Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Pierre van Hooijdonk zet vraagtekens bij leidersrol Cristiano Ronaldo

Laatste update:

Pierre van Hooijdonk constateert dat Cristiano Ronaldo wel erg veel macht heeft in de Portugese selectie. Volgens de oud-aanvaller werd de superster van Portugal tegen Tsjechië (2-1) steeds gezocht door zijn medespelers, zelfs als dat niet de beste optie was.

"Spelers van Portugal komen in de positie waarin Ronaldo helemaal niet de beste oplossing is", opent Van Hooijdonk zijn analyse in Studio Fußball. "En men zoekt hem dan toch wel. Dat dwingt hij af."

"En waarschijnlijk krijg je ook op je donder, als je het niet doet. Maar je kunt je ook afvragen of hij nog de eerste spits van Portugal moet zijn. Gonçalo Ramos zit daarachter, en die heeft het op het WK in Qatar ook heel goed gedaan", verwijst de analist naar de spits van Paris Saint-Germain.

Het artikel gaat verder onder de video
Meer video's

"Maar er komt een nieuwe coach (Roberto Martínez, red.) en die wil één ding niet: ruzie krijgen met Ronaldo. En die kiest toch voor Ronaldo. En hij maakt altijd wel zijn goaltjes." Ronaldo staat op 130 goals in 208 interlands voor Portugal.

Volgens Van Hooijdonk wordt Ronaldo geforceerd gezocht.

Presentator Sjoerd van Ramshorst haakt in en herinnert Rafael van der Vaart aan zijn uitspraak dat als je Ronaldo meeneemt naar het EK, dat hij ook moet spelen. "Dan moet je gewoon zeggen: 'Blijf thuis'. Als je hem meeneemt, dan moet je hem opstellen. Want hij kan daar niet mee omgaan, met reserve zitten."

Martínez


Van der Vaart is ieder geval niet gecharmeerd van Martínez als bondscoach van Portugal. "Ik heb er niet veel mee. Ik vind het raar dat hij ooit de beste trainer van de wereld was. Het is een OK-trainer, maar niet meer dan dat."

Moet Cristiano Ronaldo eerste spits van Portugal blijven?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ronaldo heeft niks toegevoegd aan het spel vandaag. Als je gaat beginnen met Felix of Jotta ga je overal veel makkelijker doorheen spelen. Respect hebben voor de grootsheid maar hij voegt gewoon niks meer toe aan dit team.

18 juni 2024 om 23:34

Tja, lag dat aan hem op was de rest van Portugal ook niet zo goed. Neem als voorbeeld die 2 backs, die hebben echt geen knikker geraakt, wat een verschrikking. Die Leao had volgens mij niet door dat Portugal in het rood speelde en ik zag op een gegeven moment corners uitmonden in een uitbal aan de andere kant van het veld. Dat ligt allemaal niet aan Ronaldo, er zit gewoon nul diepgang in het spel van Portugal.

18 juni 2024 om 23:41

Maar daar is Ronaldo toch ook debet aan? Zeker niet alles ligt aan Ronaldo, alleen hem als basisspeler gebruiken zorgt er wel voor dat het spel volledig op hem afgestemd moet zijn. Gaat weer ten koste van andere spelers.

18 juni 2024 om 23:59

Een speler die nog steeds zo’n garantie voor goals is wordt natuurlijk nog steeds veel op afgestemd. Maar als de rest er niet echt op afgestemd is wordt het een moeilijk verhaal. Andere topspelers brachten ook totaal niet wat ze bij hun clubs brachten. Om alle pijlen weer op Ronaldo te richten is dan ook vrij makkelijk. Was een lastige pot tegen een heel stug Tsjechië. Al zou het absoluut beter moeten. Portugal heeft een selectie met echt een paar wereldspelers met kwaliteiten van de absolute buitencategorie.

19 juni 2024 om 07:22

Is dat zo, is het nog zo'n garantie op goals? De man speelt in SA, ja daar scoort hij wel, dat zou hij hier ook in de KKD doen. Hij heeft een geweldige carrière maar het beste is er echt wel af. Ik denk dat die garantie voor goals er in de top al lang niet meer is, dat is niet raar maar om dan je team af te blijven stellen op een inmiddels echt oude speler....

19 juni 2024 om 08:17

Zo inderdaad, die Leao had zoveel acties maar echt nul rendement. Elke keer was de laatste pass niet goed of speelde hij safe terug.

Ik bedoel Ronaldo was ook niet goed, maar er waren meer spelers.

19 juni 2024 om 10:58

Schoot hij er bij de uitzwaaiwedstrijd vorige week niet 2 of 3 in?

18 juni 2024 om 23:53

Wat een onzin , letterlijk al het gevaar kwam van Ronaldo. Zo'n bernado Silva voegt juist helemaal niks toe, volgens mij is er heel de wedstrijd 1 goeie voorzet geweest en die was gelijk op de paal gekopt door ronaldo. Je ziet ronaldo goeie loopachties maken maar dan komt de pass niet of de pass beland in de tribune.

18 juni 2024 om 23:56

Het gevaar kwam echt veel meer van Bruno en daarna van Jota hoor.

19 juni 2024 om 07:57

@damsterdam, net zoveel van Ronaldo. Daarbij, vorige wedstrijd scoort hij nog 2 goals, gisteren was hij er ook dichtbij.
Geen enkele reden om hem nu te vervangen

19 juni 2024 om 09:38

Legt wel ff lekker de bal af op Vitinha die daarna de 1-0 had moeten maken. Er was gewoon weinig ruimte en telkens als Ronaldo goede loopacties maakte dan kreeg hij de bal niet. Vind dit zo overdreven altijd, hij speelde als spits. Kane niet gezien bij Engeland? Als je geen aanvoer krijgt tja. Betekent niet dat Kane een slechte spits is. Sterker nog, ik denk zelfs de beste spits ter wereld.

19 juni 2024 om 10:53

Dat je Felix opnoemt is schrijnend! Die man is al 2 seizoenen geleden afgeschreven!

19 juni 2024 om 13:44

Pak even ze stats er bij, al ze passen kwam allemaal aan, en speelde gewoon een goede pot. Als je um niet mag, kan je dat ook gewoon vermelden hoor

Er waren zoveel momenten dat hij 2 meter ruimte voor zichzelf creëert en dan kwam de bal weer niet

19 juni 2024 om 00:36

RP81

Klopt, hij is een meester in het vrij lopen, maar je kan als team niet continue hem zoeken, dan kon Tsjechië zich nog meer op die voorzetten instellen, dit is ook het mankement van Portugal, soms wordt hij geforceerd gezocht, en je kan hem daarnaast niet elke keer in stelling brengen, er moet veel meer variatie in gebracht worden, om vervolgens op het juiste moment de voorzet te geven.

Met Ronaldo kan je geen snelle bal meer voor de pot gooien omdat hij dan niet voor de goal te vinden is. Met hem moet Portugal langer de bal rond de 16 rondspelen en hij een minder lange afstand hoeft af te leggen om tussen de penaltystip en de vijf-meter lijn voor een verdediger te komen en een voorzet af kan maken.
Bij een op-en-neer golvende wedstrijd kan dat nog wel eens een probleem gaan worden voor Portugal.

18 juni 2024 om 23:40

Die bal is vaak genoeg prima te geven, er wordt veel te lang door gebreid. En als die bal dan komt, lijkt die met een Dumfries hard voetje gegeven te worden. Zelf Bruno leverde op 1 geniale pass geen enkele bruikbare bal af.

18 juni 2024 om 23:46

Bernardo Silva en Fernandes gaven een snelle bal in de 16 in de eerste helft, maar Ronaldo stond nog buiten het strafschopgebied. Daarna gaf Fernandes hem er ook van langs op een gegeven moment. Het had gewoon geen zin.
Hartstikke leuk zo'n geniale pass, maar als Ronaldo het allemaal niet beloopt komt hij niet aan. Ja, dan kan je naar de passer wijzen maar die ballen waren prima tussen de verdediging en keeper in gelegd.

18 juni 2024 om 23:58

Ja maar die bal had Mbappe, Frimpong en Openda ook niet gehad. Een blinde voorzet geven en Ronaldo moet daar maar staan ofwat?

19 juni 2024 om 00:39

Janloss

Stop alsjeblieft met al die excuses, Portugal speelde gewoon onvoldoende ondanks dat ze heel erg dominant waren met het balbezit, maar het is elke keer hetzelfde verhaal, alle ballen op Ronaldo of richting Ronaldo en dat is hun game plan, ik vind het zeer kortzichtig, op dat Hak balletje na bracht hij ook gewoon te weinig, maar in deze fase van het toernooi maakt het ook geen ene bal uit, verliezen gelijk of winnen, als je maar bij de eerste 3 eindigt en je zit in de volgende ronde.

19 juni 2024 om 00:51

Hij speelde prima je weet toch als hij niet scoort dat mensen dit gaan roepen is al 15 jaar zo. Paar dagen geleden scoorde die nog 2 geweldige goals.

19 juni 2024 om 09:05

Precies CristianoGoat7, dat is ook de reden dat hij de Goat niet is😜 Maar zonder dollen, je ziet gewoon dat Ronaldo soms minder snel anticipeert op een eventuele voorzet. Maar hij is niet normaal fit nog voor zijn leeftijd, snap daarom ook wel dat hij Ramos laat banken.

19 juni 2024 om 10:21

Mijn hemel, ik had niet door dat ik door voetbalinhoudelijke kritiek te leveren ik cultleden in hun persoonlijke eer aan heb getast. Hopelijk hebben jullie goed geslapen en direct nadat je je ogen open hebt gedaan vanmorgen je weer braaf je waxinelichtje hebt aangestoken voor je Ronaldo foto.

19 juni 2024 om 10:33

Crustianogoat

Prima? Hij speelde een oke wedstrijd, als dit al prima is met zoveel balbezit en momenten dat hij aan de bak kan komen, vraag ik me af hoe hij straks prima moet spelen als Portugal geen 70% de bal heeft

Van der Vaart zegt dat hij het vreemd vindt dat Roberto Martinez ooit de beste trainer was.Maar wie heeft dit ooit gezegd dan? Want volgens mij is dit nooit over hem gezegd en komt hij niet eens in de buurt van die titel. Dus is hij nooit de beste trainer ter wereld geweest. Hij heeft het goed gedaan bij Everton en derde geworden met de gouden generatie van onze zuiderburen. Maar het is toch geen bijzondere trainer? Al helemaal geen wereldtop, heeft daar ook totaal niet de CV voor.

18 juni 2024 om 23:53

Ja rare uitspraak, dus ik ging ook even naar Wikipedia. In 2018 was hij genomineerd bij the best fifa football awards als manager of the year. Hij is toen 7e geworden met 2.61% van de stemmen. Verder dan dat kom ik niet. Niet slecht, maar ook niet bepaald beste trainer van de wereld.

19 juni 2024 om 08:04

Ik lees het ook en was verrast.
Heeft van der vaart ook uitgelegd waarom hij dat vind, of is het gewoon weer een niet onderbouwde mening vanuit zijn onderbuik?

volgens mij hebben de portugezen toch ook niet echt een veel betere #9? ik vond ramos bij psg geen potten breken en volgens mij ook geen topper (11 goals in de league 1 is ook niet je van het) en felix of jota zie ik ook niet als een echte #9.

ik denk dat ronaldo dan de speler is met het meeste tor-instinct als #9. het beste is wel vanaf maar een topper als vervanger zie ik ook niet 123 in de selectie.

Vergeten de mensen even dat Tsjechië eigelijk alleen maar de intentie had om te verdedigen? Daar kom je ook niet zomaar doorheen met die lange verdedigers. Elk land zou hier moeite mee gehad hebben. Ronaldo speelde prima. Deed goede loop acties en creëerde ook ruimte voor zichzelf om te schieten. Gewoon een prima pot van hem

18 juni 2024 om 23:47

Wat een onzin heel Portugal was slecht en Ronaldo ook. Als ze gewoon tempo zouden maken spelen ze Tsjechië helemaal zoek. Maar het tempo was gewoon te laag

18 juni 2024 om 23:51

Weten wij natuurlijk alles van t laatste ek

19 juni 2024 om 09:05

@xgro het gaat hier nog niets eens over wat Ronaldo deed, maar over t spel van Portugal. Zijn medespelers maken verkeerde keuzes om dat de druk om Ronaldo aan te spelen gigantisch is.
Met een andere spits (of met een nederige Ronaldo, haha wie gelooft dat van zo'n narcist) wordt het veel onvoorspelbaarder en moeilijker te verdedigen

Ronaldo speelde voor mijn gevoel een prima wedstrijd helemaal de 1e helft ! Ik denk dat ze naar de backs moeten kijken die geen voorzetten kunnen geven. En laten we niet beginnen over de 14 hoekschoppen die portugal heeft gekregen waarvan 2 in de 16 aankwamen? Ronaldo zijn sterke kracht is koppen na 1 voorzet van cancelo ging de bal al bijna erin helaas buitenspel , maar dat moeten ze vaker gaan doen.

19 juni 2024 om 00:43

Pogboom

Dit doen ze al jaren, alle ballen op Ronaldo of richting Ronaldo, maar het maakt niks uit, want ze komen deze groepsfase makkelijk door, het is vooral de vraag hoe gaat Ronaldo straks spelen als ze tegen een tegenstander spelen die meer balbezit heeft en hij veel verder van de goal moet spelen. Denk dat het de same old story wordt als de jaren voorheen

19 juni 2024 om 08:47

Eric, vind jij deze groep toevallig makkelijk? Ik weet dat je het al 64x hebt gezegd op VZ maar toch graag nog even bevestiging!

19 juni 2024 om 09:09

Maar hij heeft gewoon gelijk toch

19 juni 2024 om 09:10

@Kaka het is toch ook een van de "makkelijker" groepen? Wat een uitdagende kinderachtige reactie, Eric is duidelijk een Messi fan en daardoor niet altijd even objectief maar hij zegt nu helemaal niks verkeerd.

19 juni 2024 om 10:40

Sociamasia

Ben altijd objectief over Portugal en dat het concept wat ze met Ronaldo hanteren gebaseerd is op helemaal niks, er is en moet toch veel meer uit te halen zijn met deze selectie, en de groepsfase maakt helemaal niks uit aangezien ze bijna allemaal door kunnen gaan in de poule. Ben benieuwd of er wat meer team gevoel in komt bij dit Portugal dan kunnen ze heel ver komen

Die Goncalo Ramos wordt ook wel behoorlijk overschat. Scoorde een hattrick op het WK maar heeft dat toernooi verder niets laten zien en ook bij PSG heeft hij er het afgelopen seizoen weinig van gebakken.

19 juni 2024 om 09:21

Is ook pas 22 natuurlijk, er zit voldoende rek in.

Wat een flauwekul weer van pierre. Goncalo Ramos is geen betere optie want na die hattrick op t wk heeft ie niks gepresteerd. En dat bij een psg waar je als spits 20 maakt zonder te kunnen voetballen. Jota is op ze best als supersub en joao felix…..tjah
Dus nee ronaldo blijft beste optie voorin

19 juni 2024 om 00:56

Goncalo Ramos is na Ronaldo niet eens de 2de spits vind ik. Vind Jota veel beter op die positie als Ronaldo niet speelt. Ik moet het eerlijk gezegd nog zien met Ramos.

Een mindere wedstrijd en hij moet er weer uit? Zou Depay al met pensioen zijn neem ik aan.

19 juni 2024 om 09:12

Nee nee daar gaat het niet om. Ronaldo deed het nog niet eens zo slecht gisteren.
Maar het spel is veel te veel gericht op Ronaldo omdat ze voor zijn ego voetballen. Daardoor wordt er door medespelers niet voor de beste optie gekozen waardoor Portugal minder gevaarlijk wordt. De verdedigers weten ook al wat er gaat gebeuren, aangezien de medespelers van Ronaldo bang zijn om hun plekje kwijt te raken als ze de bal niet naar hem spelen

Hoort echt niet in de spits.
Laar hem op de flanken staan, desnoods op 10.

Eens… Ronaldo is een topper maar het slaat nergens op met hem. Alle ballen op Ronaldo voorspelbaar. Iig moet het een stuk beter tegen Turkije. Met Ramos is het allemaal veel dynamischer. Maar een middenveld met Vitinha Fernandes en Bernardo kan gewoon niet. Cancelo moet gewoon als rechtsback palhinha voor Fernandes.

Al de Ronaldo haters schreeuwen nu weer van de daken, maar in de volgende wedstrijd zal hij gewoon minimaal 1x scoren. en de oudste speler worden die scoorde op een Ek.
en het zou totaal niet verrassend zijn als hij eindigt als topscoorder van het EK en met de beker in zijn hand staat.
Portugal is een van de grote favorieten Frankrijk Engeland Portugal Spanje Duitsland daarna krijg je landen als Italië Nederland Kroatie

19 juni 2024 om 00:46

Eens, maar kritische puntjes mogen altijd, dit zijn ook nog eens wedstrijden waarin Ronaldo kan excelleren, omdat ze heel veel balbezit hebben en hij veel momentjes heeft om te kunnen scoren, straks in de KO fase gaan we zien of Portugal hun favorieten rol gaat waarmaken.

19 juni 2024 om 01:04

Ze hadden vaker een voorzet door de lucht kunnen geven, hij is waarschijnlijk nog steeds de beste kopper die er is. en over de grond konden ze hem niet bereiken
dus ik had Cancelo wel een paar mooie voorzetten willen zien geven.
en Kritiek mag altijd maar dan moet het wel ergens op gebaseerd zijn op zijn 50e is Ronaldo waarschijnlijk nog steeds een betere speler dan Ramos ooit zal zijn
Jota heeft talent en Felix is het grootste natuurtalent in de selectie van Portugal maar beiden geen spitsen. meer 2e spitsen
dus wie moet Ronaldo dan vervangen tenzij ze zonder echte spits willen spelen maar meer met bewegende en snelle spelers dan kan je Jota of Felix wel goed gebruiken

Maar ja wie zet je anders naar neer? Die Ramos kan helemaal niets en zit al een jaar op de bank bij PSG, Leao is ook niet echt fantasich op de linkerflank (voor Portugal, doet het goed bij Milan) dus ben je weer af bij Ronaldo.

Vond hem trouwens wel redelijk spelen vandaag, had een kans om te scoren en gaf zelfs een hele mooie hak-paasje wat ook een doelpunt kon zijn, het is dat Tsjechiã« misschien wel de meeste verdidgende spel vertoonde van het toernooi tot zo ver, denk dat hij tegen Turkije en Georgie er wel minimaal een in prikt.

Ramos deed het alleen goed tegen Zwitserland in Qatar toen ze met 6-1 wonnen maar de wedstrijd erna tegen Morocco was hij echt nergens te vinden en de enige schoten kwamen toch van Ronaldo.

Ronaldo = god in Portugal. Zolang hij voetbalt staat hij in de spits bij het Nationaal elftal. Voor Portugezen is dat geen discussie.

Er werd veeeel te veel gelopen met de bal. Als je echt goed hebt gekeken dan zag je dat hij zo vaak goede loopacties maakte, maar de bal kwam telkens niet. Ik vond Bruno Fernandez trouwens echt matig, teveel balverlies en houdt de bal te lang bij zich.

Deze man heeft een veel te groot ego. Hij is een fantastische sportman maar helaas niet in staat om in dienst te spelen van zijn elftal. Hij vind dat het elftal in dienst moet spelen van hem, en ik ben van mening dat die periode een beetje voorbij is. Gisteren kon je bij een tweetal counters in de eerst helft dit overduidelijk zien. Ronald bood zich aan op rechts, twee verdedigers bij zich, aan de andere kant komt iemand bij geheel vrij mee op. Maar je ziet dat de focus om aan te spelen puur op Ronaldo ligt…en dus balverlies. Hoe fantastisch en gevaarlijk is dit elftal als de middenvelders juist die keuzes afwisselen. Dan trek je die verdediging meer uit elkaar. Voor de verdediging was het nu relatief makkelijk want je weet dat in 75% van de gevallen de bal naar Ronaldo gaat.

Het is wel opvallend. Als een Leao of Bernardo Silva matig spelen dan is het de schuld van Ronaldo. Want er wordt hier wel eens op iemand als Vinicius gemopperd maar ondertussen heeft Bernardo Silva op 14 EK en WK wedstrijden 0 goals en 0 assists.

Zo kan Ronaldo natuurlijk nooit iets goed doen. Als de rest niet goed speelt is het zijn schuld en als hij zelf wel goed speelt dan komt het door het geweldige team dat hij heeft. Verder hoorden we vorig WK ook dat het zonder hem beter zou draaien. Nou dat zagen we tegen Marokko. Waar hij het nog bijna doet als invaller.

19 juni 2024 om 09:24

Kom hier niet mee aan. De enige goede wedstrijd die ze op het WK spelen was zonder Ronaldo hoor.

19 juni 2024 om 09:43

En de keer erna was nog slechter dan met Ronaldo.

Maar zoals gezegd. Als Portugal slecht speelt dan komt het door Ronaldo. Als Portugal goed speelt en hij doet eens niet mee dan komt dat ook door de afwezigheid van Ronaldo. Veel te makkelijk allemaal. Want je kan zeggen wat je wil, maar zonder Ronaldo gingen ze er ook gewoon uit tegen Marokko. Dus zou het toch niet allemaal aan Ronaldo liggen dat Portugal niet zo goed voetbalt?

19 juni 2024 om 10:07

Het is toch juist andersom? Als Portugal wint dan komt het puur door Ronaldo als ze verliezen ligt het nooit aan hem

19 juni 2024 om 10:18

Hoeveel mensen zie jij hier in de comments plaatsen dat de overwinning door Ronaldo komt?

Verder zijn zulke zwart-redeneringen altijd belachelijk.

Haha wat een onzin van Pierre. Ronaldo werkelijk bij ieder gevaarlijk moment zowat betrokken. Speelde een prima wedstrijd. Gaven zijn statistieken ook wel aan. Deze man is nog altijd zoveel beter als een Ramos en vele andere spitsen in Europa. Gaat zijn goals wel maken dit toernooi, ben ik 100% zeker van.

Nou, dan maak hem maar Nederlander. Wij kunnen nog wel iemand gebruiken die zijn kansen wel 95% van de tijd afmaakt! Dan speelt hij maar wat ''minder goed'' mee..

Kom op zeg. Wie moet er anders in? De enige die kans maakt is Jota. Felix is een mooi weer voetballer met leuke momenten, maar wordt al minstens 5 jaar ''groot talent'' genoemd. Ondertussen is hij dat af en is het gewoon een gemiddelde speler met een aantal leuke momenten per jaar...

Jota is constant en een plaaggeest en zou ik graag zien, maar Ronaldo blijft Ronaldo. Creerde vandaag ook gewoon weer kansen voor zichzelf en uiteindelijk altijd gevaarlijk met voorzetten met zijn sprong- en kopkracht...

Die bondscoach moet gewoon eens stoppen met zijn fantasie opstelling(en). Cancelo op het middenveld? Dalot in de basis?

Speel gewoon met 4 man achterop, klaar. Cancelo - Dias - Pepe (of Inacio of A Silva) en dan links Mendes.
Ervoor één breker (al hoeft dat niet eens persé) met Palhinha. En anders met een duo Vitinha Joao Neves. Rechts Bernardo. Tien Bruno en op links Leao of Jota. Punt gewoon Ronaldo.

Die Goncalo Ramos is een redelijke spits, maar niet meer dan dat.

Vond Ronaldo niet eens slecht spelen. Enige waar hij mee moet kappen: eindeloos die vrije trappen opeisen.

Wat een onzin zeg, daar gaan we weer.

Speelde een goede pot, liep veel vrij en kreeg juist vaak de bal niet waar die hem wel had moeten krijgen. Heb echt geen een keer gezien dat hij geforceerd werd opgezocht.

Bernardo en Bruno, dat eeuwige gebrei van hun zorgt er juist voor dat Portugal weinig creëert. Wellicht tijd om eens te kijken wat het effect is als je Bruno laat banken, i.p.v. het altijd weer op CR af te schuiven.

Dat het een keer einde tijdperk Ronaldo is zal niet ter discussie staan. Ik vond hem gisteren overigens gewoon goed spelen. Hij hield de defensie van de Tsjechen behoorlijk bezig en kwam met goede loopacties ook op momenten goed vrij aanspeelbaar. Ik vermoed dat dit EK zijn laatste kunstje voor Portugal zal zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren