Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Wesley Sneijder noemt één naam die hij mist in selectie Nederlands elftal

Laatste update:

Wesley Sneijder maakt zich zorgen over het optreden van het Nederlands elftal tegen Oostenrijk (2-3 verlies). Volgens de oud-middenvelder zijn 'de echte mannen nog niet opgestaan' en ontbreekt er een speler als Quinten Timber.

Sneijder heeft dinsdag met verbazing zitten kijken naar Oranje. "Als je kijkt naar die eerste goal van Oostenrijk, dan heeft Nederland niet een keer de bal geraakt. Ze wisten niet dat ze in het oranje speelden, ze konden elkaar niet vinden. Dat is voor mij wel zorgwekkend. De echte mannen zijn nog niet opgestaan", aldus de analist woensdag bij het radioprogramma De 538 Middagshow.

Sneijder mist één speler in deze selectie van Nederland. "Ik heb het eerder al aangegeven, maar ik vind Timber een speler die we missen op het middenveld. Juist met dat gif en het ballen veroveren en hij kan ook nog eens van afstand schieten. Het is te mak op het middenveld."

Timber maakte aanvankelijk onderdeel uit van de voorselectie van bondscoach Ronald Koeman. Door de blessures van Frenkie de Jong, Marten de Roon en Teun Koopmeiners was een plekje bij het definitieve keuskorps niet ondenkbaar, maar de Feyenoorder bleek zelf ook niet op tijd fit te zijn voor het EK in Duitsland.

Joey Veerman behoort wel tot de selectie van Oranje, maar wist vooralsnog weinig te imponeren. De PSV'er werd tweemaal vroegtijdig naar de kant gehaald dit toernooi en viel met name tegen Oostenrijk op als dissonant.

"Hij is verslagen denk ik", schat Sneijder de mentale klap voor Veerman in. "Maar goed, je bent prof en je moet jezelf daar heel snel overheen gaan helpen. Je mag daar nog even over treuren, maar vanaf morgen (donderdag, red.) moet je er bij de training gewoon weer zijn."

Aanstaande dinsdag treedt het Nederlands elftal in de achtste finale aan tegen Roemenië. Mogelijk experimenteert Koeman dan met zijn middenveld, aangezien Veerman dus vooralsnog niet levert dit toernooi. Tegen Oostenrijk loste de bondscoach dat op door Reijnders naar achteren te halen en Xavi Simons als nummer 10 te brengen.

Altijd op de hoogte blijven van het belangrijkste voetbalnieuws? Word nu lid van het Voetbalzone WhatsApp-kanaal!

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

We missen Frenkie, Koopmeiners en De Roon ook, maar ja…

27 juni 2024 om 08:10
0

We missen ook Jurjen Timber, altijd lekker om een speler te hebben die zo comfortabel aan de bal is en snel kan schakelen als hij.

27 juni 2024 om 08:20
0

De Roon missen wij echt niet hoor. Enige ballen die hij afpakt is die van zijn eigen balverlies.

27 juni 2024 om 09:06
0

Ja hij erg slecht pff daarom speelt hij al jaren in de serie a omdat hij alleen maar balverlies lijd ,

27 juni 2024 om 09:10
0

Bij oranje heeft hij nog geen goede indruk achtergelaten

27 juni 2024 om 09:11
0

…en daar aanvoerder is van de nummer 4.

27 juni 2024 om 09:28
0

Ja leuk dat die in de serie a speelt, maar volgens mij neemt het Nederlands elftal niet deel aan deze competitie? En heb ikhet niet over Atalanta maar over het Nederlands eftal? Noem eens 1 fatsoenlijke interland van De Roon waarin die zich kon onderscheiden en zijn toegevoegde waarde toonde? Ik denk dat die op 1 hand te tellen zijn, als die interlands er Ãâ¼berhaupt al zijn.

In het Nederlands elftal is het naar mijn mening gewoon zoals ik het schets. Al speelde die bij Real Madrid, in oranje is het gewoon echt 3x niks en maakt iedereen ons wijs dat het onze stofzuiger is.

Hij heeft werkelijk niks wat hem een goede controleur maakt voor het Nederlands elftal. Hij is traag, is totaal niet lichtvoetig om snel te kunnen draaien en qua duelkracht is het ook maar minimaal

In italie doet die het schijnbaar goed en dat is leuk voor hem, maar voor oranje vind ik het echt helemaal niks

27 juni 2024 om 09:49
0

Nee dat is misschien waar , maar wie zijn er dan beter ? Onze bewierookte Veerman ? Schouten die gewoon zijn laat lopen en daarmee de 2-3 veroorzaakt , en ook onze zogenaamde grote leider van Dijk die niet eens niet een zijn verdediging kan organiseren en zo kan ik nog wel doorgaan , en dan de grootste grap Wijnaldum 3 invalbeurten en misschien 10 bal contacten , nee dan vind ik de Roon nog altijd een betere keus .

27 juni 2024 om 09:52
0

Er zit natuurlijk een verschil tussen missen en missen. Ik mis hem niet in het veld, maar je kan er ook zo 11 gaan wisselen. Ook met de Roon word je gewoon weggespeeld door een Oostenrijk en win je van Polen met 1-2. Het is niet de verlosser, maar gewoon hetzelfde garnituur. Dus daarom mis ik hem niet. Overigens vind ik Schouten wel beter dan De Roon ja. Ook de Roon heeft genoeg zijn mannetje laten lopen in het Nederlands elftal. Zoals ik al zei; gewoon zelfde laken een pak als wat er al staat

27 juni 2024 om 10:23
0

De Roon is een goede gast. En past met zijn voetbalstijl blijkbaar bij Atalanta (ook al wonnen ze van het onoverwinnelijke Leverkussen zonder de Roon).
Maar hij is slecht in zijn passing. Hij heeft een trage balbehandelingssnelheid, hij is net zo langzaam als Daley Blind, hij scoort niet.

27 juni 2024 om 11:21
0

Hij is een verdedigende middenvelder, dan scoor je niet veel. En bij Atalanta is er helemaal niets mis met zijn passing, hij is daar de middenvelder met de meeste passes. Tis geen ballon d'or winnaar ofzo maar hij heeft een uitstekend seizoen gedraaid op een stuk hoger niveau dan een Schouten, Wieffer of Veerman.

27 juni 2024 om 08:20
0

Zou ik De Roon nog vervangen voor Wieffer. Tenminste een flinke kerel die op het middenveld staat!

27 juni 2024 om 09:13
0

Rico Verhoeven maar opstellen naast De Jong dan volgend WK. Gemiste kans.

27 juni 2024 om 09:40
0

Wiefer is natuurlijk geen flinke kerel he... We hebben types nodig die poetsen en kunnen voetballen. Van Bommel, Nigel De Jong, Wouters, Rijkaard, Davids, dat soort gasten. Tegen Oostenrijk is er welgeteld geen een schouderduw gegeven door een Oranjespeler, laat staan de beuk erin.

27 juni 2024 om 10:54
0

Super VO je weet niet waat je over praat. Wieffer is 1.88, en staat juist bekend om de strijd en energie die hij brengt bij Feyenoord. Pak eens een heat map erbij van hem zou ik zeggen. Of kijk eens naar zijn onderscheppingen in Europa, zelfs een Van Bommel of de Jong had veel minder. Wieffer is de enige die kan tippen aan Schouten en op fysiek gebied juist wel een vent is ipv een broekkie.

27 juni 2024 om 08:26
0

Maar dat zijn allemaal geen type als Timber. Dat is volgens mij ook wat Sneijder bedoeld. Het is teveel van hetzelfde wat er loopt

27 juni 2024 om 09:42
0

Koeman heeft te weinig middenvelders meegenomen. Frenkie en Koopmeiners zijn op allerlaatst moment afgehaakt. Dan heb je nu keuzes uit Schouten Reijnders Veerman Xavi en (zijn beste vriend) Wijnaldum.

27 juni 2024 om 10:32
0

Ja en Gravenberch ipv Wijnaldum?

27 juni 2024 om 10:44
0

De Roon mis je werkelijk waar helemaal niks aan.

Zeker, Quinten timber wordt heel hard gemist, beste Feyenoord middenvelder van dit jaar, hij is een dynamische middenvelder. Zou van der Ven al naar het middenveld doorschuiven, ook een dynamische speler net zoals Frimpong altijd moet spelen. Oranje mist veel, aan de coach om daar iets van te maken.

27 juni 2024 om 08:17
0

Idd, Koeman neemt liever Wijnaldum mee 😭

27 juni 2024 om 08:37
0

Ik denk dat als Koopmeiners gewoon fit was geweest Wijnaldum in de pikorde was gedaald. Wijnaldum is de enige ervaren middenvelder in de selectie. Hij presteert kut, daar ben ik het mee eens, maar veel noemenswaardige alternatieven zijn er ook niet.

27 juni 2024 om 08:55
0

De vraag is wat je voor die ervaring koopt. Van Bommel heeft ook ervaring; die maar weer oproepen dan?

27 juni 2024 om 10:37
0

Grappig, maar Wijnaldum voetbalt gewoon nog. Niet het hoogste niveau maar ook niet in qatar

27 juni 2024 om 11:07
0

Van der Ven heeft niet het voetballende vermogen op het middenveld man, alles springt van z’n voet, hij is heel sterk en heel snel waardoor hij op links of centraal prima is. Maar op het middenveld wordt wat anders gevraagd

Frenkie, Dirono en Koopmeinders worden wat mij betreft nog meer gemist.

27 juni 2024 om 09:37
0

Vooral Dirono word gemist😉.

27 juni 2024 om 09:51
0

Frenkie en Koopmeijnders hebben dat gif ook niet he. Het gaat om energie en pit brengen en dat uitsralen en overstralen naar de rest. Van Bommel, Davids, Rijkaard, Wouters, Nigel de Jong...dat soort gasten. De beuk erin

27 juni 2024 om 11:08
0

Frenkie heeft dat gif echt wel. In ieder geval gehad. Hij is alleen structureel geblesseerd geweest en speelde met de rem erop

Juist! Nog meer eredivisie materiaal erbij dat gaat helpen. Volgens mij wordt het toch inmiddels duidelijk dat veel eredivisie spelers hard door het ijs zakken op dit EK.

27 juni 2024 om 09:00
0

Ah joh, het is in z'n algemeenheid gewoon armoe troef. Áls je dat vergelijkt met het oranje van pak 'm beet 25 jaar geleden had alleen misschien Gakpo in dat elftal gespeeld.

27 juni 2024 om 09:23
0

Welke opties stel jij voor?
Iedereen zakt door het ijs, collectief falen.
Ik hoop dat de laatste pot een motivatie dingetje was, aangezien ze al door waren. De bal is rond, ‘88 ging ook niet zonder slag of stoot.

27 juni 2024 om 13:27
0

Gustavo Hamer bijvoorbeeld. Die speelt een niveau hoger dan Quinten.

Matusiwa mis je ook, maar die zal pas in beeld komen als hij naar PSG / Spurs / Inter / Dortmund ofzo gaat. Zonde en waardeloos dat Koeman dit soort uitblinkers over de grens stelselmatig passeert

27 juni 2024 om 08:39
0

Je kan Koeman veel verwijten maar niet dat hij geen spelers laat debuteren. Dergelijke spelers worden trouwens al decennia lang genegeerd. Is meer een Nederlands ding dat een Koemanding imo

Al die ongevraagde adviezen. Zodra ze gaan zingen, kunnen we deze oldies niet meer serieus nemen. Ook het overgewicht is een doorn in het oog. Zien er zo onverzorgd uit. Met Jansen voorop.

Timber... Wat een grap, nog een eredivisie middenvelder.. We zien aan de psv spelers dat het nog al een groot verschil is tussen de eredivisie en internationaal. Timber is een simpele waterdrager.
Kan je net zo goed Klaassen oproepen..
Allemaal postbode voetballers waar je juist niks aan hebt. We missen Leiders in het team, jongens die zeggen geef mij de bal maar ik zet de lijnen uit. Jongens met tactisch inzicht, met natuurlijke leiderschap.
En niet zoals van dijk pretenderen een leider te zijn maar het totaal niet te zijn!
Idem dito qua coach we hebben ook gewoon een waterdrager qua coach, hij stelt wat namen op en dat is het. 0,0 tactisch inzicht, maakt er geen team van. Ik kijk er niet raar van op als we verliezen van Roemenië. We hebben eigenlijk ook helemaal niks op dit ek te zoeken.

27 juni 2024 om 09:01
0

Timber een simpele waterdrager....haha dit jaar steevast bij de 3 beste Feyenoorders in de toppers.

27 juni 2024 om 10:59
0

Ja timber is een simpele waterdrager, dat hij bij de 3 beste feyenoorders hoort wil nog niet zeggen dat het nog steeds een water drager is.wat gaat hij brengen dan?

En top 3, wie zijn die andere 2 dan? Laatst was het nog dat Minteh b eter was dan Anthony in zijn ajax periode.
Wiefer is ook al zo'n geweldige speler en dan heb je Hanko nog en Geerttruida waar je dat ook allemaal over zegt en Gimnez de topspits.

Klaassen was voor ajax ook een top3 speler, maar was ook gewoon een waterdrager, is niet erg maar dat zijn niet de spelers die de lijnen uit zetten.
Maar goed dat vinden feyenoorders niet leuk om te lezen want heel het basisteam van feyenoord is natuurlijk top3 speler..

Hoe heeft Timber het europees gedaan?
Moeten we het nog over Geerttruida hebben over zijn niveau tegen Oostenrijk?
Die man verzoop compleet op de rechtsback, maar daar kom je niet op terug he. Want geert is van feyenoord en dus de beste rechtsback!!
Ook top 3 speler van het seizoen of niet?

27 juni 2024 om 11:10
0

Timber was tegen Atletico en Lazio structureel je beste man. Komt kwa type spel het dichtste bij de Jong

27 juni 2024 om 13:21
0

Wat ben jij toch sneu op de man aan het spelen en je roept maar wat, alsof het de waarheid is.
Ik daag je uit om berichten t e vinden waarin ik zei dat Minteh beter is dan Antony. Of waar ik heb gezegd, zonder enige nuancering dat Geertruida de beste back is of waar ik heb gezegd dat Santi een topspits is.

Nee, Hancko en Wieffer zaten steevast in de top 3.
Wieffer vind ik wel goed en dat onderbouw ik met statistieken, maar inhoudelijk ga je nooit ergens op in. Puur wat roepen, provoceren en vervolgens inhoudelijk (los van onderbuikgevoel 0,0 toevoegen.

Geertruida ben ik kritisch op, maar ook op de tactiek, waardoor Schouten, De Vrij en Geertruida verzopen. Als jij dat puur op Geertruida wil verhalen....prima, maar ik had ook niet verwacht dat jij enige kaas had gegeten van tactieken. Maar mocht je toch interesse hebben: lees het VI pro bericht, dan zie je dat het niet zoveel aan Geerrtuida en Schouten lag als dat jij nu vooral zelf graag wil geloven.

En Timber deed het ook Europees enorm goed, maar als je dat zelf niet weet. Waarom heb je er dan een mening over?

27 juni 2024 om 14:25
0


Fr010frdam
21 juni 2024 om 15:31
#26
0
favorite
important
add

Terechte en onderbouwde kritiek mag best, maar dat heb je niet. Je roept maar wat. Geertruida is aanvallend ook gewoon prima...dat wijzen zijn cijfers wel uit.

Zoek het zelf maar terug wat je allemaal gezegd hebt. Geertruida was zo goed gebasseerd op cijfers tegen een RKC. Hetzelfde wat je nu met Timber doet.

Veerman was 1 van de beste middenvelders van de eredivisie samen met Schouten. Timber zou ook nooit in de basis komen te staan bij een PSV. Maar zou dan wel in het Nederlands elftal moeten staan?
Nee dat is serieus te nemen.

Ik heb geen kaas gegeten van tactieken? Zegt meneer die er een artikeltje bij moet halen want zelf kan die het niet uitleggen.
En nu vind je de VI opeens goed, benieuwd als morgen diezelfde VI Geerttruida af gaat zeiken omdat hij niet goed genoeg is, hoe serieus jij die bron dan nog neemt dan is de VI opeens weer een onzin medium zeker?

Jij bent gewoon totaal niet objectief en zodra iemand maar een beetje kritisch is op een feyenoord speler sta jij meteen vooraan te wijzen met eredivisie statistieken.. PSV is kampioen geworden he niet jouw geliefde Feyenoord.

En dan ga je zeuren dat ik op de man afspeel terwijl jij mij sneu noemt en daarna zeg je dat ik geen kaas heb gegeten van tactieken. Ook zo typisch, eerst huilen dat men kritisch is en daarna wel zelf beetje steken uitdelen hahaha, achja kleutergedrag, zijn wel gewend vanuit rotterdam.
Hoe zat het ook alweer, 1 op 6 mensen uit de randstad heeft een laag iq.
Trek je eigen conclusie maar, doei knull.

Als je wilt uitdelen moet je ook kunnen incasseren.

27 juni 2024 om 16:00
0

Waar in dat bericht zeg ik dat hij de beste back is? Je haalt er weer iets bij wat totaal los staat. Hij kan nog steeds aanvallend goed zijn, maar hoeft hij nog niet de beste back te zijn. Ik heb mijn voorkeur voor een rechterkant met Frimpong en Geertruida. Dat kan gewoon en niet gebaseerd op RKC etc,, maar ook wedstrijden tegen PSV en Europees. En VI is in dit geval een prima bron, omdat ze het hele tactische plaatje hebben doorgrond. En PSV is kampioen geworden, maar dat wil niet zeggen dat geen enkele individuele speler beter kan zijn of een totaal ander type. Wieffer en Schouten zijn allebei goed, maar Wieffer brengt veel meer gif en aanvalled ook meer. Veerman en Timber zijn allebei prima, zeker in de eredivisie, maar Timber gaat het verder schoppen verwacht ik, die zit nog niet aan zijn plafond Ow en ik ben zeker niet objectief, maar in je hele onderbouwing komt nog steeds niet naar voren waarom Timber niet goed zou zijn, je komt niet verder dan PSV is kampioen geworden.......niveautje hoor. Ow, en ik kom niet uit de Randstad en niet uit Rotterdam, de enige conclsusies die je onderbouwt zijn niet op mij van toepassing.

27 juni 2024 om 09:01
0

Timber en Klaassen vergelijken... nee jij hebt wat te zeggen over het inzicht van Koeman.

27 juni 2024 om 09:08
0

Precies, totaal andere voetballers. Totaal niet te vergelijken

27 juni 2024 om 09:18
0

Sneijder bedoeld toch ook ‘een speler als Timber’ en wie van potentiële kandidaten lijken op zo’n type? Klaassen heeft alleen de positie(s) als overeenkomst.
Waar je nu niks aan hebt, inhakend op zijn analyse. Overigens is/was Timber geblesseerd. Dus dat was sowieso een vraagteken voor wanneer die wedstrijdfit zou zijn. We hebben nu allemaal te lieve ideale schoonzonen op het middenveld. Timber is dat absoluut niet, in ieder geval niet zoals hij dat bij Feyenoord laat zien.

27 juni 2024 om 09:39
0

Bij jou krijg je soms wel het idee dat er gewoon een ai achter je reacties zet die ingesteld staat op Timber is waterdrager hahaha.

27 juni 2024 om 11:26
0

Wat een hoop onzin zeg. Timber is in mijn ogen een prima speler, en Schouten heeft heleboel wedstrijden achter elkaar top gespeeld op Oostenrijk na. Na één wedstrijd kan hij het niveau opeens niet aan, totaal niet serieus te nemen.

Denk dat we best even rustig aan mogen doen met de Eredivisie boys. Het is echt niet erg om er een of twee in te brengen wanneer er een vaste kern staat, maar we spelen bij Oranje nu al vier jaar elke volgende interland met verschillende spelers. Wanneer is nou echt de laatste keer dat we eens vijf wedstrijden achter elkaar met dezelfde basis konden beginnen?

Timber is een geweldige speler en heeft de kwaliteiten, maar ook hij zou nu in de malaise delen en door heel voetbalminnend Nederland afgefakkeld worden. Laat hem nou eerst die transfer maken deze zomer, dan speelt hij zich binnen no-time basis in het Nederlands elftal is mijn verwachting.

27 juni 2024 om 09:33
0

Eens! De as van Nederland is wat mij betreft al jaren wankel. Geen vaste lijn, veel wisselingen (mede pech door blessures) en andere tactieken. In 2014 hadden met RvP en Robben nog echt leiders maar ook die het verschil kunnen maken. Dit NL11tal speelt te veel wisselend voorin. Ondanks dat Depay bijna topscorer is, is het ook heel vaak net niet of helemaal niet. Als een elftal zoekend daar in is, werkt dit door in de hele groep en dat komt niet ten goede van jongens die net komen kijken of eredivisie jongens.

Alsof Q ff Oranje bij de hand neemt. We missen Frenkie de Jong op het middenveld, niet Quinten Timber. Ik vind hem geweldig hoor, vooral voor ons, en hij kan heel goed worden, maar ook hij had Oostenrijk niet ff overhoop gelopen.

27 juni 2024 om 09:53
0

Eens! Als snap ik Sneijder z’n punt wel. Een speler die iets meer gif heeft en duels makkelijk aan gaat. Dan speelde er in ieder geval 1 die meer arbeid had geleverd. Maar goed we zullen het nooit weten 😉. Met Frenkie heb je iemand die ook makkelijk onder druk weg kan voetballen. Dit op hoog niveau al heeft laten zien en laat zien. Andere middenvelders komen (nog) te kort. Of het lag aan het warme weer 😬.

Ik mis ook:
- Een Donny van de Beek in topvorm
- Mr 1-0 Klaassen
- De andere Timber
- Frenkie
- Marco van Basten, Dennis Bergkamp, Wesley Sneijder, Marco Overmars, Johan Neeskens en Jan Wouters/edgar Davids. Maar ja, wat er niet is, is er nu eenmaal niet.

Had dan liever een De Roon erbij gezien maar ja geblesseerd he met als meer middenvelders

Tegen Oostenrijk had je Wieffer ook prima kunnen hebben. Beetje gif erin.

Maar imo mistte je voor een de Jong. Iemand die voor rust in het spel kan zorgen en balans

Als je de Jong, Timber en Koopmeiners had gehad had je echt een heel veel beter middenveld grhad

Valt me nog mee dat Sneijder niet een speler zoals “Sneijder” mist.
Al met al denk ik dat je met een Van Bommel of Davids voor de verdediging, echt ver had kunnen komen. Voetballend en qua persoonlijkheid. Zie ik ook niet terug overigens bij Koopmeiners, De Jong of Roon.

Reageer

Je moet inloggen om te reageren. Heb je nog geen account? Dan kun je je gratis registreren. Inloggen

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren