Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Hij is echt een natuurtalent, de transfersom van Bale lijkt nu nog laag'

Laatste update:

Tottenham Hotspur wilde Gareth Bale eigenlijk niet laten gaan en daarom moest Real Madrid diep, heel diep in de buidel tasten voor de Welshman. Volgens de Spanjaarden is er ongeveer 91 miljoen euro betaald voor de Welshman, maar er zijn geruchten dat Bale meer dan honderd miljoen euro heeft gekost en dus in de boeken hoort te staan als duurste speler aller tijden.

/

Volgens Tim Sherwood, coach van Tottenham, maakt het allemaal niet uit. "Hij is echt een natuurtalent en zijn transfersom lijkt nu nog laag", zegt de manager. "Real Madrid is nog in de race om de Champions League en zoals het nu gaat, lijkt het alsof Bale de ploeg naar die prijs zal leiden. Hij is bezig aan een geweldig seizoen."

Bale beleefde woensdagavond zijn hoogtepunt in het shirt van Real, door in de bekerfinale tegen Barcelona het winnende doelpunt te maken. De vleugelflitser deed dat na een indrukwekkende sprint: Marc Bartra duwde hem nog buiten de lijnen, maar toch was Bale eerder bij de bal. Vervolgens tikte hij de 2-1 tegen de touwen.

Gareth Bale heeft Real Madrid echt sterker gemaakt

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kijkt de beste man wel naar Madrid? De sterkhouders dit seizoen zijn toch echt Modric, Di Maria, Ramos en natuurlijk doelpuntenmachine Ronaldo. Bale voetbalt aardig mee maar maakt nog te vaak de verkeerde beslissingen. Dat hij veel talent heeft staat buiten kijf uiteraard maar dat hij hier nog meer mee kan doen ook lijkt me.

19 april 2014 om 16:39

Ramos? Ik vind dat Pepe het anders verdedigend beter dan Ramos doet.

19 april 2014 om 16:42

Ramos en Pepe zijn allebei heel erg goed bezig. Iedereen speelt eigenlijk wel goed.

19 april 2014 om 16:44

En toch staan ze derde in Spanje. Iedereen heeft het over dat Barca slecht speelt maar als Real zo goed voetbal speelt volgens iedereen zijn de verwachtingen van Barca misschien te hoog?

19 april 2014 om 16:45

Ramos is de betere voetballer all round. Maar momenteel is Pepe echt goed in vorm inderdaad

19 april 2014 om 16:47

Tweede staan ze uiteraard maar slechts 1 punt boven Barca

19 april 2014 om 16:48

S.arnhem met jou valt niet te discuseren niemand neemt jou serieus als je hier dingen gaat roepen als en toch staan ze derde. Klein kind ga met blokken spelen ofzo.

19 april 2014 om 16:54

Als je goed oplet dan zie je dat ramos alles bepaalt wat er achterin gebeurt. en dat pepe idd erg fijn speelt maar dat komt volgens mij mede door ramos, geboren leider.

19 april 2014 om 17:13

Juninho ik weet niet waar jou haat tegen mij vandaan komt, ik verbeterde mezelf. Ik heb helemaal geen haat tegenover Real hoor, wees niet bang. Maar heb het puur over dat Barca afgemaakt word op het spel en wel iedereen positief lijkt te zijn over Real. Vind dat gezien de samenstelling van de elftallen wel vreemd.
Sorry als je op je pikkie getrapt bent.

19 april 2014 om 18:28

Hoe kom je erbij dat ze 3de staan?

Dat is al even niet meer hoor.

Dit seizoen vind ik eigenlijk maar 1 iemand echt tegenvallen.
Xabi Alonso kan niet meer brengen wat hij voorheen wel bracht.

En dat Casillas geen vaste plek meer heeft slaat natuurlijk al helemaal nergens op!

19 april 2014 om 19:32

Real staat ten eerste geen 3e maar 2e, maakt daarnaast nog altijd kans op de CL en heeft datzelfde Barca in de finale van de nationale beker verslagen dus slecht doen ze het zeker niet. Van mij mag de stand overigens zo blijven, forza Atletico.

19 april 2014 om 16:44

Pepe is de enige echte sterkhoufer dit srizoen, maakt tov vsn vorige seizoenen nauwelijks fouten,geen spits heeft hem bog overklast dit seizoen

19 april 2014 om 16:50

Niet de enige. Modric vind ik tot nu toe de beste Real Madrid speler.

19 april 2014 om 16:55

Ik vond dat diego costa het toch aardig heeft gedaan in de competitie, al kan het natuurlijk aan mij liggen. En wat te denken van de hattrick van messi?

19 april 2014 om 17:45

Ze hebben het over de sterkhouders van real dit seizoen, niet van de competitie (by the way: leuk zo'n hattrickje tegen real,waarvan 2 penaltys, maar messi is dit seizoen drama)

19 april 2014 om 18:30

Pepe draait zeker een goed seizoen.
Maar er zijn meerdere sterk houders, inderdaad modric doet het lange goed maar blinkt niet speciaal uit.

Ronaldo uiteraard.
En afwisselend blinken bale en di maria uit.

19 april 2014 om 18:54

Thebeastcfc

Derp_fapalot stelt dat geen enkele spits hem heeft overklast dit seizoen. Daarop antwoord thomfcu1998 met dat hij vindt - suggereert - dat Diego Costa en Messi dat wel hebben gedaan.

de transfersom is erg hoor, maar aan de andere kant waar had Tottenham nu gestaan als ze Bale wel hadden? en wat had dat hun op termijn gebracht? Allemaal als als, maar als Madrid deze prijs marktcomfort vindt en ze kunnen de transfersom terug verdienen door shirtjes en sponsoring e.d. dan is hij zijn transfersom duidelijk waard.

20 april 2014 om 16:11

Precies, Florentino Perez is een zakenman en Bale was een investering net als Ronaldo. Als hij 90/100 mil voor Bale als een goede investering ziet is hij dus blijkbaar die prijs waard. Ik geloof ook het prijskaartje van Bale zich gewoon zal terugbetalen net als dat bij Ronaldo ook het geval was.

Wat heeft deze jongen mij verrast zeg !
ik dacht door zijn hoge transfersom en de aanwezigheid van nog 10 sterren dat hij zou ondersneeuwen.

maar doet het toch fantastisch in zijn eerste jaar.

Omg die coach van Tottenham volgt Real Madrid niet of hij heeft er
gewoon geen verstand van. Wat 1 goal allemaal niet kan teweegbrengen.
Bale is gewoon wisselvallig...

19 april 2014 om 16:53

Bale heeft in de competitie alleen al 14 goals en 12 assists op zijn naam staan in 25 wedstrijden, dat lijkt me toch vrij aardig he...

19 april 2014 om 17:01

Vrij weinig als je beseft dat hij 100,000,000 euro koste. Voor zo een bedrag verwacht je dat hij wekelijks een hattrick scoort.

19 april 2014 om 17:01

Hij stelt dat Bale wisselvallig is. Statistieken veranderen dat niet.

19 april 2014 om 17:12

Zijn 14 goals heeft hij bijv. gescoord in 11 verschillende wedstrijden, dat lijkt me toch een vrij goede prestatie. Dat geeft ook wel aan dat hij constant presteert.

19 april 2014 om 17:35

Dat geeft aan dat hij veertien goals heeft gescoord. Scoren en goed voetballen zijn twee aparte zaken.

19 april 2014 om 17:38

Ga jij je maar blind staren op statistieken, als het aan jou ligt is Klose dan ook een verschrikkelijk goede voetballer omdat hij veel goals op het wk heeft gemaakt.

Ik gun het Bale echt heel erg, wat hij veel poep over zich heen gekregen in dit seizoen, mensen die hem gaan afrekenen op zijn prijskaartje terwijl hij daar helemaal niks kan doen. Hij heeft vrijwel alle monden gesnoerd. Ik denk dat hij nog steeds moet wennen aan het spaans voetbal, het technische moet bij hem nog wat omhoog, als dat gaat lukken dan gaat hij zijn prijskaartje helemaal terug betalen.

19 april 2014 om 18:32

Bale is een goede speler maar ik vind hem niet horen bij de echte echte top.

Vandaar dat zijn prijskaartje misschien te hoog is. Maar ik kijk niet naar wat hij kost, ik kijk naar wat hij presteert.

En die 2 dingen vergelijken is nutteloos.

Bale blinkt regelmatig uit, di maria ook, benzema ook. ronaldo altijd. modric en verdediging contstant goed niveau.

die foto, wat kinderachtig om een middelvinger op te steken zal ongetwijfeld ook door real madrid supporters gebeuren. verder had Bale ook een betere plek kunnen kiezen om te juichen.

19 april 2014 om 16:50

Denk je dat je er over na gaat denken waar je gaat juichen als je net de winnende goal maakt in een finale?

19 april 2014 om 16:55

Hoezo? Cr7 heeft zijn goal tegen Barcelona in de finale van Copa del Rey precies op dezelfde plek gevierd.

Echt een natuurtalent? Hahahaha sherwood heeft t allemaal niet zo op een rijtje. Messi, Xavi, Iniesta, Robben, Modric, Kaka, Cruijff, Pelé, Maradonna dat zijn pas natuurtalenten. Bale en Ronaldo zijn keiharde werkers, zoals Pelle, Pedro, Sanchez etc.. Niet meteen gaan haten, maar de eerst genoemden hebben allemaal iets wat je niet kan aanleren, dat heeft Bale totaal niet. Rennen, vliegen en schieten, that's it.

19 april 2014 om 16:49

Schieten en rennen zijn ook talenten, want ook dat kan niet iedereen. En als je denkt dat inzicht en techniek is aangeboren ben je helemaal te dom voor woorden. Zie je ooit een eenjarige een steekpass geven ofzo?

19 april 2014 om 16:58

Fijne motoriek is zeker deels aangeboren of je er wat mee doet en het ontwikkelt op voetbal gebied bv is een 2e.

19 april 2014 om 16:58

Buiten dat verraad de namen die hij opnoemt alzij clubvoorkeur. Uiteraard zijn snelheid schotkracht en sprongkracht net zo goed talenten als balgevoel 2 benig enz. Maar hetzelfde geld voor verdesigen sommige aspecten in het voetbal zijn volgens sommigen minder waard dan anderen.

19 april 2014 om 17:12

Rodybboss

Lol. Een kind van één jaar oud moet zich natuurlijk wel ontwikkelen vooraleer hij of zij überhaupt een pass kan geven.

Talent is een abstract begrip, maar is zeer zeker wel aangeboren. Je kunt een aanleg voor iets hebben, maar het moet zich wel ontwikkelen. Daarvoor is een gunstige omgeving nodig.

19 april 2014 om 17:44

Een kind van een jaar moet zich inderdaad nog ontwikkelen (je bevestigt hiermee wat ik bedoel). Juist daarom is het begrip natuurtalent zo'n onzin. Als de vader zijn kindje laat vallen en het kind gehandicapt raakt, hoe kun je dan ooit hebben beoordeeld of iemand een natuurtalent is geweest? Messi kan in zijn jonge jaren met oudere jongetjes op een pleintje hebben gevoetbald, waardoor hij sneller aanhaakte dan zijn leeftijdsgenootjes. Messi heeft intensieve training gehad in zijn jeugd op een zeer hoog niveau bij FC Barcelona. Dat verklaart ook waarom de spelers van Barcelona die doorstromen meteen van het hoogste niveau zijn.

Ik vraag je verder, waarom de grootste spelers ter wereld nooit voortkomen uit de Chinese, Amerikaanse of de Russische competitie? Statistisch gezien zou dat natuurlijk gewoon moeten. Jij noemt het een abstract begrip, ik noem het een geromantiseerd begrip.

19 april 2014 om 18:11

Dat heb ik uitgelegd in mijn laatste alinea.

Talent zit in je, maar moet, als het ware, eruit worden gehaald. Dat moet gebeuren door de omgeving. In China of de VS is voetbal niet de grootste sport. In vele Europese of Zuid-Amerikaanse landen wel.

Verder is inzet natuurlijk cruciaal voor de ontwikkeling.

Maar het beste antwoord zul je niet krijgen van mij. Daarvoor zul je zelf wat onderzoek moeten doen.

19 april 2014 om 16:50

Pelle? Graziano?

19 april 2014 om 16:55

Rennen met de snelheid die Bale heeft is aan te leren? Oke vriend dan wens ik je daar veel succes mee.

19 april 2014 om 18:33

Nee. dat is ook talent!

19 april 2014 om 16:58

Ronaldo gewoon een keiharde werker? Ronaldo heeft zichzelf geperfectioneerd als voetballer en ingesteld op het spel van Real, hij is het ultieme speerpunt van de machine Real, heb je Ronaldo ooit zien spelen bij United? Als Ronaldo geen natuurtalent is is niemand dat, stond al op zijn 15 in de boekjes van ieder zichzelf respecterend topscout. Ronaldo is zeker wel een natuurtalent, dit alles bereik je niet zomaar door hard te werken. Ronaldo heeft enkel aan schoonheid ingeboet qua spel, puur omdat hij vroeger een salonvoetballer was, nu is hij slimmer en heeft hij zijn sterke punten geperfectioneerd. En Bale is ook een natuurtalent, zeker als je ziet waar hij begonnen is, als linksback, dan toon je polyvalentie en dat is ook een talent dat je hebt of niet. Dat Ronaldo (van Real, niet United destijds) en Bale minder mooi zijn in wat ze doen dan Iniesta maakt nog niet dat ze geen natuurtalenten zijn.

19 april 2014 om 18:35

Ronaldo heeft heel veel talent en er het maximale uitgehaald door hard te werken en veel te trainen etc.

Messi heeft veel talent, werkt er niet voor maar krijgt xavi en iniesta erbij met perfecte passes.

Veeeeel meer respect voor Ronaldo.

19 april 2014 om 20:01

Wat hij waarschijnlijk bedoeld is dat Ronaldo ver boven zijn verwachtingspatroon heeft gepresteerd door kei- maar dan ook keihard te werken. Zijn fysiek is hier natuurlijk al een goed voorbeeld van. Wat weinig mensen van de "arrogante" Ronaldo weten is dat hij echt een voorbeeldprof is. In zijn eigen tijd werkt hij aan sprint- en springtechniek om nog dodelijker te zijn in het veld. Hij benaderd hier zelf atleten als bijv. Usain Bolt voor. In de tijd dat Ronaldo nog in Portugal voetbalden, dichtten heel veel mensen Ricardo Quaresma een grotere toekomst dan hem voor, je kan dus zeggen dat hij op dat moment misschien wel meer talent had. Als je ziet dat Ronaldo door het harde werken inmiddels (een van) de beste spelers op de wereld is en Quaresma weer terug in Portugal valt er wat te zeggen voor het standpunt van Chafa. Ricardo Quaresma heeft namelijk nog steeds het vermogen soortgelijke acties als Ronaldo te maken, maar het komt er veel minder uit omdat Ronaldo zo afgetraind en fit is en daar zoveel rendement uit haalt.

oke Bale is misschien niet 91 mil waard maar zeker wel rond de 75 mil waard. Zijn statistieken liegen niet en dan nog in je eerste seizoen als een Brit. De meeste barca fans gingen zeggen hij is 30 of 40 mil waard nou nee.
Bale kan de beste spelers in de wereld worden net als Ronaldo dus ik vind het niet gek dat er zo veel voor hem betaald is.

De statistieken van Bale zijn prima, echter irriteer ik me nog steeds vaak aan zijn voetballende onkunde. Maar goed, zo lang hij ons naar de prijzen schiet zul je niemand horen klagen.

19 april 2014 om 17:00

Haha soms draaft hij idd door.maarja hetzelfde geld voor jou nickname. Fantastische dribbelkoning maar af en toe een balletje breed kan net zo functioneel zijn.

19 april 2014 om 17:07

Precies wat je zegt maar het is nu minder bij Isco dat hij alleen maar dribbelt en iedereen om zich heen vergeet. Bale is een fantastische speler maar ook hij moet vaker om zich heen kijken.

Hij doet het goed, helemaal voor zijn eerste seizoen. Maar Real heeft gewoon te veel betaald voor hem. Ik had veel liever Reus zien komen. En niet alleen vanwege de laatste weken. Hij is gewoon voetballend beter. Bale is voetballend niet zo goed.

Trouwens, het is niet echt Bale die Real evt naar de CL leidt tenzij hij Bayern eruit kegelt. Er zijn veel belangrijkere spelers.

19 april 2014 om 18:27

"bale is voetballend niet zo goed......"

Als dat echt zo was had je Spaanse kranten erover gelezen, want die zijn wel heel kritisch.

Wat een onzin weer.
gelukkig dat het slechts jouw "mening" is en geen feit.

Ik vind hem beter dan Reus, hoewel Reus ook een goed voetballer is.

Vergeet niet dat hij puur gehaald is voor zijn acties, doelpunten en assists en daarbij ook zijn potentie.

Zelfs Sierd de Vos zij over Bale, "dat hij een fantastische technicus is, hoewel hij af en toe een dooie lijkt", nadat hij een voorzet vanuit de lucht met rechter subtiel volleert naar Cr7 die faalde in de afwerking.

Er zijn mensen, die nooit zullen afwijken van hun standpunt als je dat zo mag noemen, hoewel het tegendeel zich anders bewijst.

Ze zeggen: Hij kan niet goed voetballen. Maakt hij b.v. een marseille roulette om zichzelf vrij te spelen, dan kijkt zo'n persoon waarschijnlijk weg van de tv beeldsscherm om niet te willen geloven wat hij gezien heeft. Dat geld voor meer van zijn acties.

Jij weigert waarschijnlijk, dat idee hab ik, naar zijn Youtube video's te kijken, omdat je het niet wilt zien en geloven. Of je kijkt en bagataliseert al die acties.

Neem een kijkje op Youtube vriend.
Hij speelt soms sober maar effectief en heeft een mooie touch en fantastische skills.

Bale maakt 1 sprint en scoort gelijk wordt hij opgehemeld.. Jeetje wat een gloryhunters

19 april 2014 om 17:05

Lol wat heeft dat met gloryhunting te maken? Weet je wel wat gloryhunters zijn?

19 april 2014 om 18:36

haha Utrechtbarca faalt hier een beetje ja

Bale doet het op zich niet onaardig maar die goal die hij maakte was knap maar niet extreem speciaal. Mensen vallen tegenwoordig veel te snel over elkaar heen in de euforie.
Bale is een aardige speler die bij Real leuk meekan, geen absolute wereldklasse categorie Messi/ronaldo natuurlijk. Bale is snel en scoort makkelijk, altijd handig zo'n speler.

19 april 2014 om 17:40

Bale is zeker wel absolute wereldklasse, Ronaldo en Messi zijn echter buitencategorie, mannen die een tijdperk definiëren zoals Zidane, Maradona etc dat gedaan hebben. Daar zit Bale net onder, maar daar zit de rest van de voetballers (neen, aanvallers) ook onder, zat wereldtoppers te over die net onder die twee zitten. Ook worden verdedigende en controlerende spelers vergeten, Modric is een genie, maar staat niet zo in de spotlights.

19 april 2014 om 17:49

Mee eens Del Pierro. Hij heeft het erover dat mensen over elkaar heen vallen van euforie. Hij doet hetzelfde maar dan negatief. Iedereen vergelijken met Messi en Ronaldo... Tja das nou nog eens met de meute meelopen en het napraten van Gijp en Derksen

19 april 2014 om 18:20

Een schande voor het voetbal zou het zijn als Bale net onder de door jou genoemde spelers zit.

Waarom voel je je geroepen om Bale te verdedigen?

19 april 2014 om 18:31

Bale is geen wereldklasse volgens jou?

19 april 2014 om 18:40

Zeg Gutihaz, jij hebt je mening en mag die uitspreken.
Maar ik vind het schandalig dat je Bale zo blijft afvallen, ik heb niet het idee dat je RM fan ben want die staan altijd achter hun spelers.

Jij bent waarschijnlijk een fan Ozil i.p.v. RM, die mooiweer voetballer, ik ben blij dat hij weg is. Een nummer 10 die weigert te scoren en of op doel te schieten en als hij scoort alleen de 3-0 of 4-0 maakt.

Kijk maar hoe het hem vergaat in de Bpl, waar hij in de subtop speelt.

Bale heeft RM de Copa del Rey bezorgt (wat Ozil nooit gedaan zou hebben) en ik durf te zweren dat we nog niet alles van Bale gezien hebben.

Ik ben ook een van Vzers die Bale verdedigt.

19 april 2014 om 18:41

Inhoudelijk graag.

Om toch te antwoorden: Wat is wereldklasse?

Mellowmac

Ja, jij bent het natuurlijk niet waard om op te reageren.

19 april 2014 om 19:12

Wereldklasse ben je als je bv bij Real Madrid basis staat, als die club (ondanks een wat doorgedraaide voorzitter) zoveel geld voor je wilt neertellen, je je sporen in de PL lang en breed verdiend hebt, als je zulke aanvallende stats kan voorleggen, als je je club aan belangrijke punten/overwinningen helpt. Ja, Bale is wereldklasse.

19 april 2014 om 19:42

Wereldklasse is een maat van het niveau. Voor mij ben je dat wanneer je bij de besten zit. Denk aan Iniesta, Xavi, Ronaldo. Anders is wereldklasse een term die betrekking heeft op misschien wel vijftig spelers. Veel te ruim. Dus nee, ik vind Bale geen wereldklasse.

Maar het blijft een term die onderhevig is aan eigen interpretatie. Wat voor jouw goed is, is voor mij misschien niet goed. Alles is relatief.

19 april 2014 om 20:05

Das waar, ik vind Bale wel wereldklasse, net als Özil ondanks zijn matige prestaties bij Arsenal, als je soms ziet wat Bale kan forceren op de hoogste niveau's, dat is voor mij wereldklasse.

Modric beste man bij Real dit seizoen.

19 april 2014 om 18:57

Die eer gaat naar Di Maria.

Deze jongen word een x de beste van de wereld in potentie veel en veel beter dan Ronaldo. Sneller sterker kan net zo goed verdedigen als aanvallen.

Het is natuurlijk wel een gigantisch bedrag, maar ik las vorige week dat Ronaldo afgelopen jaar 1 miljoen shirts heeft verkocht. Dat is meer dan de hele Bayern selectie samen(800.000). Nou reken maar uit. 90 euro per shirt = dus 90 miljoen euro. Hij verdient dus in 1 jaar zijn transfersom aan shirtverkoop terug. En dan hebben we het nog niet over alle sponsorcontracten en sportief prijzengeld wat Ronaldo Real brengt. Hij was dus zijn transfersom meer dan waard. Bale kan ook best populair worden als hij zo doorgaat.

19 april 2014 om 21:09

Zo werkt dat natuurlijk niet. Real Madrid krijgt niet de volle 90 euro, maar een deel ervan.

Maar ik geloof wel dat Real het bedrag van Ronaldo terug heeft verdiend door merchandising enzovoort. Hij heeft zich geprofileerd als wereldwijde merk. En speelt al bijna vijf jaar bij Real Madrid.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren