Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Topper tussen Chelsea en Arsenal kent geen winnaar; David Luiz pakt rood

Laatste update:

Chelsea en Arsenal hebben elkaar zondagmiddag in evenwicht gehouden. Op Stamford Bridge kwam geen van beide ploegen tot scoren: 0-0. In de eerste helft had Arsenal de beste kansen en na de onderbreking waren de mogelijkheden vooral voor Chelsea, maar de afronding liet te wensen over. Chelsea, dat met tien man eindigde door een rode kaart voor David Luiz heeft nu tien punten verzameld in vijftien wedstrijden; bij Arsenal staat de teller op zeven.

Chelsea startte zonder de van een blessure teruggekeerde Eden Hazard, terwijl Alexis Sánchez en Mesut Özil niet fit genoeg waren om bij Arsenal te starten. Voor rust vielen geen doelpunten, maar goede kansen waren er zeker wel. Het eerste kwartier was voor Chelsea en de thuisploeg leek al gauw in het eigen spel te komen. Toch kwam Arsenal steeds beter in de wedstrijd en dat leidde onder meer tot een kopkans voor Danny Welbeck en een schot van Alexandre Lacazette, dat gekeerd moest worden door Thibaut Courtois.

Aan de overzijde liet Pedro na om Chelsea op voorsprong te schieten. Cesc Fàbregas stuurde de aanvaller weg, maar oog in oog met Cech produceerde Pedro een zwak schot. Met de benen pareerde de keeper de inzet. Uitgespeelde kansen waren vervolgens spaarzaam. Granit Xhaka en Laurent Koscielny probeerden het zonder succes van afstand voor Arsenal, maar enkele minuten voor rust volgden de grootste kansen voor de bezoekers. Aaron Ramsey baande zich langs drie verdedigers een weg richting het strafschopgebied en trof vervolgens de paal. In de rebound volleerde Lacazette naast.

De twee grote missers zorgden ervoor dat de ruststand 0-0 was, maar behalve het gebrek aan zorgvuldigheid had Arsène Wenger wel reden om tevreden te zijn. Cech had kort na de onderbreking geen moeite met een schot van Willian. Het tempo lag laag in de tweede helft. Geen van beide ploegen maakte indruk met het combinatiespel; de enige doelpogingen waren van de thuisploeg. Het was dan ook verrassend dat Shkodran Mustafi een kwartier voor tijd scoorde namens Arsenal. De verdediger kopte raak na een indraaiende vrije trap van Xhaka, maar de treffer werd terecht afgekeurd wegens buitenspel.

Het leek steeds meer een wedstrijd te worden die afhankelijk was van een ingeving van een van de sterspelers. Invaller Hazard kon daar elf minuten voor tijd voor zorgen toen hij naar binnen kapte, maar Cech plukte zijn gevaarlijke schot uit de lucht. Fàbregas mikte vervolgens naast het doel van de Tsjech. Het slotoffensief van Chelsea kwam echter ten einde toen David Luiz een onbesuisde overtreding beging. Hij raakte de enkel van Sead Kolasinac en mocht meteen inrukken. Doelpunten vielen er niet meer in het restant van de slotfase.

Verdiende een van beide ploegen meer?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Eindelijk eens een mooi spannend wedtrijd gezien. Wedtrijden tussen Chelsea en Arsenal eindigen vaak met veel goalen en kaarten, alleen vandaag geen goalen gezien helaas. Laccazette had er wel 1tje moeten binnen krijgen.

Verdiend gelijkspel en leuk om Hazard terug te zien.

#wengerout

17 september 2017 om 16:28

Lang niet zo'n vermakelijke doelpuntloze wedstrijd gezien!

17 september 2017 om 16:29

Het was idd een erg vermakelijke pot, jammer dat Luiz weer even kortsluiting krijgt. #hetishiergeentwitter

17 september 2017 om 16:54

Zijn we gewoon van deze komediant, maar vind hem wel een beest van verdediger.
#hashtag mag enkel gebruikt worden op twitter?

17 september 2017 om 16:31

Je hashtagje gaat veel helpen hoor.

Wenger zet een prestatie hier neer, zag hem zelf graag na vorig seizoen vertrekken maar dit begint een beetje zielig te worden.

puntje halen op de bridge en ook nog aanspraak maken op de overwinning tegen de landskampioen. Petje af.

17 september 2017 om 16:40

Ookal speelt Arsenal een goed pot wil niet zeggen dat Wenger zijn baan gered is.
Hij houdt Arsenal al jaren tegen om officieel stap naar top te maken.

Enige positieve ik over hem kan zeggen vandaag is dat hij eindelijk eens iedereen op zijn juiste positie heeft gezet en deftig hun job laten doen.

Trouwens.. Tegen Chelsea zet je uw beste elftal neer, dus kan jij mij zeggen waarom Alexis op bank startte?

17 september 2017 om 16:41

Het is maar hoe je het bekijkt. Burnley won bij Chelsea en speelde gelijk uit bij Liverpool

17 september 2017 om 16:49

Ska, Google is je vriend. Zoek zelf eens wat op ipv alleen op vz af te gaan. Wenger heeft al aangegeven dat hij Sánchez niet meteen vol in wil zetten omdat hij fysiek -en deels mentaal- nog niet de oude is na de veelbewogen zomer. Of je het daarmee eens bent is een ander verhaal.

17 september 2017 om 16:56

Dat zei hij na eerste speeldag al en hoeveel weken zijn we nu verder?

18 september 2017 om 10:07

Sanchez speelde 90 minuten tegen Keulen op donderdag, dan gaat hij niet basis staan op zondag, denk even na.

17 september 2017 om 16:42

Ik denk dat jij het concept van een hashtag niet goed begrijpt.

17 september 2017 om 16:58

Maakt mij niet uit. Mijn boodschap is duidelijk.
Ookal zette Arsenal vandaag een mooi prestatie neer, wil niet zeggen dat we moeten vergeten waar grootste probleem ligt bij Arsenal.

17 september 2017 om 16:47

Aan 'Wengerout' fans hebben we niks, die ben ik liever kwijt dan rijk. Zeker als het te pas en te onpas wordt gebruikt. Bah

17 september 2017 om 17:13

Begrijp mij niet verkeerd. Ik heb totaal geen haat tegenover Wenger.
Heb enorm veel respect voor deze man. Ik hou van de manier hoe hij zijn ploeg wil laten spelen. Sinds dag 1 toen Arsenal mijn hart won heb ik altijd Wenger gesteund. Credit die hij opbouwde bij Arsenal is hij stillekes aan aan het opgebruiken nu.

Elke top ploeg van Engeland heeft zich versterkt met een topcoach en Arsenal blijft natuurlijk stilstaan.. 0 vooruitgang.

Na vertrek van Fergie had hij eigenlijk zelfde moeten doen.

17 september 2017 om 19:08

Gedraag je er dan ook naar. Want het ligt niet aan mij dat ik je verkeerd begrijp, maar aan jouw tegenstrijdige berichten.

Typisch hoor.. Ik vind het ondertussen wel een probleem worden dat Chelsea niet goed speelt tegen de toppers onder Antonio Conte.

Arsenal was vooraf rijp voor de sloop, maar Chelsea doet het weer niet! Ik ben erg teleurgesteld in Pedro, David Luiz en in Willian. Veel en veel te weinig van gezien! Hazard en Bakayoko waren wel erg sterk! Vooral Bakayoko vind ik echt een grote aanwinst!

Chelsea had moeten winnen winnen, Arsenal heeft kunnen winnen maar achteraf vind ik een 0-0 gelijkspel wel terecht..

17 september 2017 om 16:32

Valt wel mee hoor in de Toppers. Behalve tegen Arsenal dan. En Bakayako is inderdaad echt een Topper. Goede Upgrade tov Matic.

17 september 2017 om 16:40

Als je de resultaten van vorig seizoen erbij pakt zie je dat ze grofweg 50% van die wedstrijden niet winnen. Dat vind ik te veel!

17 september 2017 om 16:38

Won Chelsea vorig jaar niet gewoon de meeste toppers?

17 september 2017 om 16:47

Nee, jammer genoeg niet.
- Liverpool 0/2
- Spurs 3/4
- United 2/3
- Arsenal 1/5
- City 2/2

Van de 16 wedstrijden topwedstrijden onder Antonio Conte won Chelsea er dus maar 8. Dat vind ik echt te weinig! Helemaal als dit een topseizoen is waarin je kampioen wordt. Dan moet het echt beter. Het is ook vooral het spel dat mij zorgen baart. Want eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er een aantal hele gelukkige momenten tussen zaten waar het zomaar anders had kunnen lopen!

Dat is ook een beetje een graadmeter van hoe het ons zal vergaan in de wedstrijden na de groepsfase van de Champions League! Dan zul je echt veel, veel beter moeten!!

17 september 2017 om 16:50

In de competitie 5 van de 10 gewonnen, 4x verloren en 1 gelijkspel. De helft winnen vind ik toch een beetje te weinig.

17 september 2017 om 16:40

Luiz speelde beste goed, alleen jammer dat ie dan zo dom rood pakt. Pedro was idd echt slecht en ik vond Cesc ook niet echt goed. Veel bal verlies en werd echt helemaal gek van die lange ballen. Al met al was het een slechte wedstrijd van onze kant. Zoals je al zegt tegen de toppers moet het echt beter. Je verspeelt thuis gewoon punten tegen de zwakste van alle topper.

17 september 2017 om 17:06

Beetje kort door de bocht om te zeggen dat Chelsea had moeten winnen. Op die kans van Pedro na vind ik dat Arsenal meer aanspraak mocht maken op de winst dan Chelsea. Chelseas veldspel was bij vlagen stukken beter, maar alleen tot de zestien meter. Daar win je geen wedstrijden mee (geloof dat maar van een Arsenal-supporter). Arsenal had de beste kansen.

17 september 2017 om 17:41

Mwah vind ik niet. Arsenal had een kans in de eerste helft maar is er in de tweede helft niet aan te pas gekomen. Ze hebben toen zelfs niet eens op goal geschoten!

Een ontzettend hoog tempo gezien deze wedstrijd, maar qua kansen was het ook wel weer saai. De wedstrijd verdiende geen winnaar. Domme actie van Luiz en een terechte rode kaart.
Wat vond ik het trouwens walgelijk van Koscielny dat ie neerging alsof die knock-out was geschopt door Luiz. Iedereen raakte al een beetje in paniek en uiteindelijk had hij bijna niks.

17 september 2017 om 16:29

Goed gezien idd, Koscielny was idd aan het overdrijven...

17 september 2017 om 16:33

Op z'n hand geraakt idd, en greep direct naar z'n gezicht. Zo jammer dat gedrag altijd, helaas zie je het bij een heel groot deel van de spelers

17 september 2017 om 16:36

Walgelijk? Ik denk dat jij nooit een voet tegen uw gezicht hebt gehad.. Laat staan die van David Luiz.

Enkele jaren terug heeft Koschiely een serieuze schop tegen de gezicht gekregen. Tegen Fenerbache geloof ik. Het is niet de eerste keer allesinds.. Geef hem volledig gelijk om zo te reageren.

Ook vergeten hoe Terry schop tegen gezicht kreeg? Instant Ko..

17 september 2017 om 16:38

Alleen werd Koscielny niet eens bijna in z'n gezicht geraakt, z'n hand werd geraakt ter hoogte van z'n buik/borst, dus de term walgelijk vind ik hier niet raar.

17 september 2017 om 16:43

@ska_4

Ten eerste werd hij voornamelijk op zijn hand geraakt.
Maar ik zeg ook nergens dat dat geen pijn doet. Maar hij stort ter aarde alsof ie door de trap buiten bewustzijn is geraakt, terwijl ie een paar minuten erna opstaat alsof er niks aan het handje is en door kan spelen. Dat vind ik walgelijk gedrag ja. Je zag spelers al in paniek raken.

17 september 2017 om 17:00

Ja ik begrijp wel wat je bedoeld, maar het zijn voetballers. Die gaan altijd dramatisch op grond neerliggen haha

17 september 2017 om 16:38

Het was Kolasinac, niet Koscielny

17 september 2017 om 16:43

Nee hoor, het was wel degelijk Koscielny.

17 september 2017 om 16:43

Luiz wou een omhaal doen en raakte met voet tegen Kochielny en iets later ging hij vol met de voet in Kolasinac zijn enkel.

Dat zijn overtredingen die serieuze gevolgen kunnen hebben. Gelukkig zijn deze jongens beesten en kunnen wel tegen een stootje.

17 september 2017 om 16:46

Oh de omhaal! Dacht dat het ging over de rode kaart.

Gevochten als leeuwen, dat is iets wat ik sowieso kan waarderen. Ramsey speelde echt fenomenaal, was af en toe niet van de bal te krijgen. Heel het team redelijk tot goed, jammer dat Iwobi in de eerste helft redelijk onzichtbaar was, want dat stukje miste we dan weer net. Al met al een goede wedstrijd, hadden kunnen winnen, maar ook hier ben ik wel tevreden mee. Deze werkhouding aanhouden en iedereen zal steeds meer en meer achter het team gaan staan.

17 september 2017 om 16:41

Iwobi was inderdaad vrij onzichtbaar, maar volgens mij wel heel nuttig. Heeft nauwelijks balverlies geleden, en had de nodige diepgang. Maar wat mij vooral opviel was dat op het moment dat Iwobi er uit ging, direct de link tussen aanval en middenveld weg viel. Misschien was dat zijn verdienste deze wedstrijd.

17 september 2017 om 16:44

Iwobi had zelfs niet moeten starten vandaag. Alexis moest daar staan... maar ja, alleen Wenger weet waarom.

17 september 2017 om 16:45

Dat kwam vooral omdat Laca meer beweging heeft dan Giroud en Alexis constant zwerft tussen de linkerkant van het middenveld en aanval. Sánchez kan opeens een wedstrijd beslissen, maar voor het positiespel is hij echt een crime.

17 september 2017 om 16:49

Vast heel nuttig, maar ik heb het over dat stukje extra wat je in aanvallend opzicht moet geven op die positie. Hij speelde ook niet slecht, ik miste dat mooie voetenwerk van hem.

18 september 2017 om 15:36

Ik vond hem ook zeker niet sterk spelen, maar het viel me op dat daarna ineens de link weg was tussen aanval & middenveld. Ik dacht dat dat misschien zijn verdienste was maar Samcro maakt een goed punt.

Chelsea, Arsenal, Tottenham, Liverpool allemaal gelijkgespeeld. City lijkt de grote winnaar te worden van deze speelronde met waarschijnlijk United.

Sorry hoor met alle respect voor Chelsea maar Arsenal was vandaag de betere en dat had niemand verwacht vooraf, dit is een morale winst voor Arsenal en een puntje op Stamford bridge is niet slecht. Well done guys COYG

17 september 2017 om 16:32

Arsenal heeft 0 schoten gehad in de tweede helft, 0... hoe kun je nou serieus Arsenal beter noemen? Chelsea had verder meer schoten en meer balbezit over de hele wedstrijd gezien. Wil niet zeggen dat Chelsea nou duidelijk de betere was, het was gewoon een heel gelijkwaardige pot

17 september 2017 om 16:47

Chelsea had thuis voordeel en heeft een betere selectie. Dus dat Arsenal een punt komt pakken in Chelsea is goed resultaat. Vooral als je kijkt naar hun verleden.

17 september 2017 om 19:05

Dat maakt Arsenal dus tot morale winnaar vandaag, niet Chelsea. Mijn complimenten voor de Gunners, door iedereen de hele week bij voorbaat afgeschreven maar ze kwamen allesbehalve naar de Bridge om voetballes te nemen.

17 september 2017 om 22:25

Ik heb het hier niet over schoten ik heb het over de gehele wedstrijd 90min, Arsenal was de betere

17 september 2017 om 16:33

Wedstrijd was gewoon in evenwicht. Eerste helft was voor arsenal tweede voor Chelsea.

Snap niet waarom Conte zo lang vast bleef houden aan Willian, het is een leuke voetballer hoor om te zien, maar hij heeft echt een gigantisch beroerd rendement, z'n statistieken zijn echt afgrijselijk voor een buitenspeler van een topclub... Hazard was ook veel dreigender in de korte tijd die hij kreeg. Bakayoko speelde ook lekker trouwens, hoop dat hij snel in de basis naast Kante mag beginnen

Deze uitslag is eigenlijk wel terecht. Pedro en Cesc waren niet erg wakker vandaag. Als Cahill een keer geen onbesuisde tackle maakt, dan doet Luiz het wel. Bakayoko viel erg goed in. Vanaf nu kan Hazard weer vanaf spelen en dan speelt Chelsea ook meteen weer een stuk beter. Arsenal stond vandaag ook verrassend goed te verdedigen, complimenten.

17 september 2017 om 16:36

Twee keer direct rood dit seizoen, twee keer omdat een centrale verdediger onnodig dribbelt en dan vervolgens hard erin vliegt om de bal terug te winnen. Zo onnodig.

17 september 2017 om 18:49

Kreeg Pedro ook geen rood in het community shield?

Snap niet waarom Conte zo lang vast bleef houden aan Willian, het is een leuke voetballer hoor om te zien, maar hij heeft echt een gigantisch beroerd rendement, z'n statistieken zijn echt afgrijselijk voor een buitenspeler van een topclub... Hazard was ook veel dreigender in de korte tijd die hij kreeg. Bakayoko speelde ook lekker trouwens, hoop dat hij snel in de basis naast Kante mag beginnen

1 schuldige aan het feit dat we niet gewonnen hebben; Antonio Conte. Ongelofelijk dat je zo verdedigend speelt tegen een duidelijk zwakkere tegenstander. Kijk hoe Liverpool Arsenal heeft weggeblazen en dan durft Conte niet eens met 3 aanvallers te spelen, ook nog eens Hazard maar 20 min laten spelen. Ere teleurgesteld

17 september 2017 om 16:40

Deed ie wel, Pedro, Willian en Morata voorin. Alleen z'n wissels waren beroerd zeg, hazard had bij rust voor Willian moeten komen

17 september 2017 om 16:54

Hazard had voor Pedro moeten komen. Die speelt al vanaf het begin van het seizoen niet zo goed.

17 september 2017 om 17:12

Ja alleen in de 1e helft daarna ging pedro eruit voor Bakayoko

17 september 2017 om 16:43

Die duidelijk zwakkere tegenstander maakte het jullie anders aardig lastig in de eerste helft en is het dichtst bij een doelpunt geweest van beide ploegen, met die bal op de paal.

17 september 2017 om 16:47

Van wat ik de afgelopen weken had gelezen van Arsenal fans op voetbalzone zou Chelsea ze wegspelen omdat Wenger ''er niets van bakte''. Meningen kunne snel veranderen op voetbalzone.

17 september 2017 om 16:51

Zoals we allemaal weten zijn arsenalfans op vz zowat even grote diva's als waar ze de spelers van betichten. Nu er strijd geleverd werd draaien die meningen in no-time weer om. Niets nieuws toch?

Weinig keren dat ik tevreden ben met een gelijkspel, in een wedstrijd waarin Arsenal wel goed speelde. Reden: Arsenal laat volwassenheid zien. Vooral Ramsey en Mustafi waren geweldig. Gecontroleerde wedstrijd met de insteek van een uitwedstrijd, heel goed. Alle spelers waren aanwezig, met een voldoende, op Iwobi na. Helaas was hij nergens te bekennen. De rol achter de spits is een te grote verantwoordelijke rol voor hem. Had daar liever Walcott zien beginnen.

17 september 2017 om 16:53

Eens met alles behalve je laatste zin, als er iemand niet geschikt is voor de 10 is het Walcott. Geen close controle, geen passeeractie, geen korte draai en kapbeweging. Nee, dan echt nog eerder Nelson dan Walcott.

17 september 2017 om 19:13

Begrijp je mening, maar veel keuze hadden we niet. Je had liever Nelson omdat hij zou kunnen verassen, niet omdat hij de juiste keuze was geweest. Van alle 'matige' keuzes had ik voor Walcott gekozen, meer diepgang en dreiging.

17 september 2017 om 19:17

Dan zou ik nog eerder met Laca achter de spitsen spelen, met Giroud/Sanchez daarvoor.

18 september 2017 om 09:28

Dan precies liever Nelson omdat die nog kan verrassen. Op 10 heb je niet zoveel aan diepgang, in ons systeem, en dreiging heeft Nelson wellicht meer omdat hij een actie heeft. Walcott heeft al jaren geen actie meer.

17 september 2017 om 17:02

Ik ben het ermee eens. Walcott is alles behalve geschikt voor de nummer tien positie. Ik vind hem niet eens geschikt voor de flanken bij Arsenal laat staan op een ander positie.

Bakayoko had een erg goede invalbeurt. Hopen dat we snel meer zien van deze speler!

Lacazette is ook een teleurstellende aankoop zeg. Dan haal je een speler omdat je iemand wilt die koelbloedig is in cruciale wedstrijden, mist deze man gewoon voor een leeg doel.

19 september 2017 om 09:22

Je gaat toch niet serieus mee doen aan dit soort uitspraken?

19 september 2017 om 10:33

Nee, was iets te gefrustreerd gisteren.

Al moet ik wel zeggen dat ik niet volledig onder de indruk ben van Lacazette.

19 september 2017 om 12:34

Dat ben ik wel redelijk met je eens, maar ik snap ook niet waarom hij nog niet samen met Alexis en Ozil op het veld gestaan heeft...als dat een periode achter elkaar gebeurt en hij presteert dan nog niet, ga ik ook de andere kant op denken.

19 september 2017 om 18:14

Ik denk oprecht dat Alexis niet fit genoeg was. Dus lieten ze hem spelen in de Europa League, want dat boeit minder dan Chelsea-uit. Maar dan is Mesut nu weer geblesseerd, dus ja.

Wat dan raarder was, was Liverpool-uit, maar goed.

Welbeck is nu ook een maand out, dus dan zit je daar weer mee. Ik zou wel een systeem willen hebben met Giroud en Lacazette en Özil en Sanchez.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren