je had ook nog el hamadhi en vlaar. volgens mij liep de cler er ook nog..

Ik verwacht echt ee stevige terugval als pelle clasie en die rechtback weg zijn

14 februari 2014 om 12:04

Vlaar was toen heel het seizoen geblesseerd en El Ahmadi kreeg niet het vertrouwen van Been dus speelde bijna niet. De Cler liep er ook nog maar is geen leiderstype.

Een kleine terugval valt te verwachten als die drie weg gaan, maar terugvallen naar het niveau van toen zal echt niet gebeuren. Tenzij we echt een blessuregolf van heb ik jou daar te verduren krijgen.

Ik ga ook even mijn glazen bol inkijken en eigenlijk zie ik ook wat Willem ziet!

Wij hoeven ons niet druk te maken over de basis, wel over de breedte daarentegen, maar dat is al 3 jaar 1 van de redenen dat je het net niet redt.

Van mij mag Feyenoord al de genoemde namen Pelle, Clasie, Indi, Janmaat, de Vrij en Schaken laten gaan, we hebben de centen nodig, zo simpel is het gewoon!

Met deze verkopen moet je rond de 40 mil. binnen kunnen halen, waarvan, zoals eerder aangegeven door Feyenoord, 25% geherinvesteerd mag worden. Voor dat geld kan je binnen Nederland goed slagen, of beter gezegd een goed elftal "kopen" wat direct mee moet kunnen doen om de prijzen!

Guidetti werd genoemd en ik zou Ayoub en Toornstra bij Utrecht weghalen en Verhaegh terughalen uit Duitsland.

De basis zou er dan ongeveer zo uit gaan zien met een bank, helaas, waarmee je weinig op kan vangen, echter zijn Sleegers, v. Deelen, Achabar, etc. ook weer een jaar rijper en ouder en kunnen misschien de strijd om een plek bij de eerste 18 nu echt aangaan!

Op de bank dan Immers, Vormer, Goossens, Kongolo, Hahn, te Vrede en Woudenberg.

Mulder
Verhaegh
v. Beek
Mathijssen
Nelom
Toornstra
Vilhena
Ayoub
Boetius
Guidetti
Manu
14 februari 2014 om 09:20

Ik weet niet of Guidetti wel zon goede aankoop zou zijn. Guidetti heeft na zijn periode bij Feyenoord vrijwel geen competitiewedstrijden meer gespeelt. Ookal is hij een held in Rotterdam. Als hij bij Feyenoord komt, dan moet Guidetti goed in zijn oren knopen dat de mensen een bepaalde verwachting van hem hebben. Hij heeft genoeg krediet, dat wel, maar dat kan ook opraken!

14 februari 2014 om 12:37

Klopt, maar die jongen is voor Nederlandse begrippen een topper.

Het zegt denk ik meer over het niveau van onze competitie dat elke spits hier scoort en daarna kijkende denk ik dat Guidetti zich hier 3 a 4 jaar kan ontwikkelen om uiteindelijk bij pakweg Swansea een kans te maken!

Hupperts, Verhaegh, Leeuwin, Toornstra en Ayoub zou ik halen en voor Lachman was je te laat, helaas!

Leeuwin zou weliswaar achter v. Beek 2e keus zijn, maar laat dit seizoen gewoon een goede indruk achter. Hupperts idem dito, met als voordeel dat als Manu niet goed genoeg blijkt Boetius naar links kan en Hupperts rechts.

10 miljoen is een reeele prijs voor die 5 namen hoor en als je Immers weet te verkopen kan je voor Ziyech gaan, anders niet want we hebben Immers en Tonny al op 10.

14 februari 2014 om 11:42

Hoezo Hahn op de bank? Mulder kost Feyenoord al jaren punten. Tuurlijk, hij heeft een redelijke reflex op bepaalde schoten.. maar verder? Hij staat naar mijn idee veel te vaak vast, echt aan de grond genageld de bal nakijkend.. Twijfelt enorm bij hoge ballen. Komt uit zonder respect af te dwingen bij de tegenstander. Hij leest de wedstrijd/tegenstander gewoon niet goed. Aan lichaams positie kun je doorgaans zien wat er gaat gebeuren. Daar kun je toch op "trainen". Daar win je net die ene seconde mee.

14 februari 2014 om 11:54

Met deze opmerking kom je op het moment dat Mulder al maanden top staat te keepen?

14 februari 2014 om 12:16

Top? Mulder top? Nee hoor. Hij laat nog steeds regelmatig ballen door die prima te houden zijn. Er zit weinig groei in bij Mulder dus ik ben benieuwd of hij zijn plekkie kan behouden straks.

14 februari 2014 om 13:05

Bijzonder dat je dat zegt, want de laatste maanden is hij daar namelijk niet op te betrappen. Als jij denkt van wel, graag wat voorbeelden.
In december pakt hij hoogstpersoonlijk de winst tegen Heerenveen en Groningen en een pingel tegen Heracles in de beker. Tegen Utrecht 2x Toornstra (fout Clasie en intikker van dichtbij), geen fout Mulder (5-2 winst). Tegen Ajax geen fouten en 3-1 verlies. 3-2 verlies bij ADO en geen enkele schuld bij goals van Beugelsdijk, Bakker en Alberg. 1-1 tegen Vitesse. Geen schuld bij tegengoal Kashia gevolgd door goede redding op mooi schot van vaanholt. 2-1 winst op Roda door tegengoal uit een pingel. 5-1 tegen Nec. Tegengoal door fantastisch schot Rieks.

14 februari 2014 om 14:12

Ik zie hem nog uitkomen tegen Ado, waar hij te simpel word gepasseerd op rand 16 meter, met zijn ene been half wijfelend hangend in de lucht en met een uitstraling op zijn gezicht van "ik moet naar de tandarts".. Geeft de tegenstander ook alle ruimte om om hem heen te lopen (slimmer worden) en vervolgens half en inhoudend terug huppelen naar het doel.. om vervolgens wederom te laat te zijn bij de inschuiver. Wanneer hij daar echt kiest om uit te komen, zal hij hem hebben. Wanneer hij zonder schaamte durft terug te rennen naar zijn goal met een schuiver heeft hij die bal. Zie je toch zo vaak bij Mulder. Paar stappen naar voren, oh nee... toch maar terug in mijn doel... vervolgens uit positie, te laat en doelpunt. Het is maar net wat je een keeper kan aanrekenen. Afgezien van het feit dat je de verdediging dient te leiden. Verder ook niet elke terugspeelbal hoog naar voren peren waar links of rechts afspelen ook een degelijke optie is. Keeper met uitstraling en geen angst staat met 1-0 voor tegen elke spits. Bij vrije trappen en hoekschoppen is het ook niet best. Vrije trappen staat ie ook weer vast in veel gevallen. Staat ook niet altijd goed opgesteld tov de muur.

14 februari 2014 om 22:13

Over welke ADO-goal heb je het? 2x kopbal en een mooie goal van Alberg. Misschien een andere wedstrijd?
Over het leiden van de verdediging ben ik het met je eens. Daar twijfel ik aan. Echter weet ik niet wat de instructies zijn van Koeman mbt de spelhervattingen vanaf Mulder. Als Mulder die bal 3x naar voren jast terwijl Koeman dat niet wil hebben, dan zal Koeman ingrijpen. We kunnen er wel over klagen, maar wanneer Koeman er een stok voor steekt kan en zal Mulder dat niet meer doen.

16 februari 2014 om 01:31

Wellicht vergis ik me in de wedstrijd. Zie gewoon weinig progressie.

Ik zou hupperts, viergever, kuijt, verhaegh halen. Met kuijt en verhaegh haal je ook de nodige ervaring binnen.
Hahn
Verhaegh beek kongolo woudenberg
Clasie vilhena viergever
Hupperts kuijt boetius

14 februari 2014 om 11:06

Viergever Als (linker) middenvelder? Wie moet in godsnaam doelpunten maken??

Mijn idee is Pelle niet verkopen:
Hahn
Van anholt van Beek Kongolo Nelo
Immers(hier evt een ander) vilhena
Ziyech
Boetius kostic
Pelle

14 februari 2014 om 11:16

Jij bent zeker de leukste thuis? Viergever, meest overschatte speler van de eredivisie en dan ook nog op het middenveld? Verhaegh? Wie? Dat is er één in het rijtje Verhoek, Goossens, Vormer. Ook Kuijt is niet meer nodig.Te oud en versleten en zijn kans om terug te komen is geweest. Nee je hebt er weinig kijk op mijn beste vrind

Het zit er inderdaad dik in dat er een aantal spelers vertrekken, maar ik maak me er ook niet zo druk om. Wellicht halen ze dan genoeg geld binnen om de selectie wat breder te maken. Alleen Pelle is onvervangbaar. Voor de rest is best wel een vervanger te vinden.

Voor Pelle heb je te Vrede, die jongen is zo doelgericht. Die leert scoren binnen een jaar, het is gewoon een kwestie van een echte kans krijgen i.p.v. invalbeurten en oefenpartijen of bekerduels tegen amateurs. Het is alleen wie vervangt te Vrede? Mensen hebben het over Guidetti, ik hoop met heel me hart dat hij net zo goed voetbalt als zijn eerste jaar. Maar je ziet vaker bij spelers die hun gloriedagen willen herbeleven dat het mis gaat.

14 februari 2014 om 09:39

Eens. Als er een goed bod op Pelle komt moet je dat gewoon accepteren en Te Vrede erin zetten. Die zal in zijn eerste seizoen niet zoveel scoren als Pelle maar die kan wel flink groeien als hij veel zal spelen. Beetje een zelfde type speler maar dan jonger. Verder zou ik Manu en Achabar gewoon weer aan de selectie toevoegen. Die zijn beiden ook vrij doelgericht dus dan heb je voorin genoeg scorend vermogen en breedte voor op de vleugels.

14 februari 2014 om 10:38

Ben ik het niet mee eens. Te Vrede heeft veel minder techniek dan Pelle. Daarnaast is het nog maar afwachten hoe doelgericht hij is. Voor de basis kan Feyenoord echt niet aankomen met Te Vrede wat mij betreft.

Achahbar heeft bewezen dat hij het niveau niet aankan. (zie trouwens de wiki van Achahbar voor een geweldige foto :D)

Feyenoord kan met Kongolo, van Beek en Nelom achterin voldoende opvangen. En zoals ik het begrijp komende daar achter ook al weer de volgende talenten aan. Het probleem voorin zal groter worden.

Verdorie, ik betrap van Hanegem hier zowaar op een aantal goede uitspraken. Feyenoord zal moeten gaan cashen zo stapje voor stapje weer aan een nieuw elftal moeten gaan bouwen. Een aantal spelers zijn wel "klaar" bij de club.

Boetius gaat tog weg.

14 februari 2014 om 14:22

Boetis mag best verkocht worden. Ik zeg 35.000.000 Koopje. Lees overal belachelijke bedragen internationaal, voor spelers die gewoon niet beter zijn. Gelukkig is Feyenoord wat dat betreft al wel zakelijker geworden, zoals ze bij Ajax altijd al zijn geweest.

JP van gasel is een prima assistent trainer. Gio gaat op pad met Koeman.

Ik denk dat Feyenoord toch voor een van Gaal moet gaan, al is dat vloeken in de kerk.

Bepaalde spelers zijn op te vangen en met de inkomsten kan je gerichte aankopen doen.

Pelle verkopen: 10.000.000
De vrij en bmi verkopen: 9.000.000
Vilhena verkopen: 3.000.000
Schaken verkooen: 1.000.000
Clasie verkopen: 5.000.000

Budget 27.000.000

Sno, hupperts en ayoub kopen
En als het zou lukken of toornstra of ziyech

Voor derest niet veel nodig!

Hahaha (neem me poging niet te serieus)

14 februari 2014 om 12:16

Maak je om dat laatste maar niet druk

Soms kan ik mij ergeren aan de manier waarop jullie op voetbalzone altijd wel iets te zeggen hebben over 'de koopclubs.'
Waarom? Omdat ongeveer elke club groot is geworden door geld. Real Madrid ook.
Elke club heeft wel een groter geldschieter. Real koopt Bale voor 100 miljoen, Man U koopt Mata voor 45 miljoen, Barca koopt Neymar voor heel veel geld, Bayern koopt Gotze en Lewandowski, ga zo maar door.
Je kunt dan wel zeggen dat Psg en City door geld groot zijn geworden de afgelopen tijd en dat ze geen hostorie kennen, maar als Real vroeger niet zo veel geld hadden, dan zouden ze geen rijke geshiedenis hebben zoals nu.

Janmaat, De vrij, Bmi, Clasie,schaken en Pelle gewoon verkopen en een spits en rachtsack terughalen . Andere positis kunenn makkelijk opgevuld worden met eigen jeugd. nie meer dan 5 a 7 miljoen uitgeven aan transfers en met de rest de schuld voldig afbetalen en een deel van de aandelen terugkopen.
Jaar erop Vilhens en JPB verkopen en de rest van de aandelen terugkopen.
Dan is Feyenoord weer 100% gezond en staat het weer volledig op eigen benen.
Waarom zouden we nu geld uit gaan geven aan een Ayoub, Zyech of andere goede dure spelers als we dan over een paar jaar alsnog moeten gaan aflossen.
IK zou zeggen eerst schoon schip maken al doen we dan weer 2 jaar niet mee voor de titel. Daarna kunnen we tenminste echt gaan opbouwen, anders blijft die chuld en aandelen je achtervolgens. Die aandelen gaan je dan nog geld kosten ook . Zal dan toch dividend uitbetaald moeten worden aan de VvF

Pelle - Guidetti
Clasie - Toornstra
Schaken - Hupperts
Janmaat - Verhaegh
de Vrij - Leeuwin

Bovenstaand lijkt mij ideaal qua transfers, stel dat Indi zou vertrekken dan los je dat intern simpel op met links centraal Mathijssen en Kongolo, op de back Nelom en Woudenberg.

Niet alle aankopen zouden basis zijn, zo zou ik gaan voor JPB rechts en Manu links en v. Beek als vervanger van de Vrij, maar je bank is minstens zo belangrijk als je basis!

Als Ziyech echt transfervrij is zou ik Immers proberen te verkopen en ook Ayoub er bij halen. Kostenplaatje? Denk rond de 10 mil. Dat je klaar bent en als je daadwerkelijk iedereen verkoopt, wat mij sterk lijkt, dan moet je tussen de 40 en 45 mil. makkelijk binnen kunnen halen en er is gezegd dat er een kwart van de inkomsten kan worden geherinvesteerd!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren